abonnement Unibet Coolblue
pi_167544074
Zoo even alles terug gelezen~ 1 topic dan. Wat een gezelligheid !
Dat van die slak wist ik niet :{ Weer wat geleerd! Haha!

Bedankt allemaal voor het welkom heten :*
pi_167544430
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 december 2016 00:38 schreef Cygne het volgende:

[..]

Jij hebt een bruiloftbaby. O+
Van de jouwnes??
  vrijdag 23 december 2016 @ 06:49:56 #53
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_167544437
Welkom Memoru!

Wat leuk Vieve, plopjes O+
Ik zou helemaal niet aan de mogelijkheid van in alcohol gedoopte rozijntjes denken.

quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 22:55 schreef Messina het volgende:
*bumpt tegen bureau*
Oh ja, zó dichtbij kan niet meer. :')

Plopjes voor Vieve *O*
Ghehe, ik bump peuter regelmatig opzij :P
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_167544445
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 december 2016 06:49 schreef Sylver_ het volgende:
Welkom Memoru!

Wat leuk Vieve, plopjes O+
Ik zou helemaal niet aan de mogelijkheid van in alcohol gedoopte rozijntjes denken.

[..]

Ghehe, ik bump peuter regelmatig opzij :P
Herkenbaar Sylver. :') Als hij te dichtbij loopt en ik draai me te abrupt op... *boink*

Hoi Memoru!
  vrijdag 23 december 2016 @ 07:00:38 #55
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_167544456
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 06:55 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Herkenbaar Sylver. :') Als hij te dichtbij loopt en ik draai me te abrupt op... *boink*

Hoi Memoru!
Haha ja, ze leren wel goed anticiperen. Ze kan heel goed heel snel bukken ;)
Ze wilde voorheen in openbare gelegenheden altijd met mij mee naar de wc, maar tegenwoordig kijkt ze eerst goed hoe ruim het hokje is. Iets te vaak tussen deur en mijn buik geklemd gestaan als ik mijn broek weer ophijs :+
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_167544649
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2016 21:34 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

tap O+ hoe is het?
gaat goed! Oudste is alweer 5, jongste 2,5! Zie hier veel dames posten die ook in 1 van m'n zwangerschappen hebben gepost en vind dat leuk te volgen! Kusjekroel :*
Tralalalaaa
pi_167544679
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 december 2016 07:00 schreef Sylver_ het volgende:

[..]

Haha ja, ze leren wel goed anticiperen. Ze kan heel goed heel snel bukken ;)
Ze wilde voorheen in openbare gelegenheden altijd met mij mee naar de wc, maar tegenwoordig kijkt ze eerst goed hoe ruim het hokje is. Iets te vaak tussen deur en mijn buik geklemd gestaan als ik mijn broek weer ophijs :+
Dude! Ik zie dat voor me hè! Dat gefrot in een klein hokje :')
pi_167544823
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 december 2016 06:49 schreef Sylver_ het volgende:
Welkom Memoru!

Wat leuk Vieve, plopjes O+
Ik zou helemaal niet aan de mogelijkheid van in alcohol gedoopte rozijntjes denken.

[..]

Ghehe, ik bump peuter regelmatig opzij :P
Nee dat is ook een beetje mijn probleem wat dit betreft. Ik denk bij dit soort dingen aan alles waardoor ik vaak niet echt fijn zit te eten... maar ja... wel een beetje luxe probleem denk ik

De plopjes zijn wel echt zoooo leuk ja :). Ben benieuwd of dit babietje ook zo druk zal worden als de eerste. Dat was toch wel echt leuk ♡!!! Voor de echos gaat bobke er iig beter voor liggen dan de eerste. Toen moest ik steeds springen en tussendoor pauzes inlassen voor ze eens goed in beeld kwam haha... Dat heb ik nu nog niet gehoeven en ook minder inwendige echos :)

Ojaaaa dat komt dadelijk ook weer.... Dat je niet door hebt hoe groot je buik is en dan tegen van alles aanstoot...
pi_167544882
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 00:11 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Ik hou niet zo van witte chocola. Maar die moet ik eigenlijk wel gewoon proberen, al is het alleen maar door de knettersuiker O+
Ja deze is echt top. Maar ik houd sowieso al van de witte choco en frambozen combi.
Je hebt ook nog melk cola knettersuiker. Dies ook erg lekker!
pi_167545010
En bedankt he, nu heb ik zin in chocolade..... -O-
pi_167545095
Slak voor Blue *O*

Bijna verlof voor Selv, heerlijk!

