abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_167528093
Wederom voor al uw feedback...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_167528161
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 16:02 schreef Lingue het volgende:
Echt serieus.... Het is nu al zo vaak door een mod aangegeven dat dit geen lief dagboek topic is, maar een topic van mensen die werkzoeken. Mensen blijven hier in herhaling vallen over hoe saai hun leven is in de ww, dat ze zich vervelen, en nu ook nog eens over geld en niet rond kunnen komen. Allemaal heel vervelend maar heeft NIETS met werkzoeken te maken. Ook niet dat je een week lang 6u kan werken heeft niets met werkzoekend te maken.

Ik (en ik geloof dat er meer zijn met mij) blijf hier weg door dit onzinnige geneuzel in dit topic en het steeds in herhaling vallen van zaken die NIETS met werkzoeken te maken hebben.
En er hoeft mijn inziens ook echt niet elke dag gepost te worden. 'Goh weer 1 afwijzing', 'en weer een afwijzing', 'goh nou toch maar weer 2 sollicitaties op functies die niet passen gedaan maar moet toch iets'.

Sorry maar nu weten we het wel. Post relevante dingen en val niet in herhaling of ga ergens anders een lief-dagboek topic openen maar laten we dit topic zinvol gebruiken zoals het in het verleden ook mensen bij elkaar bracht.

Zo einde klaagmodus maar ben hier echt helemaal klaar mee!

sorry mod maar moest het ff kwijt. Verwijder maar weer want het heeft weinig toegevoegde waarde waar dit topic verder om moet draaien.
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 16:08 schreef K44S het volgende:

[..]

Waar voor dient dit topic dan?

Dit topic gaat toch over de weg die gaat naar werk?

Dat het geen dagboek-topic hoeft te zijn ben ik met je eens. Maar meer en deels is werk gerelateerd.
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 16:15 schreef Lingue het volgende:

[..]

Je hoeft niet elke dag aan te geven dat je weer afwijzingen krijgt of weer 2 sollicitaties hebt gedaan die niet passen bij het carrierepad wat je zou willen volgen.

Hou het leuk hier door tips te vragen, maar dan ook iets met die tips te doen ipv ze steeds te weerleggen. Zet jezelf niet in de slachtofferrol maar creëer uitdagingen om te komen waar je wil komen.

En hou gewoon op met al dat geneuzel om niets! En ja ik vind elke dag melden dat je weer een afwijzing hebt ook geneuzel want het komt steeds van dezelfde mensen af en in herhaling blijven vallen schiet niemand wat mee op. Maar positieve posts komen er niet van diezelfde mensen.

En ik quote nu jou, maar dat betekent niet dat bovenstaande voor jou (alleen) geldt.
Dit kan hier, niet in het topic zelf.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 22 december 2016 @ 17:22:51 #3
416020 K44S
The bearded man
pi_167529213
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 16:25 schreef Leandra het volgende:

[..]

[..]

[..]

Dit kan hier, niet in het topic zelf.
Voor mij is discussie klaar hoor, Lingue heeft enigszins gelijk. Ik snap alleen de frustratie verder niet. Als het je niet bevalt, dan lees je het toch niet?
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_167529597
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 17:22 schreef K44S het volgende:

[..]

Voor mij is discussie klaar hoor, Lingue heeft enigszins gelijk. Ik snap alleen de frustratie verder niet. Als het je niet bevalt, dan lees je het toch niet?
Ik snap de frustratie wel, want het zuigt zo'n heel topic op, dat off-topic gedoe.
Echt, het heeft in dat topic gewoon geen plaats dat je de hele dag niets doet, een beetje stof afneemt door de stad wandelt enz. enz. enz.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 22 december 2016 @ 17:43:58 #5
416020 K44S
The bearded man
pi_167529652
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 17:41 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik snap de frustratie wel, want het zuigt zo'n heel topic op, dat off-topic gedoe.
Echt, het heeft in dat topic gewoon geen plaats dat je de hele dag niets doet, een beetje stof afneemt door de stad wandelt enz. enz. enz.
Nee, dat dagboek gedeelte DAAR ben ik het helemaal mee eens.
Maar zoals bijv afwijzingen of gesprekken die gaan komen.

Ja ik voelde mij doordat aangesproken.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_167529823
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 17:43 schreef K44S het volgende:

[..]

Nee, dat dagboek gedeelte DAAR ben ik het helemaal mee eens.
Maar zoals bijv afwijzingen of gesprekken die gaan komen.

Ja ik voelde mij doordat aangesproken.
Ik zeg nergens dat je niet mag melden dat je gesprekken voert of afwijzingen krijgt. Het gaat erom dat het in lief dagboek vorm gebeurt. Je kunt ook wekelijks updaten over de stand van zaken met afwijzingen en gesprekken. En geplande gesprekken zijn altijd leuk om te melden en geeft hopelijk een energie boost ipv negativiteit. Maar je kunt dan het topic ook gebruiken om tips te krijgen hoe wel/niet te solliciteren. Of welke vragen misschien belangrijk zijn om goed voor te bereiden, of om een goed vragenlijstje op te stellen. Of hoe je misschien om moet gaan met zenuwen of wat je wel/niet op je cv moet zetten etc etc. En Dan ga je in gesprek met mensen over ervaringen ipv het lief dagboek gebeuren.

Er is totaal 0,0 positieve bijdrage te vinden in het topic wat ik de afgelopen weken probeer te lezen. En ja al die negativiteit is zwaar irritant.

Iedereen met een beetje gezond verstand weet heel goed dat fulltime ww niet leuk is, maar je kunt het ook leuk maken. Maar de constante herhaling maakt het een erg negatief topic. Ook als je alleen maar op een negatieve manier kunt uitdrukken dat je een afwijzing hebt helpt niet mee. Niet om mensen mee te laten praten in het topic en niet voor jezelf om ergens positieve energie uit te halen.

En mijn opmerkingen zijn niet specifiek op jou van toepassing. Zonder namen te noemen zijn het anderen die het voornamelijk initiëren die negativiteit in het topic.

Jammer genoeg voelen die zich niet aangesproken op de berichten die de mod regelmatig plaatst....
  donderdag 22 december 2016 @ 20:06:00 #7
416020 K44S
The bearded man
pi_167532813
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2016 17:55 schreef Lingue het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat je niet mag melden dat je gesprekken voert of afwijzingen krijgt. Het gaat erom dat het in lief dagboek vorm gebeurt. Je kunt ook wekelijks updaten over de stand van zaken met afwijzingen en gesprekken. En geplande gesprekken zijn altijd leuk om te melden en geeft hopelijk een energie boost ipv negativiteit. Maar je kunt dan het topic ook gebruiken om tips te krijgen hoe wel/niet te solliciteren. Of welke vragen misschien belangrijk zijn om goed voor te bereiden, of om een goed vragenlijstje op te stellen. Of hoe je misschien om moet gaan met zenuwen of wat je wel/niet op je cv moet zetten etc etc. En Dan ga je in gesprek met mensen over ervaringen ipv het lief dagboek gebeuren.

Er is totaal 0,0 positieve bijdrage te vinden in het topic wat ik de afgelopen weken probeer te lezen. En ja al die negativiteit is zwaar irritant.

Iedereen met een beetje gezond verstand weet heel goed dat fulltime ww niet leuk is, maar je kunt het ook leuk maken. Maar de constante herhaling maakt het een erg negatief topic. Ook als je alleen maar op een negatieve manier kunt uitdrukken dat je een afwijzing hebt helpt niet mee. Niet om mensen mee te laten praten in het topic en niet voor jezelf om ergens positieve energie uit te halen.

En mijn opmerkingen zijn niet specifiek op jou van toepassing. Zonder namen te noemen zijn het anderen die het voornamelijk initiëren die negativiteit in het topic.

Jammer genoeg voelen die zich niet aangesproken op de berichten die de mod regelmatig plaatst....
Duidelijk en ik begrijp je nu beter en ik geef je gelijk
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_167544411
Hey! Leandra heeft een nieuwe UI! :o
pi_167544495
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 december 2016 06:42 schreef 0906 het volgende:
Hey! Leandra heeft een nieuwe UI! :o
WGR / [WGR] [SC] Achterop de R1 met Big Frank door de KFC drive :Y) ?
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_167555181
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 17:15 schreef poker4lifee het volgende:
echt zo irritant die posts de hele tijd, ook altijd hetzelfde :') kan een mod daar niks tegen doen?
Ik neem je even hier mee naar toe. Wie weet lezen ze het dan ook. Hoewel Leandra er echt wel bovenop zit en volgens mij elke dag moet schoonmaken in het topic over al het geneuzel wat er of niet hoort of steeds het lief dagboek gehalte.

Ik had er gisteren ook al een melding van gemaakt maar meneer DatIsJammur trekt zich er weinig van aan om positieve input in te brengen en alleen maar te blijven zeiken of steeds weer het zelfde geneuzel van hem.

Ik probeer er niet op te reageren maar het blijft lastig. En alle positieve bijdrage in het topic die verwateren door 1 zielig persoontje met zijn negatieve houding en dat is jammer want het was echt ooit een fijn en goed topic waar mensen van elkaar konden leren van begin tot eind om een nieuwe baan te vinden.
pi_167555214
Ik ken m van R&P en daar deed hij hetzelfde. Hij gaf ook gewoon toe dat hij het om de aandacht deed :') Het boeit hem echt niet dat jij, of wij, zijn posts vervelend vinden. Hij geniet er zelfs van want negatieve aandacht is ook aandacht.
pi_167555217
En voor de mods, ja het gaat WEER offtopic daar in het werkzoekende topic.
pi_167555235
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 17:20 schreef Lingue het volgende:
En voor de mods, ja het gaat WEER offtopic daar in het werkzoekende topic.
Naja wat ook vervelend is, is dat mensen steeds zien dat hij daar posts en daar dan komen om te rellen :')
pi_167555264
Misschien moeten de mods dan eens wat harder optreden want ze laten het uiteindelijk ook gewoon toe, in de zin van wel steeds opruimen maar geen consequenties aan hangen.

Ik miste jou en MoBlo al even in het topic en ik kwam er eigenlijk ook al niet meer door hem. Maar dat vind ik wel jammer.... En de verkeerde mensen voelden zich gisteren aangesproken en dat is dan ook weer jammer.
pi_167555312
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 17:20 schreef Elvi het volgende:
Ik ken m van R&P en daar deed hij hetzelfde. Hij gaf ook gewoon toe dat hij het om de aandacht deed :') Het boeit hem echt niet dat jij, of wij, zijn posts vervelend vinden. Hij geniet er zelfs van want negatieve aandacht is ook aandacht.
Als je dat nog naar boven kunt toveren dat ie dat toegeeft moet dat toch genoeg reden zijn om hem voorlopig even de digitale mond te snoeren, iig in dat topic... ?!
pi_167555380
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 17:23 schreef Lingue het volgende:

[..]

Als je dat nog naar boven kunt toveren dat ie dat toegeeft moet dat toch genoeg reden zijn om hem voorlopig even de digitale mond te snoeren, iig in dat topic... ?!
Neuh... In R&P ging het ook zo (vraag maar aan Moblo :P ). De mods kúnnen ook niks onder de huidige policy.

En ja hij jaagt sommige mensen inderdaad weg uit het topic, maar hij trekt ook weer anderen (relschoppers).
pi_167555498
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 17:27 schreef Elvi het volgende:

[..]

Neuh... In R&P ging het ook zo (vraag maar aan Moblo :P ). De mods kúnnen ook niks onder de huidige policy.

En ja hij jaagt sommige mensen inderdaad weg uit het topic, maar hij trekt ook weer anderen (relschoppers).
Mag ik niet een topic starten: "werkzoekenden: voor iedereen behalve DatIsJammur" ? :P
pi_167555522
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 17:32 schreef Lingue het volgende:

[..]

Mag ik niet een topic starten: "werkzoekenden: voor iedereen behalve DatIsJammur" ? :P
_O-

Een centraal topic voor mensen in de bijstand is misschien wél een idee. Dan kunnen ze daar samen klagen dat ze geen dagbesteding hebben.
pi_167555717
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 17:32 schreef Elvi het volgende:

[..]

_O-

Een centraal topic voor mensen in de bijstand is misschien wél een idee. Dan kunnen ze daar samen klagen dat ze geen dagbesteding hebben.
Haha, ja idd. Of gewoon een dagbestingstopic, want hij zit natuurlijk nog niet in de bijstand he. Want dat wilt hij niet.... :P
  vrijdag 23 december 2016 @ 18:41:01 #20
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_167557118
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 17:20 schreef Lingue het volgende:
En voor de mods, ja het gaat WEER offtopic daar in het werkzoekende topic.
Ja hoi, ik doe m'n best maar ik loop al sinds vanmorgen 08.25 uur half Nederland door te racen, was om 18.10 thuis en al die shit waar een TR voor geplaatst was is inmiddels weg
Is het een idee dat ik in het vervolg ook met 120 km/pu op de A1 tijdens het rijden ga modden of is het allemaal niet zo'n drama dat dat nodig is?

Edit: ik zie dat er nog meer zooi staat maar dat gaat me mobiel niet lukken qua noten en verwijderen, dus dat moet even wachten tot ik achter een laptop zit.

Mag ik eerst eten, de boel in de vaatwasser doen en zorgen dat m'n kind in bed ligt, of stopt de wereld met draaien als het niet binnen een kwartier weg is?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_167557383
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 december 2016 18:41 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja hoi, ik doe m'n best maar ik loop al sinds vanmorgen 08.25 uur half Nederland door te racen, was om 18.10 thuis en al die shit waar een TR voor geplaatst was is inmiddels weg
Is het een idee dat ik in het vervolg ook met 120 km/pu op de A1 tijdens het rijden ga modden of is het allemaal niet zo'n drama dat dat nodig is?

Edit: ik zie dat er nog meer zooi staat maar dat gaat me mobiel niet lukken qua noten en verwijderen, dus dat moet even wachten tot ik achter een laptop zit.

Mag ik eerst eten, de boel in de vaatwasser doen en zorgen dat m'n kind in bed ligt, of stopt de wereld met draaien als het niet binnen een kwartier weg is?
Hou het veilig onderweg, geniet van de dingen die je thuis nog moet doen en daarna kun je idd, als je zin hebt, hier aan de slag.
Jammer dat veel mensen niet snappen dat zelfs mods mensen zijn en een persoonlijk leven hebben.
pi_167557509
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 december 2016 18:41 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja hoi, ik doe m'n best maar ik loop al sinds vanmorgen 08.25 uur half Nederland door te racen, was om 18.10 thuis en al die shit waar een TR voor geplaatst was is inmiddels weg
Is het een idee dat ik in het vervolg ook met 120 km/pu op de A1 tijdens het rijden ga modden of is het allemaal niet zo'n drama dat dat nodig is?

Edit: ik zie dat er nog meer zooi staat maar dat gaat me mobiel niet lukken qua noten en verwijderen, dus dat moet even wachten tot ik achter een laptop zit.

Mag ik eerst eten, de boel in de vaatwasser doen en zorgen dat m'n kind in bed ligt, of stopt de wereld met draaien als het niet binnen een kwartier weg is?
Mijn berichtje was helemaal niet boos bedoeld. Had dat in een ander bericht ook aangegeven dat je volgens mij ook je best doet om het topic schoon te houden. Had all het berichtje van iemand anders hier mee genomen om niet nog meer Off topic daar te hebben.

Misschien dat de hoofdletters verkeert overkomen maar het was niet mijn bedoeling om er high priority van te maken want ik zie regelmatig dat je er mee bezig bent.

Excuses als het zo overgekomen is. Maar zal gedeeltelijk komen door frustraties omdat diezelfde persoon zich niet aan jouw opmerkingen houdt waar het topic voor bedoeld is... Dan lukt het anderen niet om er een positieve draai aan te geven.

Dus ja, doe rustig aan. Adem in en uit. DatIsJammur blijft toch wel bezig helaas.
pi_167557767
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 december 2016 18:58 schreef Lingue het volgende:

[..]

Mijn berichtje was helemaal niet boos bedoeld.
Zo kwam het wel over. Denk in het vervolg na voordat je begint te roepen, nu help je een mod over de zeik.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_167557805
Ik vond het ook niet boos overkomen, eerder gefrustreerd omdat er steed 2 users zijn die blijven zuigen. Maar niet dat het perse tegen een mod gericht was.
Maar goed, het zijn de stressvolle dagen voor de feestdagen dus misschien dat iedereen wat meer geïrriteerd reageert.
pi_167558017
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 december 2016 19:09 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Zo kwam het wel over. Denk in het vervolg na voordat je begint te roepen, nu help je een mod over de zeik.
Zoals ook elvi aangeeft en ik net al aan de mod zelf heb aangegeven was het niet boos bedoeld.
Het gaat niet over jou of om jou dus bemoei je er niet mee. Dan klaart de lucht snel genoeg weer op ipv een vuurtje aan te blijven wakkeren.
pi_167558180
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 december 2016 19:19 schreef Lingue het volgende:

[..]

Het gaat niet over jou of om jou dus bemoei je er niet mee. Dan klaart de lucht snel genoeg weer op ipv een vuurtje aan te blijven wakkeren.
Ook hier ben je weer agressief in je benadering richting anderen die niet met jou in de pas lopen. Spot het patroon.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_167558333
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 december 2016 19:25 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ook hier ben je weer agressief in je benadering richting anderen die niet met jou in de pas lopen. Spot het patroon.
Ja joh ik ben agressief... 😂Misschien moet je eerst ff opzoeken wat agressief betekent in plaats van domme dingen te roepen.

Maar ik zet jou ook wel op de ignore list want net als andere irritante users in bepaalde topics heb jij ook geen kaas gegeten om te bedenken wanneer je wel iets moet zeggen en wanneer niet.

Verder ben ik hier met jou wel klaar. Als Leandra nog wat uitleg wil hebben weet ze mijn pm box vast te vinden. Maar ik denk dat ze mijn uitgebreide bericht op haar reactie prima kan plaatsen en begrijpen.

Verdere discussie met jou en anderen hierover is zinloos.
  vrijdag 23 december 2016 @ 20:03:22 #28
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_167559244
Jongens, er stond één TR bij het topic, terwijl er veel meer off-topic geneuzel blijkt te zijn, ik heb veel liever dat jullie TR's zetten bij posts die niet kunnen dan dat hier gemeld wordt dat het alweer een hele tijd off-topic gaat.
Maar goed, ik ga nu even kijken wat er nog meer weg kan cq weg moet.

En ik ben moe, tot op het bot moe, heb een hele intensieve dag gehad, dus dat zal z'n uitweg vast in cynisme gevonden hebben, het is niet anders.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_167559288
#JeSuisLeandra
#HandsOffOurGirl

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2016 20:05:36 ]
  vrijdag 23 december 2016 @ 20:05:52 #30
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_167559324
#prayforleandra
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_167559341
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 20:03 schreef Leandra het volgende:
Jongens, er stond één TR bij het topic, terwijl er veel meer off-topic geneuzel blijkt te zijn, ik heb veel liever dat jullie TR's zetten bij posts die niet kunnen dan dat hier gemeld wordt dat het alweer een hele tijd off-topic gaat.
Maar goed, ik ga nu even kijken wat er nog meer weg kan cq weg moet.

En ik ben moe, tot op het bot moe, heb een hele intensieve dag gehad, dus dat zal z'n uitweg vast in cynisme gevonden hebben, het is niet anders.
Got it. We waarderen je werk natuurlijk, ook al zijn sommige mensen een tikkeltje ongeduldig. We bedoelen het goed :)
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_167559352
#standupforleandra
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_167559541
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 20:03 schreef Leandra het volgende:
Jongens, er stond één TR bij het topic, terwijl er veel meer off-topic geneuzel blijkt te zijn, ik heb veel liever dat jullie TR's zetten bij posts die niet kunnen dan dat hier gemeld wordt dat het alweer een hele tijd off-topic gaat.
Maar goed, ik ga nu even kijken wat er nog meer weg kan cq weg moet.

En ik ben moe, tot op het bot moe, heb een hele intensieve dag gehad, dus dat zal z'n uitweg vast in cynisme gevonden hebben, het is niet anders.
Goed om te weten dat hier de voorkeur naar uit gaat.

En, geen probleem verder hoor. Kan gebeuren en volgens mij hebben we allebei geen kwaad bloed willen zetten. Hopelijk heb je een rustige avond! En fijn dat het opgeschoond is weer.
  vrijdag 23 december 2016 @ 20:17:38 #34
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_167559747
Het is ook handiger als er niet op gereageerd wordt... dat scheelt weer een deel posts verwijderen.

Maar goed, de boel is weer weg, en ik had een vrij forse bezem dus er zal vast wel een pareltje van een kwaliteitspost meegegaan zijn, maar het is niet anders.... paarlen voor de zwijnen in dat geval.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 23 december 2016 @ 20:18:59 #35
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_167559798
Uiteraard is een TR voor ons makkelijker. Dan worden wij op een bepaalde post gewezen ipv alleen een heel topic. Sowieso ben ik ivm FHF en SR even iets minder aanwezig dus staat Leandra er iets te vaak even alleen voor. Na SR en de kerstpakketten van FHF zal de bezetting ook weer optimaal genoeg zijn.

We doen ons best, maar het helpt ook niet dat men hier in het topic elkaar in de haren vliegt.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  vrijdag 23 december 2016 @ 20:27:52 #36
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_167560122
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 december 2016 20:06 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Got it. We waarderen je werk natuurlijk, ook al zijn sommige mensen een tikkeltje ongeduldig. We bedoelen het goed :)
Ik weet het, en dat waardeer ik ook.
Het is gewoon alleen heel lastig als je er niet bent, er één TR bij een topic staat, je die even tussen tig dingen door regelt en dan hier kijkt en ziet dat er veel meer aan de hand is dan die ene TR.
Ik ben er vaak, ik ben er echt heel vaak, en als ik op de laptop zit dan heb ik een apart tabblad open staan met WGR, en dat F5 ik best regelmatig, dus als ik er ben dan werkt een TR gewoon echt het best.
Vandaag was ik er niet, heb ik behalve heel NL doorcrossen ook nog 2 uur een gesprek op 150% concentratie gehad, en dan is het gewoon een hele drukke dag.
Ik zit na de vaatwasser weer aan de eettafel met laptop, en ik weet niet eens of ik nog wel de moed heb om op te staan en naar de bank te lopen, of dat ik naar m'n bed ga.... zo'n dag.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_167560193
Ja die TR was van mij *O* ik dacht ik kies even 1 post uit :')
  vrijdag 23 december 2016 @ 20:30:18 #38
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_167560238
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 20:29 schreef Elvi het volgende:
Ja die TR was van mij *O* ik dacht ik kies even 1 post uit :')
Ja, daar was ik al blij mee, maar hij stond een beetje onderaan :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_167560250
En joh, chill. We verwachten echt niet dat je straks met kerst hier ook constant aanwezig bent :') we probéren te negeren en TR te zetten :)
  vrijdag 23 december 2016 @ 20:35:35 #40
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_167560412
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 20:30 schreef Elvi het volgende:
En joh, chill. We verwachten echt niet dat je straks met kerst hier ook constant aanwezig bent :') we probéren te negeren en TR te zetten :)
Top! Ik verwacht overigens wel behoorlijk regelmatig aanwezig te zijn met kerst, want we hebben geen verplichtingen, echter wel een behoorlijke voorraad rosé in huis, dus mochten er nog meer parels slachtoffer van een bezem worden; bij deze op voorhand m'n excuses :P
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_167560591
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 20:27 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik weet het, en dat waardeer ik ook.
Het is gewoon alleen heel lastig als je er niet bent, er één TR bij een topic staat, je die even tussen tig dingen door regelt en dan hier kijkt en ziet dat er veel meer aan de hand is dan die ene TR.
Ik ben er vaak, ik ben er echt heel vaak, en als ik op de laptop zit dan heb ik een apart tabblad open staan met WGR, en dat F5 ik best regelmatig, dus als ik er ben dan werkt een TR gewoon echt het best.
Vandaag was ik er niet, heb ik behalve heel NL doorcrossen ook nog 2 uur een gesprek op 150% concentratie gehad, en dan is het gewoon een hele drukke dag.
Ik zit na de vaatwasser weer aan de eettafel met laptop, en ik weet niet eens of ik nog wel de moed heb om op te staan en naar de bank te lopen, of dat ik naar m'n bed ga.... zo'n dag.
Soms moet je ook voor jezelf kiezen. Vandaag lijkt me zo'n dag. Fok overleeft een avondje wel lijkt me zo :)

Zijn er geen andere mensen die mod willen en kunnen worden op WGR? Jullie hebben het retedruk.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  vrijdag 23 december 2016 @ 20:47:41 #42
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_167560842
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 20:41 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Soms moet je ook voor jezelf kiezen. Vandaag lijkt me zo'n dag. Fok overleeft een avondje wel lijkt me zo :)

Zijn er geen andere mensen die mod willen en kunnen worden op WGR? Jullie hebben het retedruk.
Nah, normaal is het prima te doen, maar soms is het een beetje een snelkookpan en dan is de druk dusdanig dat het even ontploft, maakt ook niet uit, shit happens.
Over het algemeen is WGR behoorlijk goed modbaar, en de ene keer dat de boel met dit soort dingen uit de hand loopt is behoorlijk beperkt, daarbij; Nizno is ook druk met FHF en SR, en dat is ook zo weer voorbij.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_167560847
Niet gelezen maar ik ben vóór leandra en ik schaam mij er niet voor
pi_167561468
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 december 2016 18:41 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja hoi, ik doe m'n best maar ik loop al sinds vanmorgen 08.25 uur half Nederland door te racen,
quote:
99s.gif Op vrijdag 23 december 2016 20:18 schreef Nizno het volgende:
Sowieso ben ik ivm FHF en SR even iets minder aanwezig dus staat Leandra er iets te vaak even alleen voor.
Misschien je collega Maharbal eens vragen zich actief met dit forum te bemoeien :')
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_167561611
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 21:00 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]


[..]

Misschien je collega Maharbal eens vragen zich actief met dit forum te bemoeien :')
Is die nog steeds blauw dan? :')
pi_167561661
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 december 2016 21:04 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Is die nog steeds blauw dan? :')
Zo blauw als ik na een avondje doorzakken
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  vrijdag 23 december 2016 @ 21:21:52 #47
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_167562380
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 21:00 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

[..]

Misschien je collega Maharbal eens vragen zich actief met dit forum te bemoeien :')
Misschien weten wij wel waarom hij er minder is en maken wij er geen punt van ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_167562518
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 21:21 schreef Leandra het volgende:

[..]

Misschien weten wij wel waarom hij er mindernooit is en maken wij er geen punt van ;)
Fixed that for you ^O^

Inb4 heel belangrijk achter de schermen enzo.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_167651358
Kerstgroet aan Leandra
pi_167655053
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 december 2016 20:00 schreef 0906 het volgende:
Kerstgroet aan Leandra
Beetje laat, niet?
  woensdag 28 december 2016 @ 23:41:46 #51
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_167693676
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_167698255
Huh? Er wordt een oud topic gekickt, en als er gevraagd wordt waarom dan worden de kick + de vragen helemaal verwijderd? Waarom dat dan? :?

[ Bericht 0% gewijzigd door tombolafan op 29-12-2016 08:26:26 ]
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  donderdag 29 december 2016 @ 08:21:38 #53
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_167698279
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2016 08:18 schreef tombolafan het volgende:
Huh? Er wordt een oud topic gekocht, en als er gevraagd wordt waarom dan worden de kick + de vragen helemaal verwijderd? Waarom dat dan? :?
Ik heb het toch gekocht!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_167698312
quote:
18s.gif Op donderdag 29 december 2016 08:21 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik heb het toch gekocht!
whehehehehehe _O-
Fixed
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_167698638
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2016 08:18 schreef tombolafan het volgende:
Huh? Er wordt een oud topic gekickt, en als er gevraagd wordt waarom dan worden de kick + de vragen helemaal verwijderd? Waarom dat dan? :?
Ik heb geen idee welk topic je bedoelt.
Maar als het een baggerkick is dan is dat meestal wel de manier waarop eea gedaan wordt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_167698813
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2016 09:02 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik heb geen idee welk topic je bedoelt.
Maar als het een baggerkick is dan is dat meestal wel de manier waarop eea gedaan wordt.
ah ok, het was een kick van Ole dus ik ging uit van een reden tot kicken zeg maar. En ineens was hij uit m'n myat :D
Ging over Anderzorg, topic uit 2013 dus vandaar wrs verwijderd ^O^
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_167698864
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2016 09:13 schreef tombolafan het volgende:

[..]

ah ok, het was een kick van Ole dus ik ging uit van een reden tot kicken zeg maar. En ineens was hij uit m'n myat :D
Ging over Anderzorg, topic uit 2013 dus vandaar wrs verwijderd ^O^
Ah okay, geen idee, kan ze zelf ook wel verwijderd hebben.

Als het om die cashback linkjes gaat dan hoort dat sowieso in het FHF topic.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 29 december 2016 @ 20:27:20 #58
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_167719349
Ik was het ook niet.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_167722860
quote:
99s.gif Op donderdag 29 december 2016 20:27 schreef Nizno het volgende:
Ik was het ook niet.
Je was het wel. ;)
Is het nou nodig om op deel 2 van het vaatwasser topic een slotje te doen? Ik vind het een harde maatregel. De TS post slechts mondjesmaat doordat hij geïntimideerd is door de vele would be experts in het consumentenrecht. Ik vond het wel een interessante discussie. Zeer levendig. :) Iets wat dit forum best kan gebruiken.

Het is in zijn algemeenheid een prachtige "case" om de rechten en plichten helder te krijgen. Want die zijn op dit gebied nog wat troebel. Mede door de nieuwigheid natuurlijk en doordat mensen de "handleiding" liever niet lezen. Dat is een bekend defect in het menselijk functioneren. Er zit werkelijk alles in dat topic. We kunnen daar veel van leren.

[ Bericht 7% gewijzigd door Bart2002 op 29-12-2016 21:59:13 ]
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_167723098
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 21:53 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Je was het wel. ;)
Is het nou nodig om op deel 2 van het vaatwasser topic een slotje te doen? Ik vind het een harde maatregel. De TS post slechts mondjesmaat doordat hij geïntimideerd is door de vele would be experts in het consumentenrecht. Ik vond het wel een interessante discussie. Zeer levendig. :) Iets wat dit forum best kan gebruiken.

Het is in zijn algemeenheid een prachtige "case" om de rechten en plichten helder te krijgen. Want die zijn op dit gebied nog wat troebel. Mede door de nieuwigheid natuurlijk en doordat mensen de "handleiding" liever niet lezen.
Doe eens niet zo agressief, met je "je was het wel".
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_167723124
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 21:59 schreef Leandra het volgende:

[..]

Doe eens niet zo agressief, met je "je was het wel".
Ik zet er toch een duidelijke smiley achter? Een luchtigheidje, meer is het niet.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_167723169
En een deel 2 met een andere TS is gewoon niet handig, de TS van deel 1 is meer dan regelmatig online, dus die kan prima zelf een deel 2 openen als hij daar behoefte aan heeft, ziet iedereen ook gelijk dat een antwoord van TS is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_167723238
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 22:01 schreef Leandra het volgende:
En een deel 2 met een andere TS is gewoon niet handig, de TS van deel 1 is meer dan regelmatig online, dus die kan prima zelf een deel 2 openen als hij daar behoefte aan heeft, ziet iedereen ook gelijk dat een antwoord van TS is.
Dat snap ik vrouw. Maar ik had belang bij de snelle voortzetting van de discussie. Ik zit in de flow zeg maar. Dat is een zeer duidelijk nadeel van die volkomen willekeurige 300.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_167723289
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 22:02 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Dat snap ik vrouw. Maar ik had belang bij de snelle voortzetting van de discussie. Ik zit in de flow zeg maar. Dat is een zeer duidelijk nadeel van die volkomen willekeurige 300.
Ja leuk, maar het ging al niet echt meer over de case van TS, en TS was het afgelopen half uur online en kan dus prima een deel 2 openen als hij daar behoefte aan heeft.

Juist dit eeuwige gedoe (in een flow), maakt dat mensen geen deel 2 aanmaken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_167723351
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 22:04 schreef Leandra het volgende:
Juist dit eeuwige gedoe (in een flow), maakt dat mensen geen deel 2 aanmaken.
Dat weet ik niet. Zou kunnen hoor. Als dat de manier is hoe jij ziet dat een forum zou moeten werken dan respecteer ik dat.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_167723423
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 22:05 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Dat weet ik niet. Zou kunnen hoor. Als dat de manier is hoe jij ziet dat een forum zou moeten werken dan respecteer ik dat.
Dat de originele TS een deel 2 opent is zeker in WGR redelijk standaard, juist als het om een specifieke zaak gaat, dat maakt het gewoon wel zo leesbaar.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_167723900
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 22:07 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat de originele TS een deel 2 opent is zeker in WGR redelijk standaard, juist als het om een specifieke zaak gaat, dat maakt het gewoon wel zo leesbaar.
Die "specifieke zaak" is m.i ontzettend breed toepasbaar en juist (ook door het sentiment omdat het echt is) zeer geschikt om wat meer inzicht te krijgen in consumentenrecht en de wet koop op afstand. En nog wat praktische zaken ook. Maar goed. We wachten het deel 2 rustig af. Als die niet komt mag die van mij dan weer open?
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_167724000
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 22:21 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Die "specifieke zaak" is m.i ontzettend breed toepasbaar en juist (ook door het sentiment omdat het echt is) zeer geschikt om wat meer inzicht te krijgen in consumentenrecht en de wet koop op afstand. En nog wat praktische zaken ook. Maar goed. We wachten het deel 2 rustig af. Als die niet komt mag die van mij dan weer open?
Open dan gewoon een nieuw topic waar je breed toepasbaar kunt discussiëren?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_167724016
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 22:21 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Die "specifieke zaak" is m.i ontzettend breed toepasbaar en juist (ook door het sentiment omdat het echt is) zeer geschikt om wat meer inzicht te krijgen in consumentenrecht en de wet koop op afstand. En nog wat praktische zaken ook. Maar goed. We wachten het deel 2 rustig af. Als die niet komt mag die van mij dan weer open?
Nee, want dat blijft een deel 2 van hetzelfde topic. Die van jou gaat sowieso niet meer open.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_167724079
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 22:23 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Open dan gewoon een nieuw topic waar je breed toepasbaar kunt discussiëren?
Nee, dan begrijp je niet wat ik schrijf. Het gaat tevens om het sentiment van een "echte" zaak. Wat een bijzondere dynamiek oplevert. Vind ik. Your mileage may vary.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_167724125
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 22:24 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, want dat blijft een deel 2 van hetzelfde topic. Die van jou gaat sowieso niet meer open.
Ik ga daar over klagen bij jouw baas. Moet jij eens zien hoe snel ie weer open is.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_167724161
Dat is ook een grapje. Het is duidelijk wat mij betreft.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_167724245
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 22:26 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Ik ga daar over klagen bij jouw baas. Moet jij eens zien hoe snel ie weer open is.
Goed idee, dat kan hier: forum@fok.nl

Overigens had de kapitein gewoon gelijk; open dan een apart topic voor die discussie, maar niet een deel 2 van een bestaand topic.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_167724280
Waar is je gevoel voor humor gebleven Lea?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_167724331
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 22:29 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Waar is je gevoel voor humor gebleven Lea?
Verwijzen naar het juiste mailadres was niet goed?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 30 december 2016 @ 06:25:36 #76
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_167731354
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 21:53 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Je was het wel. ;)
nope :6

En de rest van de discussie is wel duidelijk beantwoord inmiddels. >:)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  vrijdag 30 december 2016 @ 07:38:49 #77
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_167731491
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 22:29 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Waar is je gevoel voor humor gebleven Lea?
insert storneren-grap
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  vrijdag 30 december 2016 @ 08:18:34 #78
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_167731681
quote:
12s.gif Op vrijdag 30 december 2016 07:38 schreef Mark het volgende:

[..]

insert storneren-grap
Ah, hij heeft wel gemaild en je hebt hem onbeantwoord teruggestuurd?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 30 december 2016 @ 08:27:59 #79
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_167731753
de server kan hem gestorneerd hebben
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  vrijdag 30 december 2016 @ 08:32:00 #80
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_167731813
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 december 2016 08:27 schreef Mark het volgende:
de server kan hem gestorneerd hebben
Is dat dan een bug of juist zeer geavanceerd?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 30 december 2016 @ 21:21:10 #81
862 Arcee
Look closer
  vrijdag 30 december 2016 @ 21:22:15 #82
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_167759935
quote:
Ik zit nu mobiel, maar zodra ik achter te laptop zit zal ik 'm koppelen.

Edit: done :s)

[ Bericht 7% gewijzigd door Leandra op 30-12-2016 21:33:57 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 3 januari 2017 @ 09:07:58 #84
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_167849514
WGR / Schandalig behandeld door werkgever

Wat is daar eigenlijk weggehaald? Volgens mij stond er weinig verkeerds in toch?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 3 januari 2017 @ 09:09:30 #85
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_167849536
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 09:07 schreef kanovinnie het volgende:
WGR / Schandalig behandeld door werkgever

Wat is daar eigenlijk weggehaald? Volgens mij stond er weinig verkeerds in toch?
Volgens mij de naam van de werkgever, diverse malen.
Advies vragen is het doel, dat kan prima zonder naming and shaming.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 3 januari 2017 @ 09:11:20 #86
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_167849562
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 09:09 schreef Leandra het volgende:

[..]

Volgens mij de naam van de werkgever, diverse malen.
Advies vragen is het doel, dat kan prima zonder naming and shaming.
Oh, zo. Ja dan is het wel logisch
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 3 januari 2017 @ 09:20:24 #87
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_167849681
Klopt. In de TT en in de OP stond meermalen de naam van de bouwmarkt.
Wat dus voor het verhaal niet uit maakt of het X of Y is. Het is gewoon de werkgever.

Om het hele topic te sluiten wegens naming and shaming vond ik niet nodig aangezien de discussie over de tweede proeftijd natuurlijk een goede is voor alle mensen om via Google te kunnen lezen.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  dinsdag 3 januari 2017 @ 09:26:37 #88
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_167849781
Daar heb je ook gelijk in. Het zal nog een heel karwei zijn geweest om die naam overal weg te halen
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 3 januari 2017 @ 09:27:26 #89
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_167849789
quote:
9s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 09:26 schreef kanovinnie het volgende:
Daar heb je ook gelijk in. Het zal nog een heel karwei zijn geweest om die naam overal weg te halen
Dat zeg ik...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 3 januari 2017 @ 09:28:14 #90
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_167849795
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 09:27 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat zeg ik...
Het is natuurlijk geen punt voor jullie.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 3 januari 2017 @ 10:32:14 #91
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_167850798
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 09:28 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Het is natuurlijk geen punt voor jullie.
Er is altijd iets te doen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 6 januari 2017 @ 12:02:36 #92
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_167921636
Ah de grap van de CV-ketel is weg! En ik moest er zelf nog wel zo hard om lachen :D
  vrijdag 6 januari 2017 @ 12:07:40 #93
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_167921750
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 12:02 schreef Boca_Raton het volgende:
Ah de grap van de CV-ketel is weg! En ik moest er zelf nog wel zo hard om lachen :D
Ja dat dacht ik al, maar er was in het topic al genoeg gewaarschuwd hè....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 6 januari 2017 @ 12:21:23 #94
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_167922063
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 12:07 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja dat dacht ik al, maar er was in het topic al genoeg gewaarschuwd hè....
Oh zo. Jammer dat ie in WGR moest want het had een pareltje van meligheid kunnen worden.
  zaterdag 7 januari 2017 @ 11:23:19 #95
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_167945303
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 11:14 schreef GracePearl het volgende:
Hello,

Ik ben net nieuw op jullie forum en heb net een post geplaats voor werkzoeken maar nu is deze eraf gehaald. Zou iemand mij kunnen vertellen waarom dit is?

Ik was onder de veronderstelling dat er hier genoeg mensen op zoek zijn naar een baan en juist binnen ons bedrijf hebben veel verschillende vacatures beschikbaar.

