abonnement Unibet Coolblue
pi_167437397
quote:
9s.gif Op zondag 18 december 2016 23:07 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Moet gaan werken met een spitsentrainer want zijn afwerking is echt om te huilen
En zijn balaanname ook. Echt alles stuitert bij die gast van de voet.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  maandag 19 december 2016 @ 08:29:12 #227
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_167437546
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 01:59 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Zit nou net de samenvatting te kijken maar vond het wel meevallen van Guardado, bij Ghazi was het lomp en hoor je er ook een gele kaart voor te geven maar ik krijg niet de indruk dat hij ze opzettelijk uit de wedstrijd wou schoppen

Het was trouwens toch ook buitenspel bij die afgekeurde goal van Cassierra? Die zit er niet eens in
Ik was juist verbaasd de Guardado ook in het commentaar niet aangepakt werd. Bij Dolberg was het nog hard spel, maar Ghazi krijgt gewoon een vette elleboog in zijn rug met het hele gewicht erachteraan. Dat was een donkerrode imho.
Life is what you make it.
  maandag 19 december 2016 @ 08:52:45 #228
131800 Tarado
capô de fusca
pi_167437731
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 08:08 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

En zijn balaanname ook. Echt alles stuitert bij die gast van de voet.
dat zijn allemaal van die dingen die op de training waarschijnlijk wel goed gaan
pi_167437774
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2016 08:29 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Ik was juist verbaasd de Guardado ook in het commentaar niet aangepakt werd. Bij Dolberg was het nog hard spel, maar Ghazi krijgt gewoon een vette elleboog in zijn rug met het hele gewicht erachteraan. Dat was een donkerrode imho.
Erg overtrokken. Bij Dolberg was gewoon echt helemaal niets aan de hand. Hooguit wat ongelukkig. Die tegen El Ghazi was een stevige overtreding. Een gele kaart was daar op zijn plek. Ziyech knalt net voor de rust vol met zijn elleboog in de rug van Guardado bij een kopduel. In jouw beleving zou dat dan dus ook rood moeten zijn?
  maandag 19 december 2016 @ 09:00:14 #230
131800 Tarado
capô de fusca
pi_167437788
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2016 08:57 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Erg overtrokken. Bij Dolberg was gewoon echt helemaal niets aan de hand. Hooguit wat ongelukkig. Die tegen El Ghazi was een stevige overtreding. Een gele kaart was daar op zijn plek. Ziyech knalt net voor de rust vol met zijn elleboog in de rug van Guardado bij een kopduel. In jouw beleving zou dat dan dus ook rood moeten zijn?
Daarom, wel vreemd dat de scheids niet eens floot, en dat van Dolberg was helemaal niets al kan je wel stellen dat dit de overwinning gekost heeft.
  maandag 19 december 2016 @ 09:15:16 #231
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_167437920
Vond het eerder vreemd dat Dolberg zich liet wisselen door een ijsbeentje. Meestal loop je dat er wel uit (vraag maar aan badderharing)

Het zijn gewoon allemaal, ja, mietjes.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 19 december 2016 @ 09:21:50 #232
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_167437986
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2016 08:57 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Erg overtrokken. Bij Dolberg was gewoon echt helemaal niets aan de hand. Hooguit wat ongelukkig. Die tegen El Ghazi was een stevige overtreding. Een gele kaart was daar op zijn plek. Ziyech knalt net voor de rust vol met zijn elleboog in de rug van Guardado bij een kopduel. In jouw beleving zou dat dan dus ook rood moeten zijn?
Bij Dolberg was idd niks aan de hand, en bij de overtreding op Ghazi maakte de scheids een fout door niks te geven. Wat Ziyech deed was ook gewoon een overtreding idd, zeker geen rood.

Het was wel slecht dat de scheidsrechter voordat die goal van PSV viel die vrije trap alsnog gaf terwijl hij eerder de voordeel regel toepaste en psv gewoon een vrije pass kon geven die ze verkloten, dan mag je als scheidsrechter natuurlijk niet meer fluiten. Maar goed, normaal gesproken komt daar geen goal uit dus wordt daar niet meer over gesproken, maar nu dus wel.

Overigens wel leuk voor Siem dat ie hem maakte.
pi_167438144
Mensen die Cassierra nu bashen snappen er weinig van. Hij doet het gewoon goed.
Dit is gewoon letterlijk scorebordjournalistiek. Tuurlijk moet een spits scoren, maar buiten dat doet hij het heel aardig. Dit is vergelijkbaar met een Pelle bij Az die constant uitgelachen werd, maar ook daar voetballend al geweldig was. Daarnaast komt het scoren wellicht nog wel als hij wat meer vertrouwen krijgt.

Ik heb hem 100x liever dan een Dost, Luuk de jong of Huntelaar.

Zeker als 2de spits. De laatste keer dat we een 2de spits van dit niveau hadden was in de periode van Zlatan/Mido.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_167438366
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 09:34 schreef MichelWuyts het volgende:
Mensen die Cassierra nu bashen snappen er weinig van. Hij doet het gewoon goed.
Dit is gewoon letterlijk scorebordjournalistiek. Tuurlijk moet een spits scoren, maar buiten dat doet hij het heel aardig. Dit is vergelijkbaar met een Pelle bij Az die constant uitgelachen werd, maar ook daar voetballend al geweldig was. Daarnaast komt het scoren wellicht nog wel als hij wat meer vertrouwen krijgt.

Ik heb hem 100x liever dan een Dost, Luuk de jong of Huntelaar.

Zeker als 2de spits. De laatste keer dat we een 2de spits van dit niveau hadden was in de periode van Zlatan/Mido.
Natuurlijk mag je kritiek hebben op een spits die zijn belangrijkste taak, namelijk het scoren, niet uivoert. Wat is dit nou weer voor rare post.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  maandag 19 december 2016 @ 09:56:39 #235
131800 Tarado
capô de fusca
pi_167438430
quote:
10s.gif Op maandag 19 december 2016 09:51 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Natuurlijk mag je kritiek hebben op een spits die zijn belangrijkste taak, namelijk het scoren, niet uivoert. Wat is dit nou weer voor rare post.
inderdaad en het waren ook geen kleine kansjes
pi_167438438
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 09:34 schreef MichelWuyts het volgende:
Mensen die Cassierra nu bashen snappen er weinig van. Hij doet het gewoon goed.
Dit is gewoon letterlijk scorebordjournalistiek. Tuurlijk moet een spits scoren, maar buiten dat doet hij het heel aardig. Dit is vergelijkbaar met een Pelle bij Az die constant uitgelachen werd, maar ook daar voetballend al geweldig was. Daarnaast komt het scoren wellicht nog wel als hij wat meer vertrouwen krijgt.

Ik heb hem 100x liever dan een Dost, Luuk de jong of Huntelaar.

Zeker als 2de spits. De laatste keer dat we een 2de spits van dit niveau hadden was in de periode van Zlatan/Mido.
Hij mist ze nu, maar staat er wel. Hoeveel onzichtbare wedstrijden heeft Dolberg eigenlijk wel niet gespeeld? Ik vond hem verrassend goed meespelen voor iemand die dit seizoen eigenlijk in Jong Ajax zou moeten rijpen.

Ik vond trouwens bij zijn laatste kans, toen het al 1-0 stond, dat Schöne een grote fout maakte door wat langer te wachten, in de fuik te lopen en door het midden te spelen tussen twee spelers door. Ik vond de kans daardoor niet bepaald groter worden dan wanneer hij hem gewoon (en daar was alle mogelijkheid toe) op links meegeeft. Nu kon Zoet maar 1 ding doen en dat was blind uitkomen en dat was niet in het voordeel van onze spits. Het oogt wel als een 1-op-1 situatie, maar die kans een minuut voor rust vond ik groter.
pi_167438464
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 09:56 schreef Tarado het volgende:

[..]

inderdaad en het waren ook geen kleine kansjes
Natuurlijk had hij moeten scoren. In elk geval 1 van zijn kansen. Maar mensen die nu roepen om een spitsentrainer of zeggen dat hij er niks van kan slaat ook nergens op. Meevoetballend prima gisteren, in de afwerking helaas veel te gehaast. Maar dat was gisteren en wil ook weer niet gelijk zeggen dat het miskoop is.
  maandag 19 december 2016 @ 10:02:58 #238
131800 Tarado
capô de fusca
pi_167438500
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2016 09:59 schreef Fargo het volgende:

[..]

Natuurlijk had hij moeten scoren. In elk geval 1 van zijn kansen. Maar mensen die nu roepen om een spitsentrainer of zeggen dat hij er niks van kan slaat ook nergens op. Meevoetballend prima gisteren, in de afwerking helaas veel te gehaast. Maar dat was gisteren en wil ook weer niet gelijk zeggen dat het miskoop is.
wat ik al zei, op de training zal hij ze wel maken, lijkt me ook meer een gebrek aan zelfvertrouwen.
pi_167439368
quote:
10s.gif Op maandag 19 december 2016 09:51 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Natuurlijk mag je kritiek hebben op een spits die zijn belangrijkste taak, namelijk het scoren, niet uivoert. Wat is dit nou weer voor rare post.
Het gaat meer om die mensen die zeggen dat hij er niets van kan.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_167439379
Ah, ik ben niet de enige die denkt dat Ajax misschien wel even beter af is zonder Ziyech. Hij krijgt wat mij betreft ook te veel de credits voor het gaan draaien van de ploeg. Ligt imo toch meer aan Schöne.

Gister genoten van de overal aanwezige Klaassen. Cassiera ook goed, alleen die staat er toch echt ook om doelpunten te maken. Volstrekt onnodig puntenverlies. En het was natuurlijk diep donkerrood voor Guardado, ik begrijp niet dat daar überhaupt discussie over is.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  maandag 19 december 2016 @ 11:04:52 #241
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_167439463
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 09:15 schreef Caland het volgende:
Vond het eerder vreemd dat Dolberg zich liet wisselen door een ijsbeentje. Meestal loop je dat er wel uit (vraag maar aan badderharing)

Het zijn gewoon allemaal, ja, mietjes.
Dolberg keerde zwaar op de vlucht.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_167439749
Wat was Veltman weer teringslecht gisteren he?

Heerlijk dat alibi verdedigen.
wooblabalurg
pi_167440004
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 09:15 schreef Caland het volgende:
Vond het eerder vreemd dat Dolberg zich liet wisselen door een ijsbeentje. Meestal loop je dat er wel uit (vraag maar aan badderharing)

Het zijn gewoon allemaal, ja, mietjes.
Ik moest twee keer lachen. Kutzooi.
Dit, dus.
  maandag 19 december 2016 @ 11:52:11 #244
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_167440212
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 11:25 schreef Baconbus het volgende:
Wat was Veltman weer teringslecht gisteren he?

Heerlijk dat alibi verdedigen.
Veltman slecht? Ik vond hem zeer goed juist. Hele rechterflank in de zak.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  maandag 19 december 2016 @ 11:58:58 #245
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_167440322
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2016 11:52 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Veltman slecht? Ik vond hem zeer goed juist. Hele rechterflank in de zak.
Gaf totaal geen rugdekking bij de 1-1.

Aldus Sonny Silooy.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_167440328
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2016 11:52 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Veltman slecht? Ik vond hem zeer goed juist. Hele rechterflank in de zak.
Jouw favoriete vleugelspeler is Younes?
wooblabalurg
  maandag 19 december 2016 @ 12:00:31 #247
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_167440350
Schone na dit jaar zomaar in de top 50 spelers met meeste wedstrijden voor Ajax achter z'n naam _O_ Legend _O_
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  maandag 19 december 2016 @ 12:04:38 #248
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_167440395
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 12:00 schreef Dven het volgende:
Schone na dit jaar zomaar in de top 50 spelers met meeste wedstrijden voor Ajax achter z'n naam _O_ Legend _O_
nogmaals, contract voor het leven geven!
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_167440480
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 11:25 schreef Baconbus het volgende:
Wat was Veltman weer teringslecht gisteren he?

Heerlijk dat alibi verdedigen.
En Sinkgraven speelde goed zeker ? Schei toch uit, Veltman was één van de betere Ajacieden op het veld (samen met Klaassen, Schone en in iets mindere mate Sanchez).
Maar ja, het is mode om Veltman en Klaassen af te zeiken. Maakt niet uit hoe ze spelen.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_167440664
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 12:11 schreef Pedroso het volgende:

[..]

En Sinkgraven speelde goed zeker ? Schei toch uit, Veltman was één van de betere Ajacieden op het veld (samen met Klaassen, Schone en in iets mindere mate Sanchez).
Maar ja, het is mode om Veltman en Klaassen af te zeiken. Maakt niet uit hoe ze spelen.
Vooral bij de tegengoal liet hij zien een van de betere Ajacieden te zijn. Schitterend geknepen, scherp geanticipeerd. Aan Joel kun je dat soort dingen wel overlaten.
wooblabalurg
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')