abonnement Unibet Coolblue
pi_167526646
Roda JC de oven in.
pi_167526667
Als we dit seizoen kampioen worden heeft Gio toch wel een erg aparte start van zijn carrière. _O-

Valse start door de play-offs te verliezen. Aardig begin (maar meer geluk dan wijsheid), daarna een negatief record neerzetten. Om vervolgens de beker te winnen en nu al heel het seizoen bovenaan.


_O_
pi_167527207
quote:
14s.gif Op donderdag 22 december 2016 15:24 schreef Typisch het volgende:
Als we dit seizoen kampioen worden heeft Gio toch wel een erg aparte start van zijn carrière. _O-

Valse start door de play-offs te verliezen. Aardig begin (maar meer geluk dan wijsheid), daarna een negatief record neerzetten. Om vervolgens de beker te winnen en nu al heel het seizoen bovenaan.

[ afbeelding ]
_O_
Tsja, een beginnende coach gaat wel eens vaker op zijn bek. Moet toch nog het een en ander aanleren. Hij heeft het alleen kunnen doen zonder ontslag.

Een gemiddelde coach krijgt natuurlijk niet zo veel tijd, maar het lijkt bij Gio toch wel vruchten af te werpen. Hij heeft nu, na anderhalf jaar, wel (eindelijk) een bepaalde speelstijl ingeslepen in de weinig veranderde selectie. :9

Laten we hopen dat het allemaal alleen maar verder ontwikkelt, dan mag ie van mij wel een lange tijd blijven ^O^
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_167528176
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2016 15:51 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Tsja, een beginnende coach gaat wel eens vaker op zijn bek. Moet toch nog het een en ander aanleren. Hij heeft het alleen kunnen doen zonder ontslag.

Een gemiddelde coach krijgt natuurlijk niet zo veel tijd, maar het lijkt bij Gio toch wel vruchten af te werpen. Hij heeft nu, na anderhalf jaar, wel (eindelijk) een bepaalde speelstijl ingeslepen in de weinig veranderde selectie. :9

Laten we hopen dat het allemaal alleen maar verder ontwikkelt, dan mag ie van mij wel een lange tijd blijven ^O^
Tot een paar wedstrijden terug was het nog gewoon bijna wekelijks kut met peren. Laten we niet te vroeg juichen.
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 22 december 2016 @ 16:28:31 #6
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_167528245
Heeft iemand die ranglijst trui al?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 22 december 2016 @ 16:30:04 #7
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_167528286
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 16:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heeft iemand die ranglijst trui al?
Waarom zou je dat willen? Sommige supporters kunnen beter maar weer gauw met beide benen op aarde gaan staan. Merk het in mijn eigen vriendengroep ook, mensen die zich aanmelden voor het kampioensfeest en weet ik veel wat nog meer voor onzin. We moeten nog een half seizoen mensen. :')
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_167528321
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 16:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heeft iemand die ranglijst trui al?
Nee, maar ik maak wel de blits met mijn Feyenoord kersttrui op elk feestje deze maand.
Feyenoord Rotterdam
  donderdag 22 december 2016 @ 16:31:48 #9
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_167528328
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 16:30 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Waarom zou je dat willen? Sommige supporters kunnen beter maar weer gauw met beide benen op aarde gaan staan. Merk het in mijn eigen vriendengroep ook, mensen die zich aanmelden voor het kampioensfeest en weet ik veel wat nog meer voor onzin. We moeten nog een half seizoen mensen. :')
Dit inderdaad. Hoe harder je ermee te koop loopt, hoe pijnlijker het is als het misgaat.
  donderdag 22 december 2016 @ 16:34:18 #10
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_167528384
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 16:31 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Hoe harder je ermee te koop loopt, hoe pijnlijker het is als het misgaat.
Ik snap op zich de euforie wel maar verwacht van volwassen kerels net wat meer relativeringsvermogen.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 22 december 2016 @ 16:37:03 #11
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_167528438
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 16:31 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Hoe harder je ermee te koop loopt, hoe pijnlijker het is als het misgaat.
Daarom zelf ook niet gekocht vroeg me af of er hier mensen zitten die hem wel gekocht hebben.
Het doet mij nog al denken aan die psv supporters met die tatoeage toen ze hem niet wonnen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 22 december 2016 @ 16:48:17 #12
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_167528619
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 16:37 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Daarom zelf ook niet gekocht vroeg me af of er hier mensen zitten die hem wel gekocht hebben.
Het doet mij nog al denken aan die psv supporters met die tatoeage toen ze hem niet wonnen.
Of die Ajax bus vorig seizoen. :D _O-
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 22 december 2016 @ 16:49:49 #13
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_167528646
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 16:48 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Of die Ajax bus vorig seizoen. :D _O-
Dat was lachen ja als we het wel worden is dat shirt opeens een collectors item.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_167528775
quote:
7s.gif Op donderdag 22 december 2016 16:26 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Tot een paar wedstrijden terug was het nog gewoon bijna wekelijks kut met peren. Laten we niet te vroeg juichen.
Ik vond dat er in de kutwedstrijden toch ook wel meer lijn in het spel kwam. Ook in de wedstrijden dat het niet liep hadden we wel wat variatie in de aanval. Ik heb het idee dat de spelers steeds beter weten wat ze moeten doen als ze een bal ontvangen. Vorig jaar zag het er regelmatig erg treurig uit, leek het alsof ze echt voor het eerst met elkaar op het veld stonden.

In de huidige speelstijl ben je nog steeds wel wat afhankelijk van of je flanken een beetje in vorm zijn, maar met opkomende backs eroverheen, her en der een steekbal en een balvaste zwervende Jorgenson zijn we toch wel wat meer dan een one-trick-pony geworden :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_167528908
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 16:31 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Hoe harder je ermee te koop loopt, hoe pijnlijker het is als het misgaat.
Ja, maar ik vind dat het ook wel twee kanten op doorslaat. Het zou me niet verbazen als iemand nog tijdens de winterstop een kampioenstattoo laat zetten, zo van "ik ben er maar op tijd bij".

Aan de andere kant hoor ik ook wel erg veel negativisme en geCalimero, alsof het een volstrekt belachelijk idee is dat we kampioen zouden kunnen worden. Alsof we bovenin de middenmoot staan.

Ik denk dat de meesten wel beseffen dat de weg nog lang is, maar het gaat wel gewoon goed, het zou zo maar kunnen gebeuren, en we mogen best trots zijn dat het zo lekker gaat. Heel het seizoen al bovenaan gestaan, slechts 9 verliespunten en 5 en 8 punten los van de concurrentie.

Ik geniet er wel gewoon van, hoop en denk dat het best eens zou kunnen gebeuren dit seizoen, maar mochten we de koppositie verliezen heb ik niet zo iets van "Wow, wat onverwacht, dat dit nog kon gebeuren". Het zijn inderdaad maar 5 puntjes :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  donderdag 22 december 2016 @ 17:11:42 #16
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_167529009
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 17:05 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ja, maar ik vind dat het ook wel twee kanten op doorslaat. Het zou me niet verbazen als iemand nog tijdens de winterstop een kampioenstattoo laat zetten, zo van "ik ben er maar op tijd bij".

Aan de andere kant hoor ik ook wel erg veel negativisme en geCalimero, alsof het een volstrekt belachelijk idee is dat we kampioen zouden kunnen worden. Alsof we bovenin de middenmoot staan.

Ik denk dat de meesten wel beseffen dat de weg nog lang is, maar het gaat wel gewoon goed, het zou zo maar kunnen gebeuren, en we mogen best trots zijn dat het zo lekker gaat. Heel het seizoen al bovenaan gestaan, slechts 9 verliespunten en 5 en 8 punten los van de concurrentie.

Ik geniet er wel gewoon van, hoop en denk dat het best eens zou kunnen gebeuren dit seizoen, maar mochten we de koppositie verliezen heb ik niet zo iets van "Wow, wat onverwacht, dat dit nog kon gebeuren". Het zijn inderdaad maar 5 puntjes :)
Oh zeker. Deze eerste seizoenshelft is fantastisch verlopen en iets om trots op te zijn. Maar aan de ene kant moeten we niet te trots zijn en pas tevreden zijn als we daadwerkelijk de titel hebben gepakt, zoals een topclub betaamt. Winterkampioen worden betekent niets. Aan de andere kant mogen we wel uitspreken dat we gewoon kampioen worden als we deze vorm doorzetten. En dat is helemaal niet onrealistisch, de overwinningen zijn grotendeels geen toeval. Ik denk dat we met nog een keer ~40 punten weinig te vrezen hebben van Ajax en niets van PSV.
pi_167529076
quote:
Twee Feyenoorders verdienen plek op lijst honderd grootste talenten
donderdag 22 december 2016 om 11:26

Feyenoorders Tonny Vilhena en Rick Karsdorp hebben een plekje in de #IBWM100 van 2017 bemachtigd. Het is een lijst met de honderd grootste talenten wereldwijd, geboren op of na 1 januari 1995.

De spelers zijn geselecteerd door In Bed With Maradona, op basis van gesprekken met scouts, coaches, spelers, journalisten, fans en bloggers uit de hele wereld. Naast Vilhena (21) en Karsdorp (21), staan er nog meer talenten van Eredivisie-clubs op de lijst. Enes Ünal van FC Twente, Arber Zeneli van sc Heerenveen, Sofyan Amrabat van FC Utrecht en Lewis Baker van Vitesse kunnen rekenen op een plaatsje op de lijst. Namens Ajax zijn Kasper Dolberg, Davinson Sánchez, Jaïro Riedewald en André Onana vertegenwoordigd. Daarnaast staan grote talenten als Dele Alli (Tottenham Hotspur) en Moussa Dembélé (Celtic) op de lijst.

Vilhena beleeft een goed seizoen bij Feyenoord. De jonge middenvelder heeft een vaste basisplaats in het team van Giovanni van Bronckhorst en maakte bovendien al drie goals dit seizoen. Rick Karsdorp beleeft eveneens een prima jaar. De rechtsback is niet meer weg te denken uit de basis van de Rotterdammers en heeft tevens dit jaar zijn debuut gemaakt in Oranje. Tot dusver staat de teller op twee interlands, waarin hij beide zeer verdienstelijk speelde.
Niet verkeerd om in Europese toplijstjes te staan, kom maar op met die miljoenen ManU :P
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_167529613
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 16:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heeft iemand die ranglijst trui al?
Ja, Boskamp.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_167529971
Roda JC zou Vejinovic willen hebben.
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 22 december 2016 @ 18:17:44 #21
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_167530140
quote:
oda JC zou zich graag willen versterken met Feyenoord-middenvelder Marko Vejinovic. De Serviër komt in Rotterdam nauwelijks aan voetballen toe.

"Vejinovic is niet tevreden in Rotterdam en zo'n speler willen wij er graag bij hebben. We hebben nog warm contact met Feyenoord-directeur Martin van Geel", aldus Roda JC-directeur Wim Collard tegen de Limburgse omroep L1.

De Limburgers willen zich in de winterstop gaan versterken om degradatie te voorkomen.

"Maar we gaan niet meer zoveel spelers huren en kopen zoals vorig jaar. We zoeken doelpuntenmakers, dat is ons grote manco. Ton Caanen en Sef Vergoossen gaan op zoek naar die aanvallende versterking." (FOX Sports)
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 22 december 2016 @ 18:29:54 #22
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_167530333
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 18:17 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Zou mooi zijn, al denk ik niet dat het dan om verkoop zou gaan, dat kan Roda niet betalen.

Ik ben benieuwd of Manu terug naar de Eredivisie zou willen, perfecte speler voor dit soort teams
  donderdag 22 december 2016 @ 19:07:18 #23
444325 IkBenNietFries
Friese Feyenoorder
pi_167531078
Een mooie prijs en ik breng hem persoonlijk achter op mn fiets naar Kerkrade. Dan nog ff een (goede) vervanger halen en ik ben content :)
pi_167532547
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 19:07 schreef IkBenNietFries het volgende:
Een mooie prijs en ik breng hem persoonlijk achter op mn fiets naar Kerkrade. Dan nog ff een (goede) vervanger halen en ik ben content :)
Die kunnen niks betalen denk ik. Zal wel huur zijn wat ze willen.

Vraag mij af of hij daar beter van wordt.
pi_167532741
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 18:29 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Zou mooi zijn, al denk ik niet dat het dan om verkoop zou gaan, dat kan Roda niet betalen.

Ik ben benieuwd of Manu terug naar de Eredivisie zou willen, perfecte speler voor dit soort teams
Manu staat geloof ik overal voor open momenteel.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  donderdag 22 december 2016 @ 21:04:50 #26
444325 IkBenNietFries
Friese Feyenoorder
pi_167535017
quote:
14s.gif Op donderdag 22 december 2016 19:56 schreef Typisch het volgende:

[..]

Die kunnen niks betalen denk ik. Zal wel huur zijn wat ze willen.

Vraag mij af of hij daar beter van wordt.
Denk dat hij gewoon last heeft van faalangst. Kuipvrees. Het was best een leuk voetballertje maar hij kan het gewoon niet in de kuip. Half jaartje roda gaat dat niet veranderen denk ik.

[ Bericht 3% gewijzigd door IkBenNietFries op 22-12-2016 21:22:47 ]
  donderdag 22 december 2016 @ 22:32:31 #27
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_167539152
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 21:04 schreef IkBenNietFries het volgende:

[..]

Denk dat hij gewoon last heeft van faalangst. Kuipvrees. Het was best een leuk voetballertje maar hij kan het gewoon niet in de kuip. Half jaartje roda gaat dat niet veranderen denk ik.
Kuipvrees. :') Flikker daar nou toch eens mee op. Hij kan er gewoon geen kanarie van blijkbaar. Als je geen kracht kan putten uit die 45000 mensen dan ben je het beroep prof voetballer niet waardig.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_167540855
Het valt mij tegen van Vejinovic dat hij kennelijk niet kan opbrengen om wat meer intensiteit in zijn spel te leggen. Dat wordt van je gevraagd bij Feyenoord. El Ahmadi was in zijn eerste seizoenen ook zo'n slappe baal hooi, maar heeft zich ontwikkeld tot een strijder op het middenveld. Zo moet het Marko..
pi_167540887
Hij is gewoon nooit zo heel goed geweest. Maar dan heb je blijkbaar al snel een kutmentaliteit en Kuipvrees.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 22 december 2016 @ 23:43:01 #30
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_167541965
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 23:12 schreef Caland het volgende:
Hij is gewoon nooit zo heel goed geweest. Maar dan heb je blijkbaar al snel een kutmentaliteit en Kuipvrees.
'k Heb een zwak voor Vejinovic.
Gouden rechterbeen, maar als dat alles is, is het niet genoeg.
Feyenoord!!! * Barça
  vrijdag 23 december 2016 @ 08:00:13 #31
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_167544721
Tja, je vraagt je af ook in hoeverre zo'n jongen ook nog last heeft van al het gedoe in het begin bij zijn huis en zo.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_167545384
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 08:00 schreef avotar het volgende:
Tja, je vraagt je af ook in hoeverre zo'n jongen ook nog last heeft van al het gedoe in het begin bij zijn huis en zo.
Als je mentaal zo zwak bent, kun je het sowieso wel vergeten. :O
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_167545896
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 18:17 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Om vervolgens de winnende tegen ons te maken zeker :')
pi_167545904
quote:
14s.gif Op donderdag 22 december 2016 19:56 schreef Typisch het volgende:

[..]

Die kunnen niks betalen denk ik. Zal wel huur zijn wat ze willen.

Vraag mij af of hij daar beter van wordt.
Spelen is altijd beter dan niet spelen.
pi_167546029
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 22:32 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Kuipvrees. :') Flikker daar nou toch eens mee op. Hij kan er gewoon geen kanarie van blijkbaar. Als je geen kracht kan putten uit die 45000 mensen dan ben je het beroep prof voetballer niet waardig.
Kan op momenten dat de vorm er even niet is ook verlammend werken, of zou jij graag in de schoenen van zo'n Nelom staan?
blablablabla
pi_167546750
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 december 2016 10:00 schreef Elan het volgende:

[..]

Kan op momenten dat de vorm er even niet is ook verlammend werken, of zou jij graag in de schoenen van zo'n Nelom staan?
Als iemand daar geen last van lijkt te hebben is het Nelom wel. Weet zich toch gewoon bij elke trainer weer in de basis te knokken, wat je dan ook van hem vindt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_167548184
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 december 2016 10:34 schreef Caland het volgende:

[..]

Als iemand daar geen last van lijkt te hebben is het Nelom wel. Weet zich toch gewoon bij elke trainer weer in de basis te knokken, wat je dan ook van hem vindt.
Bij wijze van spreke. Die pleurt er nog een pirioutje extra tegenaan inderdaad.
blablablabla
pi_167548855
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 december 2016 11:47 schreef Elan het volgende:

[..]

Bij wijze van spreke. Die pleurt er nog een pirioutje extra tegenaan inderdaad.
Vind het wel knap van die gozer. Lekker 4 ton per jaar pakken en niet ouwehoeren verder.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2016 12:20:20 ]
pi_167548975
Met vier ton per jaar zou ik ook niet ouwehoeren :D
#12 is not for sale!
pi_167549012
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 december 2016 12:20 schreef Typisch het volgende:

[..]

Vind het wel knap van die gozer. Lekker 4 ton per jaar pakken en niet ouwehoeren verder.
Alsof dat zo moeilijk is :P .
Wel enorm zorgwekkend hoe slecht hij is. Die gozer is nauwelijks eredivisiewaardig, komt aanvallend en verdedigend enorm tekort .
blablablabla
pi_167549153
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 12:27 schreef Elan het volgende:

[..]

