abonnement Unibet Coolblue
pi_167404660
Welkom in het babytopic!

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen.


Game on! *O*
..
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_167404709
Laatste bericht in de herhaling, omdat ik dit echt heel rot vind.

Goh, ik vind het prima dat niet iedereen het eens is over de manier van opvoeden, maar om zo respectloos te zijn over een mede-poster, het gaat mij echt te ver. Er wordt niet van jullie gevraagd om deze methode te gebruiken. Je mag gerust je eigen mening geven, maar iemand zo afvallen, is dat nou echt nodig?
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_167404912
Haha, op vrijdagavond is het niet zo druk, dus altijd een hoop flauw gezever en lol!

Pics:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_167404958
Waarom wordt er niet vanuit gegaan dat elke moeder hier van haar kind houdt en het beste met haar kind voorheeft?
De weg daar naartoe kan voor iedereen anders zijn, maar om nou een andere opvoedingsstijl dan de jouwe af te doen als een wrede marteltechniek :').

Daar word ik een beetje moe van.
Dus eens met LeSage.
pi_167404989
Oh dat zijn zeker mooie oogjes LeSage O+
pi_167405351
Wat een knapperd lesage!
En met je eens.

Ik weet zeker dat iedereen hetzelfde wil, een blij vrolijk gezond en uitgerust kind. De weg daarheen kan alleen verschillen.
S. 2014
J. 2016
  zaterdag 17 december 2016 @ 22:26:51 #7
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_167405406
het ging toch niet om de poster maar om de folder, en iedereen vond ook iets van unihili en haar bezoekwensen. kreeg ze ook genoeg over haar heen, de mening was toen dat ze een hormonster was en compleet doorgeslagen. dat werd ook gewoon neergezet.

de bekende me-to-we discussie :D

quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 12:00 schreef AwayTL het volgende:
Live en let live wil niet zeggen dat je nooit kritische kanttekeningen/hele grote vraagtekens mag zetten bij het gedrag van een ander ;) .

Discussieren moet kunnen, want forum. Als we alleen maar moeten kusje kroelen wordt het wel heul snel een gezapige opeenstapeling van sneaky onderhuidse frustraties.
pi_167405557
quote:
17s.gif Op zaterdag 17 december 2016 22:26 schreef Budabuddumbam het volgende:
het ging toch niet om de poster maar om de folder, en iedereen vond ook iets van unihili en haar bezoekwensen. kreeg ze ook genoeg over haar heen, de mening was toen dat ze een hormonster was en compleet doorgeslagen. dat werd ook gewoon neergezet.

de bekende me-to-we discussie :D
Ook prima, het proeft voor mij anders, zeker als dat het enige is waar je op reageert, terwijl het een dag geleden gepost is. Er worden nog heel veel berichten achteraan gepost, waar niet op gereageerd wordt.
Maar goed, ieder z'n gevoel. Als jullie het niet zo bedoelen heb ik het verkeerd begrepen.

Edit: die quote, ik schrijf toch ook dat je het niet allemaal met elkaar eens hoeft te zijn, ik vind de manier waarop het gebracht wordt wel een punt.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_167405789
Het leest een beetje als 'met gestrekt been erin'. Natuurlijk hoeft het geen kusjekroel te zijn en vaak wordt meedenken gewaardeerd. C'est le tone qui fait la musique..
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_167405963
LeSage, ik bedoelde mijn post niet als aanvallend, sorry als het wel zo overkomt :{ . Ik denk dat iedereen hier wel weet hoe irritant het is om ongevraagd advies te krijgen, en niemand het dus echt veroordelend bedoelt (tenminste, dat hoop ik).

Ik zei alleen dat ik het persoonlijk niet zou kunnen op die manier. Mijn ouders hebben het met ons altijd zo gedaan op die manier, maar ik merk gewoon dat ik daarin anders sta, en daardoor door mijn moeder wel eens als te verwennerig zal worden bestempeld. Maar vanavond hadden we dus even en gevalletje van moeilijk in slaap komen en ik merk dan dat er bij M veel onrust is en dat hij op die manier toch niet lekker in slaap zal vallen. Dus ik probeer er zoveel mogelijk aan te doen om hem in een rustige ontspannen stemming te krijgen. Als dat betekent uit bed halen en bij ons laten zitten, dan doe ik dat. Nou is M wel een supermakkelijke baby tot nu toe, dus ik kan niet zeggen hoe ik het gedaan zou hebben als slapen echt een issue was geweest...
pi_167406205
Ik las dit nieuwe topic en ik dacht: huh waar gaat dit over? Ik terug lezen en het gaat gewoon over mijn post :D

Ach ja jullie mogen er best van schrikken Uni en Buda. Ik ga er van uit dat iedereen het beste voor heeft met zijn of haar kleine plork.
:)
pi_167406281
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 22:42 schreef lunamatic het volgende:
LeSage, ik bedoelde mijn post niet als aanvallend, sorry als het wel zo overkomt :{ . Ik denk dat iedereen hier wel weet hoe irritant het is om ongevraagd advies te krijgen, en niemand het dus echt veroordelend bedoelt (tenminste, dat hoop ik).

