abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 22 december 2016 @ 21:15:28 #201
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_167535438
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2016 21:13 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Ik ga het filmpje ook niet kijken, uit respect voor de twee soldaten. Maar die foto kon ik helaas niet ontwijken op Twitter.
Ja fuck ik heb de foto's ook al gezien nu op Twitter. Fucking barbaren.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_167535696
Dit gaat voor massale woede in Turkije zorgen. Let maar op.
pi_167535719
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2016 21:06 schreef Stabiel het volgende:
BREAKING:

ISIS heeft weer een filmpje naar buiten gebracht waarin twee gevangen Turkse soldaten levend verbrand worden.

Verschrikkelijk.
Eckte mannen, die Isis lui. Ze gaan de wereld veroveren met hun barbarij je weetz...
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_167535827
quote:
10s.gif Op donderdag 22 december 2016 21:21 schreef Slayage het volgende:

[..]

Eckte mannen, die Isis lui. Ze gaan de wereld veroveren met hun barbarij je weetz...
Gewoon een doodzonde dat Turkije, Iran en Syri elkaar naar het leven hebben gestaan en niet gezamenlijk tegen deze barbaarse apen hebben opgetrokken.
  Moderator donderdag 22 december 2016 @ 21:23:51 #205
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_167535861
doe dat filmpje maar niet :N
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_167535920
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 21:21 schreef Stabiel het volgende:
Dit gaat voor massale woede in Turkije zorgen. Let maar op.
Is dit een profetie?

Overigens incasseren de Turken heel veel doden dit jaar. Men reageert tegenwoordig gelaten met elke aanslag weer. Boosheid is een gepasseerd station al geruime tijd. Daarnaast valt er weinig te reageren op Isis in Turkije. De turken zullen de strijd tegen Isis in Syri alleen maar nog sterker backen.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_167535955
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 21:23 schreef sp3c het volgende:
doe dat filmpje maar niet :N
Foto's zijn wel okay :p
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Moderator donderdag 22 december 2016 @ 21:27:06 #208
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_167536003
niet van dit soort dingen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_167536028
quote:
10s.gif Op donderdag 22 december 2016 21:25 schreef Slayage het volgende:

[..]

Is dit een profetie?

Overigens incasseren de Turken heel veel doden dit jaar. Men reageert tegenwoordig gelaten met elke aanslag weer. Boosheid is een gepasseerd station al geruime tijd. Daarnaast valt er weinig te reageren op Isis in Turkije. De turken zullen de strijd tegen Isis in Syri alleen maar nog sterker backen.
Ja.

Soldaten die sneuvelen op het slagveld of door een bomaanslag is n ding; een barbaarse executiefilmpje waarin twee van je soldaten op barbaarse wijze gexecuteerd worden gaat naar mijn inziens voor grote woede zorgen in Turkije, het Turkse temperament kennende. Zeker nu het Turkse leger enorm struggled met al-Bab.
pi_167536340
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2016 21:23 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Gewoon een doodzonde dat Turkije, Iran en Syri elkaar naar het leven hebben gestaan en niet gezamenlijk tegen deze barbaarse apen hebben opgetrokken.
Deze barbaarse apen waren er al voordat de ellende in Syri begon en ze zullen voorlopig ook blijven zoalng men in de regio geen fatsoenlijke staatsbestel opbouwen. Vroeg of laat zal weer de wapens opgenomen worden onder welke noemer dan ook.

Het is veel te gecompliceerd om te stellen dat Iran Syri en Turkije, maar samen moeten optrekken tegen deze mensen. Ten tijde van de Amerikaanse invasie in Irak hebben de Syrirs deze mensen gesteund en later herhaalden de turken hetzelfde trucje door dit soort lui te steunen tegen het Syrische regime. Hell Assad vond het ook prachtig dat Isis de toco wilde overnemen van de mainstream stream rebellen in 2013.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_167536546
Video van de IS-VBIED aanval waarin ze aantal Turkse tanks/voertuigen wisten te vernietigen:

https://twitter.com/oryxspioenkop/status/812032712731201538

Schrikbarend hoe slecht het buitenomtrek bewaakt wordt.
pi_167536607
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2016 21:27 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Ja.

Soldaten die sneuvelen op het slagveld of door een bomaanslag is n ding; een barbaarse executiefilmpje waarin twee van je soldaten op barbaarse wijze gexecuteerd worden gaat naar mijn inziens voor grote woede zorgen in Turkije, het Turkse temperament kennende. Zeker nu het Turkse leger enorm struggled met al-Bab.
Enige wat ik verwacht is nog meer vastberadenheid vanuit de bevolking tegen Isis. Ik denk dat daar opzich niets mis mee is. Aangezien deze operatie in Turkije vrij controversieel is, zal het nu mogelijk minder controversieel worden en zullen mensen die hun twijfels hadden nu minder openlijk zijn met hun mening omdat men nu het liefst nog meer Isis bloed wil zien vloeien. Onder crisis omstandigheden schaart de bevolking zich meestal achter de staat en ewn sterke leider. Dat is iig iets wat we de turken hebben zien doen afgelopen jaar toen de Pkk weer D wapens opnam en dit jaar toen met de coup. De staat heeft carte blanche gekregen om orde op zaken te stellen.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_167537049
quote:
10s.gif Op donderdag 22 december 2016 21:34 schreef Slayage het volgende:

[..]

Deze barbaarse apen waren er al voordat de ellende in Syri begon en ze zullen voorlopig ook blijven zoalng men in de regio geen fatsoenlijke staatsbestel opbouwen. Vroeg of laat zal weer de wapens opgenomen worden onder welke noemer dan ook.

Het is veel te gecompliceerd om te stellen dat Iran Syri en Turkije, maar samen moeten optrekken tegen deze mensen. Ten tijde van de Amerikaanse invasie in Irak hebben de Syrirs deze mensen gesteund en later herhaalden de turken hetzelfde trucje door dit soort lui te steunen tegen het Syrische regime. Hell Assad vond het ook prachtig dat Isis de toco wilde overnemen van de mainstream stream rebellen in 2013.
Syri steunde AQ natuurlijk niet echt; ze knepen enkel een oogje dicht toen Bush het land bestempelde als het 'as der kwaad' en daar de facto mee aangaf dat Syri wellicht het volgende land zou zijn dat de Amerikanen konden binnenvallen. Daarna kwam pas de beslissing om de Amerikanen met een 'insurgency' te confronteren zodat ze bezig zouden blijven met het bestrijden van AQ.

Erdogan daarentegen steunde de oppositie in Syri enkel vanwege geopolitieke redenen.
pi_167537080
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 21:38 schreef Stabiel het volgende:
Video van de IS-VBIED aanval waarin ze aantal Turkse tanks/voertuigen wisten te vernietigen:

https://twitter.com/oryxspioenkop/status/812032712731201538

Schrikbarend hoe slecht het buitenomtrek bewaakt wordt.
Je ziet alleen links iemand wegrennen. Voor de rest helemaal nergens beweging te zien.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_167537499
'2 Trk' nu al trending op Twitter.

Veel woede gaat uit naar Davatoglu die IS-leden en sympathisanten ooit omschreef als 'angry youngsters'.

pi_167537824
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2016 21:57 schreef Stabiel het volgende:
'2 Trk' nu al trending op Twitter.

Veel woede gaat uit naar Davatoglu die IS-leden en sympathisanten ooit omschreef als 'angry youngsters'.

[ afbeelding ]
Twitter wordt door alles en iedereen gebruik om te spuien richting alles en iedereen in Turkije . Moet je niet al te serieus nemen. Een aantal maanden terug zei erdo nog dat hij niet begreep waarom Nusra wordt omschreven als een terroristische organisatie door de VS, het is naar wat je pov welke organisatie wel of niet terroristisch is.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_167538007
quote:
10s.gif Op donderdag 22 december 2016 22:03 schreef Slayage het volgende:

[..]

Twitter wordt door alles en iedereen gebruik om te spuien richting alles en iedereen in Turkije . Moet je niet al te serieus nemen. Een aantal maanden terug zei erdo nog dat hij niet begreep waarom Nusra wordt omschreven als een terroristische organisatie door de VS, het is naar wat je pov welke organisatie wel of niet terroristisch is.
Ja, want de hele wereld is tegen Turkije.

Wellicht hadden ze een paar jaar geleden iets meer hun best moeten doen om extremistische elementen buiten het land te houden. Nee, het leek ze verstandiger om als doorvoer van en naar Irak / Syrie te dienen.
pi_167538114
Nou als Wilayet Haleb deze week niet nog in de fik staat dan stelt Erdo echt helemaal niks meer voor, zelfs voor zijn eigen achterban die dat filmpje gezien hebben niet.

Zo bruut gewoon.
NEE!
pi_167538204
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 22:11 schreef HexHunter het volgende:
Nou als Wilayet Haleb deze week niet nog in de fik staat dan stelt Erdo echt helemaal niks meer voor, zelfs voor zijn eigen achterban die dat filmpje gezien hebben niet.

Zo bruut gewoon.
De grote media neemt dat soort dingen meestal niet mee in de uitzending en, tuurlijk is er tegenwoordig internet, maar tv is nog steeds het belangrijkste media waarmee turken nieuws volgen.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_167538261
quote:
10s.gif Op donderdag 22 december 2016 22:13 schreef Slayage het volgende:

[..]

De grote media neemt dat soort dingen meestal niet mee in de uitzending en, tuurlijk is er tegenwoordig internet, maar tv is nog steeds het belangrijkste media waarmee turken nieuws volgen.
Zoiets als dit kan wel als wildvuur verspreiden, zeker omdat het om het lot van 2 Turkse soldaten gaat. En dit.....kan je je nog die Jordaanse piloot herinneren die levend werd verbrand? Dat was nog tamelijk mild vergeleken met dit.
NEE!
pi_167538266
quote:
10s.gif Op donderdag 22 december 2016 21:25 schreef Slayage het volgende:

[..]

Is dit een profetie?

Overigens incasseren de Turken heel veel doden dit jaar. Men reageert tegenwoordig gelaten met elke aanslag weer. Boosheid is een gepasseerd station al geruime tijd. Daarnaast valt er weinig te reageren op Isis in Turkije. De turken zullen de strijd tegen Isis in Syri alleen maar nog sterker backen.
Zoals deze anti IS strijd zeker:


Tot 2015 lekker handelen met IS.

Toen kwamen de Russen, leggen alle IS olie konvooien plat, weg geld AKP. Schieten SU-25 neer, doen 3 dagen stoer, Russen leggen alle Turkmenen ten noorden Aleppo plat.
pi_167538315
quote:
14s.gif Op donderdag 22 december 2016 22:08 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Ja, want de hele wereld is tegen Turkije.

Wellicht hadden ze een paar jaar geleden iets meer hun best moeten doen om extremistische elementen buiten het land te houden. Nee, het leek ze verstandiger om als doorvoer van en naar Irak / Syrie te dienen.
De Amerikanen, turken evenals de assadisten hebben de al Qaida lui met veel plezier gerbuokt en soms pakt het anders uit dan je hebt gehoopt. Risico van het vak.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_167538333
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2016 22:14 schreef KebabRemovalTeam het volgende:

[..]

Zoals deze anti IS strijd zeker:


Tot 2015 lekker handelen met IS.

Toen kwamen de Russen, leggen alle IS olie konvooien plat, weg geld AKP. Schieten SU-25 neer, doen 3 dagen stoer, Russen leggen alle Turkmenen ten noorden Aleppo plat.
Situatie is totaal niet vergelijkbaar en dat begrijp je zelf ook wel. Ik verwacht wel een veel sterkere respons nu en al helemaal na die beschamende nederlaag bij Al-Bab.
NEE!
pi_167538422
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 22:14 schreef HexHunter het volgende:

[..]

Zoiets als dit kan wel als wildvuur verspreiden, zeker omdat het om het lot van 2 Turkse soldaten gaat. En dit.....kan je je nog die Jordaanse piloot herinneren die levend werd verbrand? Dat was nog tamelijk mild vergeleken met dit.
De Turkse psyche kan wel tegen een stootje... Die conclusie moet je trekken als je bekijkt wat het land het afgelopen jaar allemaal te verwerken heeft gehad.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_167538523
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 22:15 schreef HexHunter het volgende:

[..]

Situatie is totaal niet vergelijkbaar en dat begrijp je zelf ook wel. Ik verwacht wel een veel sterkere respons nu en al helemaal na die beschamende nederlaag bij Al-Bab.
Isis maakte een siccesvolle tegenstoot dmv vbieds, dat maakt het geen nederlaag.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')