abonnement Unibet Coolblue
pi_167572957
Welkom in het Dating topic.

In dit topic gaat het over daten, aanstaande dates, recente dates of verwant aan deze onderwerpen.

Wat willen we wel in dit topic:
✔ Discussie over een recente date en/of hoe nu verder
✔ Advies vragen of geven over hoe dingen aan te pakken m.b.t. daten
✔ Succesverhalen wat betreft dates
✔ Hoe benader ik iemand voor een date?
✔ Wat kan ik het beste doen op m'n eerste date?
✔ Bespreken waar je de fout in ging op je date
✔ Faal dates vertellen, met de billen bloot :9

Wat willen we niet in dit topic:
✖ Offtopic
✖ Slowchat
✖ Flamen
✖ Eisenlijstjes
✖ Het topic claimen
✖ Screenshots plaatsen van datingprofielen
✖ Algemene vragen over mannen en vrouwen
✖ Dates/uitjes met de persoon/personen die je als je vaste partner beschouwt

Houd het dus ontopic zodat het leuk blijft, we verwachten vooral posts over date ervaringen/aanstaande dates hier. Afwijken van bovenstaande punten mag, zolang het duidelijk te maken heeft met daten. Er zijn talloze andere topics waar je andere zaken kwijt kan wat niet over daten gaat, dus we verzoeken je het topic schoon te houden van deze zaken.

Bedankt voor de medewerking.

✔ Uw dreamteam, Samzzie en Eggs :*
pi_167573049
Zombiefilms kijken 😣
The last of Us spelen 😊
Hell To The Liars
pi_167573112
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 10:48 schreef Droopie het volgende:
Zombiefilms kijken 😣
The last of Us spelen 😊
Groot voordeel is dat ik na de film fijn tegen m aankruip want hoewel ik ze geweldig vind vind ik ze ook heel eng. Dus ik kijk ze alleen met een leuke man erbij zodat ik tegen m aan kan kruipen als het te spannend is.

Wat is The last of us? Een game?
pi_167573211
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2016 10:52 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Groot voordeel is dat ik na de film fijn tegen m aankruip want hoewel ik ze geweldig vind vind ik ze ook heel eng. Dus ik kijk ze alleen met een leuke man erbij zodat ik tegen m aan kan kruipen als het te spannend is.

Wat is The last of us? Een game?
Ja maar ik vind ze ook eng 😅
Hoewel zombie en horror wel 2 andere genres zijn.

Ja het is van de beste spellen op de ps4 waarbij je, met een briljant verhaal en acteerwerk, moet overleven tussen de zombies (clickers vooral zijn nogal eng 😢)
Hell To The Liars
pi_167573255
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2016 10:52 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Groot voordeel is dat ik na de film fijn tegen m aankruip want hoewel ik ze geweldig vind vind ik ze ook heel eng. Dus ik kijk ze alleen met een leuke man erbij zodat ik tegen m aan kan kruipen als het te spannend is.

Wat is The last of us? Een game?
ja een game :D
  zaterdag 24 december 2016 @ 11:04:51 #6
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_167573309
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2016 10:52 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Groot voordeel is dat ik na de film fijn tegen m aankruip want hoewel ik ze geweldig vind vind ik ze ook heel eng. Dus ik kijk ze alleen met een leuke man erbij zodat ik tegen m aan kan kruipen als het te spannend is.

Wat is The last of us? Een game?
Je weet wel wat je mannen nu aanreikt he? :D
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_167573319
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2016 10:58 schreef Droopie het volgende:

[..]

Ja maar ik vind ze ook eng 😅
Hoewel zombie en horror wel 2 andere genres zijn.

Ja het is van de beste spellen op de ps4 waarbij je, met een briljant verhaal en acteerwerk, moet overleven tussen de zombies (clickers vooral zijn nogal eng 😢)
Ik kijk heel graag horrorfilms, en dan bij voorkeur met zombies. Niet van die langzame maar zoals in 28 days later.

Dat klinkt als een vette game. Die zou ik wel met iemand samen spelen. Als ik een ps4 had. Heb dat vroeger wel veel gedaan, samen gamen.
pi_167573354
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2016 11:04 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Je weet wel wat je mannen nu aanreikt he? :D
Hahaha. Maar als ik n man toch al leuk vind is het toch een win-win?
pi_167573408
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2016 11:05 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Ik kijk heel graag horrorfilms, en dan bij voorkeur met zombies. Niet van die langzame maar zoals in 28 days later.

Dat klinkt als een vette game. Die zou ik wel met iemand samen spelen. Als ik een ps4 had. Heb dat vroeger wel veel gedaan, samen gamen.
Hoho..kom niet aan zijn man zijn playstation he 😅
Ze mogen overal aankomen behalve de controller ;)

Toevallig gisteren 7 days to die gekocht
Die kan je wel samen spelen

Maar ontopic:
Heel veel daten staat op de planning voor 2017.
Alles op de rit in mijn leven, tijd om op te bouwen in plaats van te repareren
Hell To The Liars
pi_167573497
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2016 11:11 schreef Droopie het volgende:

[..]

Hoho..kom niet aan zijn man zijn playstation he 😅
Ze mogen overal aankomen behalve de controller ;)

Toevallig gisteren 7 days to die gekocht

Maar ontopic:
Heel veel daten staat op de planning voor 2017.
Alles op de rit in mijn leven, tijd om op te bouwen in plaats van te repareren
Klinkt goed!
Hoe ga je t aanpakken?

Is ook wel iets, je levenop orde hebben voor je gaat daten.
Ik moet zelf een nieuwe baan zoeken maar ga ervan uit dat dat wel goed komt eigenlijk. Houdt me niet tegen om te gaan daten.
  zaterdag 24 december 2016 @ 11:20:09 #11
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_167573521
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2016 11:07 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Hahaha. Maar als ik n man toch al leuk vind is het toch een win-win?
Oh zeker.

Zombiefilmpje kijken?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_167573548
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2016 11:17 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Klinkt goed!
Hoe ga je t aanpakken?

Is ook wel iets, je levenop orde hebben voor je gaat daten.
Ik moet zelf een nieuwe baan zoeken maar ga ervan uit dat dat wel goed komt eigenlijk. Houdt me niet tegen om te gaan daten.
1. Positieve mindset
2. In mijn omgeving het laten vallen (ik heb een bepaalde gun factor dus mensen zouden mij wel aanraden)
3. Het motto hanteren wie weinig verwacht krijgt veel
4. Hopen dat jij mij een dm stuurt

Ik heb trouwens per februari waarschijnlijk ook geen baan meer, maar daar ga ik echt pas in mei een keer mij zorgen om maken.
Hell To The Liars
  zaterdag 24 december 2016 @ 11:36:00 #13
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_167573714
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 10:48 schreef Droopie het volgende:
Zombiefilms kijken 😣
The last of Us spelen 😊
TLOU _O_ Moet ik hoognodig weer eens mee verder :) Ligt hier alweer even te verstoffen vanwege anders games :P
pi_167573812
quote:
12s.gif Op zaterdag 24 december 2016 11:20 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Oh zeker.

Zombiefilmpje kijken?
Ha, ik weet nog niet of ik jou leuk vind. Je bent wel n man. Das al de helft.
  zaterdag 24 december 2016 @ 11:47:50 #15
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_167573858
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2016 11:44 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Ha, ik weet nog niet of ik jou leuk vind. Je bent wel n man. Das al de helft.
Leer me kennen zou ik zeggen. Andersom weet ik ook nog niks van jou buiten zombiefilms en SF ;)
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_167573911
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2016 11:22 schreef Droopie het volgende:

[..]

1. Positieve mindset
2. In mijn omgeving het laten vallen (ik heb een bepaalde gun factor dus mensen zouden mij wel aanraden)
3. Het motto hanteren wie weinig verwacht krijgt veel
4. Hopen dat jij mij een dm stuurt

Ik heb trouwens per februari waarschijnlijk ook geen baan meer, maar daar ga ik echt pas in mei een keer mij zorgen om maken.
Een positieve instelling is denk ik wel t belangrijkste. Gunfactor is handig!

Ik zou wel n beetje oppassen dat je niet jezelf teveel wegcijfert. Das mijn valkuil n beetje. Dan ben ik te aardig.

Same here met werk betreft. Nu heb vrij lang recht op ww dus ech zorgen maak ik me niet maar 3 maanden thuis zitten lijkt me niks.
pi_167573936
Er wordt hier gehosseld bij het leven.
pi_167574021
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2016 11:51 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Een positieve instelling is denk ik wel t belangrijkste. Gunfactor is handig!

Ik zou wel n beetje oppassen dat je niet jezelf teveel wegcijfert. Das mijn valkuil n beetje. Dan ben ik te aardig.

Same here met werk betreft. Nu heb vrij lang recht op ww dus ech zorgen maak ik me niet maar 3 maanden thuis zitten lijkt me niks.
Ik weet heel erg goed wat ik wel wil/ trek en wat ik niet wil.

Geloof me als ik zeg iemand zal nooit meer nummer 1 kunnen worden; dat ben ik zelf (door levenservaring geleerd).

Daarom ging ik ook niet akkoord met met een voorstel van mijn werkgever en trek ik mijn eigen plan.

I know what I bring to the table and I am not afraid to eat alone.

en heb fok referenties, maar of dat waard is 😅
Hell To The Liars
pi_167574232
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2016 11:58 schreef Droopie het volgende:

[..]

Ik weet heel erg goed wat ik wel wil/ trek en wat ik niet wil.

Geloof me als ik zeg iemand zal nooit meer nummer 1 kunnen worden; dat ben ik zelf (door levenservaring geleerd).

Daarom ging ik ook niet akkoord met met een voorstel van mijn werkgever en trek ik mijn eigen plan.

I know what I bring to the table and I am not afraid to eat alone.

en heb fok referenties, maar of dat waard is 😅
Mooie instelling!

Ik heb t zelf eigenlijk precies zo, behalve de fok referenties. En ja ik vind t wel n beetje eng om weer te gaan daten.

Mijn laatste date was niet zo'n succes en dat was ook de enige in de periode dat ik nu single ben. Maar geen reden om het nu af te houden.
pi_167574266
Science fiction.... de vraag is: Star Wars of Star Trek?

----

date was gister gezellig. Wijn geproefd, gegeten, afscheid genomen met een zoen. Helaas net te horen gekregen dat er toch die klik/spanning miste. Jammer.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_167574341
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 12:15 schreef LuNaTiC het volgende:
Science fiction.... de vraag is: Star Wars of Star Trek?

----

date was gister gezellig. Wijn geproefd, gegeten, afscheid genomen met een zoen. Helaas net te horen gekregen dat er toch die klik/spanning miste. Jammer.
:{w Star Wars science fiction noemen. Das space opera.

Jammer dat die klik miste. Maar volgende keer beter.
  zaterdag 24 december 2016 @ 12:35:07 #22
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_167574549
De vrienden hebben t afgezegd ivm drukte :') goh wat verwacht je dan op kerstmiddag :+
pi_167574570
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 12:35 schreef Cue_ het volgende:
De vrienden hebben t afgezegd ivm drukte :') goh wat verwacht je dan op kerstmiddag :+
Wat had je afgesproken dan? Double date?
  zaterdag 24 december 2016 @ 12:42:01 #24
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_167574664
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2016 12:37 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Wat had je afgesproken dan? Double date?
Nee, met hem en z'n vrienden kerstmiddag in.
Maar blijkbaar zijn ze wat wispelturig want nu gaan ze ineens weer wel :')
pi_167574705
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2016 12:42 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nee, met hem en z'n vrienden kerstmiddag in.
Maar blijkbaar zijn ze wat wispelturig want nu gaan ze ineens weer wel :')
Fijne vrienden.
Ga je nog mee?
  zaterdag 24 december 2016 @ 12:47:52 #26
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_167574758
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2016 12:44 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

Fijne vrienden.
Ga je nog mee?
Ja, zie niet in waarom niet
pi_167574785
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2016 12:47 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ja, zie niet in waarom niet
Oh ja misschien had je inmiddels wat anders gepland ofzo.

Veel plezier iig!
pi_167575497
Maandag een date.
Maar m'n verstandskiezen zijn getrokken en mijn smoel zit nog vol hechtingen. :') :')
pi_167575813
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 13:21 schreef Bananenpap het volgende:
Maandag een date.
Maar m'n verstandskiezen zijn getrokken en mijn smoel zit nog vol hechtingen. :') :')
Romantisch samen soep slurpen? *O*
pi_167576170
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 13:21 schreef Bananenpap het volgende:
Maandag een date.
Maar m'n verstandskiezen zijn getrokken en mijn smoel zit nog vol hechtingen. :') :')
I know dat feel, behalve dat ze bij mij gesneden zijn (oké en geen date)
  Official ESF Kreviewer zaterdag 24 december 2016 @ 13:53:55 #31
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_167576211
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 12:35 schreef Cue_ het volgende:
De vrienden hebben t afgezegd ivm drukte :') goh wat verwacht je dan op kerstmiddag :+
Die van mij ook! Zelfde reden.
  zaterdag 24 december 2016 @ 14:00:08 #32
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_167576354
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 13:21 schreef Bananenpap het volgende:
Maandag een date.
Maar m'n verstandskiezen zijn getrokken en mijn smoel zit nog vol hechtingen. :') :')
Lekker ruiken ook ;)
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zaterdag 24 december 2016 @ 14:03:43 #33
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_167576438
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 december 2016 13:53 schreef Kreator het volgende:

[..]

Die van mij ook! Zelfde reden.
En gaan ze ook alsnog wel?
  Official ESF Kreviewer zaterdag 24 december 2016 @ 14:30:48 #34
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_167577003
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2016 14:03 schreef Cue_ het volgende:

[..]

En gaan ze ook alsnog wel?
Nee.
pi_167577344
Ik ben er vandoor, kerst vieren enzo. Fijne kerstdagen allemaal!
pi_167581563
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2016 03:11 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Dat is helemaal waar.
Een gewone man... eentje die lief is voor mij? Eentje die zijn leven enigzins op orde heeft. Enigzins sociaal is en voor zichzelf kan zorgen. En die het leuk vind om met mij zombiefilms of science fiction te kijken, te praten over vanalles en het oke vind als ik even om een knuffel vraag omdat ik dat even nodig heb. En ehm... houdt van ontbijtjes op bed? En ergens in zijn grote teen iets van romantisch is? T hoeft allemaal niet zo perfect, zolang het maar werkbaar is. Een pre is als ie snapt van welke dingen ik echt heel blij wordt en die dingetjes doet, maar dat is natuurlijk altijd n kwestie van aanvoelen en elkaar leren kennen.

Ik ben zelf niet de allermakkelijkste, of juist wel. In die zin dat ik het fijn vind om mijn eigen gang te gaan, afspreken met wie ik wil wanneer ik wil, dus ook laat thuiskomen en met vrienden vanalles doen zondee iemand die aan mn been hangt. Maar ik ben wel weer opperloyaal dus als ik afspreek met vriendlief ben ik er en op de momenten dat t uitmaakt ook. Daarbuiten heb ik echt mn eigen leven.
Kortom, een Fok!ker dus :')

Succes hier :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zaterdag 24 december 2016 @ 19:46:27 #37
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_167582627
quote:
9s.gif Op zaterdag 24 december 2016 14:30 schreef Kreator het volgende:

[..]

Nee.
Dat is wel kut.
Hier Uber gezellig gehad miss zo nog naar Enschede.
pi_167584666
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2016 10:37 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Dat klinkt idd wel goed. En sowieso is weken appen denk ik niet de beste manier. Dan heb je al allerlei verwachtingen van elkaar en kan t haast alleen maar tegenvallen.
Ik date dan ook liever snel dan wekenlang appen. Vind het zowiezo moeilijk beoordelen aan de hand van een chat of iemand echt leuk is. En die gesprekken zijn een stuk minder spontaan
pi_167586449
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 21:02 schreef zealot het volgende:

[..]

Ik date dan ook liever snel dan wekenlang appen. Vind het zowiezo moeilijk beoordelen aan de hand van een chat of iemand echt leuk is. En die gesprekken zijn een stuk minder spontaan
Jup, dat ook. Weken appen en dan als 'beloning' elkaar een keer zien vraagt gewoon vaak om problemen. Of teveel verwachtingen die niet waar gemaakt kunnen worden, of gewoon niks meer horen na de ene ontmoeting terwijl je voorheen dagelijks contact had. Natuurlijk baal ik een beetje dat ik meteen na gisteravond vandaag unmatched ben, maar aangezien er geen vooraf geschiedenis was kan ik dit veel makkelijker opzij zetten en doorgaan met leven. Als zo snel blijkt dat er geen klik is, is dat alleen maar mooi om er zo snel achter te komen :) Ik app al een paar weken met een meid maar alles zegt als we elkaar gaan ontmoeten dit alleen maar tegen kan vallen want zij blijft het gesprek op gang houden terwijl ik eigenlijk al klaar met d'r ben...

Tinder lijkt echt te kampen met kerststress :p 3 matches op een rij net... :')

[ Bericht 5% gewijzigd door DatIsJammurZeg op 24-12-2016 22:21:36 ]
  zaterdag 24 december 2016 @ 23:00:03 #40
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_167587682
Waarom kap je het dan niet af D.? Nu doe jij toch hetzelfde als al die meiden bij jou altijd doen?

Ik app/chat liever een tijdje met iemand hoor. Als gesprekken alleen maar oppervlakkig blijven hoeft het voor mij sowieso niet. Weet graag hoe iemand over bepaalde dingen denkt en in het leven staat. :@
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_167587951
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 23:00 schreef Tyler-Girl het volgende:
Waarom kap je het dan niet af D.? Nu doe jij toch hetzelfde als al die meiden bij jou altijd doen?

Ik app/chat liever een tijdje met iemand hoor. Als gesprekken alleen maar oppervlakkig blijven hoeft het voor mij sowieso niet. Weet graag hoe iemand over bepaalde dingen denkt en in het leven staat. :@
Dat vind ik zielig voor haar, maar ik ben er wel klaar mee dat het zo lang moet duren voordat er een ontmoeting komt, graag of wil niet dan. Waren al lang voor de feestdagen in gesprek. En dat zielig vinden maakt blijkbaar niks uit, want als er vanuit de andere kant geen klik is zitten ze er ook niet mee om je ineens te gaan ghosten...

Hoe meer ik date des te minder ik behoefte heb aan vooraf chatten eigenlijk. Wat heb je aan weken informatie delen, dan een date en daarna nooit meer wat te horen? Alles voorgekauwd en weet je al wat je enigszins kan verwachten. Dan heb je het idee dat je iemand beter kent dan zonder voorgeschiedenis. En ik ben dan in dates veel opener en ook daadwerkelijk verrast over hoe iemand in het leven staat zoals gisteren dan dat de gespreksstof een herhaling van zetten gaat worden.

Spontane ontmoetingen werken voor mij dus het best want geen verwachtingen en geen teleurstellingen achteraf, maar dan liefst wel online geregeld :P Zie Tinder tegenwoordig meer als online kroeg :D Beetje ouwehoeren en er happen vanzelf mensen zoals gisteravond.
pi_167588040
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 23:13 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Dat vind ik zielig voor haar,
Geef jij even een prima antwoord op veel vragen die je in vroegere topics had over de dames die deden ghosten. ;)

Verder vind ik wel dat je (ondanks kleine dingen waar ik je mening niet deel) dat je wel lekker bezig bent en wat meer realistischer wordt hoe het werkt in het leven en qua daten.

Stukje zelfvertrouwen opgebouwd??
Hell To The Liars
pi_167588322
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2016 23:18 schreef Droopie het volgende:

[..]

Geef jij even een prima antwoord op veel vragen die je in vroegere topics had over de dames die deden ghosten. ;)

Verder vind ik wel dat je (ondanks kleine dingen waar ik je mening niet deel) dat je wel lekker bezig bent en wat meer realistischer wordt hoe het werkt in het leven en qua daten.

Stukje zelfvertrouwen opgebouwd??
Geen idee of je het zelfvertrouwen kan noemen, ik denk gewoon: niks te verliezen en ik reken bij voorbaat al niet meer op een tweede date omdat die er simpelweg niet zijn gekomen de laatste maanden/jaren. Misschien zie ik de geregelde dates zelfs niet eens meer als dates, ook omdat ik alleen nog maar thuis heb afgesproken de laatste maanden. Heb geen ongemakkelijke situaties gehad van tegenover elkaar zitten in een cafeetje, aan dat soort dates heb ik echt een pesthekel. En ik weet gewoon heel duidelijk dat ik snel wil afspreken om geen verwachtingen te kweken. Ben de afgelopen zes jaar zoveel tijd verloren aan steeds meer gesprekken beginnen of in stand houden...

Heel ironisch maar dit gaat de zoveelste kerst worden dat ik weer alleen ben en alsnog jammer dat ik 'nog steeds' single ben, maar aan de andere kant heb ik zoveel dates gehad de laatste maanden dat het ook best fijn is om te ervaren dat die het dus allemaal níet zijn. Ik weet langzamerhand wel wat ik zoek.
pi_167588477
Laat ik het anders zeggen.
Je leert ervan ;)

Misschien een andere aanpak?
Hell To The Liars
pi_167589551
Contact met mensen is geen middel naar een bonusprijs. Het contact ís de bonus.

Ook uit weken chatten kun je waardevolle dingen halen, als je daar voor open staat.

Ik heb -nog afgezien van fok en irc denk ik met wel zo'n 50 mensen langdurig contact (gehad). Altijd duidelijk gemaakt dat daten hem niet ging worden (vrij in het begin) dus dat ik het begreep als ze de match wilden verbreken. Gebeurde af en toe ook, maar het gros van de mensen blijft toch plakken voor een periode van vrij intensief contact waar ik veel aanhad...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 25 december 2016 @ 00:53:35 #46
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_167589633
De date is best nog wel leuk :o
pi_167590395
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2016 00:53 schreef Cue_ het volgende:
De date is best nog wel leuk :o
Bevlekte ontvangtenis *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_167598976
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 23:00 schreef Tyler-Girl het volgende:
Waarom kap je het dan niet af D.? Nu doe jij toch hetzelfde als al die meiden bij jou altijd doen?

Ik app/chat liever een tijdje met iemand hoor. Als gesprekken alleen maar oppervlakkig blijven hoeft het voor mij sowieso niet. Weet graag hoe iemand over bepaalde dingen denkt en in het leven staat. :@
Bij mij is dat ook zo. Vroeger nog vaak op date geweest na 2-3 dagen contact en dat werkte gewoon nooit voor mij. Dan besef je na een paar uur dat er geen klik is (zelfs niet vriendschappelijk), en hou je het maar uit tot de date gedaan is. Had dat liever na een week chatten ontdekt ipv er eerst nog mee af te spreken :{w Ik vind dat veel stommer en tijdrovender dan gewoon paar weken diepgaande gesprekken voeren en een band opbouwen. Dan heb ik sowieso goed vertrouwen over de date en verder contact. :D

Ik had eigenlijk vrijdag een date, maar hadden elkaar al een week niet meer gehoord en hij zei er ook niets meer over... (stiekem wel blij dat het niet doorging) :@ Hij vroeg dat ook na 2 dagen contact en na een week chatten wist ik ook... dit gaat hem niet worden.
“Here is your final lesson: Do not commit the crime for which you now serve the sentence. God said: Vengeance is mine. "
- Alexandre Dumas, The Count of Monte Cristo
pi_167599768
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2016 14:53 schreef Subpoena het volgende:

[..]

Bij mij is dat ook zo. Vroeger nog vaak op date geweest na 2-3 dagen contact en dat werkte gewoon nooit voor mij. Dan besef je na een paar uur dat er geen klik is (zelfs niet vriendschappelijk), en hou je het maar uit tot de date gedaan is. Had dat liever na een week chatten ontdekt ipv er eerst nog mee af te spreken :{w Ik vind dat veel stommer en tijdrovender dan gewoon paar weken diepgaande gesprekken voeren en een band opbouwen. Dan heb ik sowieso goed vertrouwen over de date en verder contact. :D

Ik had eigenlijk vrijdag een date, maar hadden elkaar al een week niet meer gehoord en hij zei er ook niets meer over... (stiekem wel blij dat het niet doorging) :@ Hij vroeg dat ook na 2 dagen contact en na een week chatten wist ik ook... dit gaat hem niet worden.
Ligt er natuurlijk ook aan hoe de date op zich is. Al heb je geen klik kan het nog best leuk zijn, dan zou ik het geen tijdverspilling noemen :)
Ik kan me in beide kanten wel vinden hoor, ben wat dat betreft ook niet zo heel kieskeurig :P
  zondag 25 december 2016 @ 16:45:05 #50
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_167600400
Al met al een erg leuke middag/avond gehad. Kijken of we nog wat van hem horen.
pi_167606111
Gebruiken jullie weleens de Superlike? Ik nooit. Maar als ik er dan eens een krijg zijn het altijd van die (volslanke) dames die ik zelf nooit zou liken :')
  Knapste mannelijke user 2022 zondag 25 december 2016 @ 23:03:54 #52
206731 Mortaxx
Doomer
pi_167606315
Weinig knappe vrouwen vandaag op Tinder
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  maandag 26 december 2016 @ 00:48:55 #53
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_167609467
Tinder bugt hier de laatste tijd flink. Tientallen dames in lijken te laden en dan niks meer. App handmatig sluiten en opnieuw opstarten is enige wat dan nog werkt.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_167610773
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2016 00:48 schreef Skull-splitter het volgende:
Tinder bugt hier de laatste tijd flink. Tientallen dames in lijken te laden en dan niks meer. App handmatig sluiten en opnieuw opstarten is enige wat dan nog werkt.
heb ik ook...

vast een dds aanval van een boze nerd :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  maandag 26 december 2016 @ 08:38:28 #55
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_167611781
Geen idee, maar lichtelijk apart is het wel.

Niet tinder me veel oplevert qua matches en dus eigenlijk niet interessant.

Vanavond een stadswandeling met ergens een biertje gepland, krijg alleen niet zo goed hoogte van deze dame.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_167611815
Happn bugt ook... heb al 3 maanden ofzo geen match meer gehad ;(
pi_167612665
Zo heb je niemand en zo heb je er 2 die interesse in je tonen.. En ze zijn allebei leuk! :+ :@
pi_167613033
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2016 09:50 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Zo heb je niemand en zo heb je er 2 die interesse in je tonen.. En ze zijn allebei leuk! :+ :@
Yay! *O*
pi_167613773
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2016 22:55 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Gebruiken jullie weleens de Superlike? Ik nooit. Maar als ik er dan eens een krijg zijn het altijd van die (volslanke) dames die ik zelf nooit zou liken :')
Beggars can't be choosers.
pi_167629295
Donderdag normaal een schaatsdate met de jongen die ik zelf vroeg. Hij weet al dat hij mij zal moeten vasthouden. 8-)
“Here is your final lesson: Do not commit the crime for which you now serve the sentence. God said: Vengeance is mine. "
- Alexandre Dumas, The Count of Monte Cristo
  maandag 26 december 2016 @ 23:54:25 #61
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_167629764
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2016 23:36 schreef Subpoena het volgende:
Donderdag normaal een schaatsdate met de jongen die ik zelf vroeg. Hij weet al dat hij mij zal moeten vasthouden. 8-)
Smooth.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_167657932
Zijn er ook mannen die met dames van dezelfde leeftijd of iets ouder daten? Blijf het raar vinden... toch komen er steeds meer van die dames als match :')
pi_167658104
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 22:29 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Zijn er ook mannen die met dames van dezelfde leeftijd of iets ouder daten? Blijf het raar vinden... toch komen er steeds meer van die dames als match :')
Raar ja mensen die met iemand van dezelfde leeftijd daten.

Je was net zo lekker bezig man.
Niet opeens rare vragen gaan stellen he 😊
Hell To The Liars
pi_167658227
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 22:29 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Zijn er ook mannen die met dames van dezelfde leeftijd of iets ouder daten? Blijf het raar vinden... toch komen er steeds meer van die dames als match :')
Vind leeftijd niet zo heel belangrijk meer.. ben de 30 voorbij maar kan soms met iemand van 25 een beter gesprek voeren als iemand van 35 :+
pi_167658295
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2016 22:34 schreef Droopie het volgende:

[..]

Raar ja mensen die met iemand van dezelfde leeftijd daten.

Je was net zo lekker bezig man.
Niet opeens rare vragen gaan stellen he 😊
Ik voel me gewoon totaal niet aangetrokken tot mensen van 28/29. En daar moet je extra alert op zijn qua bagage, meeste hebben ergens heel sneaky verstopt dat ze al een kind hebben of mama zijn of nog vager omschreven :D Wat er in die paar jaar niet kan gebeuren :P
pi_167658395
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 22:38 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Ik voel me gewoon totaal niet aangetrokken tot mensen van 28/2/9. En daar moet je extra alert op zijn qua bagage, meeste hebben ergens heel sneaky verstopt dat ze al een kind hebben of mama zijn of nog vager omschreven :D Wat er in die paar jaar niet kan gebeuren :P
Tot je verliefd wordt en het je geen fuck kan schelen hoeveel kinderen ze of bagage ze heeft.

Tuurlijk kan het gecompliceerder zijn, maar liefde doet gekke dingen met mensen, zeker als het wederzijds is.
Hell To The Liars
  dinsdag 27 december 2016 @ 22:41:12 #67
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_167658400
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 22:29 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Zijn er ook mannen die met dames van dezelfde leeftijd of iets ouder daten? Blijf het raar vinden... toch komen er steeds meer van die dames als match :')
Ben 33, in beginsel wil ik vooral niet te jong daten, iets ouder vind ik allemaal geen probleem. Het gaat me om de klik.
Ik heb nu bijvoorbeeld contact met een meid van 25, wat ik eigenlijk wel erg jong vind, maar wel erg goed klikt. Maar ook rustig met een dame van 37 contact gehad.

Gewoon niet druk om maken en kijken wat het brengt.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_167661035
Als de initiële klik er is, date ik bijna alles. Leeftijd maakt mij geen ene bal uit! Heb zo hele interessante mensen ontmoet, van bijna alle leeftijden :D.

Al merk ik wel dat ik een aantal jaar jonger dan ik, niet fijn vind om te daten. Doe mij maar iets ouder.

Moraal van het verhaal, leeftijd = onbelangrijk. Het gaat om de persoon, wat hij of zij heeft meegemaakt en daarmee omgaat en in het leven staat.

Gewoon van genieten! O+
pi_167661036
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 22:29 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Zijn er ook mannen die met dames van dezelfde leeftijd of iets ouder daten? Blijf het raar vinden... toch komen er steeds meer van die dames als match :')
Komt dat in jou geval niet door de intimidatie door de relationele en seksuele ervaring die de gemiddelde vrouw van jouw leeftijd of ouder al heeft?

Je bent je datingpool wel (onnodig) aan het verkleinen door volslanke en oudere vrouwen bij voorbaat af te schrijven.
pi_167661173
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2016 22:41 schreef Droopie het volgende:

[..]

Tot je verliefd wordt en het je geen fuck kan schelen hoeveel kinderen ze of bagage ze heeft.

Tuurlijk kan het gecompliceerder zijn, maar liefde doet gekke dingen met mensen, zeker als het wederzijds is.
Tot op zekere hoogte wel. Maar ik zie iemand die bewust kinderloos is niet gaan voor iemand die al kinderen heeft.
pi_167661409
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2016 23:49 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Tot op zekere hoogte wel. Maar ik zie iemand die bewust kinderloos is niet gaan voor iemand die al kinderen heeft.
Ik sluit het niet uit.
Of je het dan uiteindelijk trekt is een ander geval.
Hell To The Liars
pi_167661791
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2016 23:49 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Tot op zekere hoogte wel. Maar ik zie iemand die bewust kinderloos is niet gaan voor iemand die al kinderen heeft.
Op een gegeven moment kom je op een leeftijd waarbij steeds vaker kinderen in het spel zijn, dus dan schrijf je al snel een (groter wordende) groep af.

Ik ben bewust kinderloos, date nu iemand met 2 kinderen.. :+ ;)
  woensdag 28 december 2016 @ 06:45:57 #73
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_167664417
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 22:38 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Ik voel me gewoon totaal niet aangetrokken tot mensen van 28/29. En daar moet je extra alert op zijn qua bagage, meeste hebben ergens heel sneaky verstopt dat ze al een kind hebben of mama zijn of nog vager omschreven :D Wat er in die paar jaar niet kan gebeuren :P
Kom je ook nog wel eens buiten internet een mens tegen?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_167664843
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2016 00:03 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Op een gegeven moment kom je op een leeftijd waarbij steeds vaker kinderen in het spel zijn, dus dan schrijf je al snel een (groter wordende) groep af.

Ik ben bewust kinderloos, date nu iemand met 2 kinderen.. :+ ;)
Zie jij jezelf ooit samenwonen met iemand met kinderen?
  woensdag 28 december 2016 @ 08:37:38 #75
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_167664877
Collega-date en ik hebben het er al kort over gehad tijdje terug via whatsapp. Hij ziet zeker kinderen in zijn toekomst en ik bijna zeker van niet.
Heeft dan daten uberhaupt nog zin :')
  woensdag 28 december 2016 @ 08:41:25 #76
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_167664910
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 22:29 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Zijn er ook mannen die met dames van dezelfde leeftijd of iets ouder daten? Blijf het raar vinden... toch komen er steeds meer van die dames als match :')
Nee ik date ze alleen van 16 en jonger.
Wat denk je zelf :')
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 22:38 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Ik voel me gewoon totaal niet aangetrokken tot mensen van 28/29. En daar moet je extra alert op zijn qua bagage, meeste hebben ergens heel sneaky verstopt dat ze al een kind hebben of mama zijn of nog vager omschreven :D Wat er in die paar jaar niet kan gebeuren :P
Gelukkig heb jij geen bagage _O-
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_167665070
quote:
7s.gif Op woensdag 28 december 2016 08:37 schreef Cue_ het volgende:
Collega-date en ik hebben het er al kort over gehad tijdje terug via whatsapp. Hij ziet zeker kinderen in zijn toekomst en ik bijna zeker van niet.
Heeft dan daten uberhaupt nog zin :')
Lijkt mij geen goede basis voor een relatie nee.
pi_167665111
Ik heb bewust geen kinderen, nooit zin in gehad. Maar als ik iemand tegenkom die ze wel heeft vind ik dat niet erg. Ligt een beetje aan hoe hij zijn leven heeft ingericht en hoe oud die kinderen zijn.
  woensdag 28 december 2016 @ 09:31:38 #79
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_167665505
Ik ben daar volledig neutraal in. Ik hoef geen kinderen, maar mocht het ervan komen dan is dat wellicht prima. En dames met een kind zou ik ook niet meteen uit de weg gaan.

Scheelt dat ik zelf ook een stiefvader heb wellicht.
quote:
7s.gif Op woensdag 28 december 2016 08:37 schreef Cue_ het volgende:
Collega-date en ik hebben het er al kort over gehad tijdje terug via whatsapp. Hij ziet zeker kinderen in zijn toekomst en ik bijna zeker van niet.
Heeft dan daten uberhaupt nog zin :')
Hangt van zijn nestdrang af gok ik. Als hij dat nu op de app zegt zou ik het ook eens face to face bespreken.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 28 december 2016 @ 09:41:34 #80
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_167665655
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2016 09:31 schreef Skull-splitter het volgende:
Hangt van zijn nestdrang af gok ik. Als hij dat nu op de app zegt zou ik het ook eens face to face bespreken.
Komt vast nog wel een keer ter sprake. Eerst vrijdag maar eens afwachten.
pi_167669869
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2016 08:32 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Zie jij jezelf ooit samenwonen met iemand met kinderen?
Ja, hier wel in ieder geval :) Hangt er helemaal vanaf hoe je daar zelf in staat natuurlijk.
Ik snap het ook wanneer mensen daar helemaal niks van moeten weten.

Dit had ik een jaar geleden ook niet gedacht of mezelf voorgesteld, daar moet ik ook eerlijk in zijn. Als je het aan haar vraagt komt ze precies met hetzelfde antwoord

Iets met verliefdheid enzo :P *;
  woensdag 28 december 2016 @ 12:37:17 #82
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_167670179
Afgelopen weekend tijdens het stappen leuke meid ontmoet en daarna tussen de verplichte nummers door een paar keer afgesproken. Vanavond zie ik haar waarschijnlijk weer. :)
pi_167670305
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 12:37 schreef escalatie het volgende:
Afgelopen weekend tijdens het stappen leuke meid ontmoet en daarna tussen de verplichte nummers door een paar keer afgesproken. Vanavond zie ik haar waarschijnlijk weer. :)
Verplichte nummers met haar al gelijk?
Lambo of Rekt
  woensdag 28 december 2016 @ 12:45:41 #84
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_167670381
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 12:42 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Verplichte nummers met haar al gelijk?
Nee, dat zou wel erg snel zijn... we hadden beide verplichte nummers (los van elkaar) en daar tussen door hebben we paar keer afgesproken. ;)
pi_167671177
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2016 06:45 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Kom je ook nog wel eens buiten internet een mens tegen?
Ja, op mijn bijbaan. En daar hoor je meestal ook snel of ze vrijgezel of bezet zijn. Genoeg meiden die online helemaal op hun profiel niks van een vriend hebben of leuke foto's samen maar in het echt gewoon bezet zijn. Dus voordat je alle hoop op je nieuwe crush gooit eerst eens checken hoe het zit :P
pi_167671932
Afgelopen kerst een leuke date gehad. We gingen naar de film en in mijn enthousiasme werd dat StarWars waar ze in mee stemde. Bleek in de pauze dat ze nog geen enkel deel gezien had en er niks van begreep. :') Ik voelde mij best schuldig maar vond het ook wel lief dat ze toch ook naar die film mee wilde. Uiteraard even goed uitgelegd hoe het zat.

We hadden zoveel gemeen dat ik het op een gegeven moment een beetje eng begon te vinden. :') Onze karakters lijken zo op elkaar, maar weten elkaar ook prima aan te vullen, geen idee hoe ik dit moet uitleggen. Alles kon besproken worden, ook uitgebreid over drugsgebruik gehad terwijl ik dat normaal nooit zo snel zal delen met iemand. Ook afgesproken om eens naar een festival te gaan en iets te gebruiken.
  woensdag 28 december 2016 @ 13:58:01 #87
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_167672489
Als er een toegankelijke SW film is om mee te beginnen dan is het RO wel, meteen door naar huis voor de rest ;)

Maar veel gemeen hebben scheelt best een hoop. Die jonge dame die ik dat matcht op echt belachelijk veel, leuk contact en leuke gesprekken. En bloedmooi, maar das voor mij nooit het hoogste doel geweest.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 28 december 2016 @ 14:08:16 #88
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_167672813
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 13:14 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Ja, op mijn bijbaan. En daar hoor je meestal ook snel of ze vrijgezel of bezet zijn. Genoeg meiden die online helemaal op hun profiel niks van een vriend hebben of leuke foto's samen maar in het echt gewoon bezet zijn. Dus voordat je alle hoop op je nieuwe crush gooit eerst eens checken hoe het zit :P
Ja natuurlijk, dat kun je toch gewoon vragen in een gesprek. Heb je een relatie? Heb je kinderen?

Ik plemp zelf m'n Facebook niet vol met allerlei persoonlijke informatie die iedereen maar kan zien.
Wie dit leest is een lezer van dit
  woensdag 28 december 2016 @ 14:12:03 #89
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_167672962
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2016 14:08 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Ja natuurlijk, dat kun je toch gewoon vragen in een gesprek. Heb je een relatie? Heb je kinderen?

Ik plemp zelf m'n Facebook niet vol met allerlei persoonlijke informatie die iedereen maar kan zien.
De meeste moeders pik je er zo tussenuit als je daar problemen mee hebt.

Vaak (terecht) trots en blij met hun kind dat het of op beeld of in schrift gewoon zichtbaar is.

Kinderwens (en de eventuele ongeduldigheid daartoe) laat zich moeilijker peilen.

Maar je bent nog jong dus daar zul je wat minder snel last van hebben dan zoekende dertigplussers.

(Overigens lijk ik meer een probleem te hebben met zelf kinderen te verwekken dan met een kind wat er al is...)
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_167673557
Je kunt toch gewoon bij je instellingen instellen tussen welke leeftijden je matches wilt ontvangen. Ik merk als twintiger helemaal niks van die moeders hoor. :')
pi_167673710
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 13:41 schreef Bananenpap het volgende:
Afgelopen kerst een leuke date gehad. We gingen naar de film en in mijn enthousiasme werd dat StarWars waar ze in mee stemde. Bleek in de pauze dat ze nog geen enkel deel gezien had en er niks van begreep. :') Ik voelde mij best schuldig maar vond het ook wel lief dat ze toch ook naar die film mee wilde. Uiteraard even goed uitgelegd hoe het zat.

We hadden zoveel gemeen dat ik het op een gegeven moment een beetje eng begon te vinden. :') Onze karakters lijken zo op elkaar, maar weten elkaar ook prima aan te vullen, geen idee hoe ik dit moet uitleggen. Alles kon besproken worden, ook uitgebreid over drugsgebruik gehad terwijl ik dat normaal nooit zo snel zal delen met iemand. Ook afgesproken om eens naar een festival te gaan en iets te gebruiken.
Wat leuk O+ *O*

Ben op kerstavond trouwens ook naar Rogue One geweest met m'n vriend. Moet zeggen dat ik Star Wars af en toe ook nog wel lastig te volgen vind ook al heb ik alle films nu gezien. :')
pi_167673753
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 14:26 schreef Bananenpap het volgende:
Je kunt toch gewoon bij je instellingen instellen tussen welke leeftijden je matches wilt ontvangen. Ik merk als twintiger helemaal niks van die moeders hoor. :')
Ligt eraan waar je in de twintig zit. Vooraan zul je dat minder hebben als achteraan.
Ik zie bij een aantal dertigers toch wel 1 of meer kinderen. Zelf heb ik er niet zo'n moeite (meer) mee, maar ik heb zelf dan ook een dochter van 4. Als je mij dezelfde vraag 6+jaar geleden had gesteld, had ik vermoed ik wel anders geantwoord.

En ach, niets mis met een lekkere milf, toch? :+
pi_167673876
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 14:32 schreef zealot het volgende:

[..]

Ligt eraan waar je in de twintig zit. Vooraan zul je dat minder hebben als achteraan.
Ik zie bij een aantal dertigers toch wel 1 of meer kinderen. Zelf heb ik er niet zo'n moeite (meer) mee, maar ik heb zelf dan ook een dochter van 4. Als je mij dezelfde vraag 6+jaar geleden had gesteld, had ik vermoed ik wel anders geantwoord.

En ach, niets mis met een lekkere milf, toch? :+
Maar D. geeft aan op jonger te vallen, dus neem ik aan dat hij ook niet heeft ingesteld dat hij rond de dertig wil daten.
pi_167674315
quote:
7s.gif Op woensdag 28 december 2016 08:37 schreef Cue_ het volgende:
Collega-date en ik hebben het er al kort over gehad tijdje terug via whatsapp. Hij ziet zeker kinderen in zijn toekomst en ik bijna zeker van niet.
Heeft dan daten uberhaupt nog zin :')
Voor mij zou het dat niet hebben. Ik start geen relatie waarvan ik weet dat hij bij voorbaat tijdelijk is.

Vind het wel eng dat ik nu met iemand ben die ze erg graag gewild had maar die de boot heeft gemist en zichzelf nu te oud vindt... daar kan ik echt al nachtmerries van hebben :'(

Ik wil gewoon geen kinderen als vast onderdeel van mijn leven. Echt niet. Dus als iemand ze echt graag wil of al heeft, dan houdt het op. Tenzij het gelijk duidelijk is dat het een fuckbuddy kan worden. Maar die komen bij mij altijd uit dates, maar dat is dan meer per toeval, ik date nooit om een fuckbuddy te zoeken.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_167674402
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 13:41 schreef Bananenpap het volgende:
Afgelopen kerst een leuke date gehad. We gingen naar de film en in mijn enthousiasme werd dat StarWars waar ze in mee stemde. Bleek in de pauze dat ze nog geen enkel deel gezien had en er niks van begreep. :') Ik voelde mij best schuldig maar vond het ook wel lief dat ze toch ook naar die film mee wilde. Uiteraard even goed uitgelegd hoe het zat.

We hadden zoveel gemeen dat ik het op een gegeven moment een beetje eng begon te vinden. :') Onze karakters lijken zo op elkaar, maar weten elkaar ook prima aan te vullen, geen idee hoe ik dit moet uitleggen. Alles kon besproken worden, ook uitgebreid over drugsgebruik gehad terwijl ik dat normaal nooit zo snel zal delen met iemand. Ook afgesproken om eens naar een festival te gaan en iets te gebruiken.
O+ met je schatje aan de pillen O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_167674555
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2016 14:50 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

O+ met je schatje aan de pillen O+
Verliefd zijn en zo'n pilletje. Ben benieuwd.
pi_167674877
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2016 14:50 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

O+ met je schatje aan de pillen O+
_O-
pi_167675378
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2016 08:32 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Zie jij jezelf ooit samenwonen met iemand met kinderen?
Nou, de kinderen vliegen daar al bijna uit, dus dat valt wel mee. Ik zie mijzelf überhaupt niet samenwonen, latten = prima :)
pi_167675578
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2016 15:19 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Nou, de kinderen vliegen daar al bijna uit, dus dat valt wel mee. Ik zie mijzelf überhaupt niet samenwonen, latten = prima :)
Dat is natuurlijk weer een andere situatie dan een vrouw met jonge kinderen. :)
pi_167675838
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2016 14:08 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Ja natuurlijk, dat kun je toch gewoon vragen in een gesprek. Heb je een relatie? Heb je kinderen?

Ik plemp zelf m'n Facebook niet vol met allerlei persoonlijke informatie die iedereen maar kan zien.
Nee je hebt mensen die gooien echt alles online en sommige weer niets. Maar als je iemand in real treft hoor je vaak wel na een paar zinnen een paar bekende woorden als 'vriend' 'schoonfamilie' etc. Dan weet ik: leuk persoon, maar verder niet te veel van verwachten ;)
pi_167675977
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2016 15:26 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk weer een andere situatie dan een vrouw met jonge kinderen. :)
Een vrouw met jonge kinderen is vrij lastig (en dat bedoel ik niet verkeerd), hoop geregel en gedoe.

Niet mijn circus en ook niet mijn apen ;).
  woensdag 28 december 2016 @ 16:19:54 #102
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_167677374
Bereft kinderen verhaal,
Een jonge moeder zal geen tijd hebben om te date. Zeker het eerste jaar niet. Daar heb je het veel te druk voor, zeker een moeder alleen.

[ Bericht 71% gewijzigd door Samzz op 28-12-2016 18:40:32 ]
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  woensdag 28 december 2016 @ 18:39:15 #103
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_167681397
Iemand nog dates?

[ Bericht 72% gewijzigd door Samzz op 28-12-2016 18:40:42 ]
  woensdag 28 december 2016 @ 18:41:41 #104
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_167681464
Afgelopen, uit, basta }:|. Dit topic gaat over daten, niet over meetups om je sociale netwerk wat te vergroten.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 28 december 2016 @ 19:00:42 #105
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_167681932
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2016 18:39 schreef Cue_ het volgende:

Iemand nog dates?
Duurt nog even. Familiebezoek tot na oud en nieuw.

En een date die valt over het feit dat andere Nederlands herkenbaar waren aan het roepen van hoeren en sletten tien jaar terug op Rock Werchter waar ik een anekdote over vertelde. Daar zou mijn vrouwbeeld namelijk door bepaald kunnen zijn :').
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 28 december 2016 @ 19:01:55 #106
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_167681965
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 19:00 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Duurt nog even. Familiebezoek tot na oud en nieuw.

En een date die valt over het feit dat andere Nederlands herkenbaar waren aan het roepen van hoeren en sletten tien jaar terug op Rock Werchter waar ik een anekdote over vertelde. Daar zou mijn vrouwbeeld namelijk door bepaald kunnen zijn :').
Ik zou zeggen, doei date :W.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 28 december 2016 @ 19:06:37 #107
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_167682087
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2016 19:01 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik zou zeggen, doei date :W.
Tis iig een rode vlag. Als je daar zo gevoelig voor bent... Dan krijg ik zeker ook hoeken als zij droomt dat ik vreemdga? :D
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_167682566
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 14:55 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Verliefd zijn en zo'n pilletje. Ben benieuwd.
Top-combi O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 28 december 2016 @ 20:28:23 #109
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_167684995
quote:
10s.gif Op woensdag 28 december 2016 19:06 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Tis iig een rode vlag. Als je daar zo gevoelig voor bent... Dan krijg ik zeker ook hoeken als zij droomt dat ik vreemdga? :D
Don't stick your dick in crazy :P
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 28 december 2016 @ 20:28:58 #110
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_167685022
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2016 18:39 schreef Cue_ het volgende:

Iemand nog dates?
Beetje date moe hier... Geen zin in, geen tijd voor :)
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 28 december 2016 @ 20:29:39 #111
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_167685043
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2016 16:19 schreef ook_gek het volgende:

Bereft kinderen verhaal,
Een jonge moeder zal geen tijd hebben om te date. Zeker het eerste jaar niet. Daar heb je het veel te druk voor, zeker een moeder alleen.
Onzin. Ook een moeder alleen kan zo af en toe oppas regelen. Het zal alleen minder vaak zijn, en zal ze dus kieskeuriger zijn.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 28 december 2016 @ 20:30:50 #112
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_167685082
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 20:28 schreef sanger het volgende:

[..]

Don't stick your dick in crazy :P
Nog niet eens gezoend dus relax. Ik denk dat ze gewoon op dat gebied heel gevoelig is.

Verder best een leuke dame en woont om de hoek wat wel zo praktisch is.

Magoed, ik zit nergens aan vast dus maar kijken of dat werkelijk zo groot probleem voor dr vormt.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 28 december 2016 @ 20:39:54 #113
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_167685437
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 20:29 schreef sanger het volgende:

[..]

Onzin. Ook een moeder alleen kan zo af en toe oppas regelen. Het zal alleen minder vaak zijn, en zal ze dus kieskeuriger zijn.
Ik doel meer op date voor een relatie. Geloof me daar heb je echt geen tijd voor. Het is altijd baby tijd wat de klok slaat.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_167688682
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2016 19:22 schreef miss_sly het volgende:
Top-combi O+
:7
pi_167689342
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2016 20:39 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik doel meer op date voor een relatie. Geloof me daar heb je echt geen tijd voor. Het is altijd baby tijd wat de klok slaat.
Ik snap wat je bedoelt maar het is maar net hoe je er zelf in staat. Er zijn heel veel ouders die hun kind(eren) al na een paar weken minimaal één nacht per week naar opa en oma brengen zodat ze zelf uit kunnen gaan. (ik zeg expres ouders en niet enkel moeders omdat ik ook echt genoeg stellen ken die dat doen).

Ik sta er persoonlijk hetzelfde in als jij, voor mij is het ook altijd baby/kindertijd. Maar er zijn echt een hele hoop ouders die daar anders in staan, voor wie uit gaan nog steeds een hoge prioriteit heeft ondanks dat ze kinderen hebben.
  woensdag 28 december 2016 @ 22:26:34 #116
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_167690562
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2016 22:00 schreef madam-april het volgende:

[..]

Ik snap wat je bedoelt maar het is maar net hoe je er zelf in staat. Er zijn heel veel ouders die hun kind(eren) al na een paar weken minimaal één nacht per week naar opa en oma brengen zodat ze zelf uit kunnen gaan. (ik zeg expres ouders en niet enkel moeders omdat ik ook echt genoeg stellen ken die dat doen).

Ik sta er persoonlijk hetzelfde in als jij, voor mij is het ook altijd baby/kindertijd. Maar er zijn echt een hele hoop ouders die daar anders in staan, voor wie uit gaan nog steeds een hoge prioriteit heeft ondanks dat ze kinderen hebben.
En dat zijn nou juist de types die je niet moet willen daten naar mijn mening.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  woensdag 28 december 2016 @ 22:36:45 #117
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_167691044
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2016 22:00 schreef madam-april het volgende:

[..]

Ik snap wat je bedoelt maar het is maar net hoe je er zelf in staat. Er zijn heel veel ouders die hun kind(eren) al na een paar weken minimaal één nacht per week naar opa en oma brengen zodat ze zelf uit kunnen gaan. (ik zeg expres ouders en niet enkel moeders omdat ik ook echt genoeg stellen ken die dat doen).

Ik sta er persoonlijk hetzelfde in als jij, voor mij is het ook altijd baby/kindertijd. Maar er zijn echt een hele hoop ouders die daar anders in staan, voor wie uit gaan nog steeds een hoge prioriteit heeft ondanks dat ze kinderen hebben.
Er is ook nogal een flink gebied daartussen lijkt me.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_167691214
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2016 22:26 schreef ook_gek het volgende:

[..]

En dat zijn nou juist de types die je niet moet willen daten naar mijn mening.
Dit. Het is mij een raadsel waarom zij kinderen hebben genomen.
pi_167692185
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2016 22:36 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Er is ook nogal een flink gebied daartussen lijkt me.
Precies. Iets met nuance.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 28 december 2016 @ 23:15:59 #120
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_167692686
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 20:28 schreef sanger het volgende:

[..]

Beetje date moe hier... Geen zin in, geen tijd voor :)
Idem. :)
Wie dit leest is een lezer van dit
  woensdag 28 december 2016 @ 23:16:50 #121
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_167692718
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2016 22:26 schreef ook_gek het volgende:

[..]

En dat zijn nou juist de types die je niet moet willen daten naar mijn mening.
Wat is dit nu voor flauwekul.
Wie dit leest is een lezer van dit
  woensdag 28 december 2016 @ 23:45:43 #122
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_167693854
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2016 23:16 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Wat is dit nu voor flauwekul.
Vermeend oordeel over verantwoordelijkheidsgevoel van dergelijke ouders.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 28 december 2016 @ 23:48:12 #123
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_167693952
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 23:45 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Vermeend oordeel over verantwoordelijkheidsgevoel van dergelijke er de ouders.
Want je moet als je moeder bent maar achter de geraniums gaan zitten ofzo?
Wie dit leest is een lezer van dit
  woensdag 28 december 2016 @ 23:48:51 #124
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_167693989
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2016 23:48 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Want je moet als je moeder bent maar achter de geraniums gaan zitten ofzo?
Nee. Maar ook daar zul je gradaties in hebben.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_167695471
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2016 22:36 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Er is ook nogal een flink gebied daartussen lijkt me.
Oh absoluut, ik veroordeel de ouders die het wel zo doen als ik beschreef trouwens absoluut niet. Ik doe het anders maar dat betekent niet dat ik het persé beter doe..
pi_167695604
edit: verkeerd gelezen

[ Bericht 95% gewijzigd door #ANONIEM op 29-12-2016 00:35:11 ]
pi_167695613
edit: verkeerd gelezen
  donderdag 29 december 2016 @ 08:53:11 #128
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_167698555
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 23:48 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Nee. Maar ook daar zul je gradaties in hebben.
Natuurlijk, een moeder die niet naar haar kinderen omkijkt en alleen maar feest is niet goed bezig vind ik.
Maar als je moeder bent van jonge kinderen hoef je niet alleen maar met de kinderen bezig te zijn.

En als mijn kinderen bij hun vader zijn vind ik het heel leuk om nog op stap te gaan of op vakantie te gaan. Er is meer in het leven. En m'n kinderen komen hierdoor niks tekort want als moeder zit ik dan ook meer happy in m'n vel. :)

En als ze bij me zijn doe ik genoeg leuke dingen met ze.
Wie dit leest is een lezer van dit
  donderdag 29 december 2016 @ 09:11:05 #129
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_167698782
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2016 08:53 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Natuurlijk, een moeder die niet naar haar kinderen omkijkt en alleen maar feest is niet goed bezig vind ik.
Maar als je moeder bent van jonge kinderen hoef je niet alleen maar met de kinderen bezig te zijn.

En als mijn kinderen bij hun vader zijn vind ik het heel leuk om nog op stap te gaan of op vakantie te gaan. Er is meer in het leven. En m'n kinderen komen hierdoor niks tekort want als moeder zit ik dan ook meer happy in m'n vel. :)

En als ze bij me zijn doe ik genoeg leuke dingen met ze.
Exact. Bovendien heb je uitgaan en uitgaan.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  donderdag 29 december 2016 @ 09:12:09 #130
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_167698795
Hallo, dit is het datingtopic. Kan de focus daarnaar verplaatst worden :)?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 29 december 2016 @ 09:15:59 #131
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_167698872
Jamaar feestdagen Samzz... dan staat alles op de pruttelmodus...

Andere date heeft me tijdens appen aangegeven niet teveel te verwachten tijdens date, qua zoenen en dergelijke. Which is fine really. Gesprekken zijn goed en hoewel ze bloedmooi is vind haar als persoon ook gewoon interessant.

Maar haar ervaring met andere mannen is kennelijk dat die primair op seks uit waren...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  donderdag 29 december 2016 @ 09:21:55 #132
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_167698959
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 09:12 schreef Samzz het volgende:
Hallo, dit is het datingtopic. Kan de focus daarnaar verplaatst worden :)?
Daten met moeders hadden we het toch over?
Past prima hier vind ik
Wie dit leest is een lezer van dit
  donderdag 29 december 2016 @ 09:23:07 #133
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_167698977
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2016 09:21 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Daten met moeders hadden we het toch over?
Past prima hier vind ik
Het gaat inmiddels meer over opvoedkunde, hoe iemand omvoedt en of iemand een goede ouder is. Daten met moeders, prima. De rest, nee.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 29 december 2016 @ 09:24:03 #134
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_167698994
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2016 09:23 schreef Samzz het volgende:

[..]

Het gaat inmiddels meer over opvoedkunde, hoe iemand omvoedt en of iemand een goede ouder is. Daten met moeders, prima. De rest, nee.
We hebben het toch alleen over uitgaan en moeders?

Opvoedkunde niet voorbij zien komen
Wie dit leest is een lezer van dit
  donderdag 29 december 2016 @ 09:26:23 #135
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_167699031
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2016 09:24 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

We hebben het toch alleen over uitgaan en moeders?

Opvoedkunde niet voorbij zien komen
Posts over daten, prima. Posts zoals de laatste paar hierboven, die van jou o.a., nee.

Einde discussie.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_167699621
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 09:15 schreef Skull-splitter het volgende:
Jamaar feestdagen Samzz... dan staat alles op de pruttelmodus...

Andere date heeft me tijdens appen aangegeven niet teveel te verwachten tijdens date, qua zoenen en dergelijke. Which is fine really. Gesprekken zijn goed en hoewel ze bloedmooi is vind haar als persoon ook gewoon interessant.

Maar haar ervaring met andere mannen is kennelijk dat die primair op seks uit waren...
Herkenbaar, al blijft het lastig als dat al van tevoren aangegeven wordt.. dag spontaniteit, je zit nu al in de friendzone :{
  donderdag 29 december 2016 @ 10:07:29 #137
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_167699696
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2016 10:02 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Herkenbaar, al blijft het lastig als dat al van tevoren aangegeven wordt.. dag spontaniteit, je zit nu al in de friendzone :{
Er kan toch meer uitgroeien?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_167699760
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2016 10:07 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Er kan toch meer uitgroeien?
Alles kan. Mijn ervaring is echter dat als er van tevoren al "grenzen" of kaders aan een date gegeven worden dan is het al snel niet leuk meer.
  donderdag 29 december 2016 @ 10:18:57 #139
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_167699878
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2016 10:11 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Alles kan. Mijn ervaring is echter dat als er van tevoren al "grenzen" of kaders aan een date gegeven worden dan is het al snel niet leuk meer.
Probeer je wat meer in te leven in haar en het niet te veel op jezelf te betrekken.
Ze heeft wat minder leuke ervaringen gehad met daten dat er over haar grens is gegaan. Ze geeft nu aan waar haar grenzen zijn. Ze wilt rustig aan beginnen. Juist door hier nu rekening mee te houden is de kans op dat het gaat slagen juist groter, niet?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_167700132
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2016 10:18 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Probeer je wat meer in te leven in haar en het niet te veel op jezelf te betrekken.
Ze heeft wat minder leuke ervaringen gehad met daten dat er over haar grens is gegaan. Ze geeft nu aan waar haar grenzen zijn. Ze wilt rustig aan beginnen. Juist door hier nu rekening mee te houden is de kans op dat het gaat slagen juist groter, niet?
Het is niet dat ik mij niet inleef, heb zelf ook in een soortgelijke situatie gezeten en heb het toen ook rustig aan gedaan (bewust omdat ze dat zei). Kreeg nog een compliment dat ik er niet meteen bovenop dook, 3 weken later en 2 dates verder had ze een ander..

Doe wat voor jou en haar goed voelt, maar laat het zien en praat er niet alleen over, woorden zijn maar woorden en betekenen uiteindelijk niet veel.
pi_167700405
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2016 10:31 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Het is niet dat ik mij niet inleef, heb zelf ook in een soortgelijke situatie gezeten en heb het toen ook rustig aan gedaan (bewust omdat ze dat zei). Kreeg nog een compliment dat ik er niet meteen bovenop dook, 3 weken later en 2 dates verder had ze een ander..

Doe wat voor jou en haar goed voelt, maar laat het zien en praat er niet alleen over, woorden zijn maar woorden en betekenen uiteindelijk niet veel.
Dat zijn jouw ervaringen. Genoeg mensen met andere ervaringen ;)
pi_167700586
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2016 10:44 schreef Peejtur het volgende:

[..]

Dat zijn jouw ervaringen. Genoeg mensen met andere ervaringen ;)
Prima en dat mag ook :). Heel veel plezier met de date!
pi_167700608
Als je fok leest is het ook in en ingemeen om als vrouw een man mee naar huis te vragen (omdat je niet wil dat de avond al voorbij is) zonder dat hij in je broekje mag, dus niet zo gek om dat alvast uit te sluiten...

Ik deed het ook en die mannen gingen allemaal mee, hielden allemaal hun handen thuis genoeg en gingen allemaal mee op vervolgdate.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 29 december 2016 @ 11:09:59 #144
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_167700968
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2016 10:31 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Het is niet dat ik mij niet inleef, heb zelf ook in een soortgelijke situatie gezeten en heb het toen ook rustig aan gedaan (bewust omdat ze dat zei). Kreeg nog een compliment dat ik er niet meteen bovenop dook, 3 weken later en 2 dates verder had ze een ander..

Doe wat voor jou en haar goed voelt, maar laat het zien en praat er niet alleen over, woorden zijn maar woorden en betekenen uiteindelijk niet veel.
Dat je die ervaring hebt gehad betekent niet dat het weer zal gebeuren...
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_167701385
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2016 11:09 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Dat je die ervaring hebt gehad betekent niet dat het weer zal gebeuren...
Dat zeg ik ook niet, wil het gewoon delen, net als ieder ander hier zijn of haar dates / ervaring deelt. Schijnbaar omdat het zo zou kunnen gaan "struikelen" veel mensen erover.. Bedoel het niet verkeerd en gun iedereen leuke en gezellige dates :).
pi_167705868
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2016 10:11 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Alles kan. Mijn ervaring is echter dat als er van tevoren al "grenzen" of kaders aan een date gegeven worden dan is het al snel niet leuk meer.
Ik vind het juist niet leuk meer als je al de signalen en aanrakingen op de date zelf moet afblokken omdat hij te snel wil gaan. Dan is het vooraf even zeggen toch veel beter dan het moment zelf en hij al met een broek vol goesting zit? :9
Voor mij betekenen die woorden juist veel als ik wil wachten en mij niet meteen laat leiden door the heat of the moment. :)
“Here is your final lesson: Do not commit the crime for which you now serve the sentence. God said: Vengeance is mine. "
- Alexandre Dumas, The Count of Monte Cristo
pi_167706024
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2016 11:09 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Dat je die ervaring hebt gehad betekent niet dat het weer zal gebeuren...
Die wijsheid kan je natuurlijk ook op het afhoudende meisje toepassen.
Conscience do cost.
pi_167707806
Krijg een appje van die dame van gisteren of ik vanavond wil afspreken... hmm.. ik heb teruggeschreven dat ik denk dat het niets gaat worden qua relatie. Ben benieuwd naar haar reactie :)
pi_167708321
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 13:54 schreef Subpoena het volgende:

[..]

Ik vind het juist niet leuk meer als je al de signalen en aanrakingen op de date zelf moet afblokken omdat hij te snel wil gaan. Dan is het vooraf even zeggen toch veel beter dan het moment zelf en hij al met een broek vol goesting zit? :9
Voor mij betekenen die woorden juist veel als ik wil wachten en mij niet meteen laat leiden door the heat of the moment. :)
Dat snap ik dan ook heel goed. Uiteraard heeft het zijn voor- en nadelen, bespreekbaar (autocorrectie maakte er "bespeelbaar" van 😂) maken van is ook heel veel waard en rustig aan doen heeft ook pluspunten ^O^
pi_167708367
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 14:50 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Krijg een appje van die dame van gisteren of ik vanavond wil afspreken... hmm.. ik heb teruggeschreven dat ik denk dat het niets gaat worden qua relatie. Ben benieuwd naar haar reactie :)
Omg 8)7. Waarom meteen aansturen op een relatie? Elkaar beter leren kennen kan toch ook..
  donderdag 29 december 2016 @ 15:10:33 #151
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_167708452
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 14:50 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Krijg een appje van die dame van gisteren of ik vanavond wil afspreken... hmm.. ik heb teruggeschreven dat ik denk dat het niets gaat worden qua relatie. Ben benieuwd naar haar reactie :)
Hahaha, heb je eens succes.... :')
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_167708838
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2016 15:05 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Dat snap ik dan ook heel goed. Uiteraard heeft het zijn voor- en nadelen, bespreekbaar (autocorrectie maakte er "bespeelbaar" van 😂) maken van is ook heel veel waard en rustig aan doen heeft ook pluspunten ^O^
Of bedoelde je toch bespeelbaar maken. ;) ;) ;)
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 14:50 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Krijg een appje van die dame van gisteren of ik vanavond wil afspreken... hmm.. ik heb teruggeschreven dat ik denk dat het niets gaat worden qua relatie. Ben benieuwd naar haar reactie :)
Ik zou het toch vrij vreemd antwoord vinden als ik haar was. Na 1 (korte) date (waarbij er niets gebeurde) meteen al beginnen over relaties en dat het sowieso niets zal worden. :+
“Here is your final lesson: Do not commit the crime for which you now serve the sentence. God said: Vengeance is mine. "
- Alexandre Dumas, The Count of Monte Cristo
pi_167708880
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2016 15:07 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Omg 8)7. Waarom meteen aansturen op een relatie? Elkaar beter leren kennen kan toch ook..
Zoals ik gisteren zei was ze mijn type niet. En dat gaat ook niet groeien ben ik bang. Ook zielig om haar alleen te gebruiken voor wat romantiek.. daarom dus beter afkappen. Zie mezelf ook geen beste buddies met haar worden, daar hadden we te weinig raakvlakken voor.
pi_167708909
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2016 15:10 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Hahaha, heb je eens succes.... :')
Met en 29-jarige die vergeleken met mijn leeftijdsgenoten niet zo bijzonder is :')
pi_167708936
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 15:22 schreef Subpoena het volgende:

[..]

Of bedoelde je toch bespeelbaar maken. ;) ;) ;)

[..]

Ik zou het toch vrij vreemd antwoord vinden als ik haar was. Na 1 (korte) date (waarbij er niets gebeurde) meteen al beginnen over relaties en dat het sowieso niets zal worden. :+
Blijven afspreken.. voor wat dan? Als je 't niet voelt, voel je het niet toch? :)
pi_167709002
Zo mislukte date..streep eronder op naar de volgende.

einde discussie/ geen dagboek hier
herhaling van zetten dit
Hell To The Liars
pi_167709222
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 15:25 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Blijven afspreken.. voor wat dan? Als je 't niet voelt, voel je het niet toch? :)
Ik zeg niet dat je moet blijven afspreken, ik vind het een raar argument van jou om te vermelden. Misschien wou ze jou gewoon beter leren kennen en zien welke raakvlakken er wel nog zouden zijn die je misschien nog niet meteen had ontdekt.
“Here is your final lesson: Do not commit the crime for which you now serve the sentence. God said: Vengeance is mine. "
- Alexandre Dumas, The Count of Monte Cristo
pi_167709318
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 15:32 schreef Subpoena het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat je moet blijven afspreken, ik vind het een raar argument van jou om te vermelden. Misschien wou ze jou gewoon beter leren kennen en zien welke raakvlakken er wel nog zouden zijn die je misschien nog niet meteen had ontdekt.
Voor mij was het anders wel: drie jaar ouder en geen fysieke aantrekkingskracht. Dat gaat 'm niet worden :P
  donderdag 29 december 2016 @ 15:40:17 #159
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_167709599
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 15:24 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Met en 29-jarige die vergeleken met mijn leeftijdsgenoten niet zo bijzonder is :')
Wat ben je toch de hele tijd bezig over haar leeftijd.

En wat is bijzonder?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_167709695
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2016 15:40 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Wat ben je toch de hele tijd bezig over haar leeftijd.

En wat is bijzonder?
Ik voel me niet aangetrokken tot oudere meiden.
Niet degene waar ik mezelf voor omdraai als ze op straat loopt. Ik kom zat meer leuke dames tegen van mijn leeftijd die wat sprankelender zijn.
pi_167709697
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 15:34 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Voor mij was het anders wel: drie jaar ouder en geen fysieke aantrekkingskracht. Dat gaat 'm niet worden :P
Dat is dus de echte reden. Dan had je eigenlijk geen date moeten voorstellen, want in dat opzicht is het ook maar 'zielig' om haar enkel te gebruiken als sociaal verzetje. Of er nu wel een raakvlak zou geweest zijn, het zou toch geen verschil hebben gemaakt.
“Here is your final lesson: Do not commit the crime for which you now serve the sentence. God said: Vengeance is mine. "
- Alexandre Dumas, The Count of Monte Cristo
pi_167709754
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 14:50 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Krijg een appje van die dame van gisteren of ik vanavond wil afspreken... hmm.. ik heb teruggeschreven dat ik denk dat het niets gaat worden qua relatie. Ben benieuwd naar haar reactie :)
"DatIsJammurZeg"
:')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_167709797
quote:
10s.gif Op donderdag 29 december 2016 15:43 schreef Godshand het volgende:

[..]

"DatIsJammurZeg"
:')
Scherp :P
Lambo of Rekt
pi_167709965
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 15:22 schreef Subpoena het volgende:

Ik zou het toch vrij vreemd antwoord vinden als ik haar was. Na 1 (korte) date (waarbij er niets gebeurde) meteen al beginnen over relaties en dat het sowieso niets zal worden. :+
Heb het vaak zat gehoord van dames die ik een keer ontmoet heb, gingen ook meteen strooien met het woord "relatie". Zo eng meteen na een eerste date van pakweg 45 minuten :X.

Wat mijn dates betreft; beide dames zijn en vinden mij leuk, nu moet ik gaan kiezen met wie ik verder wil.. Dilemma :@
pi_167710218
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2016 15:48 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Heb het vaak zat gehoord van dames die ik een keer ontmoet heb, gingen ook meteen strooien met het woord "relatie". Zo eng meteen na een eerste date van pakweg 45 minuten :X.

Wat mijn dates betreft; beide dames zijn en vinden mij leuk, nu moet ik gaan kiezen met wie ik verder wil.. Dilemma :@
Dat is ook eng. Meestal loop ik dan weg van zo'n mensen. ;(

Luxeproblemen. 8-)
“Here is your final lesson: Do not commit the crime for which you now serve the sentence. God said: Vengeance is mine. "
- Alexandre Dumas, The Count of Monte Cristo
  donderdag 29 december 2016 @ 15:58:08 #166
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_167710298
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2016 10:02 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Herkenbaar, al blijft het lastig als dat al van tevoren aangegeven wordt.. dag spontaniteit, je zit nu al in de friendzone :{
Mwah.
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2016 10:07 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Er kan toch meer uitgroeien?
Dit. Ze geeft vooral aan dat ze het rustig aan wil doen en me wel wil leren kennen. Niet tegen zoenen en dergelijke is maar niet te snel wil gaan. Dat respecteer ik wel.
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2016 10:18 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Probeer je wat meer in te leven in haar en het niet te veel op jezelf te betrekken.
Ze heeft wat minder leuke ervaringen gehad met daten dat er over haar grens is gegaan. Ze geeft nu aan waar haar grenzen zijn. Ze wilt rustig aan beginnen. Juist door hier nu rekening mee te houden is de kans op dat het gaat slagen juist groter, niet?
Precies. En mijn doel is niet zo snel mogelijk in bed belanden. Ik keur het niet af als het gebeurt maar ik kan ook prima daten zonder meteen in bed te duiken.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_167710632
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_167711293
quote:
Hahaha _O-
pi_167711435
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2016 15:58 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Mwah.

[..]

Dit. Ze geeft vooral aan dat ze het rustig aan wil doen en me wel wil leren kennen. Niet tegen zoenen en dergelijke is maar niet te snel wil gaan. Dat respecteer ik wel.

[..]

Precies. En mijn doel is niet zo snel mogelijk in bed belanden. Ik keur het niet af als het gebeurt maar ik kan ook prima daten zonder meteen in bed te duiken.
Dat is al iets meer informatie dan alleen "zoenen zit er niet in"... Rustig leren kennen is prima, doe ik nu ook, al kan ik mijzelf niet in tweeën delen :+
pi_167711487
quote:
Net ook gelezen. :D
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_167713173
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 15:42 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Ik voel me niet aangetrokken tot oudere meiden.
Niet degene waar ik mezelf voor omdraai als ze op straat loopt. Ik kom zat meer leuke dames tegen van mijn leeftijd die wat sprankelender zijn.
Je hebt werkelijk geen flauw benul van je waarde op de datingmarkt... Die jonge sprankelendere vrouwen hebben minimaal 10 mannen achter zich aan. Wat heb jij hen te bieden wat die andere mannen niet hebben?
  donderdag 29 december 2016 @ 17:16:36 #172
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_167713231
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 13:54 schreef Subpoena het volgende:

[..]

Ik vind het juist niet leuk meer als je al de signalen en aanrakingen op de date zelf moet afblokken omdat hij te snel wil gaan. Dan is het vooraf even zeggen toch veel beter dan het moment zelf en hij al met een broek vol goesting zit? :9
Voor mij betekenen die woorden juist veel als ik wil wachten en mij niet meteen laat leiden door the heat of the moment. :)
Ik heb iig liever dat ze het gewoon aangeeft dan wanneer ze het met tegenzin laat gebeuren. Volgende keer wordt gewoon een dagje door de stad dolen met zijn tweeën en verder rustig aan. Ik heb iig geen haast.
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2016 16:30 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Dat is al iets meer informatie dan alleen "zoenen zit er niet in"... Rustig leren kennen is prima, doe ik nu ook, al kan ik mijzelf niet in tweeën delen :+
Meer dat ze zichzelf nu indekt. Eerste keer schatte ik de situatie helemaal verkeerd in (zij steeds langzamer lopen en dralen bij afscheid, ik een poging gedaan tot zoenen, paniek in dr ogen en ik dus meteen afgekapt, awkward...), nu wil ze dat voorkomen. Dikke prima.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  donderdag 29 december 2016 @ 20:15:24 #173
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_167718940
Goh verrassing, t gaat niet door morgen. Iets met werk, moe en koortslip.
  donderdag 29 december 2016 @ 20:17:35 #174
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_167718993
Hmmmherpes...

Wel flink balen. Biertje dan maar?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_167719445
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2016 17:14 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Je hebt werkelijk geen flauw benul van je waarde op de datingmarkt... Die jonge sprankelendere vrouwen hebben minimaal 10 mannen achter zich aan. Wat heb jij hen te bieden wat die andere mannen niet hebben?
Een AVG maaltijd in een doodstil huis!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_167720481
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 14:50 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Krijg een appje van die dame van gisteren of ik vanavond wil afspreken... hmm.. ik heb teruggeschreven dat ik denk dat het niets gaat worden qua relatie. Ben benieuwd naar haar reactie :)
Topper.
  donderdag 29 december 2016 @ 21:16:07 #177
416931 yats
(non) Average Joe
pi_167721212
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 14:50 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Krijg een appje van die dame van gisteren of ik vanavond wil afspreken... hmm.. ik heb teruggeschreven dat ik denk dat het niets gaat worden qua relatie. Ben benieuwd naar haar reactie :)
Sommige mensen...Even een vraag voor jou, hoe denk jij dat jij in de datingmarkt ligt?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_167721794
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2016 21:16 schreef yats het volgende:

[..]

Sommige mensen...Even een vraag voor jou, hoe denk jij dat jij in de datingmarkt ligt?
Heeft hij toch ook al 400x beantwoord.

En dan doe wij allemaal :')

En begint het weer van voor af aan.


Maar ja als je genoeg met hagel schiet raak je vanzelf wel eens wat.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_167723108
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2016 21:16 schreef yats het volgende:

[..]

Sommige mensen...Even een vraag voor jou, hoe denk jij dat jij in de datingmarkt ligt?
In de datingmarkt geen idee. Sociale omgang gaat steeds beter... kan het met iedereen goed vinden :) Nu nog de poging wagen dit om te zetten naar wat blijvends en mogelijk relationeel.
pi_167725977
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2016 21:16 schreef yats het volgende:
Sommige mensen...Even een vraag voor jou, hoe denk jij dat jij in de datingmarkt ligt?
Waarom blijven jullie Deezertje nog steeds aandacht geven?
pi_167728638
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 21:59 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

In de datingmarkt geen idee. Sociale omgang gaat steeds beter... kan het met iedereen goed vinden :) Nu nog de poging wagen dit om te zetten naar wat blijvends en mogelijk relationeel.
Sociale omgang gaat beter? De match wordt steeds na één date opgeheven. (Nu een keer niet en kap jij het af. :') ) Volgens mij heb jij geen flauw benul hoe je overkomt.
pi_167729215
Blijf die trol lekker voeren, sufkut.
pi_167731684
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2016 00:04 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Sociale omgang gaat beter? De match wordt steeds na één date opgeheven. (Nu een keer niet en kap jij het af. :') ) Volgens mij heb jij geen flauw benul hoe je overkomt.
Ik heb het ook over omgang met collega's op bijbaan. Match wordt opgeheven door geen romantische klik, maar dates waren vaak wel gezellig.
  vrijdag 30 december 2016 @ 08:19:55 #184
277627 Seven.
We are Borg.
pi_167731689
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 december 2016 00:21 schreef Techno het volgende:
Blijf die trol lekker voeren, sufkut.
Hoi Techno.
Resistance is futile.
  vrijdag 30 december 2016 @ 08:24:45 #185
277627 Seven.
We are Borg.
pi_167731722
Ik ben aan het daten met een leuke vent die vlakbij me woont. Weer eens wat anders dan iemand die in Griekenland zit. Ik hou het voorlopig maar even bij deze man, veel raakvlakken en ouwehoeren. Ik heb het goed naar mijn zin, hij wil het liefst mij nu al aan zijn vrienden voorstellen maar ik wil een paar maandjes om elkaar te leren kennen.
Resistance is futile.
pi_167731755
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 december 2016 08:24 schreef Seven. het volgende:
Ik ben aan het daten met een leuke vent die vlakbij me woont. Weer eens wat anders dan iemand die in Griekenland zit. Ik hou het voorlopig maar even bij deze man, veel raakvlakken en ouwehoeren. Ik heb het goed naar mijn zin, hij wil het liefst mij nu al aan zijn vrienden voorstellen maar ik wil een paar maandjes om elkaar te leren kennen.
Goede voornemens voor 2017 dus :)
Hell To The Liars
  vrijdag 30 december 2016 @ 08:36:33 #187
277627 Seven.
We are Borg.
pi_167731861
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 december 2016 08:28 schreef Droopie het volgende:

[..]

Goede voornemens voor 2017 dus :)
Die zijn doorgaans rap de deur uit als het me niet meer aanstaat. Ik wil gewoon 1-2 keer per week met hem afspreken en dan zie ik over paar maanden wel of ik het nog leuk vind. Het is te pril om te kunnen voorspellen hoe dit verloopt en ik zit niet zo te wachten op 'een relatie' op dit moment. Dus voorlopig geen gedoe met vrienden en familie erbij. Hij is wel beetje verliefd merk ik, ik vind hem wel heel leuk maar van verliefdheid nog geen sprake. We'll see, ik doe lekker kalm aan.
Resistance is futile.
  vrijdag 30 december 2016 @ 11:49:19 #188
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_167736225
Ik ben inmiddels ook weer 2 dates verder nog met dezelfde meid. En vandaag waarschijnlijk weer. :)
pi_167736950
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 december 2016 08:24 schreef Seven. het volgende:
Ik ben aan het daten met een leuke vent die vlakbij me woont. Weer eens wat anders dan iemand die in Griekenland zit. Ik hou het voorlopig maar even bij deze man, veel raakvlakken en ouwehoeren. Ik heb het goed naar mijn zin, hij wil het liefst mij nu al aan zijn vrienden voorstellen maar ik wil een paar maandjes om elkaar te leren kennen.
Dus eigenlijk is het geen match maar vind je de aandacht leuk en daar geniet je van? Dat lees ik tussen de regels door namelijk.

Mijn date zie ik zondag weer en volgende week ontmoet ze een paar vrienden van mij en dat binnen 4 weken. Voor mij werkt maanden daten echt niet, zonde van de tijd. We weten allebei dat het goed zit, dan ga ik de boel echt niet rekken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-12-2016 12:17:40 ]
pi_167745831
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 december 2016 12:17 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Dus eigenlijk is het geen match maar vind je de aandacht leuk en daar geniet je van? Dat lees ik tussen de regels door namelijk.

Mijn date zie ik zondag weer en volgende week ontmoet ze een paar vrienden van mij en dat binnen 4 weken. Voor mij werkt maanden daten echt niet, zonde van de tijd. We weten allebei dat het goed zit, dan ga ik de boel echt niet rekken.
Ja, als het gewoon leuk en gezellig is en het tot zover allemaal goed zit, wat is er zo erg aan om elkaars vrienden te ontmoeten? Je hoeft niet meteen een verloving aan te kondigen.
pi_167745894
Ik heb vrij snel haar vrienden ontmoet en dates geregeld voor mijn eigen vrijgezelle vrienden :P
Conscience do cost.
  vrijdag 30 december 2016 @ 17:53:58 #192
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_167751054
Als ik er goed in zit dan heb ik daar nooit zo problemen mee. Als het allemaal pril is of voor mij nog geen gesneden koek dan vind ik het wel wat lastiger. Aan de andere kant ben ik vooral dan de date van als het goed is.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_167751552
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 12:15 schreef LuNaTiC het volgende:
Science fiction.... de vraag is: Star Wars of Star Trek?

----

date was gister gezellig. Wijn geproefd, gegeten, afscheid genomen met een zoen. Helaas net te horen gekregen dat er toch die klik/spanning miste. Jammer.
Soap continues. We hadden sowieso al ergens in de planning om het Rijksmuseum te bezoeken samen. Na de slechte boodschap voorgesteld om toch dat bezoek te doen, als eenmalig vriendschappelijk afscheid (afgelopen maandag). Ging verder prima, kon het goed scheiden op dat moment. Na de lunch afscheid genomen van elkaar en ik dacht een prima einde zo.

Door de week toch een paar appjes gekregen, maar wel alles oppervlakkig gehouden. Vandaag ineens een appje of ik volgende week een filmpje wilde pakken. Nee gezegd omdat ik geen trek had in een vriendschap (vrienden zat ;)). Meldde ze dat het niet vriendschappelijk bedoeld was... ze kwam na wat dagen nadenken toch tot de conclusie dat ze het wilde proberen (ging voor haar gevoel wat te snel blijkbaar).

Oftewel, nieuwe date :s)
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 30 december 2016 @ 18:25:15 #194
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_167752118
Heerlijk, dat enthousiasme.
  vrijdag 30 december 2016 @ 19:18:48 #195
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_167754105
Goed voor de reputatie van vrouwen iig ;)
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_167754429
Ik schrijf het misschien wat zakelijker/droger op dan nodig, maar ze doet oprecht enthousiast :) . Ze gaf aan dat ze zelf vond dat ze er een zooitje van had gemaakt en was ook bang dat ik het er bij zou laten. Dus dat zegt ook wel weer iets. Iets met afhouden omdat het te dichtbij kwam. Maar goed, we gaan gewoon rustig kijken of het ergens heen gaat. Het kan na de volgende date alsnog einde oefening zijn, maar dat is altijd zo. Als je het niet probeert... :) Ik heb in elk geval niets te verliezen en zo ga ik er gewoon in. Na even een paar baaldagen was dit toch wel een leuk meevallertje zo voor de jaarwisseling. :)
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_167755171
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2016 17:14 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Je hebt werkelijk geen flauw benul van je waarde op de datingmarkt... Die jonge sprankelendere vrouwen hebben minimaal 10 mannen achter zich aan. Wat heb jij hen te bieden wat die andere mannen niet hebben?
Ik ben voor hem "oud" met mijn 30 jaar maar nog steeds sprankelend hoor!! ;)
  vrijdag 30 december 2016 @ 20:56:48 #198
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_167758556
Dertig, das niks joh.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zaterdag 31 december 2016 @ 00:11:29 #199
416931 yats
(non) Average Joe
pi_167768610
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2016 20:56 schreef Skull-splitter het volgende:
Dertig, das niks joh.
Inderdaad! Ik merk dat ik enorm goed in de markt lig. Blijkbaar klopt het toch dat er ergens rond je dertigste een omslagpunt is qua daten, terwijl ik altijd dacht dat dat een fabeltje was. Al doe ik (helaas voor de dames in kwestie die het proberen) niets met de aandacht die ik krijg.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  zaterdag 31 december 2016 @ 00:38:24 #200
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_167769680
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 december 2016 00:11 schreef yats het volgende:

[..]

Inderdaad! Ik merk dat ik enorm goed in de markt lig. Blijkbaar klopt het toch dat er ergens rond je dertigste een omslagpunt is qua daten, terwijl ik altijd dacht dat dat een fabeltje was. Al doe ik (helaas voor de dames in kwestie die het proberen) niets met de aandacht die ik krijg.
Mannen hebben het met ouder wordeb nu eenmaal makkelijker. Als je jong zoekt iig.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_167775171
Ben nu ruim een jaar geleden begonnen met Tinder. Ongeveer 1 a 2 dates per maand gehad via de app. Hoewel ongeveer een kwart nog doorging tot een 2de of 3de date liep al dat daten op niets uit. In een deel van de gevallen had ik geen interesse na de eerste date, maar voor het meerendeel was dat niet het geval. Misschien doe ik iets verkeerd? :')

Waar zou het aan kunnen liggen? Schep ik een verkeerd beeld over chat? Ben ik niet fysiek genoeg op de eerste date?
  zaterdag 31 december 2016 @ 11:03:38 #202
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_167777306
Woensdag een date :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  zaterdag 31 december 2016 @ 11:11:16 #203
416020 K44S
The bearded man
pi_167777513
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2016 09:22 schreef dezze het volgende:
Ben nu ruim een jaar geleden begonnen met Tinder. Ongeveer 1 a 2 dates per maand gehad via de app. Hoewel ongeveer een kwart nog doorging tot een 2de of 3de date liep al dat daten op niets uit. In een deel van de gevallen had ik geen interesse na de eerste date, maar voor het meerendeel was dat niet het geval. Misschien doe ik iets verkeerd? :')

Waar zou het aan kunnen liggen? Schep ik een verkeerd beeld over chat? Ben ik niet fysiek genoeg op de eerste date?
Dat ligt compleet aan wat jouw verwachtingen zijn en die van haar.
Sommige vrouwen willen juist fysiek contact, terwijl de ander weer niet.

Ook omtrent de setting in de app kan dit enorm verschillen. Zo chat de ene graag een tijdje door en blijkt ze in het echt een stuk minder te babbelen, terwijl de andere juist in het echt lekker vlot door kwebbelt en op de app een stuk minder spontaan is.

Dus er valt geen touw verder aan vast te knopen dan de clichés zoals: Je zelf blijven en het los laten
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_167778366
quote:
7s.gif Op zaterdag 31 december 2016 11:03 schreef SonicVolcano het volgende:
Woensdag een date :)
Leuk, wat gaan jullie doen?

Ik heb morgen en donderdag een date :D
pi_167779774
Ik werd vanochtend wakker in de keuken van een ex date. We hebben nog koffie gedronken en toen naar huis. Ze was nog wel blij. Ik weet er niks meer van.
Met wie spreek ik ??
  zaterdag 31 december 2016 @ 12:26:43 #206
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_167779879
quote:
15s.gif Op zaterdag 31 december 2016 12:22 schreef PeneGrande het volgende:
Ik werd vanochtend wakker in de keuken van een ex date. We hebben nog koffie gedronken en toen naar huis. Ze was nog wel blij. Ik weet er niks meer van.
:')


Dat was een wilde date geweest dus
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_167779899
Ze woont hier om de hoek. Blijkbaar heb ik een andere route genomen.
Met wie spreek ik ??
  zaterdag 31 december 2016 @ 12:27:35 #208
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_167779908
quote:
15s.gif Op zaterdag 31 december 2016 12:22 schreef PeneGrande het volgende:
Ik werd vanochtend wakker in de keuken van een ex date. We hebben nog koffie gedronken en toen naar huis. Ze was nog wel blij. Ik weet er niks meer van.
Dat zijn kutnachten...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zaterdag 31 december 2016 @ 12:29:43 #209
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_167779961
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 december 2016 11:39 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Leuk, wat gaan jullie doen?

Ik heb morgen en donderdag een date :D
Een drankje in de stad. Eerste date. We hebben elkaar al heel vaak gematched. Dus nu moet het er maar eens van komen :P

Nice! Veel plezier!
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_167780001
quote:
7s.gif Op zaterdag 31 december 2016 12:29 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Een drankje in de stad. Eerste date. We hebben elkaar al heel vaak gematched. Dus nu moet het er maar eens van komen :P

Nice! Veel plezier!
Go get her tiger
pi_167780177
quote:
15s.gif Op zaterdag 31 december 2016 12:22 schreef PeneGrande het volgende:
Ik werd vanochtend wakker in de keuken van een ex date. We hebben nog koffie gedronken en toen naar huis. Ze was nog wel blij. Ik weet er niks meer van.
Haha, oké dan.. Benieuwd hoe dit verder gaat lopen ;)
pi_167780183
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 december 2016 12:27 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Dat zijn kutnachten...
Ja echt :{ Ik heb haar kat/poes ook nog brokjes/voer gegeven. Een grote teringzooi
Met wie spreek ik ??
pi_167780204
quote:
7s.gif Op zaterdag 31 december 2016 12:29 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Een drankje in de stad. Eerste date. We hebben elkaar al heel vaak gematched. Dus nu moet het er maar eens van komen :P

Nice! Veel plezier!
Dank je wel, ga ervoor ^O^. Jij ook alvast veel plezier, lekker van genieten :Y
pi_167780460
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 december 2016 12:37 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Haha, oké dan.. Benieuwd hoe dit verder gaat lopen ;)
Geen idee. Ik heb haar net even opgebeld om te vragen wat er precies is gebeurd aangezien ik nu weer helemaal nuchter ben. Ik was blijkbaar mijn slllllllllllllllllllllleutel kwijt (die gewoon in mijn portemonnee zat! :') Ze was zelf ook aardig crossfaded. :') :')
Met wie spreek ik ??
pi_167782933
quote:
15s.gif Op zaterdag 31 december 2016 12:22 schreef PeneGrande het volgende:
Ik werd vanochtend wakker in de keuken van een ex date. We hebben nog koffie gedronken en toen naar huis. Ze was nog wel blij. Ik weet er niks meer van.
Je bent verkracht, ik zou aangifte doen.
  zaterdag 31 december 2016 @ 14:24:15 #216
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_167783786
Gisteren leuk avondje samen wezen bankhangen. Voorlopig blijven we nog wel daten. :s)
pi_167783833
Ik kreeg net een berichtje (gewoon gelukkig nieuwjaar) van iemand die ik al 5 maand ken. 2 goede dates gehad, hij had nadien nog gezegd dat ik maar moest laten weten wanneer ik opnieuw wou afspreken.. Nooit echt meer op ingegaan omdat toen druk was met school. Het contact verwaterde ook. Ik had nog het laatste bericht geschreven op fb en dan schreef hij niets meer terug...

Hij had wel gelogen over zijn leeftijd. Hij is 34 ipv 32 jaar. Vind eigenlijk apart dat hij mij op okcupid zelf contacteerde ipv sms of fb. :P
“Here is your final lesson: Do not commit the crime for which you now serve the sentence. God said: Vengeance is mine. "
- Alexandre Dumas, The Count of Monte Cristo
  zaterdag 31 december 2016 @ 17:54:52 #218
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_167791401
Hoe dat nu te doen met oud en nieuw? Is het gebruikelijk alle matches een berichtje te sturen met de beste wensen enzo?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  zaterdag 31 december 2016 @ 17:56:11 #219
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_167791446
Sowieso liegen over leeftijd, dat doe je als je twaalf bent en naar de film van 16+ wil ofzo, maar als je fucking 34 bent... :')
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2016 17:54 schreef sanger het volgende:
Hoe dat nu te doen met oud en nieuw? Is het gebruikelijk alle matches een berichtje te sturen met de beste wensen enzo?
En jij krijgt de beste wensen, en jij krijgt de beste wensen, jullie krijgen allemaal de beste wensen!

Die ga ik zometeen meteen even in memevorm op FB knallen :')
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_167791451
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 december 2016 00:11 schreef yats het volgende:

[..]

Inderdaad! Ik merk dat ik enorm goed in de markt lig. Blijkbaar klopt het toch dat er ergens rond je dertigste een omslagpunt is qua daten, terwijl ik altijd dacht dat dat een fabeltje was. Al doe ik (helaas voor de dames in kwestie die het proberen) niets met de aandacht die ik krijg.
Merk er niks van. Zelfs minder.
  zaterdag 31 december 2016 @ 17:57:13 #221
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_167791476
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2016 17:54 schreef sanger het volgende:
Hoe dat nu te doen met oud en nieuw? Is het gebruikelijk alle matches een berichtje te sturen met de beste wensen enzo?
Nee man
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 31 december 2016 @ 17:58:18 #222
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_167791519
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2016 17:54 schreef sanger het volgende:
Hoe dat nu te doen met oud en nieuw? Is het gebruikelijk alle matches een berichtje te sturen met de beste wensen enzo?
Nee maar ik wens jou wel de beste wensen!! :) *O*
  zaterdag 31 december 2016 @ 19:06:59 #223
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_167793612


Feel free.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_167794995
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2016 17:54 schreef sanger het volgende:
Hoe dat nu te doen met oud en nieuw? Is het gebruikelijk alle matches een berichtje te sturen met de beste wensen enzo?
Alle matches zeggen dat ze goede seks gemist hebben in 2016 maar dit in 2017 met jou goed kunnen maken ^O^
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zaterdag 31 december 2016 @ 22:27:40 #225
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_167797603
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2016 17:54 schreef sanger het volgende:
Hoe dat nu te doen met oud en nieuw? Is het gebruikelijk alle matches een berichtje te sturen met de beste wensen enzo?
Die waar ik leuk mee aan het praten ben momenteel ga ik wel een gelukkig nieuwjaar wensen. Wat verwaterd is is verwaterd, daar verandert oud en nieuw niet echt iets aan.
  zondag 1 januari 2017 @ 00:06:15 #226
277627 Seven.
We are Borg.
pi_167799510
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 december 2016 12:17 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Dus eigenlijk is het geen match maar vind je de aandacht leuk en daar geniet je van? Dat lees ik tussen de regels door namelijk.

Mijn date zie ik zondag weer en volgende week ontmoet ze een paar vrienden van mij en dat binnen 4 weken. Voor mij werkt maanden daten echt niet, zonde van de tijd. We weten allebei dat het goed zit, dan ga ik de boel echt niet rekken.
Het is wel een goede match.
Resistance is futile.
pi_167799892
Gelukkig nieuwjaar dat jullie allemaal (en ik vooral) maar veel leuke en geslaagde dates mogen hebben.

Of zo min mogelijk als je gelijk de goede aan de haak slaat.


https://medium.com/@marni(...)063152615#.s7hnlgec3

[ Bericht 18% gewijzigd door Droopie op 01-01-2017 01:31:58 ]
Hell To The Liars
pi_167800948
quote:
7s.gif Op zondag 1 januari 2017 00:06 schreef Seven. het volgende:

[..]

Het is wel een goede match.
Als jij dat vind dan mag dat. Ik zie en lees het anders. Iemand postte hier ook een linkje naar "hell Yes" oid, dat komt er bij jou niet uit naar voren.

Buiten dat is er een verschil tussen de manier van elkaar leren kennen / voorstellen aan vrienden. Daardoor is de complete verhouding tussen elkaar "zoek" en hangt de weegschaal door naar een kant.

Wens je het allerbeste, vrees echter dat dit niet gaat werken.
pi_167800996
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2017 01:28 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Als jij dat vind dan mag dat. Ik zie en lees het anders. Iemand postte hier ook een linkje naar "hell Yes" oid, dat komt er bij jou niet uit naar voren.

Buiten dat is er een verschil tussen de manier van elkaar leren kennen / voorstellen aan vrienden. Daardoor is de complete verhouding tussen elkaar "zoek" en hangt de weegschaal door naar een kant.

Wens je het allerbeste, vrees echter dat dit niet gaat werken.
http://markmanson.net/fuck-yes
Hell To The Liars
  zondag 1 januari 2017 @ 04:23:40 #230
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_167802893
quote:
Blijft een goed stuk zelfevaluatie imo.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_167803030
Mujn god :'D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Official ESF Kreviewer zondag 1 januari 2017 @ 09:51:38 #232
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_167803611
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2017 05:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mujn god :'D
Quote voor het nageslacht.
  zondag 1 januari 2017 @ 14:39:45 #233
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_167807658
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2016 12:31 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Go get her tiger
Hehe thanks.

Ben echt benieuwd. Qua levensfase matched het goed (ze is 28).
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  zondag 1 januari 2017 @ 17:12:34 #234
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_167810278
"lag maar, de bus reet niet eerder"
"Lasteg"
;(

[ Bericht 6% gewijzigd door Cue_ op 01-01-2017 17:18:12 ]
  zondag 1 januari 2017 @ 17:33:23 #235
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_167810688
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2017 17:12 schreef Cue_ het volgende:
"lag maar, de bus reet niet eerder"
"Lasteg"
;(
Neeeee!
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zondag 1 januari 2017 @ 18:12:39 #236
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_167811423
Wiewatwaarhoe? Cue een rampdate gehad?
  zondag 1 januari 2017 @ 18:18:18 #237
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_167811542
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2017 18:12 schreef Trashcanman het volgende:
Wiewatwaarhoe? Cue een rampdate gehad?
Helemaal geen date gehad.

Deze teksten zijn van een jongen die ik gisteravond ontmoet heb. Niet heel interessant, maar merk wel dat ik dergelijke spelling wel echt een afknapper vind.
pi_167811600
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2017 18:18 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Helemaal geen date gehad.

Deze teksten zijn van een jongen die ik gisteravond ontmoet heb. Niet heel interessant, maar merk wel dat ik dergelijke spelling wel echt een afknapper vind.
Mijn Nederlands is heel goed. ;) ;)
  zondag 1 januari 2017 @ 18:23:32 #239
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_167811644
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2017 18:21 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Mijn Nederlands is heel goed. ;) ;)
Ik zal er eens over nadenken :P
pi_167811656
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2017 18:23 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik zal er eens over nadenken :P
Je weet me te vinden, ik heb altijd wat gaatjes vrij (hihaho)
  zondag 1 januari 2017 @ 18:29:43 #241
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_167811767
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2017 18:18 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Helemaal geen date gehad.

Deze teksten zijn van een jongen die ik gisteravond ontmoet heb. Niet heel interessant, maar merk wel dat ik dergelijke spelling wel echt een afknapper vind.
Consequent brak typen (en overal xD achter plakken) wekt bij mij ook weerzin op ja. Snap niet dat mensen dat überhaupt doen, je wil toch een beetje intelligent overkomen?
  zondag 1 januari 2017 @ 18:31:39 #242
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_167811807
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2017 18:21 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Mijn Nederlands is heel goed. ;) ;)
Bij deze heb je mijn aandacht getrokken O+
pi_167811821
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2017 18:31 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Bij deze heb je mijn aandacht getrokken O+
Niet alleen je aandacht als je niet oppast ;)
  zondag 1 januari 2017 @ 18:35:41 #244
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_167811889
quote:
10s.gif Op zondag 1 januari 2017 18:32 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Niet alleen je aandacht als je niet oppast ;)
I like to live dangerous :9

Maar niet te, dus ik ga maar weer ontopic voor we van Sammz op onze donder krijgen :P

Geen concrete dates op de planning staan, maar bij de 2 festivals waar ik heen ga heb ik al wel even een ontmoeting staan dus dat is iets.
  zondag 1 januari 2017 @ 18:39:55 #245
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_167811971
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2017 18:29 schreef Trashcanman het volgende:

Consequent brak typen (en overal xD achter plakken) wekt bij mij ook weerzin op ja. Snap niet dat mensen dat überhaupt doen, je wil toch een beetje intelligent overkomen?
Nouja, als je niet beter weet, kan je het moeilijk anders doen.
  zondag 1 januari 2017 @ 18:47:40 #246
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_167812174
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2017 18:39 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nouja, als je niet beter weet, kan je het moeilijk anders doen.
Dat klopt, alleen vermoed ik dat dat niet per se voor alle slecht Nederlands typende mensen opgaat. Ik mik eerder op gemakszucht oid :)
  zondag 1 januari 2017 @ 18:51:00 #247
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_167812259
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2017 18:47 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Dat klopt, alleen vermoed ik dat dat niet per se voor alle slecht Nederlands typende mensen opgaat. Ik mik eerder op gemakszucht oid :)
Klopt. Ben ik soms ook wel, maar let daar in het begin van contact vaak wel wat meer op.
  zondag 1 januari 2017 @ 18:53:25 #248
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_167812325
Geen dyslexie?

Ja, het kan echt zo extreem zijn.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  zondag 1 januari 2017 @ 18:54:27 #249
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_167812345
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2017 18:51 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Klopt. Ben ik soms ook wel, maar let daar in het begin van contact vaak wel wat meer op.
Wie niet ;) Dat is ook waar ik op doelde met mijn 1e post.
pi_167826470
Merk weinig van die omslag. -O-
  maandag 2 januari 2017 @ 13:30:38 #251
416020 K44S
The bearded man
pi_167827594
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2017 12:29 schreef ElDinosaur het volgende:
Merk weinig van die omslag. -O-
Hoe bedoel je?
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_167830058
Nou zeg, leuke date gehad, vind ze mij leuker dan ik haar (alwéér :o), en nu zit mijn eigen gevoel mij in de weg.
  maandag 2 januari 2017 @ 19:24:44 #253
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_167836096
Als in dat je haar niet zo leuk vindt? Afkappen, niemand wordt daar wijzer op.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 2 januari 2017 @ 21:11:00 #254
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_167839798
Zoals mijn date met het rare meisje onlangs ook, die geeft nu aan dat ze na de derde date geen wens meer heeft iets af te spreken. Prima. No harm done.

Ik kreeg er nul hoogte van en ondanks dat ik steeds de gesprekken vlot mocht trekken gaf ze bij de feedback aan dat ik niet veel over haar vroeg. Ja, nog effe :D
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 2 januari 2017 @ 22:20:47 #255
277627 Seven.
We are Borg.
pi_167843184
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2017 01:28 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Als jij dat vind dan mag dat. Ik zie en lees het anders. Iemand postte hier ook een linkje naar "hell Yes" oid, dat komt er bij jou niet uit naar voren.

Buiten dat is er een verschil tussen de manier van elkaar leren kennen / voorstellen aan vrienden. Daardoor is de complete verhouding tussen elkaar "zoek" en hangt de weegschaal door naar een kant.

Wens je het allerbeste, vrees echter dat dit niet gaat werken.
Ik ken hem net een weekje, beetje vroeg om jouw eigen projecties daarop los te laten. Wat voor jou werkt, werkt voor mij totaal niet. Ik ben in ieder geval niet het type dat zenuwachtig wordt als er niet rasse schreden vooruit gezet worden, daar is het nu sowieso te vroeg voor. En hij is heel relaxed, ben ik ook. Eerst maar eens van elkaar genieten.
Resistance is futile.
pi_167843716
Ben na 5 jaar weer vrijgezel, het lukt me tot dusver aardig goed om dates te regelen.

Maar ik heb natuurlijk ook Tinder en Happn. En daar wel een paar leuke matches. Wat is ongeveer volgens de etiquette het moment om iemand voor een date te vragen?
pi_167845502
quote:
7s.gif Op maandag 2 januari 2017 22:20 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik ken hem net een weekje, beetje vroeg om jouw eigen projecties daarop los te laten. Wat voor jou werkt, werkt voor mij totaal niet. Ik ben in ieder geval niet het type dat zenuwachtig wordt als er niet rasse schreden vooruit gezet worden, daar is het nu sowieso te vroeg voor. En hij is heel relaxed, ben ik ook. Eerst maar eens van elkaar genieten.
Nee. Zie je verkeerd.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_167847997
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2017 22:30 schreef Tommeke het volgende:
Ben na 5 jaar weer vrijgezel, het lukt me tot dusver aardig goed om dates te regelen.

Maar ik heb natuurlijk ook Tinder en Happn. En daar wel een paar leuke matches. Wat is ongeveer volgens de etiquette het moment om iemand voor een date te vragen?
Lolwhut?

Dacht dat jij halfgetrouwd was?

Maar goed, gewoon tijdens je fietsavonturen vaker knip ogen naar andere vrouwen op de fiets ;)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_167848000
Als het goed is dit weekend een date. En vanwege 'praktische redenen' kan ze niet meer thuiskomen of heel vroeg al vertrekken, dus blijft ze op haar iniatief hier overnachten. Iets zegt mij dat ze uit is op meer, maar toch moet ik niet te hoopvol zijn of de boel juist alsnog weten te verpesten. Eigenlijk weet ik dat als ze tóch eerder de benen neemt die avond de date dan mislukt is :P
  dinsdag 3 januari 2017 @ 00:45:13 #260
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_167848036
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 00:41 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Als het goed is dit weekend een date. En vanwege 'praktische redenen' kan ze niet meer thuiskomen of heel vroeg al vertrekken, dus blijft ze op haar iniatief hier overnachten. Iets zegt mij dat ze uit is op meer, maar toch moet ik niet te hoopvol zijn of de boel juist alsnog weten te verpesten. Eigenlijk weet ik dat als ze tóch eerder de benen neemt die avond de date dan mislukt is :P
Bitchslap met gietijzeren handschoen heb je nodig.
pi_167848072
quote:
5s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 00:41 schreef Godshand het volgende:

[..]

Lolwhut?

Dacht dat jij halfgetrouwd was?

Maar goed, gewoon tijdens je fietsavonturen vaker knip ogen naar andere vrouwen op de fiets ;)
Dat dacht ik tot voor kort ook :')
Maar ja, vrouwen... :P

Dat knipogen lukt wel aardig. Zaterdag een fietsdate haha.
pi_167848099
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 00:48 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Dat dacht ik tot voor kort ook :')
Ah, daar ging het fout ;)

Jammer man, maar binnenkort al een date mooi

Succes :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 3 januari 2017 @ 00:57:48 #263
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_167848159
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 00:45 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Bitchslap met gietijzeren handschoen heb je nodig.
Maar verder niks verwachten he.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_167848200
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 00:57 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Maar verder niks verwachten he.
Nou ja hindernis 1 is thuis afspreken en hindernis 2 blijven slapen. Die lijken hier al ontnomen op haar iniatief... dus daarom; als ze ineens besluit tóch de laatste trein te pakken weet je dat je gewoon moet kappen met daten :P En we spreken niet af om de hele avond foto's te gaan kijken he... Op mijn bijbaan hoor ik ook zat dat dames gewoon zichzelf uitnodigen, dus waarom dan bij mij juist niet?
pi_167848371
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 00:51 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ah, daar ging het fout ;)

Jammer man, maar binnenkort al een date mooi

Succes :)
Thnx! Hoe weet jij zulke dingen btw? Ik ben niet zo anoniem als ik denk volgens mij :')
  dinsdag 3 januari 2017 @ 02:25:59 #266
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_167848492
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 00:41 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Als het goed is dit weekend een date. En vanwege 'praktische redenen' kan ze niet meer thuiskomen of heel vroeg al vertrekken, dus blijft ze op haar iniatief hier overnachten. Iets zegt mij dat ze uit is op meer, maar toch moet ik niet te hoopvol zijn of de boel juist alsnog weten te verpesten. Eigenlijk weet ik dat als ze tóch eerder de benen neemt die avond de date dan mislukt is :P
Hoe fix je dat toch telkens? :+
Oh.
  dinsdag 3 januari 2017 @ 05:31:36 #267
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_167848608
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 00:48 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Dat dacht ik tot voor kort ook :')
Maar ja, vrouwen... :P

Dat knipogen lukt wel aardig. Zaterdag een fietsdate haha.
Dat heb ik ook ooit eens gedaan. Leuke middag, vervolgens wilt ze niet gewoon daten want dat vond ze suf.

En nu is het winter en te koud :')
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_167848612
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 01:30 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Thnx! Hoe weet jij zulke dingen btw? Ik ben niet zo anoniem als ik denk volgens mij :')
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 00:48 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Dat dacht ik tot voor kort ook :')
Maar ja, vrouwen... :P

Dat knipogen lukt wel aardig. Zaterdag een fietsdate haha.
  Moderator dinsdag 3 januari 2017 @ 07:00:04 #269
447051 crew  Peejtur
pi_167848688
quote:
9s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 05:49 schreef Drug het volgende:

[..]


[..]

Ik gok dat hij het had over bijna getrouwd enzo.
pi_167848718
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 00:41 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Als het goed is dit weekend een date. En vanwege 'praktische redenen' kan ze niet meer thuiskomen of heel vroeg al vertrekken, dus blijft ze op haar iniatief hier overnachten. Iets zegt mij dat ze uit is op meer, maar toch moet ik niet te hoopvol zijn of de boel juist alsnog weten te verpesten. Eigenlijk weet ik dat als ze tóch eerder de benen neemt die avond de date dan mislukt is :P
maar ga je nu wéér thuis op de bank zitten gewoon? -O-
compact en kleverig.
  dinsdag 3 januari 2017 @ 07:59:07 #271
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_167848865
Moet iemand ook aan Groundhog Day denken? Net zo lang tweaken tot het lukt?
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 3 januari 2017 @ 08:08:13 #272
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_167848921
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 07:59 schreef LuNaTiC het volgende:
Moet iemand ook aan Groundhog Day denken? Net zo lang tweaken tot het lukt?
In de film leert ie ervan.
  dinsdag 3 januari 2017 @ 08:11:02 #273
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_167848940
Deze vind ik meer passend eigenlijk

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Triangle_(2009)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_167848953
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 07:00 schreef Peejtur het volgende:

[..]

Ik gok dat hij het had over bijna getrouwd enzo.
o jah :D
pi_167849330
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 08:12 schreef Drug het volgende:

[..]

o jah :D
Klopt ;)
pi_167849341
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 05:31 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Dat heb ik ook ooit eens gedaan. Leuke middag, vervolgens wilt ze niet gewoon daten want dat vond ze suf.

En nu is het winter en te koud :')
Hophop. Fietsen met je donder.
  dinsdag 3 januari 2017 @ 08:56:21 #277
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_167849363
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 08:54 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Hophop. Fietsen met je donder.
Ik ben vanmorgen naar de zaak gereden hoor pannekoek.

Het was voor mevrouw te koud. :')
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 3 januari 2017 @ 09:05:45 #278
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_167849492
Wijven zonder circulatie :')

Donderdag tweede date met mijn "preutse" date met een beetje mazzel, contact per app is heel leuk, ik lig steeds te laat in bed en lach als een idioot met haar visie op veel dingen. Dat is een goed teken.

De andere, meer intense date lijkt een beetje dood te bloeden.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_167849579
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 08:56 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ik ben vanmorgen naar de zaak gereden hoor pannekoek.

Het was voor mevrouw te koud. :')
Dan is ze je niet waard :P
  dinsdag 3 januari 2017 @ 09:17:20 #280
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_167849634
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 09:05 schreef Skull-splitter het volgende:
Wijven zonder circulatie :')

Donderdag tweede date met mijn "preutse" date met een beetje mazzel, contact per app is heel leuk, ik lig steeds te laat in bed en lach als een idioot met haar visie op veel dingen. Dat is een goed teken.

De andere, meer intense date lijkt een beetje dood te bloeden.
Hoezo preuts?
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 09:12 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Dan is ze je niet waard :P
Er zijn maar heel weinig vrouwen mij waard lijkt het wel *)
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_167849747
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 02:25 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Hoe fix je dat toch telkens? :+
pi_167849769
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 02:25 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Hoe fix je dat toch telkens? :+
Geen idee. gewoon voorstellen. Werkt verbazend goed.. nu is ook wel een tijd dat veel mensen willen afspreken.
  dinsdag 3 januari 2017 @ 09:28:51 #283
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_167849801
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 09:17 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Hoezo preuts?
Gaf vooraf aan dat ik bij onze tweede date niets moet verwachten, aangezien ik op onze eerste dat haar getreuzel en gedraai net voor het station verkeerd inschatte en haar probeerde te zoenen tot ze me verschrikt aankeek :')

Maar goed, contact verloopt dus prima en we lijken wel iets van een klik te hebben.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_167849861
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 07:17 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

maar ga je nu wéér thuis op de bank zitten gewoon? -O-
Jep. Ben gestopt met drankjes in de stad doen, dat was te geforceerd. Net uitgevraagd door een dame om als eerste date naar de bioscoop te gaan maar ik voel nog geen fysieke klik op basis van haar foto's en dagelijkse bezigheden. Eerst die andere date van komende vrijdag afwachten. Maakt de eventuele ik kan toch niet afwijzing wat makkelijker.
pi_167849872
Is die :') mbt haar reactie of mbt jouw actie? @SS
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 3 januari 2017 @ 09:39:33 #286
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_167849940
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 09:28 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Gaf vooraf aan dat ik bij onze tweede date niets moet verwachten, aangezien ik op onze eerste dat haar getreuzel en gedraai net voor het station verkeerd inschatte en haar probeerde te zoenen tot ze me verschrikt aankeek :')
Herkenbaar :P
quote:
Maar goed, contact verloopt dus prima en we lijken wel iets van een klik te hebben.
^O^
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 3 januari 2017 @ 09:41:05 #287
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_167849970
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 09:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
Is die :') mbt haar reactie of mbt jouw actie? @SS
Mijn inschatting. Was even awkward over en weer, ze is daarna wel lang blijven hangen en gaf me een stevige knuffel bij afscheid toen.

Ik vind het prima dat ze er niet hals over kop induikt en heb eerder hier al geschreven dat ze dat vooral doet omdat ze bij eerdere dates vooral geilneven trof die vooral zo snel mogelijk naar bed wilden. Dan snap ik dat je wat terughoudender bent.
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 09:39 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Herkenbaar :P

[..]

^O^
Aan de ene kant vraag ik me altijd af waarom mensen zo lang wachten, aan de andere kant heb ik zelf altijd moeite met inschatten wat een goed moment is dus maak ik maar contact en kijk hoe het loopt. Little to lose and all, right?

[ Bericht 32% gewijzigd door Skull-splitter op 03-01-2017 09:47:04 ]
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 3 januari 2017 @ 09:43:39 #288
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_167850010
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 09:33 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Jep. Ben gestopt met drankjes in de stad doen, dat was te geforceerd. Net uitgevraagd door een dame om als eerste date naar de bioscoop te gaan maar ik voel nog geen fysieke klik op basis van haar foto's en dagelijkse bezigheden. Eerst die andere date van komende vrijdag afwachten. Maakt de eventuele ik kan toch niet afwijzing wat makkelijker.
Bioscopen zou ik persoonlijk later doen.

Maar iets buiten doen, wandelen, museum, iets bezoeken zodat je wat te praten hebt terwijl je bezig bent ipv thuis hangen met je verwachtingen en aannames lijkt me handig. Drankjes kan heel gezellig zijn maar het geforceerde zit vooral bij jezelf gok ik.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_167850012
Zelf een beetje hard to get spelen is ook wel goed ;)
  dinsdag 3 januari 2017 @ 09:49:32 #290
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_167850091
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 09:43 schreef Tommeke het volgende:
Zelf een beetje hard to get spelen is ook wel goed ;)
Als je het tegen mij hebt: beetje mee spelen. Nu wordt er per app vooral geplaagd en grappen gemaakt, beetje aftasten en kijken met afstand en nabijheid over en weer. Maar ik heb wel het idee dat ze me oprecht leuk vindt.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_167850207
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 09:43 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Bioscopen zou ik persoonlijk later doen.

Maar iets buiten doen, wandelen, museum, iets bezoeken zodat je wat te praten hebt terwijl je bezig bent ipv thuis hangen met je verwachtingen en aannames lijkt me handig. Drankjes kan heel gezellig zijn maar het geforceerde zit vooral bij jezelf gok ik.
Ja bioscoop vind ik ook redelijk akward voor een eerste date. Al is ze wel echt in de interviewmodus nu dus daar ben ik ook al snel klaar mee. Snap best dat je vooraf weet met wie je te maken hebt maar ga echt niet alles vertellen. Zeker als ik nog geen gezonde spanning voel. Ze komt ook best onzeker over.

Meeste dates kunnen alleen in de avond dus een wandeling of rondleiding wordt al lastiger. Activiteit vaak kostbaar.
  Moderator dinsdag 3 januari 2017 @ 09:59:57 #292
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_167850278
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 09:56 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Ja bioscoop vind ik ook redelijk akward voor een eerste date. Al is ze wel echt in de interviewmodus nu dus daar ben ik ook al snel klaar mee. Snap best dat je vooraf weet met wie je te maken hebt maar ga echt niet alles vertellen. Zeker als ik nog geen gezonde spanning voel. Ze komt ook best onzeker over.

Meeste dates kunnen alleen in de avond dus een wandeling of rondleiding wordt al lastiger. Activiteit vaak kostbaar.
Het mag allemaal niks kosten, ze moet eigenlijk precies zijn zoals jij het wil en het liefste direct bij jou thuis met de benen wijd zonder dat het ook maar een euro kost.

Malloot 8)7
Breitling - Instruments for Professionals
pi_167850325
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 09:59 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Het mag allemaal niks kosten, ze moet eigenlijk precies zijn zoals jij het wil en het liefste direct bij jou thuis met de benen wijd zonder dat het ook maar een euro kost.

Malloot 8)7
Lekker thuis. Hoeft hij alleen een extra slavink te kopen en wat extra aardappels te schillen O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_167850342
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 09:59 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Het mag allemaal niks kosten, ze moet eigenlijk precies zijn zoals jij het wil en het liefste direct bij jou thuis met de benen wijd zonder dat het ook maar een euro kost.

Malloot 8)7
In het verleden te vaak gehad dat het op niks uitdraait en dan besteed ik mijn geld toch liever anders. En thuis zijn de boodschappen ook niet gratis hoor. Twintig of dertig euro voor een date met een dame waar ik eigenlijk niks voor voel is gewoon zonde. Thuis behalve tijd niet veel verloren. iemand in het dagelijkse leven ontmoeten kan je vaak wel inschatten of het je een drankje waard is. online nog altijd even afwachten..
  dinsdag 3 januari 2017 @ 10:07:02 #295
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_167850369
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 10:05 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

In het verleden te vaak gehad dat het op niks uitdraait en dan besteed ik mijn geld toch liever anders. En thuis zijn de boodschappen ook niet gratis hoor. Twintig of dertig euro voor een date met een dame waar ik eigenlijk niks voor voel is gewoon zonde. Thuis behalve tijd niet veel verloren.
Daten kost nou eenmaal altijd geld.
  FOK!fotograaf dinsdag 3 januari 2017 @ 10:16:04 #296
364681 over_hedge
pi_167850502
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 10:05 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

In het verleden te vaak gehad dat het op niks uitdraait en dan besteed ik mijn geld toch liever anders. En thuis zijn de boodschappen ook niet gratis hoor. Twintig of dertig euro voor een date met een dame waar ik eigenlijk niks voor voel is gewoon zonde. Thuis behalve tijd niet veel verloren. iemand in het dagelijkse leven ontmoeten kan je vaak wel inschatten of het je een drankje waard is. online nog altijd even afwachten..
:') :') :') :') ___! Je hebt toch een leuke avond. of het nou wel of niet iets word. En je dan druk maken om een klein beetje geld :')
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  dinsdag 3 januari 2017 @ 10:20:36 #297
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_167850562
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 10:16 schreef over_hedge het volgende:

[..]

:') :') :') :') ___! Je hebt toch een leuke avond. of het nou wel of niet iets word. En je dan druk maken om een klein beetje geld :')
Dit. Ja, daten kost geld. Hoeft niet eens veel te zijn. Je hoeft ook niet alles voor de date te betalen. Maar het kost geld. Maar het levert je op zijn minst een leuke middag/avond op.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 3 januari 2017 @ 10:23:18 #298
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_167850625
En Deezertje, wat denk je als je dan in een relatie komt... dat het dan allemaal gratis is? ;( of is het dán pas de investering waard?
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  dinsdag 3 januari 2017 @ 10:24:18 #299
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_167850642
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 09:56 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Ja bioscoop vind ik ook redelijk akward voor een eerste date. Al is ze wel echt in de interviewmodus nu dus daar ben ik ook al snel klaar mee. Snap best dat je vooraf weet met wie je te maken hebt maar ga echt niet alles vertellen.
Sommige mensen vinden het prettig eerst iemand te leren kennen voordat er uberhaupt iets gaat gebeuren.
quote:
Zeker als ik nog geen gezonde spanning voel.
Die spanning kan ook komen als je eerst een tijdje lult. Ik kan gevoelens krijgen voor hoe iemand reageert en als haar manier van kijken naar de wereld blijkt uit haar gesprekken.
quote:
Ze komt ook best onzeker over.
Oordeel en in jouw geval niet de meest eerlijke.
quote:
Meeste dates kunnen alleen in de avond dus een wandeling of rondleiding wordt al lastiger. Activiteit vaak kostbaar.
Bull, ik heb onlangs met mijn date gewoon een avond door Amsterdam geslenterd omdat ze de stad nog niet zo goed kent en ik er sinds mijn 3e kom.
Wandelen in de natuur/stad is gratis as fuck.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_167850660
hop
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_167850667
o
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')