Ik heb laatst even door die diensten zitten graaien. Er zitten er een paar tussen. Directe Sprinter Den Haag - Zwolle via Amsterdam, schaft in Zwolle en dan de sprinter terug besturen. Dienst van 6:15 grotendeels in een SLT. Maar ook dit soort dingen horen erbij, ik zal later ook niet alleen maar lang leve de lol banen doen. Een planner plant ook de gehele dag alleen maar.quote:Op vrijdag 23 december 2016 12:24 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Precies. Daarnaast vraag ik me oprecht af wat er zo erg is aan drie keer op een dag Zwolle-Utrecht vv te doen met een sprinter. Ik zou het wel tof vinden als het rondje om de kerk alleen per dag zou gelden trouwens, maar dat is dus iets waar denk ik best over te praten valt.
Wauw En nog mooi gepoetst ookquote:Op vrijdag 23 december 2016 12:21 schreef b2py het volgende:
[ afbeelding ]
De vraag is weer actueel, hoe lang nog? Vandaag voor de alpenexpress iig.
Via: https://twitter.com/rhemkes/status/812252634015006720
Volgens de brandweer valt het allemaal wel mee.quote:Op vrijdag 23 december 2016 13:27 schreef HeelVeelvragen het volgende:
Zware botsing in maastricht, tussen ns en arriva beide met flirt stellen.
twitter:brwzuidlimburg twitterde op vrijdag 23-12-2016 om 13:14:35 Treinen hebben elkaar geschampt. Passagiers worden door Prorail met andere trein naar Maastricht gebracht. Brandweer gaat langzaam retour. reageer retweet
Vast iemand wiens werk te saai geworden wasquote:Op vrijdag 23 december 2016 13:47 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
idd..
luid alleen de vraag wie heeft er liggen slapen
iemand die geen kerstbonus wouquote:Op vrijdag 23 december 2016 13:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vast iemand wiens werk te saai geworden was
al wel een heel reëel scenario.... het kan natuurlijk zomaar weer zo'n inhuurkracht zonder fatsoenlijke wegbekendheid zijn. Daar hebben ze bij Arriva wel vaker last van... de Animo om over te stappen van NS naar Arriva met de concessiewisseling was in limburg niet heel erg hoog natuurlijkquote:Op vrijdag 23 december 2016 14:05 schreef MTL het volgende:
Ik hoorde dat de Arriva-trein een STS zou hebben gehad, maar het kan goed dat het speculaas is van een bevooroordeelde collega
Nee en terechtquote:Op vrijdag 23 december 2016 14:17 schreef Salatrel het volgende:
de Animo om over te stappen van NS naar Arriva met de concessiewisseling was in limburg niet heel erg hoog natuurlijk
Ik heb standplaats Eindhoven maar woon in Maastricht en ken de collega's aldaar goed. Daar wilde niemand overstappen ivm met een behoorlijke inlevering mbt tot het salaris etc. Dan had je het gemiddeld over 600 euro netto. Niemand van NS is overgestapt. Je zou ook gek zijn om een prima werkgever in te ruilen voor een prijsvechter.quote:Op vrijdag 23 december 2016 14:17 schreef Salatrel het volgende:
[..]
al wel een heel reëel scenario.... het kan natuurlijk zomaar weer zo'n inhuurkracht zonder fatsoenlijke wegbekendheid zijn. Daar hebben ze bij Arriva wel vaker last van... de Animo om over te stappen van NS naar Arriva met de concessiewisseling was in limburg niet heel erg hoog natuurlijk
Brandweerman Sam heeft ieder geval een zitplaats weten te scorenquote:Op vrijdag 23 december 2016 13:18 schreef Adrie072 het volgende:
https://twitter.com/mirjamdewinter/status/812208779496407040
http://www.1limburg.nl/twee-treinen-botsen-maastricht
Hadden beter kunnen staken misschien...
Ja, je zou ook gek zijn om bij een prima werkgever te gaan staken omdat het allemaal NOG niet prima genoeg voor je is.quote:Op vrijdag 23 december 2016 14:22 schreef Cherna het volgende:
Je zou ook gek zijn om een prima werkgever in te ruilen voor een prijsvechter
Kleine kinderen?quote:Op vrijdag 23 december 2016 14:24 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Brandweerman Sam heeft ieder geval een zitplaats weten te scoren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |