abonnement Unibet Coolblue
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 23 december 2016 @ 11:28:02 #276
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_167547848
Mensen die het vanaf het begin via afvallers eiland doen zijn voor mij altijd wel Robinson waardig ik snap de kritiek niet zo.

Bertie is voor mij een terechte winnares.

Ik zie dit veel liever dan iemand die vlak voor de finale afvalt en er dan iemand als Bertie of vorig jaar Danny er op de valreep uit gooit.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_167547943
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 11:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mensen die het vanaf het begin via afvallers eiland doen zijn voor mij altijd wel Robinson waardig ik snap de kritiek niet zo.

Bertie is voor mij een terechte winnares.

Ik zie dit veel liever dan iemand die vlak voor de finale afvalt en er dan iemand als Bertie of vorig jaar Danny er op de valreep uit gooit.
Ik zie liever geen afvallerseiland, en wat meer spel en strategie op het 'hoofd'eiland, of niet 1 lange maar 2 kortere challenges, waarbij ze naast immuniteit ook strijden voor een attribuut (visgerei, voedsel, slaapspullen, lucifers enz)
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 23 december 2016 @ 11:43:43 #278
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_167548106
Wensenlijstjes wat we liever zien?
Een waardige winnaar als Fajah. Ow verrek dat is Bertie ook.
Een echte eetproef. Ow verrek die hadden we ook.
Een slaapproblemen. Ja die heb ik gemist.
Mensen die elkaar niet kennen en niet zo zeuren over vertrouwen. Ja ik vond Dio echt een jankert.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie Sport / Devops vrijdag 23 december 2016 @ 12:03:54 #279
176766 crew  zoem
zoemt
pi_167548526
Heb nog wel wat voor dat lijstje:
- meer afzien
- minder luxe
- meer focus op survival en minder op sociale geneuzel
- ander presentatieduo
pi_167548758
quote:
99s.gif Op vrijdag 23 december 2016 11:43 schreef Nizno het volgende:
Wensenlijstjes wat we liever zien?
Een waardige winnaar als Fajah. Ow verrek dat is Bertie ook.
Een echte eetproef. Ow verrek die hadden we ook.
Een slaapproblemen. Ja die heb ik gemist.
Mensen die elkaar niet kennen en niet zo zeuren over vertrouwen. Ja ik vond Dio echt een jankert.
slaapproblemen... ik vermoed dat ze gewoon ergens in een hutje slapen. Je ziet of hoort er nooit wat over. Dat was wel anders toen er nog geen bn'ers mee deden
pi_167548822
quote:
99s.gif Op vrijdag 23 december 2016 11:43 schreef Nizno het volgende:
Wensenlijstjes wat we liever zien?
Een waardige winnaar als Fajah. Ow verrek dat is Bertie ook.
Een echte eetproef. Ow verrek die hadden we ook.
Een slaapproblemen. Ja die heb ik gemist.
kwam wel opmerkingen voorbij als ze op winnaarseiland in hangmat mochten liggen, geen beestjes en vergelijking met liggen in zand
pi_167549073
Sociaal spel kan echt wel interessant zijn, alleen de spelers bepalen het spel. Als je de 18 BN-ers opbelt en vraagt of ze meedoen, is de kans minder groot dat er interessante verhaallijnen/dynamische wendingen ontstaan dan wanneer je onbekende mensen met verscheidene karakters cast. RTL 5 heeft kennelijk de middelen niet om dit castingproces te doen, maar als je een vijver van minimaal 500 personen hebt die mee willen doen, zitten hier altijd interessantere deelnemers tussen dan een gemiddelde C-ster a la Chloe of Jessie. Ze zijn vaker bereid om dieper te gaan en om discutabele uitspraken/handelingen te doen.
Meer survival is leuk, maar dan kunnen we beter een show maken wie de beste hut kan bouwen, het snelst vuur heeft of wie de meeste kokosnoten kan plukken. Het sociale spel is fundamenteel binnen Robinson
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 23 december 2016 @ 12:44:32 #283
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_167549329
quote:
99s.gif Op vrijdag 23 december 2016 11:43 schreef Nizno het volgende:
Wensenlijstjes wat we liever zien?
Een waardige winnaar als Fajah. Ow verrek dat is Bertie ook.
Een echte eetproef. Ow verrek die hadden we ook.
Een slaapproblemen. Ja die heb ik gemist.
Mensen die elkaar niet kennen en niet zo zeuren over vertrouwen. Ja ik vond Dio echt een jankert.
Dio vooral omdat hij eerst flipte op Jalou over Dave om vervolgens dat bij Thomas en Jessie te flikken. hebben ze hem daar gister nog over aangesproken ? Had de tweede helft van de finale mijn broertje op visite.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  vrijdag 23 december 2016 @ 12:51:51 #284
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_167549468
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 11:15 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

Ja het feit dat er meerdere camera's op stonden, en er was geen totaalshot van het exacte valmoment te zien (Lex vs Bertie), is in ieder geval geen zuivere koffie. Ik vrees dat het Lex had moeten zijn die die opdracht wint, en Bertie vs Jay Jay had moeten zijn met de vazen wie blijft. Zeker nu ze gewonnen heeft, en Jayjay zo'n positieve montage gekregen heeft
Dit paste idd precies in mijn alu-hoedjes theorie dat de regie gewoon Bertie er in wilde houden. :Y
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 23 december 2016 @ 13:08:34 #285
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_167549825
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 12:30 schreef Wuwwa het volgende:
Sociaal spel kan echt wel interessant zijn, alleen de spelers bepalen het spel. Als je de 18 BN-ers opbelt en vraagt of ze meedoen, is de kans minder groot dat er interessante verhaallijnen/dynamische wendingen ontstaan dan wanneer je onbekende mensen met verscheidene karakters cast. RTL 5 heeft kennelijk de middelen niet om dit castingproces te doen, maar als je een vijver van minimaal 500 personen hebt die mee willen doen, zitten hier altijd interessantere deelnemers tussen dan een gemiddelde C-ster a la Chloe of Jessie. Ze zijn vaker bereid om dieper te gaan en om discutabele uitspraken/handelingen te doen.
Meer survival is leuk, maar dan kunnen we beter een show maken wie de beste hut kan bouwen, het snelst vuur heeft of wie de meeste kokosnoten kan plukken. Het sociale spel is fundamenteel binnen Robinson
Ow ja nog een wensenlijstje.

Vuurproef.
Slaapproef.

Dat slaapproblemen hier boven was een autocorectfoutje
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_167551408
ik miste echt het vuur maken. Ok met koken deden ze dat, maar wat proeven betreft is dit voor zover ik me kan herinneren de eerste keer dat het niet is voorgekomen dat er niets met vuur maken was.

Ach. In vergelijking met vorig jaar was het leuk. Ik klaag niet.

Hoewel ik wel benieuwd ben naar dat Survivor waar naar gerefereerd wordt in eerdere postjes
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  vrijdag 23 december 2016 @ 14:42:57 #287
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_167551679
Slaapproef is mooi meegenomen, maar die zit er tegenwoordig maar 1x per vijf jaar in lijkt wel. Ik vind het wel haast bizar te noemen dat er niets met vuur in zat dit seizoen. Ik kan me zelfs niet eens herinneren dat je ze vuur zag aanmaken als ze kookten (alleen dat ze wat stro erbij gooiden).

[edit] En omdat ik tussendoor iets anders moest doen heeft Prisha precies hetzelfde geschreven als wat ik aan het schrijven was :+
pi_167551741
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 14:42 schreef Xurk het volgende:
Slaapproef is mooi meegenomen, maar die zit er tegenwoordig maar 1x per vijf jaar in lijkt wel. Ik vind het wel haast bizar te noemen dat er niets met vuur in zat dit seizoen. Ik kan me zelfs niet eens herinneren dat je ze vuur zag aanmaken als ze kookten (alleen dat ze wat stro erbij gooiden).

