abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_167882867
registreer om deze reclame te verbergen
Kom er trouwens net achter dat stone fatties geen damage doen :)
pi_167888587
Die nieuwe eindbaas is... something else.

Deze room is mijn grootste probleem met AB+:

[ Bericht 45% gewijzigd door Cikx op 04-01-2017 21:31:17 ]
pi_167888813
Net ook op m'n eerste run in Afterbirth+ (vrij sterke run met Cain (Guppy + Cricket's Head)) de nieuwe eindbaas verslagen.
Ik was aardig sterk, niet compleet OP, maar sterk genoeg dat It Lives het niet langer dan 2 seconden uit hield. Toch weet ik nu al dat ik, ondanks dat ik alle voorgaande versies 100% heb complete, niet eens moeite ga doen om met de Lost/Keeper de nieuwe baas te verslaan.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: En Greedier mode ook met Cain gedaan.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 12% gewijzigd door Necrodeath op 04-01-2017 21:58:55 ]
Doe eens niet.
pi_167898918
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 21:32 schreef Necrodeath het volgende:
Net ook op m'n eerste run in Afterbirth+ (vrij sterke run met Cain (Guppy + Cricket's Head)) de nieuwe eindbaas verslagen.
Ik was aardig sterk, niet compleet OP, maar sterk genoeg dat It Lives het niet langer dan 2 seconden uit hield. Toch weet ik nu al dat ik, ondanks dat ik alle voorgaande versies 100% heb complete, niet eens moeite ga doen om met de Lost/Keeper de nieuwe baas te verslaan.

SPOILER
Edit: En Greedier mode ook met Cain gedaan.
SPOILER
Lekker hoor! Heb greedier mode nog niet aangeraakt, maar hoorde van Northernlion dat het niet te doen is. :P

Ik vrees dat ik wel weer alles 100% ga willen halen, hehe.
pi_167901195
Gisteren ook mijn eerste fatsoenlijke runs gehad. Jacob's Ladder is een OP item, maar dat is niet erg :) Later vandaag balancing update.
pi_167902319
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 14:06 schreef Mystikvm het volgende:
Gisteren ook mijn eerste fatsoenlijke runs gehad. Jacob's Ladder is een OP item, maar dat is niet erg :) Later vandaag balancing update.
Ben benieuwd naar de balance changes!

Een Greedier run met Isaac.
SPOILER: Halverwege de run

[ Bericht 22% gewijzigd door Necrodeath op 05-01-2017 18:12:11 ]
Doe eens niet.
pi_167909792
Hush + nieuwe eindbaas verslagen met Appolyon na een forget me now te vinden in basement 1. :P
Wel een vreselijk wazige baas zeg.
pi_167913663
Victory Lap is cool. Leuk om een enorme OP run nog meer OP te maken.
pi_167939649
Greedier Eden run.
Denk dat ik een beter begin niet had kunnen vragen! :D

zwW7DGp.jpg

SPOILER: en de win
Doe eens niet.
pi_167942349
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 23:28 schreef Necrodeath het volgende:
Greedier Eden run.
Denk dat ik een beter begin niet had kunnen vragen! :D

[ afbeelding ]

SPOILER: en de win
Haha ideaal inderdaad! :D

Net ook voor het eerst Greedier gehaald met Isaac.
Dmv Chaos kon ik Mega Blast voor 7 cent kopen met dubbel charge, Guppy en super hoge tear rate was het vrij snel gebeurd.

Edit: nu ook met Eden. :)

[ Bericht 4% gewijzigd door Cikx op 07-01-2017 03:30:33 ]
pi_167961904
Ik krijg geen goede run meer voor elkaar met Lilith door de Stone Fatties en de Voids. Het is heel moeilijk om op de eerste floors je minion goed opgelijnd te krijgen. Dan zit zo'n Void ergens in de hoek gepropt en blijft je minion naast je hangen waardoor je er niet goed een schot op krijgt ;(
pi_167964184
Post-it van Apollyon nu bijna vol :)
pi_167970042
Benieuwd wanneer afterbirth + op ps4 komt :)...
Speel dit spel best wel vaak zegmaar :7
pi_167979358
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 03:06 schreef Taexon het volgende:
Benieuwd wanneer afterbirth + op ps4 komt :)...
Speel dit spel best wel vaak zegmaar :7
Als het goed is in de lente dit jaar. :)
pi_167981592
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 22:52 schreef Mystikvm het volgende:
Post-it van Apollyon nu bijna vol :)
Hoef nu ook alleen nog maar mega satan met Apollyon. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Cikx op 08-01-2017 19:05:53 ]
pi_167995913
Hmmm, misschien dat ik toch terug kom op mijn eerdere statement om niet de post-it notes van alle characters weer te voltooien (met name The Lost en The Keeper).

The Lost Greedier is in the pocket.

8dAPLbZ.jpg

Breaking run met de D1, Battery Charge in de shop en een Two of Diamonds. Heel lang bezig geweest om Host Hat of Pyromaniac te zoeken voor fase 2 van Greed, maar uiteindelijk kwam ik een Rune Bag tegen en Blank Card. Een Algiz rune en een Battery later en ik had anderhalve minuut invincibility.
Doe eens niet.
pi_168002117
Lekker hoor :o
pi_168004619
Vanavond ga ik voor The Keeper op Greedier.
Wish me luck :')
Doe eens niet.
pi_168008575
Success! Ben benieuwd of het dit maal ook zo soepel gaat. :P
pi_168020520
Het is gelukt.
SPOILER
Het meest bizarre? Op de tweede poging al.
Je krijgt zo veel meer geld door zijn Wooden Nickel, en zolang je geld laat liggen om te healen, valt het wel mee.
De grootste ergernis voor mij is dat hij zo langzaam is.

quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 18:25 schreef Cikx het volgende:
Success! Ben benieuwd of het dit maal ook zo soepel gaat. :P
Zo soepel gaat het niet hoor! :D
The Lost Greedier ben ik denk ik rond een uur of 23:00 mee begonnen, en ik postte zodra ik had gewonnen, om 03:45. Natuurlijk wel wat pauzes tussendoor om even de frustratie weg te laten ebben, maar het is zeker niet alsof ik het in een uurtje even regel :P
Doe eens niet.
pi_168021595
Nice! Ik ben nu ook bezig en het ging vrij lekker, maar ik snap echt niet hoe deze kutspin werkt:

15tzdg.png

Ik sta zowat aan de andere kant van de room, ben de lost dus kan niet door creep worden geraakt en toch ga ik dood? Hoe dan? :( :(

Edit: Ik was gerevived door guppy's collar. Misschien dat je dan weer Isaac bent?
pi_168021724
Hoppa The Lost Greedier win ook binnen. :)
pi_168025176
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 03:28 schreef Cikx het volgende:
Hoppa The Lost Greedier win ook binnen. :)
Nice!
Zou inderdaad best kunnen dat je weer Isaac bent na een collar revive.
Doe eens niet.
pi_168026697
Zo leer je nog eens wat na meer dan 1000 uur speeltijd. :P
pi_168027599
2 keer dood gegaan bij de 2e fase van Ultra Greed met de Keeper. :(
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')