abonnement Unibet Coolblue
pi_167546529
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 10:15 schreef Breuls het volgende:
Da's dus feitelijk een nieuwe film van de Wachowski's. :)
idd, niet alles van ze is even goed, maar heb me altijd wel redelijk vermaakt met hun films. En visueel is het sowieso altijd wel in orde
pi_167546785
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 09:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gaat the 100 nog ergens heen ?
Was aangenaam verrast met seizoen 1 maar bij twee nemen ze een beetje teveel hooi op de vork en is nog al een zooitje.
de acteerprestaties worden niet beter en het verhaal blijft alle kanten op gaan. Vond op een gegeven moment de intro nog het beste.... maar opzich wel een vermakelijke serie waar je niet constant goed bij hoeft op te letten
pi_167546829
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 09:58 schreef Angelof9 het volgende:
Sense 8 *O*

Maar ik denk dat ik de serie eerst even opnieuw kijk. Het is alweer zo lang geleden. En ik wil de twee mooie jongens wel weer zien sexen :D
Heh, dat is - in iets andere bewoordingen - ongeveer wat ik zojuist tegen mijn lief zei. Hij was het ermee eens. *)

Zeer benieuwd naar de special! *O*
Let me see you stripped down to the bone
pi_167546892
gaan jullie dat series dan 'even' opnieuw kijken? Dat doe ik tegenwoordig zelden meer met een serie, er komt zoveel goeds uit dat ik dat al niet meer bij kan houden. Laat staan een oude serie opnieuw kijken.

Al maak ik voor OZ, The Sopranos en The Wire graag een uitzondering. Al komt het daar ook al jaren niet meer van
  vrijdag 23 december 2016 @ 10:48:58 #30
211083 Angelof9
I must go first
pi_167547031
Sense8 is maar 1 seizoen en niet zoveel afleveringen. Ik kijk soms het laatste seizoen opnieuw voordat ik het nieuuwe seizoen kijk en merk dan hoeveel ik eigenlijk alweer vergeten was.
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
  Admin vrijdag 23 december 2016 @ 11:25:16 #31
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_167547802
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 10:40 schreef planethugo het volgende:
gaan jullie dat series dan 'even' opnieuw kijken? Dat doe ik tegenwoordig zelden meer met een serie, er komt zoveel goeds uit dat ik dat al niet meer bij kan houden. Laat staan een oude serie opnieuw kijken.
Ik doe het ook niet meer altijd. Een rebinge van een goede serie is heerlijk, maar we beginnen wel Peak TV te bereiken, dus dat doe je toch niet meer zo vaak.
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 10:48 schreef Angelof9 het volgende:
Sense8 is maar 1 seizoen en niet zoveel afleveringen. Ik kijk soms het laatste seizoen opnieuw voordat ik het nieuuwe seizoen kijk en merk dan hoeveel ik eigenlijk alweer vergeten was.
Dat doe ik dus ook wel; in plaats van alles, kijk ik alleen het laatste seizoen nog even. Maar alleen van kwaliteitsseries; ik ga niet een networkshow van 22 afleveringen nog even snel zitten bingen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_167547805
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 22:35 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Het heet niet voor niets Talking Dead.
|:( Dat is een bestaand ander programma, niet de bijnaam van Walking Dead.....
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_167548006
Ik kijk vaak alleen de laatste aflevering nog even.
Tap tap tap
pi_167548277
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 december 2016 10:18 schreef Greys het volgende:
Gisteravond klaar met the OA.
Apart. Bijzonder. Weet niet zo goed wat ik er mee moet, maar dat was vast de bedoeling. Wat een intrigerende serie. Moest er bijna even van bijkomen :D
ik had een heel erg Lost gevoel na die laatste aflevering :(
pi_167548278
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Air – 2015 12 1:34 uur
♫ Engels / CC Engels, Nederlands
Genre: Sci-Fi, Thriller
Acteurs: Norman Reedus, Djimon Hounsou, Sandrine Holt
Twee eenzame technici die zorgen voor de zuurstoftoevoer in een postapocalyptische cryokamer, draaien langzaam door, waardoor de toekomst van de mensheid in gevaar komt.

Chappie – 2015 16 2:00 uur
♫ Engels / CC Engels, Nederlands
Genre: Actie, Misdaad, Sci-Fi
Acteurs: Hugh Jackman, Sigourney Weaver, Sharlto Copley
In een futuristische maatschappij die wordt onderdrukt door een robotpoIitiemacht, zorgt een liefdevolle familie ervoor dat een robot voor zichzelf kan denken.

Expediente Santiso – 2016 16 1:26 uur
♫ Spaans / CC o.a. Nederlands, Spaans
Genre: Thriller
Acteurs: Viviana Saccone, Carlos Belloso, Leonora Balcarce
Jaren nadat zijn dochter op mysterieuze wijze is verdwenen in Irak, stopt een kwetsbare verslaggever met zijn medicijnen, waardoor de realiteit hem steeds meer ontglipt.

Interview, The – 2014 16 1:52 uur
♫ Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Actie, Bizar, Comedy
Acteurs: James Franco, Seth Rogen, Lizzy Caplan
Wanneer een tv-presentator en zijn producent Kim Jong-un, een groot fan van hun show, mogen interviewen, vraagt de CIA hun de dictator te vermoorden.

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  vrijdag 23 december 2016 @ 12:07:43 #36
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_167548605
Te zien tot en met 29 december

Escape from Alcatraz (1979, 3,78)
pi_167549211
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 22:33 schreef 6star6lord6 het volgende:
Kijk nu maar walking dead.

Wat is seizoen twee kut. :')
Ik heb het heel vaak opnieuw een kans proberen te geven omdat iedereen er zo hyped over was (en later dan seizoen 2 wordt het wel iets beter) maar het blijft overduidelijk een B-serie. Dat merk je aan alles, die acteerprestaties hoe ze erbij lopen hoe het geregisseerd is. Ze kunnen er ook oneindig lang mee doorgaan, dus het is niet echt één groot doorlopend verhaal eigenlijk :')
Oh.
  vrijdag 23 december 2016 @ 15:18:34 #38
405781 jajablahblah
bedoelt het goed
pi_167552275
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 09:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gaat the 100 nog ergens heen ?
Was aangenaam verrast met seizoen 1 maar bij twee nemen ze een beetje teveel hooi op de vork en is nog al een zooitje.
Ik moet zeggen, ik ben halverwege seizoen 3 opgehouden.
Ik vond het heel gaaf, maar uiteindelijk is het wel heel veel bloed en zooi en hakwerk.
Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
  vrijdag 23 december 2016 @ 15:34:38 #39
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_167552616
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 22:14 schreef opperkleurder het volgende:
Prima mid-seizoensfinale van Designated Survivor. Aanrader om te kijken.
De Volkskrant heeft daar ook een mening over:
goed bestede tijdverspilling
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_167552706
quote:
11s.gif Op vrijdag 23 december 2016 15:34 schreef golfer het volgende:

[..]

De Volkskrant heeft daar ook een mening over:
goed bestede tijdverspilling
De Volkskrant lezen, dat is pas tijdsverspilling. Zure recensenten altijd.
pi_167554385
Trapped afgezien vond het uiteindelijk toch wel goed in elkaar zitten ook. Verder waren de sfeer en het acteren wel okee. 2 kleine foutjes heb ik gezien, maar kniesoor die er op let wrs. Aanrader voor wie van dit soort Noord-Europese detectives/politieseries houdt.

Begonnen aan de Wallonische serie La Trêve (vertaling: de wapenstilstand), die onder de Engelse titel The Break wordt aangekondigd. Tot nu toe twee afleveringen gezien en ook zeer goed te doen. Enkele overeenkomsten met Trapped zijn er wel; klein plaatsje, beide politie-agenten die hoofdrol spelen komen uit een grotere plaats (resp. Reykjavik en Brussel), in beide gevallen speelt wrs een groot infrastructureel project een zekere rol.

[ Bericht 1% gewijzigd door Ryan3 op 23-12-2016 17:16:25 ]
I´m back.
  vrijdag 23 december 2016 @ 19:06:11 #42
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_167557683
Ik heb de cross over aflevering van Arrow gezien. Het begin is wel te raden maar de cliffhanger is wel kut :')
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_167560937
Ah, ook in de special van Sense8..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let me see you stripped down to the bone
pi_167566067
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 12:37 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik heb het heel vaak opnieuw een kans proberen te geven omdat iedereen er zo hyped over was (en later dan seizoen 2 wordt het wel iets beter) maar het blijft overduidelijk een B-serie. Dat merk je aan alles, die acteerprestaties hoe ze erbij lopen hoe het geregisseerd is. Ze kunnen er ook oneindig lang mee doorgaan, dus het is niet echt één groot doorlopend verhaal eigenlijk :')
Ik vind de acteer werk nog wel ok. Maar die achterlijke fillers. :r
pi_167566489
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 december 2016 22:44 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Ik vind de acteer werk nog wel ok. Maar die achterlijke fillers. :r
Dat is in latere seizoenen nog erger, matig serietje.
Oh.
pi_167567993
Iemand de kerstspecial van Sense8 al gezien?

En staat het los van de serie zelf?
Oh.
pi_167571336
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 23:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Iemand de kerstspecial van Sense8 al gezien?

En staat het los van de serie zelf?
Ja, gezien en nope. Het is gewoon een volgende aflevering van het lopende plot. :Y
Let me see you stripped down to the bone
  zaterdag 24 december 2016 @ 09:03:57 #48
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_167571871
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 11:25 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

|:( Dat is een bestaand ander programma, niet de bijnaam van Walking Dead.....
Dat snap ik maar zo noemde ik de Walking Dead. Op Fok! kreeg deze serie ook deze bijnaam omdat er eindeloos in gepraat wordt. :')
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_167572183
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dumb And Dumber To – 2014 6 1:43 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Bizar, Comedy
Acteurs: Jim Carrey, Jeff Daniels, Laurie Holden
De prettig gestoorde vrienden Harry en Lloyd zijn na 20 jaar herenigd en gaan samen op roadtrip op zoek naar een donornier en de tienerdochter van Harry.

Horns – 2013 16 1:54 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Drama, Misdaad, Thriller
Acteurs: Daniel Radcliffe, Juno Temple, Max Minghella
Ig Perish, die wordt beschuldigd van moord, wordt op een dag wakker met twee hoorns. Hierrmee kan hij mensen dwingen om hun zonden aan hem te bekennen.

Jungle Book, The – 2016 12 1:46 uur
♫ Engels / CC Engels, Nederlands
Genre: Avontuur
Acteurs: Neel Sethi, Bill Murray, Ben Kingsley
Mowgli, die in de jungle is opgevoed door wolven, gaat op avontuur onder leiding van de zwarte panter Bagheera en de vriendelijke beer Baloo.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_167572193
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 09:03 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Dat snap ik maar zo noemde ik de Walking Dead. Op Fok! kreeg deze serie ook deze bijnaam omdat er eindeloos in gepraat wordt. :')
want met minder praten wordt het allemaal logischer ofzo?

ik vind seizoen 2 en 3 (deels gezien) ook matig, maar niet door het gepraat, meer dat de snelheid van seizoen 1 mist (ze zijn mij te lang op 1 locatie gefocust)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')