abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_167666471
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 10:14 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ok helder en duidelijk. Maar dan nu on-topic. De enige argumten die ik hier namelijk in dit topic steeds zie gaan over iemands smaak qua kunst en zijn seksuele voorkeur (dat hij een homo is). Verdere relevantie ontbreekt overal en is vooral invulling van anderen.

Waar staat deze "zaak" voor jou?
Tja. Het niveau van discussiëren is wel vaker erg laag op internet, en ik denk niet dat dit soort topics veel intelligent volk aantrekken. :)
pi_167668043
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 10:26 schreef Miranda_VW het volgende:

[..]

Tja. Het niveau van discussiëren is wel vaker erg laag op internet, en ik denk niet dat dit soort topics veel intelligent volk aantrekken. :)
Tja, schelden getuigt ook niet van intelligentie en bevordert de discussie niet.
pi_167668100
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 10:26 schreef Miranda_VW het volgende:

[..]

Dat ben ik niet met je eens. We zitten hier met een gedeelde interesse en ik vind het juist jammer dat veel discussies stuklopen op scheldwoorden en ander passief-agressief gedrag. :)
pi_167668323
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 11:23 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Dat ben ik niet met je eens. We zitten hier met een gedeelde interesse en ik vind het juist jammer dat veel discussies stuklopen op scheldwoorden en ander passief-agressief gedrag. :)
Och och

lullo is niet echt een scheldwoord hoor

0 1
lullo
lullo: informele aanspreekvorm en (afzeik)benaming voor een archetypische Leidse corpsstudent. Bekend van het VPRO-tv-programma 'Jiskefet' (dat op 5 december 1995 begon) waarin keurige corpsballen* elkaar voortdurend aanspraken met Hé, lullo! Dankzij Jiskefet werd het woord ongekend populair, vreemd genoeg vooral onder leden van de diverse cor [..]
Bron: etymologiebank.nl
pi_167668869
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 11:31 schreef Miranda_VW het volgende:

[..]

Och och

0 1
lullo
lullo: informele aanspreekvorm en (afzeik)benaming voor een archetypische Leidse corpsstudent. Bekend van het VPRO-tv-programma 'Jiskefet' (dat op 5 december 1995 begon) waarin keurige corpsballen* elkaar voortdurend aanspraken met Hé, lullo! Dankzij Jiskefet werd het woord ongekend populair, vreemd genoeg vooral onder leden van de diverse cor [..]
Het gaat er meer om (en dat kun je als nieuw gezicht "hoi" op BNW nog niet echt weten) dat hier de boel nogal snel emotioneel doorslaat ;)

Dus ja, dan wordt hier, ook door ondergetekende soms helaas ;( , wat meer op getriggered...
pi_167669082
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 11:31 schreef Miranda_VW het volgende:

[..]

Och och

0 1
lullo
Kan best zijn, maar toch is dit niet gewenst hier.
pi_167669150
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 11:56 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Kan best zijn, maar toch is dit niet gewenst hier.
Point taken. Bedoelde er verder niks mee, behalve dat ie niet zomaar moet reageren.
  donderdag 29 december 2016 @ 16:14:29 #83
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_167710862
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_167711759
quote:
Katy Perry geeft fan pizza en een vrienschapsring, en dat is dan bewijs voor het bestaan van een pedo-netwerk waar liberale beroemdheden en politici bij betrokken zijn? Oké dan.

Zat de reacties op YT even door te lezen. Mag hopen dat een aantal van die gekken in de gaten wordt gehouden.

Eentje vraagt zich af of hij 'serial killer' moet worden om dit te stoppen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_167712233
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2016 16:38 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

:')

Ik mag hopen dat zulke mensen een bezoekje krijgen inderdaad. Hoe iemand die link kan leggen... holy crap. Wat heeft dat met seriemoorden te maken :o
pi_167712947
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2016 16:38 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Katy Perry geeft fan pizza en een vrienschapsring, en dat is dan bewijs voor het bestaan van een pedo-netwerk waar liberale beroemdheden en politici bij betrokken zijn? Oké dan.

Zat de reacties op YT even door te lezen. Mag hopen dat een aantal van die gekken in de gaten wordt gehouden.

Die reacties op zoiets onschuldigs. Bizar en eng. En gevaarlijk :o
  donderdag 29 december 2016 @ 17:36:31 #87
189978 controlaltdelete
pi_167713850
Bizar, eng al die mensen die niet zien dat het om iets sweet & innocent gaat, het zijn gevaarlijke lui, moeten in de gaten worden gehouden? Ik hoor nwo volgers. Pittige uitspraken maar verbazen doet het me niet.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_167714042
Wat een strohalmen :') Beter koopt niemand meer pizza anders krijg je allemaal van die controldeletjes op je af met boze filmpjes over dat je een pedo bent.
Quod licet Iovi, non licet bovi
pi_167715741
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 17:36 schreef controlaltdelete het volgende:
Bizar, eng al die mensen die niet zien dat het om iets sweet & innocent gaat, het zijn gevaarlijke lui, moeten in de gaten worden gehouden? Ik hoor nwo volgers. Pittige uitspraken maar verbazen doet het me niet.
Jij vindt het een normale reactie, de vraag of iemand dan maar seriemoordenaar moet worden?
  donderdag 29 december 2016 @ 19:02:22 #90
189978 controlaltdelete
pi_167716590
Je hoeft het niet terug te kaatsen naar mij. Er werd gesproken over de reacties op zoiets onschuldigs. Reacties is meervoud. Maw de mensen die niet zien dat het iets onschuldig betreft zijn bizar, eng en gevaarlijk.
  donderdag 29 december 2016 @ 19:12:11 #91
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_167716873
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 19:02 schreef controlaltdelete het volgende:
Je hoeft het niet terug te kaatsen naar mij. Er werd gesproken over de reacties op zoiets onschuldigs. Reacties is meervoud. Maw de mensen die niet zien dat het iets onschuldig betreft zijn bizar, eng en gevaarlijk.
Dat het meervoud is betekend niet dat het om alle reacties gaat...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 29 december 2016 @ 19:29:20 #92
189978 controlaltdelete
pi_167717479
Niet? Lijkt me sterk maar goed, in de nasleep van kerst onderstaande. Uit 2007 alweer, kun je nagaan hoelang ze er al mee wegkomen.

pi_167717669
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 19:02 schreef controlaltdelete het volgende:
Wat snap jij niet aan 'ik hoop dat een aantal van die gekken....'?

En wie niet inziet dat het iets onschuldigs betreft is inderdaad bizar, maar niet per se eng en gevaarlijk.

Maar goed, verstrekkende conclusies trekken is nou eenmaal het handelsmerk van alu hoedjes.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 29 december 2016 @ 19:36:22 #94
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_167717684
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 19:29 schreef controlaltdelete het volgende:
Niet? Lijkt me sterk
Serieus? :{
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_167717802
quote:
Ja over de reacties zoals ik ze schets, met die vraag of iemand dan maar seriemoordenaar moet worden. Dat soort reacties.

Niet zo raar deflecteren he.
  donderdag 29 december 2016 @ 19:53:54 #96
189978 controlaltdelete
pi_167718240
Comet Is D.C.’s Weirdo Pizza Place. Maybe That’s Why It’s a Target.

And in Josh Vogelsong—who has been bartending and helping book shows at Comet since 2011 and also performs in drag as Donna Slash—and his fellow drag queens who’ve performed at the venue, the alt-right sees degenerate weirdos who represent an America they’d like to destroy. For weeks, Vogelsong has been harassed and received death threats on Instagram from #pizzagate believers.

Poor Josh Ryan Vogelsong doet ook al aan gekke tekeningetjes. Spoiler-materiaal vrees ik.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_167719353
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 19:53 schreef controlaltdelete het volgende:
Comet Is D.C.’s Weirdo Pizza Place. Maybe That’s Why It’s a Target.

And in Josh Vogelsong—who has been bartending and helping book shows at Comet since 2011 and also performs in drag as Donna Slash—and his fellow drag queens who’ve performed at the venue, the alt-right sees degenerate weirdos who represent an America they’d like to destroy. For weeks, Vogelsong has been harassed and received death threats on Instagram from #pizzagate believers.

Poor Josh Ryan Vogelsong doet ook al aan gekke tekeningetjes. Spoiler-materiaal vrees ik.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is toch wel waar wat er is getekend? Als je zelfs al van elkaars scheetjes houdt is het echte liefde toch?

Of bedoel je er iets anders mee? Dan helpt het wel om dat duidelijk aan te geven zeg maar ;)
pi_167722054
quote:
In ieder geval bizar en eng. :P
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_167774245
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2016 16:50 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

:')

Ik mag hopen dat zulke mensen een bezoekje krijgen inderdaad. Hoe iemand die link kan leggen... holy crap. Wat heeft dat met seriemoorden te maken :o
Ja, het is net de echte wereld hé. Iedere groep herbergt wel een of meerdere idioten. Kijk maar eens naar reacties onder standaard nieuws. Of is dit nu ineens veel erger?

Politici worden vanuit diverse hoeken bedreigd. Al doe groepen gelijk maar in de gaten houden? Succes! Maak er meteen maar een volledige surveillancestaat van dan.
The devil is in the detail
  zondag 1 januari 2017 @ 17:49:16 #100
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_167811004
Beste wensen BNW!

De laatste keer dat iemand 'pizzagate' op fok riep was het in POL, in het topic over de Amerikaanse verkiezingen hier op het forum. Waarschijnlijk bestaat de indruk, omdat ik hier niet meer regelmatig post dat ik het losgelaten heb.

Integendeel, ik lees dagelijks volop meerdere bronnen hierover, het posten hiervan is alleen bijna zinloos omdat het schijnbaar 'beter' is dat je niet praat over kp. Mocht je daadwerkelijk interesse hebben in het onderwerp (ik weet het, een ziek onderwerp) dan kun je nog steeds gewoon zelf het onderzoek doen.

Ondertussen is twittergate al een feit, youtubegate nog niet. Dit is nog niet op grote schaal bekend gemaakt maar ik lees alleen maar meer berichten en 'bewijs' dat er iets goed fout zit, en dat allemaal vlak onder onze ogen! En nee, ik zal ook niet de persoon zijn die doorgeeft hoe onthutsend makkelijk je op YT KP kan vinden. Dat dat wel uit gaat komen binnenkort lijkt mij een kwestie van tijd.

Soms zie ik het zelf onder ons ogen maar je wordt verklaart voor een gevaarlijke gek als je dat aantoont. En zelfs tot en met de vraag of ikzelf niet te geobsedeerd ben met dit onderwerp en ik in mijn eigen huis geen kinder- foto's aan de muur had, die verdacht zijn... :r

Mijn bijdrages over Kate Perry en Miley Cyrus, die laatste is verwijderd wegens censuur ofzo. Die eerste schaar ik nog als een aanklacht tegen kindermisbruik. Maar het definitieve antwoord daarop vind ik hier ook niet. Dat 'pizza' niet verzonnen is, weet ik allang zeker.

Ook heb ik gelezen (weer op POL) dat ik niet meer kon functioneren in het begin van PG. Mensen hadden het maar druk met mij. :Y

Ook word er geroepen in POL dat er geen bewijs is voor duistere praktijken. Maar... In POL gaat het ondertussen wel volop over hoe de MSM liegt. Daar zijn ze er al over uit, in BNW-land mag je dat nog niet zeggen. Vroeger verwees ik ze dan ook naar dit topic maar dat blijkt niet te werken zoals ik hierboven aangeef en de moderators maakt het ook niet (meer) uit.

Mijn ogen zijn al eerder opengegaan, definitief ruim een maand geleden en ik vroeg me af waarom er op fok geen topic over was. Mijn doel om dus zelf een topic te posten heb ik gehaald met de OP van deel 1. Daarin vroeg ik om meer uitleg hierover.

Kortom, ik wacht nog steeds op betere uitleg over de vele dingen die ook hier in de afgelopen delen voorbij zijn gekomen.

Misschien in 2017.
2017: Er heerst een taboe op het ontmaskeren van kp.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')