abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Moderator / Miss SHO zaterdag 24 december 2016 @ 08:41:04 #1
22592 crew  Ole
pi_167571727
Het is over en uit tussen glamourkoppel Angelina Jolie (41) en Brad Pitt (52). Volgens de Amerikaanse entertainmentsite TMZ heeft Jolie de scheiding aangevraagd en vraagt ze de volle voogdij over hun zes kinderen.



http://www.ad.nl/show/ang(...)n-scheiden~a4106fa7/

De eerste berichten van een scheidingsaanvraag kwamen dinsdag 20 september in de media.

Vervolgens ging het gerucht dat Angelina een detective had ingehuurd om te controleren of Brad niet te close was met zijn tegenspeelster, maar al snel werd aangegeven dat het daar niet om ging, maar om de kinderen.

Team Brad zou stellen dat de claims van Angelina over zijn woedeprobleem nonsens zijn

En de volledige voogdij die Angelina eist kan ze volgens Team Brad vergeten.

Wegens het bezopen zowel verbaal als fysiek uit z'n dak vliegen tegen de kinderen terwijl ze in een vliegtuig zaten zou er onderzoek plaatsvinden naar het gedrag van Brad Pitt

Verder zou Angelina de lastercampagne zorgvuldig gepland hebben, en daarbij hulp hebben van haar eigen Greet Hofmans: Arminka Helic Oh hI!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO zaterdag 24 december 2016 @ 08:41:40 #2
22592 crew  Ole
pi_167571730
Voor Tong O+
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Trouwste user 2022 zaterdag 24 december 2016 @ 09:26:36 #3
7889 tong80
Spleenheup
pi_167572036
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 08:41 schreef Ole het volgende:
Voor Tong O+
Lief :) Maar de lust vergaan :{

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_167894394
quote:
woensdag 4 januari 2017, 12:30Angelina akkoord met verzegelen documenten

Angelina Jolie is eindelijk akkoord met het verzoek van Brad Pitt om de documenten over de voogdij van hun kinderen te verzegelen. Eerder lekte al privé-informatie over de regeling uit.

Brad had in december zijn advocaten ingeschakeld om de rechter te verzoeken de documenten te verzegelen. Hij vond dat zijn ex de privacy van de kinderen in gevaar bracht door info over de voogdij te delen met de rechtbank. De actrice zou volgens TMZinmiddels akkoord zijn gegaan met het voorstel.

Brad was het vooral beu dat er continu details over de regeling naar buiten werd gebracht. Zo werd bekend dat de acteur zijn zes kinderen alleen mocht zien onder toezicht van een psycholoog. Dit was bovendien maar tijdelijk.

Uit documenten die ingediend zouden zijn door Jolies advocaat Laura Wasser zou blijken dat Pitt deze verzegeling alleen zou willen omdat hij bang zou zijn dat anders 'de waarheid boven tafel komt'. "Er bestaat weinig twijfel dat Brad liever heeft dat de hele zaak geheim blijft, zeker gezien het gedetailleerde onderzoek door de FBI en van de kinderbescherming over beschuldigingen van misbruik", luidt een statement in een van de documenten.

Misbruik??!!
pi_167898841
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 05:17 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Misbruik??!!
Denk een gevalletje lost in translation.
  donderdag 5 januari 2017 @ 14:27:43 #6
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_167901672
beetje weinig dirt komt er naar buiten ;(
ik had gehoopt op wat meer Mad Mel achtige zaken, met die tapes enzo
Just a fool will play tricks on Angus McSix
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 januari 2017 @ 16:12:09 #7
163650 Greys
pi_167904086
Brad heeft groot gelijk. Het is alles behalve in het belang van die kinderen dat er details bekend worden. Sowieso bezopen dat dat niet standaard privé en verzegeld blijft. En raar dat Ansj hier überhaupt nog over na moest denken kennelijk :r
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Trouwste user 2022 zaterdag 7 januari 2017 @ 08:49:55 #8
7889 tong80
Spleenheup
pi_167943536
Brad Pitt bezoekt zijn zes kinderen met Angelina Jolie elke week en mag dan onder toezicht vijf uur met ze doorbrengen. Dat blijkt uit rechtbankpapieren in handen van People.

Deze bezoekjes vinden plaats sinds oktober, een maand nadat Angelina de scheiding aanvroeg. Bij elk samenzijn is een therapeut aanwezig. In november wilde Brad zijn kinderen vaker zien, maar daar ging zijn ex niet mee akkoord. Daarop diende hij een verzoek in bij de rechter voor meer bezoekrechten.

Pitt en Jolie werden het onlangs eens om rechtbankdocumenten over hun kinderen voortaan geheim te houden. De papieren in handen van People dateren van daarvoor en zijn openbaar gemaakt door Jolie. "Dit document bevestigt dat Angelina er niet voor terugdeinst om details over haar kinderen, hun therapie en hun bezoekjes te openbaren. En dit bewijst waarom Brad zo dankbaar is dat de documenten vanaf nu geheim worden gehouden", aldus een ingewijde.

Brad Pitt mag kinderen vijf uur per week zien

The bitch :{

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_168027013
Hier een recent filmpje, bij de Golden Globes. Ik vind hem er goed uit zien! Echt Brad Pitt weer.
Voorheen vond ik `m wat pafferig en sluik geworden.

pi_168027088
Hij is wel afgevallen lijkt het -O- Maar hij is weer mooi opgeknapt O+ Niet meer dat smoezelige grijze haar.
Tap tap tap
pi_168027130
Als Angelina on stage zou komen bij een volgend event, vraag ik me af, zou er dan ook zo geapplaudiseerd gaan worden?
  dinsdag 10 januari 2017 @ 13:41:54 #12
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_168027643
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 13:16 schreef velden het volgende:
Als Angelina on stage zou komen bij een volgend event, vraag ik me af, zou er dan ook zo geapplaudiseerd gaan worden?
Ik verwacht van niet, ik heb niet het idee dat Hollywood het zo waardeert wat ze doet (aangaande de scheiding en het contact met de kinderen).
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 20 februari 2017 @ 11:43:34 #13
163650 Greys
pi_169021315
quote:
Angelina Jolie praat over scheiding Brad Pitt
3 uur geleden

Ondanks de felle echtscheidingsstrijd vormen Brad Pitt en Angelina Jolie een gezin met hun kinderen, en dat zal altijd zo blijven. Dat zei de actrice dit weekend in een interview met de BBC.

Angelina was volgens de omroep nog zichtbaar aangeslagen toen haar scheiding ter sprake kwam. "Het was heel moeilijk. Heel veel mensen bevinden zich in deze situatie. Mijn hele gezin is door een lastige tijd gegaan. Mijn aandacht ligt bij mijn kinderen, onze kinderen", zei ze in Cambodja, waar haar nieuwste film First They Killed My Father dit weekend in première ging.

"We blijven voor altijd een familie, en dat is wat mij hier doorheen brengt. Ik probeer een manier te vinden om ons hier uiteindelijk sterker uit te laten komen."

De première was de eerste gelegenheid waar Angelina met de pers sprak sinds zij en Brad hun scheiding bekendmaakten in september. Hun zes kinderen reisden mee naar Cambodja, waar oudste zoon Maddox (15) oorspronkelijk vandaan komt.
http://www.telegraaf.nl/p(...)at_over_breuk__.html

Ach... de schat. :')
Eerst die man compleet door het slijk trekken en nu ineens de engel uithangen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')