abonnement Unibet Coolblue
pi_167577275
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 14:37 schreef NobodyKerz het volgende:

[..]

One outs. Akagi, Kaiji.

Zijn allemaal animes over super genieën die de strijd aan gaan met andere genieën.

Dit is overigens ook mijn lievelings genre. 99% van de andere anime vind ik facking gay. Jammer dat er zo weinig van is. Moeilijk te schrijven wellicht.
DI T BEDOEL IK DUS
het leukste aan death note was dat L en Light echt beide fucking genieen zijn en die mindgames en alles

Anders is anime ook fucking gay idd

Bedankt ik zal er maar kijken man
pi_167577296
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 14:42 schreef NobodyKerz het volgende:

[..]

Het is indd facking gay. Daarom zeg ik tegen niemand in real life dat ik wel eens een anime kijk. Dat is overigens eens per jaar of zo wanneer er iets heel populairs aankomt wat enigsinds kwaliteit heeft. Alsnog mogen alleen FOK!flikkers weten dat ik deze japanese kankertroep kijk.
Ik lachre voordat ik death note keek mensen uit die anime keken :@ maar nu kan ik het enigzins begrijpen
Japanners zijn gestoorde genieen

Ben ook totaal niet de type waarvan je verwacht die anime kijkt _O-
pi_167577808
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2016 14:48 schreef kdricklamar het volgende:

[..]

Ik lachre voordat ik death note keek mensen uit die anime keken :@ maar nu kan ik het enigzins begrijpen
Japanners zijn gestoorde genieen

Ben ook totaal niet de type waarvan je verwacht die anime kijkt _O-
Deathnote was de eerste anime waarbij ik irl aan iemand vroeg of hij het kende. Het is zo goed dat zelfs anime-haters het een kans kunnen geven.
  Moderator zaterdag 24 december 2016 @ 15:27:24 #79
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_167577864
Tekenfilmpjes kijken na je 12de :')
De sneuheid ;(
F.K.A. SuperwormJim
pi_167578077
quote:
17s.gif Op zaterdag 24 december 2016 15:27 schreef SuperwormJim het volgende:
Tekenfilmpjes kijken na je 12de :')
De sneuheid ;(
Ik zeg liever tegen mensen dat ik weleens een tekenfilmserie bekijk dan dat ik een FOK!er ben.
pi_167578546
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 15:24 schreef NobodyKerz het volgende:

[..]

Deathnote was de eerste anime waarbij ik irl aan iemand vroeg of hij het kende. Het is zo goed dat zelfs anime-haters het een kans kunnen geven.
Ja ik keek het onder druk van een vriendin en na de 1e aflevering was ik al helemaal verkocht
Death note schaam ik me ook niet echt voor. Op netflix heb ik het gekeken met engelse spraak dus ja :7
  zaterdag 24 december 2016 @ 16:46:38 #82
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_167579193
Joh, zolang je niet alleen maar naar van die DESU DESU* shit kijkt en je kamer vol hebt hangen met posters van halfnaakte mangawijven (en een dakimakura dekbed van je waifu, al dan niet een pony) is er sowieso niks om je voor te schamen. Hoe bekrompen moet je zijn om überhaupt geen tekenfilms te willen kijken "want ik ben te oud".

Of sowieso ook maar iets met dat argument erachteraan... Leuk leven zo man, van alles mag niet maar je bent tenminste wel mooi volwassen. Zie je de ironie?

SPOILER: * DESUUUU
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 1% gewijzigd door Kriegel op 24-12-2016 17:01:00 ]
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_167582935
Als je houdt van animes met ultieme meesterbreinen die tegen elkaar strijden, dan kan ik One Outs ook aanbevelen. Misschien niet direct de setting waar je op hoopt, maar qua tactiek e.d. Zeker wel vermakelijk. Anders kan ik als manga ook Liars Game sterk aanbevelen.
.
pi_167601330
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2016 19:59 schreef JamesBontkraag het volgende:
Als je houdt van animes met ultieme meesterbreinen die tegen elkaar strijden, dan kan ik One Outs ook aanbevelen. Misschien niet direct de setting waar je op hoopt, maar qua tactiek e.d. Zeker wel vermakelijk. Anders kan ik als manga ook Liars Game sterk aanbevelen.
Kaiji en akagi zijn ook zeer goed. Alleen de tekenstijl is best gaar.
pi_167601381
Seizoen 1 van Code Geass afgekeken op netflix en ik voel me zo opgelicht.
Eigenlijk i het echt een kut serie met robots en bullshit
Enige reden waarom ik het kijk is omdat ik het einde wil weten :')

Ook staat s2 niet eens op netflix :') ik kap er gewoon mee
pi_167601418
Oke ik ga one outs kijken
  zondag 25 december 2016 @ 18:49:06 #87
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_167601664
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2016 18:25 schreef kdricklamar het volgende:
Seizoen 1 van Code Geass afgekeken op netflix en ik voel me zo opgelicht.
Eigenlijk i het echt een kut serie met robots en bullshit
Enige reden waarom ik het kijk is omdat ik het einde wil weten :')

