abonnement Unibet Coolblue
pi_167660648
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2016 17:34 schreef RobertNL het volgende:
Meer mensen hier die wat orders missen uit november? Ik mis een order van eind oktober van Banggood en nog een aantal screenprotectors die rond de zelfde tijd via Aliexpress zijn verzonden.

Het zal wel weer toeval zijn, maar toch :D.
Ondertussen de lampjes die ik bij Banggood had besteld maar lokaal opgehaald.

Eindejaarslijstje:

Onderweg
- ZUK Z2 Pro
- Digoo lampen (wellicht lost in transit)
- ZX Dimmable Edison lampen (Ook eigen 'merk' van Banggood)
- 50 CM 12V led strips in behuizing; extra (DIY) verlichting :D

Verder weinig onderweg, lijstje nog maar even aanvullen voor het nieuwe jaar :Y
* RobertNL start Aliexpress

Toevallig: ik mis ook een drietal glazen screenprotectors van verschillende verkopers......maar eens een dispute aanmaken ;(
pi_167702108
Iemand wel eens dartpijlen over laten komen? Gewoon eenvoudige en niet te dure setjes voor 'n recreant :+
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_167702836
Zag laatst bij de KIK Michael v Gerwen pijltjes. XD Zupah billig
Weleens vaker bij ALDI/Lidl, of gewoon Bart Smit/Intertoys (bestaan die nog?).
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_167704806
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 12:18 schreef shiznuts het volgende:
Zag laatst bij de KIK Michael v Gerwen pijltjes. XD Zupah billig
Weleens vaker bij ALDI/Lidl, of gewoon Bart Smit/Intertoys (bestaan die nog?).
Zullen wel dikke, kale pijlen zijn geweest ;)

Wat is KIK trouwens? Intertoys en Bart Smit bestaan nog ja, maar ik durf niet naar buiten ;)
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_167708970
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2016 13:20 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Zullen wel dikke, kale pijlen zijn geweest ;)

Wat is KIK trouwens? Intertoys en Bart Smit bestaan nog ja, maar ik durf niet naar buiten ;)
KIK is een goedkope winkel in Duitsland, waar je echt vanalles kunt kopen (met name kleding) voor een lage prijs.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_167713044
Kik ben ik ook in NL tegengekomen hoor. Beetje Action meets Wibra idee. :P
Zullen ze bij de Action idd ook wel hebben. Anders Amazon.de als je de deur niet uit wilt.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_167713513
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 17:10 schreef shiznuts het volgende:
Kik ben ik ook in NL tegengekomen hoor. Beetje Action meets Wibra idee. :P
Zullen ze bij de Action idd ook wel hebben. Anders Amazon.de als je de deur niet uit wilt.
Het is een van oorsprong Duitse textieldiscounter ;-)
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_167718904
Welke IP cam raden jullie aan? En zijn er inmiddels al meer mensen met een Chinees alarm in huis?
  donderdag 29 december 2016 @ 20:21:10 #59
158518 Sjechov
Medisch Commercieel Actief!
pi_167719129
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 20:14 schreef Skiet het volgende:
Welke IP cam raden jullie aan? En zijn er inmiddels al meer mensen met een Chinees alarm in huis?
Ik zou geen Escam nemen.
Bouw is prima, benaderen een drama.
Service, tamelijk ruk.
Je hoeft de wereld niet te snappen, je hoeft er alleen maar je weg in te vinden
pi_167724690
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2016 20:21 schreef Sjechov het volgende:

[..]

Ik zou geen Escam nemen.
Bouw is prima, benaderen een drama.
Service, tamelijk ruk.
Ligt aan je toepassing, ik raad altijd een Tenvis Iprobot 3 aan ;)
pi_167725946
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_167726779
Xiaomi / YI (whatever de situatie nou ook weer was) komt hoogstwaarschijnlijk met de Yi 4K+:

Yi Technology's next action camera promises to capture 4K at 60fps
quote:
The Xiaomi-backed camera will bring smooth UHD footage to CES 2017.

Action cameras get more impressive with each generation, but 4K support has always been a bit shaky. So far, the best cameras on the market have only been able to shoot in UHD footage at 15-30 fps, forcing users to step down to 2.7K resolutions for a smoother experience. Next month, that could change: Xiaomi-backed GoPro competitor Yi has just announced that it will reveal a new action cam at CES 2017 that can shoot 4K video at 60 frames per second.