[edit] En omdat ik tussendoor iets anders moest doen heeft Prisha precies hetzelfde geschreven als wat ik aan het schrijven was :+
ja! precies!
En over dat laatste.Ik was me aan het afvragen inderdaad net wat jij zegt: heb ik ze vuur voor het koken zien maken?

Ik weet het écht niet? Is me niet bijgebleven. Ik ga er vanuit dat het wel het geval is. Maar...ah..jawel toch? Kan niet zo zijn dat ze dat niet gedaan hebben :?
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  Moderator / Redactie Sport / Devops vrijdag 23 december 2016 @ 15:01:54 #289
176766 crew  zoem
zoemt
pi_167551987
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 12:30 schreef Wuwwa het volgende:
Meer survival is leuk, maar dan kunnen we beter een show maken wie de beste hut kan bouwen, het snelst vuur heeft of wie de meeste kokosnoten kan plukken. Het sociale spel is fundamenteel binnen Robinson
Het sociale spel is ook wel een aspect van ER, maar er heeft door de jaren heen een verschuiving plaatsgevonden. Het is soms net een soapserie geworden die in plaats van in een studio, op een onbewoond eiland plaatsvindt. Vroeger bleven sterke spelers er langer in door hun goede vaardigheden (foerageren, koken, vissen, bouwen, fysieke kracht). Zij waren gewoon nodig om een sterk team te vormen tot aan de samensmelting. Het betekende minder afzien en een grotere kans om een proef te winnen. Nu ER veel meer in de eerste levensbehoeften voorziet (eten, onderdak) is er tijd te over om te socializen.
pi_167552226
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 12:30 schreef Wuwwa het volgende:
......
Meer survival is leuk, maar dan kunnen we beter een show maken wie de beste hut kan bouwen, het snelst vuur heeft of wie de meeste kokosnoten kan plukken. Het sociale spel is fundamenteel binnen Robinson
Zelfs dat weten ze hier in Nederland vakkundig om zeep te helpen :( . In het buitenland was The Island buitengewoon interessant, focus op survival inderdaad. Goed in elkaar gezet en leuk om naar te kijken.

Hier in Nederland heeft Net5 het laatst uitgezonden....verschrikkelijk!!! Wat was het verschrikkelijk. Die domme Arie Boomsma haalt met zijn gezemel het hele vaart uit het programma en dan nóg focussen op "sociale" aspect zoals dat vissende vrouwtje dat alleen maar janken janken janken deed. De casting was om te huilen terwijl er een grote pool was om uit te kiezen. Het kwam niet eens in de buurt van de originele versie.

Waarom toch steeds deze miskleunen :(
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  † In Memoriam † vrijdag 23 december 2016 @ 15:26:57 #291
368283 ato
pi_167552437
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 15:15 schreef Prisha het volgende:

[..]

Zelfs dat weten ze hier in Nederland vakkundig om zeep te helpen :( . In het buitenland was The Island buitengewoon interessant, focus op survival inderdaad. Goed in elkaar gezet en leuk om naar te kijken.

Hier in Nederland heeft Net5 het laatst uitgezonden....verschrikkelijk!!! Wat was het verschrikkelijk. Die domme Arie Boomsma haalt met zijn gezemel het hele vaart uit het programma en dan nóg focussen op "sociale" aspect zoals dat vissende vrouwtje dat alleen maar janken janken janken deed. De casting was om te huilen terwijl er een grote pool was om uit te kiezen. Het kwam niet eens in de buurt van de originele versie.

Waarom toch steeds deze miskleunen :(
Ik was ook benieuwd naar dit programma, maar knapte ook snel af.

Maar veel programma's die klonen van andere programma's zijn zo en zo missers.
En na zo veel seizoenen van programma's wordt je het ook een beetje zat.

Daarom keek ik met een half oog en weinig enthousiast naar een 15e expeditie, bij de start.

Maar werd positief verrast, ik vond het een fijn seizoen en weer voor een langere tijd vond ik het een goed programma en weer eens een verdiende winnares/winnaar.
Life can be a bitch, so like it..
pi_167552772
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 december 2016 15:26 schreef ato het volgende:

[..]

Ik was ook benieuwd naar dit programma, maar knapte ook snel af.

Maar veel programma's die klonen van andere programma's zijn zo en zo missers.
En na zo veel seizoenen van programma's wordt je het ook een beetje zat.

Daarom keek ik met een half oog en weinig enthousiast naar een 15e expeditie, bij de start.

Maar werd positief verrast, ik vond het een fijn seizoen en weer voor een langere tijd vond ik het een goed programma en weer eens een verdiende winnares/winnaar.
same :Y
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  † In Memoriam † vrijdag 23 december 2016 @ 16:43:48 #293
368283 ato
pi_167554246
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 15:40 schreef Prisha het volgende:

[..]

same :Y
😘
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 december 2016 @ 16:59:19 #294
163650 Greys
pi_167554660
Leuk stuk over Bertie en Jay
http://www.volkskrant.nl/(...)ddd483b5fede2ace15f7

"de lesbische boerin en het alfamannetje, vrienden voor het leven"
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_167555317
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 december 2016 16:59 schreef Greys het volgende:
Leuk stuk over Bertie en Jay
http://www.volkskrant.nl/(...)ddd483b5fede2ace15f7

"de lesbische boerin en het alfamannetje, vrienden voor het leven"
ah leuk om te lezen thanks ^O^
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_167556553
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 15:01 schreef zoem het volgende:

[..]

Het sociale spel is ook wel een aspect van ER, maar er heeft door de jaren heen een verschuiving plaatsgevonden. Het is soms net een soapserie geworden die in plaats van in een studio, op een onbewoond eiland plaatsvindt. Vroeger bleven sterke spelers er langer in door hun goede vaardigheden (foerageren, koken, vissen, bouwen, fysieke kracht). Zij waren gewoon nodig om een sterk team te vormen tot aan de samensmelting. Het betekende minder afzien en een grotere kans om een proef te winnen. Nu ER veel meer in de eerste levensbehoeften voorziet (eten, onderdak) is er tijd te over om te socializen.
Daarom is een extra beloningsopdracht naast een immuniteitschallenge een verbetering. Laat de beide kampen starten met minder basisvoorzieningen (of begin met een opdracht waarin beide kampen 5 minuten hebben om spullen mee te nemen naar hun kamp of laat ze keuzes maken, bijv een kip vs visgerei). Zelfs geen lucifers, minder rijst/meel, wat los hout en bamboe zonder stellages voor onderdak. En laat ze in iets korte opdrachten tegen elkaar strijden voor kussens, zeep, een dekzeil, een visnet, of een hamburger met friet. Op die manier zijn de teams veel meer genoodzaakt om survivalisten in het team te houden, en er wordt van de zwakkeren meer gevraagd.
Het zou nog mooier zijn als meer dan een paar mensen het spel doorhebben, als er meer dan 1 Danny, Fatima, Dio of Ryanne per seizoen in zitten. Maar goed, BNers hebben nu eenmaal minder schijt aan de buitenwereld, ivm hun image.
pi_167556811
Dit jaar was het eindelijk weer een keer leuk en verrassend.
Iets meer survivallen en.... met name Bertie en Jay Jay op,dat eiland maakten het weer spannend.

Ach... waar zijn de tijden met Bjorn en zo.... :'(
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_167559564
Ik zit de finale aflevering weer terug te kijken nu....hoe triest ben ik :@

En nog steeds juichen ook bij bepaalde momenten nou jaaaa _O-
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_167559686
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 december 2016 20:12 schreef Prisha het volgende:
Ik zit de finale aflevering weer terug te kijken nu....hoe triest ben ik :@

En nog steeds juichen ook bij bepaalde momenten nou jaaaa _O-
Had je nog specifieke gif momentjes? :D
pi_167559773
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 20:15 schreef Urb het volgende:

[..]

Had je nog specifieke gif momentjes? :D
Vogel op t eind, daar vroeg iemand anders ook al om.
En zo'n catapult slomo is wel mooi. Maar zover ben ik nog niet :)
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')