Als ik hier niet over mag posten dan mijn excuses maar als dat geen probleem is zou ik willen weten of mijn post weer herplaats wordt!
Ik heb in je post geplaatst dat het voor overleg was, want het is nogal dubieus als hier een soort werving gaat plaatsvinden.
Inmiddels is er overleg geweest, en blijft je post weg. Hoe goed bedoeld ook wellicht, we zijn geen vacaturebank.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_167945372
Mijn post over verzekeringen die niet uitbetalen bij code oranje of rood is geen onzin, ik wil hier een discussie over, want waarom zou ik meer premie moeten betalen, omdat er debielen zijn die met dit weer de weg op gaan en ongelukken veroorzaken? Ik wil dat het topic heropend wordt en dat daar een gezonde discussie over gevoerd wordt!! Lijkt me absoluut een reeel onderwerp, want rijden met teveel drankmop mag ook niet omdat het risico op schade dan groter is, waarom dit dan niet??
pi_167945396
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 11:23 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik heb
WGR / Verzkering betaalt niet uit bij code oranje , of rood

Heropenen dus graag
  zaterdag 7 januari 2017 @ 11:28:46 #98
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_167945407
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 11:26 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Mijn post over verzekeringen die niet uitbetalen bij code oranje of rood is geen onzin, ik wil hier een discussie over, want waarom zou ik meer premie moeten betalen, omdat er debielen zijn die met dit weer de weg op gaan en ongelukken veroorzaken? Ik wil dat het topic heropend wordt en dat daar een gezonde discussie over gevoerd wordt!! Lijkt me absoluut een reeel onderwerp, want rijden met teveel drankmop mag ook niet omdat het risico op schade dan groter is, waarom dit dan niet??
Het is wel onzin, je claimt dat mensen niet verzekerd zijn als ze nu de weg op gaan.
Kom maar met een bron, en een fatsoenlijke, dan praten we verder, maar dit soort topics over zaken die niet spelen maar waarvan je claimt dat ze de waarheid zijn gaan we niet doen, we zitten in WGR, niet in ONZ.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 7 januari 2017 @ 11:29:52 #99
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_167945431
quote:
En als je zo'n toon aanslaat wordt de kans alleen maar kleiner; je beweert in de OP dat mensen niet verzekerd zijn als ze de weg op gaan, dit is pertinent onwaar.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 7 januari 2017 @ 11:37:12 #100
408238 Gabrunal_2013
this is my home
pi_167945574
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 11:28 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het is wel onzin, je claimt dat mensen niet verzekerd zijn als ze nu de weg op gaan.
Kom maar met een bron, en een fatsoenlijke, dan praten we verder, maar dit soort topics over zaken die niet spelen maar waarvan je claimt dat ze de waarheid zijn gaan we niet doen, we zitten in WGR, niet in ONZ.
Ik claim dat niet, want dat is niet zo, ik beweer dit nergens in het topic! Ik wil er alleen een discussie over! Dit mag toch wel?
  zaterdag 7 januari 2017 @ 11:39:01 #101
408238 Gabrunal_2013
this is my home
pi_167945606
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 11:29 schreef Leandra het volgende:

[..]

En als je zo'n toon aanslaat wordt de kans alleen maar kleiner; je beweert in de OP dat mensen niet verzekerd zijn als ze de weg op gaan, dit is pertinent onwaar.
Toon? Ik beweer het nergens en ik vraag het vriendelijk.. desnoods het topic naar POL , zeker niet naar ONZ , want het is geen onzindiscussie. Het is reeel, kijk maar eens hoeveel schade er is vandaag!
  zaterdag 7 januari 2017 @ 11:42:59 #102
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_167945668
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 11:37 schreef Gabrunal_2013 het volgende:

[..]

Ik claim dat niet, want dat is niet zo, ik beweer dit nergens in het topic! Ik wil er alleen een discussie over! Dit mag toch wel?
Dat claim je wel in in de OP en in de TT.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 7 januari 2017 @ 11:43:15 #103
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_167945678
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 11:39 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
k beweer het nergens en ik vraag het vriendelijk.. desnoods het topic naar POL , zeker niet naar ONZ , want het is geen onzindiscussie. Het is reeel, kijk maar eens hoeveel schade er is vandaag!
Het zou natuurlijk schelen als je iets duidelijker in je OP zou zetten dat het een stelling is in plaats van het zó neer te zetten alsof het De Waarheid is.
Overigens zie ik niet waarom dit een politieke kwestie zou zijn.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
  zaterdag 7 januari 2017 @ 12:00:39 #104
408238 Gabrunal_2013
this is my home
pi_167946028
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 11:42 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat claim je wel in in de OP en in de TT.
Zeker niet in de OP , in de TT poneer ik alleen een stelling.
pi_167946214
Sinds wanneer mag je in een forum geen stellingen plaatsen om er vervolgens over te discussiëren dan?

Zet dat gewoon stelling in de tt en dan is iedereen weer blij.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  zaterdag 7 januari 2017 @ 12:19:51 #106
408238 Gabrunal_2013
this is my home
pi_167946469
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 12:06 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Sinds wanneer mag je in een forum geen stellingen plaatsen om er vervolgens over te discussiëren dan?

Zet dat gewoon stelling in de tt en dan is iedereen weer blij.
Yep, hier word ik blij van :Y
  zaterdag 7 januari 2017 @ 12:21:34 #107
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_167946497
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 12:06 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Sinds wanneer mag je in een forum geen stellingen plaatsen om er vervolgens over te discussiëren dan?

Zet dat gewoon stelling in de tt en dan is iedereen weer blij.
Dan moet TS het als een stelling openen, en niet als een feit.
En dan als het toch alleen maar om de discussie gaat bij autoverzekeringen lijkt PTA (of GC) me een geschiktere plek voor een discussie.

Dus TS kan daar z'n best gaan doen op een TT en OP die wel duidelijk maken dat het om een discussie gaat.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_167946673
Er staat in de laatste alinea van de op dat het om een idee gaat. Hoe duidelijk wil je het nog meer hebben dan? Blijft een beetje opmerkelijk dat een mod ervoor kiest een topic te sluiten ipv om de discussie te sturen.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  maandag 9 januari 2017 @ 21:51:17 #109
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_168016003
WGR / De Volkskrant snapt de Wet Bescherming Persoongegevens niet

Zwartmakerij.

Dat schijnt wel een punt te zijn bij FOK!.

Kunnen jullie dit karwei even op jullie nemen?

En wat zeg ik dan?

Dat zeg ik! Bedankt! :)
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  maandag 9 januari 2017 @ 21:52:59 #110
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_168016082
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 21:51 schreef kanovinnie het volgende:
WGR / De Volkskrant snapt de Wet Bescherming Persoongegevens niet

Zwartmakerij.

Dat schijnt wel een punt te zijn bij FOK!.

Kunnen jullie dit karwei even op jullie nemen?

En wat zeg ik dan?

Dat zeg ik! Bedankt! :)
Waarom is dit zwartmakerij? Het probleem bestaat daadwerkelijk. Het ligt alleen niet specifiek aan de Volkskrant, want je loopt hier tegenaan bij iedere telemarketeer-namens-een-bedrijf-waar-je-klant-van-was-of-bent. Het is een denkfout in het systeem.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  maandag 9 januari 2017 @ 21:54:58 #111
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_168016152
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 21:52 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Waarom is dit zwartmakerij? Het probleem bestaat daadwerkelijk. Het ligt alleen niet specifiek aan de Volkskrant, want je loopt hier tegenaan bij iedere telemarketeer-namens-een-bedrijf-waar-je-klant-van-was-of-bent. Het is een denkfout in het systeem.
zo komt het op mij over. Gelukkig hebben de WGR modjes enige ruggengraat en een dosis gezond verstand dus als ik het bij het verkeerde eind heb zal er niets gebeuren.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  maandag 9 januari 2017 @ 21:55:54 #112
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_168016192
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 21:54 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

zo komt het op mij over. Gelukkig hebben de WGR modjes enige ruggengraat en een dosis gezond verstand dus als ik het bij het verkeerde eind heb zal er niets gebeuren.
Het topic is licht-KLB-waardig, dat ben ik met je eens. Maar raakvlakken met Recht zijn er wel degelijk.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  maandag 9 januari 2017 @ 21:57:25 #113
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_168016242
Ik heb de TT een beetje aangepast, want het maakt geen bal uit welke krant het is, ze doen het allemaal.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 9 januari 2017 @ 21:59:54 #114
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_168016360
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 21:55 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Het topic is licht-KLB-waardig, dat ben ik met je eens. Maar raakvlakken met Recht zijn er wel degelijk.
Dat er raakvlakken met recht zijn wil natuurlijk niet zeggen dat je zwart moet maken
Net als dat we naming ans shaming niet toestaan :)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  maandag 9 januari 2017 @ 22:01:19 #115
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_168016431
quote:
99s.gif Op maandag 9 januari 2017 21:59 schreef Nizno het volgende:

[..]

Dat er raakvlakken met recht zijn wil natuurlijk niet zeggen dat je zwart moet maken
Net als dat we naming ans shaming niet toestaan :)
Ik zie nu pas dat hij zich heeft aangemeld om dit topic te kunnen openen :{
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 9 januari 2017 @ 22:01:51 #116
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_168016452
Ik ben blij dat er daadkrachtig opgetreden is :)
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  maandag 9 januari 2017 @ 22:03:24 #117
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_168016521
quote:
99s.gif Op maandag 9 januari 2017 21:59 schreef Nizno het volgende:

[..]

Dat er raakvlakken met recht zijn wil natuurlijk niet zeggen dat je zwart moet maken
Net als dat we naming ans shaming niet toestaan :)
Ook weer waar.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  maandag 9 januari 2017 @ 22:03:47 #118
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_168016537
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 22:01 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ben blij dat er daadkrachtig opgetreden is :)
Mazzel natuurlijk met directe aanwezigheid :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 9 januari 2017 @ 22:03:52 #119
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_168016543
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 22:01 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik zie nu pas dat hij zich heeft aangemeld om dit topic te kunnen openen :{
Ik heb nog niet eens gekeken. Werk en op mobiel.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 9 januari 2017 @ 22:04:11 #120
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_168016565
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 22:01 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ben blij dat er daadkrachtig opgetreden is :)
Zo zijn wij
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  maandag 9 januari 2017 @ 22:04:32 #121
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_168016577
quote:
99s.gif Op maandag 9 januari 2017 22:03 schreef Nizno het volgende:

[..]

Ik heb nog niet eens gekeken. Werk en op mobiel.
In bed en mobiel, anders had ik het ook wel gelijk gezien :{
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 9 januari 2017 @ 22:05:47 #122
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_168016643
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 22:04 schreef Leandra het volgende:

[..]

In bed en mobiel, anders had ik het ook wel gelijk gezien :{
Goed excuus :)
Ben over een klein uur thuis. Zal wel ff schoonmaken. Zonder namen kan het best wat ik zo snel zag
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  maandag 9 januari 2017 @ 22:07:00 #123
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_168016700
quote:
99s.gif Op maandag 9 januari 2017 22:05 schreef Nizno het volgende:

[..]

Goed excuus :)
Ben over een klein uur thuis. Zal wel ff schoonmaken. Zonder namen kan het best wat ik zo snel zag
Ik haal al dat Volks er nog wel even uit ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 9 januari 2017 @ 22:08:48 #124
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_168016799
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 22:07 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik haal al dat Volks er nog wel even uit ;)
Al gedaan ook in de kwoot
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  maandag 9 januari 2017 @ 22:09:29 #125
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_168016835
Oh, je was al bezig :D

Die post van Hot ook :') _O-
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 9 januari 2017 @ 22:09:52 #126
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_168016861
En het wordt ik laten we staan zodat iedereen kan zien dat zijn Nederlands uitstekend is
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 9 januari 2017 @ 22:10:37 #127
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_168016897
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 22:09 schreef Leandra het volgende:
Oh, je was al bezig :D

Die post van Hot ook :') _O-
Ja die kan dat wel :)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 9 januari 2017 @ 22:10:55 #128
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_168016919
Ow het is geen SC hier hè?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  maandag 9 januari 2017 @ 22:12:35 #129
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_168016977
quote:
99s.gif Op maandag 9 januari 2017 22:10 schreef Nizno het volgende:
Ow het is geen SC hier hè?
Oh, niet? Jeetje, even zoeken dan...
Die is hier: WGR / [WGR] [SC] Achterop de R1 met Big Frank door de KFC drive :Y)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 10 januari 2017 @ 07:17:02 #130
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_168022560
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 22:03 schreef Leandra het volgende:

[..]

Mazzel natuurlijk met directe aanwezigheid :D
Daar kunnen ze in GC nog wat van leren. :{
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  donderdag 12 januari 2017 @ 01:05:02 #131
422610 Barrah
Komt niet uit Zevenbergen
pi_168068217
Beetje matig dat deze TS al zijn posts wist: WGR / Baankansen junior front-end developer

Fijn dat zijn vragen beantwoord zijn maar dan nog mag het topic leesbaar blijven voor anderen toch? :N
  donderdag 12 januari 2017 @ 06:54:36 #132
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_168068929
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2017 01:05 schreef Barrah het volgende:
Beetje matig dat deze TS al zijn posts wist: WGR / Baankansen junior front-end developer

Fijn dat zijn vragen beantwoord zijn maar dan nog mag het topic leesbaar blijven voor anderen toch? :N
Thnx, ik zal ze even terugzetten zodra ik achter m'n laptop zit.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 12 januari 2017 @ 08:02:37 #133
422610 Barrah
Komt niet uit Zevenbergen
pi_168069173
^O^
  donderdag 12 januari 2017 @ 09:19:56 #134
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_168069962
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2017 08:02 schreef Barrah het volgende:
^O^
Gefixed :s)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 12 januari 2017 @ 09:42:57 #135
422610 Barrah
Komt niet uit Zevenbergen
pi_168070364
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 09:19 schreef Leandra het volgende:

[..]

Gefixed :s)
God _O_
  donderdag 12 januari 2017 @ 09:51:22 #136
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_168070515
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 09:42 schreef Barrah het volgende:

[..]

God _O_
:@
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_168201291
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 09:51 schreef Leandra het volgende:

[..]

:@
:9~
pi_168253693
Waar is Nizno eigenlijk? Verkouden?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 18 januari 2017 @ 21:28:19 #139
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_168255504
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 20:48 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Waar is Nizno eigenlijk? Verkouden?
iets met werk.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_168255683
quote:
99s.gif Op woensdag 18 januari 2017 21:28 schreef Nizno het volgende:

[..]

iets met werk.
geldzaken & recht?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 18 januari 2017 @ 21:39:32 #141
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_168255873
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 21:32 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

geldzaken & recht?
ja uiteindelijk ook :)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  donderdag 19 januari 2017 @ 01:21:13 #142
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_168260874
Verdorie, te laat voor een gestorneerd-grap :(
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_168261188
Is het topic over de branderautomaat (van F***stra) verwijderd? Why?
pi_168261207
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 04:36 schreef r_one het volgende:
Is het topic over de branderautomaat (van F***stra) verwijderd? Why?
In rook opgegaan :')
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_168261227
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2017 05:55 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

In rook opgegaan :')
Werd het de mods te heet onder de voeten? :X
pi_168261284
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 06:18 schreef r_one het volgende:

[..]

Werd het de mods te heet onder de voeten? :X
Weet niet.. zal het vuurtje anders even wat opstoken
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  donderdag 19 januari 2017 @ 07:57:50 #147
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_168261450
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 04:36 schreef r_one het volgende:
Is het topic over de branderautomaat (van F***stra) verwijderd? Why?
Nee toch?
WGR / Reëel om voorrijkosten + uurloon bij garantie te betalen?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 19 januari 2017 @ 12:20:22 #148
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_168265628
Leandra ^O^
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_168266800
quote:
Ik kreeg vannacht serieus een error #52 (op een quote-alert van Ws) en hij was ook weg uit MyAT ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 19 januari 2017 @ 13:31:08 #150
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_168266830
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 13:30 schreef r_one het volgende:

[..]

Ik kreeg vannacht serieus een error #52 (op een quote-alert van Ws) en hij was ook weg uit MyAT ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kunnen ze in DIG vast wel beantwoorden :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_168266854
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2017 13:31 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat kunnen ze in DIG vast wel beantwoorden :')
Ik denk eerder de mods van WGR :{w
  donderdag 19 januari 2017 @ 13:33:16 #152
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_168266871
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 13:32 schreef r_one het volgende:

[..]

Ik denk eerder de mods van WGR :{w
It wasn't me :+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_168266953
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2017 13:33 schreef Leandra het volgende:

[..]

It wasn't me :+
No doubt about that :s)
  vrijdag 20 januari 2017 @ 21:30:11 #154
66083 Platina
78th Element
pi_168305990
Kan die possetje aub van dit forum verwijderd worden?
pi_168306410
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 21:30 schreef Platina het volgende:
Kan die possetje aub van dit forum verwijderd worden?
Nee je moet niet miepen en hem gewoon negeren.
Leven en laten leven.
Neem maar een abo om hem te blocken.

Ziezo, alle clichés weer op een rijtje. :7
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  vrijdag 20 januari 2017 @ 22:46:16 #156
66083 Platina
78th Element
pi_168308792
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 21:42 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Nee je moet niet miepen en hem gewoon negeren.
Leven en laten leven.
Neem maar een abo om hem te blocken.

Ziezo, alle clichés weer op een rijtje. :7
Gewoon storneren
  vrijdag 20 januari 2017 @ 23:08:09 #157
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_168309591
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 21:30 schreef Platina het volgende:
Kan die possetje aub van dit forum verwijderd worden?
Zet een TR als je vindt dat hij te ver gaat, dan kijken de mods er naar.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 21 januari 2017 @ 11:23:36 #158
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_168317884
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 13:30 schreef r_one het volgende:

[..]

Ik kreeg vannacht serieus een error #52 (op een quote-alert van Ws) en hij was ook weg uit MyAT ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_168320055
quote:
99s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 11:23 schreef Nizno het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Das was-ie ook. Maar dan nog ...het hele topic weg uit MyAT? :?
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 21 januari 2017 @ 14:48:49 #160
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_168321066
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 13:52 schreef r_one het volgende:

[..]

Das was-ie ook. Maar dan nog ...het hele topic weg uit MyAT? :?
dat klinkt als een bug...
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zaterdag 21 januari 2017 @ 15:50:43 #161
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_168322194
Ja of je hebt op het verkeerde knopje gedrukt.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_168322423
quote:
99s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 14:48 schreef Nizno het volgende:

[..]

dat klinkt als een bug...
Denk het ook. Normaal moet-ie dan de eerste post weergeven.

Krijg nu ook im de haverklap een "Er is een verkeerd forumnummet opgegeven" error :{
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 21 januari 2017 @ 23:40:21 #163
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_168332836
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 16:06 schreef r_one het volgende:

[..]

Denk het ook. Normaal moet-ie dan de eerste post weergeven.

Krijg nu ook im de haverklap een "Er is een verkeerd forumnummet opgegeven" error :{
misschien even een DM naar zoem sturen
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_168333831
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 16:06 schreef r_one het volgende:

[..]

Denk het ook. Normaal moet-ie dan de eerste post weergeven.

Krijg nu ook im de haverklap een "Er is een verkeerd forumnummet opgegeven" error :{
Daar hebben meer mensen last van..

Zie:
BUG / Layout soms vreemd op mobiel
pi_168335507
quote:
99s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 23:40 schreef Nizno het volgende:

[..]

misschien even een DM naar zoem sturen
Wie is zoem? :?
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 22 januari 2017 @ 11:57:09 #166
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_168338700
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 04:18 schreef r_one het volgende:

[..]

Wie is zoem? :?
rinus meet zoem
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 18:23 schreef zoem het volgende:lok
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  maandag 23 januari 2017 @ 12:49:39 #168
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_168369620
quote:
Volgende keer gewoon een TR plaatsen :)
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_168369627
quote:
2s.gif Op maandag 23 januari 2017 12:49 schreef Mark het volgende:

[..]

Volgende keer gewoon een TR plaatsen :)
Ah, ik dacht dat dat alleen was voor topics die aanstootgevend oid waren. Bedankt iig!
  maandag 23 januari 2017 @ 12:56:25 #170
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_168369766
Nee, een TR kan altijd geplaatst worden om moderators ergens op te attenderen of een verzoekje oid :)
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_168369876
quote:
2s.gif Op maandag 23 januari 2017 12:56 schreef Mark het volgende:
Nee, een TR kan altijd geplaatst worden om moderators ergens op te attenderen of een verzoekje oid :)
Weer wat geleerd na 10 jaar FOKken :D
pi_168531900
Het halve topic wordt verkracht door taalnazi's:

WGR / Geld beleggen.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 29 januari 2017 @ 22:43:22 #173
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_168532425
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2017 22:24 schreef spiritusbus het volgende:
Het halve topic wordt verkracht door taalnazi's:

WGR / Geld beleggen.
^O^
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  donderdag 2 februari 2017 @ 19:08:34 #174
416020 K44S
The bearded man
pi_168621173
Ik heb een vraag over een vakantieveiling website. Kan in dit subforum plaatsen?
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 2 februari 2017 @ 19:16:24 #175
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_168621395
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2017 19:08 schreef K44S het volgende:
Ik heb een vraag over een vakantieveiling website. Kan in dit subforum plaatsen?
als het de vraag is over hoe het werkt en de PHP in elkaar zit kan het beter in DIG.

Maar als het gewoon een vraag is over recht en geld of werk dan kan het prima in WGR.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  donderdag 2 februari 2017 @ 19:19:24 #176
416020 K44S
The bearded man
pi_168621482
quote:
99s.gif Op donderdag 2 februari 2017 19:16 schreef Nizno het volgende:

[..]

als het de vraag is over hoe het werkt en de PHP in elkaar zit kan het beter in DIG.

Maar als het gewoon een vraag is over recht en geld of werk dan kan het prima in WGR.
Meer of iemand er ervaring met de specifieke site heeft.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 2 februari 2017 @ 19:20:42 #177
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_168621524
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2017 19:19 schreef K44S het volgende:

[..]

Meer of iemand er ervaring met de specifieke site heeft.
ow er zullen er genoeg zijn die ervaring er mee hebben :)
Maar als het geen WGR soort vraag is past het meer in GC vermoed ik.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_168797663
Zeg Mark, volgens mij kom je hier toch al wat jaartjes, wellicht handig je eens te verdiepen in het fenomeen 'ontgroening'. Manmanman...
  vrijdag 10 februari 2017 @ 10:23:34 #179
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_168797801
Jezus Mark :')

Treed je eindelijk eens daadkrachtig op, doe je dat op totaal het verkeerde moment _O-
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  vrijdag 10 februari 2017 @ 10:25:44 #180
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_168797854
Krampachtig topics openen als ontgroening was tien jaar geleden al niet grappig meer. Het is er met de jaren niet leuker op geworden.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_168797869
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 10:25 schreef Dagonet het volgende:
Krampachtig topics openen als ontgroening was tien jaar geleden al niet grappig meer. Het is er met de jaren niet leuker op geworden.
Beetje zoals FOK! zelf dus. 8-) :7
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  vrijdag 10 februari 2017 @ 10:28:25 #182
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_168797898
quote:
6s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 10:27 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Beetje zoals FOK! zelf dus. 8-) :7
:Y).
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 10 februari 2017 @ 16:53:10 #183
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_168804924
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 10:25 schreef Dagonet het volgende:
Krampachtig topics openen als ontgroening was tien jaar geleden al niet grappig meer. Het is er met de jaren niet leuker op geworden.
dan nemen we beter een voorbeeld aan onze kapitein ruigebaard die gewoon een echt toepasselijk topic maakt. :)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_168814208
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 16:53 schreef Nizno het volgende:

[..]

dan nemen we beter een voorbeeld aan onze kapitein ruigebaard die gewoon een echt toepasselijk topic maakt. :)
Welke?
Die van die jas? Gesloten!
Welkom? Gesloten!

Wat een treurnis hier op WGR ;( -O-
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 10 februari 2017 @ 22:30:28 #185
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_168814248
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 22:29 schreef r_one het volgende:

[..]

Welke?
Die van die jas? Gesloten!
Welkom? Gesloten!

Wat een treurnis hier op WGR ;( -O-
De jas uiteraard, dat deze in de ontgroeningsslotjes is meegenomen is jammer, maar het was een originele ontgroening.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_168814373
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 22:30 schreef Nizno het volgende:

[..]

De jas uiteraard, dat deze in de ontgroeningsslotjes is meegenomen is jammer, maar het was een originele ontgroening.
Heeft Kano een ban?
pi_168814383
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 22:30 schreef Nizno het volgende:

[..]

De jas uiteraard, dat deze in de ontgroeningsslotjes is meegenomen is jammer, maar het was een originele ontgroening.
Helemaal eensch ^O^
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 10 februari 2017 @ 22:36:08 #188
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_168814461
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 22:33 schreef MCH het volgende:

[..]

Heeft Kano een ban?
Hoe kom je daar bij? :o
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_168815072
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 22:36 schreef Nizno het volgende:

[..]

Hoe kom je daar bij? :o
Er is vanmiddag wel geband ...
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 10 februari 2017 @ 22:55:03 #190
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_168815106
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 22:53 schreef r_one het volgende:

[..]

Er is vanmiddag wel geband ...
Ik zie geen streep door zn naam. Dus geen idee.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_168816243
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 22:55 schreef Nizno het volgende:

[..]

Ik zie geen streep door zn naam. Dus geen idee.
Ban is al weer opgeheven. Maar achter de schermen zal dit toch wel bekend zijn, toch?!
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 10 februari 2017 @ 23:32:42 #192
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_168816364
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 23:29 schreef r_one het volgende:

[..]

Ban is al weer opgeheven. Maar achter de schermen zal dit toch wel bekend zijn, toch?!
serieus eerlijk waar niets meegekregen.
Wat dan ook nog eens mooi uit komt want al zou ik iets weten....... banbespreken doen we niet.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_168816399
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 23:32 schreef Nizno het volgende:

[..]

serieus eerlijk waar niets meegekregen.
Wat dan ook nog eens mooi uit komt want al zou ik iets weten....... banbespreken doen we niet.
Hoeft ook niet besproken te worden. Maar even de notes checken kan wel heel verhelderend werken ;)
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 10 februari 2017 @ 23:35:15 #194
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_168816416
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 23:34 schreef r_one het volgende:

[..]

Hoeft ook niet besproken te worden. Maar even de notes checken kan wel heel verhelderend werken ;)
ik ben niet zo op sensatie dus ik kijk alleen naar streepjes.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_168816501
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 23:35 schreef Nizno het volgende:

[..]

ik ben niet zo op sensatie dus ik kijk alleen naar streepjes.
Ignorance is bliss.
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 10 februari 2017 @ 23:39:33 #196
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_168816535
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 23:38 schreef r_one het volgende:

[..]

Ignorance is bliss.
and a bliss it is :)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_168817066
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 23:39 schreef Nizno het volgende:

[..]

and a bliss it is :)
Prima. Maar dan niet quasi verbaasd zijn.
  zaterdag 11 februari 2017 @ 01:45:18 #198
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_168818304
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 00:00 schreef r_one het volgende:

[..]

Prima. Maar dan niet quasi verbaasd zijn.
Het is typisch, maar zo zijn de huidige WGR mods :)
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 11 februari 2017 @ 06:28:44 #199
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_168819154
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 00:00 schreef r_one het volgende:

[..]

Prima. Maar dan niet quasi verbaasd zijn.
schat, ik was aan het werk gisterochtend. Ik zag toen ik thuis kwam kano posten. Krijg daarna de vraag of Kano geband is. Waarop ik verbaasd ben omdat ik hem nog heb zien posten.
Dan ga ik kijken en zie ik geen streepje door zijn naam staan.
Dus ja dan laat ik het daarbij. Punt.

Wij als mods bannen niet. Dus wat is voor mij de meerwaarde om dat helemaal dan te gaan nazoeken etc?

quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 01:45 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Het is typisch, maar zo zijn de huidige WGR mods :)
ja verbaast ben ik als mod zeer zeker nu.

Dank je voor het compliment ook.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_168819367
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 23:35 schreef Nizno het volgende:

[..]

ik ben niet zo op sensatie dus ik kijk alleen naar streepjes.
*)
pi_168819393
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 22:53 schreef r_one het volgende:

[..]

Er is vanmiddag wel geband ...
Er waren er een aantal gisteren gebanned naar aanleiding van de topic diarree ontgroening. De verantwoordelijke fa was gewonnen beetje zuur. Waarschijnlijk net het filmpje van Patries zitten kijken.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 11 februari 2017 @ 08:26:47 #202
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_168819438
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 08:11 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

*)
Uiteraard zie ik bij jou alle streepjes en puntjes ;)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator zaterdag 11 februari 2017 @ 09:23:33 #203
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_168819913
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 22:29 schreef r_one het volgende:

[..]

Welke?
Die van die jas? Gesloten!
Welkom? Gesloten!

Wat een treurnis hier op WGR ;( -O-
Laten we het erop houden dat het gisteren allemaal een beetje langs elkaar heen liep en dat het daarom ook een beetje uit de hand is gelopen.

Voor wat betreft de topics die je hierboven aanhaalt, die heb ik gesloten. Die van de jas was wel origineel maar heeft verder ook niets met WGR te maken dus na een tijdje is dat wel klaar. Al had ik misschien wel even een sluitpost moeten maken. Mea Culpa. Al doende men leert.

Voor war betreft het welkomst-topic. Door mijn relatieve onbekendheid bij de meeste users en gebaseerd op de eerste twee posts kon je al een beetje zien welke kant het op zou gaan. Dat hadden we al verwacht en is ook niet erg.
WGR is echter wel een serieus subforum (in ONZ is dat anders) dus na de post
quote:
Flikker op joh. Ik heb dit topic zelf geopend. Als ik daarin hottentot wil uitlachen dan doe ik dat. Verder staat er genoeg onzin in dit topic.
is de lol van een welkomst-topic er wel af dus heb ik er een slot op gezet. Kon ik meteen oefenen met de knopjes ;-)

Er zullen altijd mensen meningen hebben als er een nieuwe mod komt. Helaas wordt het voordeel van de twijfel vaak niet gegeven en krijgt de vertrekkende mod nog even wat sneren na. Dat is FOK!. nu eenmaal. Gelukkig kan ik dat wel handelen.

Ik zit nu bijna 18 jaar hier, al is het heel lang op andere accounts geweest waardoor deze inderdaad niet veel posts heeft. Daarnaast post ik ook alleen als ik van mening ben dat het iets toevoegt aan een topic in WGR (of enig ander subforum for that matter). Dus ik wist van te voren dat dat weerstand zou opleveren.
Mods maken het forum niet, dat doen de users en wat mij betreft zullen jullie mij gewoon als user zien posten tenzij..

Laten we gewoon weer lekker gezellig doen met elkaar, elkaar helpen en het een leuk subforum houden.

Overigens is dit algemeen gericht en niet op jou. Ik quote alleen je post om daar een beetje uitleg over te geven ;-)
pi_168835348
quote:
99s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 06:28 schreef Nizno het volgende:

[..]

schat, ik was aan het werk gisterochtend. Ik zag toen ik thuis kwam kano posten. Krijg daarna de vraag of Kano geband is. Waarop ik verbaasd ben omdat ik hem nog heb zien posten.
Dan ga ik kijken en zie ik geen streepje door zijn naam staan.
Dus ja dan laat ik het daarbij. Punt.

Wij als mods bannen niet. Dus wat is voor mij de meerwaarde om dat helemaal dan te gaan nazoeken etc?
Lieverd, als je dan toch Kano's profiel ervoor hebt is het een poep-en-een-scheet om even het notes knopje te klikken. Niet omdat het moet, maar omdat het kan.

Dat mods niet bannen, is gevoeglijk bekend. De meerwaarde om "dat helemaal dan te gaan nazoeken" (rocket science :') 8)7 ) is om antwoord te kunnen geven op MCH's vraag.

Maar het zal mij werkelijk een rotzorg zijn hoor. Is geheel jouw keuze om vooral niet verder te kijken dan je neus lang is.

Punt.
pi_168835742
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 09:23 schreef Armani XL het volgende:
Die van de jas was wel origineel maar heeft verder ook niets met WGR te maken dus na een tijdje is dat wel klaar.
"Na een tijdje"? Het topic heeft amper 2 uur geleefd. Net knopjes gekregen en nu al trigger-happy ...

En ja, dat het topic even niets met W, niets met G en niets met R te maken had, is evident. Als je dat niet snapt, heb je de intentie niet echt begrepen.

Jammer dat zo´n beetje alle jus van WGR af is; oprechte humor (en ja, zo was die post van de kapitein over hot ook bedoeld) wordt de grond ingeboord met off-topic. Kom me dan niet vertellen dat de users het forum maken.

Dus ja, wat een treurnis hier op WGR ;(

En wat vertrekkende mods hiermee te maken hebben .... :? :? :?
pi_168836028
Wie de fuck is deze Armani knakker en wat de neuk doet hij op WGR? :')
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 11 februari 2017 @ 21:45:44 #207
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_168836255
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 21:41 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Wie de fuck is deze Armani knakker en wat de neuk doet hij op WGR? :')
lees hierboven even zou ik zeggen
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zaterdag 11 februari 2017 @ 21:48:54 #208
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_168836406
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 21:33 schreef r_one het volgende:

[..]

"Na een tijdje"? Het topic heeft amper 2 uur geleefd. Net knopjes gekregen en nu al trigger-happy ...

En ja, dat het topic even niets met W, niets met G en niets met R te maken had, is evident. Als je dat niet snapt, heb je de intentie niet echt begrepen.

Jammer dat zo´n beetje alle jus van WGR af is; oprechte humor (en ja, zo was die post van de kapitein over hot ook bedoeld) wordt de grond ingeboord met off-topic. Kom me dan niet vertellen dat de users het forum maken.

Dus ja, wat een treurnis hier op WGR ;(

En wat vertrekkende mods hiermee te maken hebben .... :? :? :?
Blomke moest even over de vertrekkende mods (en mij in het bijzonder, want hij had Maharbal in zijn vertrektopic nog een compliment in combinatie met een sneer naar mij en de overige WGR-mods gegeven) heen plassen.

En nou ben ik Patricia Paay niet, maar een pup die niet zindelijk is verwijt je ook niet dat hij op het parket geplast heeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_168836462
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 21:48 schreef Leandra het volgende:

[..]

Blomke moest even over de vertrekkende mods (en mij in het bijzonder, want hij had Marhabal in zijn vertrektopic nog een compliment in combinatie met een sneer naar mij en de overige WGR-mods gegeven) heen plassen.

En nou ben ik Patricia Paay niet, maar een pup die niet zindelijk is verwijt je ook niet dat hij op het parket geplast heeft.
Hahaha je zei geplast.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_168837155
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 21:48 schreef Leandra het volgende:

[..]

Blomke moest even over de vertrekkende mods (en mij in het bijzonder, want hij had Maharbal in zijn vertrektopic nog een compliment in combinatie met een sneer naar mij en de overige WGR-mods gegeven) heen plassen.
Had ik gelezen. Maar met het credo "don't feed the trolls" was er niemand die er op reageerde. Laat staan dat-ie bijval kreeg :')
quote:
En nou ben ik Patricia Paay niet, maar een pup die niet zindelijk is verwijt je ook niet dat hij op het parket geplast heeft.
Touché ^O^

Maar om die ene post van die ene user nou te generaliseren tot ...
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 09:23 schreef Armani XL het volgende:
krijgt de vertrekkende mod nog even wat sneren na. Dat is FOK!. nu eenmaal.
:N
  Moderator zondag 12 februari 2017 @ 08:14:55 #211
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_168845203
Goed, misschien heb ik het niet goed aangepakt in de ogen van sommige users. Mocht een dergelijke situatie in de toekomst weer voorkomen dan zal ik dat meenemen. Ik heb gelukkig ook gezien in de afgelopen dagen dat modden op een forum als dit niet zo zwart/wit is als ik dacht.
Ben je te veel aanwezig dan ben je 'trigger-happy', ben je te weinig aanwezig (of niet snel genoeg) dan is het ook niet goed. Die gulden middenweg vinden is een uitdaging.

Ik heb mijn motivatie hierboven in ieder geval gegeven. Dat heb ik gedaan omdat ik zo transparant mogelijk wil zijn. Daar kan men het mee eens zijn of niet.
Als het met WGR zo treurig gesteld is dan horen wij graag suggesties over hoe we dat aan kunnen pakken in jullie ogen.
  zondag 12 februari 2017 @ 08:37:52 #212
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_168845298
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 08:14 schreef Armani XL het volgende:
Ik heb gelukkig ook gezien in de afgelopen dagen dat modden op een forum als dit niet zo zwart/wit is als ik dacht.
Ben je te veel aanwezig dan ben je 'trigger-happy', ben je te weinig aanwezig (of niet snel genoeg) dan is het ook niet goed. Die gulden middenweg vinden is een uitdaging.
Dat is heel simpel: je wordt geacht 24/7 aanwezig je zijn maar niets te doen :+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator zondag 12 februari 2017 @ 08:40:40 #213
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_168845308
quote:
12s.gif Op zondag 12 februari 2017 08:37 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat is heel simpel: je wordt geacht 24/7 aanwezig je zijn maar niets te doen :+
Met de nachten die mijn zoontje tegenwoordig maakt (not...) is dat wel te doen ;)
Wakker ben ik toch.
  zondag 12 februari 2017 @ 09:00:03 #214
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_168845431
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 08:40 schreef Armani XL het volgende:

[..]

Met de nachten die mijn zoontje tegenwoordig maakt (not...) is dat wel te doen ;)
Wakker ben ik toch.
Nou, dan komt het wel goed ^O^
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_168860437
Kan die troll in dit topic weer in zijn hok getrapt worden?
WGR / fietser botst op stilstaande auto
Bvd.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 12 februari 2017 @ 21:24:46 #216
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_168862977
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 20:19 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Kan die troll in dit topic weer in zijn hok getrapt worden?
WGR / fietser botst op stilstaande auto
Bvd.
Mark is op pad :)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_168866647
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 08:14 schreef Armani XL het volgende:
Goed, misschien heb ik het niet goed aangepakt in de ogen van sommige users. Mocht een dergelijke situatie in de toekomst weer voorkomen dan zal ik dat meenemen. Ik heb gelukkig ook gezien in de afgelopen dagen dat modden op een forum als dit niet zo zwart/wit is als ik dacht.
Ben je te veel aanwezig dan ben je 'trigger-happy', ben je te weinig aanwezig (of niet snel genoeg) dan is het ook niet goed. Die gulden middenweg vinden is een uitdaging.

Ik heb mijn motivatie hierboven in ieder geval gegeven. Dat heb ik gedaan omdat ik zo transparant mogelijk wil zijn. Daar kan men het mee eens zijn of niet.
Als het met WGR zo treurig gesteld is dan horen wij graag suggesties over hoe we dat aan kunnen pakken in jullie ogen.
Het is een beetje een algemeen beeld wat ik schetste, niet eens zozeer persoonlijk tegen jou gericht. Het speelt wmb al wat langer, sinds het 'nieuwe beleid'; daar kun jij natuurlijk weinig aan doen.

Ik vind dat jij als nieuwbakken mod ook de kans moet krijgen je in te werken. Dus no hard feelings en succes ^O^

En respect dat je zonder veel omhaal een foute inschatting ruiterlijk durft toe te geven _O_
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 22 februari 2017 @ 21:13:18 #218
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_169078211
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 21:08 schreef r_one het volgende:

[..]
BTW: is er een post van Ouder1 en mijn reactie erop verwijderd? Why?

Omdat ik het onzinnig vindt een discussie te krijgen over of TS iets zou verzwijgen. Zoals jij in jouw reactie al aangeeft;
Waarom zou TS dat doen.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_169078251
quote:
99s.gif Op woensdag 22 februari 2017 21:13 schreef Nizno het volgende:

[..]

Omdat ik het onzinnig vindt een discussie te krijgen over of TS iets zou verzwijgen. Zoals jij in jouw reactie al aangeeft;
Waarom zou TS dat doen.
Is dat niet heel rigoureus?
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 22 februari 2017 @ 21:16:20 #220
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_169078297
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 21:14 schreef r_one het volgende:

[..]

Is dat niet heel rigoureus?
Vind ik in dit geval niet. Straks buitelt iedereen over elkaar heen over wat er wel of niet verzonnen zou zijn of verzwegen minstens en dan is het hele probleem van TS ondergesneeuwd.

Net als dat er al aardig wat spellingsopmerkingen weg zijn.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_169078389
quote:
99s.gif Op woensdag 22 februari 2017 21:16 schreef Nizno het volgende:

[..]

Vind ik in dit geval niet. Straks buitelt iedereen over elkaar heen over wat er wel of niet verzonnen zou zijn of verzwegen minstens en dan is het hele probleem van TS ondergesneeuwd.

Net als dat er al aardig wat spellingsopmerkingen weg zijn.
Ik vind een kritische houding over een verhaal van een TS van een heel andere orde dan spellingsnazi's. We hoeven toch niet alles maar voor zoete koek te slikken?!
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 22 februari 2017 @ 21:20:37 #222
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_169078460
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 21:18 schreef r_one het volgende:

[..]

Ik vind een kritische houding over een verhaal van een TS van een heel andere orde dan spellingsnazi's. We hoeven toch niet alles maar voor zoete koek te slikken?!
Is voor het topic wel zo handig om er gewoon vanuit te gaan dat TS geen leugens onwaarheden verteld en niets verzwijgt.

Is TS niet mee geholpen in elk geval.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_169078517
quote:
99s.gif Op woensdag 22 februari 2017 21:20 schreef Nizno het volgende:

[..]

Is voor het topic wel zo handig om er gewoon vanuit te gaan dat TS geen leugens onwaarheden verteld en niets verzwijgt.

Is TS niet mee geholpen in elk geval.
Maar een verduidelijking is geen overbodige luxe soms en in dit topic helemaal. Want laten we wel wezen, de info die TS geeft is op zijn minst erg onduidelijk.
pi_169183743
Waarom zijn juist mijn reacties verwijderd en blijft er een hoop andere bagger staan? WGR / op = op deals
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_169193199
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2017 19:33 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Waarom zijn juist mijn reacties verwijderd en blijft er een hoop andere bagger staan? WGR / op = op deals
Waarom krijgt de kapitein geen antwoord op zijn vraag? :?
  Moderator dinsdag 28 februari 2017 @ 08:26:21 #226
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_169193921
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2017 19:33 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Waarom zijn juist mijn reacties verwijderd en blijft er een hoop andere bagger staan? WGR / op = op deals
Niet alleen jouw reacties zijn verwijderd hoor. Het is niets persoonlijks. Op zich had TS een prima vraag maar alleen omdat hij slecht kan schrijven betekent niet dat het hele topic direct hoeft te ontsporen. Ik wilde nog een reactie erover schrijven, maar er kwam even wat tussen en daarna ben ik het straal vergeten :@

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 02:19 schreef r_one het volgende:

[..]

Waarom krijgt de kapitein geen antwoord op zijn vraag? :?
Omdat ik (wij) niet 24/7 op FOK! zitten. Het antwoord komt heus wel, een beetje geduld alsjeblieft.
pi_169195318
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 08:26 schreef Armani XL het volgende:

[..]

Niet alleen jouw reacties zijn verwijderd hoor. Het is niets persoonlijks. Op zich had TS een prima vraag maar alleen omdat hij slecht kan schrijven betekent niet dat het hele topic direct hoeft te ontsporen. Ik wilde nog een reactie erover schrijven, maar er kwam even wat tussen en daarna ben ik het straal vergeten :@

Je bent alleen nog een aantal berichten vergeten.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_169197545
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 08:26 schreef Armani XL het volgende:

Omdat ik (wij) niet 24/7 op FOK! zitten. Het antwoord komt heus wel, een beetje geduld alsjeblieft.
Onzin. Mark was er.
  Moderator dinsdag 28 februari 2017 @ 13:53:45 #229
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_169203140
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 13:53 schreef Armani XL het volgende:

[..]

Oké, ik sprak meer algemeen dat wij niet continue online zijn en soms een reactie even kan duren.
En ik sprak meer over de laksheid waarmee soms gemod wordt (althans, door sommige mods, kennelijk).

Dat heeft niks meer met 'kan even duren' te maken als je als WGR-mod wel online bent, ook wel in andere topics in andere subfora weet te posten maar niet eens even de moeite neemt om een simpele vraag in FB van je eigen subforum af te handelen.
  Moderator dinsdag 28 februari 2017 @ 18:45:00 #231
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_169203654
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 18:19 schreef r_one het volgende:

[..]

En ik sprak meer over de laksheid waarmee soms gemod wordt (althans, door sommige mods, kennelijk).

Dat heeft niks meer met 'kan even duren' te maken als je als WGR-mod wel online bent, ook wel in andere topics in andere subfora weet te posten maar niet eens even de moeite neemt om een simpele vraag in FB van je eigen subforum af te handelen.
Maar Mark heeft geen berichten verwijderd dus kan hij moeilijk antwoord geven over het waarom. Maar ik heb hem gevraagd hier even te spieken als hij online komt. Laten we daar even op wachten voordat we een hele discussie aan gaan.
  dinsdag 28 februari 2017 @ 18:49:47 #232
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169203772
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 18:45 schreef Armani XL het volgende:

[..]

Maar Mark heeft geen berichten verwijderd dus kan hij moeilijk antwoord geven over het waarom. Maar ik heb hem gevraagd hier even te spieken als hij online komt. Laten we daar even op wachten voordat we een hele discussie aan gaan.
Met het verschil dat Mark wel kan zien welke berichten verwijderd zijn, en door wie, en dat de andere mods dat niet kunnen.
Als Nizno ze verwijderd had had jij ook geen antwoord op de vraag kunnen geven, en vice versa.
Mark kan dat altijd wel, die kan immers zien wat voor bagger er verwijderd is, en welke kwaliteitsposts per ongeluk meegeveegd zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 28 februari 2017 @ 18:55:21 #233
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_169203897
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 18:49 schreef Leandra het volgende:

[..]

Met het verschil dat Mark wel kan zien welke berichten verwijderd zijn, en door wie, en dat de andere mods dat niet kunnen.
Als Nizno ze verwijderd had had jij ook geen antwoord op de vraag kunnen geven, en vice versa.
Mark kan dat altijd wel, die kan immers zien wat voor bagger er verwijderd is, en welke kwaliteitsposts per ongeluk meegeveegd zijn.
Echter kan Mark niet in het hoofd van Armani kijken en dus niet antwoord geven over het waarom.

Maar goed, in dit geval is er antwoord. En zijn er zelfs 2 mods tegelijk online.

Luxe
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  dinsdag 28 februari 2017 @ 18:56:56 #234
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_169203929
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 18:49 schreef Leandra het volgende:

[..]

Met het verschil dat Mark wel kan zien welke berichten verwijderd zijn, en door wie, en dat de andere mods dat niet kunnen.
Als Nizno ze verwijderd had had jij ook geen antwoord op de vraag kunnen geven, en vice versa.
Mark kan dat altijd wel, die kan immers zien wat voor bagger er verwijderd is, en welke kwaliteitsposts per ongeluk meegeveegd zijn.
Waarom zou hij dat doen? Straks strijkt hij iemand per abuis tegen de haren in en dat moet je niet willen!
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 16:17 schreef Armani XL het volgende:
Zullen we gewoon normaal op de vraag reageren, de onzinreacties kunnen in het KLB topic!
Ik heb het off-topic geneuzel weggehaald.
Ik denk dat je collega's van KLB het hier niet helemaal mee eens zijn. :P
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 28 februari 2017 @ 18:58:35 #235
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169203978
quote:
99s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 18:55 schreef Nizno het volgende:

[..]

Echter kan Mark niet in het hoofd van Armani kijken en dus niet antwoord geven over het waarom.

Maar goed, in dit geval is er antwoord. En zijn er zelfs 2 mods tegelijk online.

Luxe
Om bagger te herkennen hoef je niet in het hoofd van je collega te kunnen kijken, zeker niet als ervaren blauw.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 28 februari 2017 @ 21:08:35 #236
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_169207111
Het leek mij idd wel zo handig dat degene die het verwijderd heeft daar ook zijn visie bij gaf.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_169207189
Oh wauw.

Ik vroeg me alleen af waarom mijn bagger wel werd weggestorneerd en bijvoorbeeld posts tik, tak, tok blijven staan.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  Moderator dinsdag 28 februari 2017 @ 21:20:24 #238
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_169207477
Het blijft een subjectief iets. De posts die jij aanhaalt vind ik net geen bagger om te verwijderen, een andere mod zou het misschien wel doen en weer een andere mod zou misschien alles laten staan.
pi_169207510
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 21:20 schreef Armani XL het volgende:
Het blijft een subjectief iets. De posts die jij aanhaalt vind ik net geen bagger om te verwijderen, een andere mod zou het misschien wel doen en weer een andere mod zou misschien alles laten staan.
Hey Armanni, hoe bevallen de eerste weken bij je nieuwe baan als mod? :W
  Moderator dinsdag 28 februari 2017 @ 21:23:33 #240
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_169207615
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 21:21 schreef MCH het volgende:

[..]

Hey Armanni, hoe bevallen de eerste weken bij je nieuwe baan als mod? :W
Tot nu toe prima. Waarom heb je je UI verandert, nu herken ik je posts niet zo snel...
pi_169207632
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 21:23 schreef Armani XL het volgende:

[..]

Tot nu toe prima. Waarom heb je je UI verandert, nu herken ik je posts niet zo snel...
Juist daarom ;) Veel succes nog verder!
pi_169207813
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 21:20 schreef Armani XL het volgende:
Het blijft een subjectief iets. De posts die jij aanhaalt vind ik net geen bagger om te verwijderen, een andere mod zou het misschien wel doen en weer een andere mod zou misschien alles laten staan.
Dit is geen bagger genoeg?
Of is de user te blauw? :')
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_169207844
Oh en quote de volgende keer even, is wel zo handig.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  Moderator dinsdag 28 februari 2017 @ 22:00:16 #244
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_169208741
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 21:29 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Dit is geen bagger genoeg?
Of is de user te blauw? :')
Het kleurtje heeft er niets mee te maken. Ik vond het niet bagger (genoeg). De andere posts die je aanhaalt hebben ook geen kleurtje.

Maar ik heb het nog even neergelegd bij een FA.
pi_169209018
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 22:00 schreef Armani XL het volgende:

[..]

Het kleurtje heeft er niets mee te maken. Ik vond het niet bagger (genoeg). De andere posts die je aanhaalt hebben ook geen kleurtje.

Maar ik heb het nog even neergelegd bij een FA.
Nou Mark, kom er maar in ... ~O>
  Moderator dinsdag 28 februari 2017 @ 22:12:35 #246
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_169209127
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 22:12 schreef Armani XL het volgende:

[..]

Ik denk niet dat hij dat hier komt bespreken ;)
Waarom niet? :?
Hij is toch FA?

Luxe
  Moderator dinsdag 28 februari 2017 @ 22:19:47 #248
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_169209265
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 22:14 schreef r_one het volgende:

[..]

Waarom niet? :?
Hij is toch FA?

Luxe
Omdat de zaak hier klaar is. De posts zijn niet verwijderd en de reden staat hierboven.
Als een FA/Mark het anders ziet zal ie mij waarschijnlijk via DM de huid volschelden of me "achter" publiekelijk aan de schandpaal nagelen waar de hele crew het kan zien.

Maar hier is het klaar.
pi_169211207
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 22:19 schreef Armani XL het volgende:

[..]

Omdat de zaak hier klaar is. De posts zijn niet verwijderd en de reden staat hierboven.
Als een FA/Mark het anders ziet zal ie mij waarschijnlijk via DM de huid volschelden of me "achter" publiekelijk aan de schandpaal nagelen waar de hele crew het kan zien.

Maar hier is het klaar.
Oh, hier, in FB, is het klaar :X

En wat moeten we als users dan met deze dooddoener van je:
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 22:00 schreef Armani XL het volgende:
Maar ik heb het nog even neergelegd bij een FA.
?

Want ik snap er ook geen reet van waarom die post wel is blijven staan. "Ik zeg DOEN" is bagger pur sang. En wekt op zijn minst de schijn dat blauwe users een groter potje kunnen breken dan de zwarte.

Wij worden door jullie mods altijd doorverwezen naar hier, naar FB, als we daar vragen over of commentaar op hebben. Maar kennelijk mag er vooral niet te ver op dóórgevraagd worden want dan is het 'hier' klaar.

Nee, het is 'hier' niet klaar, jij decreteert dat het hier maar klaar moet zijn. Maar laten ons met vraagtekens zitten. Is ook wel moeilijk, eigen beleid normaal bespreken.

Ik herhaal het nog maar weer eens: wat een treurnis hier in WGR. En het wordt met de dag erger. Beleid is ver te zoeken tegenwoordig. Althans, begrijpelijk beleid.
  woensdag 1 maart 2017 @ 07:19:51 #250
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_169213560
Ik was trouwens wel serieus met mijn post, het verwijzen van de trollen naar KLB zal niet iets zijn waar ze om zitten te springen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 22:19 schreef Armani XL het volgende:
Als een FA/Mark het anders ziet zal ie mij waarschijnlijk via DM de huid volschelden of me "achter" publiekelijk aan de schandpaal nagelen waar de hele crew het kan zien.
Ik ben zo te lezen maar wat blij dat ik geen onderdeel meer ben van het team als ze zo met je om gaan :{
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 1 maart 2017 @ 15:47:22 #251
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_169220941
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 07:19 schreef kanovinnie het volgende:
Ik was trouwens wel serieus met mijn post, het verwijzen van de trollen naar KLB zal niet iets zijn waar ze om zitten te springen.
Je hebt gelijk.
Ik zal eens even een scheldpartij beginnen ;)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  woensdag 1 maart 2017 @ 15:51:06 #252
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_169221024
quote:
99s.gif Op woensdag 1 maart 2017 15:47 schreef Nizno het volgende:

[..]

Je hebt gelijk.
Ik zal eens even een scheldpartij beginnen ;)
Het lijkt mij wel zo handig als de mod waar ik dit tegen vertel hier op reageert ipv dat er een andere hem de les gaat lezen. Kan je beter je moeite in het modden van WGR steken ;)
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 1 maart 2017 @ 15:52:50 #253
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_169221058
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 15:51 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Het lijkt mij wel zo handig als de mod waar ik dit tegen vertel hier op reageert ipv dat er een andere hem de les gaat lezen. Kan je beter je moeite in het modden van WGR steken ;)
:)
Ik zal het bij mijn post vermelden :7
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator woensdag 1 maart 2017 @ 17:28:11 #254
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_169222957
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 07:19 schreef kanovinnie het volgende:
Ik was trouwens wel serieus met mijn post, het verwijzen van de trollen naar KLB zal niet iets zijn waar ze om zitten te springen.
Dat was inderdaad niet zo handig van mij, heb je gelijk in.
quote:
[..]

Ik ben zo te lezen maar wat blij dat ik geen onderdeel meer ben van het team als ze zo met je om gaan :{
Ik mag hopen dat je begrijpt dat dat hoogst overdreven is van mij. Misschien ook niet al te handig...
Ik lig met koorts op bed, geen excuus maar dan kun je beter niet modden ;(
pi_169240715
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 12:47 schreef Leandra het volgende:
Kan dat onderlinge gehakketak gewoon achterwege blijven? De situatie van TS is al vervelend genoeg, daar hoeven de ego's van WGR niet ook nog eens ter eer en meerdere glorie van zichzelf grappig of stekelig richting een ander over te gaan doen.

En als dit me een note wegens droogmodden oplevert; so be it.
Ken je de TR-knop?
  donderdag 2 maart 2017 @ 13:47:14 #256
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169240860
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 13:40 schreef Queller het volgende:

[..]

Ken je de TR-knop?
Ja hoor, maar gezien Armani ziek is zal die andere dingen aan z'n hoofd hebben dan modden, en de aanwezigheid van 2 mods is schijnbaar luxe, dus voor dat onderlinge geneuzel het topic nog verder vernaggelde leek me dit even een prima oplossing.

Maar voel je vrij die post te TR'en.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_169240867
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 13:47 schreef Leandra het volgende:
Ja hoor, maar gezien Armani ziek is zal die andere dingen aan z'n hoofd hebben dan modden, en de aanwezigheid van 2 mods is schijnbaar luxe, dus voor dat onderlinge geneuzel het topic nog verder vernaggelde leek me dit even een prima oplossing.

Maar voel je vrij die post te TR'en.
Ik heb wel wat beters te doen :{
  Moderator donderdag 2 maart 2017 @ 13:49:00 #258
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_169240910
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 13:49 schreef Armani XL het volgende:
Ik ook dus lief voor elkaar zijn!
Beterschap ;)
  Moderator donderdag 2 maart 2017 @ 13:50:29 #260
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
  donderdag 2 maart 2017 @ 13:51:28 #261
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169240951
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 13:50 schreef Armani XL het volgende:

[..]

Dank je, het gaat nog niet de goede kant op :{
Komt vanzelf wel weer... er heerst nu een vrij nasty iets, daar ben je zo een paar weken ziek van.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 7 maart 2017 @ 17:37:07 #262
151515 verita
Happy days
pi_169354917
Waarom is mijn post uit dit topic verwijderd?
It ain't over 'till the fat lady sings
La prudencia es la madre de la ciencia.
  Moderator dinsdag 7 maart 2017 @ 18:36:33 #263
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 7 maart 2017 @ 20:06:09 #264
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_169357952
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 17:37 schreef verita het volgende:
Waarom is mijn post uit dit topic verwijderd?
ik heb een aantal posts die offtopic waren verwijderd, mocht jouw post daar onterecht bij meegekomen zijn dan excuus.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  dinsdag 7 maart 2017 @ 21:12:27 #265
151515 verita
Happy days
pi_169360033
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 20:06 schreef Nizno het volgende:

[..]

ik heb een aantal posts die offtopic waren verwijderd, mocht jouw post daar onterecht bij meegekomen zijn dan excuus.
No problem, maar ik dacht: ik krijg mijn eerste note... :D
It ain't over 'till the fat lady sings
La prudencia es la madre de la ciencia.
  dinsdag 7 maart 2017 @ 21:23:09 #266
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169360400
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 21:12 schreef verita het volgende:

[..]

No problem, maar ik dacht: ik krijg mijn eerste note... :D
Als iedere post die van mij gewist was een note opgeleverd had dan had ik een heel muziekstuk.
Wissen is niet altijd noten, andersom vaak wel ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 7 maart 2017 @ 21:23:44 #267
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_169360422
Hooguit een tune ;)
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 7 maart 2017 @ 21:25:09 #268
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_169360477
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 21:23 schreef Leandra het volgende:
Als iedere post die van mij gewist was een note opgeleverd had dan had ik een heel muziekstuk.

De operacyclus Licht denk ik inderdaad.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  dinsdag 7 maart 2017 @ 21:25:18 #269
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169360482
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 21:23 schreef Mark het volgende:
Hooguit een tune ;)
Nou nou Mark, er zijn nogal eens wat kwaliteitsposts van mij verdwenen omdat een half topic gewist werd :6
Maar qua notes kom ik niet eens aan 2 per jaar idd.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_169361160
Welk nummer vormen mijn noten dan?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_169361432
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 21:49 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Welk nummer vormen mijn noten dan?
De Radetzkymars *O*
  dinsdag 7 maart 2017 @ 21:58:55 #272
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169361469
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 21:49 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Welk nummer vormen mijn noten dan?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_169375866
LOL@whichever mod
WGR / Geld terug excursie
Een heel zwikkie offtopic gebazel verwijderd en gekickt naar WGR, en dan de volgende post laten staan? _O- _O- ^O^
quote:
Elke 24 uur dat jij je geld niet krijgt zet je het huis van een verenigingslid in de brand.

Wedden dat je binnen 48 uur je geld hebt?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_169375905
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 18:25 schreef spijkerbroek het volgende:
LOL@whichever mod
WGR / Geld terug excursie
Een heel zwikkie offtopic gebazel verwijderd en gekickt naar WGR, en dan de volgende post laten staan? _O- _O- ^O^

[..]

Zit mobiel en had ik gemist. Gelukkig is iedereen geduldig en kan zich inhouden als iets niet op de juiste plek staat.
pi_169375983
quote:
7s.gif Op woensdag 8 maart 2017 18:29 schreef Tem het volgende:
Zit mobiel en had ik gemist. Gelukkig is iedereen geduldig en kan zich inhouden als iets niet op de juiste plek staat.
Ik vond het wel humor :+
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_169376428
quote:
7s.gif Op woensdag 8 maart 2017 18:29 schreef Tem het volgende:

[..]

Zit mobiel en had ik gemist. Gelukkig is iedereen geduldig en kan zich inhouden als iets niet op de juiste plek staat.
Niet zo aanstellen. Lolletje moet kunnen.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  Moderator maandag 13 maart 2017 @ 06:40:34 #277
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_169476977
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 01:53 schreef hottentot het volgende:
Godsamme wat een dom gelul.

En als de mods vinden dat ik beleefder moet zijn, dan moeten ze maar mensen gaan aanspreken die herhaaldelijk de boel hier bewust met zelf bedachte feiten gaan zitten vervuilen. Houd toch op vent. Mensen vragen hier omdat ze een antwoord op hun vraag willen, willen ze jouw zooi dan hadden ze wel een sprookjesboek gekocht.
Wil je wat beleefder zijn :*

Ik heb de meeste posts daar weggehaald, want fraude. Dus zet ik het even hier neer.

Als iemand iets meld dat niet klopt, en in dit geval had je groot gelijk, gebruik dan gewoon de TR knop. Dan zien wij het veel sneller.
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 13 maart 2017 @ 17:22:37 #278
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_169486715
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 17:19 schreef Carlos93 het volgende:
Is dit overigens wel serieus? Gezien TS zijn postgeschiedenis waarbij hij lucht in zijn bloed heeft gespoten :')
zullen we de koeien in de sloot laten en voor de handigheid op WGR maar gewoon aannemen dat TS de waarheid spreekt?

Anders kunnen we WGR wel opdoeken en er vanuit gaan dat elke TS liegt
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_169500750
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2017 19:02 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Niet zo aanstellen. Lolletje moet kunnen.
De kapitein geband? :o
Hierom? :o
  dinsdag 14 maart 2017 @ 01:12:22 #280
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169500775
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 01:10 schreef r_one het volgende:

[..]

De kapitein geband? :o
Hierom? :o
5 dagen later? Dat zal toch niet? :o
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_169500816
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 01:12 schreef Leandra het volgende:

[..]

5 dagen later? Dat zal toch niet? :o
Then why? :?
  dinsdag 14 maart 2017 @ 01:18:46 #282
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169500838
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 01:16 schreef r_one het volgende:

[..]

Then why? :?
Wilde gok: FB / Censuur in GC FB
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_169500874
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 01:18 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wilde gok: FB / Censuur in GC FB
Dat is niet hem maar z'n tweelingbroer :7

Tweelingbroer een ban, oke, maar waarom de kapitein dan ook?
pi_169500882
En ik morgen me afvragen waar Rinus is gebleven...
Ban, want bans worden niet besproken op het forum :O
pi_169500885
Ik vind het nu al een saai idee. Verdrietig zelfs ;(
  dinsdag 14 maart 2017 @ 01:23:48 #286
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169500890
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 01:22 schreef r_one het volgende:

[..]

Dat is niet hem maar z'n tweelingbroer :7

Tweelingbroer een ban, oke, maar waarom de kapitein dan ook?
Ik denk dat de kapitein eerst een ban had, dan je tweelingbroer sturen om verhaal halen levert extra strafpunten op.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_169500894
En dan krijg ik 'm vanwege slowchat in de FB... Toestand!
pi_169500898
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 01:23 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik denk dat de kapitein eerst een ban had, dan je tweelingbroer sturen om verhaal halen levert extra strafpunten op.
Dan blijft mijn vraag: wat heeft de kapitein dan misdaan?
pi_169500907
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 01:23 schreef Queller het volgende:
En ik morgen me afvragen waar Rinus is gebleven...
Ban, want bans worden niet besproken op het forum :O
Staat er op vráágen ook al een ban dan? :o
pi_169500910
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 01:25 schreef r_one het volgende:

Staat er op vráágen ook al een ban dan? :o
Ik beloof nix :{w
  dinsdag 14 maart 2017 @ 01:26:55 #291
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169500921
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 01:24 schreef r_one het volgende:

[..]

Dan blijft mijn vraag: wat heeft de kapitein dan misdaan?
Ik denk dat dat niet meer terug te vinden is in het topic dat door storneren genoemd is.
Sjezus, mijn telefoon kent het woord "storneren" niet :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_169500929
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 01:26 schreef Queller het volgende:

[..]

Ik beloof nix :{w
Ik vraag niet OM een ban, ik vraag WAAROM een ban :{w
pi_169500935
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 01:26 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik denk dat dat niet meer terug te vinden is in het topic dat door storneren genoemd is.
Sjezus, mijn telefoon kent het woord "storneren" niet :')
"Sjezus" wel? :D
pi_169500936
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 01:27 schreef r_one het volgende:

Ik vraag niet OM een ban, ik vraag WAAROM een ban :{w
I take the fifth! Voor de zekerheid!
  dinsdag 14 maart 2017 @ 01:36:32 #295
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_169501013
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 01:27 schreef r_one het volgende:

[..]

Ik vraag niet OM een ban, ik vraag WAAROM een ban :{w
Vraag het hem als hij terug is, hier gaan we er verder niets over zeggen.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_169502542
Hoi Armani, is je griep al over?
  Moderator dinsdag 14 maart 2017 @ 11:54:16 #297
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_169505143
quote:
3s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 11:54 schreef Armani XL het volgende:

[..]

Ja, dank je
De SC zit in het kamertje hiernaast.
  Moderator dinsdag 14 maart 2017 @ 14:34:30 #299
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
  donderdag 20 april 2017 @ 10:06:49 #300
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_170348622
WGR / Onterecht ontslag staande voet #2

Waarom gaan jullie hier niet eens een beetje opruimen.
TS geeft netjes een terugkoppeling, maar de hele boel verzand in zeuren en SC.
Vreemd.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  Moderator donderdag 20 april 2017 @ 10:20:08 #301
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_170349020
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 10:06 schreef avotar het volgende:
WGR / Onterecht ontslag staande voet #2

Waarom gaan jullie hier niet eens een beetje opruimen.
TS geeft netjes een terugkoppeling, maar de hele boel verzand in zeuren en SC.
Vreemd.
Klopt, en ik heb al een bericht geplaatst dat dat afgelopen moet zijn.
Ik zit nu mobiel en dan is opruimen verdomd lastig, maar dat gaat ook zo snel mogelijk gebeuren.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')