At a glance, the Yi 4K+ sounds like a modest upgrade of its original 4K action camera -- just with the ability to capture 4K footage at double the framerate of the original. That model included a 2.19-inch display, 2 hours of battery life and the ability to stream video over WiFi. The camera will be revealed along side the company's new Erida drone, which Yi says can reach speeds of up to 75 miles per hour for up to 40 minutes. Specifics on both products are scarce for now, but the company plans to reveal more at CES early next month.
Eind volgende week dus meer duidelijkheid.
pi_167736346
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2016 20:21 schreef Sjechov het volgende:

[..]

Ik zou geen Escam nemen.
Bouw is prima, benaderen een drama.
Service, tamelijk ruk.
Die ervaring deel ik niet. Draai maanden stabiel op een Escam QD900WIFI met cloudopslag en Synology Nas.

Verder gewoon android app (IP cam viewer) gebruiken. Webinterface is zozo inderdaad
als dat je manier van benaderen is. Omdat IE nodig is voor Full support. Maargoed, die gebruik je dus niet op het eenmalig instellen na.

Verder zijn er tig manieren om hem te benaderen (streams etc.)
pi_167744113
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2016 11:53 schreef Downstar het volgende:

[..]

Die ervaring deel ik niet. Draai maanden stabiel op een Escam QD900WIFI met cloudopslag en Synology Nas.

Verder gewoon android app (IP cam viewer) gebruiken. Webinterface is zozo inderdaad
als dat je manier van benaderen is. Omdat IE nodig is voor Full support. Maargoed, die gebruik je dus niet op het eenmalig instellen na.

Verder zijn er tig manieren om hem te benaderen (streams etc.)
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_167757270
mijn pakket ligt op het postkantoor, maarver zat geen afhaalbriefje in de brievenbus. hoe kan ik nu het pakketje afhalen?
pi_167757573
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2016 20:31 schreef THEFXR het volgende:
mijn pakket ligt op het postkantoor, maarver zat geen afhaalbriefje in de brievenbus. hoe kan ik nu het pakketje afhalen?
Ik hoef eigenlijk alleen maar aan te geven dat er een pakketje ligt, en me legitimeren.
pi_167757691
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2016 20:37 schreef igi0n het volgende:

[..]

Ik hoef eigenlijk alleen maar aan te geven dat er een pakketje ligt, en me legitimeren.
ok, ik heb zelfs het S nr, dus geen probleem lijkt mij
pi_167775495
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2016 20:31 schreef THEFXR het volgende:
mijn pakket ligt op het postkantoor, maarver zat geen afhaalbriefje in de brievenbus. hoe kan ik nu het pakketje afhalen?
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2016 20:37 schreef igi0n het volgende:

[..]

Ik hoef eigenlijk alleen maar aan te geven dat er een pakketje ligt, en me legitimeren.
Download the PostNL app, vaak vragen ze om het afhaalbewijs.
Op deze manier heb je een mooi overzicht van trackingnummers.
De app kan namelijk dienen als substituut voor het afhaalbewijs.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  zaterdag 31 december 2016 @ 10:47:01 #69
158518 Sjechov
Medisch Commercieel Actief!
pi_167776851
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2016 11:53 schreef Downstar het volgende:

[..]

Die ervaring deel ik niet. Draai maanden stabiel op een Escam QD900WIFI met cloudopslag en Synology Nas.

Verder gewoon android app (IP cam viewer) gebruiken. Webinterface is zozo inderdaad
als dat je manier van benaderen is. Omdat IE nodig is voor Full support. Maargoed, die gebruik je dus niet op het eenmalig instellen na.

Verder zijn er tig manieren om hem te benaderen (streams etc.)
Ik heb het ding binnengekregen. Hang het aan mijn netwerk. Zoek naar het ip, niets. Installeer dat zoek programma, niets. Ik kijken in mijn router, daar zie ik heb ook niet. Wel grrrr.

Andere router gepakt, heb daaraan gehangen. PC daar ook aan en ...... helemaal niets. Wat dan?

Ga hem gebruiken samen met mijn Synology NAS (die hem ook niet ziet, terwijl hij die budget cams van 15 euro prima vind en kan gebruiken).
Je hoeft de wereld niet te snappen, je hoeft er alleen maar je weg in te vinden
pi_167777674
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 december 2016 10:47 schreef Sjechov het volgende:

[..]

Ik heb het ding binnengekregen. Hang het aan mijn netwerk. Zoek naar het ip, niets. Installeer dat zoek programma, niets. Ik kijken in mijn router, daar zie ik heb ook niet. Wel grrrr.

Andere router gepakt, heb daaraan gehangen. PC daar ook aan en ...... helemaal niets. Wat dan?

Ga hem gebruiken samen met mijn Synology NAS (die hem ook niet ziet, terwijl hij die budget cams van 15 euro prima vind en kan gebruiken).
De camera moet eerst een ander IP adres meegegeven worden zodat hij in jouw netwerk past.
Dat kan je doen a.d.v.de cd-rom dacht ik.

Voor de Synology gebruik ik het IP adres, i.c.m. ONVIF en dan gebruikersnaam en wachtwoord voor de cam (selecteer ook de juiste poort)
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_167781899
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 december 2016 10:47 schreef Sjechov het volgende:

[..]

Ik heb het ding binnengekregen. Hang het aan mijn netwerk. Zoek naar het ip, niets. Installeer dat zoek programma, niets. Ik kijken in mijn router, daar zie ik heb ook niet. Wel grrrr.

Andere router gepakt, heb daaraan gehangen. PC daar ook aan en ...... helemaal niets. Wat dan?

Ga hem gebruiken samen met mijn Synology NAS (die hem ook niet ziet, terwijl hij die budget cams van 15 euro prima vind en kan gebruiken).
Vreemd, De ip cam zoek tool zou hem moeten vinden op basis van een broadcast verzoek dat ding uitzend, ook al zit hij niet in je ip Range van je huidige PC.

(Wel de goede gepakt? de Search tool is namelijk gewoon een executable zonder installatie)

Verder heb je zelf natuurlijk wel een beetje netwerk kennis nodig om zoiets te configureren, dat vind ik persoonlijk niet de schuld van Escam etc. Standaard staat er wel bij welk ip hij als default heeft. Ding even rechtstreeks aan PC/Laptop en je eigen netwerkadapter in die range zetten en dan moet je hem zeker kunnen benaderen.

Verder vond mijn Synology (DS216+II) hem gelijk op basis van Onvif protocol op default poort (1018). Wellicht dat je die hebt veranderd of RTSP poort? Daarmee had ik wat problemen bij Synology, zodra die afwijkt van de default kan hij hem niet lekker vinden.. Maar dat is eerder een synology probleem.

Verder recent nog wat collega's kunnen overtuigen van de QD900WIFI, mensen met niet al te veel IT kennis en die hebben hem ook werkend kunnen krijgen zonder mijn hulp, moet dus wel te doen zijn ;) ..
pi_167783493
Ik ben opzoek naar een Bluetooth Earphone voor tijdens het sporten. Nu is er zoveel aanbod dat ik door de bomen het bos jet meer zie. Heeft iemand toevallig met een?
Don't trust anyone else!
Trust me!
pi_167806373
Over camera's,

ik wil dit gaan bestellen:

http://www.banggood.com/D(...)tml?rmmds=mywishlist

http://www.banggood.com/B(...)tml?rmmds=mywishlist

Beide ONVIF. Iemand een idee of dit goed gaat zo? Lijkt mij wel een simpel systeem.
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
  zondag 1 januari 2017 @ 13:39:01 #74
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_167806532
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2017 13:28 schreef Posergoth6667 het volgende:
Over camera's,

ik wil dit gaan bestellen:

http://www.banggood.com/D(...)tml?rmmds=mywishlist

http://www.banggood.com/B(...)tml?rmmds=mywishlist

Beide ONVIF. Iemand een idee of dit goed gaat zo? Lijkt mij wel een simpel systeem.
quote:
I am just a dreamer, but you are just a dream
  zondag 1 januari 2017 @ 14:00:06 #75
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_167806881
Psies! Dan kunnen we het hier weer hebben over wie er een Xiaomi waterkoker gaat halen? c_/
http://www.banggood.com/O(...)-Time-p-1117696.html
Happy new year chinagang!
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 1 januari 2017 @ 14:07:10 #76
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_167807065
Al het goeds voor 2017 iedereen! Dat dit jaar maar bol mag staan van de beste China gadgets en deals (met uiteraard een snelle levering)!
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_167807435
Beste wensen! En hopelijk een gunstigere EUR/USD koers :')
pi_167807461
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2017 14:00 schreef shiznuts het volgende:
Psies! Dan kunnen we het hier weer hebben over wie er een Xiaomi waterkoker gaat halen? c_/
http://www.banggood.com/O(...)-Time-p-1117696.html
Happy new year chinagang!
Wel flink aan de prijs voor een waterkoker :')
  zondag 1 januari 2017 @ 14:41:22 #79
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_167807677
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 1 januari 2017 @ 15:59:26 #80
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_167809034
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2017 14:28 schreef davedavy het volgende:

[..]

Wel flink aan de prijs voor een waterkoker :')
Het is dan ook een thermoswaterkoker. :7

Happy new year colleague Chinashoppers!
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_167813970
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2017 15:59 schreef Dromer het volgende:

[..]

Het is dan ook een thermoswaterkoker. :7


Prijs valt wel mee. Vergelijkbare waterkokers met temperatuurregeling kosten hier ook minimaal 50 euro. Maar je kunt ook te ver gaan met apps. Gewoon een instelknop op het apparaat is handiger. Daarnaast duurt het warm worden met 1800w nogal lang. Ik heb er nu een van 2400w.
pi_167829577
Heeft iemand een leuke FM radio voor onder de douche?
Gino ♥
  maandag 2 januari 2017 @ 16:59:38 #83
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_167832019
zijn er ook goede en veilige soldeerbouten te krijgen in china of wordt het toch die dure conrad?
  maandag 2 januari 2017 @ 17:33:55 #84
327191 RobertNL
For your gear.
pi_167832938
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2017 16:59 schreef THEFXR het volgende:
zijn er ook goede en veilige soldeerbouten te krijgen in china of wordt het toch die dure conrad?
Ik meende dat die van Banggood die (steeds) in de aanbieding is het wel goed doet :D.
http://www.banggood.com/M(...)tml?rmmds=flashdeals
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 2 januari 2017 @ 18:42:53 #85
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_167834805
't Is weer 't nieuwe jaar. Dus mensen hebben goede voornemens... gaan sporten, gaan klussen. Dus verwacht er maar weer eentje in de schappen van de Lidl/ALDI binnenkort. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 2 januari 2017 @ 21:09:51 #86
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_167839747
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2017 18:42 schreef shiznuts het volgende:
't Is weer 't nieuwe jaar. Dus mensen hebben goede voornemens... gaan sporten, gaan klussen. Dus verwacht er maar weer eentje in de schappen van de Lidl/ALDI binnenkort. :P
Eerst deze week Fitness spullen Shiz.. jeweettoch dat dat dát het hetgene is wat mensen nog vaker aan zichzelf beloven. Meer sporten ;)

Mja, inderdaad volgende week/de week erna/ooit zullen er vast bij Aldi/Lidl weer soldeerbouten langs komen. Die zijn over het algmeen prima, van mij gaat ook al jaren mee.
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_167840659
Is er iemand bekend met spul uit China dat werkt met Hue materiaal? Zoek nog een goedkope afstandsbediening.
pi_167843849
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2017 14:28 schreef davedavy het volgende:

[..]

Wel flink aan de prijs voor een waterkoker :')
Prijs van de rijstkoker wel eens gezien? Weet 't nu niet uit m'n hoofd maar is volgens mij rond de 150 dollar.

