tweedefrans?quote:Op dinsdag 20 december 2016 20:14 schreef Oksel het volgende:
Ik zou dan eerder een nieuwere Sharan pakken. Zo'n bus is wel héél lomp.
Maar het liefst een SUV met 3 volwaardige zitplaatsen naast elkaar. Grand Santa Fé heeft dat, maar die is nog onbetaalbaar.
Heb ik wat gemist en heet een 7 persoons auto een 7 sitter of is het toch gewoon 7 zitter? #durftevragenquote:Op dinsdag 20 december 2016 17:58 schreef Oksel het volgende:
Het liefst een 7 sitter SUV met een 2.0 benzinemotor, rond de 150.000 km gelopen, onder de 15.000 EUR (Duits kenteken), bouwjaar > 2010. Zoiets.
Plus je vrouw op de achterbank met de kaart op schoot, dan kan je niet meekijken en rijd je gegarandeerd naar Noorwegen.quote:Op dinsdag 20 december 2016 18:00 schreef Oksel het volgende:
[..]
Mijn vrouw heeft een prachtig smal lijntjeMaar beetje comfort is wel handig voor een autoreisje naar Italie.
Eens. Ik zou ook nooit mijn bloedeigen kind in de kofferbak zetten.quote:Op dinsdag 20 december 2016 18:07 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ford S-Max
Citroen C4 Picasso
Citroen C4 Grand Picasso
Maar optie 1 zou mij het minst trekken. Kind op de 3e zitrij zit zo'n beetje in de kreukelzone bij een kop-staart.
Bij de Citroëns schijnen 3 stoeltjes naast elkaar makkelijk te passen met isofix.
Gewoon een VW Transporter nemen. 3 zitjes op de bank.quote:Op dinsdag 20 december 2016 20:27 schreef Oksel het volgende:
Met de meeste 7 zitters krijg je dus dit:
[ afbeelding ]
Ik zoek op na 2010, max 175.000 km, 15000 EUR. Zoiets. Het is de 2e auto, dus rijden er 5000-10000 per jaar mee.quote:Op dinsdag 20 december 2016 20:44 schreef yup het volgende:
1. Sharan voor 2010 dus oude model heeft geen 3 punts gordel in het midden. Maar Sharan is echt groot. Of je moet kijken naar een Grand Espace ofzo d8 dat die wel midden achterin 3 punts gordel heeft.
2. Touran is niet breed. Heeft wel driepunts gordel ongeacht bouwjaar dus ook eerste types.
Van de terreinwagens kan je ook kijken naar een Mercedes GL / GLS maarja dat ding kost veel weegt veel en zuipt als een ketter. De rest is onzin en niet breder/groter dan een ruime stationwagon.
En wat is het budget/bouwjaar/km stand etc?
Is wel, net als een V-klasse, akelig duur om privé te rijden. Alleen leuk als je ondernemer bent en een beetje kunt rommelen lijkt me.quote:Op dinsdag 20 december 2016 20:44 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Gewoon een VW Transporter nemen. 3 zitjes op de bank.
En de kinderwagens, fietsjes, etc. past allemaal in de laadruimte.
Dan zou ik serieus een bussie pakken, een V-class is echt geen straf om te rijden. Geen enkele personenbus meer geloof ik tegenwoordig, maar een V is een ekte luxe bus.quote:Op dinsdag 20 december 2016 20:55 schreef Oksel het volgende:
Ik zou het zakelijk kunnen doen, maar zit niet op een bus te wachten..![]()
En ben niet van goedkoop, iets met goedkoop is duurkoop.
Hij woont in Dld dacht ik? Een Q7 of Sharan is privé ook niet heel goedkoop natuurlijkquote:Op dinsdag 20 december 2016 20:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Is wel, net als een V-klasse, akelig duur om privé te rijden. Alleen leuk als je ondernemer bent en een beetje kunt rommelen lijkt me.
Even wachten op de BMW X7?quote:Op dinsdag 20 december 2016 17:58 schreef Oksel het volgende:
Het liefst een 7 sitter SUV met een 2.0 benzinemotor, rond de 150.000 km gelopen, onder de 15.000 EUR (Duits kenteken), bouwjaar > 2010. Zoiets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |