Sorry maar dat is echt net zo'n kletskoek als dat de belasting op een dynamo niet uitmaakt omdat hij toch al mee draait.quote:Op vrijdag 30 december 2016 19:43 schreef Jism het volgende:
Iedereen doet net alsof turbo's allemaal vreselijke dingen zijn. In verhouding met een op riem aangedreven compressor kosten ze niets qua energie om in beweging te houden.
Pardon? Een compressor (of ook wel supercharger) past drag toe op de motor. Idem als het draaien met en zonder airco.quote:Op vrijdag 30 december 2016 22:23 schreef daNpy het volgende:
[..]
Sorry maar dat is echt net zo'n kletskoek als dat de belasting op een dynamo niet uitmaakt omdat hij toch al mee draait.
Dan ben ik de boosdoener.quote:Op maandag 2 januari 2017 11:46 schreef Pinda555 het volgende:
Maar ey sjonnie wat is het nut van dit topic?
Als het een project is hoezo niet onder het pta project gedeelte?
Ja en een turbo draait 'gratis' mee volgens jou?quote:Op maandag 2 januari 2017 04:21 schreef Jism het volgende:
[..]
Pardon? Een compressor (of ook wel supercharger) past drag toe op de motor. Idem als het draaien met en zonder airco.
Het voordeel van een compressor is de 'instant' respons vergeleken met een turbo, een turbo heeft tijd nodig om op te spoelen en bij een compressor is dat niet zo.
Het nadeel is de extra last die je op je motor toevoegt. Nooit afgevraagd waarom de top snelheid van je auto met airco aan & uit minder is?
Een turbo is aangedreven door de uitlaat-gassen. Daar komt geen riem of andere vorm van aandrijving bij kijken. Als je bedoeld dat er 40% meer verbruik bij komt kijken heeft puur te maken met de lucht / brandstofverhouding die optimaal moet zijn zodra de turbo werken gaat.quote:Op maandag 2 januari 2017 14:28 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ja en een turbo draait 'gratis' mee volgens jou?
Een turbo kost ook 40% van het motorvermogen om aan te drijven.
quote:
Heb je daar factueel leesvoer bij? Volgens mij is dat larie.. natuurlijk kost het een soort van vermogen; voor niks gaat de zon op, maar 40% lijkt me een beetje, ehh.. , niet waar.. een turbo is volgens mij efficiënter als een blower omdat een blower mechanisch aangedreven wordt. Daarom gebruikt de industrie meestal een turbo. Als het andersom was zouden we wel allemaal met zo'n jankende blower rondrijden.quote:Op maandag 2 januari 2017 14:28 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ja en een turbo draait 'gratis' mee volgens jou?
Een turbo kost ook 40% van het motorvermogen om aan te drijven.
Ja, zolang je het zelf maar gelooft.quote:Op woensdag 4 januari 2017 15:04 schreef Jism het volgende:
[..]
Een turbo is aangedreven door de uitlaat-gassen. Daar komt geen riem of andere vorm van aandrijving bij kijken. Als je bedoeld dat er 40% meer verbruik bij komt kijken heeft puur te maken met de lucht / brandstofverhouding die optimaal moet zijn zodra de turbo werken gaat.
Een turbo is wel efficiënter als een blower idd, maar TS doet alsof een compressor enorm belastend is en een turbo niks kost "want uitlaatgas". Dat is pas larie natuurlijk.quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Heb je daar factueel leesvoer bij? Volgens mij is dat larie.. natuurlijk kost het een soort van vermogen; voor niks gaat de zon op, maar 40% lijkt me een beetje, ehh.. , niet waar.. een turbo is volgens mij efficiënter als een blower omdat een blower mechanisch aangedreven wordt. Daarom gebruikt de industrie meestal een turbo. Als het andersom was zouden we wel allemaal met zo'n jankende blower rondrijden.
De turbo veroorzaakt tegendruk in het spruitstuk waar hij op zit, dat is een vorm van restrictie, maar dat is natuurlijk lang niet zo veel als de mechanische weerstand van iets wat vermogen afneemt dmv een snaar en poelie.quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:54 schreef daNpy het volgende:
[..]
Een turbo is wel efficiënter als een blower idd, maar TS doet alsof een compressor enorm belastend is en een turbo niks kost "want uitlaatgas". Dat is pas larie natuurlijk.