Dan kun je 'm wel met een app besturen :')
pi_167845690
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2017 16:59 schreef THEFXR het volgende:
zijn er ook goede en veilige soldeerbouten te krijgen in china of wordt het toch die dure conrad?
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2017 17:33 schreef RobertNL het volgende:
Ik meende dat die van Banggood die (steeds) in de aanbieding is het wel goed doet :D.
http://www.banggood.com/M(...)tml?rmmds=flashdeals
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2017 18:42 schreef shiznuts het volgende:
't Is weer 't nieuwe jaar. Dus mensen hebben goede voornemens... gaan sporten, gaan klussen. Dus verwacht er maar weer eentje in de schappen van de Lidl/ALDI binnenkort. :P
Ik heb zo'n Lidl ding en op zich werkt het wel re-de-lijk als je wat klein/fijn spul hebt maar misschien is een wat krachtiger exemplaar geen gek idee.
Tijdje geleden een antenne proberen te solderen en dan krijgt onderstaand Lidl exemplaar het gewoon nooit warm:

  woensdag 4 januari 2017 @ 12:44:12 #90
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_167875926
Crap! XTAR VC4 batterijlader besteld bij BangGood, is het ding niet meer leverbaar |:(
Ze bieden me een duurdere NiteCore aan, maar die heeft 2 slots in plaats van 4, en kan niet via USB van stroom voorzien worden, net de twee features waarom ik voor de XTAR gegaan ben.

Ohja, en ook nog dit :


[ Bericht 41% gewijzigd door dodge_911 op 04-01-2017 13:28:48 ]
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_167892526
quote:
12s.gif Op woensdag 4 januari 2017 12:44 schreef dodge_911 het volgende:
Crap! XTAR VC4 batterijlader besteld bij BangGood, is het ding niet meer leverbaar |:(
Ze bieden me een duurdere NiteCore aan, maar die heeft 2 slots in plaats van 4, en kan niet via USB van stroom voorzien worden, net de twee features waarom ik voor de XTAR gegaan ben.

Ohja, en ook nog dit :
Die xtar bevalt hier prima. Heb hem op 11.11 op alie gehaald voor 20 dollar
pi_167895075
quote:
12s.gif Op woensdag 4 januari 2017 12:44 schreef dodge_911 het volgende:
Crap! XTAR VC4 batterijlader besteld bij BangGood, is het ding niet meer leverbaar |:(
Ze bieden me een duurdere NiteCore aan, maar die heeft 2 slots in plaats van 4, en kan niet via USB van stroom voorzien worden, net de twee features waarom ik voor de XTAR gegaan ben.

Ohja, en ook nog dit :
Die powerbank heb ik ook op preorder staan om mee te nemen op wintersport. :)

Edit: toch niet, ik heb deze op preorder staan.
Uitvinder van de biersmiley.
  donderdag 5 januari 2017 @ 12:52:53 #93
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_167899074
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2017 23:46 schreef psycoxl het volgende:

[..]

Die xtar bevalt hier prima. Heb hem op 11.11 op alie gehaald voor 20 dollar
Zodra ik m'n refund binnenheb ga 'k 'm ook zo ergens moeten scoren...
Liep er op 'n buitenlandse opdracht (die waar ik de veteranenziekte aan overgehouden heb) tegenaan dat ik nog niets heb om AA's en dergelijke mobiel op te laden dmv USB :)

quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 08:22 schreef dimmak het volgende:

[..]

Die powerbank heb ik ook op preorder staan om mee te nemen op wintersport. :)

Edit: toch niet, ik heb deze op preorder staan.
Die presteert nog nét iets beterder :) Maar is dan ook weer een stukkie duurder...
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_167900928
quote:
12s.gif Op donderdag 5 januari 2017 12:52 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Zodra ik m'n refund binnenheb ga 'k 'm ook zo ergens moeten scoren...
Liep er op 'n buitenlandse opdracht (die waar ik de veteranenziekte aan overgehouden heb) tegenaan dat ik nog niets heb om AA's en dergelijke mobiel op te laden dmv USB :)

[..]

Die presteert nog nét iets beterder :) Maar is dan ook weer een stukkie duurder...
Ik had hem voor 30 euro in de preorder. :)
Uitvinder van de biersmiley.
pi_167901598
Waar kan ik een origineel bandje kopen voor de MiBand 2? Heb al even gekeken maar vind alleen neppe/namaak varianten.
  donderdag 5 januari 2017 @ 17:34:38 #96
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_167905586
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 13:52 schreef dimmak het volgende:

[..]

Ik had hem voor 30 euro in de preorder. :)
Oh, dan is het de nog nieuwerdere Mi Pro met QC3.0.... Die heb ik nog niet getest.
Het is dat ik echt omkom in de powerbanks, anders bestelde ik er één...
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  donderdag 5 januari 2017 @ 20:07:57 #97
158518 Sjechov
Medisch Commercieel Actief!
pi_167909304
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2016 13:31 schreef Downstar het volgende:

[..]

Vreemd, De ip cam zoek tool zou hem moeten vinden op basis van een broadcast verzoek dat ding uitzend, ook al zit hij niet in je ip Range van je huidige PC.

(Wel de goede gepakt? de Search tool is namelijk gewoon een executable zonder installatie)

Verder heb je zelf natuurlijk wel een beetje netwerk kennis nodig om zoiets te configureren, dat vind ik persoonlijk niet de schuld van Escam etc. Standaard staat er wel bij welk ip hij als default heeft. Ding even rechtstreeks aan PC/Laptop en je eigen netwerkadapter in die range zetten en dan moet je hem zeker kunnen benaderen.

Verder vond mijn Synology (DS216+II) hem gelijk op basis van Onvif protocol op default poort (1018). Wellicht dat je die hebt veranderd of RTSP poort? Daarmee had ik wat problemen bij Synology, zodra die afwijkt van de default kan hij hem niet lekker vinden.. Maar dat is eerder een synology probleem.

Verder recent nog wat collega's kunnen overtuigen van de QD900WIFI, mensen met niet al te veel IT kennis en die hebben hem ook werkend kunnen krijgen zonder mijn hulp, moet dus wel te doen zijn ;) ..
Er blijken toch wel wat probleempjes mee te zijn.
Maar eerlijk is eerlijk, ik ben door Joe van Escam heel netjes geholpen.
Moest het dingetje een paar keer extra booten. Wat volgordes van aansluiten aanpassen en toen langzaam maar zeker kwam er wat actie.
Wat wel hielp is dat ik een aantal virtuele versies van Windows achter de hand heb (werk op een Mac). Hierdoor kom ik hem eerst onder XP benaderen. Na wat veranderingen ook onder W7 en na nog een paar tweakjes was zelfs de Mac omgeving mogelijk.
Kost een beetje moeite, maar dan heb je wat.

Ik heb het dingetje vanmiddag buiten gehangen en we gaan nu test draaien.
Wat me wel opviel is hoe makkelijk hij de wifi uiteindelijk oppakt. In den beginne een beetje lastig aan een netwerk te hangen, maar als hij het eenmaal doet is het net een bulldog :D

Zoals de beelden nu binnenkomen is het wel een aanrader (i.s.m. een NAS), maar qua gebruiksvriendelijkheid, krijgt hij toch niet hoger als een 3. Je moet echt wel wat doen. Alles behalve plug en play.
Je hoeft de wereld niet te snappen, je hoeft er alleen maar je weg in te vinden
  donderdag 5 januari 2017 @ 20:30:22 #98
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_167909852
Livestream van de Xiaomi CES "product launch"


- Witte Mi Mix
- Mi router "HD" (Multi user Mimo, AC, 8 Tb)
- MI TV 4 ("Frameless", 4K,Modulair systeem los motherboard upgrade, Dolby Atmos)

[ Bericht 4% gewijzigd door tokko1 op 05-01-2017 20:55:38 ]
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
  donderdag 5 januari 2017 @ 20:44:40 #99
327191 RobertNL
For your gear.
pi_167910302
5 mm, pff amateurs, 2.57 mm dat is tegenwoordig de te kloppen dikte van een TV :P

Verder een prima TV:
- Dolby
- Evolution upgrades (alla Samsung had/heeft op TV)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_167910867
quote:
16s.gif Op donderdag 5 januari 2017 20:30 schreef tokko1 het volgende:
Livestream van de Xiaomi CES "product launch"

- Mi router "HD" (Multi user Mimo, AC, 8 Tb)
Meh. De berichten stromen binnen van de CES van fabrikanten die aan mesh-wifinetwerken doen.
Heb ik véééél meer behoefte aan.
Dat spul van Ubiquiti is leuk maar mag wel eens concurrentie krijgen die het ook betaalbaar(der) doet of in ieder geval een dergelijke setup wat meer op consumenten gericht is.
Simpelweg een handjevol AP's die niets meer doen dan een mesh-netwerk door je hele huis/tuin voor een fijne prijs. :9
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')