Doneer 'm voor een 200kmph crashtest.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:43 schreef raspberryPi het volgende:
Vandaag haat ik mn Audi en wil hem het liefst in de fik steken. Kutauto!
Nee, zo erg is het nog niet. Door die storm gister is er wat blad in gewaaid waardoor de afvoer verstopt raakte, en met wassen is ie vol water gelopen, gevolg accu stuk. Mocht hem niet bij de carwash laten staan dus moest ie op zon auto ambulance naar de garage gebracht worden. En dat terwijl ik vorige week ook al een dure reparatie heb moeten betalen.Echt zo balen dit.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:44 schreef Jism het volgende:
[..]
Doneer 'm voor een 200kmph crashtest.
Ja thnx voor de tip, die man heeft hem ontstopt, nieuwe accu zit er in, en mn schatje rijd weer.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 14:27 schreef Jism het volgende:
Zet dat ding ergens op een parkeerplaats, noteer type accu en hoeveel AH, rij met iemand naar de kwikfit, koop een accu, vervang 'm on the spot en klaar.
Dat reinigen van afvoergootjes moet je wel eens in de zoveel tijd doen. Je hebt zowel voor (onder de kap) als achter (bij reservewiel) afvoertjes gaande.
Kan geen kwaad die eens in de zoveel tijd te reinigen. Als je een dakraam (electrisch) hebt, heb je ook daar afvoerslangetjes. Die kan je het beste 'zachtjes' doorspuiten eens in het jaar.
Van leitner is ook al verkocht, waar ook wel echt in nieuwstaat.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 14:12 schreef Jism het volgende:
[..]
De enige uitvoeringen die veel geld opleveren zijn het liefst op nederlands kenteken en het liefst een zo laag mogelijke stand. Leitner heeft er eentje staan en kan daar ¤ 99.000 voor vragen ja. Moet je eens kijken hoe gaaf dat ding eruit ziet.
Maar zo'n auto is dan ook gedoemd om de rest van z'n tijd in een showroom te blijven staan. Auto's zijn gebruiksvoorwerpen en moet je hoe dan ook mee rijden. Er 70k mee rijden zegt dat de betrouwbaarheid in ieder geval goed zit, ook na 300.000 km.
Hier en daar een tegenslagje ( :> ) maar motorisch ideaal. V6 met 2 turbo's, sloot koppel en je kunt er uren in cruisen. Teminste, dat is mijn beleving.
Die auto verdwijnt in de showroom, en komt daar nooit meer uit. Als je 99k neerlegt voor een RS4 B5 in zo'n toestand, is een meter rijden al ¤ 500 in mindering.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 19:18 schreef akaQ het volgende:
[..]
Van leitner is ook al verkocht, waar ook wel echt in nieuwstaat.
200 euro per stuk? Wat is de hoogte dan? Goede Goodyears koop je in 255/35/18 voor 140 euro per stuk. Al moet jij mogelijk Pilot Sports hebben met dat vermogen?quote:Op zaterdag 11 maart 2017 17:41 schreef Jism het volgende:
Qua bandenmaat ook een flinke kluif: 255 / 18 / Y index. Die komen zowat voor ¤ 200 per stuk. Nu zitten er nog winterbanden op (1 seizoen gebruikt) maar die gaan er vanzelfsprekend weer vanaf.
Michelin PS hikken al tegen de 200 aan, dus als hij zoiets of een set PSS's als zomerset heeft ben je wel om en nabij de 800 kwijt voor een set.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 07:28 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
200 euro per stuk? Wat is de hoogte dan? Goede Goodyears koop je in 255/35/18 voor 140 euro per stuk. Al moet jij mogelijk Pilot Sports hebben met dat vermogen?
dubbelquote:Op dinsdag 28 maart 2017 14:40 schreef Jism het volgende:
Klopt. En vergeet niet dat het _moet_ gaan om Y index banden (300kmph) omdat de auto een V-max heeft van 310kmph.
Je bent zo 800 euro kwijt, en je doet er nagenoeg 20k mee. Voor slijt altijd wat sneller dan achter, komt omdat de motor zo ver voorin de neus ook ligt.
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:42 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Blijft een gruwelijke auto. 800 euro voor 4 bandjes.
Trouwens, je wou hem toch verkopen of niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |