abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_175519896
quote:
1s.gif Op maandag 27 november 2017 22:50 schreef Koettie het volgende:

[..]

Wat bizar! Snap dat je geschrokken bent. Hopelijk doet je huidige wel normaal..

Hier niet zo tevreden. Heb 'm nu... (kijkt naar vriend) 2,5 jaar. Ik krijg constant cystes. Sommige merk ik niets van, sommige doen tering pijn. Elk half jaar echo en de heftigste tot nu toe was 5 cm ofzo. Nu vet last van en toevallig volgende week weer controle dus ben benieuwd. Weet niet zo goed wat ik ermee moet allemaal. Nam vooral een mirena omdat ik hoopte op minder bijwerkingen en geen/minder bloedingen maar heb een keurige cyclus van 28 dagen. Pff
Hmm dat is wel echt rot dat je daar zoveel last van hebt! Hoe was de controle deze week? Maar is het dan niet handiger om toch voor iets anders te kijken?

Ik heb echt nog lang last gehad van het zetten van dat spiraaltje vorige week. Normaal had ik een paar dagen bloedingen en 1/2 dagen buikpijn. Nu wel een paar dagen bloedingen, maar echt de hele week heftige buikpijn/krampen gehad. Werd er echt door beperkt, moest meerdere keren per dag pijnstillers nemen en heb de hele week niet kunnen sporten. Het is nu 8 dagen later en vandaag is eigenlijk de eerste dag dat het weer goed gaat. 18 December moet ik weer terug voor controle.
pi_175521204
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 00:22 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Hmm dat is wel echt rot dat je daar zoveel last van hebt! Hoe was de controle deze week? Maar is het dan niet handiger om toch voor iets anders te kijken?

Ik heb echt nog lang last gehad van het zetten van dat spiraaltje vorige week. Normaal had ik een paar dagen bloedingen en 1/2 dagen buikpijn. Nu wel een paar dagen bloedingen, maar echt de hele week heftige buikpijn/krampen gehad. Werd er echt door beperkt, moest meerdere keren per dag pijnstillers nemen en heb de hele week niet kunnen sporten. Het is nu 8 dagen later en vandaag is eigenlijk de eerste dag dat het weer goed gaat. 18 December moet ik weer terug voor controle.
Ik moet morgen dus is nog even afwachten. En tja, ik kan nergens tegen. Dus dit was 2,5 jaar geleden een idee dat hopelijk zou werken maar helaas. En uithalen vond ik ook zonde, heb er maanden last van gehad na het zetten dus zonde om te snel op te geven. :+ Tijdje minipil naast geslikt maar was om niet fijn.

Is 8 dagen last veel? Uit mijn omgeving en eigen verhalen hoor ik toch vaak dat de eerste week of twee echt niet zo fijn is. Iig fijn dat 't wat beter gaat.
pi_175522924
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 07:07 schreef Koettie het volgende:

[..]

Ik moet morgen dus is nog even afwachten. En tja, ik kan nergens tegen. Dus dit was 2,5 jaar geleden een idee dat hopelijk zou werken maar helaas. En uithalen vond ik ook zonde, heb er maanden last van gehad na het zetten dus zonde om te snel op te geven. :+ Tijdje minipil naast geslikt maar was om niet fijn.

Is 8 dagen last veel? Uit mijn omgeving en eigen verhalen hoor ik toch vaak dat de eerste week of twee echt niet zo fijn is. Iig fijn dat 't wat beter gaat.
Ah oke ja dan is het lastig als je met andere dingen ook problemen hebt. Spannend morgen, ik ben benieuwd.

En in vergelijking met de vorige 2 keer bij mezelf vond ik het lang. Geen idee hoe het bij anderen is.
pi_175522962
Bij mij zo'n 8 maanden. :+
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')