Ik geef maar een voorbeeld aan. De S vs de RS zijn vaak identieke auto's, alleen het verschil dat de motor wat meer opgepompt is, het exterieur en interieur zijn aangepast enz enz. Maar zo speciaal dat het een 100% prijsstijging op onderdelen niet verantwoord.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 11:04 schreef fathank het volgende:
Als die S hetzelfde is kun je die er toch in knallen?
Je betaald niet voor de kwaliteit maar voor de naam. Maar dat weet je van te voren als je zo'n auto koopt.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 11:20 schreef Jism het volgende:
[..]
Ik geef maar een voorbeeld aan. De S vs de RS zijn vaak identieke auto's, alleen het verschil dat de motor wat meer opgepompt is, het exterieur en interieur zijn aangepast enz enz. Maar zo speciaal dat het een 100% prijsstijging op onderdelen niet verantwoord.
Ik smijt er geen S spul in, zeker niet, op z'n auto als dit zit je aan het verkeerde adres als het allemaal maar goedkoop moet. Het scheelt wel als je bepaalde onderdelen in Duitsland, Polen of zelfs verder weg kunt halen.
NL > DE gerust 2 tientjes op een onderdeel van 200 euro.
Jij hebt nog nooit een stuur doorgezaagd dus...quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:35 schreef Fer het volgende:
[..]
Je stuur zagen in luttele seconden door, is maar plastic he.
Ik denk persoonlijk dat je er beter same spec S parts van de dealer op kunt schroeven als cheapass imitatierommel uit Polen. Grappig dat je dat in één zin zo effe opsomt..quote:Op vrijdag 27 januari 2017 11:20 schreef Jism het volgende:
[..]
Ik geef maar een voorbeeld aan. De S vs de RS zijn vaak identieke auto's, alleen het verschil dat de motor wat meer opgepompt is, het exterieur en interieur zijn aangepast enz enz. Maar zo speciaal dat het een 100% prijsstijging op onderdelen niet verantwoord.
Ik smijt er geen S spul in, zeker niet, op z'n auto als dit zit je aan het verkeerde adres als het allemaal maar goedkoop moet. Het scheelt wel als je bepaalde onderdelen in Duitsland, Polen of zelfs verder weg kunt halen.
NL > DE gerust 2 tientjes op een onderdeel van 200 euro.
In de OP kan je lezen/betrekenen dat TS 'm heeft gekocht met ongeveer 290000 op de teller.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 09:44 schreef Fer het volgende:
Denk dat Ts niet inziet dat de 70000km die hij ermee gereden heeft de auto minder waard maakt. Daarom is het eigenlijk gewoon zonde om met zoiets veel te rijden, ding staat beter in een garage voor in het weekend.
De enige uitvoeringen die veel geld opleveren zijn het liefst op nederlands kenteken en het liefst een zo laag mogelijke stand. Leitner heeft er eentje staan en kan daar ¤ 99.000 voor vragen ja. Moet je eens kijken hoe gaaf dat ding eruit ziet.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 09:44 schreef Fer het volgende:
Denk dat Ts niet inziet dat de 70000km die hij ermee gereden heeft de auto minder waard maakt. Daarom is het eigenlijk gewoon zonde om met zoiets veel te rijden, ding staat beter in een garage voor in het weekend.
Je weet niet waar je het over hebt .... echt.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:27 schreef NightFlight het volgende:
Laatst en enige onderhoudsbeurt was in 2001, ding is van binnen dus helemaal kapotgerot/ uitgedroogd.
Denk zelf dat wanneer hij niet zo spuuglelijk rood was hij allang verkocht zou zijn.quote:Op zondag 29 januari 2017 15:21 schreef Jism het volgende:
[..]
Je weet niet waar je het over hebt .... echt.
Als ik die auto met de mijnes vergelijk, dan is het interieur ter voorbeeld SPIKGAAF. Geen krasje, gebruikssporen, helemaal niets op te merken. Het exterieur zoals de motor, velgen, body van de auto, in nagenoeg PERFECTE staat.
Dat zijn de RS4's waar een hoofdprijs voor gevraagd mag worden. En er loopt echt wel iemand op deze aardkloot die die auto sooner or later hebben wil. Het is een collectors item, zoals vele modellen bij Leitner.
Ja en de pakkingen, rubbers etc in en om de motor?quote:Op zondag 29 januari 2017 15:21 schreef Jism het volgende:
[..]
Je weet niet waar je het over hebt .... echt.
Als ik die auto met de mijnes vergelijk, dan is het interieur ter voorbeeld SPIKGAAF. Geen krasje, gebruikssporen, helemaal niets op te merken. Het exterieur zoals de motor, velgen, body van de auto, in nagenoeg PERFECTE staat.
Dat zijn de RS4's waar een hoofdprijs voor gevraagd mag worden. En er loopt echt wel iemand op deze aardkloot die die auto sooner or later hebben wil. Het is een collectors item, zoals vele modellen bij Leitner.
Wel treurig voor zo'n auto. Altijd maar binnen staan.quote:Op maandag 30 januari 2017 08:18 schreef Piet__Piraat het volgende:
Maar daar is dat ding ook voor bedoeld. Er is geen hond die er een ton voor neerlegt om vervolgens te gaan hoeken als een malle, want dan schrijf je enorm af. Dat ding komt als verzamelobject in de garage en gaat over vijf jaar weer de verkoop in voor het dubbele.
Je kan voor dat geld ook een hagelnieuwe kopen. Het blijft een oude auto, en de kleur is mwah.quote:Op zondag 29 januari 2017 15:21 schreef Jism het volgende:
[..]
Je weet niet waar je het over hebt .... echt.
Als ik die auto met de mijnes vergelijk, dan is het interieur ter voorbeeld SPIKGAAF. Geen krasje, gebruikssporen, helemaal niets op te merken. Het exterieur zoals de motor, velgen, body van de auto, in nagenoeg PERFECTE staat.
Dat zijn de RS4's waar een hoofdprijs voor gevraagd mag worden. En er loopt echt wel iemand op deze aardkloot die die auto sooner or later hebben wil. Het is een collectors item, zoals vele modellen bij Leitner.
Wat zeg jij is wel de enige echt LZ3M Misanorood hoor, aldus Jism.quote:Op zondag 29 januari 2017 15:31 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Denk zelf dat wanneer hij niet zo spuuglelijk rood was hij allang verkocht zou zijn.
Rood past wat mij betreft totaal niet bij een Audi. Alleen die A1 Sportback oid komt er redelijk mee weg.quote:Op maandag 30 januari 2017 13:47 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Wat zeg jij is wel de enige echt LZ3M Misanorood hoor, aldus Jism.
Maar die is niet bootachtig genoeg.quote:Op maandag 30 januari 2017 13:59 schreef kaasplankje het volgende:
Leitner heeft een E61 die kost de helft en 127pk extra.
http://autoleitner.nl/nl/index/aanbod/1483972619
Had daar alleen weer liever een camel interieur ingezien.
Verdiep je maar eens in de V10 en de runningcosts (dan doel ik op (preventief) onderhoud). De M5 V10 is een van die auto's waar je behoorlijk op leeg kan lopen. In verhouding is zo'n B5 RS dan ineens goed te doen.quote:Op maandag 30 januari 2017 13:59 schreef kaasplankje het volgende:
Leitner heeft een E61 die kost de helft en 127pk extra.
http://autoleitner.nl/nl/index/aanbod/1483972619
Had daar alleen weer liever een camel interieur ingezien.
wat moet daar allemaal aan gebeuren dan?quote:Op maandag 30 januari 2017 15:16 schreef x3ro het volgende:
[..]
Verdiep je maar eens in de V10 en de runningcosts (dan doel ik op (preventief) onderhoud). De M5 V10 is een van die auto's waar je behoorlijk op leeg kan lopen. In verhouding is zo'n B5 RS dan ineens goed te doen.
Buiten de 20 liter op 100 bij normaal gebruik willen de SMG bakken nog wel eens issues geven. Fijne bijkomstigheid is dat de dealer de gehele unit doet vervangen en dat is niet bepaald goedkoop. Andere puntjes zijn de drijfstanglagers en vanosleidingen bij deze blokken. Verder zijn het behoorlijk onderhoudsintensieve blokken, dus je kan er, afhankelijk van de vorige eigenaar, enorm mee de boot in gaan. Je zou niet de eerste zijn die bij BMW een complete nieuw S85 blok kan laten plaatsen als gevolg van een van deze issues.quote:Op maandag 30 januari 2017 16:22 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
wat moet daar allemaal aan gebeuren dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |