abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_175325021
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 16:58 schreef Oceanonix het volgende:

[..]

roomboter is zo goed als lactosevrij. Ik wist het ook niet totdat de ouders van een kind van een lactose-intolerant-kind mij erop wezen.
Maakt het leven als iets makkelijker.
ik gebruik het ook gewoon doordat mijn zoon op lactose beperkt dieet zit. Maar als je echt lactose intollerantie hebt kan een beetje al te veel zijn en de persoon er echt beroerd van zijn. Dus bij mensen buiten mijn gezin zou ik het niet mee gokken. Bij mijn zoontje weet ik de reactie

Je kunt als je lactose intollerant bent ook disolact nemen om de lactose af te breken in gevallen van verjaardagen enzo als je toch iets wilt nemen of als je niet 100% zeker bent of het wel lactose vrij is
pi_175325024
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 17:41 schreef Bleie het volgende:
Ik weet niet of ik dat risico zou durven nemen Oceanonix. Bij sommige mensen is ook een beetje lactose te veel...

Ik bakte vandaag met mijn dochter sinterklazige cupcakes (met speculaaskruiden erdoor). Heerlijk geworden. Best lastig kloppen nog, maar 6 cupccakes, mijn standmixer kon er niet zo veel mee, dus ze waren niet zo luchtig als ik had gewild, maar wel prima.

[ afbeelding ]
Oooh lekker *O*
pi_175326205
Pepernoten! Naar een recept van Rutger :)
egQpzmK.jpg
Somebody that I used to know
pi_175326314
Kruidnoten :+
How I'll never be anything I hate
You smile, mention something that you like
How you'd have a happy life
if you did the things you like
pi_175326533
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 21:02 schreef Molo het volgende:
Kruidnoten :+
och... Ik las laatst weer ergens dat pepernoten de overkoepelende naam was. Weet niet meer waar, maar het boeit me ook niet hoe ze heten. Ze smaken hoe dan ook prima :)
Somebody that I used to know
pi_175326564
quote:
2s.gif Op zondag 26 november 2017 21:11 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

och... Ik las laatst weer ergens dat pepernoten de overkoepelende naam was. Weet niet meer waar, maar het boeit me ook niet hoe ze heten. Ze smaken hoe dan ook prima :)
Wazig :D

Maar klopt ja, lekker die dingen :9
How I'll never be anything I hate
You smile, mention something that you like
How you'd have a happy life
if you did the things you like
pi_175451875
Nog even over de allergie: lactosevrij wil niet automatisch zeggen koemelkeiwitvrij.

Ik heb gisteren een appelkruimeltaart met speculaas en amandelspijs gemaakt, naar dit recept. Smaakte erg goed! Helaas vergeten om een foto te maken, jammer, want hij zag er mooi uit.
pi_175451942
Hier een kapotte oven -O- dinsdag komt de monteur.

Verder zijn vandaag eindelijk de Sint en Piet koekstekers binnen gekomen. Zijn 3 weken onderweg geweest met postnl :( en nu kan ik niet bakken -O-
pi_175621973
Kerstboom schuimpjes recept Laura's bakery

http://www.laurasbakery.nl/advent-5-kerstboom-schuimpjes-recept/

hZgBk6P.jpg
pi_175622106
Je oven doet het weer *O*
pi_175622249
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 15:15 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Je oven doet het weer *O*
Met een gebruiksaanwijzing te gebruiken en in januari komt de repareermeneer terug zat levertijd van 6 weken op een onderdeel. Zodra hij alles heeft komt hij hem echt maken *O*
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')