Alsof dat zo moeilijk is :P .
Wel enorm zorgwekkend hoe slecht hij is. Die gozer is nauwelijks eredivisiewaardig, komt aanvallend en verdedigend enorm tekort .
Toch zijn er nu al drie trainers die voor hem kiezen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_167549540
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 december 2016 12:35 schreef Caland het volgende:

[..]

Toch zijn er nu al drie trainers die voor hem kiezen.
Wegens gebrek aan beter en blessures .
Heeft ook een hele poos op de bank gezeten wel, zal waarschijnlijk weer gaan gebeuren als Van Beek terug is en Kongolo links gaat spelen.
blablablabla
pi_167549554
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 12:55 schreef Elan het volgende:

[..]

Wegens gebrek aan beter en blessures .
Heeft ook een hele poos op de bank gezeten wel, zal waarschijnlijk weer gaan gebeuren als Van Beek terug is en Kongolo links gaat spelen.
Speelt iedereen niet bij gebrek aan beter? Dooddoener.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2016 12:55:57 ]
pi_167549606
Weet niet wat er met Woudenberg is dat die niet gewoon speelt.
blablablabla
  vrijdag 23 december 2016 @ 12:57:48 #45
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_167549610
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 december 2016 12:55 schreef Typisch het volgende:

[..]

Speelt iedereen niet bij gebrek aan beter? Dooddoener.
Linksback is wel een positie die niet vaak hoog op de prioriteitenlijst staat om versterking voor te halen. Zo houdt een zwakke speler als Nelom relatief makkelijk z'n plekje.

We hebben de afgelopen 3 zomers wel iedere keer een nieuwe spits gehaald.
pi_167549659
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 december 2016 12:55 schreef Typisch het volgende:

[..]

Speelt iedereen niet bij gebrek aan beter? Dooddoener.
Volgens mij is hij steeds de eerste die gaat banken als zowel Van Beek als Kongolo fit zijn.
Helaas is dat niet zo vaak het geval geweest.
blablablabla
pi_167549713
Nelom is gewoon een ideale backup die gewoon zijn ding doet en nooit zeurt. Kwalitatief natuurlijk niet (meer) goed genoeg, maar hem niet Eredivisie-waardig noemen is natuurlijk ook onzin.

Maar het is inderdaad meer een speler voor het rechter-rijtje.
Van alles is weer waardeloos.
pi_167551396
Wat een gezeur op Nelom, die heeft het tijdens de blessure van Kongolo prima gedaan.
pi_167552841
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 12:25 schreef Haringkop het volgende:
Met vier ton per jaar zou ik ook niet ouwehoeren :D
Ach, sommige voetballers verdienen het in nog geen week.
pi_167569365
Hoe zit het nou met Van Beek? We horen hier erg weinig over, en dat baart mij zorgen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_167569396
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 00:42 schreef heiden6 het volgende:
Hoe zit het nou met Van Beek? We horen hier erg weinig over, en dat baart mij zorgen.
Hij loopt nog steeds krom.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_167569473
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 00:44 schreef Divje het volgende:

[..]

Hij loopt nog steeds krom.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_167569507
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 00:48 schreef heiden6 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Vind het ook jammer dat hij een beetje uit het oog verloren is door de meeste mensen. Heerlijke jongen is het. En verdient wat mij betreft altijd een basisplaats. Het is dat BotteGod het zo goed doet. _O_

Verder....

BeekGod O+
Nait Soezn Moar Broezn
pi_167569529
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 00:50 schreef Divje het volgende:

[..]

Vind het ook jammer dat hij een beetje uit het oog verloren is door de meeste mensen. Heerlijke jongen is het. En verdient wat mij betreft altijd een basisplaats. Het is dat BotteGod het zo goed doet. _O_

Verder....

BeekGod O+
Kongolo - Van Beek - Botteghin - Karsdorp

_O_
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_167569536
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 00:51 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Kongolo - Van Beek - Botteghin - Karsdorp

_O_
Kijk, dat is me toch een bazenverdediging :D _O_
Nait Soezn Moar Broezn
pi_167569555
Om te kwijlen. Mits ze alle vier in topvorm zijn.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_167569557
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 00:51 schreef Divje het volgende:

[..]

Kijk, dat is me toch een bazenverdediging :D _O_
Lijkt me wel ja. :D :9
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_167569598
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 00:53 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Lijkt me wel ja. :D :9
Dan is de traagheid (die volgens mij wel mee valt) van Botteghin ook wel voldoende gecompenseerd :D
Nait Soezn Moar Broezn
  zaterdag 24 december 2016 @ 08:08:19 #59
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_167571557
Fijnefiets blijft.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_167573908
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 08:08 schreef MPC60 het volgende:
Fijnefiets blijft.
En Blokland gaat...
  zaterdag 24 december 2016 @ 12:05:57 #61
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_167574135
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2016 11:51 schreef Irrem het volgende:

[..]

En Blokland gaat...
:o
pi_167575388
Waarom kan het nou nooit eens een seizoen rustig en normaal gaan rondom ons cluppie? :|W
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_167575800
quote:
18s.gif Op zaterdag 24 december 2016 13:17 schreef ender_xenocide het volgende:
Waarom kan het nou nooit eens een seizoen rustig en normaal gaan rondom ons cluppie? :|W
Dit. Het kan nooit eens normaal over voetbal gaan.
Abracadabra, tapate guarra!
pi_167576026
Blokland stapt uit RvC bij Feyenoord

UPDATEP Blokland is per direct uit de raad van commissarissen van Feyenoord gestapt. De Rotterdammer, die zelf momenteel niet bereikbaar is voor commentaar, zou een gebrek aan voldoende draagvlak hebben aangevoerd als hoofdreden voor zijn opvallende besluit.

Dat leidde onder meer tot botsingen met Gerard Hoetmer, als opvolger van Dick van Well twee jaar geleden binnengehaald als voorzitter van de raad van commissarissen. Hoetmer ontpopte zich volgens ingewijden in korte tijd tot iemand die erg close raakte met Martin van Geel. De technisch directeur was in de ogen van de paardenfokker uit Alkmaar nauwelijks op een foutje te betrappen.

Blokland bleef echter kritisch naar het beleid kijken. Maar door die kritische houding voelde de Rotterdammer de laatste maanden steeds meer weerstand tegen zijn persoon in het controlerend orgaan van Feyenoord. Dat de Rotterdammer nu opstapt, is vrijdagavond in het verkeerde keelgat geschoten bij de investeerdersgroep Vrienden van Feyenoord.

Blokland is daar samen met vleesmagnaat Herman van Drie namelijk nog altijd voorzitter van. De groep investeerders redde Feyenoord in 2011 met een enorme kapitaalinjectie van 30 miljoen euro. In ruil daarvoor kregen de zakenlui 49 procent van de aandelen en dus zeggenschap.

Toen Feyenoord financieel weer overeind was gekrabbeld, bleek dat de zeggenschap in de praktijk behoorlijk was ingekapseld. Zo wilden Blokland en medecommissaris Rob Slotboom, ook investeerder, het aflopende contract met Giovanni van Bronckhorst best verlengen, maar niet al voor de winterstop.

Van Geel en Hoetmer wilden dat perse wel en omdat de laatste voortdurend de commissarissen Gérard Moussault en William Bontes aan zijn zijde wist te krijgen, bleek de mening van Blokland en zijn kompaan Slotboom in de praktijk eigenlijk helemaal niets waard.

De Vrienden van Feyenoord ervoeren ook de manier waarop ze werden behandeld als ronduit vervelend. Zo mocht bij de huldiging van bekerwinnaar Feyenoord afgelopen seizoen geen enkele investeerder het feestje meevieren in het Rotterdamse stadhuis aan de Coolsingel. Waar het op het stadhuis werkelijk wemelde van de bezoekers, was de zaal voor het bordes 'simpelweg vol' voor de 'Vrienden van Feyenoord', was de uitleg.

Tijdens recente nieuwjaarsrecepties sprak algemeen directeur Eric Gudde regelmatig over 'echte vrienden' als hij over de redders van Feyenoord sprak. Miljonair Blokland en zijn achterban voelden dat de laatste maanden heel anders. Zij werden in de regel vooral gezien als lastig.

Dat zorgde vlak voor Kerstmis dus voor een opvallend afscheid. En omdat een andere commissaris, William Bontes, die eerdaags voor bouwbedrijf VolkerWessels (dat straks een rol gaat spelen in de ontwikkeling van Feyenoord City) gaat werken en in verband met belangenverstrengeling door het nieuw te bouwen stadion niet meer kon aanblijven, moet de koploper in de eredivisie op zoek naar twee gloednieuwe commissarissen.

Waar er nog altijd één zal worden aangeleverd door de Vrienden van Feyenoord.

Bron: ad.nl
pi_167576069
Goed nieuws. Denk ik.

Maar idd, het kan nooit rustig zijn. Ik kan me ook niet aan de indruk onttrekken dat het wél te maken heeft met het gedoe rondom van Geel eerst en afgelopen maand het gedoe rondom Gio. Maar goed, ik kan er niet rouwig om zijn.
pi_167576143
quote:
En omdat een andere commissaris, William Bontes, die eerdaags voor bouwbedrijf VolkerWessels (dat straks een rol gaat spelen in de ontwikkeling van Feyenoord City) gaat werken en in verband met belangenverstrengeling door het nieuw te bouwen stadion niet meer kon aanblijven,
:r
pi_167576164


Mooi voor hem, heeft hij goed voor elkaar.
  zaterdag 24 december 2016 @ 13:56:01 #68
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_167576257
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2016 13:48 schreef Scrummie het volgende:
Goed nieuws. Denk ik.

Maar idd, het kan nooit rustig zijn. Ik kan me ook niet aan de indruk onttrekken dat het wél te maken heeft met het gedoe rondom van Geel eerst en afgelopen maand het gedoe rondom Gio. Maar goed, ik kan er niet rouwig om zijn.
Vind het allemaal niet zo boeiend. :)
Ten percent faster with a sturdier frame
  zaterdag 24 december 2016 @ 15:09:28 #69
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_167577627
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 december 2016 13:51 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]

Mooi voor hem, heeft hij goed voor elkaar.
kanonnen dat is lekker borrelen
Feyenoord!!! * Barça
pi_167577919
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 december 2016 13:51 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]

Mooi voor hem, heeft hij goed voor elkaar.
sow
Ik ben inmiddels overleden.
pi_167577943
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 december 2016 13:51 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]

Mooi voor hem, heeft hij goed voor elkaar.
Nu snap ik waar 'ie dat balgevoel vandaan haalt.
pi_167578243
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 15:30 schreef Pascalus het volgende:

[..]

sow
Dat zei ik dus ook.
  zaterdag 24 december 2016 @ 16:23:33 #73
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_167578789
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2016 13:48 schreef Scrummie het volgende:
Goed nieuws. Denk ik.
Heb je het stuk wel gelezen? Komt erop neer dat Blokland zich niet meer serieus genomen voelde, omdat hij de zaken kritisch bekijkt. Wat is daar mis mee? Mag dat opeens niet meer, nu de resultaten goed zijn? Nu blijft er een stelletje ja-knikkers over, dat kan toch nooit goed zijn?
Niets is sterker dan dat ene woord
  zaterdag 24 december 2016 @ 16:39:06 #74
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_167579060
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2016 16:23 schreef PIETR het volgende:

[..]

Heb je het stuk wel gelezen? Komt erop neer dat Blokland zich niet meer serieus genomen voelde, omdat hij de zaken kritisch bekijkt. Wat is daar mis mee? Mag dat opeens niet meer, nu de resultaten goed zijn? Nu blijft er een stelletje ja-knikkers over, dat kan toch nooit goed zijn?
Gudde en Van Geel zijn nu ineens weer toffe peren blijkbaar
pi_167579105
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 december 2016 13:51 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]

Mooi voor hem, heeft hij goed voor elkaar.
Echte liefde ook, zie je zo
pi_167579669
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2016 16:23 schreef PIETR het volgende:

[..]

Heb je het stuk wel gelezen? Komt erop neer dat Blokland zich niet meer serieus genomen voelde, omdat hij de zaken kritisch bekijkt. Wat is daar mis mee? Mag dat opeens niet meer, nu de resultaten goed zijn? Nu blijft er een stelletje ja-knikkers over, dat kan toch nooit goed zijn?
De constructie is gewoon vreemd door de zeggenschap weg te geven in de vorm van twee RvC-leden, helemaal als je daar dan ook nog eens baasjes neerzet zoals Slotboom en Blokland, die gewend zijn dat wat zij vertellen ook gebeurt. Dan krijg je dat die zich gaan bemoeien met beleid, wat helemaal hun taak niet is. Het is echt idioot dat zij zich bezig menen te mogen houden met de contractverlenging van een trainer. Gudde wordt op die manier gewoon een marionet die feitelijk niets te vertellen heeft anders dan of er blauwe of zwarte pennen worden ingekocht.

Kritisch zijn moeten ze zeker, maar op de uitkomsten van het beleid van de directie. En dat waren ze ook vorig jaar, toen ze met veel bombarie riepen dat Van Geel koste wat kost eruit moest, maar die strijd hebben ze verloren. En dat is nu eenmaal de keerzijde van die 49% aandelen: ja, je mag best je smoel opentrekken, maar uiteindelijk heb je helemaal niets te zeggen als je de rest niet achter je krijgt.

Maar uiteindelijk willen ze wat tastbaars terug voor de centen die ze er in stopten en dat snap ik ook wel, maar dit soort 49/51-gezeik met hier nog een commissaris en daar nog een adviesrecht is gewoon een garantie voor rollebollen over straat, omdat geen enkele groep het in alle situaties helemaal eens is met elkaar.

[ Bericht 4% gewijzigd door nostra op 24-12-2016 17:19:35 ]
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_167579701
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 17:10 schreef nostra het volgende:

[..]

De constructie is gewoon vreemd door de zeggenschap weg te geven in de vorm van twee RvC-leden, helemaal als je daar dan ook nog eens baasjes neerzet zoals Slotboom en Blokland, die gewend zijn dat wat zij vertellen ook gebeurt. Dan krijg je dat die zich gaan bemoeien met beleid, wat helemaal hun taak niet is. Het is echt idioot dat zij zich bezig menen te mogen houden met de contractverlenging van een trainer. Gudde wordt op die manier gewoon een marionet die feitelijk niets te vertellen heeft anders dan of er blauwe of zwarte pennen worden ingekocht.
Wordt?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_167579829
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2016 17:12 schreef Caland het volgende:

[..]

Wordt?
Is geworden zou beter zijn ja.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_167580228
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 december 2016 17:20 schreef nostra het volgende:

[..]

Is geworden zou beter zijn ja.
Altijd al geweest. Gudde zit daar bij de gratie van de VvF en niet andersom.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_167580464
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2016 17:45 schreef Caland het volgende:

[..]

Altijd al geweest. Gudde zit daar bij de gratie van de VvF en niet andersom.
Je moet er maar zin in hebben in zo'n poppenkastfunctie. Aan de andere kant, voor vier-vijf ton je handtekening zetten bij het kruisje: waarom ook niet.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  zaterdag 24 december 2016 @ 18:19:15 #81
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_167580881
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 17:10 schreef nostra het volgende:

[..]

De constructie is gewoon vreemd door de zeggenschap weg te geven in de vorm van twee RvC-leden, helemaal als je daar dan ook nog eens baasjes neerzet zoals Slotboom en Blokland, die gewend zijn dat wat zij vertellen ook gebeurt. Dan krijg je dat die zich gaan bemoeien met beleid, wat helemaal hun taak niet is. Het is echt idioot dat zij zich bezig menen te mogen houden met de contractverlenging van een trainer. Gudde wordt op die manier gewoon een marionet die feitelijk niets te vertellen heeft anders dan of er blauwe of zwarte pennen worden ingekocht.

Kritisch zijn moeten ze zeker, maar op de uitkomsten van het beleid van de directie. En dat waren ze ook vorig jaar, toen ze met veel bombarie riepen dat Van Geel koste wat kost eruit moest, maar die strijd hebben ze verloren. En dat is nu eenmaal de keerzijde van die 49% aandelen: ja, je mag best je smoel opentrekken, maar uiteindelijk heb je helemaal niets te zeggen als je de rest niet achter je krijgt.

Maar uiteindelijk willen ze wat tastbaars terug voor de centen die ze er in stopten en dat snap ik ook wel, maar dit soort 49/51-gezeik met hier nog een commissaris en daar nog een adviesrecht is gewoon een garantie voor rollebollen over straat, omdat geen enkele groep het in alle situaties helemaal eens is met elkaar.
Waarom zouden zij zich niet bezig mogen houden met de contractverlenging van de trainer? Het zijn echt geen nobodies die niet weten waarover ze het hebben. Daarbij hebben ze gewoon een punt: waarom nu al verlengen met Gio? Zijn we vorig seizoen alweer vergeten?
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_167581062
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2016 18:19 schreef PIETR het volgende:

[..]

Waarom zouden zij zich niet bezig mogen houden met de contractverlenging van de trainer? Het zijn echt geen nobodies die niet weten waarover ze het hebben. Daarbij hebben ze gewoon een punt: waarom nu al verlengen met Gio? Zijn we vorig seizoen alweer vergeten?
Weet niet wat hun functieomschrijving is. Jij wel?
  zaterdag 24 december 2016 @ 18:40:15 #83
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_167581229
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2016 18:30 schreef Typisch het volgende:

[..]

Weet niet wat hun functieomschrijving is. Jij wel?
Een beslissing van de directie (Gudde/Van Geel/Koevermans) moet gedragen worden door een meerderheid van de RvC.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_167581343
quote:
Marko Vejinovic kan een heel opmerkelijke transfer maken. Althans, dat meldt het Italiaanse Repubblica. De middenvelder van Feyenoord, die dit seizoen een reserverol vervult bij de Rotterdamse club, staat in de belangstelling van Lazio. De 26-jarige Vejinovic is één van de spelers die Lucas Biglia, aanvoerder van de Romeinse club die de club gaat verlaten, moet vervangen.

Het Italiaanse medium omschrijft de middenvelder als ‘minder dynamisch dan Biglia, maar wel krachtiger’. De Italianen zouden hem voor zo’n 3 miljoen euro kunnen overnemen.
_O-
pi_167581398
Lol, Vejinovic krachtig. Is die Biglia gemaakt van papier mache?
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_167581508
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2016 18:19 schreef PIETR het volgende:
Waarom zouden zij zich niet bezig mogen houden met de contractverlenging van de trainer?
Omdat dat de taak is van de directie, van Van Geel specifiek. Hun taak is om in de gaten te houden dat de directie zich daarbij houdt aan de wet en aan andere normen en uiteindelijk om een oordeel te hebben over hun functioneren. Niet om elk besluit van de directie te wikken en te wegen en daar een eigen mening over te hebben.

Bepaalde directiebesluiten hebben wel goedkeuring nodig van de RvC, maar het is ongebruikelijk dat zoiets als de verlenging van de arbeidsovereenkomst van een gewone werknemer daar onder valt. Dat zijn meer strategische beleidsbeslissingen, waarbij de directie bepaalde langdurige en substantiële (financiële) verplichtingen aangaat: heel grote investeringen zoals het nieuwe stadion, statutaire wijzigingen, dat soort werk.

Maar goed, theoretisch zou het kunnen dat de RvC hier goedkeuring voor moet verlenen. Maar als dat al zo is, houd het dan lekker binnenskamers totdat de stemmen zijn uitgebracht in plaats van je vriendjes bij de media te gebruiken.

quote:
Het zijn echt geen nobodies die niet weten waarover ze het hebben. Daarbij hebben ze gewoon een punt: waarom nu al verlengen met Gio? Zijn we vorig seizoen alweer vergeten?
Dat is niet relevant, dat zijn vragen die de directie moet beantwoorden. Kunnen ze fouten in maken, natuurlijk.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_167581522
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 18:46 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

_O-
:o
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  zaterdag 24 december 2016 @ 19:00:40 #88
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_167581608
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 18:46 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

_O-
:D
pi_167583762
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 18:46 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

_O-
Elk bod accepteren
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_167586298


Die jongen heeft #deleef
  Moderator zaterdag 24 december 2016 @ 22:02:12 #91
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_167586442
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]

Die jongen heeft #deleef
Bedankt Hans.
pi_167586462
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2016 22:02 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Bedankt Hans.
Sorry Slob.
pi_167588050
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 18:55 schreef nostra het volgende:

[..]

Omdat dat de taak is van de directie, van Van Geel specifiek. Hun taak is om in de gaten te houden dat de directie zich daarbij houdt aan de wet en aan andere normen en uiteindelijk om een oordeel te hebben over hun functioneren. Niet om elk besluit van de directie te wikken en te wegen en daar een eigen mening over te hebben.

Bepaalde directiebesluiten hebben wel goedkeuring nodig van de RvC, maar het is ongebruikelijk dat zoiets als de verlenging van de arbeidsovereenkomst van een gewone werknemer daar onder valt. Dat zijn meer strategische beleidsbeslissingen, waarbij de directie bepaalde langdurige en substantiële (financiële) verplichtingen aangaat: heel grote investeringen zoals het nieuwe stadion, statutaire wijzigingen, dat soort werk.

Maar goed, theoretisch zou het kunnen dat de RvC hier goedkeuring voor moet verlenen. Maar als dat al zo is, houd het dan lekker binnenskamers totdat de stemmen zijn uitgebracht in plaats van je vriendjes bij de media te gebruiken.

[..]

Dat is niet relevant, dat zijn vragen die de directie moet beantwoorden. Kunnen ze fouten in maken, natuurlijk.
dit inderdaad :Y hoop alleen dat het hierbij blijft en dat de rust bewaard blijft, dit kleine kinderen gedrag van ik krijg mijn zin niet, mag natuurlijk nooit van invloed worden op onze grootste kans sinds jaren om kampioen te worden.
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_167589995
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 18:46 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

_O-
Strik erom
pi_167590022
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 17:55 schreef nostra het volgende:

[..]

Je moet er maar zin in hebben in zo'n poppenkastfunctie. Aan de andere kant, voor vier-vijf ton je handtekening zetten bij het kruisje: waarom ook niet.
De enige reden waarom Gudde ooit aangesteld was is omwille van zijn Gemeentelijke achtergrond/netwerk met het oog op het nieuwe stadion.
  zondag 25 december 2016 @ 02:21:28 #96
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_167590730
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]

Die jongen heeft #deleef
Zou je haar doen, Stijn?
Oh.
pi_167591313
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]

Die jongen heeft #deleef
Ik ben inmiddels overleden.
pi_167598086
quote:
Dat kapseel van Wilfred blijft genant.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 27 december 2016 @ 16:17:34 #99
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_167644392
Jongens het is zo Lee met you never Walk alone.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_167644759
Volgend jaar er voor zorgen dat ie nog hoger komt in de Top2000. Had er 3 keer op gestemd :$
Abracadabra, tapate guarra!
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 27 december 2016 @ 16:28:17 #101
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_167644828
Stem er ook elk jaar op.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_167644851
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 16:26 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Volgend jaar er voor zorgen dat ie nog hoger komt in de Top2000. Had er 3 keer op gestemd :$
Had op Mijn Feyenoord gestemd als eigen bijdrag, maar die had het niet gehaald, net al de rest van mijn eigen bijdrages trouwens :D
  dinsdag 27 december 2016 @ 16:32:50 #103
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_167644961
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 16:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jongens het is zo Lee met you never Walk alone.
Die sjaals in het cafe was wel mooi :D
pi_167645976
quote:
Feyenoord Onder 19-spelers Mats Knoester, Dylan Vente en Tyrell Malacia gaan begin januari met Feyenoord mee op trainingskamp naar Marbella. De drie talenten krijgen daar de kans om mee te trainen met de selectie van Giovanni van Bronckhorst.

Mats Knoester is een 18-jarige centrale verdediger, die vorig jaar zijn eerste profcontract tekende bij Feyenoord tot medio 2018. De jeugdinternational maakt al sinds de pupillen deel uit van Feyenoord Academy.

De 17-jarige spits Dylan Vente beschikt over een contract bij Feyenoord tot medio 2019. De jeugdinternational is directe familie van Leen Vente, de voormalig spits van Feyenoord die op 27 maart 1937 het eerste doelpunt maakte in De Kuip.
Tyrell Malacia is een 17-jarige linkervleugelverdediger, die sinds het seizoen 2008-2009 in de jeugdopleiding van Feyenoord speelt. Ook Malacia beschikt over een verbintenis tot 2019 in De Kuip.

Feyenoord vertrekt op dinsdag 3 januari 2017 richting de plaats aan de Spaanse kust, om zich daar tot en met zondag 8 januari voor te bereiden op de tweede seizoenshelft. Op zaterdag 7 januari wordt een oefenwedstrijd gespeeld tegen FSV Mainz 05.

De afgelopen jaren kregen al vaker talenten van Feyenoord Academy de kans zichzelf te laten zien op het winterse trainingskamp van het eerste elftal. Tijdens de vorige winterstop sloten Gustavo Hamer, Justin Bijlow en Rick van der Meer aan bij de selectie van Van Bronckhorst. Hamer en Bijlow maken inmiddels vast deel uit van de eerste selectie.
Mooi :).
pi_167671242
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_167672408
Nait Soezn Moar Broezn
pi_167673192
gelukkig kan ie dan altijd nog kaarsvet drinken

en wat vindt balotelli van die zone
What Would Goku Do
pi_167675544
Van alles is weer waardeloos.
  Moderator woensdag 28 december 2016 @ 17:00:09 #109
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_167678790
quote:
Kuyt wil ook na dit seizoen door

Dirk Kuyt wil zijn loopbaan na dit seizoen nog niet beëindigen. Dat vertelt de aanvoerder van Feyenoord vanavond tijdens een uitzending van FOX Sports. ,,Ik voel me nog fit, dus ik zie mezelf volgend seizoen nog wel voetballen", stelt de 36-jarige Kuyt, die nog tot aan het einde van dit seizoen bij de koploper van de eredivisie onder contract staat.

Kuyt keerde vorig jaar terug bij Feyenoord, waarvoor hij tussen 2003 en 2006 ook al voetbalde. De 104-voudig international debuteerde voor FC Utrecht in het betaald voetbal en speelde ook voor Liverpool en Fenerbahçe.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_167679007
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 17:00 schreef Gert het volgende:

[..]

Als hij genoegen kan nemen met een rol als pinch-hitter en een daarbij passend salaris: graag.
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 28 december 2016 @ 20:31:32 #111
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_167685117
http://m.soccernews.nl/news/377710/OUCH.._Voormalig_Feyenoorder_in_Engeland_kozen_als_Flop_van_het_Seizoen
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 28 december 2016 @ 23:24:04 #112
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_167693022
quote:
7s.gif Op woensdag 28 december 2016 17:08 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Als hij genoegen kan nemen met een rol als pinch-hitter en een daarbij passend salaris: graag.
Speler/assistent zou wel iets zijn. Dan kan ie zich alvast voorbereiden op een rol als (jeugd-)trainer. Volgend seizoen gaat ie echt veel te traag zijn.
pi_167693179
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2016 23:24 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Speler/assistent zou wel iets zijn. Dan kan ie zich alvast voorbereiden op een rol als (jeugd-)trainer. Volgend seizoen gaat ie echt veel te traag zijn.
Aub niet. Het is het een of het ander lijkt mij. Voor assistent spelen kan hij ook als speler, hoeft niet in zijn contract te staan.
  woensdag 28 december 2016 @ 23:33:15 #114
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_167693353
quote:
14s.gif Op woensdag 28 december 2016 23:29 schreef Typisch het volgende:

[..]

Aub niet. Het is het een of het ander lijkt mij. Voor assistent spelen kan hij ook als speler, hoeft niet in zijn contract te staan.
Op het moment dat je zoiets niet vastlegt krijg je ook zo'n rare situatie. Assistent is niet hetzelfde als een leidende rol vervullen. Wat ie nu doet is gewoon puur aanvoerderschap.

Op het moment dat je hem vastlegt als assistent kan je hem ook bijbehorende taken geven als analyses doen, trainingsonderdelen leiden enz. Het speler gedeelte is dan alleen nog voor noodgevallen als 3e spits in de selectie oid.
pi_167693398
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2016 23:33 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Op het moment dat je zoiets niet vastlegt krijg je ook zo'n rare situatie. Assistent is niet hetzelfde als een leidende rol vervullen. Wat ie nu doet is gewoon puur aanvoerderschap.

Op het moment dat je hem vastlegt als assistent kan je hem ook bijbehorende taken geven als analyses doen, trainingsonderdelen leiden enz. Het speler gedeelte is dan alleen nog voor noodgevallen als 3e spits in de selectie oid.
Dan kun je het natuurlijk net zo goed niet doen wat mij betreft.

Ik vind een rol als dat echt geen optie.
pi_167711401
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 20:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
http://m.soccernews.nl/news/377710/OUCH.._Voormalig_Feyenoorder_in_Engeland_kozen_als_Flop_van_het_Seizoen
Erg sneu voor hem. Je kan een hoop van m zeggen en ik was ook zeker geen fan, maar hij werkte er altijd hard voor. Dit verdient hij niet, zo'n publieke afgang.
If you have a problem... if no one else can help... and if you can find them... maybe you can hire... The A- Team.
pi_167719929
Larsson schijnt naar NEC te gaan volgens De Gelderlander.
pi_167722063
Berghuis misschien terug geroepen

http://www.voetbalprimeur(...)lannen-watford-.html

Ik vind nu al dat Feyenoord echt de transfermarkt op moet (voor 2 middenvelders) als ze de koppositie vast willen houden, maar anders al helemaal.
pi_167722331
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 21:35 schreef Roland010 het volgende:
Berghuis misschien terug geroepen

http://www.voetbalprimeur(...)lannen-watford-.html

Ik vind nu al dat Feyenoord echt de transfermarkt op moet (voor 2 middenvelders) als ze de koppositie vast willen houden, maar anders al helemaal.
Wtf :') Dat zou echt kut zijn.
pi_167722407
Zijn jullie het er overigens mee eens dat Gio z'n echte grote examen als (wel of geen top) trainer in de eerste 3 weken na de winterstop is?

- Zegt dat er geen vervanger voor El Ahmadi nodig is, dus hij moet laten zien dat die inschatting goed is én laten zien dat ie dit tactisch (en mentaal) gaat oplossen.

- Moet zien in te schatten op welke plekken deze selectie winterse versterking nodig heeft en deze wens bij Van Geel leggen.

- Moet een ploeg die koploper is, fris uit de winterstop zien te krijgen (el laten zien geleerd te hebben van afgelopen seizoen)

Daarom wat mij betreft die contractverlenging nét iets te vroeg. Hoewel ik vertrouwen in hem heb en het niemand meer gun:
pi_167722444
quote:
13s.gif Op donderdag 29 december 2016 21:42 schreef Wicky15 het volgende:

[..]

Wtf :') Dat zou echt kut zijn.
Straks gaat die Africa Cup ons (direct en indirect) letterlijk de titel kosten :(
Het is de vraag echter of Berghuis voor die paar wedstrijden terug wil komen (met het risico dat ie daar weer een half seizoen op de bank mag daarna). Hij raakt net in vorm hier, ligt op koers voor een landstitel en zit bij Oranje.
  donderdag 29 december 2016 @ 21:57:41 #122
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_167723047
quote:
13s.gif Op donderdag 29 december 2016 21:44 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Straks gaat die Africa Cup ons (direct en indirect) letterlijk de titel kosten :(
Het is de vraag echter of Berghuis voor die paar wedstrijden terug wil komen (met het risico dat ie daar weer een half seizoen op de bank mag daarna). Hij raakt net in vorm hier, ligt op koers voor een landstitel en zit bij Oranje.
Ik denk ook niet dat het zo ver gaat komen.

Desondanks is het sowieso slim om een extra vleugelspeler te halen, want het is nog maar de vraag hoeveel je er in de zomer over houdt. Bilal komt tekort, Elia wil misschien nog één keer een lucratieve transfer maken en Berghuis blijft waarschijnlijk ook niet. Ik zou Zeneli wel een goede aankoop vinden, Larsson is onhaalbaar.
pi_167723495
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2016 21:57 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Ik denk ook niet dat het zo ver gaat komen.

Desondanks is het sowieso slim om een extra vleugelspeler te halen, want het is nog maar de vraag hoeveel je er in de zomer over houdt. Bilal komt tekort, Elia wil misschien nog één keer een lucratieve transfer maken en Berghuis blijft waarschijnlijk ook niet. Ik zou Zeneli wel een goede aankoop vinden, Larsson is onhaalbaar.
Ik zie dat er qua buitenlandse interesse een club als Atlanta Bergamo interesse heeft en z'n vraagprijs rond de 8 miljoen, en dus een keer te onderhandelen naar +- 6,5 a 7 miljoen, is. Daarnaast is ie zelf ontevreden bij Heerenveen (wat de vraagprijs omlaag drijft) dus ik zeg: ambitieus, maar niet per definitie onhaalbaar. We moeten er nog even aan wennen, maar Feyenoord is nu als winterkampioen met redelijk goede papieren voor een titel natuurlijk voor een voetballer niet veel onaantrekkelijker dan Ajax of PSV. Voor het eerst sinds een heleboel jaren hebben we ets om spelers mee te lokken wat ze eerder niet hadden.

Bilal kun je hoop ik verkopen aan een Turkse club (deze winterstop al s.v.p.) en dat zou je in elk geval al 2-3 miljoen opleveren (dat ben je als Turks jeugdinternational sowieso waard voor Turkse clubs) om dat bedrag te dekken.

[ Bericht 6% gewijzigd door Roland010 op 29-12-2016 22:23:56 ]
  donderdag 29 december 2016 @ 22:46:04 #124
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_167725077
Volgens mij kan Berghuis helemaal niet teruggehaald worden. Is toch gewoon voor een heel seizoen gehuurd?
Niets is sterker dan dat ene woord
  donderdag 29 december 2016 @ 23:05:08 #125
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_167726074
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 21:43 schreef Roland010 het volgende:
Zijn jullie het er overigens mee eens dat Gio z'n echte grote examen als (wel of geen top) trainer in de eerste 3 weken na de winterstop is?

- Zegt dat er geen vervanger voor El Ahmadi nodig is, dus hij moet laten zien dat die inschatting goed is én laten zien dat ie dit tactisch (en mentaal) gaat oplossen.

- Moet zien in te schatten op welke plekken deze selectie winterse versterking nodig heeft en deze wens bij Van Geel leggen.

- Moet een ploeg die koploper is, fris uit de winterstop zien te krijgen (el laten zien geleerd te hebben van afgelopen seizoen)

Daarom wat mij betreft die contractverlenging nét iets te vroeg. Hoewel ik vertrouwen in hem heb en het niemand meer gun:
Nee, dat ben ik totaal niet met je eens. Of er wel of geen vervanger voor KEA komt, heeft Gio niks over te zeggen. v Geel heeft blijkbaar nee gezegd, dus zegt Gio dat het niet nodig is. Wij komen natuurlijk ook niet te weten of Gio uberhaupt om versterkingen heeft gevraagd bij v Geel. Op dat gebied is het dus niet eens een beetje een examen voor van Bronckhorst.

