abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 30 december 2016 @ 22:23:33 #76
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_167763265
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2016 19:43 schreef Jism het volgende:
Iedereen doet net alsof turbo's allemaal vreselijke dingen zijn. In verhouding met een op riem aangedreven compressor kosten ze niets qua energie om in beweging te houden.
Sorry maar dat is echt net zo'n kletskoek als dat de belasting op een dynamo niet uitmaakt omdat hij toch al mee draait.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_167822726
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2016 22:23 schreef daNpy het volgende:

[..]

Sorry maar dat is echt net zo'n kletskoek als dat de belasting op een dynamo niet uitmaakt omdat hij toch al mee draait.
Pardon? Een compressor (of ook wel supercharger) past drag toe op de motor. Idem als het draaien met en zonder airco.

Het voordeel van een compressor is de 'instant' respons vergeleken met een turbo, een turbo heeft tijd nodig om op te spoelen en bij een compressor is dat niet zo.

Het nadeel is de extra last die je op je motor toevoegt. Nooit afgevraagd waarom de top snelheid van je auto met airco aan & uit minder is?

Gezien het gesneeuwd heeft afgelopen avond toch nog even het grasveld weten te ploegen O+



Heerlijk dat Quattro in sneeuw.

[ Bericht 15% gewijzigd door Jism op 02-01-2017 05:31:58 ]
pi_167823581
Is lachen idd. Of op weg naar de piste iedereen links inhalen zonder sneeuwkettingen...
_O-
niet geschoten is ook niet verkeerd.
  maandag 2 januari 2017 @ 11:46:33 #79
411226 Pinda555
Dit is niet mijn winkel vriend
pi_167825595
Maar ey sjonnie wat is het nut van dit topic?

Als het een project is hoezo niet onder het pta project gedeelte?
pi_167825654
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2017 11:46 schreef Pinda555 het volgende:
Maar ey sjonnie wat is het nut van dit topic?

Als het een project is hoezo niet onder het pta project gedeelte?
Dan ben ik de boosdoener.
Ik heb hem daar namelijk uitgehaald, omdat ik er nog geen project in zag.
  maandag 2 januari 2017 @ 14:28:57 #81
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_167828786
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2017 04:21 schreef Jism het volgende:

[..]

Pardon? Een compressor (of ook wel supercharger) past drag toe op de motor. Idem als het draaien met en zonder airco.

Het voordeel van een compressor is de 'instant' respons vergeleken met een turbo, een turbo heeft tijd nodig om op te spoelen en bij een compressor is dat niet zo.

Het nadeel is de extra last die je op je motor toevoegt. Nooit afgevraagd waarom de top snelheid van je auto met airco aan & uit minder is?
Ja en een turbo draait 'gratis' mee volgens jou?
Een turbo kost ook 40% van het motorvermogen om aan te drijven.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  dinsdag 3 januari 2017 @ 15:59:54 #82
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_167857900
Mooie wagen hoor. Is ie al gejat?
pi_167858773
Prima topic hoor. Leuk verhaal, mooie fotos en gave bak.
pi_167878388
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2017 14:28 schreef daNpy het volgende:

[..]

Ja en een turbo draait 'gratis' mee volgens jou?
Een turbo kost ook 40% van het motorvermogen om aan te drijven.
Een turbo is aangedreven door de uitlaat-gassen. Daar komt geen riem of andere vorm van aandrijving bij kijken. Als je bedoeld dat er 40% meer verbruik bij komt kijken heeft puur te maken met de lucht / brandstofverhouding die optimaal moet zijn zodra de turbo werken gaat.

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 15:59 schreef leolinedance het volgende:
Mooie wagen hoor. Is ie al gejat?
:')

Ik heb ooit 1 poging daartoe gehad, ik kwam zeg maar net op tijd terug. Ze stonden er met z'n 4'en omheen. Als je weet hoe ze snelle audi's jatten dan zijn daar middelen voor:

- OBD poort afsluiten, gewoon onbruikbaar maken dus.
- Bearlock voor op je versnellingsbak
- Killswitch voor bijv. je brandstofpomp
- Goed klasse 4 alarm of hoger

- GPS heeft weinig zin, gezien GPS jammers erg in trek zijn bij dieven. Maar ik kan me voorstellen dat er genoeg andere RS rijderts zijn die erg zuinig zijn op hun auto.

Als je wilt weten waarom die dingen zo vaak gestolen worden, kijk deze docu maar eens. Komt ook een diefstal van een andere auto in voort.


Wel een dikke RS6 C5 trouwens.
  woensdag 4 januari 2017 @ 19:51:18 #85
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_167885562
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2017 14:28 schreef daNpy het volgende:

[..]

Ja en een turbo draait 'gratis' mee volgens jou?
Een turbo kost ook 40% van het motorvermogen om aan te drijven.
Heb je daar factueel leesvoer bij? Volgens mij is dat larie.. natuurlijk kost het een soort van vermogen; voor niks gaat de zon op, maar 40% lijkt me een beetje, ehh.. , niet waar.. een turbo is volgens mij efficiënter als een blower omdat een blower mechanisch aangedreven wordt. Daarom gebruikt de industrie meestal een turbo. Als het andersom was zouden we wel allemaal met zo'n jankende blower rondrijden.

Leuke van een blower is dat je 0,0 spooldelay hebt, en je hebt je power gewoon altijd en per direct ter beschikking. Persoonlijk zou ik liever een blower als en turbo hebben, omdat je gewoon meer fun hebt van een blower;stampen = gááán.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 4 januari 2017 @ 19:51:44 #86
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_167885580
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 15:04 schreef Jism het volgende:

[..]

Een turbo is aangedreven door de uitlaat-gassen. Daar komt geen riem of andere vorm van aandrijving bij kijken. Als je bedoeld dat er 40% meer verbruik bij komt kijken heeft puur te maken met de lucht / brandstofverhouding die optimaal moet zijn zodra de turbo werken gaat.
Ja, zolang je het zelf maar gelooft.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  woensdag 4 januari 2017 @ 19:54:47 #87
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_167885686
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2017 19:51 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Heb je daar factueel leesvoer bij? Volgens mij is dat larie.. natuurlijk kost het een soort van vermogen; voor niks gaat de zon op, maar 40% lijkt me een beetje, ehh.. , niet waar.. een turbo is volgens mij efficiënter als een blower omdat een blower mechanisch aangedreven wordt. Daarom gebruikt de industrie meestal een turbo. Als het andersom was zouden we wel allemaal met zo'n jankende blower rondrijden.
Een turbo is wel efficiënter als een blower idd, maar TS doet alsof een compressor enorm belastend is en een turbo niks kost "want uitlaatgas". Dat is pas larie natuurlijk.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  donderdag 5 januari 2017 @ 00:07:51 #88
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_167892964
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 19:54 schreef daNpy het volgende:

[..]

Een turbo is wel efficiënter als een blower idd, maar TS doet alsof een compressor enorm belastend is en een turbo niks kost "want uitlaatgas". Dat is pas larie natuurlijk.
De turbo veroorzaakt tegendruk in het spruitstuk waar hij op zit, dat is een vorm van restrictie, maar dat is natuurlijk lang niet zo veel als de mechanische weerstand van iets wat vermogen afneemt dmv een snaar en poelie.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_167893204
Volgens mij was het zo:

Je motor levert ongeblazen 100pk
Turbo heeft 40% = 40pk nodig om te draaien
Turbo levert 1,5bar druk
Motor levert nu met turbo 250pk - 40pk = 210pk netto over.
.
pi_167894043
quote:
3s.gif Op donderdag 5 januari 2017 00:07 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

De turbo veroorzaakt tegendruk in het spruitstuk waar hij op zit, dat is een vorm van restrictie, maar dat is natuurlijk lang niet zo veel als de mechanische weerstand van iets wat vermogen afneemt dmv een snaar en poelie.
Dat ja.

quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2017 00:25 schreef Fer het volgende:
Volgens mij was het zo:

Je motor levert ongeblazen 100pk
Turbo heeft 40% = 40pk nodig om te draaien
Turbo levert 1,5bar druk
Motor levert nu met turbo 250pk - 40pk = 210pk netto over.
Ik geloof hier niets van... omdat een turbo aangedreven wordt op basis van uitlaat-gassen, kost dit 40% vermogen van de motor om het gewenste vermogen te verkrijgen?

https://www.carthrottle.c(...)rs-vs-superchargers/

Hier staat een ja vs nee voor zowel een compressor als een turbo. Ik lees hier geen 'drop in horsepower' door het gebruik van een turbo.

Dat er restrictie is geloof ik wel; maar met een 2.5inch uitlaatgas-verzamelaar, turbo en downpipe denk ik niet dat die restrictie zo groot is dat het 40% vergt. Mischien een 15% restrictie maar meer ook niet.
  donderdag 5 januari 2017 @ 13:59:18 #91
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_167901070
Heb je wel eens een ventilator proberen aan te blazen?
Dat is echt niet makkelijk. Je doet alsof een turbo nauwelijks energie kost om aan te drijven en dat is echt niet zo. Wat fer zegt heb ik ook begrepen idd. Met lucht mechaniek verplaatsen kost best wat energie.
Het is niet zo dat alleen de uitlaat gassen een schoepenwiel aan moeten drijven, aan de inlaat kant moet er ook nog druk gezet worden.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_167901366
Wat een gezeik over die turbo's, who care's.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  donderdag 5 januari 2017 @ 16:56:56 #93
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_167904923
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 14:15 schreef BoneThugss het volgende:
Wat een gezeik over die turbo's, who care's.
Turbo doet tenminste iets nuttigs met de energie die in de hete uitlaatgassen zit. ^O^


[ Bericht 19% gewijzigd door Hyperdude op 05-01-2017 17:03:57 ]
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_167904999
Dat geld voor die auto had je ook in huis kunnen stoppen maar goed het is wel mooi om te lezen hoe gek je bent met die inmiddels ouwe bak.
pi_167905036
quote:
12s.gif Op donderdag 5 januari 2017 17:02 schreef Stien_Struis het volgende:
Dat geld voor die auto had je ook in huis kunnen stoppen maar goed het is wel mooi om te lezen hoe gek je bent met die inmiddels ouwe bak.
Voor auto's telt vaak oud = beter. Dat waren tenminste nog echte auto's ipv al die plastic tupperware van tegenwoordig. Leuke auto's kosten geld, maar iedereen kiest toch waar hij het aan uitgeeft? Ik heb het laatste jaar ook al >5k in een auto van 24 jaar oud gepompt. Slimme keuze? Misschien niet, maar je leeft maar 1x :)
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
pi_167905179
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 17:05 schreef Athmozz het volgende:

[..]

Voor auto's telt vaak oud = beter. Dat waren tenminste nog echte auto's ipv al die plastic tupperware van tegenwoordig. Leuke auto's kosten geld, maar iedereen kiest toch waar hij het aan uitgeeft? Ik heb het laatste jaar ook al >5k in een auto van 24 jaar oud gepompt. Slimme keuze? Misschien niet, maar je leeft maar 1x :)
Ik snap het wel hoor, had zelf ooit een Ford F250 met bigblock en 500 PK, helaas wat onbruikbaar in NL omstandigheden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2017 17:14:07 ]
pi_167905266
quote:
14s.gif Op donderdag 5 januari 2017 16:56 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Turbo doet tenminste iets nuttigs met de energie die in de hete uitlaatgassen zit. ^O^
Ik heb betere ervaringen met turbo's dan met compressors.

Ik heb ooit een Golf G60 gehad, prachtige auto, maar die motor wat een kutding.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  donderdag 5 januari 2017 @ 21:05:57 #98
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_167911049
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 17:05 schreef Athmozz het volgende:

[..]

Voor auto's telt vaak oud = beter. Dat waren tenminste nog echte auto's ipv al die plastic tupperware van tegenwoordig. Leuke auto's kosten geld, maar iedereen kiest toch waar hij het aan uitgeeft? Ik heb het laatste jaar ook al >5k in een auto van 24 jaar oud gepompt. Slimme keuze? Misschien niet, maar je leeft maar 1x :)
Niet om het een of ander maar dit is gewoon een plastic tupperware bak :D
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_167911197
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2017 21:05 schreef daNpy het volgende:

[..]

Niet om het een of ander maar dit is gewoon een plastic tupperware bak :D
Ben je jaloers jochie?

Ga je schamen man, hoe durf je dit een 'tupperware bak' te noemen.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  donderdag 5 januari 2017 @ 23:52:43 #100
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_167915917
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2017 21:05 schreef daNpy het volgende:

[..]

Niet om het een of ander maar dit is gewoon een plastic tupperware bak :D
vind jij.

Mijn smaak is het ook niet helemaal, maar eej, ik heb ook wel eens 2 keer de dagwaarde in een auto gestopt waarbij dat verre van bijdehand was.. sommige mensen bouwen een circuitbak die 20k heeft gekost stiekem en lopen elke bocht de kans dat ze hem compleet afschrijven. Een auto van minder dan 50 jaar oud is nooit een goede investering, dat weten we nou onderhand wel :+.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 6 januari 2017 @ 11:23:55 #101
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_167920877
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2017 21:05 schreef daNpy het volgende:

[..]

Niet om het een of ander maar dit is gewoon een plastic tupperware bak :D
Beetje raar om dit iconische model van de RS4 weg te zetten als Tupperware, vooral als autoliefhebber.

quote:
7s.gif Op donderdag 5 januari 2017 23:52 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

vind jij.

Mijn smaak is het ook niet helemaal, maar eej, ik heb ook wel eens 2 keer de dagwaarde in een auto gestopt waarbij dat verre van bijdehand was.. sommige mensen bouwen een circuitbak die 20k heeft gekost stiekem en lopen elke bocht de kans dat ze hem compleet afschrijven. Een auto van minder dan 50 jaar oud is nooit een goede investering, dat weten we nou onderhand wel :+.
Er zijn toch wel wat auto's aan te wijzen die de helft jonger zijn en alles behalve slechte investeringen waren. E30 M3's bijvoorbeeld of die Mercedes 190 Evo's. De Lancia Delta Integrale's zijn op het moment ook aardig stijgende meen ik.
Eigen schuld, plat hoofd
De iene dea rent veur zien leave, den andere wandelt hiel rustig veurbij.
pi_167921273
Beetje een domme Duitser met die Porsche die geen idee heeft wat voor Audi dat is.

Ik zou zelfs durven zeggen dat het een nep-Duitser is. Komop man, iedereen herkent zo een ding toch wel? Hoezo weet die Duitser dat niet en gaat ie helemaal verbaast lopen doen!? 8)7
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  vrijdag 6 januari 2017 @ 12:10:09 #103
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_167921797
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 11:23 schreef x3ro het volgende:

[..]

Beetje raar om dit iconische model van de RS4 weg te zetten als Tupperware, vooral als autoliefhebber.

[..]

Er zijn toch wel wat auto's aan te wijzen die de helft jonger zijn en alles behalve slechte investeringen waren. E30 M3's bijvoorbeeld of die Mercedes 190 Evo's. De Lancia Delta Integrale's zijn op het moment ook aardig stijgende meen ik.
Klopt er zijn uiteraard altijd wel een handjevol uitzonderingen te vinden. Golfje 1 Gti ook, maar dan moet je ze wel binnen zetten en vertroetelen, en niet ermee rijden. De waarde van een collectable wordt bepaald door de km stand; een E30M3 met 350k erop is echt geen 25.000¤ waard..
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 6 januari 2017 @ 12:19:27 #104
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_167922016
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 11:42 schreef Geralt het volgende:
Beetje een domme Duitser met die Porsche die geen idee heeft wat voor Audi dat is.

Ik zou zelfs durven zeggen dat het een nep-Duitser is. Komop man, iedereen herkent zo een ding toch wel? Hoezo weet die Duitser dat niet en gaat ie helemaal verbaast lopen doen!? 8)7
Misschien iemand die een Porsche gekocht heft want Porsche en verder geen "liefhebber"? Zou het anders inderdaad ook niet zo goed berijpen.

quote:
1s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 12:10 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Klopt er zijn uiteraard altijd wel een handjevol uitzonderingen te vinden. Golfje 1 Gti ook, maar dan moet je ze wel binnen zetten en vertroetelen, en niet ermee rijden. De waarde van een collectable wordt bepaald door de km stand; een E30M3 met 350k erop is echt geen 25.000¤ waard..
Dat laatste klopt dan ook weer, lage km stand, kloppende historie en uitmuntende staat zijn wel een paar van de eisen. Zelf nog regelmatig spijt van het verkopen van mijn eerste auto, een roestvrije Peugeot 205 GTi uit '89 ;( Die krengen worden ook alleen maar duurder.
Eigen schuld, plat hoofd
De iene dea rent veur zien leave, den andere wandelt hiel rustig veurbij.
pi_167922154
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 12:19 schreef x3ro het volgende:
Misschien iemand die een Porsche gekocht heft want Porsche en verder geen "liefhebber"? Zou het anders inderdaad ook niet zo goed berijpen.
Ach komop, wat auto's betreft zijn die moffen zo chauvinistisch als de pest. Iedere Duitser weet dat er snelle Audi's zijn.

}:|
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_167963301
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 17:17 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Ik heb betere ervaringen met turbo's dan met compressors.

Ik heb ooit een Golf G60 gehad, prachtige auto, maar die motor wat een kutding.
De G60 compressor zelf was kut bedoel je? Die was inherent aan een ontwerp fout en ging daardoor vaak kapot. Een turbo of 'echte' compressor was een stuk betrouwbaarder dan de G60 in ieder geval.

De RS4 B5 is een cult-car. Een iconisch voertuig. De eerste RS4 die er was. Zelfs in audi magazines bij de dealer vindt je altijd wel een artikel over de eerste RS4. Duitsers zijn er bestwel trots op. Wat ik vooral aan de jeugd van tegenwoordig merk is dat ze alleen de nieuwe RS4's weten of de nieuwe type Brabussen enz, totdat ze een rondje in mijn auto maken. HOE KAN DAT ?!! :')

Ik heb momenteel nog zomerbanden maar merk niets van gladheid of bevroren wegdek. Quattro houdt me op de weg, dat is zeker. :)
pi_167963592
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 22:22 schreef Jism het volgende:

[..]

De G60 compressor zelf was kut bedoel je? Die was inherent aan een ontwerp fout en ging daardoor vaak kapot. Een turbo of 'echte' compressor was een stuk betrouwbaarder dan de G60 in ieder geval.

De RS4 B5 is een cult-car. Een iconisch voertuig. De eerste RS4 die er was. Zelfs in audi magazines bij de dealer vindt je altijd wel een artikel over de eerste RS4. Duitsers zijn er bestwel trots op. Wat ik vooral aan de jeugd van tegenwoordig merk is dat ze alleen de nieuwe RS4's weten of de nieuwe type Brabussen enz, totdat ze een rondje in mijn auto maken. HOE KAN DAT ?!! :')

Ik heb momenteel nog zomerbanden maar merk niets van gladheid of bevroren wegdek. Quattro houdt me op de weg, dat is zeker. :)
wat merken ze dan bij zo'n rondje?
en heb geen video / geluid?
pi_167975942
quote:
7s.gif Op donderdag 5 januari 2017 23:52 schreef Sounddragon het volgende:

[..]
Een auto van minder dan 50 jaar oud is nooit een goede investering, dat weten we nou onderhand wel :+.
Exclusief 911'jes.

Fuck die gaan hard.. op de veiling.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
  zondag 8 januari 2017 @ 14:14:46 #109
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_167976053
Leuk hoor zo'n te dure VW Passat.
Fade to Black
  zondag 8 januari 2017 @ 14:23:13 #110
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_167976297
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 14:14 schreef Achterhoker het volgende:
Leuk hoor zo'n te dure VW Passat.
Een Passat W8, misschien.
Verder het verschil niet kennen tussen een RS4 en een huistuinkeuken A4 :')
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  zondag 8 januari 2017 @ 14:31:32 #111
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_167976492
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 14:14 schreef Achterhoker het volgende:
Leuk hoor zo'n te dure VW Passat.
Leuk hoor, die oer Hollandse afgunst.

:')

Het houdt overigens op bij het gebruikte platform. Met deze domme redenering zijn bepaalde modellen van de Chevrolet/Opel/Ford/Saab/Holden namelijk ook "hetzelfde".
Eigen schuld, plat hoofd
De iene dea rent veur zien leave, den andere wandelt hiel rustig veurbij.
  zondag 8 januari 2017 @ 14:38:17 #112
408143 Vlinderbom
................BOEM!!!!!!!!!!
pi_167976668
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 14:14 schreef Achterhoker het volgende:
Leuk hoor zo'n te dure VW Passat.
Wat een jaloezie weer :/

Uberhaupt mensen die denken dat audi's dure volkswagens zijn :')

De afwerking in audi's zijn zoveel beter dan in volkswagens.
Sowieso deklasseert audi elk ander merk als het gaat om afwerking.
  zondag 8 januari 2017 @ 15:18:09 #113
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_167977857
quote:
1s.gif Op zondag 8 januari 2017 14:38 schreef Vlinderbom het volgende:

[..]

Wat een jaloezie weer :/

Uberhaupt mensen die denken dat audi's dure volkswagens zijn :')

De afwerking in audi's zijn zoveel beter dan in volkswagens.
Sowieso deklasseert audi elk ander merk als het gaat om afwerking.
Schei toch uit man de overeenkomsten tussen die A4 en een Passat zijn niet te ontkennen. Ik blijf bij mijn standpunt dat dit gewoon een veredelde Passat is.

En ik denk dat je nog nooit van Mercedes hebt gehoord aan je laatste zin te horen.
Fade to Black
  zondag 8 januari 2017 @ 15:18:54 #114
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_167977888
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 14:31 schreef x3ro het volgende:

[..]

Leuk hoor, die oer Hollandse afgunst.

:')

Het houdt overigens op bij het gebruikte platform. Met deze domme redenering zijn bepaalde modellen van de Chevrolet/Opel/Ford/Saab/Holden namelijk ook "hetzelfde".
Dat zijn ze dan ook.
Fade to Black
  zondag 8 januari 2017 @ 16:25:52 #115
408143 Vlinderbom
................BOEM!!!!!!!!!!
pi_167979514
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 15:18 schreef Achterhoker het volgende:

[..]

Schei toch uit man de overeenkomsten tussen die A4 en een Passat zijn niet te ontkennen. Ik blijf bij mijn standpunt dat dit gewoon een veredelde Passat is.

En ik denk dat je nog nooit van Mercedes hebt gehoord aan je laatste zin te horen.
hahaha wat een grapjas ben jij!
Mercedes en afwerking, die twee gaan niet samen.
Zelfs een a1 heeft beter materiaalgebruik en een hoogwaardiger interieur dan een nieuwe c klasse. En ik spreek uit ervaring.
Mercedes zit vol met plastic elementen. om nog maar te zwijgen over het vreselijke standaard infotainment systeem dat ze leveren.
Iets dat je misschien niet weet: de knopjes in de mercedes cla,gla/a klasse komen rechtstreeks uit een renault, en dat is te zien ook.
Om nog maar te zwijgen over de luidruchtige motoren van mercedes, die ook, rechtstreeks uit renaults komen. Ik denk dat mercedes en renault meer met elkaar gemeen hebben dan audi en volkswagen ;)


Edit: ik neem het Mercedes ook niet kwalijk hoor, Mercedes is namelijk ook wat goedkoper dan Audi en BMW ;)

[ Bericht 6% gewijzigd door Vlinderbom op 08-01-2017 16:32:20 ]
  zondag 8 januari 2017 @ 17:02:47 #116
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_167980392
Een A6 is een Passat, A4 staat op het platform van een kleinere VW, de Golf ofzo.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  zondag 8 januari 2017 @ 20:19:42 #117
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_167985833
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 17:02 schreef daNpy het volgende:
Een A6 is een Passat, A4 staat op het platform van een kleinere VW, de Golf ofzo.
quote:
B5/PL45 platform
Audi A4 (Typ 8D, Avant 8D5, 1994–2002)
Audi S4 (Typ 8D, 1997–2002)
Volkswagen Passat B5 (Typ 3B, 1996–2000)
Audi RS4 Avant (Typ 8D, 2000–2001)
Volkswagen Passat B5.5 (Typ 3BG, 2000–2005)
Eigen schuld, plat hoofd
De iene dea rent veur zien leave, den andere wandelt hiel rustig veurbij.
  zondag 8 januari 2017 @ 20:48:22 #118
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_167986963
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 14:31 schreef x3ro het volgende:

[..]

Leuk hoor, die oer Hollandse afgunst.

:')

Het houdt overigens op bij het gebruikte platform. Met deze domme redenering zijn bepaalde modellen van de Chevrolet/Opel/Ford/Saab/Holden namelijk ook "hetzelfde".
Wat een 'discussie' op kleuterniveau zeg :')

Daarnaast is dit niet oer Hollands maar komt dit soort gelul in vele landen voor.
  zondag 8 januari 2017 @ 21:10:48 #119
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_167987798
Leuke auto.. jammer dat ie zo verneukt is met die verlagingskit en die velgen.. alsof Audi niet goed zn best heeft gedaan denk ik dan..
Voor mij is originaliteit alles.. (of iig een beetje klasse)
Om maar te zwijgen over de plannen die je ermee hebt.. maarja daar ben ik het type persoon niet voor.. Ik hecht meer aan rijkwaliteiten.. en daar blijft niets meer van over met die aanpassingen

Dat de kosten de pan uitrijzen is natuurlijk ook debet aan hoe je er mee rijd.. daar kan iedere auto reteduur van worden..
Voor de grap zou je eens rondetijden moeten bijhouden met compleet originele setup.. hoe ie nu is.. en als ie de nieuwe motor heeft..

Verder heeft natuurlijk iedereen zn hobby's.. ^O^
pi_167987929
Wat een gezeik hier!

Ik vind het een mooie bak! Heb je ook wat filmpjes ervan online staan?
Kids are like farts in that way. They never seem to bother the owner as much as they bother everyone else.
  zondag 8 januari 2017 @ 21:32:18 #121
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_167988664
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 21:13 schreef Bzzzzt het volgende:
Wat een gezeik hier!

Dat van mij is meer omdat de auto bedacht is als wolf in schaapskleren..
Net als een GMC Typhoon/Syclone zeg maar..
  maandag 9 januari 2017 @ 13:12:05 #122
408143 Vlinderbom
................BOEM!!!!!!!!!!
pi_168001690
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 17:02 schreef daNpy het volgende:
Een A6 is een Passat, A4 staat op het platform van een kleinere VW, de Golf ofzo.
:')

Een audi a3 staat op het platform van een golf.
Een audi a6 staat op het platform van een bentley ;)
pi_168001995
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 15:18 schreef Achterhoker het volgende:

En ik denk dat je nog nooit van Mercedes hebt gehoord aan je laatste zin te horen.
Zoals de compacte mercedes Citan! (oei, een niet eens gecamoufleerde renault kangoo)
Zoals de lang aangekondigde mercedes X klasse (oei, proberen om een pickup op de markt te brengen, en dus eigenlijk gewoon een nissan navara nemen als basis...)

Mercedes is al 15 jaar niet meer wat het geweest is, sinds de W124 is het enkel bergaf gegaan ermee.

Een RS4 is gewoon een youngtimer en hoort ook die status te hebben, juist zoals je dat van een 190E Evo kan zeggen. Ze zien er misschien iets meer "tuningstyle" uit, maar het blijven klassiekers.
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
  maandag 9 januari 2017 @ 13:25:49 #124
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_168002097
quote:
14s.gif Op zondag 8 januari 2017 21:10 schreef Zolderkamer het volgende:

Dat de kosten de pan uitrijzen is natuurlijk ook debet aan hoe je er mee rijd.. daar kan iedere auto reteduur van worden..

Het gaat hier natuurlijk om een high performance benzine motor. Die hebben altijd een hogere kosten. De hogere performance geeft ook vaker slijtage of gevoelige onderdelen. De

Kijk maar eens wat een gemiddelde AMG of M eigenaar betaalt aan onderhoud en wat daar slijt. Ik weet dat dit niet veel verschilt van een gemiddelde RS model van Audi.
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  maandag 9 januari 2017 @ 15:48:29 #125
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_168005047
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 13:25 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Het gaat hier natuurlijk om een high performance benzine motor. Die hebben altijd een hogere kosten. De hogere performance geeft ook vaker slijtage of gevoelige onderdelen. De

Kijk maar eens wat een gemiddelde AMG of M eigenaar betaalt aan onderhoud en wat daar slijt. Ik weet dat dit niet veel verschilt van een gemiddelde RS model van Audi.
Tuurlijk kost onderhoud meer dan bij een simpel autootje.. maar het zit niet in de range van bijvoorbeeld een sportauto waar om de 10.000 km een reguliere onderhoudsbeurt inclusief motor uitbouwen standaard is... (ik zag laatst een paar rekeningen van een Ferrari 360 van de afgelopen 2000km.. dat was een totaal van net geen 38000euro.. enkel gewoon regulier onderhoud, niets speciaals of achterstallig ofzo.. :7 )

TS geeft ook aan dat hij hem goed gebruikt.. (en daar heb je zo'n auto ook voor) maar daar hoort dan ook een kostenplaatje bij..
Dat geld eigenlijk voor elke auto waar je stevig mee rijd..
Als je met zo'n audi wat rustiger rijd, dan vallen de reguliere kosten best mee..
  maandag 9 januari 2017 @ 15:53:33 #126
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_168005168
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 13:22 schreef Athmozz het volgende:

[..]

Zoals de compacte mercedes Citan! (oei, een niet eens gecamoufleerde renault kangoo)
Zoals de lang aangekondigde mercedes X klasse (oei, proberen om een pickup op de markt te brengen, en dus eigenlijk gewoon een nissan navara nemen als basis...)

Mercedes is al 15 jaar niet meer wat het geweest is, sinds de W124 is het enkel bergaf gegaan ermee.

Een RS4 is gewoon een youngtimer en hoort ook die status te hebben, juist zoals je dat van een 190E Evo kan zeggen. Ze zien er misschien iets meer "tuningstyle" uit, maar het blijven klassiekers.
Zo de bedrijfswagens zijn dan ook de enige 'mindere' auto's van Mercedes waar je op kon komen. Verder weet je zelf natuurlijk ook wel dat ik gewoon gelijk heb maar moest toch even reageren.
Fade to Black
  maandag 9 januari 2017 @ 16:11:11 #127
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_168005652
Van een RS4 naar een Mercedes bestelhok

Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_168006502
quote:
14s.gif Op zondag 8 januari 2017 21:10 schreef Zolderkamer het volgende:
Om maar te zwijgen over de plannen die je ermee hebt.. maarja daar ben ik het type persoon niet voor.. Ik hecht meer aan rijkwaliteiten.. en daar blijft niets meer van over met die aanpassingen

Wtf....

Ik weet niet hoor... maar de standaard spullen onder een RS4 zijn iets ' te' comfort die met zo'n vermogen weinig goeds doen.

Standaard:

- Onderstuur
- Veels te soft qua ligging, drempels en putjes
- Koppeling & drukgroep soft aanvoelen, iets te hard en het knalt alle kanten op zeg maar

Mijn upgrades:

- Veel betere ligging, minder onderstuur, prettiger rijden met 240 of harder zelfs
- Harder kunnen schakelen zonder dat de drukgroep het niet bij kan houden

Denk eerder dichterbij naar hoe het had moeten zijn.

quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 21:13 schreef Bzzzzt het volgende:
Wat een gezeik hier!

Ik vind het een mooie bak! Heb je ook wat filmpjes ervan online staan?
Neen. Alleen een momentopname de nurburgring:


Ik heb de auto overigens te koop gezet. http://link.marktplaats.nl/m1124772945

Ik wil een RS6 gaan rijden. Het kan mischien een jaar duren voordat ik uberhaubt iemand kan vinden voor de RS4, maar tzt maar eens in de startblokken gaan staan ermee.

Vindt een RS6 C5 gewoon net even wat meer, liep er al een half jaar mee zo'n auto te willen hebben. V8-bi-turbo, standaard 450PK etc.

Voorbeeld foto:

  maandag 9 januari 2017 @ 16:52:31 #129
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_168006518
quote:
1s.gif Op zondag 8 januari 2017 14:38 schreef Vlinderbom het volgende:

[..]

Wat een jaloezie weer :/

Uberhaupt mensen die denken dat audi's dure volkswagens zijn :')

De afwerking in audi's zijn zoveel beter dan in volkswagens.
Sowieso deklasseert audi elk ander merk als het gaat om afwerking.
Een Audi is natuurlijk net zo hard een duurdere en beter afgewerkte VW, dat kun je nooit ontkennen. Net als je niet kunt ontkennen dat een Lexus een duurdere en beter afgewerkte Toyota is.. zijn gewoon feiten. Al is Lexus nog een op zichzelf staand merk als ik me niet vergis en staat er bij de Audi boer gewoon VAG op de gevel en kan hij keihard naast een Caddy op de brug staan. Een Porsche is ook een neef van de A4 RS, net als een Golf Variant.. tis gewoon een grote familie; niks mis mee toch?

Subaru maakt naast Impreza Turbo's ook Justy's, Vivio's en andere gemotoriseerde rolschaatsen.. nou en? :?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 9 januari 2017 @ 16:57:14 #130
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_168006587
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 16:51 schreef Jism het volgende:

[..]

Wtf....

Ik weet niet hoor... maar de standaard spullen onder een RS4 zijn iets ' te' comfort die met zo'n vermogen weinig goeds doen.

Standaard:

- Onderstuur
- Veels te soft qua ligging, drempels en putjes
- Koppeling & drukgroep soft aanvoelen, iets te hard en het knalt alle kanten op zeg maar

Mijn upgrades:

- Veel betere ligging, minder onderstuur, prettiger rijden met 240 of harder zelfs
- Harder kunnen schakelen zonder dat de drukgroep het niet bij kan houden

Denk eerder dichterbij naar hoe het had moeten zijn.

[..]

Neen. Alleen een momentopname de nurburgring:


Ik heb de auto overigens te koop gezet. http://link.marktplaats.nl/m1124772945

Ik wil een RS6 gaan rijden. Het kan mischien een jaar duren voordat ik uberhaubt iemand kan vinden voor de RS4, maar tzt maar eens in de startblokken gaan staan ermee.

Vindt een RS6 C5 gewoon net even wat meer, liep er al een half jaar mee zo'n auto te willen hebben. V8-bi-turbo, standaard 450PK etc.

Voorbeeld foto:

[ afbeelding ]
Advertentie is veel te lang, en plaats foto's van de auto ipv velgen en uitlaten, en liefst niet op de Ring.

Tis maar een tip ;)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_168009279
Mwah, als ik zelf voor zo'n auto zou kijken dan zou ik er ook een zo uitgebreid mogelijk verhaal van willen terugzien, en niet een copy paste van wikipedia ofzo.

Dus ja, kreeg al complimenten voor het uitgebreide verhaal, dat trekt toch even de aandacht van mensen.

quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 16:52 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Een Audi is natuurlijk net zo hard een duurdere en beter afgewerkte VW, dat kun je nooit ontkennen. Net als je niet kunt ontkennen dat een Lexus een duurdere en beter afgewerkte Toyota is.. zijn gewoon feiten. Al is Lexus nog een op zichzelf staand merk als ik me niet vergis en staat er bij de Audi boer gewoon VAG op de gevel en kan hij keihard naast een Caddy op de brug staan. Een Porsche is ook een neef van de A4 RS, net als een Golf Variant.. tis gewoon een grote familie; niks mis mee toch?

Subaru maakt naast Impreza Turbo's ook Justy's, Vivio's en andere gemotoriseerde rolschaatsen.. nou en? :?
Klopt. Een RS3/RS4/RS5/RS6 is de basis gewoon de A3/A4/A5/A6, maar dan sort en ment van opgepompt, op steroiden enz. Het is echt geen geheim dat audi zulk soort modellen gewoon naar Quattro GMBH verscheept om vervolgens de auto's onder handen te nemen, en uiteindelijk zulke voertuigen in productie gooien.

Maar toegegeven, het zijn wel mooiere auto's dan de standaard, en je hebt het gevoel alsof er ook echt een stukje maat/handwerk in is verricht.

Een S4 rijdt ook heel anders dan een RS4. Zal ook wel opgaan voor een A6/S6/RS6. Als je gewoon het beste van het beste wilt dan zijn de RS modellen gewoon de top uit de stal van audi.

[ Bericht 76% gewijzigd door Jism op 09-01-2017 19:19:25 ]
pi_168010576
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 15:53 schreef Achterhoker het volgende:

[..]

Zo de bedrijfswagens zijn dan ook de enige 'mindere' auto's van Mercedes waar je op kon komen. Verder weet je zelf natuurlijk ook wel dat ik gewoon gelijk heb maar moest toch even reageren.
De X wordt niet als bedrijfswagen in de cataloog gezet ;).

Maar goed, ben je vol lof over de W210? Denk ik niet, die hadden veel meer problemen dan dat je mag verwachten van een "premium" luxeberline.
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
pi_168010802
Was dit vooropgezet? Ons beetje lekker maken met dat ding en dan te koop aanbieden... :P
.
  maandag 9 januari 2017 @ 19:41:11 #134
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_168011042
C6/V10 veel duurder?

V10 is wel erg lekker. :9
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_168011310
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 19:34 schreef Fer het volgende:
Was dit vooropgezet? Ons beetje lekker maken met dat ding en dan te koop aanbieden... :P
Mijn voorgevoel dat het geen projecttopic zou worden klopte gewoon. Haha!
  maandag 9 januari 2017 @ 19:53:47 #136
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_168011562
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 16:51 schreef Jism het volgende:
Wtf....

Ik weet niet hoor... maar de standaard spullen onder een RS4 zijn iets ' te' comfort die met zo'n vermogen weinig goeds doen.

Standaard:

- Onderstuur
- Veels te soft qua ligging, drempels en putjes
- Koppeling & drukgroep soft aanvoelen, iets te hard en het knalt alle kanten op zeg maar

Mijn upgrades:

- Veel betere ligging, minder onderstuur, prettiger rijden met 240 of harder zelfs
- Harder kunnen schakelen zonder dat de drukgroep het niet bij kan houden

Denk eerder dichterbij naar hoe het had moeten zijn.
Nee iets dichterbij hoe jij de auto graag gezien wou hebben... niet hoe de auto bedoeld was..
Hij is nu veel minder comfortabel.. en het concept van het ding is nooit als raceauto bedoeld.. het is een bloedsnelle stationwagon.. en zo is ie bedoeld.. gewoon voor dagelijks gebruik.. en niet om altijd op de top van zn kunnen te rijden..

Dat is hoe ie bedoeld is.. ;)

Edit:
Nu ik verder lees is het idd gewoon een poging "hoe kom ik van mn audi af" geworden..

[ Bericht 2% gewijzigd door Zolderkamer op 09-01-2017 19:58:49 ]
  maandag 9 januari 2017 @ 19:58:14 #137
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_168011711
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 19:34 schreef Fer het volgende:
Was dit vooropgezet? Ons beetje lekker maken met dat ding en dan te koop aanbieden... :P
Koop je 'm toch niet. :P
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_168013070
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 19:34 schreef Fer het volgende:
Was dit vooropgezet? Ons beetje lekker maken met dat ding en dan te koop aanbieden... :P
Was het maar zo ;)

Ik zat gisteren in de auto op de terugweg van Amsterdam (koopzondag) en kreeg de ingeving voor toch een RS6 te gaan.

quote:
14s.gif Op maandag 9 januari 2017 19:53 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Nee iets dichterbij hoe jij de auto graag gezien wou hebben... niet hoe de auto bedoeld was..
Hij is nu veel minder comfortabel.. en het concept van het ding is nooit als raceauto bedoeld.. het is een bloedsnelle stationwagon.. en zo is ie bedoeld.. gewoon voor dagelijks gebruik.. en niet om altijd op de top van zn kunnen te rijden..

Dat is hoe ie bedoeld is.. ;)

Edit:
Nu ik verder lees is het idd gewoon een poging "hoe kom ik van mn audi af" geworden..
Oh wacht, jij die nooit een stap in een RS4 B5 hebt gezet komt even vertellen hoe de auto is bedoeld? :P Dat ding is sneller dan een 911, en zet de rest van menig sportauto's gewoon keihard voor schut als station.

Ook bij normaal gebruik merk je dat de auto in verhouding met andere voertuigen gewoon net even iets anders reageert. Vooral het onderstuur is een bekend probleem bij heel de B5/B7 series. De koppeling is voor mijn gevoel gewoon iets aan de lichte kant (te comfort).

Tja als je 380PK in een station lepelt dan moet je niet raar opkijken als er ook zo mee gereden wordt. Daar is ie toch voor?
  maandag 9 januari 2017 @ 20:36:03 #139
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_168013116
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 20:35 schreef Jism het volgende:
Oh wacht, jij die nooit een stap in een RS4 B5 hebt gezet
_O-
  maandag 9 januari 2017 @ 21:18:42 #140
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_168014770
De uitroeptekens wat verminderen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 9 januari 2017 @ 21:20:54 #141
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_168014863
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 13:12 schreef Vlinderbom het volgende:

[..]

:')

Een audi a3 staat op het platform van een golf.
Een audi a6 staat op het platform van een bentley ;)
Ik zag het idd ook al van X3ro, vreemd. Mijn info komt van iemand die werkte bij VW :X
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  maandag 9 januari 2017 @ 21:21:31 #142
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_168014884
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 15:53 schreef Achterhoker het volgende:

[..]

Zo de bedrijfswagens zijn dan ook de enige 'mindere' auto's van Mercedes waar je op kon komen. Verder weet je zelf natuurlijk ook wel dat ik gewoon gelijk heb maar moest toch even reageren.
Mercedes maakt toch alleen maar bedrijfswagens :?
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_168014978
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 21:21 schreef daNpy het volgende:

[..]

Mercedes maakt toch alleen maar bedrijfswagens :?
Mijn broertje noemt zijn S500 ook zn werkbus :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  maandag 9 januari 2017 @ 21:26:10 #144
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_168015093
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 16:52 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Een Audi is natuurlijk net zo hard een duurdere en beter afgewerkte VW, dat kun je nooit ontkennen. Net als je niet kunt ontkennen dat een Lexus een duurdere en beter afgewerkte Toyota is.. zijn gewoon feiten. Al is Lexus nog een op zichzelf staand merk als ik me niet vergis
Lexus betekent letterlijk Luxury EXport (for the) US en zijn idd opgewaardeerde Toyota's.
Evenals Infinity/Nissan etc.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  maandag 9 januari 2017 @ 21:27:19 #145
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_168015133
quote:
14s.gif Op maandag 9 januari 2017 21:23 schreef Geralt het volgende:

[..]

Mijn broertje noemt zijn S500 ook zn werkbus :)
De een vervoert hout & spijkers, de ander personen, same difference :P
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_168015164
quote:
6s.gif Op maandag 9 januari 2017 21:27 schreef daNpy het volgende:

[..]

De een vervoert hout & spijkers, de ander personen, same difference :P
Er hangt een dubbelasser achter :')
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  maandag 9 januari 2017 @ 21:28:37 #147
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_168015179
quote:
7s.gif Op maandag 9 januari 2017 21:28 schreef Geralt het volgende:

[..]

Er hangt een dubbelasser achter :')
Lol _O_
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  maandag 9 januari 2017 @ 21:41:35 #148
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_168015606
quote:
7s.gif Op maandag 9 januari 2017 21:28 schreef Geralt het volgende:

[..]

Er hangt een dubbelasser achter :')
Is die goudkleurig met een hoefijzer op de grille?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_168015680
Nee :')
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  dinsdag 10 januari 2017 @ 00:18:04 #150
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_168020633
quote:
7s.gif Op maandag 9 januari 2017 21:43 schreef Geralt het volgende:
Nee :')
Heeft ie een fuchsschwanz aan zn antenne?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')