abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_157717611

De 18-jarige Maan de Steenwinkel doet dit seizoen mee aan The Voice of Holland. Tijdens haar auditie vertolkte ze haar eigen versie van Frankie Goes to Hollywood's The Power of Love. Vervolgens draaide alle vier de coaches. Ze koos voor het team van Marco en kwam zo tegenover Sanne Mallant te staan. Sanne moest vervolgens het veld ruimen. In de Knock-out ronde wist ze vriend en vijand ruimschoots te overtuigen, waardoor ze op de eerste stoel van coach Marco belandde. En zo staat Maan in de liveshows van The Voice 6...
  † In Memoriam † zaterdag 21 november 2015 @ 18:42:17 #2
368283 ato
pi_157721074
Geweldige,mooie en symphatieke zangeres..
Zij heeftecht het totaalplaatje.
Life can be a bitch, so like it..
pi_158093513
Maan gaat ver komen *O*
pi_158194600
De Tessa Bellinfante van deze editie.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  † In Memoriam † zaterdag 12 december 2015 @ 22:09:54 #5
368283 ato
pi_158203290
Ik vind haar geweldig, maar gisteren klonkt zij af en toe onzuiver..

Maar het is haar vergeven
Life can be a bitch, so like it..
pi_158204037
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 15:47 schreef Bram_van_Loon het volgende:
De Tessa Bellinfante van deze editie.
Yup. Zei ik eerder in het livetopic ook. Wel op gepaste afstand. Tessa blijft een uberbazin :7 O+
pi_158214756
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 december 2015 22:44 schreef iBenny het volgende:

[..]

Yup. Zei ik eerder in het livetopic ook. Wel op gepaste afstand. Tessa blijft een uberbazin :7 O+
Ze hebben veel gemeenschappelijk, ook buiten het het zingen: schattige meisjes met wat aparte maniertjes (ik oordeel niet), ze komen beide uit een wat beschermd kakmilieu (het eerste wat aan Tessa kleefde toen ze meedeed, ze had in eerste instantie het publiek tegen wegens dat 'gooische') , het zijn intelligente meisjes die weten wat ze willen. :)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_158216790

Ik heb vrijdag het optreden alleen luisterend meegekregen. Inmiddels meermaals teruggekeken omdat het het terugluisteren waard was, maar damn... Ze gaat er echt helemaal op in he :D _O_ ?
pi_158219520
quote:
11s.gif Op zondag 13 december 2015 15:42 schreef iBenny het volgende:

Ik heb vrijdag het optreden alleen luisterend meegekregen. Inmiddels meermaals teruggekeken omdat het het terugluisteren waard was, maar damn... Ze gaat er echt helemaal op in he :D _O_ ?
Ja. Ook iets wat ze gemeenschappelijk heeft met Tessa.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_158227528
quote:
11s.gif Op zondag 13 december 2015 15:42 schreef iBenny het volgende:

Ik heb vrijdag het optreden alleen luisterend meegekregen. Inmiddels meermaals teruggekeken omdat het het terugluisteren waard was, maar damn... Ze gaat er echt helemaal op in he :D _O_ ?
Zeker niet slecht maar op een of andere manier deed het me niet zoveel, Haar optreden tijdens de eerste liveshow kwam helemaal binnen.

De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_158402897
Die van afgelopen vrijdag was by far de minste. Helaas.
pi_158405688
quote:
2s.gif Op maandag 21 december 2015 09:52 schreef iBenny het volgende:
Die van afgelopen vrijdag was by far de minste. Helaas.
Ja, ik denk dat dat vooral aan het 'liedje' lag. Misschien was de uitvoering ook minder maar ook dat wordt beïnvloed door het liedje. Zo'n elektrobeat op de achtergrond als enige muzikale begeleiding zingt niet lekker, zeker niet als je zo'n type bent wier kracht het is om je emotioneel af te stemmen op het liedje (er zit helemaal geen emotie in zo'n liedje).
Een gewaagde keuze waarbij ze geluk heeft dat het goed is afgelopen dankzij het krediet wat ze eerder had opgebouwd.
Fijnbesnaarde mensen kiezen beter voor een gevoelig liedje, of een powerballad of zo. Iets waar je je op af kan stemmen. Niet zielloze elektroherrie.
Ik begrijp best dat ze ervoor kozen om eens iets te doen wat meer bij haar leeftijd zou passen maar kies dan wat beters. Iets met een lekkere melodie en een live band of zo.

Tessa deed ook zo'n liedje toen ze meedeed, hoe ging dat ook alweer?
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_158406064
Ik heb nog eens even teruggeluisterd, mijn indruk is nu hetzelfde als na de eerste keer. Ze heeft het qua zang niet echt slechter gedaan dan bij haar andere optredens maar dit liedje was minder geschikt voor haar om haar kwaliteiten in de verf te zetten.

Het gebeurde een paar keer (minstens 2) dat het geluid ineens heel wat zachter werd, alsof ze de microfoon ineens wat te ver van haar mond hield. Dat helpt ook niet echt voor mensen hun indruk.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  † In Memoriam † maandag 21 december 2015 @ 23:47:01 #14
368283 ato
pi_158427940
Ik vond dat ze het goed deed, Maan heeft een mooi stem geluid.
Life can be a bitch, so like it..
pi_159506876
Nou, gefeliciteerd!
pi_159507624
Van harte Maan, maak er wat moois van :)
pi_159510286
Een zeer verdiende overwinning! Ik moet zeggen dat ik haar liedje niet zo leuk vind - ik vind 'elektronische' muziek nooit leuk - dus ik hoop dat ze straks andere muziek gaat maken. Zij deed het echter geweldig. Het was wellicht wat voorspelbaar dat zij won - zij was vanaf de blinde audities een van de twee topfavorieten en ze maakte die rol steeds weer waar - maar je weet het nooit met die televoting.
Dave verdient complimenten. In de finale met een eigengemaakt liedje spelen, jezelf mee instrumentaal begeleiden en dan gewoon goed zingen, dat is een mooie prestatie.

Daarnaast was het een puike prestatie van Marco Borsato. Vier van de vijf edities kwam de winnaar/winnares uit zijn team, enkel in het tweede jaar lukte het niet omdat ineens de topkandidaten voor de nieuwe coach Trijntje kozen. Het is spijtig voor het programma en voor toekomstige deelnemers dat hij stopt.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  † In Memoriam † zaterdag 30 januari 2016 @ 11:23:52 #18
368283 ato
pi_159513466
Mwoah sind de laatste weken vond ik haar saai, stem is niet slecht maar te zacht.
Mooie meid, maar THE voice nee..
Vond ik van de laatste 4 niemand.
Life can be a bitch, so like it..
pi_159606413
Ik weet niet hoe het met jullie zit maar bij het zien van dit was ik al overtuigd dat zij een hele grote kans zou hebben om te winnen.

Het zou leuk zijn om het stukje uit RTL-boulevard hier te plaatsen maar dan zou iemand het even moeten uploaden op Youtube. Een rappende maan na de overwinning op de afterparty. :)
Dit is ook leuk maar wat korter:
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_159606885
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 11:23 schreef ato het volgende:
Mwoah sind de laatste weken vond ik haar saai, stem is niet slecht maar te zacht.
De stem is niet te zacht, zij kiest ervoor om die stukjes zacht te zingen. Op andere momenten hoor je dat zij wel degelijk met heel erg veel volume kan zingen, ook bij die toonhoogtes. Dat was een bewuste keuze van Marco en Maan, zo legde Marco uit. Hij houdt van de overgang tussen haar gewone stem en haar kopstem en hij wou zoveel mogelijk dynamisch bereik, stukjes klein en zacht en stukjes bombastisch. Op zich begrijp ik dat (contrast en dynamiek is fundamenteel voor muziek) maar ik ben het met je eens dat voor bepaalde stukjes met name in de laatste paar weken voor de finale (de finale zelf niet!) het volume te zacht werd. Ik heb daar toen zelf ook nog een opmerking over gemaakt in de chatdraad, ik gaf toen aan dat ik de indruk had dat het geluid van de microfoon te zacht stond maar na Marco's opmerkingen blijkt dat het een bewuste keuze was.

Maan is natuurlijk niet het bombastische type die twee octaven extra overbrugt met de kopstem en bij wie je een octaaf boven het bereik van haar gewone stem nog zeer harde noten hoort. Ik kan me voorstellen dat sommige mensen vinden dat je dat moet kunnen om de beste zanger(es) te zijn maar dit is een popmuziek wedstrijd, voor de stemacrobaten raad ik een programma zoals Una Voce Particolare aan. ;)

quote:
Vond ik van de laatste 4 niemand.
Wie van de kandidaten wel? Als we puur naar het technische kijken dan kom je bij Sanne uit, zie het gevecht met Maan. Maar zijn de klankkleur, de attitude, het gevoel wat je oproept etc. niet net zo belangrijk?
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_159764695

Ze lijken dit jaar veel meer moeite te doen in het slagen van de winnaar. Leuke clip, goed nummer en de term "Songfestival-waardig" is al regelmatig gevallen.
  maandag 8 februari 2016 @ 21:02:13 #22
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_159764931
En flinkte sluikreclame op haar twitter en facebook. Nieuwe schoenen van dit merk, nieuwe auto van dat merk, op dit radiostation werd het nummer gedraaid. Beetje irritant
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
pi_159930948
De huldiging van MAAN is nu live te volgen op RTV-NH

http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)-gehuldigd-in-bergen

(Heel vreemd moment...)
pi_159954264
quote:
2s.gif Op maandag 15 februari 2016 11:21 schreef iBenny het volgende:
De huldiging van MAAN is nu live te volgen op RTV-NH

http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)-gehuldigd-in-bergen

(Heel vreemd moment...)
Een late huldiging om haar langer in de spotlight te houden?
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_159985176
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 00:18 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Een late huldiging om haar langer in de spotlight te houden?
Zou goed kunnen. Al heeft ze het natuurlijk ook druk zat gehad de afgelopen tijd met allerlei media-optredens.

Ben benieuwd of we van haar wel een album te zien krijgen. We wachten nog steeds op die van Leona.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')