abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 28 december 2016 @ 10:31:28 #151
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_167666620
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 09:45 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Bye bye zwaai zwaai.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hè? Dat is wel een hele grote domper. Sterkte!
  woensdag 28 december 2016 @ 10:31:46 #152
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_167666628
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 09:45 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Bye bye zwaai zwaai.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo oneerlijk :(
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_167666950
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 09:45 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Bye bye zwaai zwaai.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-O-
Wat een ongelooflijk horrorscenario. Een nachtmerrie.
Het hardop aanroepen van een hogere macht of vrouwelijke genitaliën is nu meer dan op z'n plaats.
pi_167667281
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 09:45 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Bye bye zwaai zwaai.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-O- -O- -O-
pi_167667308
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 09:45 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Bye bye zwaai zwaai.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een klote nieuws zeg!!! Sterkte :{ Maar je moet het idd niet erger maken..

(Mijn uitslag was trouwens wél goed.. ene kant fijn andere kant de pijn blijft nog steeds ....)
pi_167667737
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 09:45 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Bye bye zwaai zwaai.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-O-
pi_167668336
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 09:45 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Bye bye zwaai zwaai.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat kut! :( Nou eerst maar eens die operatie ondergaan en goed herstellen, en dan over een lange tijd misschien weer kijken wat er mogelijk is qua sporten.. een gezond lichaam is het belangrijkste!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_167668967
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 09:45 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Bye bye zwaai zwaai.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is echt klotenieuws. Sterkte
  Forum Admin woensdag 28 december 2016 @ 11:52:31 #159
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_167668970
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 09:45 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Bye bye zwaai zwaai.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel veel sterkte en hopelijk vind je iets waar je je overtollige energie ook in kwijt kan waar je knieën wel mee over weg kunnen.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  Redactie Sport woensdag 28 december 2016 @ 12:15:01 #160
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_167669561
Als ik vandaag, morgen, de 30e en 31 gemiddeld 11km per dag loop haal ik mijn jaardoel nog :')

In theorie zou het kunnen. _O-
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  Redactie Sport woensdag 28 december 2016 @ 12:15:39 #161
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_167669585
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 09:45 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Bye bye zwaai zwaai.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkte ;(
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_167669928
quote:
10s.gif Op woensdag 28 december 2016 12:15 schreef DeLuna het volgende:
Als ik vandaag, morgen, de 30e en 31 gemiddeld 11km per dag loop haal ik mijn jaardoel nog :')

In theorie zou het kunnen. _O-
In de praktijk ook toch.. Vandaag 17, morgen rust, zaterdag 16 zou ik doen.

Ik moet nog 80km om de 2000 te halen, dat wordt lastig :P
Al heb ik wel een paar trainingen gemist in de statistieken vanwege Garmin-faal dus misschien heb ik wel de 2000 gehaald.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_167670147
Ik ben nog een beetje zoekende vwb mijn schema richting de Marathon van Rotterdam.

Ik ben begonnen met een schema van Polar, trainingen worden dan automatisch in je horloge geladen etc. Zag er in eerste instantie goed uit (ook core en stretchoefeningen worden ingepland inclusief filmpjes) maar na een paar weken de "aanloop" richting de echte opbouw te hebben gedaan ben ik toch wat minder tevreden en gaan zoeken naar een ander schema.

Van een collega een schema gekregen dat Marti ten Kate eens voor een clinic heeft gemaakt, via Runnersweb en allerlei andere sites ook schema's opgezocht en gegenereerd, maar de optimale mis ik nog een beetje.

Nav een post in dit topic heb ik ook op MyAsics een schema gemaakt, maar wat ik vreemd vind is dat de eerste 9 weken de LDL max 18km is (en soms zelfs maar 9 of 13,5km). Daarna 1x 30 en 1x 35 en vervolgens afbouwen naar de marathon.

Mijn gevoel zegt dat dat veel te weinig km's zijn (ook per week maximaal 54km), maar ik heb natuurlijk geen ervaring. Wat er wel prettig aan is, de richtsnelheden worden er ook bij gegeven.

Heeft iemand nog een goede tip?
pi_167670214
En mijn 1.400 is afgelopen maandag aangetikt, dus het bijgestelde doel is behaald. Voor mijn Halve Marcothon moet ik nog 2 keer lopen in december, gaat ook nog wel gebeuren.

DeLuna: wat L_T zegt, ik zou er gewoon nog even voor gaan!
pi_167670251
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 12:36 schreef indepoeier het volgende:
Ik ben nog een beetje zoekende vwb mijn schema richting de Marathon van Rotterdam.

Ik ben begonnen met een schema van Polar, trainingen worden dan automatisch in je horloge geladen etc. Zag er in eerste instantie goed uit (ook core en stretchoefeningen worden ingepland inclusief filmpjes) maar na een paar weken de "aanloop" richting de echte opbouw te hebben gedaan ben ik toch wat minder tevreden en gaan zoeken naar een ander schema.

Van een collega een schema gekregen dat Marti ten Kate eens voor een clinic heeft gemaakt, via Runnersweb en allerlei andere sites ook schema's opgezocht en gegenereerd, maar de optimale mis ik nog een beetje.

Nav een post in dit topic heb ik ook op MyAsics een schema gemaakt, maar wat ik vreemd vind is dat de eerste 9 weken de LDL max 18km is (en soms zelfs maar 9 of 13,5km). Daarna 1x 30 en 1x 35 en vervolgens afbouwen naar de marathon.

Mijn gevoel zegt dat dat veel te weinig km's zijn (ook per week maximaal 54km), maar ik heb natuurlijk geen ervaring. Wat er wel prettig aan is, de richtsnelheden worden er ook bij gegeven.

Heeft iemand nog een goede tip?
Tja hangt er helemaal vanaf wat je nu gewend bent/aan kunt denk ik. Als je nu max 30km per week loopt is 50-60 als max denk ik realistisch en daar kan je ook zeker een marathon op uitlopen. Maar als je al regelmatig weken van 40km of meer maakt zou ik wel proberen iets meer omvang te draaien ja. En de overgang van 18 naar 30 is ook wel groot ja, misschien een paar keer 25 lopen kan dat wel makkelijker maken.

Ik heb voor mijn eerste halve en hele marathon, waar ik zelf het schema maakte, een schema gemaakt met deze site: http://www.runinfo.nl/schema42km.htm
Daar staat ook heel veel info bij over de verschillende fasen van het schema, wat voor trainingen je doet en waarom, waardoor het ook begrijpelijker wordt en je het zelf een beetje kunt aanpassen.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Redactie Sport woensdag 28 december 2016 @ 12:42:54 #166
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_167670310
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 12:27 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

In de praktijk ook toch.. Vandaag 17, morgen rust, zaterdag 16 zou ik doen.

Ik moet nog 80km om de 2000 te halen, dat wordt lastig :P
Al heb ik wel een paar trainingen gemist in de statistieken vanwege Garmin-faal dus misschien heb ik wel de 2000 gehaald.
Maar dat is maar 33km, ik moet er nog 44 :P
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_167670337
Balen Stipstreep!
Zit zelf ook wat te klooien met m'n knie, maar niet zo dramatisch en ik heb goede hoop.
Is zo'n elliptigo nog een minder belastend alternatief?
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_167670361
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2016 12:42 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Maar dat is maar 33km, ik moet er nog 44 :P
Oja, wacht, het zijn nog 4 dagen.

Nouja, het kan wel, maar dat is wel een schok t.o.v. wat je normaal doet inderdaad :P
Aan de andere kant, als je nu de tijd hebt om de rest van de dag met je benen omhoog op de bank te liggen, leuk experiment. ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_167670367
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 12:43 schreef Cynic het volgende:
Balen Stipstreep!
Zit zelf ook wat te klooien met m'n knie, maar niet zo dramatisch en ik heb goede hoop.
Is zo'n elliptigo nog een minder belastend alternatief?
Topsporters zijn er heel enthousiast over, maar kost wel een paar duizend euro zo'n ding.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Redactie Sport woensdag 28 december 2016 @ 12:46:08 #170
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_167670392
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 12:44 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Oja, wacht, het zijn nog 4 dagen.

Nouja, het kan wel, maar dat is wel een schok t.o.v. wat je normaal doet inderdaad :P
Aan de andere kant, als je nu de tijd hebt om de rest van de dag met je benen omhoog op de bank te liggen, leuk experiment. ;)
Ja 1 en 2 januari heb ik sowieso geen tijd om te lopen dus rust heb ik in ieder geval _O-
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  woensdag 28 december 2016 @ 12:49:55 #171
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_167670496
Zo'n Elliptigo lijkt me echt supertof.

Maar die prijzen verpesten het voor me... 1499, 1999, 2799 of 3999 euro :o

Op MP staat er eentje voor 1200 euro :)
F means you're fucked
pi_167670779
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2016 12:49 schreef YUR het volgende:
Zo'n Elliptigo lijkt me echt supertof.

Maar die prijzen verpesten het voor me... 1499, 1999, 2799 of 3999 euro :o

Op MP staat er eentje voor 1200 euro :)
Klopt, maar als ik niet "normaal" meer zou kunnen lopen dan zou ik het wel weten.
Plus, je schoenen slijten natuurlijk ook veel minder, dus je spaart hem op termijn gewoon uit! :D
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_167670857
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 13:00 schreef Cynic het volgende:

[..]

Klopt, maar als ik niet "normaal" meer zou kunnen lopen dan zou ik het wel weten.
Plus, je schoenen slijten natuurlijk ook veel minder, dus je spaart hem op termijn gewoon uit! :D
Moet je wel ergens wonen waar je lekker lange rondjes kunt rijden op rustige wegen, in het verkeer lijkt het me niet echt te doen..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_167670972
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 13:03 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Moet je wel ergens wonen waar je lekker lange rondjes kunt rijden op rustige wegen, in het verkeer lijkt het me niet echt te doen..
Het is in het verkeer volgens mij een soort fiets, het lijkt me dat je relatief eenvoudig de drukte uit moet kunnen komen om dan lekker vrij baan te hebben.
Nou woon ik niet bepaald in de Randstad, dus hier is het sowieso geen issue. :')
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_167671839
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2016 12:49 schreef YUR het volgende:
Zo'n Elliptigo lijkt me echt supertof.

Maar die prijzen verpesten het voor me... 1499, 1999, 2799 of 3999 euro :o

Op MP staat er eentje voor 1200 euro :)
Die "goedkope" van MP is vast een Arc. Dat is een zogenaamde "short stride" variant en die moet je niet hebben. De 3c, 8c en 11r hebben een instelbare paslengte van maximaal 25 inch. Dat vind ik nog wat aan de korte kant, maar dat is goed te doen. Ik heb een tijdje geleden een ritje op een 8c gemaakt en dat vond ik eigenlijk best leuk. De 3c heeft eigenlijk te weinig versnellingen. Overigens zijn die dingen goed waardevast en verkoop je ze gemakkelijk weer voor een aardig bedrag.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2016 13:41:03 ]
pi_167672340
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2016 13:38 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Die "goedkope" van MP is vast een Arc. Dat is een zogenaamde "short stride" variant en die moet je niet hebben. De 3c, 8c en 11r hebben een instelbare paslengte van maximaal 25 inch. Dat vind ik nog wat aan de korte kant, maar dat is goed te doen. Ik heb een tijdje geleden een ritje op een 8c gemaakt en dat vond ik eigenlijk best leuk. De 3c heeft eigenlijk te weinig versnellingen. Overigens zijn die dingen goed waardevast en verkoop je ze gemakkelijk weer voor een aardig bedrag.
Stipstreep: balen zeg!! (understatement van het jaar...)

Ik zag laatst een filmpje van de "Bionic Runner". Een soort Elliptigo, maar dan goedkoper (1290 euro als je een aantal mensen je fietsje laat proeftesten), en volgens mij ook beter. Zit er zelf ook aan te denken om zoiets aan te schaffen. Vooral als ik vaker ga lopen, dan is het denk ik wel leuk voor de afwisseling (groter bereik met dat ding, dus een langer rondje is mogelijk) en het zorgt voor een mindere belasting, terwijl je wel specifiek traint.
https://www.run4.com/
pi_167672897
@DeLuna: zou net moeten kunnen, 44km in 4 dagen. Gelukkig hoef ik nog maar 19 km dit jaar om mijn (tussentijds opgehoogde) jaardoel te halen. Dan heb ik 1900km in de pocket.

@indepoeier: het schema dat ik (ooit) voor mijn eerste marathon ga volgen komt van Jay Johnson, Simple Marathon Training. Het is een 20 weken schema, met gemiddeld 65km per week.

Globaal is het als volgt:
Ma: 50 minuten rustig, met 5*30 seconden versnellingen
Di: pittige training, intervallen/fartlek/wisselduurloop
Wo: 50 minuten rustig ('tired legs run')
Do: 50 minuten crosstrainen (rustig)
Vrij: 50 minuten rustig
Zat: Lange duurloop
Zon: 60-90 minuten stevig wandelen.

De hoofdtrainingen zijn dus op dinsdag en zaterdag, direct na die trainingen moet je nog wat pittige core-oefeningen doen (SAM; strength and mobility oefeningen). Op de andere dagen moet je ook wat oefeningen doen, maar dan minder pittig. Doel vd oefeningen is blessurepreventie. Video's van de oefeningen staan op de site. De overige dagen zijn bedoeld als actief herstel cq voorbereiden voor de volgende hoofdtraining.

Of ik het ga volhouden weet ik niet, 5 dagen per week lopen lijkt me wel veel. Aan de andere kant heb ik er wel veel vertrouwen in. Er zit wel een hele logica achter de weekopbouw, en ik denk dat het ook niet verkeerd is om lopen te combineren met core-oefeningen.

Ik ga denk ik in januari beginnen met het HM-schema, die trouwens net zo pittig is als het M-schema. Daarbij zitten ook duurlopen van 32km 8)7
pi_167673328
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 12:40 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Tja hangt er helemaal vanaf wat je nu gewend bent/aan kunt denk ik. Als je nu max 30km per week loopt is 50-60 als max denk ik realistisch en daar kan je ook zeker een marathon op uitlopen. Maar als je al regelmatig weken van 40km of meer maakt zou ik wel proberen iets meer omvang te draaien ja. En de overgang van 18 naar 30 is ook wel groot ja, misschien een paar keer 25 lopen kan dat wel makkelijker maken.

Ik heb voor mijn eerste halve en hele marathon, waar ik zelf het schema maakte, een schema gemaakt met deze site: http://www.runinfo.nl/schema42km.htm
Daar staat ook heel veel info bij over de verschillende fasen van het schema, wat voor trainingen je doet en waarom, waardoor het ook begrijpelijker wordt en je het zelf een beetje kunt aanpassen.
Dank je! Ik loop sinds half november zo'n 30-40km per week, dus hoop ik inderdaad wel wat meer omvang aan te kunnen gedurende de opbouw. Toch nog maar wat klussen aan dit schema of er inderdaad via runinfo.nl eentje maken. Nadeel is dat je daar niet kunt kiezen voor 4 keer trainen per week, ik weet niet zeker of 5 keer wel haalbaar is.

Edit: ik zie net dat er ook een schema voor "halfgevorderden" op runinfo.nl is, die gaat wel uit van 4 trainingen per week. Dit kon 'm wel eens worden! (al legt de haalbare streeftijd wel flinke druk op :P )

[ Bericht 8% gewijzigd door indepoeier op 28-12-2016 14:57:56 ]
pi_167673362
Filmpje gezien. Die Bionic runner ziet er aardig uit, maar zo te zien is de paslengte korter en dat vind ik wel een nadeel.
pi_167678865
:o 7km gelopen!! Verste afstand sinds 7 februari, de keer voor ik viel :o

10 min inlopen, 8x2 min, 10 min uitlopen. 7 van de 8 intervallen onder de 6:00min/km *O*

* GotC is blij *O*
pi_167679109
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 17:03 schreef GotC het volgende:
:o 7km gelopen!! Verste afstand sinds 7 februari, de keer voor ik viel :o

10 min inlopen, 8x2 min, 10 min uitlopen. 7 van de 8 intervallen onder de 6:00min/km *O*

* GotC is blij *O*
*O* *O*
  Forum Admin woensdag 28 december 2016 @ 17:18:48 #182
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_167679289
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 14:10 schreef steffelonio het volgende:
@DeLuna: zou net moeten kunnen, 44km in 4 dagen. Gelukkig hoef ik nog maar 19 km dit jaar om mijn (tussentijds opgehoogde) jaardoel te halen. Dan heb ik 1900km in de pocket.

@indepoeier: het schema dat ik (ooit) voor mijn eerste marathon ga volgen komt van Jay Johnson, Simple Marathon Training. Het is een 20 weken schema, met gemiddeld 65km per week.

Globaal is het als volgt:
Ma: 50 minuten rustig, met 5*30 seconden versnellingen
Di: pittige training, intervallen/fartlek/wisselduurloop
Wo: 50 minuten rustig ('tired legs run')
Do: 50 minuten crosstrainen (rustig)
Vrij: 50 minuten rustig
Zat: Lange duurloop
Zon: 60-90 minuten stevig wandelen.

De hoofdtrainingen zijn dus op dinsdag en zaterdag, direct na die trainingen moet je nog wat pittige core-oefeningen doen (SAM; strength and mobility oefeningen). Op de andere dagen moet je ook wat oefeningen doen, maar dan minder pittig. Doel vd oefeningen is blessurepreventie. Video's van de oefeningen staan op de site. De overige dagen zijn bedoeld als actief herstel cq voorbereiden voor de volgende hoofdtraining.

Of ik het ga volhouden weet ik niet, 5 dagen per week lopen lijkt me wel veel. Aan de andere kant heb ik er wel veel vertrouwen in. Er zit wel een hele logica achter de weekopbouw, en ik denk dat het ook niet verkeerd is om lopen te combineren met core-oefeningen.

Ik ga denk ik in januari beginnen met het HM-schema, die trouwens net zo pittig is als het M-schema. Daarbij zitten ook duurlopen van 32km 8)7
Thanks ik was al op zoek naar goede core oefeningen.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_167681926
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_167682082
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 17:03 schreef GotC het volgende:
:o 7km gelopen!! Verste afstand sinds 7 februari, de keer voor ik viel :o

10 min inlopen, 8x2 min, 10 min uitlopen. 7 van de 8 intervallen onder de 6:00min/km *O*

* GotC is blij *O*
Hoezee!! *O*
Ja doei.
  Redactie Sport woensdag 28 december 2016 @ 19:06:41 #185
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_167682089
Nou de eerste 12 zitten erop. Nog 32,3km te gaan.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_167682108
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 09:45 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Bye bye zwaai zwaai.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
;( :*
Ja doei.
pi_167682168
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  woensdag 28 december 2016 @ 19:11:40 #188
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_167682198
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 09:45 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Bye bye zwaai zwaai.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stip streep wordt stop streep.....

Stip Streep, een van de weinige Fokkers die ik in levende lijve heb mogen ontmoeten
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  woensdag 28 december 2016 @ 20:48:11 #189
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_167685827
quote:
10s.gif Op woensdag 28 december 2016 19:06 schreef DeLuna het volgende:
Nou de eerste 12 zitten erop. Nog 32,3km te gaan.
Wat ga je doen?
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  woensdag 28 december 2016 @ 20:48:37 #190
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_167685851
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 17:03 schreef GotC het volgende:
:o 7km gelopen!! Verste afstand sinds 7 februari, de keer voor ik viel :o

10 min inlopen, 8x2 min, 10 min uitlopen. 7 van de 8 intervallen onder de 6:00min/km *O*

* GotC is blij *O*
*O*
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  Redactie Sport woensdag 28 december 2016 @ 20:57:41 #191
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_167686285
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2016 20:48 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Wat ga je doen?
44km in 4 dagen
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  woensdag 28 december 2016 @ 21:06:42 #192
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_167686678
quote:
10s.gif Op woensdag 28 december 2016 20:57 schreef DeLuna het volgende:

[..]

44km in 4 dagen
Zoooow das veel! Wel mooie uitdaging :)
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  Redactie Sport woensdag 28 december 2016 @ 21:08:18 #193
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_167686754
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2016 21:06 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Zoooow das veel! Wel mooie uitdaging :)
Alles voor het mooie jaartotaal van 1200km :D
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  woensdag 28 december 2016 @ 21:19:08 #194
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_167687281
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2016 21:08 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Alles voor het mooie jaartotaal van 1200km :D
Hahaha!!
Bij mij wordt het geen rond getal hoor ;) dan moet ik nog meer dan 50 km
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  woensdag 28 december 2016 @ 21:42:35 #195
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_167688425
Hmmm...Voor een rond getal zou ik nu moeten stoppen met lopen. Maar ik ga nog 2 keer :Y
F means you're fucked
pi_167692210
Wow ik had de hele dag uitstelgedrag en dan ga je om 10u 's avonds en gaat het zo lekker dat ik wel 20km had willen rennen :o
Ik zit nu trouwens op 36km of zo de afgelopen 3 dagen, met morgen erbij zal dat ook wel >50km in 4 dagen worden. Maar dat is bij mijn weektotalen op zich ook weer niet zo gek.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_167692814
Hopelijk morgen weer even rennen als de keelpijn en hoesten zo minder blijven vannacht en morgen. Afgelopen week niet gerend ;( eerst door koorts/verhoging, daarna door dat + kerst, en afgelopen 2 dagen weer/nog keelpijn en heel veel hoesten, wat met de koude lucht geen briljante cominatie is.

Heb wel vandaag voorbereidend werk voor 2017 getroffen, en alle 'Club League'-wedstrijden in de calender gezet. Dat zijn allemaal loopjes tussen de 4 en 10km, dus die mág ik doen volgend jaar. En morgen nog even kijken naar 10K trail loopjes: elke maand een 10K die ík leuk vind wil ik doen (en niet omdat ze in de club league lijst stan). Heb er zin in. Nog steeds rustig aan weer m'n lichaam sterker maken, maar ach, de afgelopen week/anderhalve week nauwelijks lopen is op z'n minst ergens goed voor geweest: een érg goed voelende rug! ^O^
Ja doei.
pi_167697873
Mag ik er nog een in de OP?

1
2
 [b] 22 januari 2017 - [url=http://www.rokkeveensedekkerloop.nl/informatie-lopers-rokkeveense-dekkerloop-zoetermeer.html]Rokkeveense Dekkerloop (Zoetermeer)[/url][/b]
[*] BlueT - 10km


Alvast dank.
  donderdag 29 december 2016 @ 09:08:43 #199
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_167698740
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 23:19 schreef motorbloempje het volgende:
Hopelijk morgen weer even rennen als de keelpijn en hoesten zo minder blijven vannacht en morgen. Afgelopen week niet gerend ;( eerst door koorts/verhoging, daarna door dat + kerst, en afgelopen 2 dagen weer/nog keelpijn en heel veel hoesten, wat met de koude lucht geen briljante cominatie is.

Heb wel vandaag voorbereidend werk voor 2017 getroffen, en alle 'Club League'-wedstrijden in de calender gezet. Dat zijn allemaal loopjes tussen de 4 en 10km, dus die mág ik doen volgend jaar. En morgen nog even kijken naar 10K trail loopjes: elke maand een 10K die ík leuk vind wil ik doen (en niet omdat ze in de club league lijst stan). Heb er zin in. Nog steeds rustig aan weer m'n lichaam sterker maken, maar ach, de afgelopen week/anderhalve week nauwelijks lopen is op z'n minst ergens goed voor geweest: een érg goed voelende rug! ^O^
Ah, jij hebt hetzelfde tyfusje als Zwabber. Beterschap!

Bij mij blijft het vooralsnog beperkt tot een verstopte neus en afentoe een kuchje.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_167699923
Morgen nog 100 dagen tot Rotterdam...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')