Die drie weken dat KEA weg is zijn natuurlijk heel belangrijk en Gio moet dat zo goed mogelijk op zien te vangen, maar we moeten wel realistisch zijn. Op papier hebben Ajax en PSV gewoon een sterkere selectie, dus als we 2de worden en geen kampioen is dat geen falen van Gio, dan is het knap dat we geen derde zijn geworden. Beetje realistisch blijven. Zelfs als we topfit de winterstop uitkomen, is de kans gewoon dik aanwezig dat we géén kampioen worden. We zijn goede kanshebbers door de sterke eerste seizoenshelft, maar niet ineens de gedoodverfde favoriet ofzo. Sowieso is het gekte om iemand op drie wedstrijden af te gaan rekenen natuurlijk, zeker als zijn belangrijkste speler ontbreekt.
Laffe huichelaar
  donderdag 29 december 2016 @ 23:35:56 #126
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_167727423
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 23:05 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Nee, dat ben ik totaal niet met je eens. Of er wel of geen vervanger voor KEA komt, heeft Gio niks over te zeggen. v Geel heeft blijkbaar nee gezegd, dus zegt Gio dat het niet nodig is. Wij komen natuurlijk ook niet te weten of Gio uberhaupt om versterkingen heeft gevraagd bij v Geel. Op dat gebied is het dus niet eens een beetje een examen voor van Bronckhorst.

Die drie weken dat KEA weg is zijn natuurlijk heel belangrijk en Gio moet dat zo goed mogelijk op zien te vangen, maar we moeten wel realistisch zijn. Op papier hebben Ajax en PSV gewoon een sterkere selectie, dus als we 2de worden en geen kampioen is dat geen falen van Gio, dan is het knap dat we geen derde zijn geworden. Beetje realistisch blijven. Zelfs als we topfit de winterstop uitkomen, is de kans gewoon dik aanwezig dat we géén kampioen worden. We zijn goede kanshebbers door de sterke eerste seizoenshelft, maar niet ineens de gedoodverfde favoriet ofzo. Sowieso is het gekte om iemand op drie wedstrijden af te gaan rekenen natuurlijk, zeker als zijn belangrijkste speler ontbreekt.
Onzin. Feyenoord faalt als het dit seizoen geen kampioen wordt.

En de tegenstanders die we krijgen na de winterstop zijn van een dusdanig niveau dat we daar ook zonder El Ahmadi, en met waarschijnlijk Tapia als zijn vervanger, van moeten kunnen winnen.
Niets is sterker dan dat ene woord
  donderdag 29 december 2016 @ 23:39:24 #127
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_167727560
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 22:09 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Ik zie dat er qua buitenlandse interesse een club als Atlanta Bergamo interesse heeft en z'n vraagprijs rond de 8 miljoen, en dus een keer te onderhandelen naar +- 6,5 a 7 miljoen, is. Daarnaast is ie zelf ontevreden bij Heerenveen (wat de vraagprijs omlaag drijft) dus ik zeg: ambitieus, maar niet per definitie onhaalbaar. We moeten er nog even aan wennen, maar Feyenoord is nu als winterkampioen met redelijk goede papieren voor een titel natuurlijk voor een voetballer niet veel onaantrekkelijker dan Ajax of PSV. Voor het eerst sinds een heleboel jaren hebben we ets om spelers mee te lokken wat ze eerder niet hadden.

Bilal kun je hoop ik verkopen aan een Turkse club (deze winterstop al s.v.p.) en dat zou je in elk geval al 2-3 miljoen opleveren (dat ben je als Turks jeugdinternational sowieso waard voor Turkse clubs) om dat bedrag te dekken.
Ik zou voorlopig niet meer dan 5 miljoen betalen voor 1 speler. 6.5 is toch echt teveel. Ik denk ook niet dat we dat op dit moment kunnen ophoesten.
  donderdag 29 december 2016 @ 23:41:00 #128
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_167727620
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2016 23:35 schreef PIETR het volgende:

[..]

Onzin. Feyenoord faalt als het dit seizoen geen kampioen wordt.

En de tegenstanders die we krijgen na de winterstop zijn van een dusdanig niveau dat we daar ook zonder El Ahmadi, en met waarschijnlijk Tapia als zijn vervanger, van moeten kunnen winnen.
De tweede alinea ben ik het mee eens. Ik zou eens overwegen om Baco Arie als verdedigende middenvelder op te stellen ipv KEA. van Beek zal toch al wel minuten kunnen maken? Anders Kongolo centraal naast Botteghin en Woudenberg of, Gio's fetish voor de jongen in ogenschouw nemend, Captain Nelom op links
Laffe huichelaar
pi_167729182
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 23:41 schreef timmmmm het volgende:

[..]

De tweede alinea ben ik het mee eens. Ik zou eens overwegen om Baco Arie als verdedigende middenvelder op te stellen ipv KEA. van Beek zal toch al wel minuten kunnen maken? Anders Kongolo centraal naast Botteghin en Woudenberg of, Gio's fetish voor de jongen in ogenschouw nemend, Captain Nelom op links
het lijkt me dat ie 'gewoon' voor Tapia gaat, daarnaast is de kans ook vrij reëel dat ie Kongolo op linksback zet en het centrum intact houdt ;)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_167730053
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2016 23:35 schreef PIETR het volgende:

[..]

Onzin. Feyenoord faalt als het dit seizoen geen kampioen wordt.

En de tegenstanders die we krijgen na de winterstop zijn van een dusdanig niveau dat we daar ook zonder El Ahmadi, en met waarschijnlijk Tapia als zijn vervanger, van moeten kunnen winnen.
Zouden moeten winnen en Feyenoord gaat niet echt goed samen...

Denk dat Gio in een lastig parket zit. Je beste middenvelder kwijt zijn en een dusdanig brede selectie hebben dat je daar wel bijna een vervanger uit moet halen omdat je anders gewoon aan kapitaalvernietiging doet wat betreft Tapia.

Heb zelf het idee dat een ervaren kracht voor een jaar huren een prima optie zou zijn, maar geen idee wie er beschikbaar is.
  vrijdag 30 december 2016 @ 07:57:03 #131
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_167731570
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 december 2016 00:20 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

het lijkt me dat ie 'gewoon' voor Tapia gaat, daarnaast is de kans ook vrij reëel dat ie Kongolo op linksback zet en het centrum intact houdt ;)
Dat denk ik ook, maar persoonlijk heb ik er dus meer vertrouwen in als we echt een balafpakker hebben, Taap vind ik dat niet echt
Laffe huichelaar
  vrijdag 30 december 2016 @ 08:59:12 #132
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_167732184
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 december 2016 07:57 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Dat denk ik ook, maar persoonlijk heb ik er dus meer vertrouwen in als we echt een balafpakker hebben, Taap vind ik dat niet echt
Voor Cheick Toure zal het nog wel te vroeg zijn. Die is pas 15...
pi_167733309
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 december 2016 07:57 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Dat denk ik ook, maar persoonlijk heb ik er dus meer vertrouwen in als we echt een balafpakker hebben, Taap vind ik dat niet echt
Gewoon zorgen dat we de bal niet kwijtraken.
  vrijdag 30 december 2016 @ 11:23:21 #134
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_167735504
Hebben we nog een doorverkooppercentage op De Vrij?
pi_167735827
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2016 08:59 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Voor Cheick Toure zal het nog wel te vroeg zijn. Die is pas 15...
Goh, zou je denken?
  Moderator vrijdag 30 december 2016 @ 11:40:34 #136
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_167735994
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2016 11:23 schreef hhh38 het volgende:
Hebben we nog een doorverkooppercentage op De Vrij?
Tuurlijk. En met de bedragen die er nu rondzingen voor hem wordt dat best lucratief. Alleen verkast-ie hopelijk niet binnen Italië (lijkt me niet).

Overigens worden die eerste potten na de winterstop nog lastig zat. Kijk eens welke clubs er allemaal niét in zijn geslaagd om te winnen bij Roda dit seizoen.. PSV, Utrecht, AZ o.a.

En Willem II thuis moet je natuurlijk kunnen winnen, maar het is geen makkelijke ploeg. Er zijn maar drie clubs die een minder gepasseerde verdediging hebben. Namelijk de bovenste drie.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_167780776
KuipDe twitterde op zaterdag 31-12-2016 om 12:12:07 UITVERKOCHT! Voor Feyenoord-Heracles is geen kaart meer beschikbaar. Dit is de eerste wedstrijd in 2017 die uitverkocht is. #FEYher #14mei reageer retweet
:')
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
  zaterdag 31 december 2016 @ 12:58:18 #138
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_167780792
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2016 12:57 schreef Bombvis het volgende:
KuipDe twitterde op zaterdag 31-12-2016 om 12:12:07 UITVERKOCHT! Voor Feyenoord-Heracles is geen kaart meer beschikbaar. Dit is de eerste wedstrijd in 2017 die uitverkocht is. #FEYher #14mei reageer retweet
:')
Schuldig :@
pi_167780990
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 december 2016 00:55 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Zouden moeten winnen en Feyenoord gaat niet echt goed samen...

Denk dat Gio in een lastig parket zit. Je beste middenvelder kwijt zijn en een dusdanig brede selectie hebben dat je daar wel bijna een vervanger uit moet halen omdat je anders gewoon aan kapitaalvernietiging doet wat betreft Tapia.

Heb zelf het idee dat een ervaren kracht voor een jaar huren een prima optie zou zijn, maar geen idee wie er beschikbaar is.
Nounou kwijt zijn. Die 3 potjes. Dat heb je normaal door het jaar heen ook wel met een schorsing of blessure hier en daar. Ga het nou niet groter maken dan het is.

Als Feyenoord dit jaar geen kampioen wordt dan zou het echt sneu zijn. Maar tegelijkertijd ook wel weer hilarisch natuurlijk.
pi_167781478
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 december 2016 13:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]


Als Feyenoord dit jaar geen kampioen wordt dan zou het echt sneu zijn. Maar tegelijkertijd ook wel weer hilarisch natuurlijk.
Moet wel heel vreemd lopen wil je met dit materiaal kampioen worden.
blablablabla
pi_167781808
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 december 2016 13:19 schreef Elan het volgende:

[..]

Moet wel heel vreemd lopen wil je met dit materiaal kampioen worden.
Haha dit meen je toch niet? :')

Wat moet er nog meer gebeuren om er wel in te geloven? Had je er liever 30 voor willen staan met de winterstop? :')
pi_167781860
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 december 2016 13:19 schreef Elan het volgende:

[..]

Moet wel heel vreemd lopen wil je met dit materiaal kampioen worden.
Kijk eens naar de concurrentie. :')
Feyenoord Rotterdam
pi_167782027
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 december 2016 13:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Haha dit meen je toch niet? :')

Wat moet er nog meer gebeuren om er wel in te geloven? Had je er liever 30 voor willen staan met de winterstop? :')
Het is Feyenoord hè. Sinds 1999 geen kampioen.
5 punten zijn marginaal, kunnen in 2 speelronden achterhaald worden.
blablablabla
pi_167782085
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 december 2016 13:30 schreef GekkeGerrit- het volgende:

[..]

Kijk eens naar de concurrentie. :')
Ajax zal zich nog wel gaan versterken. PSV kan zomaar gaan draaien, al maak ik me daar iets minder zorgen over.
blablablabla
pi_167782087
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 december 2016 13:34 schreef Elan het volgende:

[..]

Het is Feyenoord hè. Sinds 1999 geen kampioen.
5 punten zijn marginaal, kunnen in 2 speelronden achterhaald worden.
:')

Oké. Als je dat echt denkt, ga dan lekker unibetten op Ajax. Kun je geld verdienen.
pi_167782183
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 december 2016 13:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

:')

Oké. Als je dat echt denkt, ga dan lekker unibetten op Ajax. Kun je geld verdienen.
Zelf zeg je net in PSV-topic dat er nog volop kansen zijn om kampioen te worden :')

Zonder KEA kan de boel zomaar in mekaar donderen, echt niet van staan te kijken.
blablablabla
pi_167782458
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 december 2016 13:38 schreef Elan het volgende:

[..]

Zelf zeg je net in PSV-topic dat er nog volop kansen zijn om kampioen te worden :')

Zonder KEA kan de boel zomaar in mekaar donderen, echt niet van staan te kijken.
:') je mist een speler 3 potjes. Als je dat niet kan opvangen dan is het wel heel sneu. Het is ook niet alsof het een enorm talent is.

PSV heeft nu geen/amper kans. Maar als ze iets forceren met aankopen kan dat natuurlijk kantelen. Ik hoop dat ze die Cocu eens buitengooien. Laffe trainer.

Als er weinig verandert qua transfers zal Feyenoord gewoon kampioen worden. Natuurlijk morsen ze wel 10 punten ofzo. Maar PSV en Ajax zijn op dit moment zo triest dat ze minstens net zo veel gaan morsen.

Het is gewoon kut allemaal. Ideaal voor Feyenoord om met een kutteam dat net wat minder slecht presteert een keer kampioen te worden. Als je 5 punten voorstaat in de winterstop ben je gewoon favoriet. Hoe kunnen jullie Feyenoord fans dat niet erkennen? Meestal verwacht je juist meer van je club. Jullie verwachten dat ze constant gaan falen? :')
  zaterdag 31 december 2016 @ 13:57:01 #148
131800 Tarado
capô de fusca
pi_167782832
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 december 2016 13:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

:') je mist een speler 3 potjes. Als je dat niet kan opvangen dan is het wel heel sneu. Het is ook niet alsof het een enorm talent is.

PSV heeft nu geen/amper kans. Maar als ze iets forceren met aankopen kan dat natuurlijk kantelen. Ik hoop dat ze die Cocu eens buitengooien. Laffe trainer.

Als er weinig verandert qua transfers zal Feyenoord gewoon kampioen worden. Natuurlijk morsen ze wel 10 punten ofzo. Maar PSV en Ajax zijn op dit moment zo triest dat ze minstens net zo veel gaan morsen.

Het is gewoon kut allemaal. Ideaal voor Feyenoord om met een kutteam dat net wat minder slecht presteert een keer kampioen te worden. Als je 5 punten voorstaat in de winterstop ben je gewoon favoriet. Hoe kunnen jullie Feyenoord fans dat niet erkennen? Meestal verwacht je juist meer van je club. Jullie verwachten dat ze constant gaan falen? :')
Hij is wel een belangrijke speler
pi_167783033
Feitelijk mis je KEA maar twee wedstrijden door de Africa Cup. Die schorsing had 'ie anders toch wel gepakt.
pi_167783343
Weet iemand wanneer de verkoop van Vitesse - Feyenoord begint? Op het thuisvak danwel.
* Verwijderd *
pi_167783583
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 december 2016 13:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

:') je mist een speler 3 potjes. Als je dat niet kan opvangen dan is het wel heel sneu. Het is ook niet alsof het een enorm talent is.

PSV heeft nu geen/amper kans. Maar als ze iets forceren met aankopen kan dat natuurlijk kantelen. Ik hoop dat ze die Cocu eens buitengooien. Laffe trainer.

Als er weinig verandert qua transfers zal Feyenoord gewoon kampioen worden. Natuurlijk morsen ze wel 10 punten ofzo. Maar PSV en Ajax zijn op dit moment zo triest dat ze minstens net zo veel gaan morsen.

Het is gewoon kut allemaal. Ideaal voor Feyenoord om met een kutteam dat net wat minder slecht presteert een keer kampioen te worden. Als je 5 punten voorstaat in de winterstop ben je gewoon favoriet. Hoe kunnen jullie Feyenoord fans dat niet erkennen? Meestal verwacht je juist meer van je
club. Jullie verwachten dat ze constant gaan falen? :')
http://www.ad.nl/eredivis(...)ug-bij-psv~abd3f1da/
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 31 december 2016 @ 14:19:08 #152
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_167783584
Als je kampioen wil worden moeten die drie potjes zonder Karim ook wel lukken.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_167783759
quote:
Ja, dat zal het verschil maken. Van Ginkel zal er wel 10 inschieten.. :')

Ik snap dat pessimisme bij jullie echt niet. Sta je een keer eerste in de winterstop, is er nog geen vertrouwen. :')

Ik ken geen andere club waar de supporters zo pessimistisch zijn ingesteld.
pi_167784594
quote:
6s.gif Op zaterdag 31 december 2016 14:02 schreef Sloggi het volgende:
Feitelijk mis je KEA maar twee wedstrijden door de Africa Cup. Die schorsing had 'ie anders toch wel gepakt.
Ligt er aan hoever ze komen, Marokko heeft best sick elftal op zich
blablablabla
pi_167785344
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2016 14:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Ja, dat zal het verschil maken. Van Ginkel zal er wel 10 inschieten.. :')

Ik snap dat pessimisme bij jullie echt niet. Sta je een keer eerste in de winterstop, is er nog geen vertrouwen. :')

Ik ken geen andere club waar de supporters zo pessimistisch zijn ingesteld.
Dan ben je echt teringdom.
blablablabla
  Moderator zaterdag 31 december 2016 @ 15:08:51 #156
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_167785401
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2016 15:06 schreef Elan het volgende:

[..]

Dan ben je echt teringdom.
Dan hebben jullie wat gemeen.
pi_167785468
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 december 2016 15:08 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Dan hebben jullie wat gemeen.
Ga jij lekker darts kijken, tjappie.
blablablabla
pi_167785544
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2016 14:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Ja, dat zal het verschil maken. Van Ginkel zal er wel 10 inschieten.. :')

Ik snap dat pessimisme bij jullie echt niet. Sta je een keer eerste in de winterstop, is er nog geen vertrouwen. :')

Ik ken geen andere club waar de supporters zo pessimistisch zijn ingesteld.
Wij presteren boven ons kunnen, PSV eronder. Van Ginkel gaf vorig seizoen de doorslag in de tweede seizoenshelft voor PSV.

Ik moet het nog zien.
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 31 december 2016 @ 15:28:55 #159
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_167786154
Ik had wel graag gezien dat wij die Van Ginkel huurde al is het maar voor de zure reacties in het PSV topic .
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_167786515
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2016 15:06 schreef Elan het volgende:

[..]

Dan ben je echt teringdom.
Stoere reactie knul. Het is gewoon sneu dat jullie nooit eens blij zijn over de huidige prestaties en positief over de toekomst kunnen zijn. Of ga je nu weer komen met dat het lang geleden is dat jullie iets gepresteerd hebben? :')
pi_167786653
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2016 15:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Stoere reactie knul. Het is gewoon sneu dat jullie nooit eens blij zijn over de huidige prestaties en positief over de toekomst kunnen zijn. Of ga je nu weer komen met dat het lang geleden is dat jullie iets gepresteerd hebben? :')
5 punten is gewoon vrij weinig, en met oog op ons laatste kampioenschap vorige eeuw mag je daarover dan best wat sceptisch zijn.

Wij doen elk jaar wel even mee voor de titel om vervolgens op de meest kansloze manieren in korte tijd alles weer weg te geven.
blablablabla
  Moderator zaterdag 31 december 2016 @ 16:00:42 #162
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_167787423
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 december 2016 12:58 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Schuldig :@
:D Hier ook.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_167788589
Volgende week documentatie over Ono-god op FOX _O_
blablablabla
pi_167790747
quote:
7s.gif Op zaterdag 31 december 2016 15:12 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Wij presteren boven ons kunnen, PSV eronder. Van Ginkel gaf vorig seizoen de doorslag in de tweede seizoenshelft voor PSV.

Ik moet het nog zien.
Wij presteren mijn inziens niet boven ons kunnen hoor. Dat PSV eronder speelt klopt wel, maar wij hebben echt niet zo veel gelukspuntjes gescoord. :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_167790861
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 december 2016 17:36 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Wij presteren mijn inziens niet boven ons kunnen hoor. Dat PSV eronder speelt klopt wel, maar wij hebben echt niet zo veel gelukspuntjes gescoord. :)
Dat is wat anders. Ik denk gewoon niet dat wij de kwaliteit hebben dit een heel jaar vol te houden.
pi_167791223
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 december 2016 17:36 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Wij presteren mijn inziens niet boven ons kunnen hoor. Dat PSV eronder speelt klopt wel, maar wij hebben echt niet zo veel gelukspuntjes gescoord. :)
Mwah, toch wel een beetje. We hebben sowieso meer punten dan gebruikelijk voor Feyenoord in één seizoenshelft, en ik denk ook niet dat we de tweede seizoenshelft weer 42 punten weten te pakken.

Maar wat betreft teveel en te weinig krijgen, ik vind van onderstaande wedstrijden dat Feyenoord afgaande op het spelbeeld teveel heeft gekregen:
- Heracles Almelo uit, 2 punten
- Willem II uit, 2 punten
- PSV uit 2 punten
- NEC uit 2 punten
- FC Utrecht uit 1 punt.

Dat zijn 9 punten teveel.

Wedstrijden waarin Feyenoord naar mijn mening te weinig heeft gekregen:
- Ajax thuis, 2 punten
- Heerenveen thuis, 2 punten.

Dat zijn 4 punten te weinig.

Blijft over dat Feyenoord naar mijn mening dus 5 punten teveel heeft gekregen deze eerste seizoenshelft, afgaande op het spelbeeld.

Ik verwacht verder dat Feyenoord de tweede seizoenshelft een stuk wisselvalliger zal zijn qua resultaten dan de eerste seizoenshelft. Dus eerlijk gezegd verwacht ik niet meer dan een punt of 34 de tweede seizoenshelft.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zaterdag 31 december 2016 @ 17:58:38 #167
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_167791531
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 december 2016 17:50 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Mwah, toch wel een beetje. We hebben sowieso meer punten dan gebruikelijk voor Feyenoord in één seizoenshelft, en ik denk ook niet dat we de tweede seizoenshelft weer 42 punten weten te pakken.

Maar wat betreft teveel en te weinig krijgen, ik vind van onderstaande wedstrijden dat Feyenoord afgaande op het spelbeeld teveel heeft gekregen:
- Heracles Almelo uit, 2 punten
- Willem II uit, 2 punten
- PSV uit 2 punten
- NEC uit 2 punten
- FC Utrecht uit 1 punt.

Dat zijn 9 punten teveel.

Wedstrijden waarin Feyenoord naar mijn mening te weinig heeft gekregen:
- Ajax thuis, 2 punten
- Heerenveen thuis, 2 punten.

Dat zijn 4 punten te weinig.

Blijft over dat Feyenoord naar mijn mening dus 5 punten teveel heeft gekregen deze eerste seizoenshelft, afgaande op het spelbeeld.

Ik verwacht verder dat Feyenoord de tweede seizoenshelft een stuk wisselvalliger zal zijn qua resultaten dan de eerste seizoenshelft. Dus eerlijk gezegd verwacht ik niet meer dan een punt of 34 de tweede seizoenshelft.
Willem 2 uit. Wat :')

Ook NEC en Utrecht zijn discutabel wat dat aangaat.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_167791635
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 december 2016 17:58 schreef Caland het volgende:

[..]

Willem 2 uit. Wat :')

Ook NEC en Utrecht zijn discutabel wat dat aangaat.
Ga de wedstrijden maar terugkijken dan. :)

Willem II kreeg een aantal opgelegde kansen en ook de krachtsverhoudingen die wedstrijd lagen dichterbij een gelijkspel dan een overwinning voor Feyenoord.

NEC uit en Utrecht hoef ik toch niet uit te leggen? :')

Beide wedstrijden redden we nog 3 punten en een punt in extremis, en beide wedstrijden had Feyenoord echt niet bepaald het beste van het spel hoor.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_167792844
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 december 2016 18:02 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ga de wedstrijden maar terugkijken dan. :)

Willem II kreeg een aantal opgelegde kansen en ook de krachtsverhoudingen die wedstrijd lagen dichterbij een gelijkspel dan een overwinning voor Feyenoord.

NEC uit en Utrecht hoef ik toch niet uit te leggen? :')

Beide wedstrijden redden we nog 3 punten en een punt in extremis, en beide wedstrijden had Feyenoord echt niet bepaald het beste van het spel hoor.
Valt allemaal niks zinnigs over te zeggen. Feyenoord heeft niet altijd de sterren van de hemel gespeeld, maar de laatste wedstrijden waren niet verkeerd.
En ik zie Ajax en PSV ook nog wel gaan stuntelen.
2017 moet het echt gaan gebeuren, anders gebeurt het nooit meer.
pi_167793341
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 december 2016 18:02 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ga de wedstrijden maar terugkijken dan. :)

Willem II kreeg een aantal opgelegde kansen en ook de krachtsverhoudingen die wedstrijd lagen dichterbij een gelijkspel dan een overwinning voor Feyenoord.

NEC uit en Utrecht hoef ik toch niet uit te leggen? :')

Beide wedstrijden redden we nog 3 punten en een punt in extremis, en beide wedstrijden had Feyenoord echt niet bepaald het beste van het spel hoor.
We hebben wel wat magere potje gespeeld ja, maar PSV-uit was wel gewoon de beoogde speelwijze van Gio voor die pot.

Daarnaast ging het spel de laatste weken duidelijk vooruit, dus zou je ook nog wel een redelijk stabiele tweede seizoenshelft kunnen gaan spelen. Natuurlijk gaan we ook daar nog wel een paar keer onderuit, maar 8 punten minder halen dan de eerste helft vind ik wel pessimistisch, kijkende naar het spel 8-)

Fijne jaarwisseling allen!

[ Bericht 0% gewijzigd door ace_eleven op 02-01-2017 09:04:14 ]
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 31 december 2016 @ 19:21:45 #171
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_167793955
Manu naar Go Ahead Eagels.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_167794627
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2016 19:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Manu naar Go Ahead Eagels.
Leuk :)

Fijne jaarwisseling kameraden ^O^
Nait Soezn Moar Broezn
  zondag 1 januari 2017 @ 02:23:43 #173
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_167802163
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2016 19:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Manu naar Go Ahead Eagels.
Priima speler voor Go Ahead. Denk dat hij ook wel hogerop kan dan GAE. Heeft het bij ons niet heel goed maar ook niet heel slecht gedaan, daarnaast kan hij op basis van fysiek en snelheid toch wel een eind komen in de eredivisie.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_167803159
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2016 18:40 schreef WethouderHekking het volgende:

[..]

Valt allemaal niks zinnigs over te zeggen. Feyenoord heeft niet altijd de sterren van de hemel gespeeld, maar de laatste wedstrijden waren niet verkeerd.
En ik zie Ajax en PSV ook nog wel gaan stuntelen.
2017 moet het echt gaan gebeuren, anders gebeurt het nooit meer.
Dit ben ik helemaal met je eens, maar ik denk daarom wel dat het heel belangrijk s dat er dan 2 versterkingen (middenvelders) bij komen (en liefst Vejinovic dan verhuren of verkopen). Als je dan verder je hoofd een beetje koel houdt (wat dit elftal heeft laten zien te kunnen) en blijft spelen zoals je al sinds maart doet en Ajax en PSV op minimaal een gelijkspel weet te houden dan moet die titel echt in eigen hand genomen kunnen worden. Ik zie niet in waarom je niet een ongeveer gelijke 2e seizoenshelft zou kunnen draaien, zonder de zware Europese wedstrijden ook nog, want ik heb niet het idee dat ze tegen AZ en Vitesse op hun tandvlees de winterstop in gingen. Integendeel. Alleen een flinke blessuregolf is een risico, maar 'vreemd genoeg' blijven die vaak uit zolang je je wedstrijden blijft winnen.

PSV mag je met 8 punten gewoon eigenlijk al niet meer echt in de buurt gaan laten komen. Die kun je 26 februari in het gunstigste geval zelfs persoonlijk op 11 punten zetten en de knock-out geven.

Maar de weg is nog lang... Voor de 2 concurrenten echter nog langer ;)

[ Bericht 10% gewijzigd door Roland010 op 01-01-2017 08:04:17 ]
pi_167803267
Overigens "Feyenoord wordt nu de te kloppen club omdat ze 1e staan, het is de vraag of ze daarmee om kunnen gaan" hoor ik nog wel eens in de media. Uh, dat moeten ze al 17 wedstrijden?
pi_167803789
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2017 06:52 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Dit ben ik helemaal met je eens, maar ik denk daarom wel dat het heel belangrijk s dat er dan 2 versterkingen (middenvelders) bij komen (en liefst Vejinovic dan verhuren of verkopen). Als je dan verder je hoofd een beetje koel houdt (wat dit elftal heeft laten zien te kunnen) en blijft spelen zoals je al sinds maart doet en Ajax en PSV op minimaal een gelijkspel weet te houden dan moet die titel echt in eigen hand genomen kunnen worden. Ik zie niet in waarom je niet een ongeveer gelijke 2e seizoenshelft zou kunnen draaien, zonder de zware Europese wedstrijden ook nog, want ik heb niet het idee dat ze tegen AZ en Vitesse op hun tandvlees de winterstop in gingen. Integendeel. Alleen een flinke blessuregolf is een risico, maar 'vreemd genoeg' blijven die vaak uit zolang je je wedstrijden blijft winnen.

PSV mag je met 8 punten gewoon eigenlijk al niet meer echt in de buurt gaan laten komen. Die kun je 26 februari in het gunstigste geval zelfs persoonlijk op 11 punten zetten en de knock-out geven.

Maar de weg is nog lang... Voor de 2 concurrenten echter nog langer ;)
En hopen dat Berghuis blijft, gaat steeds beter met hem.
Maar dat zien ze bij Watford ook. :{
  zondag 1 januari 2017 @ 13:22:13 #177
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_167806254
quote:
14s.gif Op zondag 1 januari 2017 10:17 schreef WethouderHekking het volgende:

[..]

En hopen dat Berghuis blijft, gaat steeds beter met hem.
Maar dat zien ze bij Watford ook. :{
Die is toch voor een seizoen gehuurd?
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_167806324
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2017 13:22 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Die is toch voor een seizoen gehuurd?
Er schijnt een clausule in z,n contract te staan waardoor ze hem eerder kunnen terughalen.
  zondag 1 januari 2017 @ 13:27:40 #179
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_167806365
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2017 13:25 schreef WethouderHekking het volgende:

[..]

Er schijnt een clausule in z,n contract te staan waardoor ze hem eerder kunnen terughalen.
Ai. :{
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  zondag 1 januari 2017 @ 13:30:53 #180
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_167806412
quote:
14s.gif Op zondag 1 januari 2017 10:17 schreef WethouderHekking het volgende:

[..]

En hopen dat Berghuis blijft, gaat steeds beter met hem.
Maar dat zien ze bij Watford ook. :{
Daar hangt het echt niet vanaf bij ons hoor, of een speler die niet eens een basisspeler is wel of niet blijft
Laffe huichelaar
pi_167806464
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2017 13:30 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Daar hangt het echt niet vanaf bij ons hoor, of een speler die niet eens een basisspeler is wel of niet blijft
Feyenoord heeft nood aan een goede rechtsachter.. Die reïncarnatie van Manolev die er nu staat gaat jullie nog punten kosten in de strijd om plaats vier..
pi_167806490
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2017 13:30 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Daar hangt het echt niet vanaf bij ons hoor, of een speler die niet eens een basisspeler is wel of niet blijft
Ik zie hem wel graag blijven. Je moet er niet aan denken dat we nog eens beroep moeten doen op Bakalirchoglu .
  zondag 1 januari 2017 @ 13:38:33 #183
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_167806525
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2017 13:36 schreef WethouderHekking het volgende:

[..]

Ik zie hem wel graag blijven. Je moet er niet aan denken dat we nog eens beroep moeten doen op Bakalirchoglu .
zie liever dat hij weggaat en ze een eigen rechtsbuiten halen. Ik hou niet zo van huurspelers
Laffe huichelaar
pi_167806721
Goed, dus de voorlopige conclusie is dat we nog in januari een linksbuiten, een rechtsbuiten, een rechtsachter, een linksachter en twee middenvelders nodig hebben om überhaupt nog enigszins mee te kunnen doen. ^O^
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  zondag 1 januari 2017 @ 13:55:56 #185
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_167806809
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2017 13:34 schreef Befbekje het volgende:

[..]

Feyenoord heeft nood aan een goede rechtsachter.. Die reïncarnatie van Manolev die er nu staat gaat jullie nog punten kosten in de strijd om plaats vier..
Oké dan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 1 januari 2017 @ 13:57:43 #186
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_167806842
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2017 13:55 schreef Caland het volgende:

[..]

Oké dan.
Dat je er nog op reageerd.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  zondag 1 januari 2017 @ 14:18:10 #187
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_167807264
quote:
10s.gif Op zondag 1 januari 2017 13:50 schreef nostra het volgende:
Goed, dus de voorlopige conclusie is dat we nog in januari een linksbuiten, een rechtsbuiten, een rechtsachter, een linksachter en twee middenvelders nodig hebben om überhaupt nog enigszins mee te kunnen doen. ^O^
Volgens mij hebben we niks nodig. Als niemand weggaat, zou ik helemaal niks halen.
Laffe huichelaar
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 1 januari 2017 @ 14:46:02 #188
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_167807758
Elia in de winterstop naar Fenerbache lijkt mij ook een fabel.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_167808406
Iemand een idee wanneer Vitesse uit (beker) in de verkoop gaat?
Abracadabra, tapate guarra!
pi_167808795
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2017 14:18 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Volgens mij hebben we niks nodig. Als niemand weggaat, zou ik helemaal niks halen.
Precies. En de doorselecteergevalletjes à la Bassie en Veji hebben we zat jeugdspelers met meer potentie voor.
If you have a problem... if no one else can help... and if you can find them... maybe you can hire... The A- Team.
  zondag 1 januari 2017 @ 16:27:13 #191
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_167809528
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2017 15:46 schreef Jihawti het volgende:

[..]

Precies. En de doorselecteergevalletjes à la Bassie en Veji hebben we zat jeugdspelers met meer potentie voor.
Je hebt nu Elia, Toornsta, Berghuis op de vleugels en als er daar twee van niet kunnen kan je altijd Bilal nog gebruiken. Komt een jeugdspeler aan en als de nood echt aan de man is kan je zelfs Kuyt er stallen.

Voor de spits heb je natuurlijk Jorg, Kramer als reserve en als die allebei niet kunnen kan je altijd Kuyt er stallen.

Middenveld heb je Vilhena, Kuyt, Taap, Gustafson, Vejinovic e Toornstra als je oor met Elia en Berghuis speelt. En die nieuwkoop die een paar weken als rechtsback heeft gespeeld was altujd middenvelder voor die weken. Lijkt me ook zat zonder El Ahmadi.

Achterkant is met de return van van Beek ook prima bezet met 8 man voor 4 posities.

Je lijkt wel gek als je daar iets bij gaat halen zonder dat er anderen weggaan. Alleen het middenveld mist wat basiskwaliteit zonder KEA maar dat is maar een paar wedstrijden en Tapia doet het niet heel slecht. Je gaat toch niet voor 3 wedstrijden gedoe binnen je selectie veroorzaken? Want als je nu iemand met basiskwaliteiten haalt, valt er straks in ieder geval 1 goede speler buiten de boot als KEA weer terugkomt.
Laffe huichelaar
pi_167810543
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2017 16:27 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Je hebt nu Elia, Toornsta, Berghuis op de vleugels en als er daar twee van niet kunnen kan je altijd Bilal nog gebruiken. Komt een jeugdspeler aan en als de nood echt aan de man is kan je zelfs Kuyt er stallen.

Voor de spits heb je natuurlijk Jorg, Kramer als reserve en als die allebei niet kunnen kan je altijd Kuyt er stallen.

Middenveld heb je Vilhena, Kuyt, Taap, Gustafson, Vejinovic e Toornstra als je oor met Elia en Berghuis speelt. En die nieuwkoop die een paar weken als rechtsback heeft gespeeld was altujd middenvelder voor die weken. Lijkt me ook zat zonder El Ahmadi.

Achterkant is met de return van van Beek ook prima bezet met 8 man voor 4 posities.

Je lijkt wel gek als je daar iets bij gaat halen zonder dat er anderen weggaan. Alleen het middenveld mist wat basiskwaliteit zonder KEA maar dat is maar een paar wedstrijden en Tapia doet het niet heel slecht. Je gaat toch niet voor 3 wedstrijden gedoe binnen je selectie veroorzaken? Want als je nu iemand met basiskwaliteiten haalt, valt er straks in ieder geval 1 goede speler buiten de boot als KEA weer terugkomt.
Als we een topclub zijn, is dat toch ook gewoon de normaalste zaak van de wereld? Niet dat er een speler gehaald wordt omdat KEA weg is, maar wel dat je spelers haalt die je sterker maken, waardoor er een goede speler wellicht buiten de boot valt. Dat noem je concurrentie en zorgt ervoor dat je een kwalitatief brede selectie hebt, iets wat wij nu niet hebben.
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
  zondag 1 januari 2017 @ 18:25:14 #193
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_167811676
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2017 17:26 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Als we een topclub zijn, is dat toch ook gewoon de normaalste zaak van de wereld? Niet dat er een speler gehaald wordt omdat KEA weg is, maar wel dat je spelers haalt die je sterker maken, waardoor er een goede speler wellicht buiten de boot valt. Dat noem je concurrentie en zorgt ervoor dat je een kwalitatief brede selectie hebt, iets wat wij nu niet hebben.
Ik zou nou niet bepaald een middenvelder halen die de huidige dynamiek overboord gooit omdat men ineens bezig is met de concurrentie binnen het team. Kijk naar Ajax hoe goed dat gaat, spelers halen die je eigen jeugd uit de basis verdrijft maar niet aantoonbaar beter zijn. Maar goed, dat kan aan mij liggen.
Laffe huichelaar
  Moderator zondag 1 januari 2017 @ 21:59:46 #194
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_167817725
Dus:
- Ziyech kan gewoon voor ajax blijven voetballen
- wij zijn wel KEA een tijd kwijt
- dikke kans dat Berghuis terug naar de PL moet
- Psv heeft Van Ginkel terug.

Gaat lekker tot nu toe, die winterstop. ^O^
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_167822572
Ziyech valt vies tegen.
KEA tijdens mindere wedstrijden moet je op kunnen vangen.
Denk dat Berghuis wel blijft.
Laat PSV maar rommelen, tegen de tijd dat wij op de Coolsingel staan heeft Cocu daar de juiste opstelling gevonden.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  maandag 2 januari 2017 @ 08:52:44 #196
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_167823127
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2017 21:59 schreef Gert het volgende:
Dus:
- Ziyech kan gewoon voor ajax blijven voetballen
- wij zijn wel KEA een tijd kwijt
- dikke kans dat Berghuis terug naar de PL moet
- Psv heeft Van Ginkel terug.

Gaat lekker tot nu toe, die winterstop. ^O^
Wat ben jij een jankbal zeg.
Laffe huichelaar
  maandag 2 januari 2017 @ 09:36:00 #197
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_167823488
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2017 21:59 schreef Gert het volgende:
Dus:
- Ziyech kan gewoon voor ajax blijven voetballen
- wij zijn wel KEA een tijd kwijt
- dikke kans dat Berghuis terug naar de PL moet
- Psv heeft Van Ginkel terug.

Gaat lekker tot nu toe, die winterstop. ^O^
Net of dat Ziyech zo bepalend is geweest dit seizoen voor Ajax. Sterker nog, hij valt vies tegen.
  maandag 2 januari 2017 @ 09:42:51 #198
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_167823552
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2017 09:36 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Net of dat Ziyech zo bepalend is geweest dit seizoen voor Ajax. Sterker nog, hij valt vies tegen.
van ginkel gaat PSV ook niet uit deze dip halen. En de 'dikke kans' die zo pruilend aangehaald wordt is een trainer die zegt dat hij eens met de clubleiding gaat praten en kijken wat hij dan doet om zijn probleem op te lossen en alle opties openhoudt. Nou, pak je koffers maar vast Berghuis

En je zal het KEA maar missen tijdens 3 wedstrijden tegen, de meest optimistische beschrijving, middenmoters.

Wat een drama allemaal jongens :')
Laffe huichelaar
pi_167824019
quote:
1s.gif Op maandag 2 januari 2017 09:42 schreef timmmmm het volgende:

[..]

van ginkel gaat PSV ook niet uit deze dip halen. En de 'dikke kans' die zo pruilend aangehaald wordt is een trainer die zegt dat hij eens met de clubleiding gaat praten en kijken wat hij dan doet om zijn probleem op te lossen en alle opties openhoudt. Nou, pak je koffers maar vast Berghuis

En je zal het KEA maar missen tijdens 3 wedstrijden tegen, de meest optimistische beschrijving, middenmoters.

Wat een drama allemaal jongens :')
Precies dit dus. Wat een jankreacties in dit topic.
pi_167824221
Feit blijft dat zowel Ajax als PSV meer kwaliteit hebben lopen, zeker op de bank. En met die betere selectie blijven ze toch beiden zoeken naar versterkingen. Feyenoord, met een unieke kans, doet dat niet. Ik hoop dat iedereen fit blijft en het goed uitpakt, maar het blijft spelen met vuur.

#topsportmentaliteit
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_167824305
quote:
1s.gif Op maandag 2 januari 2017 09:42 schreef timmmmm het volgende:

[..]

van ginkel gaat PSV ook niet uit deze dip halen. En de 'dikke kans' die zo pruilend aangehaald wordt is een trainer die zegt dat hij eens met de clubleiding gaat praten en kijken wat hij dan doet om zijn probleem op te lossen en alle opties openhoudt. Nou, pak je koffers maar vast Berghuis

En je zal het KEA maar missen tijdens 3 wedstrijden tegen, de meest optimistische beschrijving, middenmoters.

Wat een drama allemaal jongens :')
Dit overdreven vertrouwen is minstens zo lachwekkend.

Zonder El Ahmadi hebben we recent nog geen wedstrijd echt weten te overtuigen. Gaan dus gewoon lastige potjes worden. En als anders moet je lekker even de samenvatting van GAE uit terugkijken op je gemakkie. Gewoon als herinnering hoe eenvoudig zijn gemis ook alweer op te vangen is, en vooral hoe tactisch intelligent onze trainer is in het bedenken van die oplossing _O_ :).
blablablabla
  maandag 2 januari 2017 @ 10:41:06 #202
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_167824360
Tegen GAE was ook Vilhena er niet bij waardoor je de meeste droevige middenvelder die ooit ons shirt heeft gedragen moest opstellen. Het lijkt me al flink wat schelen dat je in ieder geval Vilhena kan opstellen en Tapia doet het ook niet zo heel slecht als hij erin staat vind ik.
  maandag 2 januari 2017 @ 10:59:05 #203
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_167824680
quote:
1s.gif Op maandag 2 januari 2017 10:37 schreef Elan het volgende:

[..]

Dit overdreven vertrouwen is minstens zo lachwekkend.

Zonder El Ahmadi hebben we recent nog geen wedstrijd echt weten te overtuigen. Gaan dus gewoon lastige potjes worden. En als anders moet je lekker even de samenvatting van GAE uit terugkijken op je gemakkie. Gewoon als herinnering hoe eenvoudig zijn gemis ook alweer op te vangen is, en vooral hoe tactisch intelligent onze trainer is in het bedenken van die oplossing _O_ :).
Waar heb ik precies overdreven vertrouwen in dan?

Het enige wat ik zeg is dat je je ontzettend aanstelt als je doet of de winterstop voor ons zo dramatisch verloopt ten opzichte van onze concurrenten.
Laffe huichelaar
pi_167825070
quote:
1s.gif Op maandag 2 januari 2017 10:59 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Waar heb ik precies overdreven vertrouwen in dan?

Het enige wat ik zeg is dat je je ontzettend aanstelt als je doet of de winterstop voor ons zo dramatisch verloopt ten opzichte van onze concurrenten.
Je negeert een aantal behoorlijke problemen. Karim ben je minimaal 3 wedstrijden kwijt, kunnen er als Marokko goed presteert ook meer worden. Berghuis kun je ook gewoon kwijtraken als die manager aangeeft van plan is hem terug te halen zie ik niet in hoe hij kan blijven, en vervolgens versterkt de concurrentie zich.

Dat samengevat en het feit dat de winterstop net begonnen is vind ik toch wel vrij dramatisch allemaal.
blablablabla
pi_167825073
quote:
1s.gif Op maandag 2 januari 2017 10:37 schreef Elan het volgende:

[..]


Zonder El Ahmadi hebben we recent nog geen wedstrijd echt weten te overtuigen. Gaan dus gewoon lastige potjes worden.
:')!!!!!

Mooi verband heb je gevonden. KEA heeft 2 potjes ofzo niet meegedaan die kut gingen. Oftewel zonder KEA wordt het sowieso lastig. Het team is eigenlijk KEA.

:')
  maandag 2 januari 2017 @ 11:25:17 #206
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_167825224
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2017 11:17 schreef Elan het volgende:

[..]

Je negeert een aantal behoorlijke problemen. Karim ben je minimaal 3 wedstrijden kwijt, kunnen er als Marokko goed presteert ook meer worden. Berghuis kun je ook gewoon kwijtraken als die manager aangeeft van plan is hem terug te halen zie ik niet in hoe hij kan blijven, en vervolgens versterkt de concurrentie zich.

Dat samengevat en het feit dat de winterstop net begonnen is vind ik toch wel vrij dramatisch allemaal.
Wat heeft hij dan gezegd? Dat hij van plan is Berghuis terug te halen. Volgens mij heeft hij gezegd alle opties te bekijken en is berghuis slechts een van die opties. Dan stellen dat er een flinke kans is dat hij weggaat, zoals Gert deed, is dan een behoorlijke overdrijving.

Dat KEA weg zou gaan wisten we allemaal al een jaar. Dat is niet nieuw, dus het zou raar zijn hem in het rijtje 'teleurstellingen' van de winterstop te plaatsen. En dan nog, als het afhangt van één speler tegen middenmoters op zijn best, gaat het sowieso mis dit seizoen. Daar kunnen we het niet op hangen. En ik geloof ook niet dat die drie wedstrijden zonder KEA het verschil gaan maken. Met Tapia, Vilhena kan je ook gewoon die wedstrijden winnen. Dat is geen zwakker middenveld dan de tegenstander. Dus ik vind oprecht dat wanneer je dat al als dramatisch omschrijft, je gewoon een jankbal bent.

Hoe noem je het dan als Berghuis echt weggaat, nog een andere speler verkocht wordt en we weer zo'n loser als Vejinovic haalt als 'versterking'. Als je dat al dramatisch vond, zou ik in dat geval maar de suicide hotline bellen :')
Laffe huichelaar
pi_167825330
quote:
1s.gif Op maandag 2 januari 2017 11:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

:')!!!!!

Mooi verband heb je gevonden. KEA heeft 2 potjes ofzo niet meegedaan die kut gingen. Oftewel zonder KEA wordt het sowieso lastig. Het team is eigenlijk KEA.

:')
Feyenoord heeft sinds dat El Ahmadi terug is geen wedstrijd meer gewonnen als hij niet mee deed. :) Dat waren er 6 of 7.
pi_167825340
quote:
1s.gif Op maandag 2 januari 2017 11:25 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Wat heeft hij dan gezegd? Dat hij van plan is Berghuis terug te halen. Volgens mij heeft hij gezegd alle opties te bekijken en is berghuis slechts een van die opties. Dan stellen dat er een flinke kans is dat hij weggaat, zoals Gert deed, is dan een behoorlijke overdrijving.

quote:
"Ik ben blij om te zien dat Berghuis het zo goed doet, ook al is het een andere competitie dan de Premier League", vertelt Mazzarri in gesprek met St Albans & Harpenden Review. "Ik hoor graag van de club wat onze opties zijn om hem in januari terug te halen."
Totaal niet concreet inderdaad.
blablablabla
  maandag 2 januari 2017 @ 11:33:07 #209
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_167825379
Ze hadden Berghuis toch verhuurd omdat ze met een tactiek spelen waar hij niet in past?

Sowieso, ze zullen hem toch liever hier laten spelen/ontwikkelen zodat ze over een half jaar geld voor hem kunnen vangen omdat hij weer in the picture staat/terug is bij het Nederlands elftal/whatever dan hem 3 wedstrijdjes te gebruiken en hem een half jaar op de bank te laten rotten als die Afrikanen van ze weer terug zijn?
pi_167825383
quote:
1s.gif Op maandag 2 januari 2017 11:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

:') Hilarisch om te zien dat je jezelf echt intelligent vindt terwijl je de ene bagger na de ander hier weer neergooit. Tokkie.
Gelukkig heb ik geen 4 smilies per post nodig om een argument kracht bij te zetten, iets wat jij wel doet.
Voor welke club ben jij eigenlijk beste Lenny?
blablablabla
pi_167825418
quote:
14s.gif Op maandag 2 januari 2017 11:30 schreef Typisch het volgende:

[..]

Feyenoord heeft sinds dat El Ahmadi terug is geen wedstrijd meer gewonnen als hij niet mee deed. :) Dat waren er 6 of 7.
SOW
blablablabla
  Moderator maandag 2 januari 2017 @ 12:05:17 #212
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_167825985
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2017 09:36 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Net of dat Ziyech zo bepalend is geweest dit seizoen voor Ajax. Sterker nog, hij valt vies tegen.
Dan onderschat je zijn inbreng. Sinds hij daar voetbalt is het enorm vooruit gegaan en dat schrijf ik voor driekwart op zijn rekening. Maar net zoals ajax voor de druk bezweek en hem toch maar kocht, zal die coach van Marokko ook nog wel overstag gaan hopelijk.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_167826051
quote:
1s.gif Op maandag 2 januari 2017 11:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Voor welke club ik ben is hier niet echt relevant lijkt me.
Nou, vraag me af of je Feyenoord ooit daadwerkelijk 90 minuten ziet spelen of gewoon loopt te trollen.
El Ahmadi is echt heel belangrijk voor ons, zoals Ajax Schöne heeft en PSV Guardado (in goede doen)

Pessimisme komt voor uit het verleden. Niet alleen de resultaten, of geschiedenis zoals jij roeptoetert . Het kan zomaar weer omslaan bij ons, vooral als er tactische aanpassingen gedaan moeten worden aan het elftal blijkt Feyenoord bijzonder kwetsbaar. Komt ook omdat wij niet zo'n brede bank hebben natuurlijk dan de andere kandidaten voor de titel.
blablablabla
  Moderator maandag 2 januari 2017 @ 12:21:46 #214
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_167826315
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2017 11:30 schreef Elan het volgende:

[..]

[..]

Totaal niet concreet inderdaad.
Zeer concreet, helaas.
In november werd door de heren voetbaldeskundigen op zondag- en maandagavond al geroepen dat het kampioenschap in de winterstop beslist wordt. Nou willen ze graag een beetje overdrijven daar. Maar er zit zeker wat in.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_167826847
Had hem hier nog niet zien langskomen, vond het wel een mooi stuk.

https://www.nrc.nl/nieuws(...)sme-5940038-a1539081

quote:
Naar de Kuip! Een antidotum tegen het defaitisme

De sloopkogels van de geschiedenis slingeren, een omwenteling is begonnen. Populisme versus liberalisme. De populisten staan ruim voor. Maar in het stadion is troost te vinden.

Arjen van Veelen

30 december 2016
Het Feyenoord-publiek in de Kuip. Foto ANP

Je bent al in de Kuip lang voor je er bent. Die man met een muts in de metro, die vrouw op straat met een sjaaltje, dat jochie in de Feyenoord Fanshop op Rotterdam Centraal: stukjes stadion, op weg naar de assemblage.

Het jochie in de Feyenoord-winkel mag van zijn vader een thuisshirt uitkiezen.

„Toornstra”, fluistert hij tegen de vrouw achter de toonbank. De vrouw pakt het shirt en legt het op een machine om de spelersnaam erop te persen. Ze haalt een hendel over. En wacht.

De traagheid van die hele handeling irriteert me. Maar de anderen in de rij ergeren zich niet: ze zien dat hier geen shirt, maar een nieuw Feyenoord-zieltje wordt geperst.

Ook ik ben op weg naar mijn eerste competitiewedstrijd van Feyenoord. Ik ben in Rotterdam geboren, maar toen ik klein was ging ik op zondag naar de kerk, de Kuip was taboe. Toen ik eenmaal oud genoeg was om zelf wel te bepalen wat ik op zondag deed, vond ik voetbal al niet meer interessant. Dom massagedoe.

Pas een paar jaar terug zag ik Feyenoord eens spelen, dat was voor de beker, in een vergeten seizoen. Dit seizoen is anders, Feyenoord staat ruim bovenaan. Toch koop ik niet eens een sjaaltje, alleen een cadeautje. Voelt niet goed, dat groepsgevoel, zo’n sjaal zou me langzaam wurgen. Identiteit is voor anderen.

Een vriend leende me een seizoenskaart. We zitten in vak D, voor bedaarde fans, de hooligans met pensioen. Het is de laatste wedstrijd voor de winter, tegen Vitesse.

Wat ze je op televisie nooit vertellen is hoe antiek die Kuip aanvoelt. Ik bedoel niet dat het stadion uit 1938 komt, maar de ambiance. Die Feyenoord-fans komen vooral in beeld als ze, zeg, een fontein slopen in Rome. Maar hier zie ik vooral veel wijdbeense mannen in kleurloze jassen met hun handen diep in de zakken. Ze blazen nerveus wolkjes die in zwart-wit wegdrijven in de stadionlampen.

Een man achter me slaat een paar keer van puur geluk op mijn schouder. Een ander roept verwensingen als: „Kom op nou man!” De Kuip voelt aan als een amateurclub.

Je mag er trouwens gewoon nog roken. Bij het binnentreden werd ik niet gefouilleerd of gescand. Je loopt gewoon een tijdscapsule binnen.
Dit is zuiver voetbal, geen gedoe.

tweet

Commerciële fratsen zijn er ook al nauwelijks, vergeleken met honkbalwedstrijden bijvoorbeeld, die om de haverklap gestaakt worden voor een show. Dit is zuiver voetbal, geen gedoe. Alleen tijdens de rust deelt de stadionspeaker mede dat de wedstrijdbal is gewonnen door Job den Ouden uit Hilvarenbeek uit vak Z. Het klinkt alsof iedereen hem kent.

De tijd staat stil en niet omdat Dirk Kuijt hier honderd jaar geleden ook al speelde. Dit Feyenoord lijkt zo mijlenver weg te staan van de verrotte wereld van vedetten en matchfixing. Giovanni van Bronckhorst: niemand kan zo lief en fier en integer tegelijk langs de zijlijn staan als hij. Een zuivere ziel, kan ik niet checken, moet wel. Buitentijds.

Ze hebben niet eens een cultheld in het team. Jørgensen scoort veel en lult niet. Saai, bijna. Zeker vergeleken bij al die individualistische volkssporten die nu bloeien: Formule 1 of kickboksen. De Johan Cruyff van nu heet Max Verstappen. Kickbokser Rico Verhoeven is de nieuwe John de Wolf.

Feyenoord is trouwens ook een prima draaiende multiculturele samenleving, ook zoiets voorwerelds, met de Marokkaan Karim El Ahmadi als motor. De enige herkomst die hier telt lijkt de grond van kweekvijver Varkenoord. Meritocratie.

Ik weet ook wel dat er onder de fans vast idioten zitten of erger. En de club zelf kent zijn geschiedenis van megalomane voorzitters en dubieuze aankopen. Sowieso lijkt sinds die Football Leaks elk schot op doel besmet, maar deze winternacht oogt voetbal negentiende-eeuws en uit de speakers klinken trage liederen, oud als psalmen:

Feyenoord, Feyenoord, wat gaan we doen vandaag/ Wij gaan winnen, alleen met hoeveel is de vraag/ We zullen ze laten beven, ze zullen wat beleven/ Feyenoord, Feyenoord, Feyenoord, olé.

De laatste keer dat Feyenoord kampioen werd, was in 1999. Maar intussen zijn die mensen hier kennelijk blijven zingen, die lange winter door. Dat is het mooie. Er bestaat nauwelijks een koppiger optimisme dan dat van Feyenoorders. Ik had er wel wat over gelezen in dat fraaie boek De Coolsingel bleef leeg van Hugo Borst, maar het is wat anders om het zelf te zien, die tienduizenden orthodoxe dromers.

Ze zijn principieel, zo kun je het ook noemen.

Het werd 1-0 en toen 1-1 en daarna weer 2-1 en toen 3-1, ik weet niet meer door wie, maar ergens daartussen had ik een helder gevoel dat alles hier al eeuwen hetzelfde was gebleven. En toen kwam ook de vrees dat die wereld rap verdwijnen zal.

Ik bedoel niet eens dat er pal naast die Kuip een nieuw stadion zal komen (verbijsterend op zichzelf, alsof je een tweede Eiffeltoren bouwt naast de oude, omdat die een beetje roest – maar dat is een ander verhaal). Nee, dit ging niet eens over voetbal.

Ik dacht aan onze antieke wereld die het in het afgelopen jaar zo zwaar te verduren kreeg. De sloopkogels van de geschiedenis gingen slingeren, een omwenteling is begonnen, de winter komt. Populisme versus liberalisme, de macht van de massa versus de vrijheid van het individu. De populisten staan ruim voor en zijn begeesterd, zijn besmettelijk – het is nu menens. Er is alle reden voor kalme paniek.

Ik vond wat dat betreft 2016 een klotejaar met als lichtpuntje dat je nu weet waar je voor moet strijden in 2017. Dat abstracties als ‘liberale waarden’ überhaupt iets zijn wat je moet verdedigen, anders verdwijnt het.

Lastig verdedigen wordt het, individuen hebben nu eenmaal allemaal verschillende sjaaltjes, allemaal hun eigen liedje, ze ontberen een You’ll never walk alone. Dat alleen lopen, je eigen ding mogen doen, is juist het hele idee.

In de Kuip vond ik een sterk antidotum tegen defaitisme. Niet alleen omdat die Feyenoord-fans aantonen dat niet ieder groepsgevoel giftig hoeft te zijn. Maar ze laten vooral zien hoe je lange winters doorkomt: ze weten wat incasseren is, ze weten wat volhouden is, ze zingen al bijna twintig jaar dat ze kampioen worden.

Aandoenlijke sukkels, ware het niet dat ze komend jaar gelijk krijgen. Er is niet zo veel waar ik naar uitkijk in 2017, behalve het aanstaande kampioenschap van Feyenoord, in dat stokoude stadion met die stokoude Kuijt en die stokoude principes. Het is wensdenken, maar soit, deze tijd heeft wensdenken nodig en Feyenoord-fans zijn de beste wensdenkers.

Ik gun ze een einde aan hun lange winter. En ik gun het de mensen in het algemeen die ook in de winter blijven zingen.

We zullen ze laten beven, ze zullen wat beleven.
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
  maandag 2 januari 2017 @ 13:09:57 #216
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_167827153
Zoontje van Henrik Larsson gaat naar NEC. Betekent dit dat ie niet genoeg is bevonden door ons of lopen we hier een toekomstige topper mis?

Wij hadden hem ook kunnen halen en daarna aan NEC kunnen verhuren.
  maandag 2 januari 2017 @ 13:12:43 #217
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_167827198
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2017 13:09 schreef hhh38 het volgende:
Zoontje van Henrik Larsson gaat naar NEC. Betekent dit dat ie niet genoeg is bevonden door ons of lopen we hier een toekomstige topper mis?

Wij hadden hem ook kunnen halen en daarna aan NEC kunnen verhuren.
Overbodig. Voor nu hebben we genoeg spitsen en voor de toekomst Vente.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_167827221
Ben trouwens blij dat we over de RvC verder nog niets horen, afgezien van de 2 afgetreden leden, of zou het stilte voor de storm zijn?
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
  maandag 2 januari 2017 @ 13:18:04 #219
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_167827296
quote:
1s.gif Op maandag 2 januari 2017 13:12 schreef PIETR het volgende:

[..]

Overbodig. Voor nu hebben we genoeg spitsen en voor de toekomst Vente.
Dan reken je erop dat Vente sowieso goed genoeg wordt, dat is nog maar afwachten. Ik zeg niet dat Larsson dat sowieso wordt, maar het was een potentieel buitenkansje.

Als ie het nu bij NEC goed doet kost ie 3-4 miljoen.
pi_167827370
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2017 13:09 schreef hhh38 het volgende:
Zoontje van Henrik Larsson gaat naar NEC. Betekent dit dat ie niet genoeg is bevonden door ons of lopen we hier een toekomstige topper mis?

Wij hadden hem ook kunnen halen en daarna aan NEC kunnen verhuren.
Omdat hij toevallig het zoontje is van Larsson, kom op man.
blablablabla
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 2 januari 2017 @ 13:25:19 #221
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_167827480
Als dat mannetje ook op de flanken of tien kan..
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 2 januari 2017 @ 13:25:38 #222
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_167827488
quote:
10s.gif Op maandag 2 januari 2017 13:20 schreef Elan het volgende:

[..]

Omdat hij toevallig het zoontje is van Larsson, kom op man.
Hij deed het volgens mij heel goed daar, het is een groot talent. Niemand geeft hier een garantie dat ie een succes zou worden, maar het was een goedkope kans om je eventueel te versterken voor de toekomst.
pi_167828381
quote:
1s.gif Op maandag 2 januari 2017 13:25 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Hij deed het volgens mij heel goed daar, het is een groot talent. Niemand geeft hier een garantie dat ie een succes zou worden, maar het was een goedkope kans om je eventueel te versterken voor de toekomst.
Als hij zo goed zou zijn, zouden er toch wel meer clubs in hem geïntresseerd zijn.........
pi_167828464
quote:
1s.gif Op maandag 2 januari 2017 13:25 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Hij deed het volgens mij heel goed daar, het is een groot talent. Niemand geeft hier een garantie dat ie een succes zou worden, maar het was een goedkope kans om je eventueel te versterken voor de toekomst.
Ja, dus omdat hij het zoontje van Larsson is...

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-01-2017 14:13:20 ]
pi_167829119
Wie zei ook alweer dat Jordan Larsson naar Feyenoord zou gaan?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-01-2017 14:48:25 ]
  maandag 2 januari 2017 @ 15:26:46 #226
383168 Mr.Smokey
Who else nigga
pi_167829881
quote:
6s.gif Op maandag 2 januari 2017 14:48 schreef Bolasie het volgende:
Wie zei ook alweer dat Jordan Larsson naar Feyenoord zou gaan?
jij toch yannick
Ride Or Die Lalalalalalalala
pi_167830091
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2017 15:26 schreef Mr.Smokey het volgende:

[..]

jij toch yannick
Neuh.
pi_167831926
quote:
6s.gif Op maandag 2 januari 2017 14:48 schreef Bolasie het volgende:
Wie zei ook alweer dat Jordan Larsson naar Feyenoord zou gaan?
Dat was jij Rickertman.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 2 januari 2017 @ 17:18:51 #229
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_167832453
Gijpie zei dat.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_167832870
In ieder geval minder idioot dan denken dat die Friese Larsson en Haps in de winterstop wel even gekocht worden.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_167848270
quote:
10s.gif Op maandag 2 januari 2017 11:33 schreef Irritatie100 het volgende:
Ze hadden Berghuis toch verhuurd omdat ze met een tactiek spelen waar hij niet in past?

Sowieso, ze zullen hem toch liever hier laten spelen/ontwikkelen zodat ze over een half jaar geld voor hem kunnen vangen omdat hij weer in the picture staat/terug is bij het Nederlands elftal/whatever dan hem 3 wedstrijdjes te gebruiken en hem een half jaar op de bank te laten rotten als die Afrikanen van ze weer terug zijn?
Ik denk dat Watford het belangrijker vindt om het sterkst mogelijke elftal op te stellen, dan de ontwikkeling van Berghuis in Nederland.

[ Bericht 1% gewijzigd door luxerobots op 03-01-2017 01:16:33 ]
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 3 januari 2017 @ 11:44:37 #232
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_167852118
Wie verwachten jullie op de plek van El Ahmadi ? Ik hoop Nieuwkoop of Tapia.

Vejinovic kan waarschijnlijk weer niet met de druk omgaan.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 3 januari 2017 @ 13:10:25 #233
438851 Oldground
El Poderoso
pi_167854033
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 11:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wie verwachten jullie op de plek van El Ahmadi ? Ik hoop Nieuwkoop of Tapia.

Vejinovic kan waarschijnlijk weer niet met de druk omgaan.
Ik verwacht Tapia.
Van alles is weer waardeloos.
  dinsdag 3 januari 2017 @ 13:42:06 #234
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_167854790
Staat er nou uiteindelijk een oefenwedstrijd gepland in Marbella? De halve Europese top is daar en PSV oefent bijvoorbeeld tegen Borussia Dortmund.
  Beste/leukste mod 2022 dinsdag 3 januari 2017 @ 13:43:20 #235
319979 Fok-it
All is well
pi_167854813
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 13:42 schreef hhh38 het volgende:
Staat er nou uiteindelijk een oefenwedstrijd gepland in Marbella? De halve Europese top is daar en PSV oefent bijvoorbeeld tegen Borussia Dortmund.
Mainz deze zaterdag
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  dinsdag 3 januari 2017 @ 13:52:09 #236
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_167854998
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 13:43 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Mainz deze zaterdag
Ah, fijn :)
pi_167860525
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 13:43 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Mainz deze zaterdag
En ook nog tegen Katwijk, maar die is niet toegankelijk voor publiek. Altijd die Katwijkse hooligans die het verpesten :{
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
  dinsdag 3 januari 2017 @ 18:49:39 #238
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_167861435
quote:
6s.gif Op maandag 2 januari 2017 14:48 schreef Bolasie het volgende:
Wie zei ook alweer dat Jordan Larsson naar Feyenoord zou gaan?
Ik. Feyenoord heeft tot vrij recent ook altijd contact met Larsson onderhouden. Gok dat als hij bij NEC slaagt Feyenoord hem 'gewoon' oppikt. Is ook altijd de droom van Larsson zelf geweest.

Ter ondersteuning van dit verhaal, Larsson en Van Geel kwamen elkaar vandaag tegen op het vliegveld :+


VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_167861523
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 18:49 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik. Feyenoord heeft tot vrij recent ook altijd contact met Larsson onderhouden. Gok dat als hij bij NEC slaagt Feyenoord hem 'gewoon' oppikt. Is ook altijd de droom van Larsson zelf geweest.

Ter ondersteuning van dit verhaal, Larsson en Van Geel kwamen elkaar vandaag tegen op het vliegveld :+


[ afbeelding ]
Prima gang van zaken ook wel trouwens. Feyenoord heeft zelf Vente rondlopen die er misschien wel eens een paar in kan gaan schieten voor Feyenoord 1.
  woensdag 4 januari 2017 @ 14:24:11 #240
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_167877688
Weet niet wat ik nou moet geloven van dat gedoe van Elia en Fenerbahçe, maar het is niet te hopen :')
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 4 januari 2017 @ 14:49:35 #241
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_167878104
quote:
14s.gif Op woensdag 4 januari 2017 14:24 schreef Wicky15 het volgende:
Weet niet wat ik nou moet geloven van dat gedoe van Elia en Fenerbahçe, maar het is niet te hopen :')
Soccernews bullshit gaat hij nu nooit doen natuurlijk Feyenoord ook niet trouwens we hebben niet eens een tweede man voor zijn positie.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_167878148
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 18:49 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik. Feyenoord heeft tot vrij recent ook altijd contact met Larsson onderhouden. Gok dat als hij bij NEC slaagt Feyenoord hem 'gewoon' oppikt. Is ook altijd de droom van Larsson zelf geweest.

Ter ondersteuning van dit verhaal, Larsson en Van Geel kwamen elkaar vandaag tegen op het vliegveld :+


[ afbeelding ]
Had je dan niet beter kunnen kopen en vervolgens verhuren?
Als hij het nu leuk doet bij NEC kost hij de club een veelvoud.
blablablabla
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 4 januari 2017 @ 14:56:09 #243
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_167878243
quote:
10s.gif Op woensdag 4 januari 2017 14:51 schreef Elan het volgende:

[..]

Had je dan niet beter kunnen kopen en vervolgens verhuren?
Als hij het nu leuk doet bij NEC kost hij de club een veelvoud.
Deze reactie wou ik eerder ook typen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 4 januari 2017 @ 15:01:23 #244
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_167878337
quote:
10s.gif Op woensdag 4 januari 2017 14:51 schreef Elan het volgende:

[..]

Had je dan niet beter kunnen kopen en vervolgens verhuren?
Als hij het nu leuk doet bij NEC kost hij de club een veelvoud.
Blijkbaar zijn ze niet dusdanig overtuigd van hem.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 4 januari 2017 @ 15:02:57 #245
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_167878367
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2017 15:01 schreef Caland het volgende:

[..]

Blijkbaar zijn ze niet dusdanig overtuigd van hem.
Die schiet er bij zijn debuut voor NEC al drie in dus..
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Moderator woensdag 4 januari 2017 @ 15:07:51 #246
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_167878441
quote:
14s.gif Op woensdag 4 januari 2017 14:49 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Soccernews bullshit gaat hij nu nooit doen natuurlijk Feyenoord ook niet trouwens
Tenzij ze Elia voor grof geld aan de Turken verkopen en dan Larsson er voor in de plaats halen...
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 4 januari 2017 @ 15:09:53 #247
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_167878479
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 15:07 schreef Gert het volgende:

[..]

Tenzij ze Elia voor grof geld aan de Turken verkopen en dan Larsson er voor in de plaats halen...
Die is naar NEC zie posts hier boven.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 4 januari 2017 @ 15:10:19 #248
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_167878489
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 15:07 schreef Gert het volgende:

[..]

Tenzij ze Elia voor grof geld aan de Turken verkopen en dan Larsson er voor in de plaats halen...
Een speler van bijna 30 met nog een contract voor anderhalf jaar? Hoe gaat die ooit grof geld opleveren?

Tenzij China langskomt natuurlijk..

quote:
14s.gif Op woensdag 4 januari 2017 15:09 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Die is naar NEC zie posts hier boven.
Hij bedoelt Sam Larsson natuurlijk
pi_167878503
Het blijft angstvallig stil qua aankopen. Mag toch hopen dat v. Geel ver is in de onderhandelingen met 2 spelers.
  woensdag 4 januari 2017 @ 15:11:28 #250
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_167878518
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 15:10 schreef Roland010 het volgende:
Het blijft angstvallig stil qua aankopen. Mag toch hopen dat v. Geel ver is in de onderhandelingen met 2 spelers.
Wie zouden er dan moeten komen? Ik heb niets gehoord.
  Moderator woensdag 4 januari 2017 @ 15:12:13 #251
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_167878533
quote:
14s.gif Op woensdag 4 januari 2017 15:09 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Die is naar NEC zie posts hier boven.
:P Sam, niet Jordan.

Maar inderdaad, het zou me ook verbazen als Fener een aantal miljoenen voor Elia neer wil leggen.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 4 januari 2017 @ 15:19:51 #252
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_167878692
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 15:12 schreef Gert het volgende:

[..]

:P Sam, niet Jordan.

Maar inderdaad, het zou me ook verbazen als Fener een aantal miljoenen voor Elia neer wil leggen.
Dat geloof ik wel met Advocaat als trainer Feyenoord en Elia moeten dat zelf niet willen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_167878694
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 15:11 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Wie zouden er dan moeten komen? Ik heb niets gehoord.
Dat is juist het hele probleem. Je hoort alleen van spelers die mogelijk vertrekken (Berghuis en Elia) Dan is het direct crisis. Maar zelfs als die blijven kun je nu echt niet niets doen en achterover gaan leunen. ALLES voor de titel, het kan weer 10 jaar duren voordat je weer in deze situatie komt anders.
pi_167879058
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 15:19 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Dat is juist het hele probleem. Je hoort alleen van spelers die mogelijk vertrekken (Berghuis en Elia) Dan is het direct crisis. Maar zelfs als die blijven kun je nu echt niet niets doen en achterover gaan leunen. ALLES voor de titel, het kan weer 10 jaar duren voordat je weer in deze situatie komt anders.
Juistem
Zodat we weer CL spelen, dan komen de miljoenen vanzelf terug!!!1
blablablabla
  woensdag 4 januari 2017 @ 15:40:33 #255
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_167879089
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 15:19 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Dat is juist het hele probleem. Je hoort alleen van spelers die mogelijk vertrekken (Berghuis en Elia) Dan is het direct crisis. Maar zelfs als die blijven kun je nu echt niet niets doen en achterover gaan leunen. ALLES voor de titel, het kan weer 10 jaar duren voordat je weer in deze situatie komt anders.
Doe eens wat voorstellen dan, op welke posities moeten we ons versterken?
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 4 januari 2017 @ 15:42:22 #256
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_167879135
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 15:40 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Doe eens wat voorstellen dan, op welke posities moeten we ons versterken?
Defensie als Van Beek blijft sukkelen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_167879175
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 15:40 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Doe eens wat voorstellen dan, op welke posities moeten we ons versterken?
Ik denk dat we nog een keeper nodig hebben.
BFF met GGMM
pi_167879218
quote:
14s.gif Op woensdag 4 januari 2017 15:42 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Defensie als Van Beek blijft sukkelen.
Er is geen enkele reden om dat aan te nemen.
blablablabla
  woensdag 4 januari 2017 @ 15:48:05 #259
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_167879279
Als we spelers als Bassie en Vejinovic kunnen slijten zou je daar natuurlijk een verbetering voor terug kunnen halen, maar anders lijkt me niet dat er reden is om veel geld aan een wisselspeler uit te gaan geven, de basis is goed.

Is Mokotjo een idee? Hele stabiele kracht op het middenveld bij Twente, heeft deze keer ook echt uitzicht op speeltijd, zeker als Vilhena komende zomer zou vertrekken.

[ Bericht 0% gewijzigd door hhh38 op 04-01-2017 15:53:47 ]
  woensdag 4 januari 2017 @ 15:49:12 #260
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_167879302
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2017 15:45 schreef Elan het volgende:

[..]

Er is geen enkele reden om dat aan te nemen.
Hij is het afgelopen half jaar ongeveer 3x (bijna) hersteld verklaard: eind augustus, eind oktober en nu weer. Het zou ook zomaar nog 2 maanden extra kunnen duren.
  woensdag 4 januari 2017 @ 15:51:34 #261
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_167879360
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 15:10 schreef Roland010 het volgende:
Het blijft angstvallig stil qua aankopen. Mag toch hopen dat v. Geel ver is in de onderhandelingen met 2 spelers.
Selectie wordt gewoon intact gehouden, Hans.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_167879523
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 15:49 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Hij is het afgelopen half jaar ongeveer 3x (bijna) hersteld verklaard: eind augustus, eind oktober en nu weer. Het zou ook zomaar nog 2 maanden extra kunnen duren.
Voor 2 maanden hoef je geen vervanging te halen.
Bovendien heb je Woudenberg nog achter de hand.
blablablabla
pi_167879659
quote:
14s.gif Op woensdag 4 januari 2017 15:39 schreef Elan het volgende:

[..]

Juistem
Zodat we weer CL spelen, dan komen de miljoenen vanzelf terug!!!1
Dat ook ja.
pi_167879701
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 16:04 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Dat ook ja.
Ik zeg doen!
Misschien kunnen we dan ook Gullit weer aanstellen, 2008 all over again.
blablablabla
pi_167879723
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 15:40 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Doe eens wat voorstellen dan, op welke posities moeten we ons versterken?
Middenveld. Veijnovic en Tapa voldoen simpelweg niet.
pi_167879749
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2017 15:51 schreef Caland het volgende:

[..]

Selectie wordt gewoon intact gehouden, Hans.
Ik ben bang dat dat niet voldoende is. Er zit een enorme kloof achter El Ahmadi en Tapa.
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 4 januari 2017 @ 16:22:15 #267
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_167880206
Welke jeugdspelers zijn er mee op trainginskamp en wat zijn de posities ?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 4 januari 2017 @ 16:28:28 #268
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_167880396
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 16:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Welke jeugdspelers zijn er mee op trainginskamp en wat zijn de posities ?
Knoester (centrale verdediger), Malacia (linksback) en Vente (spits)
  woensdag 4 januari 2017 @ 18:00:08 #269
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_167882838
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 16:08 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Ik ben bang dat dat niet voldoende is. Er zit een enorme kloof achter El Ahmadi en Tapa.
Je hebt met El Ahmadi, Vilhena, Kuyt, Toornstra en iets daarachter Tapia opzich wel een redelijke bezetting voor je middenveld. Ik denk dat Berghuis ook wel prima op de plek van Kuyt kan. Smaken genoeg iig.

In een ideale situatie selecteer je Vejinovic door maar ik snap wel dat je dat niet in de winterstop doet tenzij er een buitenkansje zich voordoet.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_167883579
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 16:08 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Ik ben bang dat dat niet voldoende is. Er zit een enorme kloof achter El Ahmadi en Tapa.
Rot op man. _O-
Het middenveld is prima op sterkte. Alleen een echt goede nummer 10 zou mogelijk een nuttige aankoop zijn voor in de middenlinie.
pi_167884397
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2017 18:00 schreef Caland het volgende:

[..]

Je hebt met El Ahmadi, Vilhena, Kuyt, Toornstra en iets daarachter Tapia opzich wel een redelijke bezetting voor je middenveld. Ik denk dat Berghuis ook wel prima op de plek van Kuyt kan. Smaken genoeg iig.

In een ideale situatie selecteer je Vejinovic door maar ik snap wel dat je dat niet in de winterstop doet tenzij er een buitenkansje zich voordoet.
En Gustafson, die heb ik ook nog altijd niet afgeschreven :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  woensdag 4 januari 2017 @ 19:20:30 #272
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_167884777
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 19:06 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

En Gustafson, die heb ik ook nog altijd niet afgeschreven :)
Ik wel.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_167885029
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 15:48 schreef hhh38 het volgende:
...

Is Mokotjo een idee? Hele stabiele kracht op het middenveld bij Twente, heeft deze keer ook echt uitzicht op speeltijd, zeker als Vilhena komende zomer zou vertrekken.
Mokotjo heeft destijds zelf aangegeven dat Feyenoord nooit meer hoeft te bellen. Anders zou het geen gek idee geweest zijn. Maar goed, ik denk/hoop dat Tapia het mag laten zien voor die drie wedstrijden.
If you have a problem... if no one else can help... and if you can find them... maybe you can hire... The A- Team.
pi_167885518
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2017 18:00 schreef Caland het volgende:

[..]

In een ideale situatie selecteer je Vejinovic door maar ik snap wel dat je dat niet in de winterstop doet tenzij er een buitenkansje zich voordoet.
Vejinovic kunnen we toch wel missen? Speelt amper en als hij meedoet, speelt hij als een dweil. Verder hoeft er van mij ook niemand bij te komen in de winterstop, El Ahmadi is belangrijk maar de enige lastige wedstrijd in januari is die tegen Vitesse.
  woensdag 4 januari 2017 @ 19:52:29 #275
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_167885608
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 16:08 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Ik ben bang dat dat niet voldoende is. Er zit een enorme kloof achter El Ahmadi en Tapa.
Ken Tapa niet. Wie is dat?
2000 light years from home
pi_167885771
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 19:49 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Vejinovic kunnen we toch wel missen? Speelt amper en als hij meedoet, speelt hij als een dweil. Verder hoeft er van mij ook niemand bij te komen in de winterstop, El Ahmadi is belangrijk maar de enige lastige wedstrijd in januari is die tegen Vitesse.
En net die wedstrijd moeten we naast El Ahmadi ook Vilhena missen :{
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_167885933
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2017 19:57 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

En net die wedstrijd moeten we naast El Ahmadi ook Vilhena missen :{
Das wel kut ja. In plaats van 2 spelers met maximale strijdlust, zitten we dan met 2 spelers die vrijwel 0 strijdlust hebben.. laten we hopen dat ze hebben geleerd van de wedstrijd tegen GAE.
  woensdag 4 januari 2017 @ 20:18:28 #278
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_167886382
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 19:29 schreef Jihawti het volgende:

[..]

Mokotjo heeft destijds zelf aangegeven dat Feyenoord nooit meer hoeft te bellen. Anders zou het geen gek idee geweest zijn. Maar goed, ik denk/hoop dat Tapia het mag laten zien voor die drie wedstrijden.
Ja zoiets kon ik me al vaagjes herinneren. Aan de andere kant zetten veel spelers hun principes maar wat graag aan de kant als ze ergens anders meer kunnen verdienen, dus of die uitspraak stand zou houden is nog te bezien.

Ik denk ook dat we het maar gewoon met Tapia moeten proberen, heb wel vertrouwen in die jongen. Mokotjo was meer een idee voor als we Vejinovic weten kwijt te raken.
  Moderator woensdag 4 januari 2017 @ 21:23:36 #279
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_167888501
De transfermallemolen begint lekker op gang te komen..

PSV zegt 'nee' tegen aangeboden Boëtius
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  woensdag 4 januari 2017 @ 21:24:12 #280
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_167888529
Verkeerde topic.
  woensdag 4 januari 2017 @ 22:15:48 #281
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_167890177
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 21:23 schreef Gert het volgende:
De transfermallemolen begint lekker op gang te komen..

PSV zegt 'nee' tegen aangeboden Boëtius
Dus geen transfer is voor jou een teken dat het lekker op gang komt?

Boetius. _O-
  woensdag 4 januari 2017 @ 22:17:42 #282
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_167890221
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 21:23 schreef Gert het volgende:
De transfermallemolen begint lekker op gang te komen..

PSV zegt 'nee' tegen aangeboden Boëtius
Feyenoord heeft toen heel goed en op tijd gezien dat die jongen fysiek het topvoetbal niet aankan. Zonde, want het talent is er zeker.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 4 januari 2017 @ 22:33:09 #283
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_167890610
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2017 22:17 schreef Caland het volgende:

[..]

Feyenoord heeft toen heel goed en op tijd gezien dat die jongen fysiek het topvoetbal niet aankan. Zonde, want het talent is er zeker.
Als ik eerlijk ben kon iedereen dat toch al jaren zien?
2000 light years from home
  woensdag 4 januari 2017 @ 22:35:52 #284
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_167890672
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 22:33 schreef Merkie het volgende:

[..]

Als ik eerlijk ben kon iedereen dat toch al jaren zien?
Eerste seizoen dacht je nog Wow kan wat worden, tweede seizoen was hij een soort Bilal, kwam niemand meer voorbij. :{
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  woensdag 4 januari 2017 @ 22:37:10 #285
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_167890709
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 22:33 schreef Merkie het volgende:

[..]

Als ik eerlijk ben kon iedereen dat toch al jaren zien?
Jij hebt het dan wellicht over zijn postuur. Maar dat heeft niet altijd iets van doen met blessuregevoeligheid.

Gingen toen geruchten dat hij de knieen van een oude man had en hij daarom zo 'makkelijk' naar Basel getransfereerd werd.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 4 januari 2017 @ 22:39:43 #286
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_167890793
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2017 22:37 schreef Caland het volgende:

[..]

Jij hebt het dan wellicht over zijn postuur. Maar dat heeft niet altijd iets van doen met blessuregevoeligheid.

Gingen toen geruchten dat hij de knieen van een oude man had en hij daarom zo 'makkelijk' naar Basel getransfereerd werd.
Als je het over zijn blessuregevoeligheid hebt, dan heb je gelijk. Is hij sinds zijn vertrek naar Basel ook zoveel geblesseerd geweest?
2000 light years from home
  woensdag 4 januari 2017 @ 22:46:52 #287
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_167890976
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 22:39 schreef Merkie het volgende:

[..]

Als je het over zijn blessuregevoeligheid hebt, dan heb je gelijk. Is hij sinds zijn vertrek naar Basel ook zoveel geblesseerd geweest?
Ja. Een keer anderhalve maand eruit, een keer 2 maanden en onlangs weer een maand sinds zijn overgang.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 4 januari 2017 @ 22:47:08 #288
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_167890984
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 22:39 schreef Merkie het volgende:

[..]

Als je het over zijn blessuregevoeligheid hebt, dan heb je gelijk. Is hij sinds zijn vertrek naar Basel ook zoveel geblesseerd geweest?
quote:
16/17 Unknown Injury Nov 16, 2016 Dec 8, 2016 22 days 5 games
15/16 Ankle injury Feb 21, 2016 Apr 21, 2016 60 days 12 games
15/16 Hip problems Sep 25, 2015 Nov 4, 2015 40 days 8 games
15/16 Thigh Muscle Strain Aug 7, 2015 Aug 17, 2015 10 days 3 games
Best wel.
  Moderator woensdag 4 januari 2017 @ 22:53:40 #289
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_167891153
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 22:35 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Eerste seizoen dacht je nog Wow kan wat worden, tweede seizoen was hij een soort Bilal, kwam niemand meer voorbij. :{
Enorm veel krediet gekregen door die goal tegen de neuzen. Da's wel aardig debuteren.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  woensdag 4 januari 2017 @ 22:56:22 #290
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_167891214
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 22:53 schreef Gert het volgende:

[..]

Enorm veel krediet gekregen door die goal tegen de neuzen. Da's wel aardig debuteren.
Of gewoon krediet om het seizoen dat ie 10 keer scoorde en 10 assists gaf. Toen was ie gewoon goed.
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 4 januari 2017 @ 23:54:28 #291
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_167892738
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 21:23 schreef Gert het volgende:
De transfermallemolen begint lekker op gang te komen..

PSV zegt 'nee' tegen aangeboden Boëtius
Heerenveen wil hem ook maar hij koos ervoor bij Basel te blijven.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Moderator donderdag 5 januari 2017 @ 09:22:02 #292
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_167895614
quote:
14s.gif Op woensdag 4 januari 2017 23:54 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Heerenveen wil hem ook maar hij koos ervoor bij Basel te blijven.
Hij gelooft nog steeds dat ie mannen kan laten milkshaken :')
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_167896294
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2017 22:37 schreef Caland het volgende:

[..]

Jij hebt het dan wellicht over zijn postuur. Maar dat heeft niet altijd iets van doen met blessuregevoeligheid.

Gingen toen geruchten dat hij de knieen van een oude man had en hij daarom zo 'makkelijk' naar Basel getransfereerd werd.
Geruchten? Dat zei hij zelf. :)
quote:
"Ik heb de knieën van een man van vijftig en heb door al die rotblessures al vier toernooien gemist", zo legde Boëtius uit

Bron
If you have a problem... if no one else can help... and if you can find them... maybe you can hire... The A- Team.
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 5 januari 2017 @ 10:39:34 #294
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_167896857
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 10:07 schreef Jihawti het volgende:

[..]

Geruchten? Dat zei hij zelf. :)

[..]

Slimme uitspraak ook elke nieuwe club gaat als eerste zijn knieën checken.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_167900482
quote:
14s.gif Op donderdag 5 januari 2017 10:39 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Slimme uitspraak ook elke nieuwe club gaat als eerste zijn knieën checken.
Ons probleem niet meer, gelukkig. Ik vond het zeker geen verkeerde jongen met een sierlijke motoriek maar veel te grillig en blessuregevoelig en ben dus blij dat ie weg is.
If you have a problem... if no one else can help... and if you can find them... maybe you can hire... The A- Team.
pi_167900677
Heeft iemand ervaring met dat boek 'Feyenoord de Grootste'?
  donderdag 5 januari 2017 @ 13:50:15 #297
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_167900861
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 13:44 schreef Zonnebloempitverzamelaar het volgende:
Heeft iemand ervaring met dat boek 'Feyenoord de Grootste'?
Persoonlijk vind ik ¤1000,- net wat teveel van het goede. Sta er dan ook niet van te kijken dat dat boek nog niet uitverkocht is.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  donderdag 5 januari 2017 @ 14:45:44 #298
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_167902087
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 13:44 schreef Zonnebloempitverzamelaar het volgende:
Heeft iemand ervaring met dat boek 'Feyenoord de Grootste'?
Heb er laatst in gebladerd bij de dekker vd vegt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_167903362
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 13:44 schreef Zonnebloempitverzamelaar het volgende:
Heeft iemand ervaring met dat boek 'Feyenoord de Grootste'?
Jan Boskamp
  donderdag 5 januari 2017 @ 18:48:25 #300
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_167907170
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2017 14:45 schreef Caland het volgende:

[..]

Heb er laatst in gebladerd bij de dekker vd vegt.
Is het die ¤999 waard? Overweeg het aan te schaffen.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_167907186
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2017 18:48 schreef PIETR het volgende:

[..]

Is het die ¤999 waard? Overweeg het aan te schaffen.
Nee. :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')