Dat ja.quote:Op donderdag 5 januari 2017 00:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
De turbo veroorzaakt tegendruk in het spruitstuk waar hij op zit, dat is een vorm van restrictie, maar dat is natuurlijk lang niet zo veel als de mechanische weerstand van iets wat vermogen afneemt dmv een snaar en poelie.
Ik geloof hier niets van... omdat een turbo aangedreven wordt op basis van uitlaat-gassen, kost dit 40% vermogen van de motor om het gewenste vermogen te verkrijgen?quote:Op donderdag 5 januari 2017 00:25 schreef Fer het volgende:
Volgens mij was het zo:
Je motor levert ongeblazen 100pk
Turbo heeft 40% = 40pk nodig om te draaien
Turbo levert 1,5bar druk
Motor levert nu met turbo 250pk - 40pk = 210pk netto over.
Turbo doet tenminste iets nuttigs met de energie die in de hete uitlaatgassen zit.quote:Op donderdag 5 januari 2017 14:15 schreef BoneThugss het volgende:
Wat een gezeik over die turbo's, who care's.
Voor auto's telt vaak oud = beter. Dat waren tenminste nog echte auto's ipv al die plastic tupperware van tegenwoordig. Leuke auto's kosten geld, maar iedereen kiest toch waar hij het aan uitgeeft? Ik heb het laatste jaar ook al >5k in een auto van 24 jaar oud gepompt. Slimme keuze? Misschien niet, maar je leeft maar 1xquote:Op donderdag 5 januari 2017 17:02 schreef Stien_Struis het volgende:
Dat geld voor die auto had je ook in huis kunnen stoppen maar goed het is wel mooi om te lezen hoe gek je bent met die inmiddels ouwe bak.
Ik snap het wel hoor, had zelf ooit een Ford F250 met bigblock en 500 PK, helaas wat onbruikbaar in NL omstandigheden.quote:Op donderdag 5 januari 2017 17:05 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Voor auto's telt vaak oud = beter. Dat waren tenminste nog echte auto's ipv al die plastic tupperware van tegenwoordig. Leuke auto's kosten geld, maar iedereen kiest toch waar hij het aan uitgeeft? Ik heb het laatste jaar ook al >5k in een auto van 24 jaar oud gepompt. Slimme keuze? Misschien niet, maar je leeft maar 1x
Ik heb betere ervaringen met turbo's dan met compressors.quote:Op donderdag 5 januari 2017 16:56 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Turbo doet tenminste iets nuttigs met de energie die in de hete uitlaatgassen zit.
Niet om het een of ander maar dit is gewoon een plastic tupperware bakquote:Op donderdag 5 januari 2017 17:05 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Voor auto's telt vaak oud = beter. Dat waren tenminste nog echte auto's ipv al die plastic tupperware van tegenwoordig. Leuke auto's kosten geld, maar iedereen kiest toch waar hij het aan uitgeeft? Ik heb het laatste jaar ook al >5k in een auto van 24 jaar oud gepompt. Slimme keuze? Misschien niet, maar je leeft maar 1x
Ben je jaloers jochie?quote:Op donderdag 5 januari 2017 21:05 schreef daNpy het volgende:
[..]
Niet om het een of ander maar dit is gewoon een plastic tupperware bak
vind jij.quote:Op donderdag 5 januari 2017 21:05 schreef daNpy het volgende:
[..]
Niet om het een of ander maar dit is gewoon een plastic tupperware bak
Beetje raar om dit iconische model van de RS4 weg te zetten als Tupperware, vooral als autoliefhebber.quote:Op donderdag 5 januari 2017 21:05 schreef daNpy het volgende:
[..]
Niet om het een of ander maar dit is gewoon een plastic tupperware bak
Er zijn toch wel wat auto's aan te wijzen die de helft jonger zijn en alles behalve slechte investeringen waren. E30 M3's bijvoorbeeld of die Mercedes 190 Evo's. De Lancia Delta Integrale's zijn op het moment ook aardig stijgende meen ik.quote:Op donderdag 5 januari 2017 23:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
vind jij.
Mijn smaak is het ook niet helemaal, maar eej, ik heb ook wel eens 2 keer de dagwaarde in een auto gestopt waarbij dat verre van bijdehand was.. sommige mensen bouwen een circuitbak die 20k heeft gekost stiekem en lopen elke bocht de kans dat ze hem compleet afschrijven. Een auto van minder dan 50 jaar oud is nooit een goede investering, dat weten we nou onderhand wel .