Ook staat s2 niet eens op netflix :') ik kap er gewoon mee
Ja want stel je voor als iets niet op netflix staat :')
Helemaal super.
pi_167601715
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2016 18:25 schreef kdricklamar het volgende:
Seizoen 1 van Code Geass afgekeken op netflix en ik voel me zo opgelicht.
Eigenlijk i het echt een kut serie met robots en bullshit
Enige reden waarom ik het kijk is omdat ik het einde wil weten :')

Ook staat s2 niet eens op netflix :') ik kap er gewoon mee
Een setting met meesterbreinen precies zoals death note is er niet echt. Akagi gaat alleen over majhon, one outs over honkbal, en akagi alleen over gokken.
pi_167601763
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2016 18:49 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Ja want stel je voor als iets niet op netflix staat :')
Nja dat niet eem..vond einde van s1 ook asociaal maar zo ben ik dan :7
Ik keek het brw met franse dub op netflix en kan die niet vindem op internet dus jammer dan..ga niet in het japans kijken vind dat zo vaag
pi_167601780
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2016 18:54 schreef NobodyKerz het volgende:

[..]

Een setting met meesterbreinen precies zoals death note is er niet echt. Akagi gaat alleen over majhon, one outs over honkbal, en akagi alleen over gokken.
Oh honkbal interesseert me dus echt helemaal niet...ik ben echt verdoemd

Ik ga op internet death note met franse dub zoeken en dat gewoon opnieuw kijkem :(
pi_167602031
Jormungand of black lagoon misschien. Alleen niet echt plot twists denk ik.
pi_167602219
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2016 19:01 schreef kdricklamar het volgende:

[..]

Oh honkbal interesseert me dus echt helemaal niet...ik ben echt verdoemd

Ik ga op internet death note met franse dub zoeken en dat gewoon opnieuw kijkem :(
Je hebt ook een versie met het zelfde verhaal alleen dan vanuit de ogen van de shanigami. Ik heb het nog nooit gezien maar misschien is het leuk.
pi_167602565
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2016 19:19 schreef rustedwheel het volgende:
Jormungand of black lagoon misschien. Alleen niet echt plot twists denk ik.
Het gaat om een setting waar zeer intelligente meesterbreinen de wereld bespelen als een schaakspel. Althans, dat vond ik leuk aan death note.
pi_167602834
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2016 19:58 schreef NobodyKerz het volgende:

[..]

Het gaat om een setting waar zeer intelligente meesterbreinen de wereld bespelen als een schaakspel. Althans, dat vond ik leuk aan death note.
De wereld bespelen is ook waar Jormungand over gaat, alleen dat zie je eigenlijk vooral aan het eind van de serie. Koko was nog best geniaal.

Maar goed het is ook al weer een jaar of 8 geleden dat ik Death note gezien heb.
pi_167604040
Kijktip: Shokugeki no Souma, ofwel Food Wars.

Één van de beste anime sinds tijden, in mijn ogen.

Ben je meer van de thrillers, zoals Death Note is, dan raad ik je Monster, of anders Psycho Pass aan.

Ik heb nog veel andere favorieten, maar dat is meer met vechten en/of mechs.

[ Bericht 1% gewijzigd door Kamina op 26-12-2016 13:17:46 ]
1 + 1 = blauw
pi_167605580
Jongens er blijken nog meer films van death note te zijn?
Ik heb alleen de serie death note gezien
Welke film moet ik mee beginnen enzijn die het waard? :@ alvast bedankt
pi_167605876
er zijn drie death note films; twee van de anime/manga, plus nog een L- film (was wat minder)

er is dit jaar(of vorig) ook nog een nieuwe live action serie van death note gemaakt, gewoon weer hetzelfde verhaal. toch maar gekeken, en hij was echt fantastisch. dus die kan je ook nog kijken.

maar goed, dat is dus allemaal live action, geen anime.
ik haat anime vaak, en dan vind ik sommige echt geniaal. kijk het niet vaak, maar mn broer is super fqan dus die geeft een seintje als ie echt goeie ziet.

de laatste die ik echt geweldig vond was Puella Magi Madoka Magica. wat een mindfuck is dat, zeg, wow. ook niks over lezen van tevoren. gewoon kijken en volhouden. gegarandeerd dat je omvalt rond aflevering 10.
pi_167611271
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2016 22:46 schreef pokkerdepok het volgende:
er zijn drie death note films; twee van de anime/manga, plus nog een L- film (was wat minder)

er is dit jaar(of vorig) ook nog een nieuwe live action serie van death note gemaakt, gewoon weer hetzelfde verhaal. toch maar gekeken, en hij was echt fantastisch. dus die kan je ook nog kijken.

maar goed, dat is dus allemaal live action, geen anime.
ik haat anime vaak, en dan vind ik sommige echt geniaal. kijk het niet vaak, maar mn broer is super fqan dus die geeft een seintje als ie echt goeie ziet.

de laatste die ik echt geweldig vond was Puella Magi Madoka Magica. wat een mindfuck is dat, zeg, wow. ook niks over lezen van tevoren. gewoon kijken en volhouden. gegarandeerd dat je omvalt rond aflevering 10.


:')
pi_167612531
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2016 03:58 schreef NobodyKerz het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

:')
haha ja dat dacht ik dus ook eerst


en lees na het kijken van deze trailer even de comments, lol...

[ Bericht 26% gewijzigd door pokkerdepok op 26-12-2016 09:47:25 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')