abonnement Unibet Coolblue
pi_167420987
Wie verzint het om handboeien te geven aan stadswachten/handhavers?? Ze weten niet eens wanneer het juist is om aan te houden deze mislukte politieagenten. Bijna politiebevoegdheden aan melkertbanen is problemen geven, dat zeg ik jaren al en zie hier een voorbeeld

Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_167421079
Leuk topic Vogeltjesdans
pi_167422015
Oké.
Pay close attention or else you'll miss what's happening
pi_167422061
Het voorbeeld dat je geeft lijkt mij een volledig terecht gebruik van handboeien, hij mag ook een wapenstok gebruiken imho.
standaarddrinker
pi_167422071
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 17:14 schreef hemarookworst het volgende:
Wie verzint het om handboeien te geven aan stadswachten/handhavers??
De burgemeester. Het is de schuld van de burgemeester.
pi_167422157
hinderlijke youtubertjes :r
'Life is pain, highness. Anyone who says differently is selling something.'
  zondag 18 december 2016 @ 17:53:33 #7
206164 Gibson88
Beste debater aldus tong80
pi_167422377
quote:
Wat een agressie-tokkie hahaha :') Nou weet je wel wie bij hem thuis de broek aan heeft _O-
Aan het typen...
pi_167422379
Gebruik van fietsen ontmoedigen :')
pi_167423499
Wat een kerel met zijn art.184 sr. Ik had hem kapot geklapt
pi_167423504
Dus er zat al een waarschuwingssticker op zijn fiets en nog loopt hij te janken. Dan komt er zo'n gastje die denkt brutaal te mogen zijn omdat hij een microfoon en een camera heeft. Heerlijk afgestraft.
pi_167423719
Hoe die ook die handboeien uit zijn zak haalde _O- :')
  Moderator zondag 18 december 2016 @ 18:43:59 #12
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_167424081
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 17:17 schreef TUFKAL het volgende:
Leuk topic Vogeltjesdans
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_167424818
Opgepakt worden door stadswacht..... :')

Stadswacht moet je gewoon negeren en weglopen voor de echte politie er is. Als je gek genoeg doet gaan ze heus niks proberen.
pi_167430580
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 18:33 schreef Fatoeman het volgende:
Hoe die ook die handboeien uit zijn zak haalde _O- :')
Inderdaad :')

Kijk hoe lomp hij die handboeien zet. Weet totaal niet hoe hij iemand in de boeien moet slaan. Een kwaadwillende kan hem in tussentijd 1000 keer in zijn bek/kruis/ribben of wat dan ook stompen/trappen/bijten enz.

Je gaat iemand ook niet gelijk al vastboeien als die je beetje hindert in je werk. Je kan ook eerst sommeren om verderop te filmen of afstand te houden. Filmen aan de openbare weg is niet verboden.

Als wetshandhaver dan ook iemand vast om te voorkomen dat degene fysieke schade toebrengt aan de desbetreffende handhaver en omgeving. En met dergelijke bevoegdheden moet je ook kunnen inschatten of iemand ook van plan is om fysieke schade toe te brengen, wat hier overduidelijk niet het geval is.

Hier zie je overduidelijk dat er sprake is van een zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer slechte inschatting. De politieagent aan het einde wist het ook niet waarom hij werd aangehouden.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_167431777
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 21:28 schreef hemarookworst het volgende:

[..]

Inderdaad :')

Kijk hoe lomp hij die handboeien zet. Weet totaal niet hoe hij iemand in de boeien moet slaan. Een kwaadwillende kan hem in tussentijd 1000 keer in zijn bek/kruis/ribben of wat dan ook stompen/trappen/bijten enz.

Je gaat iemand ook niet gelijk al vastboeien als die je beetje hindert in je werk. Je kan ook eerst sommeren om verderop te filmen of afstand te houden. Filmen aan de openbare weg is niet verboden.

Als wetshandhaver dan ook iemand vast om te voorkomen dat degene fysieke schade toebrengt aan de desbetreffende handhaver en omgeving. En met dergelijke bevoegdheden moet je ook kunnen inschatten of iemand ook van plan is om fysieke schade toe te brengen, wat hier overduidelijk niet het geval is.

Hier zie je overduidelijk dat er sprake is van een zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer slechte inschatting. De politieagent aan het einde wist het ook niet waarom hij werd aangehouden.
Nou ja, ik zal maar niet te veel persoonlijke info vertellen. Maar ik ken iemand die ook een soort van zoiets heeft gedaan. En vaak zijn het de net-niets die dan een vergeldingsdrang hebben :')
  zondag 18 december 2016 @ 22:05:43 #16
455618 Halle_Luja
Lekkere kont, niet?
pi_167431973
Filmpje niet gezien, maar bij stadswahchten moet ik gelijk denken aan die knakkertjes die verleden jaar, twee jaar , drie jaar terug op SBS6 te zien waren. Echt, de meest intelligente lui die je maar kon vinden kunnen BOA worden.

En dan stel ik me een verjaardag voor, waar ze trots gaan vertellen wat ze nou weer bekeurd hebben: Tante Toos die een prent kreeg omdat ze het drolletje van dr keffertje niet op heeft geruimd of de hardwerkende man die 10 meter over de stoep fietste in het winkelcentrum waar verder geen hond liep.

Echt.. dat soort lui moet je de handboeien afpakken en vervolgens zelf aan een paal vastzetten :Y

[ Bericht 1% gewijzigd door Halle_Luja op 18-12-2016 22:17:01 ]
pi_167432334
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 22:05 schreef Halle_Luja het volgende:
Tante Toos die een prent kreeg omdat ze het drolletje van dr keffertje niet op heeft geruimd
Dat is dan zwaar terecht. Uitwerpselen op straat :r
pi_167432360
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 22:05 schreef Halle_Luja het volgende:
Filmpje niet gezien, maar bij stadswahchten moet ik gelijk denken aan die knakker die verleden jaar, twee jaar terug op SBS6 te zien waren. Echt, de meest intelligente lui die je maar kon vinden kunnen BOA worden.

En dan stel ik me een verjaardag voor, waar ze trots gaan vertellen wat ze nou weer bekeurd hebben: Tante Toos die een prent kreeg omdat ze het drolletje van dr keffertje niet op heeft geruimd of de hardwerkende man die 10 meter over de stoep fietste in het winkelcentrum waar verder geen hond liep.

Echt.. dat soort lui moet je de handboeien afpakken en vervolgens zelf aan een paal vastzetten :Y
Ook dit kan ik beamen :')
pi_167432459
Oh ja, en geloof me. Het zijn echt vermoeiende types. Vinden zichzelf alles en klagen over alles wat ze zien dat de wet overtreedt. Een papiertje op straat, mensen met harde muziek in hun auto. Iemand die op de stoep fietst :r :')
  zondag 18 december 2016 @ 22:18:35 #20
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_167432461
Stadswacht? Dat zijn toch winkeldieven en drugsverslaafden met een taakstraf?
pi_167432485
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 22:18 schreef OEM het volgende:
Stadswacht? Dat zijn toch winkeldieven en drugsverslaafden met een taakstraf?
Je bedoelt reclassering ofzo
  zondag 18 december 2016 @ 22:22:59 #22
455618 Halle_Luja
Lekkere kont, niet?
pi_167432613
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2016 22:15 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Ook dit kan ik beamen :')
http://www.sbs6.nl/progra(...)erkt-totaal-niet-mee

Deze :D Die vrouw, die heeft toch 0,0 gezag? En toch BOA geworden!
pi_167432647
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 22:18 schreef OEM het volgende:
Stadswacht? Dat zijn toch winkeldieven en drugsverslaafden met een taakstraf?
Oorspronkelijk melkertbanen.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_167432972
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 22:22 schreef Halle_Luja het volgende:

[..]

http://www.sbs6.nl/progra(...)erkt-totaal-niet-mee

Deze :D Die vrouw, die heeft toch 0,0 gezag? En toch BOA geworden!
Ja klopt. Ik ken dus zo iemand die ook vanalles deed op dat gebied. Maar wel denken dat je bergen respect krijgt :')
Nou geloof me, je bent een losertje als je stadswacht bent

Maar goed, als ze zelf maar blij worden van het idee dat ze denken iets voor te stellen
pi_167433012
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2016 22:33 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Nou geloof me, je bent een losertje als je stadswacht bent
Klopt. Zeg maar een gebrek aan capaciteiten om de politieopleiding met goed gevolg te kunnen afronden, dan word je maar stadswacht.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')