Klopt er zijn uiteraard altijd wel een handjevol uitzonderingen te vinden. Golfje 1 Gti ook, maar dan moet je ze wel binnen zetten en vertroetelen, en niet ermee rijden. De waarde van een collectable wordt bepaald door de km stand; een E30M3 met 350k erop is echt geen 25.000¤ waard..quote:Op vrijdag 6 januari 2017 11:23 schreef x3ro het volgende:
[..]
Beetje raar om dit iconische model van de RS4 weg te zetten als Tupperware, vooral als autoliefhebber.
[..]
Er zijn toch wel wat auto's aan te wijzen die de helft jonger zijn en alles behalve slechte investeringen waren. E30 M3's bijvoorbeeld of die Mercedes 190 Evo's. De Lancia Delta Integrale's zijn op het moment ook aardig stijgende meen ik.
Misschien iemand die een Porsche gekocht heft want Porsche en verder geen "liefhebber"? Zou het anders inderdaad ook niet zo goed berijpen.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 11:42 schreef Geralt het volgende:
Beetje een domme Duitser met die Porsche die geen idee heeft wat voor Audi dat is.
Ik zou zelfs durven zeggen dat het een nep-Duitser is. Komop man, iedereen herkent zo een ding toch wel? Hoezo weet die Duitser dat niet en gaat ie helemaal verbaast lopen doen!?
Dat laatste klopt dan ook weer, lage km stand, kloppende historie en uitmuntende staat zijn wel een paar van de eisen. Zelf nog regelmatig spijt van het verkopen van mijn eerste auto, een roestvrije Peugeot 205 GTi uit '89 Die krengen worden ook alleen maar duurder.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Klopt er zijn uiteraard altijd wel een handjevol uitzonderingen te vinden. Golfje 1 Gti ook, maar dan moet je ze wel binnen zetten en vertroetelen, en niet ermee rijden. De waarde van een collectable wordt bepaald door de km stand; een E30M3 met 350k erop is echt geen 25.000¤ waard..
Ach komop, wat auto's betreft zijn die moffen zo chauvinistisch als de pest. Iedere Duitser weet dat er snelle Audi's zijn.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:19 schreef x3ro het volgende:
Misschien iemand die een Porsche gekocht heft want Porsche en verder geen "liefhebber"? Zou het anders inderdaad ook niet zo goed berijpen.
De G60 compressor zelf was kut bedoel je? Die was inherent aan een ontwerp fout en ging daardoor vaak kapot. Een turbo of 'echte' compressor was een stuk betrouwbaarder dan de G60 in ieder geval.quote:Op donderdag 5 januari 2017 17:17 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik heb betere ervaringen met turbo's dan met compressors.
Ik heb ooit een Golf G60 gehad, prachtige auto, maar die motor wat een kutding.
wat merken ze dan bij zo'n rondje?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:22 schreef Jism het volgende:
[..]
De G60 compressor zelf was kut bedoel je? Die was inherent aan een ontwerp fout en ging daardoor vaak kapot. Een turbo of 'echte' compressor was een stuk betrouwbaarder dan de G60 in ieder geval.
De RS4 B5 is een cult-car. Een iconisch voertuig. De eerste RS4 die er was. Zelfs in audi magazines bij de dealer vindt je altijd wel een artikel over de eerste RS4. Duitsers zijn er bestwel trots op. Wat ik vooral aan de jeugd van tegenwoordig merk is dat ze alleen de nieuwe RS4's weten of de nieuwe type Brabussen enz, totdat ze een rondje in mijn auto maken. HOE KAN DAT ?!!
Ik heb momenteel nog zomerbanden maar merk niets van gladheid of bevroren wegdek. Quattro houdt me op de weg, dat is zeker.
Exclusief 911'jes.quote:Op donderdag 5 januari 2017 23:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Een auto van minder dan 50 jaar oud is nooit een goede investering, dat weten we nou onderhand wel .
Een Passat W8, misschien.quote:
Leuk hoor, die oer Hollandse afgunst.quote:
Wat een jaloezie weer :/quote:
Schei toch uit man de overeenkomsten tussen die A4 en een Passat zijn niet te ontkennen. Ik blijf bij mijn standpunt dat dit gewoon een veredelde Passat is.quote:Op zondag 8 januari 2017 14:38 schreef Vlinderbom het volgende:
[..]
Wat een jaloezie weer :/
Uberhaupt mensen die denken dat audi's dure volkswagens zijn
De afwerking in audi's zijn zoveel beter dan in volkswagens.
Sowieso deklasseert audi elk ander merk als het gaat om afwerking.
Dat zijn ze dan ook.quote:Op zondag 8 januari 2017 14:31 schreef x3ro het volgende:
[..]
Leuk hoor, die oer Hollandse afgunst.
Het houdt overigens op bij het gebruikte platform. Met deze domme redenering zijn bepaalde modellen van de Chevrolet/Opel/Ford/Saab/Holden namelijk ook "hetzelfde".
hahaha wat een grapjas ben jij!quote:Op zondag 8 januari 2017 15:18 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Schei toch uit man de overeenkomsten tussen die A4 en een Passat zijn niet te ontkennen. Ik blijf bij mijn standpunt dat dit gewoon een veredelde Passat is.
En ik denk dat je nog nooit van Mercedes hebt gehoord aan je laatste zin te horen.
quote:Op zondag 8 januari 2017 17:02 schreef daNpy het volgende:
Een A6 is een Passat, A4 staat op het platform van een kleinere VW, de Golf ofzo.
quote:B5/PL45 platform
Audi A4 (Typ 8D, Avant 8D5, 1994–2002)
Audi S4 (Typ 8D, 1997–2002)
Volkswagen Passat B5 (Typ 3B, 1996–2000)
Audi RS4 Avant (Typ 8D, 2000–2001)
Volkswagen Passat B5.5 (Typ 3BG, 2000–2005)
Wat een 'discussie' op kleuterniveau zegquote:Op zondag 8 januari 2017 14:31 schreef x3ro het volgende:
[..]
Leuk hoor, die oer Hollandse afgunst.
Het houdt overigens op bij het gebruikte platform. Met deze domme redenering zijn bepaalde modellen van de Chevrolet/Opel/Ford/Saab/Holden namelijk ook "hetzelfde".
Dat van mij is meer omdat de auto bedacht is als wolf in schaapskleren..quote:
quote:Op zondag 8 januari 2017 17:02 schreef daNpy het volgende:
Een A6 is een Passat, A4 staat op het platform van een kleinere VW, de Golf ofzo.
Zoals de compacte mercedes Citan! (oei, een niet eens gecamoufleerde renault kangoo)quote:Op zondag 8 januari 2017 15:18 schreef Achterhoker het volgende:
En ik denk dat je nog nooit van Mercedes hebt gehoord aan je laatste zin te horen.
Het gaat hier natuurlijk om een high performance benzine motor. Die hebben altijd een hogere kosten. De hogere performance geeft ook vaker slijtage of gevoelige onderdelen. Dequote:Op zondag 8 januari 2017 21:10 schreef Zolderkamer het volgende:
Dat de kosten de pan uitrijzen is natuurlijk ook debet aan hoe je er mee rijd.. daar kan iedere auto reteduur van worden..
Tuurlijk kost onderhoud meer dan bij een simpel autootje.. maar het zit niet in de range van bijvoorbeeld een sportauto waar om de 10.000 km een reguliere onderhoudsbeurt inclusief motor uitbouwen standaard is... (ik zag laatst een paar rekeningen van een Ferrari 360 van de afgelopen 2000km.. dat was een totaal van net geen 38000euro.. enkel gewoon regulier onderhoud, niets speciaals of achterstallig ofzo.. )quote:Op maandag 9 januari 2017 13:25 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Het gaat hier natuurlijk om een high performance benzine motor. Die hebben altijd een hogere kosten. De hogere performance geeft ook vaker slijtage of gevoelige onderdelen. De
Kijk maar eens wat een gemiddelde AMG of M eigenaar betaalt aan onderhoud en wat daar slijt. Ik weet dat dit niet veel verschilt van een gemiddelde RS model van Audi.
Zo de bedrijfswagens zijn dan ook de enige 'mindere' auto's van Mercedes waar je op kon komen. Verder weet je zelf natuurlijk ook wel dat ik gewoon gelijk heb maar moest toch even reageren.quote:Op maandag 9 januari 2017 13:22 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Zoals de compacte mercedes Citan! (oei, een niet eens gecamoufleerde renault kangoo)
Zoals de lang aangekondigde mercedes X klasse (oei, proberen om een pickup op de markt te brengen, en dus eigenlijk gewoon een nissan navara nemen als basis...)
Mercedes is al 15 jaar niet meer wat het geweest is, sinds de W124 is het enkel bergaf gegaan ermee.
Een RS4 is gewoon een youngtimer en hoort ook die status te hebben, juist zoals je dat van een 190E Evo kan zeggen. Ze zien er misschien iets meer "tuningstyle" uit, maar het blijven klassiekers.
Wtf....quote:Op zondag 8 januari 2017 21:10 schreef Zolderkamer het volgende:
Om maar te zwijgen over de plannen die je ermee hebt.. maarja daar ben ik het type persoon niet voor.. Ik hecht meer aan rijkwaliteiten.. en daar blijft niets meer van over met die aanpassingen
Neen. Alleen een momentopname de nurburgring:quote:Op zondag 8 januari 2017 21:13 schreef Bzzzzt het volgende:
Wat een gezeik hier!
Ik vind het een mooie bak! Heb je ook wat filmpjes ervan online staan?
Een Audi is natuurlijk net zo hard een duurdere en beter afgewerkte VW, dat kun je nooit ontkennen. Net als je niet kunt ontkennen dat een Lexus een duurdere en beter afgewerkte Toyota is.. zijn gewoon feiten. Al is Lexus nog een op zichzelf staand merk als ik me niet vergis en staat er bij de Audi boer gewoon VAG op de gevel en kan hij keihard naast een Caddy op de brug staan. Een Porsche is ook een neef van de A4 RS, net als een Golf Variant.. tis gewoon een grote familie; niks mis mee toch?quote:Op zondag 8 januari 2017 14:38 schreef Vlinderbom het volgende:
[..]
Wat een jaloezie weer :/
Uberhaupt mensen die denken dat audi's dure volkswagens zijn
De afwerking in audi's zijn zoveel beter dan in volkswagens.
Sowieso deklasseert audi elk ander merk als het gaat om afwerking.
Advertentie is veel te lang, en plaats foto's van de auto ipv velgen en uitlaten, en liefst niet op de Ring.quote:Op maandag 9 januari 2017 16:51 schreef Jism het volgende:
[..]
Wtf....
Ik weet niet hoor... maar de standaard spullen onder een RS4 zijn iets ' te' comfort die met zo'n vermogen weinig goeds doen.
Standaard:
- Onderstuur
- Veels te soft qua ligging, drempels en putjes
- Koppeling & drukgroep soft aanvoelen, iets te hard en het knalt alle kanten op zeg maar
Mijn upgrades:
- Veel betere ligging, minder onderstuur, prettiger rijden met 240 of harder zelfs
- Harder kunnen schakelen zonder dat de drukgroep het niet bij kan houden
Denk eerder dichterbij naar hoe het had moeten zijn.
[..]
Neen. Alleen een momentopname de nurburgring:
Ik heb de auto overigens te koop gezet. http://link.marktplaats.nl/m1124772945
Ik wil een RS6 gaan rijden. Het kan mischien een jaar duren voordat ik uberhaubt iemand kan vinden voor de RS4, maar tzt maar eens in de startblokken gaan staan ermee.
Vindt een RS6 C5 gewoon net even wat meer, liep er al een half jaar mee zo'n auto te willen hebben. V8-bi-turbo, standaard 450PK etc.
Voorbeeld foto:
[ afbeelding ]
Klopt. Een RS3/RS4/RS5/RS6 is de basis gewoon de A3/A4/A5/A6, maar dan sort en ment van opgepompt, op steroiden enz. Het is echt geen geheim dat audi zulk soort modellen gewoon naar Quattro GMBH verscheept om vervolgens de auto's onder handen te nemen, en uiteindelijk zulke voertuigen in productie gooien.quote:Op maandag 9 januari 2017 16:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Een Audi is natuurlijk net zo hard een duurdere en beter afgewerkte VW, dat kun je nooit ontkennen. Net als je niet kunt ontkennen dat een Lexus een duurdere en beter afgewerkte Toyota is.. zijn gewoon feiten. Al is Lexus nog een op zichzelf staand merk als ik me niet vergis en staat er bij de Audi boer gewoon VAG op de gevel en kan hij keihard naast een Caddy op de brug staan. Een Porsche is ook een neef van de A4 RS, net als een Golf Variant.. tis gewoon een grote familie; niks mis mee toch?
Subaru maakt naast Impreza Turbo's ook Justy's, Vivio's en andere gemotoriseerde rolschaatsen.. nou en?
De X wordt niet als bedrijfswagen in de cataloog gezet .quote:Op maandag 9 januari 2017 15:53 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Zo de bedrijfswagens zijn dan ook de enige 'mindere' auto's van Mercedes waar je op kon komen. Verder weet je zelf natuurlijk ook wel dat ik gewoon gelijk heb maar moest toch even reageren.
Mijn voorgevoel dat het geen projecttopic zou worden klopte gewoon. Haha!quote:Op maandag 9 januari 2017 19:34 schreef Fer het volgende:
Was dit vooropgezet? Ons beetje lekker maken met dat ding en dan te koop aanbieden...
Nee iets dichterbij hoe jij de auto graag gezien wou hebben... niet hoe de auto bedoeld was..quote:Op maandag 9 januari 2017 16:51 schreef Jism het volgende:
Wtf....
Ik weet niet hoor... maar de standaard spullen onder een RS4 zijn iets ' te' comfort die met zo'n vermogen weinig goeds doen.
Standaard:
- Onderstuur
- Veels te soft qua ligging, drempels en putjes
- Koppeling & drukgroep soft aanvoelen, iets te hard en het knalt alle kanten op zeg maar
Mijn upgrades:
- Veel betere ligging, minder onderstuur, prettiger rijden met 240 of harder zelfs
- Harder kunnen schakelen zonder dat de drukgroep het niet bij kan houden
Denk eerder dichterbij naar hoe het had moeten zijn.
Koop je 'm toch niet.quote:Op maandag 9 januari 2017 19:34 schreef Fer het volgende:
Was dit vooropgezet? Ons beetje lekker maken met dat ding en dan te koop aanbieden...
Was het maar zoquote:Op maandag 9 januari 2017 19:34 schreef Fer het volgende:
Was dit vooropgezet? Ons beetje lekker maken met dat ding en dan te koop aanbieden...
Oh wacht, jij die nooit een stap in een RS4 B5 hebt gezet komt even vertellen hoe de auto is bedoeld? Dat ding is sneller dan een 911, en zet de rest van menig sportauto's gewoon keihard voor schut als station.quote:Op maandag 9 januari 2017 19:53 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Nee iets dichterbij hoe jij de auto graag gezien wou hebben... niet hoe de auto bedoeld was..
Hij is nu veel minder comfortabel.. en het concept van het ding is nooit als raceauto bedoeld.. het is een bloedsnelle stationwagon.. en zo is ie bedoeld.. gewoon voor dagelijks gebruik.. en niet om altijd op de top van zn kunnen te rijden..
Dat is hoe ie bedoeld is..
Edit:
Nu ik verder lees is het idd gewoon een poging "hoe kom ik van mn audi af" geworden..
quote:Op maandag 9 januari 2017 20:35 schreef Jism het volgende:
Oh wacht, jij die nooit een stap in een RS4 B5 hebt gezet
Ik zag het idd ook al van X3ro, vreemd. Mijn info komt van iemand die werkte bij VWquote:Op maandag 9 januari 2017 13:12 schreef Vlinderbom het volgende:
[..]
Een audi a3 staat op het platform van een golf.
Een audi a6 staat op het platform van een bentley
Mercedes maakt toch alleen maar bedrijfswagensquote:Op maandag 9 januari 2017 15:53 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Zo de bedrijfswagens zijn dan ook de enige 'mindere' auto's van Mercedes waar je op kon komen. Verder weet je zelf natuurlijk ook wel dat ik gewoon gelijk heb maar moest toch even reageren.
Mijn broertje noemt zijn S500 ook zn werkbusquote:Op maandag 9 januari 2017 21:21 schreef daNpy het volgende:
[..]
Mercedes maakt toch alleen maar bedrijfswagens
Lexus betekent letterlijk Luxury EXport (for the) US en zijn idd opgewaardeerde Toyota's.quote:Op maandag 9 januari 2017 16:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Een Audi is natuurlijk net zo hard een duurdere en beter afgewerkte VW, dat kun je nooit ontkennen. Net als je niet kunt ontkennen dat een Lexus een duurdere en beter afgewerkte Toyota is.. zijn gewoon feiten. Al is Lexus nog een op zichzelf staand merk als ik me niet vergis
De een vervoert hout & spijkers, de ander personen, same differencequote:Op maandag 9 januari 2017 21:23 schreef Geralt het volgende:
[..]
Mijn broertje noemt zijn S500 ook zn werkbus
Er hangt een dubbelasser achterquote:Op maandag 9 januari 2017 21:27 schreef daNpy het volgende:
[..]
De een vervoert hout & spijkers, de ander personen, same difference
Lolquote:
Is die goudkleurig met een hoefijzer op de grille?quote:
Heeft ie een fuchsschwanz aan zn antenne?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |