abonnement Unibet Coolblue
pi_167551506
Hallo,

Ik heb een probleem, namelijk het volgende.
Ik heb in het dagelijkse leven moeite met meiden "regelen". Dit is eigenlijk heel mijn leven al zo geweest. Waar ik ook heen ga om te zuipen (op de sociëteit van m'n studentenvereniging, ergens in de stad, of waar dan ook), ik regel eigenlijk nooit. Dit komt niet omdat het niet lukt, maar omdat ik het nooit probeer.

Ik ben zeker de lelijkste niet, en als ik om me heen kijk zie ik, met alle respect, gasten die er minder uitzien die wel een meid weten te regelen. Maargoed, misschien hebben zij dan ook lagere standaarden.

Ik denk meer dat het een zelfvertrouwenskwestie is. In het verleden zijn er wel eens kleine dingetjes gebeurd die mijn zelfbeeld hebben aangetast. Ik ging veel gamen en sloot mezelf eigenlijk een beetje op. Totdat ik ging studeren en m'n sociale leven weer een nieuwe impuls heeft gekregen. Maar alsnog ben ik van nature niet een bijzonder extravert persoon, al lijkt het wel steeds beter te gaan.

Nu vraag ik me af of jullie tips hebben waardoor ik "succesvoller" kan zijn op dit gebied? Aangezien het wel redelijk aan me knaagt. Of eventueel soortgelijke ervaringen en doorbij behorende oplossingen. Ben overigens 19.
pi_167551586
Brutale mensen hebben de wereld ben ik achter gekomen. Met niks doen gaat er ook niks veranderen aan je situatie dus probeer gewoon iets als je iemand tegen komt.
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_167551613
Hoi wat in mijn geval altijd erg hielp was dat dat ik een maatje ( jongen ) vond, die beter was in het regelen van meisjes!

In ruil daarvoor kreeg hij dan mijn innige vriendschap!

Nou ja of je gaat op een sport waar de mannen en vrouwen gemengd douchen!
pi_167551901
Ik herken me wel in jouw verhaal. Durfde nooit op vrouwen af te stappen en kwam er veel later pas achter dat vrouwen me eerder leuk vonden. Dus dat ik mijn kansen gemist had.

Enige wat nu is veranderd is dat ik een andere mindset heb. Ben niet bang voor een afwijzing, en trek me minder aan wat anderen van me denken. Hierdoor heb ik afgelopen jaar meer gedate dan in de 25 jaar daarvoor
pi_167551988
Je hebt echt niks te verliezen. Hoe vaker je een meisje aanspreekt en een move maakt, hoe meer je erachter komt dat het allemaal niet zo eng is.

Volgens mij ben je gewoon niet gemotiveerd genoeg ook, je vindt het wel best zo. Maar met die mentaliteit blijf je gewoon knaapje
pi_167553448
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 14:36 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Brutale mensen hebben de wereld ben ik achter gekomen. Met niks doen gaat er ook niks veranderen aan je situatie dus probeer gewoon iets als je iemand tegen komt.
Klopt ja, maar wel makkelijker gezegd dan gedaan.

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 14:37 schreef possetje het volgende:
Hoi wat in mijn geval altijd erg hielp was dat dat ik een maatje ( jongen ) vond, die beter was in het regelen van meisjes!

In ruil daarvoor kreeg hij dan mijn innige vriendschap!

Nou ja of je gaat op een sport waar de mannen en vrouwen gemengd douchen!
Wingman is wel handig ja.

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 14:56 schreef wcborstel het volgende:
Ik herken me wel in jouw verhaal. Durfde nooit op vrouwen af te stappen en kwam er veel later pas achter dat vrouwen me eerder leuk vonden. Dus dat ik mijn kansen gemist had.

Enige wat nu is veranderd is dat ik een andere mindset heb. Ben niet bang voor een afwijzing, en trek me minder aan wat anderen van me denken. Hierdoor heb ik afgelopen jaar meer gedate dan in de 25 jaar daarvoor
Dat is mooi ja, hopelijk gebeurt dat bij mij ook.

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 15:01 schreef Libertarisch het volgende:
Je hebt echt niks te verliezen. Hoe vaker je een meisje aanspreekt en een move maakt, hoe meer je erachter komt dat het allemaal niet zo eng is.

Volgens mij ben je gewoon niet gemotiveerd genoeg ook, je vindt het wel best zo. Maar met die mentaliteit blijf je gewoon knaapje
Ben wel degelijk gemotiveerd hoor, heb alleen moeite met het initiatief te nemen.
pi_167572489
Wat houdt je tegen om op die meid af te stappen?

Bij mij hielp het besef dat ik.niets te verliezen had heel erg. Ik heb nu geen meisje en als ik op haar afstap en ze zegt nee dan is het resultaat dat ik nog steeds geen meisje heb. Er is dus niets veranderd.

Je kunt dus niets verliezen, alleen maar winnen. Doe mij zo'n loterij.
  zaterdag 24 december 2016 @ 11:12:19 #8
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_167573421
Ik zou beginnen met het "regelen" noemen. En je bent nog maar 19. Je zit echt te wachten op one night stands? Of zou je graag een vaste relatie hebben?
  zaterdag 24 december 2016 @ 14:59:55 #9
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_167577495
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 11:12 schreef Flogging het volgende:
Ik zou beginnen met het "regelen" noemen. En je bent nog maar 19. Je zit echt te wachten op one night stands? Of zou je graag een vaste relatie hebben?
Niks mis met het woord regelen. Dat gebruikt onder studenten echt iedereen, man én vrouw. En geen one night stands omdat hij 19 is? Serieus? Als student een vaste vriend(in) hebben is juist het domste wat je kunt doen. Samen met je verlepte lichaam op de bank wachten tot je dood gaat kan altijd nog. :')
pi_167589661
"Regelen" is het gangbare woord in mijn kringen hoor. Verder heeft Nobu gelijk ja.

Vaste relatie heb ik nog niet zo veel belangstelling voor.
pi_167590250
Zoek je de mooiste uit en stap erop af, geen ander durft het, die mooie hebben vaak de lelijkste vent, omdat de anderen niet durven!
pi_167590317
Toen ik op mijn huidige partner afstapte, stond met een vriend aan de bar en zei Ton kijk eens die neuk ik vanavond.
Dat lukt jou nooit niet zei die, ja als men mij dat zegt dan ga ik dubbel.
Maar dat neuken ging mooi niet door, zo lang heb ik nog nooit gewacht!
Maar ze is het waard op de huidige dag nog!
36 jr later!
pi_167591031
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 december 2016 14:59 schreef Nobu het volgende:

[..]

Niks mis met het woord regelen. Dat gebruikt onder studenten echt iedereen, man én vrouw. En geen one night stands omdat hij 19 is? Serieus? Als student een vaste vriend(in) hebben is juist het domste wat je kunt doen. Samen met je verlepte lichaam op de bank wachten tot je dood gaat kan altijd nog. :')
Dat is jouw mening. Ik heb jaren een vaste relatie gehad en samen hebben we als het ware de wereld verkend. Inmiddels zijn we uit elkaar gegroeid (al een aantal jaar overigens), maar desondanks altijd een leuke tijd gehad.
Wat uiteindelijk gewoon belangrijk is, is dat je je horizon verbreed en je dromen nastreeft. Of je dat nu doet als single of samen met je partner maakt uiteindelijk geen drol uit.
Als je een partner hebt die je daarin remt, dan ben je gewoon simpelweg met de verkeerde.
Als je met de juiste bent dan moedig je elkaar daar juist in aan.

True, je kunt niet met willekeurige meiden de slaapkamer in duiken. Maar daar staat tegenover dat je de slaapkamer in kunt duiken met iemand die je daadwerkelijk leuk vindt, wat in mijn ogen veel leuker en spannender is dan wanneer het een wildvreemde betreft.
Daar heb ik persoonlijk niet zo gek veel interesse in.

Punt zijnde; bewandel gewoon je eigen pad. De enige foute keuze die je nu maken kunt, is het niet bewandelen van je eigen pad, maar het pad dat een ander voor je uitstippelt.
Ik doe mijn best.
  zondag 25 december 2016 @ 03:26:52 #14
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_167591108
Ga een avond blauwtjes lopen.. Dat is de enige juiste tip...

Standaarden, regelen etc.. tja je bent nog jong.. daar zullen we dat soort bedenksels maar aan toe schrijven...

Durf keihard op je bek te gaan, en je hebt succes... :Y
pi_167596765
Thanks voor de berichten! Toch wel wat ik verwacht had ja :p
pi_167597331
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 14:32 schreef PJKG4 het volgende:
Hallo,

Ik heb een probleem, namelijk het volgende.
Ik heb in het dagelijkse leven moeite met meiden "regelen". Dit is eigenlijk heel mijn leven al zo geweest. Waar ik ook heen ga om te zuipen (op de sociëteit van m'n studentenvereniging, ergens in de stad, of waar dan ook), ik regel eigenlijk nooit. Dit komt niet omdat het niet lukt, maar omdat ik het nooit probeer.

Ik ben zeker de lelijkste niet, en als ik om me heen kijk zie ik, met alle respect, gasten die er minder uitzien die wel een meid weten te regelen. Maargoed, misschien hebben zij dan ook lagere standaarden.

Ik denk meer dat het een zelfvertrouwenskwestie is. In het verleden zijn er wel eens kleine dingetjes gebeurd die mijn zelfbeeld hebben aangetast. Ik ging veel gamen en sloot mezelf eigenlijk een beetje op. Totdat ik ging studeren en m'n sociale leven weer een nieuwe impuls heeft gekregen. Maar alsnog ben ik van nature niet een bijzonder extravert persoon, al lijkt het wel steeds beter te gaan.

Nu vraag ik me af of jullie tips hebben waardoor ik "succesvoller" kan zijn op dit gebied? Aangezien het wel redelijk aan me knaagt. Of eventueel soortgelijke ervaringen en doorbij behorende oplossingen. Ben overigens 19.
Misschien ga je voor te hoge standaarden, waardoor je niet durft. Begin wat lager, bouw vertrouwen op en ga dan voor het hogere segment zou ik zeggen als dat is wat je wilt.
  zondag 25 december 2016 @ 14:49:53 #17
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_167598923
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 14:37 schreef possetje het volgende:

Nou ja of je gaat op een sport waar de mannen en vrouwen gemengd douchen!
Hee, dat is een idee! Wil ik ook aan mee gaan doen! Welke sporten zijn dat?
Of waar ze gemengd (of alleen de meiden want ben toch hetero) na het sporten allemaal gezellig (ik en die meiden dus) lekker samen de jacuzzi induiken.

[ Bericht 0% gewijzigd door LeesFoknl op 26-12-2016 06:00:26 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zondag 25 december 2016 @ 14:55:06 #18
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_167598990
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2016 01:47 schreef john2406 het volgende:
Toen ik op mijn huidige partner afstapte, stond met een vriend aan de bar en zei Ton kijk eens die neuk ik vanavond.
Dat lukt jou nooit niet zei die, ja als men mij dat zegt dan ga ik dubbel.
Maar dat neuken ging mooi niet door, zo lang heb ik nog nooit gewacht!
Maar ze is het waard op de huidige dag nog!
36 jr later!
Oh, wat lief. Maar wel reclame voor de vrouwen dat ze zich niet te snel moeten laten neuken, en voor de mannen dat alleen vrouwen die je lang laten smachten (euh wachten bedoel ik) de "echte" zijn.
In mijn ogen zijn dat vrouwen die niet genieten kunnen of durven of willen van het leven, nu, op en in het moment, en daar wil ik echt geen 36 jaar mee samen zijn.
Heeft verder niets met jullie relatie te maken natuurlijk, dat is iets dat alleen jullie twee iets aangaat.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_167599048
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2016 14:55 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Oh, wat lief. Maar wel reclame voor de vrouwen dat ze zich niet te snel moeten laten neuken, en voor de mannen dat alleen vrouwen die je lang laten smachten (euh wachten bedoel ik) de "echte" zijn.
In mijn ogen zijn dat vrouwen die niet genieten kunnen of durven of willen van het leven, nu, op en in het moment, en daar wil ik echt geen 36 jaar mee samen zijn.
Heeft verder niets met jullie relatie te maken natuurlijk, dat is iets dat alleen jullie twee iets aangaat.
Ik heb er vele gehad voor deze die zich naar 1 biertje al lieten nemen, en ja zelf of een motorkap van een auto, ik heb ze in alle standen genomen toen.
Had zelfs een naam.
En ja naar 36 jr is er wel iets veranderd hoor, is ook logisch of niet?
Heb ook de conditie meer van toen, toen nam ik met (1 vinger 65 kilo in de greep) maar dat zal jij wel niet begrijpen.
  zondag 25 december 2016 @ 15:02:04 #20
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_167599068
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2016 14:59 schreef john2406 het volgende:
maar dat zal jij wel niet begrijpen.
Volgens mij begrijpt niemand iets van je posts..
  zondag 25 december 2016 @ 15:04:20 #21
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_167599097
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 14:32 schreef PJKG4 het volgende:
Hallo,

Ik heb een probleem, namelijk het volgende.
Ik heb in het dagelijkse leven moeite met meiden "regelen". Dit is eigenlijk heel mijn leven al zo geweest. Waar ik ook heen ga om te zuipen (op de sociëteit van m'n studentenvereniging, ergens in de stad, of waar dan ook), ik regel eigenlijk nooit. Dit komt niet omdat het niet lukt, maar omdat ik het nooit probeer.

Ik ben zeker de lelijkste niet, en als ik om me heen kijk zie ik, met alle respect, gasten die er minder uitzien die wel een meid weten te regelen. Maargoed, misschien hebben zij dan ook lagere standaarden.

Ik denk meer dat het een zelfvertrouwenskwestie is. In het verleden zijn er wel eens kleine dingetjes gebeurd die mijn zelfbeeld hebben aangetast. Ik ging veel gamen en sloot mezelf eigenlijk een beetje op. Totdat ik ging studeren en m'n sociale leven weer een nieuwe impuls heeft gekregen. Maar alsnog ben ik van nature niet een bijzonder extravert persoon, al lijkt het wel steeds beter te gaan.

Nu vraag ik me af of jullie tips hebben waardoor ik "succesvoller" kan zijn op dit gebied? Aangezien het wel redelijk aan me knaagt. Of eventueel soortgelijke ervaringen en doorbij behorende oplossingen. Ben overigens 19.
Tja, duidelijk probleem. Nu, jouw probleem is vooral: in jouw kring (universiteit) is 19, en dat als man, natuurlijk wel erg jong. Denk niet dat er veel jongere meiden zullen zijn, en meiden van gelijke leeftijd hebben vaak liever een wat ouder iemand.
Verder lijkt het me dat je nogal wat drinkt. Weet niet of dat een pluspunt is. Paar drankjes om wat los te komen doen er velen, maar als je drankgebruik daar duidelijk bovenuit gaat .....

Een oplossing voor dit moment weet ik niet. Als je meestal redelijk tot zwaar dronken bent zou ik gewoon eens wat minder zuipen.
Wat je leven betreft, maak je echt maar geen zorgen. Straks ben jij (hoop ik) een man van 25-26 met een universitaire opleiding en een goede toekomst, en dan ligt de hele wereld voor je open, evenals veel meiden tot ´n jaar of 24-25 voor jou de beentjes zullen openen.
Nog te zwijgen van als je tegen de 30 komt, dan weet je van het grote aanbod niet meer wat er uit te pikken. Ik hoop dat je dan ook eens aan mij denkt en haar op mijn bestaan attendeert.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zondag 25 december 2016 @ 15:12:12 #22
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_167599189
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 15:01 schreef Libertarisch het volgende:
Je hebt echt niks te verliezen. Hoe vaker je een meisje aanspreekt en een move maakt, hoe meer je erachter komt dat het allemaal niet zo eng is.
Ja, probeer veel onder de vrouwen (letterlijk en figuurlijk) te zijn. Zodat je eraan gewend raakt, dat ze niet zo eng en hoog verheven of weet ik wat zijn. Als ze een grote boodschap doen stinken ze ook, en daarbij hebben vrouwen ook nog de neiging de deur van het toilet open te laten tijdens het grote boodschappen doen om zo het gesprek gezellig voor te kunnen laten kabbelen (= babbelen).

Probeer ook eens iets op het internet. Student begin 20 zoekt vrouw tot XX om af en toe een leuke avond incl. ongecompliceerde sex samen door te brengen.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_167599211
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 14:32 schreef PJKG4 het volgende:
Hallo,

Ik heb een probleem, namelijk het volgende.
Ik heb in het dagelijkse leven moeite met meiden "regelen". Dit is eigenlijk heel mijn leven al zo geweest. Waar ik ook heen ga om te zuipen (op de sociëteit van m'n studentenvereniging, ergens in de stad, of waar dan ook), ik regel eigenlijk nooit. Dit komt niet omdat het niet lukt, maar omdat ik het nooit probeer.

Ik ben zeker de lelijkste niet, en als ik om me heen kijk zie ik, met alle respect, gasten die er minder uitzien die wel een meid weten te regelen. Maargoed, misschien hebben zij dan ook lagere standaarden.

Ik denk meer dat het een zelfvertrouwenskwestie is. In het verleden zijn er wel eens kleine dingetjes gebeurd die mijn zelfbeeld hebben aangetast. Ik ging veel gamen en sloot mezelf eigenlijk een beetje op. Totdat ik ging studeren en m'n sociale leven weer een nieuwe impuls heeft gekregen. Maar alsnog ben ik van nature niet een bijzonder extravert persoon, al lijkt het wel steeds beter te gaan.

Nu vraag ik me af of jullie tips hebben waardoor ik "succesvoller" kan zijn op dit gebied? Aangezien het wel redelijk aan me knaagt. Of eventueel soortgelijke ervaringen en doorbij behorende oplossingen. Ben overigens 19.
Dit is jouw probleem , ik regel eigenlijk nooit. Dit komt niet omdat het niet lukt, maar omdat ik het nooit probeer.
  zondag 25 december 2016 @ 15:17:34 #24
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_167599258
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 16:13 schreef PJKG4 het volgende:

[..]

Ben wel degelijk gemotiveerd hoor, heb alleen moeite met het initiatief te nemen.
Okay, maar WAAROM heb je moeite het initiatief te nemen? Verlegen? weet je niet wat te zeggen? Dus .... durf je an sich wel, maar weet je niet wat te zeggen. Of merk je dat je na 1-2 zinnen "vast" zit in het gesprek en niet meer weet hoe verder te gaan.

Ben benieuwd naar je antwoord want mijn idee is eigenlijk dat je bij medestudentes toch al gauw gespreksonderwerpen vindt.

In ieder geval succes, en vooral .... doen, oefenen, practice. net alsof je een rijexcamen moet doen, heb je ook een aantal uren praktijk voor nodig om de vaardigheden aan te leren.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_167599274
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 14:32 schreef PJKG4 het volgende:
Hallo,

Ik heb een probleem, namelijk het volgende.
Ik heb in het dagelijkse leven moeite met meiden "regelen". Dit is eigenlijk heel mijn leven al zo geweest. Waar ik ook heen ga om te zuipen (op de sociëteit van m'n studentenvereniging, ergens in de stad, of waar dan ook), ik regel eigenlijk nooit. Dit komt niet omdat het niet lukt, maar omdat ik het nooit probeer.

Ik ben zeker de lelijkste niet, en als ik om me heen kijk zie ik, met alle respect, gasten die er minder uitzien die wel een meid weten te regelen. Maargoed, misschien hebben zij dan ook lagere standaarden.

Ik denk meer dat het een zelfvertrouwenskwestie is. In het verleden zijn er wel eens kleine dingetjes gebeurd die mijn zelfbeeld hebben aangetast. Ik ging veel gamen en sloot mezelf eigenlijk een beetje op. Totdat ik ging studeren en m'n sociale leven weer een nieuwe impuls heeft gekregen. Maar alsnog ben ik van nature niet een bijzonder extravert persoon, al lijkt het wel steeds beter te gaan.

Nu vraag ik me af of jullie tips hebben waardoor ik "succesvoller" kan zijn op dit gebied? Aangezien het wel redelijk aan me knaagt. Of eventueel soortgelijke ervaringen en doorbij behorende oplossingen. Ben overigens 19.
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 14:32 schreef PJKG4 het volgende:
Hallo,

Ik heb een probleem, namelijk het volgende.
Ik heb in het dagelijkse leven moeite met meiden "regelen". Dit is eigenlijk heel mijn leven al zo geweest. Waar ik ook heen ga om te zuipen (op de sociëteit van m'n studentenvereniging, ergens in de stad, of waar dan ook), ik regel eigenlijk nooit. Dit komt niet omdat het niet lukt, maar omdat ik het nooit probeer.

Ik ben zeker de lelijkste niet, en als ik om me heen kijk zie ik, met alle respect, gasten die er minder uitzien die wel een meid weten te regelen. Maargoed, misschien hebben zij dan ook lagere standaarden.

Ik denk meer dat het een zelfvertrouwenskwestie is. In het verleden zijn er wel eens kleine dingetjes gebeurd die mijn zelfbeeld hebben aangetast. Ik ging veel gamen en sloot mezelf eigenlijk een beetje op. Totdat ik ging studeren en m'n sociale leven weer een nieuwe impuls heeft gekregen. Maar alsnog ben ik van nature niet een bijzonder extravert persoon, al lijkt het wel steeds beter te gaan.

Nu vraag ik me af of jullie tips hebben waardoor ik "succesvoller" kan zijn op dit gebied? Aangezien het wel redelijk aan me knaagt. Of eventueel soortgelijke ervaringen en doorbij behorende oplossingen. Ben overigens 19.
Ben ik nog ff ik wil je wel helpen even je bericht doorspitten.

Ik heb in het dagelijkse leven moeite met meiden "regelen". > Eerst gewoon leren leuk en gezellig in de omgaan te zijn daarna kan je altijd haar gegevens vragen om in contact te blijven.

ik regel eigenlijk nooit. Dit komt niet omdat het niet lukt, maar omdat ik het nooit probeer. > Dit komt bij mij over als zelfmedelijden stap er uit en verman je je hebt niks voor niks een lul tussen je benen of ben je een wijf. Dan ga je maar op je bek je stoft je af en probeert het maar opnieuw.

Ik ben zeker de lelijkste niet, en als ik om me heen kijk zie ik, met alle respect, gasten die er minder uitzien die wel een meid weten te regelen. Maargoed, misschien hebben zij dan ook lagere standaarden. > Niet voor andere denken je kan toch nooit zien wat er door iemands hoofd heen gaat je kan tot op zekere hoogte gissen dat is alles.

Nu vraag ik me af of jullie tips hebben waardoor ik "succesvoller" kan zijn op dit gebied? Aangezien het wel redelijk aan me knaagt. Of eventueel soortgelijke ervaringen en doorbij behorende oplossingen. Ben overigens 19. > Dingen uitproberen verschillende sporten, danslessen, alleen uitgaan en kijken wie er op je afkomt. Als het gezelschap zich voordoet daar in opgaan maar wel duidelijk zijn met je grenzen wat jij wel goed en niet goed vindt. Nou veel succes laat maar weten hoe het gaat.
  zondag 25 december 2016 @ 15:23:26 #26
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_167599343
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2016 03:10 schreef Woutjeh het volgende:

[..]

Dat is jouw mening. Ik heb jaren een vaste relatie gehad en samen hebben we als het ware de wereld verkend. Inmiddels zijn we uit elkaar gegroeid (al een aantal jaar overigens), maar desondanks altijd een leuke tijd gehad.
Wat uiteindelijk gewoon belangrijk is, is dat je je horizon verbreed en je dromen nastreeft. Of je dat nu doet als single of samen met je partner maakt uiteindelijk geen drol uit.
Als je een partner hebt die je daarin remt, dan ben je gewoon simpelweg met de verkeerde.
Als je met de juiste bent dan moedig je elkaar daar juist in aan.
Nu, ik heb nog nooit een vrouw gettroffen die mij stimuleert. Integendeel, vrouwen en zeker relaties zijn remmen bij mij. Alsof je een blok beton meesleurt. Maar of je voor een relatie of een leuk weekend gaat is natuurlijk ieder zijn eigen zaak!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zondag 25 december 2016 @ 15:39:41 #27
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_167599557
Trouwens, het ligt ook aan je persoon hoe je kontakten legt. Ben je een extravert type? of net niet. Als je als intravert persoon extravert gaat doen (als je dat al lukt!) dan weet ik niet of dat werkt. Want al gauw zal de ander zien dat jij niet extravert bent. Is zij een type dat een extravert graag ziet, dan mis je de boot. Maar door je (gespeelde?) extravert gedrag mis je dan wel weer die meid die dus wel op intraverte (rustige?) mannen valt.

De beste tip wat dat betreft is... blijf jezelf, maar probeer wel een heel aantrekkelijke "vorm" van jezelf te zijn. Verzorging kleding maar ook bv niet teveel zuipen, beetje fit en vriendelijk etc.
En werkelijk, met 19 .... heel moeilijk. Gewoon te jong om interessant te zijn. Meestal is de man ouder, wat blijft er dan voor je over? Een handje vol 17 jarigen. Jammer jongen, maar je tijd is nog niet aangebroken, denk IK tenminste. Zou mij nog eerder op vrouwen die een stuk ouder zijn richten en die gewoon (misschien al een rot of saaie relatie van 10 jaar erop hebben zitten) een lekkere jonge vent willen en verder geen gedoe van relaties en verplichtingen over en weer. En dan vrouwen die zelden in cafees bars of duisco?s en zeker studentencafees komen (dus internet).

Gewoon veel lijntjes uitzetten met als aas een advertentie of je kunt zelfs verschillende teksten proberen, en kijken of en wat er eventueel toehapt. Misschien iets voor door de week als er toch minder uitgaansmogelijkheden zijn. Maar .... hoeven jullie eigenlijk niet te studeren?

Echter ... en in jouw geval zeker ..... komt goed !!

^O^ :W

[ Bericht 6% gewijzigd door LeesFoknl op 26-12-2016 06:06:10 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_167600540
Toch durven.
Conscience do cost.
pi_167602548
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2016 15:23 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Nu, ik heb nog nooit een vrouw gettroffen die mij stimuleert. Integendeel, vrouwen en zeker relaties zijn remmen bij mij. Alsof je een blok beton meesleurt. Maar of je voor een relatie of een leuk weekend gaat is natuurlijk ieder zijn eigen zaak!
Als dit je houding is, dan begrijp ik goed waarom je relaties snel gefrustreerd raken ja.
Ik doe mijn best.
pi_167605399
Gewoon schijt hebben en er op af stappen. Dan loop je een blauwtje, so what?

En net zoals jij zenuwachtig wordt van meiden, dat hebben meiden ook met mannen. En als je gewoon aardig bent en niet opdringerig vinden meiden het helemaal niet erg als je wat bij ze probeert, ook als ze geen interesse hebben.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_167608496
Had niet verwacht dat er zoveel reacties zouden komen. Bedankt daarvoor!

Zoals ik zei zit ik bij een studentenvereniging (sinds dit jaar). Daar wordt er, zoals algemeen bekend, heel wat geregeld. Er zijn genoeg gasten die echt meerdere chicks op een avond kunnen regelen, alleen ben ik zelf iemand die wat verlegener is en daar dus meer moeite mee heeft. Met gasten (vrienden, kennissen of onbekenden) kan ik altijd prima gesprekken voeren maar bij onbekende meiden voel ik toch ene soort drempel.

Qua sport: ik doe fitness (soms individueel, soms met een maat) en overweeg mee te doen met een studentenvoetbalteam (als de agenda het toelaat). Maar daar schiet ik niets mee op natuurlijk.

Zelf denk ik juist dat veel zuipen het makkelijker maakt om iemand te regelen (maar dan nog wel in staat zijn om te kunnen lopen, communiceren, etc.).
  maandag 26 december 2016 @ 06:19:33 #32
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_167611328
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2016 19:56 schreef Woutjeh het volgende:

[..]

Als dit je houding is, dan begrijp ik goed waarom je relaties snel gefrustreerd raken ja.
En ik begrijp niet eens wat je nou bedoelt. Het is geen houding, het is mijn ervaring. Moet erbij zeggen dat ik heel veel en op vele gebieden ondernam. ook zakelijk. En vrouwen zijn, vegeleken met mij, alleen maar bang, durven weinig, bang voor risico´s, voor het onbekende.
Van de andere kant was ik natuurlijk wel interessant door diezelfde eigenschappen, alleen als het dan wat serieuzer wordt hebben ze het toch liever wat behoudend allemaal.

Mijn idee is, als het aan de vrouwen had gelegen hadden we nog fijn en gezellig ergens in een grot gezeten. De mannen op jacht en verzamelen, de vrouwen de hele dag "sociale kontakten onderhouden". Kortom, wat hangen, liggen en kletsen. Want in een grot is weinig te poetsen en te werken. Overigens net als tegenwoordig in onze moderne huizen. Geloof me, je hebt tegemwoordig geen 10 uur nodig in de week om te poetsen, te wassen, strijken koken, inkopen levensmiddelen. Daarom hebben vrouwen ook zulke drukke "sociale levens". Omdat ze de hele dag verder niets te doen hebben.

Bij werkende vrouwen (dus die met een baan) en vrouwen met een of meerdere jonge kinderen kan het natuurlijk anders zijn. dan komen de uren dat ze daar mee bezig zijn er natuurlijk bij.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_167619407
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2016 06:19 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

En ik begrijp niet eens wat je nou bedoelt. Het is geen houding, het is mijn ervaring. Moet erbij zeggen dat ik heel veel en op vele gebieden ondernam. ook zakelijk. En vrouwen zijn, vegeleken met mij, alleen maar bang, durven weinig, bang voor risico´s, voor het onbekende.
Van de andere kant was ik natuurlijk wel interessant door diezelfde eigenschappen, alleen als het dan wat serieuzer wordt hebben ze het toch liever wat behoudend allemaal.

Mijn idee is, als het aan de vrouwen had gelegen hadden we nog fijn en gezellig ergens in een grot gezeten. De mannen op jacht en verzamelen, de vrouwen de hele dag "sociale kontakten onderhouden". Kortom, wat hangen, liggen en kletsen. Want in een grot is weinig te poetsen en te werken. Overigens net als tegenwoordig in onze moderne huizen. Geloof me, je hebt tegemwoordig geen 10 uur nodig in de week om te poetsen, te wassen, strijken koken, inkopen levensmiddelen. Daarom hebben vrouwen ook zulke drukke "sociale levens". Omdat ze de hele dag verder niets te doen hebben.

Bij werkende vrouwen (dus die met een baan) en vrouwen met een of meerdere jonge kinderen kan het natuurlijk anders zijn. dan komen de uren dat ze daar mee bezig zijn er natuurlijk bij.
Overigens, in de tijd van de jagers en verzamelaars haalde de vrouwen het gros van het voedsel binnen, FYI. ;)
En de meeste vrouwen werken tegenwoordig gewoon, net zoals jij en ik.
Het zal je verbazen, maar mensen, en daarmee dus ook vrouwen, willen zich graag waardevol voelen voor hun omgeving, de samenleving, etc. Dat geeft hen eigenwaarde, en ze zijn bereid hard te werken om dat stukje waarde te verdienen.

Ik vind je houding naar de dames ronduit respectloos hier.
Je staat hier gewoon letterlijk 50% van de bevolking over een kam te scheren.
Ik doe mijn best.
  maandag 26 december 2016 @ 15:48:10 #34
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_167619852
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2016 15:22 schreef Woutjeh het volgende:

[..]

En de meeste vrouwen werken tegenwoordig gewoon, net zoals jij en ik.
Volgens het CBS zijn er maar zo'n 700.000 vrouwen met een voltijdbaan in dit land, dat kun je toch moeilijk "de meeste" noemen.
quote:
Ik vind je houding naar de dames ronduit respectloos hier.
Je staat hier gewoon letterlijk 50% van de bevolking over een kam te scheren.
Gelukkig ben jij er om ze als een koene ridder te verdedigen. :')
pi_167621612
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2016 22:25 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Gewoon schijt hebben en er op af stappen. Dan loop je een blauwtje, so what?
So what... precies. Totdat je alleen maar blauwtjes op loopt en vrouwen zelf geen contact maken.

quote:
En net zoals jij zenuwachtig wordt van meiden, dat hebben meiden ook met mannen. En als je gewoon aardig bent en niet opdringerig vinden meiden het helemaal niet erg als je wat bij ze probeert, ook als ze geen interesse hebben.
Wat een totale bullshit. Geen enkele vrouw accepteerd zoiets en ook al ben je aardig en niet opdringerig, dan nog is de reactie meestal kortaf.

Vrouwen weten niet eens wat ze willen en dan moet jij dat even weten, naast dat je de moed elke keer moet oprapen, om een vrouw die je leuk vind aan te spreken.

Veel mannen lopen vrouwen mis, niet alleen als je niet altijd actie onderneemt, maar ook omdat weinig vrouwen zelf contact maken met een man, die ze stiekem toch leuk vinden.

Altijd die onzinnige bullshit erom heen. Vind je elkaar leuk of niet?

Vrouwen, die ook zelf contact zoeken. ^O^ O+

Jammer, dat niet meer vrouwen zo zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door dip-stick1 op 26-12-2016 17:52:55 ]
  maandag 26 december 2016 @ 19:02:01 #36
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_167622612
quote:
10s.gif Op maandag 26 december 2016 15:48 schreef Nobu het volgende:

[..]

Volgens het CBS zijn er maar zo'n 700.000 vrouwen met een voltijdbaan in dit land, dat kun je toch moeilijk "de meeste" noemen.

[..]

Gelukkig ben jij er om ze als een koene ridder te verdedigen. :')
De rest zit thuis gescheiden met een uitkering en kinderen.. :7
  dinsdag 27 december 2016 @ 18:01:52 #37
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_167647615
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2016 15:22 schreef Woutjeh het volgende:

[..]

Overigens, in de tijd van de jagers en verzamelaars haalde de vrouwen het gros van het voedsel binnen, FYI. ;)
En de meeste vrouwen werken tegenwoordig gewoon, net zoals jij en ik.
Het zal je verbazen, maar mensen, en daarmee dus ook vrouwen, willen zich graag waardevol voelen voor hun omgeving, de samenleving, etc. Dat geeft hen eigenwaarde, en ze zijn bereid hard te werken om dat stukje waarde te verdienen.

Ik vind je houding naar de dames ronduit respectloos hier.
Je staat hier gewoon letterlijk 50% van de bevolking over een kam te scheren.
Het wordt nog respectlozer! Kijk eens naar de feiten, Nobu komt al aan met het aantal vrouwen dat een full-time job heeft in Nederland (700.000). En hoeveel mannen hebben een full-time job?
Neem de sport. in de meeste sporten zijn de recorden voor vrouwen stukken lager dan voor mannen.
Het is nog altijd standaard de huisvrouw (lees mijn vorige post dus 10 uren max. per week), en niet huis"man". Ken vrouwen zat die zeggen, ik doe alles voor hem (man / partner) als ik maar niet hoef te gaan werken.En van een vrouw wordt niet werkzaam zijn ook veel makkelijker ge-accepteerd dan van mannen.

Tuurlijk zijn er vrouwen die ook full time werken. Maar wees eerlijk, toch veel minder dan mannen die full time werken. En dan nog het soort werk, veelal toch de wat minder inspannende en spannende banen. Mede dankzij het positieve discriminatie beleid van de regering. Ja, er moeten meer (hogere percentages) vrouwen aan het werk.Politiek correct! Gevolg, voor veel van de regerings en overheidsbaantjes worden vrouwen positief gediscrimineerd en worden vaak dan ook daarvoor omgevormd tot part-time banen. En oh, wat een aanzicht en respekt krijgen die vrouwtjes dan. Ja, die werkt ook. Ja, 20 uur per week. De man werkt full en vaak meer dan full time (chauffeurs bv) maar dat is normaal. Die hoeft daar geen respekt voor.
Toen het feminisme opkwam en de vrouwen gelijke rechten eisten werd de militaire dienstPLICHT afgeschaft. Tja, dat kom je natuurlijk niet maken, die arme vrouwtjes 1,5 jaar uit hun leven rukken voor een fooi (toendertijd) en wat door de modder laten kruipen.
En toen de mannen wakker werden en ook gelijke rechten eisten en dus ook weduwnarengeld wilden, net zoals er altijd al levenslang weduwengeld was voor weduwes, werd dat ook maar gauw afgeschaft.


:N :N :N

[ Bericht 0% gewijzigd door LeesFoknl op 27-12-2016 18:07:02 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  woensdag 28 december 2016 @ 22:19:20 #38
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_167690260
Zoals Jokertje ooit zei

'beter 100 blauwtjes en 1 chick, dan geen blauwtjes en geen chick'

Kom uit je comfortzone, doe alsof je veel zelfvertrouwen hebt. Oogcontact houden.
  maandag 2 januari 2017 @ 07:07:12 #39
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_167822826
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2016 15:22 schreef Woutjeh het volgende:

[..]

Overigens, in de tijd van de jagers en verzamelaars haalde de vrouwen het gros van het voedsel binnen, FYI. ;)
En de meeste vrouwen werken tegenwoordig gewoon, net zoals jij en ik.
Het zal je verbazen, maar mensen, en daarmee dus ook vrouwen, willen zich graag waardevol voelen voor hun omgeving, de samenleving, etc. Dat geeft hen eigenwaarde, en ze zijn bereid hard te werken om dat stukje waarde te verdienen.

Ik vind je houding naar de dames ronduit respectloos hier.
Je staat hier gewoon letterlijk 50% van de bevolking over een kam te scheren.
Jij scheert misschien over een kam, ik heb het over MIJN ervaringen met vrouwen en vriendinnen over 50 jaren.
En ik heb wel degelijk respect voor (sommige) vrouwen.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_167887453
Misschien ben ik wel een beetje preuts. Als we het thuis over onderwerpen als deze hadden begon ik altijd (nog steeds) een beetje te blozen en wilde ik van onderwerp switchen. We hebben het er dus nooit echt over gehad. Ook als ik bij vrienden ben heb ik het er liever niet over, aangezien de meesten wel wat "ervarener" zijn dan ik, en ik dan een licht gevoel van schaamte heb.
Wat misschien niet terecht is, maar ik zit er wel mee.
pi_167906061
Regelen
pi_167929164
quote:
10s.gif Op donderdag 5 januari 2017 18:01 schreef vera166 het volgende:
Regelen
Alsof jij wat regelt :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_167930254
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 17:47 schreef Godshand het volgende:

[..]

Alsof jij wat regelt :')
Aan de lopende band _O_
pi_167932550
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 18:48 schreef vera166 het volgende:

[..]

Aan de lopende band _O_
Je bent vrouw, dus dat heet geen regelen....

Daar hebben we een ander woord voor.
pi_167935497
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 20:03 schreef Libertarisch het volgende:

[..]

Je bent vrouw, dus dat heet geen regelen....

Daar hebben we een ander woord voor.
Oke thx for educating me
pi_167958533
Leuk en aardig maar zijn er mensen met tips, soortgelijke ervaringen, etc.?
  zondag 8 januari 2017 @ 22:41:53 #47
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_167991761
Ja, gewoon doorgaan. Je bent pas 19, jouw tijd moet echt nog komen! Tot dan, doe wat je leuk vindt en "oefen" in de omgang met mensen, vooral met vrouwen. En beperk dat oefenen niet tot versieren en zo, maar ook heel gewone dingen als samen iets doen, samen studeren, eetgroepje, hobby, vereniging.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_167994010
Hoe oud zijn jullie?
pi_168006700
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 22:41 schreef LeesFoknl het volgende:
Ja, gewoon doorgaan. Je bent pas 19, jouw tijd moet echt nog komen! Tot dan, doe wat je leuk vindt en "oefen" in de omgang met mensen, vooral met vrouwen. En beperk dat oefenen niet tot versieren en zo, maar ook heel gewone dingen als samen iets doen, samen studeren, eetgroepje, hobby, vereniging.
"Pas" 19? Waar ik kom is het rond die leeftijd heel normaal, en ook onder die leeftijd ;)
  dinsdag 10 januari 2017 @ 00:14:28 #50
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_168020584
Ja, "pas" 19. Als je naar een universiteit gaat en dan ook met medestudenten omgaat ben je met 19 toch echt een van de jongsten. In groep 8 of zo ben je dan natuurlijk wel al "senior".
Soms ga ik volksdansen in de verpleegkliniek hier in de buurt, en dan ben ik met mijn 70 toch een van de jongsten, en sowieso de kwiekste. Chachacha, Foxtrot, Weense Wals, hatsekidee, ik zit er niet mee.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_168049732
Als aanvulling op sommige tips: probeer je ook bewust te zijn van wat je zelf uitstraalt. Er zijn echt wel vrouwen die zelf op een man af durven te stappen, maar niet als hij uit lijkt te stralen dat hij er niet op zit te wachten.
Ik (vrouw) heb het al vaker meegemaakt dat ik iemand best leuk vond, maar niet op hem af durfde te stappen, terwijl later bleek dat hij andersom hetzelfde had. Ook al stap je dus niet zelf op vrouwen af, probeer in elk geval wel uit te stralen dat je 'beschikbaar' bent :)
pi_168122158
Dat zelfvertrouwen argument IS BULLSHIT. Meid ziet al iets in je of gewoon niet!

Dt zelfvertrouwen argument gebruiken meiden omdat je gewoon niet knap rijk of interessant genoeg bent. Dat is alles.
pi_168124155
Zelfvertrouwen is echt wel een belangrijke factor hoor! :Y
(Wat niet wil zeggen dat iemand met minder zelfvertrouwen geen enkele kans maakt!)

Het draagt namelijk bij aan je uitstraling; iets wat vaak verward wordt met uiterlijk, maar wel degelijk verschilt.

Natuurlijk verschilt dat ook per vrouw, maar ik val echt wel eerder op een man die zelfvertrouwen uitstraalt, ook als-ie toevallig minder knap is dan degene naast hem :Y
pi_168125262
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 10:18 schreef verwarring het volgende:
Zelfvertrouwen is echt wel een belangrijke factor hoor! :Y
(Wat niet wil zeggen dat iemand met minder zelfvertrouwen geen enkele kans maakt!)

Het draagt namelijk bij aan je uitstraling; iets wat vaak verward wordt met uiterlijk, maar wel degelijk verschilt.

Natuurlijk verschilt dat ook per vrouw, maar ik val echt wel eerder op een man die zelfvertrouwen uitstraalt, ook als-ie toevallig minder knap is dan degene naast hem :Y
Precies. Zelfvertrouwen is de key om een meisje te benaderen. Meiden geeft het ook een veilig gevoel. Als ze wordt bedreigd ben je de redder in nood zegmaar :P

#altijdready
pi_168127081
Zelfvertrouwen komt met successen. Geen successen geen zelfvertrouwen
pi_168127141
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 13:12 schreef Tamabralski het volgende:
Zelfvertrouwen komt met successen. Geen successen geen zelfvertrouwen
Ja of fitness _O_
pi_168134947
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 13:12 schreef Tamabralski het volgende:
Zelfvertrouwen komt met successen. Geen successen geen zelfvertrouwen
Ja, dat heeft zeker invloed op elkaar :Y
Maar hoewel iedereen van 'zichzelf' een bepaald niveau aan zelfvertrouwen heeft, is het ook echt wel iets waar je aan kunt werken denk ik.

En daarbij heeft pure ervaring denk ik ook al effect op je zelfvertrouwen, ongeacht of die ervaring alleen maar positief is. Ook van negatieve ervaringen kun je leren.
pi_168135805
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 13:14 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Ja of fitness _O_
Of een grote lul.

Zo kunnen we wel doorgaan met valse redenen te noemen...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_168216731
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 14:37 schreef possetje het volgende:
Hoi wat in mijn geval altijd erg hielp was dat dat ik een maatje ( jongen ) vond, die beter was in het regelen van meisjes!

In ruil daarvoor kreeg hij dan mijn innige vriendschap!

Nou ja of je gaat op een sport waar de mannen en vrouwen gemengd douchen!
Is er ook maar één sport waar gemengd douchen de norm is?
pi_168217166
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 03:08 schreef Tamabralski het volgende:
Dat zelfvertrouwen argument IS BULLSHIT. Meid ziet al iets in je of gewoon niet!

Dt zelfvertrouwen argument gebruiken meiden omdat je gewoon niet knap rijk of interessant genoeg bent. Dat is alles.
Sinds ik niet alleen naar mannen kutopmerkingen maak, maar ook naar vrouwen krijg ik veel meer aandacht. Iedere keer als ik een relatie heb ook. Zelfvertrouwen is belangrijker dan perfecte haartjes en kleding.
pi_168220007
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 00:14 schreef LeesFoknl het volgende:
Soms ga ik volksdansen in de verpleegkliniek hier in de buurt, en dan ben ik met mijn 70 toch een van de jongsten, en sowieso de kwiekste. Chachacha, Foxtrot, Weense Wals, hatsekidee, ik zit er niet mee.
Smartass-mode, maar dat heeft natuurlijk niks met volksdansen te maken.

Wel een goeie tip, want bij veel (stijl)dansscholen is er een enorm overschot aan dames, een groot deel van de cursisten is onder de 25, en zien er meestal ook niet verkeerd uit. ;)
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  dinsdag 17 januari 2017 @ 18:58:06 #62
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_168226272
Ja, en veel vrouwen van af jaar of 33, die de boot gemist hebben en niet weten waar ze het moeten zoeken, want disco is niks meer voor hen. Dus als je in die leeftijdscategorie een vrouw zoekt (32-45) is dansen (er zijn ook veel feesten enz. geprganiseerd door de dansscholen en clubs) een goed hobby als man. Echter nog een gouden tip: de kerk. Overschot aan vrouwen in iedere leeftijdscategorie.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_168326304
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 11:57 schreef verwarring het volgende:
Als aanvulling op sommige tips: probeer je ook bewust te zijn van wat je zelf uitstraalt. Er zijn echt wel vrouwen die zelf op een man af durven te stappen, maar niet als hij uit lijkt te stralen dat hij er niet op zit te wachten.
Ik (vrouw) heb het al vaker meegemaakt dat ik iemand best leuk vond, maar niet op hem af durfde te stappen, terwijl later bleek dat hij andersom hetzelfde had. Ook al stap je dus niet zelf op vrouwen af, probeer in elk geval wel uit te stralen dat je 'beschikbaar' bent :)
Hoe doe je dat? Mensen zeggen dat ik op een bepaalde manier kijk waardoor ik arrogant lijk, en k straal iets uit waardoor mensen niet op me af durven stappen terwijl ik me niet boos of chagrijnig voel. En ik probeer al helemaal niet arrogant ovet te komen.. Dat is gewoon mijn natuurlijke blik denk ik.
pi_168351692
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 19:47 schreef KipRijstBroccoli het volgende:

[..]

Hoe doe je dat? Mensen zeggen dat ik op een bepaalde manier kijk waardoor ik arrogant lijk, en k straal iets uit waardoor mensen niet op me af durven stappen terwijl ik me niet boos of chagrijnig voel. En ik probeer al helemaal niet arrogant ovet te komen.. Dat is gewoon mijn natuurlijke blik denk ik.
Toevallig heb ik daar ook wel eens last van!
Dan sta ik in een club met wat vrienden/vriendinnen , trekt een zo'n meid m'n smoel omhoog. Alsof ik niet blij ben ofzo _O-

Vind dat wel vervelend, maar is ook gewoon mijn natuurlijke blik..
  maandag 23 januari 2017 @ 00:55:04 #65
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_168362082
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 18:58 schreef LeesFoknl het volgende:
Ja, en veel vrouwen van af jaar of 33, die de boot gemist hebben en niet weten waar ze het moeten zoeken, want disco is niks meer voor hen. Dus als je in die leeftijdscategorie een vrouw zoekt (32-45) is dansen (er zijn ook veel feesten enz. geprganiseerd door de dansscholen en clubs) een goed hobby als man. Echter nog een gouden tip: de kerk. Overschot aan vrouwen in iedere leeftijdscategorie.
Wil het laaste deel van mijn tip toch nog graag eens herhalen, gezien het belang ervan. Nergens is het makkelijker dan in de "kerk" (lees allerlei geloven dus niet het gebouw) een leuke meid te vinden......
....... Echter nog een gouden tip: de kerk. Overschot aan vrouwen in iedere leeftijdscategorie.

En dat geldt in nog sterkere mate in christelijk gerichte nieuwe, jonge geloven. Ik zou ze nieuwe(re) protestantse richtingen noemen.
Born again Christians, Iglesio ni Christo, Baptisten, Advents weet ik wat ....
Soms komen ze "streng" over maar in de praktijk zijn het maar enkelen die zich aan allerlei regeltjes houden. De meeste zijn gewoon mensen die zoeken naar liefde en saamgehorigheid, die zoeken naar veiligheid en structuur, naar een betere toekomst. En dus veel meer vrouwen dan mannen. Vrouwen die gewoon ook een lieve goede serieuze zorgzame trouwe man zoeken. Die dus meer dan de doorsnee vrouw op karakter letten en wat minder op goede looks, en waarbij de "bad boys" al helemaal niet scoren.

Zeker die nieuwere moderne geloven die naast een mis of dienst of hoe ze het zelf dan ook noemen, veel "eromheen"organiseren. Een gezamenlijke maaltijd na de dienst, een middag samen zijn. Samenkomsten in informele sfeer, zeker 4 van de 5 zijn vrouw!
Het voordeel ook is toch dat ze zelf ook hogere standaards hebben, geen alcohol of drugs gebruiken en zeker niet stelen. Roddelen, pesten en liegen afkeuren enz.

Ik spreek graag af na de mis. Dan heeft de vrouw zich mooi gemaakt, is in positieve sferen, in de wolken, en geniet er van jou dan in de zevende hemel te voeren.

Gisteren namiddag - avond een afspraakje, ik vraag wat heb je gedaan vandaag?
Eerst naar kerk met mijn kinderen, toen heb ik gekookt, en het schooluniform van hen (zoontje en 3 dochters) gestreken.
Zijn het goede kinderen, en hoe doen ze het in school? Ja, ik laat hen boeken lezen en weinig tv kijken. Zij doen het goed op school. Ze zijn nu bij mijn moeder zodat ik tijd heb voor jou.
Nu, dan kun je met een gerust hart van leer trekken. (Hoewel dat op mijn leeftijd wel meevalt). Je weet, alles is goed, veilig, onder controle, niemand wordt verwaarloosd of geschaadt. Relaxed vrijen, alle tijd ervoor kunnen nemen, incl. praatje voor en achteraf.

Of ik gelovig ben? dat vraagt men natuurlijk. Ja, ik ben gelovig. Ik ben zelfs nogal goedgelovig.

Kortom partnerzoekenden, kijk en zoek ook eens daar waar je normaal gesproken niet zou kijken.

O-) ^) O~)
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_168362726
Maar in de kerk krijg je alleen gekke bitches.
Conscience do cost.
  maandag 23 januari 2017 @ 01:32:59 #67
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_168362891
Ik kan me bijna 100% in jou vinden. Sloot mezelf op en gamede alleen maar. Ging wel uit met vrienden maar regelen? Ho maar. Dat ging mij te ver.

Wat mij heeft "verlost" is Tinder.. ja...

Lekker ervaring opdoen. Als het lukt lukt het, en anders pech. Ik ga d'r vanuit dat je op een meid valt die een beetje zoals jij is? Die zal ook echt niet de eerste date aan je paal zuigen. Gewoon rustig aan en dan voelt het op het moment suprême gewoon relaxt.
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
  maandag 23 januari 2017 @ 01:50:12 #68
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_168363125
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 01:23 schreef ems. het volgende:
Maar in de kerk krijg je alleen gekke bitches.
Ik vind net dat daar de meer "zoekenden" te vinden zijn. Die toch wat meer willen dan alleen de oppervlakkige dingen. En dat kun je doortrekken naar hun dagelijks leven en doen, en dus ook in een leven met zo een persoon. Iemand die niet zo maar er wat (materialsitisch) op los leeft maar toch doelen en idealen heeft. Die wat verder denkt dan RTL en de laatste nieuwe smartphone.

En meestal hoef je niet diep mee te gaan in dat geloven. De meeste vrouwen gaan daar zelf ook niet zo diep in, en als jij als man accepteert dat zij wat meer aan het geloof doet en daar niet negatief over doet ben je al een heel end. Mijn vrouw gaat af en toe eens een kaarsje branden in de kerk. Als je dat niet belachelijk gaat maken maar gewoon respecteert / accepteert dan is het toch goed. Heel soms ga ik mee, en dan gaan we erna ergens koffie drinken en mensen kijken die langskomen en wat praten. Tuurlijk, aan zware theologische discussies heb ik ook geen behoefte.

:Y O-)
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_168367826
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 19:58 schreef PJKG4 het volgende:

[..]

Toevallig heb ik daar ook wel eens last van!
Dan sta ik in een club met wat vrienden/vriendinnen , trekt een zo'n meid m'n smoel omhoog. Alsof ik niet blij ben ofzo _O-

Vind dat wel vervelend, maar is ook gewoon mijn natuurlijke blik..
Ja en dan probeer ik zo'n blije smoel te trekken en dat ziet er dan zo geforceerd uit. Dus dat schiet niet op natuurlijk.
pi_168367884
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 01:32 schreef Basxt het volgende:
Ik kan me bijna 100% in jou vinden. Sloot mezelf op en gamede alleen maar. Ging wel uit met vrienden maar regelen? Ho maar. Dat ging mij te ver.

Wat mij heeft "verlost" is Tinder.. ja...

Lekker ervaring opdoen. Als het lukt lukt het, en anders pech. Ik ga d'r vanuit dat je op een meid valt die een beetje zoals jij is? Die zal ook echt niet de eerste date aan je paal zuigen. Gewoon rustig aan en dan voelt het op het moment suprême gewoon relaxt.

Opzich nog niet zoveel succes gehad met Tinder, haha. Heb vrijwel geen goede foto's van mezelf. En met de matches die ik heb kloot ik maar een beetje aan, zonder iets van moeite te doen _O- Dus dat ligt aan mijzelf.

quote:
1s.gif Op maandag 23 januari 2017 11:31 schreef KipRijstBroccoli het volgende:

[..]

Ja en dan probeer ik zo'n blije smoel te trekken en dat ziet er dan zo geforceerd uit. Dus dat schiet niet op natuurlijk.
Inderdaad, hele mood verpest.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')