abonnement Unibet Coolblue
pi_168765653
Dit nummer is echt koning. Een van de beste ooit wmb. Wil dat echt horen op een groter systeem dan Radion. Maar om nou alleen voor 1 dude naar een party te gaan.
  woensdag 8 februari 2017 @ 21:26:48 #177
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_168766570
Ik heb 11 maart sowieso al wat staan, dus wel erg jammer dat die 12e voor mij niet wat gaat worden. Vind dat wel de tofste, maar zondag heeft sowieso niet mijn voorkeur. Kijken voor die andere is wel een optie. Komend weekend T47, SNTS en Schlomo :)
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  woensdag 8 februari 2017 @ 22:46:53 #178
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_168768845
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  donderdag 9 februari 2017 @ 08:28:30 #179
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_168771891
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 20:59 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Dit nummer is echt koning. Een van de beste ooit wmb. Wil dat echt horen op een groter systeem dan Radion. Maar om nou alleen voor 1 dude naar een party te gaan.
Break-beatjes O+

Synths O+

Topplaat :Y
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
pi_168798139
Na al dat lurken plaats ik ook maar is een post! :D

Morgen ga ik naar Electric Deluxe X Dystopian. Van beide labels ben ik wel fan! Mijn laatste EDLX feestje was koningsdag 2014, dus dat is al even geleden. Ook leuk dat alle 3 de area's benut worden. Tijdens de Elements showcase van Rdam Rave was alleen de grote zaal open.

Het volgende feestje wordt Rotterdam Rave. Totaal andere muziek dan EDLX natuurlijk. Unpolished en Soenda indoor zijn meer mijn smaak qua line-up, maar dit wordt gewoon een gezellig avondje met een hele groep. Ik kijk vooral uit naar de set van Happa. Die onverwachte beats vind ik wel een fijne afwisseling. Naar de live set van Perc en Ansome kijk ik ook wel uit. Ik kende Ansome niet voor de Mord showcase. Daar had hij wel een goede indruk gemaakt. En ja, Dax J wordt overal geboekt dit clubseizoen, maar het trekt wel veel volk. Bij Soenda indoor was het zo druk bij zijn set dat ik naar de andere zaal was gegaan. Dus deze keer maar is kijken waarom de hype zo groot is.
pi_168798356
Iemand tips voor Düsseldorf, maatje van mij gaat daar wonen.
pi_168801406
quote:
6s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 10:43 schreef koekebakker. het volgende:
Na al dat lurken plaats ik ook maar is een post! :D

Morgen ga ik naar Electric Deluxe X Dystopian. Van beide labels ben ik wel fan! Mijn laatste EDLX feestje was koningsdag 2014, dus dat is al even geleden. Ook leuk dat alle 3 de area's benut worden. Tijdens de Elements showcase van Rdam Rave was alleen de grote zaal open.

Het volgende feestje wordt Rotterdam Rave. Totaal andere muziek dan EDLX natuurlijk. Unpolished en Soenda indoor zijn meer mijn smaak qua line-up, maar dit wordt gewoon een gezellig avondje met een hele groep. Ik kijk vooral uit naar de set van Happa. Die onverwachte beats vind ik wel een fijne afwisseling. Naar de live set van Perc en Ansome kijk ik ook wel uit. Ik kende Ansome niet voor de Mord showcase. Daar had hij wel een goede indruk gemaakt. En ja, Dax J wordt overal geboekt dit clubseizoen, maar het trekt wel veel volk. Bij Soenda indoor was het zo druk bij zijn set dat ik naar de andere zaal was gegaan. Dus deze keer maar is kijken waarom de hype zo groot is.
Niet normaal idd hoe Dax J zo als een komeet omhoog is geschoten.
pi_168801578
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 13:58 schreef Funzel het volgende:

[..]

Niet normaal idd hoe Dax J zo als een komeet omhoog is geschoten.
Allemaal door een aantal nummers van hem, die nu helemaal kapot zijn gedraaid.
Moeten zij weten
pi_168801668
quote:
6s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 10:43 schreef koekebakker. het volgende:
Na al dat lurken plaats ik ook maar is een post! :D

Morgen ga ik naar Electric Deluxe X Dystopian. Van beide labels ben ik wel fan! Mijn laatste EDLX feestje was koningsdag 2014, dus dat is al even geleden. Ook leuk dat alle 3 de area's benut worden. Tijdens de Elements showcase van Rdam Rave was alleen de grote zaal open.

Het volgende feestje wordt Rotterdam Rave. Totaal andere muziek dan EDLX natuurlijk. Unpolished en Soenda indoor zijn meer mijn smaak qua line-up, maar dit wordt gewoon een gezellig avondje met een hele groep. Ik kijk vooral uit naar de set van Happa. Die onverwachte beats vind ik wel een fijne afwisseling. Naar de live set van Perc en Ansome kijk ik ook wel uit. Ik kende Ansome niet voor de Mord showcase. Daar had hij wel een goede indruk gemaakt. En ja, Dax J wordt overal geboekt dit clubseizoen, maar het trekt wel veel volk. Bij Soenda indoor was het zo druk bij zijn set dat ik naar de andere zaal was gegaan. Dus deze keer maar is kijken waarom de hype zo groot is.
Electric Deluxe zaterdag lijkt me ook wel leuk. Ik vind die drie stages alleen juist minder slim. Tijdens die Mord showcase was die ene stage onwijs rustig en nu zijn er zelfs 3 stages. Ze hadden Speedy J gewoon bij zaal 1 moeten zetten imho.

Ik ga zelf wss naar Kraak in Transport.
� Scalameriya [SRB]
� Ontal [SRB]
� Ossian [UK]
� Martyn Hare [UK]
� WarinD [IT]
� AUXXUA [NL]

Rotterdamse Rave ben ik ook bij!
Moeten zij weten
pi_168802216
Ja als er minder bezoekers zijn is dat idd niet handig. Meer bezoekers zorgen meestal voor een betere balans tussen de zalen. Aan het aantal fb bezoekers te zien zijn er daarvoor te weinig. Alhoewel ik denk dat men zowel de Dystopian dj's als Jochem wil zien. Ik zal er wel verslag van doen ;)
pi_168802561
Ik snap de hype voor veel DJ's sowieso niet. Alleen Hauff O+ maakt het hard waar voor mij.
Blijkbaar ook voor anderen trouwens want het lijkt erop dat ze steeds vaker langs komt.
  vrijdag 10 februari 2017 @ 15:18:05 #187
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_168802891
Tja, als ze bekend zijn/worden en prima voor de dag komen, dan worden ze nu eenmaal vaker geboekt. Voor hun is het ook gewoon werk, denk ik dan maar.

Zelf maar gewoon weer eens naar Doornroosje: Tommy Four Seven + SNTS - live + Shlømo + Paul Dirks. Waar ik Shlomo nog niet eerder heb gehoord, maar zijn platen wel tof vind en SNTS op Katharsis. Overigens vind ik dit voor 10 entree ook gewoon helemaal niet erg om te bezoeken :).

Soenda ben ik ook te vinden.

Mensen hier al plannen met koningsdag?
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_168803370
Koningsnacht zie ik ongeveer nog geen enkele line-up voor. Koningsdag is voor mij altijd brak zijn en gewoon de stad in, die. Sowieso merk ik dat ik eigenlijk liever buiten de feestdagen ga feesten, minder volk dat er is voor 'het feestje' daarbij is het 3x zo duur dan normaal. Half lege zaal> Geen ruimte.
pi_168803881
Wanneer een meet zijn allen op een gezellig feest?
pi_168804006
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 14:07 schreef H0D3NPYL het volgende:

[..]

Allemaal door een aantal nummers van hem, die nu helemaal kapot zijn gedraaid.
En de platen van Remco Beekwilder, dax weet precies wat de zaal wil horen.
pi_168811388
Ik vind net deze plaat. Ben er gelijk verslaafd aan. Mijn god, wat een chill nummer 8-)
Je moet er wel echt van houden (is geen techno overigens)
Moeten zij weten
pi_168817302
Conforce is altijd +1

Lekkere boiler room nu met Courtesy en Dr Rubinstein
  zaterdag 11 februari 2017 @ 00:15:44 #194
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_168817335
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 16:04 schreef Stabiel het volgende:
Wanneer een meet zijn allen op een gezellig feest?
Moet op een combi festival zijn, ben weinig meer op full techno feestjes. DGTL?
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
pi_168817390
Katharsis in de zomer lijkt me wel een feestje waar veel lui van dit topic rondlopen, alleen hoe wil je een meet regelen op zo'n plek :') Ja ik draag een zwart t-shirt met Kyuss opdruk en zwarte broek veel plezier me te vinden :')
pi_168817522
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 00:15 schreef Bugno het volgende:
Moet op een combi festival zijn, ben weinig meer op full techno feestjes. DGTL?
Ik ben van de partij.

quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 00:19 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Katharsis in de zomer lijkt me wel een feestje waar veel lui van dit topic rondlopen, alleen hoe wil je een meet regelen op zo'n plek :') Ja ik draag een zwart t-shirt met Kyuss opdruk en zwarte broek veel plezier me te vinden :')
Groepsappje lijkt me wel handig. Of gewoon een bepaalde punt op een bepaalde tijd afspreken op het feest. ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door Stabiel op 11-02-2017 00:35:39 ]
pi_168818050
FOK! autistenmeet op een technofeestje _O_
Moeten zij weten
pi_168818551
Heb wel eens wat mensen uit het abuserstopic gemeet op Stennis technofeestje. De eerste mensen die ik aansprak waarvan ik dacht dat ze het konden zijn keken me erg raar aan toen ik het had over een fokforum.
  zaterdag 11 februari 2017 @ 08:20:55 #199
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_168819408
Ik sta linksvoor..
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
  zaterdag 11 februari 2017 @ 08:25:36 #200
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_168819431
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 15:41 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Koningsnacht zie ik ongeveer nog geen enkele line-up voor. Koningsdag is voor mij altijd brak zijn en gewoon de stad in, die. Sowieso merk ik dat ik eigenlijk liever buiten de feestdagen ga feesten, minder volk dat er is voor 'het feestje' daarbij is het 3x zo duur dan normaal. Half lege zaal> Geen ruimte.
Ik ga naar Hunee in oost
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')