UD-boks met Sara!

Werpmeet op de 9e: I'm in! Hillz, jij regelt de taart neem ik aan?

Niet werpen data: de vorige keer wilde ik alleen niet op 16 juli bevallen, want dan is een nichtje van M. jarig. Nou, dat is dus mislukt. (Net als dat ik oktober eigenlijk wilde overslaan met het babymaakproject om niet weer een juli-baby te krijgen ivm grote kans op dezelfde verjaardag _O- Ik ga maar voor een datumtweeling nu.)
pi_167545223
Ik wilde perse niet niet niet met kerst of oud en nieuw.
Momenteel heb ik.zoiets van kom er uit NU ookal is dat dit weekend met de kerst :')

Vannacht wéér een nacht vol voorweeën en een huilende peuter die wilde dat ik bij hem in bed kwam liggen tot 2 keer toe :O
Dus weg weer alle activiteit in de buik }:|

Ga straks maar rondje door de wijk hobbelen en bitterlemon kopen ofzo
  vrijdag 23 december 2016 @ 09:19:31 #63
149959 SQ
snelle trees
pi_167545500
Vergeet de ananas niet :*
disclaimer
pi_167545521
Blue, dergelijke afleiding is killing voor het echte werk :*
Ik ben 2e kerstdag jarig en heb er serieus nooit problemen mee gehad. Prima verjaardag en je bent in 1 keer van de visite af ;)
  vrijdag 23 december 2016 @ 09:24:45 #65
149959 SQ
snelle trees
pi_167545551
Ik heb vijf mensen in mijn zeer naaste kring die met kerst jarig zijn en de meesten klagen er al hun hele leven over. Dat er zo weinig mensen komen etc.
Het feit is echter dat er altijd meer mensen zijn dan op een normale verjaardag. Iedereen is namelijk vrij en iedereen voelt zich schuldig als ze dan niet komen. Als mijn verjaardag op een doordeweekse dag valt is er ook nooit iemand :')
disclaimer
pi_167545600
Ik denk dat het eraan ligt hoe je het wilt vieren. Ik doe alleen familie. Dus wellicht dat dat het verschil maakt?
pi_167545633
Blue :* hopelijk is al dat voorwerk wel een voorteken voor ergens de komende dagen.

Handige data heb ik allang opgegeven :P

Plopjes voor Vieve *O*

SQ weer bijgeslapen?
pi_167545802
Zo, ik heb zin in kaasfondue, en ik wil het eigenlijk nu meteen. Maar wel lekkere, zoals ik het zelf maak, alleen dan wil ik het niet zelf maken, en ik wil dat iemand het komt brengen. Dus.

Hoe is het verder met iedereen? Ik merk dat ik maar matig ben bij gelezen.

Een fijne slak voor Blue, ik durfde eigenlijk niet op de spoiler klikken maar deed het toch :D. Trek je het nog een beetje?

Hoe gaat het met Ooi?

Ik zag nog wat nieuwe zwangere voorbij komen, super leuk.

Slechte nachten hier ook aanwezig. Twee kids die aan het kwakkelen zijn helpen niet mee. Ik moet wel zeggen dat het heel fijn is dat de man de nachten geheel op zich neemt, toch wel een luxe. Wat me er aan doet denken dat het voor jou SQ nu wel zwaar is. Hij is bijna terug toch?
pi_167545914
Mag ik dan komen om te helpen met opeten Thistle? Ik weet wel een boel goeie doopdingen! O+

Blue, ik hoop dat het voorwerk niet voor niets is en je mini snel komt. Ookal is het met kersemus!

Ik ben in de zomer jarig. Als kind vond ik het niet zo leuk omdat iedereen altijd op vakantie was. Nu interesseert het me geen lor!

Ik ging na Senn bewust mikken op een verjaarsbaby voor mezelf. Alleen bij het oefenen ging het mis UD was toen op 22 mei, :') Tijdens de 660 wacht dagen interesseerde het me geen lor meer welke dag de UD zou zijn! :')

En chocola... Deze zwangerschap brengt mijn lust tot chocola een beetje in de war. De koelkast ligt vol met Tony's in verschillende smaken. En ze liggen er al weken :o Dat zou in niet zwangere toestand gewoon niet gebeuren.
pi_167546165
Ik heb al maanden een paar repen pure chocolade liggen, onaangeroerd. De melk gaat meestal wel op. De eerste maanden werd ik er ook misselijk van en had er echt geen zin in. Maar nu ik dit schrijf denk ik dat ik misschien zo wel een stukje kan eten c_/

Doopdingen voor kaasfondue O+ brood, ananas, augurk, championnetjes :Y)
pi_167546302
Ik heb de hele zwangerschap een aversie tegen chocola.
Ik werd er eerst misselijk van en nu ben ik volledig afgekickt :D
pi_167546304
Tony Merengue kers... Die zou ik nu wel lusten denk ik :Y)

Kaasfondue doopdingen: grote blokken uitgebakken spek, fuet, plakjes seranoham, en natuurlijk stokbrood op zn spaans ingewreven met knoflook en tomaat!
pi_167547018
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 december 2016 07:48 schreef Take_A_Picture het volgende:

[..]

gaat goed! Oudste is alweer 5, jongste 2,5! Zie hier veel dames posten die ook in 1 van m'n zwangerschappen hebben gepost en vind dat leuk te volgen! Kusjekroel :*
Ik zag jou hier langskomen en dacht echt :o :o :o *O* *O* O+ O+ O+ :o :o :o

Maar ik heb niks gemist dus?
pi_167547737
*offtopic*

Wat een hel, boodschappen doen vlak voor kerst.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_167547744
Nou Blue, zo zie je maar weer. Als het eenmaal zo ver is, maakt het niet meer uit of het nu een kerstkind wordt of niet, als je maar je baby in je armen kunt houden. Ik gun het je enorm!!

Hier loop ik weer tegen mijn fysieke grenzen op... paar dagen druk geweest met excursies op school en zojuist misselijk, buikpijn en overgeven. De lunch met mijn leerlingen op school moet ik maar afzeggen. Aan de ene kant vind ik het mooi dat mijn lichaam zo duidelijk is in het grenzen aangeven, ik moet wel luisteren als ik me zo ellendig voel, maar aan de andere kant vind ik het wel rot dat ik dan ook meteen dingen moet afzeggen. Het is hollen of stilstaan.

TAP, leuk van je te vernemen!
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_167549213
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 06:48 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Van de jouwnes??
Haha nee.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_167549385
Pffff ik heb vandaag maagzuurdag denk ik :r
En geen rennies of iets (zit op werk)en nu krijg ik er hoofdpijn bij, oh joy... Er is ook echt 0,0 blijven hangen dus... Iedereen een :* of *O* al naar gelang nodig.

En een extra :* voor Blue. Kan peuter missschien een nachtje logeren bij iemand?

Zin in kaasfondue nu. Maar maagzuur :+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_167549502
Kaasfondue <3 Maar dan wel met een glas droge witte. Volgend jaar beter :P
pi_167549664
Kaasfondue O+ Nu wil ik dat ook.
pi_167549668
Oh das balen Tombolafan! Helpt het miss om iets bepaalds te eten of drinken? Heb je er vaker last van?

Deze zwangerschap heb ik juist extra veel chocolade zin! Dat had ik vorige keer veel minder...

Oeh goed idee die kaasfondue ♡!!! Man en ik hebben daarom zojuist besloten om 2e kerstdag te kaasfonduen. We deden eigenlijk gewoon stokbrood met dipjes, maar kaasfonduen vinden we ook lekker en nu hebben we er ook zin in ♡!
pi_167549906
Heb t echt met vlagen, nu is wel heel erg... Op dit moment is vooral niks eten een optie denk ik :D

Gaat wel weer over :Y

Kaasfondue gaat hier op t lijstje voor oudjaarsdag O+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
pi_167551294
Kaasfondue, ik lus jammer genoeg geen kaas. Maar het klinkt wel lekker!

Tombolafan, heb ook al 2 dagen last van erge maagzuur. Ik had ergens gelezen dat rennie's enzo niet mogen. Maar dat mag dus wel?! :o

Heb ook heel erg last van uitslag vooral in m'n gezicht, iemand hier bekend mee? En wat voor creme'tjes zouden kunnen helpen? :|W
pi_167551297
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 13:13 schreef tombolafan het volgende:
Heb t echt met vlagen, nu is wel heel erg... Op dit moment is vooral niks eten een optie denk ik :D

Gaat wel weer over :Y

Kaasfondue gaat hier op t lijstje voor oudjaarsdag O+
Geen vanille vla toevallig in de buurt?
pi_167551454
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 december 2016 14:22 schreef Mies_poes het volgende:

[..]

Geen vanille vla toevallig in de buurt?
Hahaha nee :(
Op werk op een bedrijventerrein, handig man :')
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
  vrijdag 23 december 2016 @ 14:50:39 #85
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_167551799
Dames in kaasfondue zit ook alcohol hè ;)
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_167551812
In een goede in elk geval wel, daarom stel ik hem ook uit :)
pi_167551833
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 december 2016 14:50 schreef laziness het volgende:
Dames in kaasfondue zit ook alcohol hè ;)
niet als je/ik hem zelf maakt :Y) :9~
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
  vrijdag 23 december 2016 @ 14:55:07 #88
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_167551882
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 december 2016 14:52 schreef tombolafan het volgende:

[..]

niet als je/ik hem zelf maakt :Y) :9~
De alcohol maakt het tot wat het is :P

Maar als je hem zelf maakt dan weet je wat je binnen krijgt dus ^O^
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_167552147
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 december 2016 14:55 schreef laziness het volgende:

[..]

De alcohol maakt het tot wat het is :P

Maar als je hem zelf maakt dan weet je wat je binnen krijgt dus ^O^
ik hou niet van alcohol, als in nooit :D

Dus :7
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
  vrijdag 23 december 2016 @ 15:11:11 #90
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_167552163
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 december 2016 14:21 schreef missbrunette het volgende:
Kaasfondue, ik lus jammer genoeg geen kaas. Maar het klinkt wel lekker!

Tombolafan, heb ook al 2 dagen last van erge maagzuur. Ik had ergens gelezen dat rennie's enzo niet mogen. Maar dat mag dus wel?! :o

Heb ook heel erg last van uitslag vooral in m'n gezicht, iemand hier bekend mee? En wat voor creme'tjes zouden kunnen helpen? :|W
Ik had het ook in mijn gezicht de eerste weken (maanden). Ik heb niks gesmeerd en het ging met een een week of 16 geloof ik weer beter.
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_167552462
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 december 2016 10:48 schreef Kyara het volgende:

[..]

Ik zag jou hier langskomen en dacht echt :o :o :o *O* *O* O+ O+ O+ :o :o :o

Maar ik heb niks gemist dus?
_O- _O- _O- _O- _O- Haha nee! Kan ook niet meer :') :*
Tralalalaaa
pi_167552561
Ik maak m met alcoholvrije wijn. Vind ik voor mijn kindjes ook wel fijn. Ik heb het ook wel eens met appelsap gemaakt maar dat vind ik niet lekker, te zoet. Zelf maken is trouwens echt super makkelijk.
pi_167552763
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 15:32 schreef Thistleweed het volgende:
Ik maak m met alcoholvrije wijn. Vind ik voor mijn kindjes ook wel fijn. Ik heb het ook wel eens met appelsap gemaakt maar dat vind ik niet lekker, te zoet. Zelf maken is trouwens echt super makkelijk.
hier met melk en bouillon :9
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
pi_167553085
Kaasfondue O+

Ik grapte gisteren al zullen we lekker stokbrood met filet americain doen?
Maar volgens vriend wordt dat weggooien want de THT gaat verstrijken :')
pi_167553663
Ik ga voor de pakken Emmi. Zit ook alcohol in maar volgens VK te verwaarlozen.
  vrijdag 23 december 2016 @ 17:13:09 #96
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_167555032
Oeh, kaasfondue! Goed idee. Met de nieuwe pillen begin ik langzaam weer de lol van eten in te zien af en toe. Maar chocola, dat verslond ik normaal gesproken maar de chocoladeletters liggen voorlopig geduldig in de voorraadkast.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_167556604
Vanmorgen is O*w¤.n geboren! Na 24 uur gebroken vliezen waren we wel medisch geworden en daarom moeten we vannacht blijven, maar we gaan supergoed. Meneer weegt 3805 gr en sorry allemaal, maar mijn kindje is echt de knapste van allemaal!! O+
pi_167556666
Gefeliciteerd Ooi! O+ O+ O+
Wat klink je heerlijk verliefd *O*
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
  vrijdag 23 december 2016 @ 18:24:03 #99
149959 SQ
snelle trees
pi_167556674
Jaaa ooi! Daar is hij dan eindelijk! Gefeliciteerd *O*
disclaimer
pi_167556759
Van harte gefeliciteerd ooi! O+ *O*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')