Ik zei alleen dat ik het persoonlijk niet zou kunnen op die manier. Mijn ouders hebben het met ons altijd zo gedaan op die manier, maar ik merk gewoon dat ik daarin anders sta, en daardoor door mijn moeder wel eens als te verwennerig zal worden bestempeld. Maar vanavond hadden we dus even en gevalletje van moeilijk in slaap komen en ik merk dan dat er bij M veel onrust is en dat hij op die manier toch niet lekker in slaap zal vallen. Dus ik probeer er zoveel mogelijk aan te doen om hem in een rustige ontspannen stemming te krijgen. Als dat betekent uit bed halen en bij ons laten zitten, dan doe ik dat. Nou is M wel een supermakkelijke baby tot nu toe, dus ik kan niet zeggen hoe ik het gedaan zou hebben als slapen echt een issue was geweest...
Ik doelde ook niet zo op jouw reactie. Ik had niet het idee dat je iemand veroordeelde, maar je eigen manier aangaf.

Ik zou het persoonlijk namelijk ook niet zo aanpakken (vraag het me nog eens als we hier echte slaapissues zouden krijgen). S. slaapt nog steeds vaak op mijn armen in slaap en hij slaapt 's nachts uiteindelijk altijd tussen ons in.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_167406304
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 22:49 schreef Soof-87 het volgende:
Ik las dit nieuwe topic en ik dacht: huh waar gaat dit over? Ik terug lezen en het gaat gewoon over mijn post :D

Ach ja jullie mogen er best van schrikken Uni en Buda. Ik ga er van uit dat iedereen het beste voor heeft met zijn of haar kleine plork.
^O^ als jij het niet als vervelend ervaart, kan het hiermee ook klaar zijn denk ik.
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_167406417
quote:
17s.gif Op zaterdag 17 december 2016 22:26 schreef Budabuddumbam het volgende:
het ging toch niet om de poster maar om de folder, en iedereen vond ook iets van unihili en haar bezoekwensen. kreeg ze ook genoeg over haar heen, de mening was toen dat ze een hormonster was en compleet doorgeslagen. dat werd ook gewoon neergezet.

de bekende me-to-we discussie :D

[..]

Wat mij zo jeukt aan de term me-to-we is dat het suggereert dat de behoeftes van het kind ondergeschikt worden gemaakt aan die van de ouders. Dat ouders er alles aan gelegen zou zijn om zo min mogelijk last te hebben van hun baby en hun eigen leven voort te zetten. En dat deze ouders hun kinderen niet goed zouden lezen, communicatie zouden negeren en over de hele linie slechte intenties hebben met hun kind. Dat het zelfs zou ruiken naar een vleugje verwaarlozing.

Ik mis nuance en grijs in deze discussie. En respect voor andermans visie en het vertrouwen dat de ander ook het beste voorheeft met haar kind. En daarin ook autonoom mag handelen.

Ik herken mezelf niet in disrespectvol omgaan met andermans visie in deze of eerdere discussies.
pi_167406436
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 22:07 schreef LeSage het volgende:
Laatste bericht in de herhaling, omdat ik dit echt heel rot vind.

Goh, ik vind het prima dat niet iedereen het eens is over de manier van opvoeden, maar om zo respectloos te zijn over een mede-poster, het gaat mij echt te ver. Er wordt niet van jullie gevraagd om deze methode te gebruiken. Je mag gerust je eigen mening geven, maar iemand zo afvallen, is dat nou echt nodig?
Ik reageer echt alleen maar op de pdf he. Dat jij of wie dan ook er aanstoot aan neemt dat je dat uit eigen keuze opvolgt.. kan ik niks aan doen.
pi_167406440
Wat vooral opvallend is, is dat dezelfde soort posts en kritiek nu al zo'n 1000x voorbij zijn gekomen. Ja, er zijn mensen die geloven in zoiets als 'slaaptraining' waarbij je een kind voor korte of langere duur laat huilen. Ja, bij zo'n training wordt vaak aangeraden om het contact kort te houden en oogcontact te mijden. En ja, dat is in de ogen van sommige mensen barbaars en onmenselijk.

Het is nu denk ik wel duidelijk wat de verschillen van mening zijn en waarom dat elke keer weer in net andere bewoordingen moet worden gemeld, daarvan ontgaat mij het nut.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_167406519
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 december 2016 22:51 schreef nectarientje het volgende:

[..]

^O^ als jij het niet als vervelend ervaart, kan het hiermee ook klaar zijn denk ik.
Nouja ik reageer op een andere manier altijd in mijn hoofd houdend dat iedere baby en iedere ouder weer anders is. Uiteindelijk hebben we allemaal hetzelfde doel: onze wondertjes gelukkig en gezond zien opgroeien en of dat nou linksom of rechtsom is, dat is aan de ouder.
Als ik iets lees waar ik het niet mee eens ben reageer ik niet met OMG WAT ERG DIT KAN ECHT NIET. Ik denk dan meestal: Goh, kan, maar ik zou het anders doen. :)
:)
pi_167406529
Ik schrik gewoon weer dat een ziekenhuis dat aanraadt, kan ik niet aan wennen.
pi_167406627
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 22:58 schreef Unihipili het volgende:
Ik schrik gewoon weer dat een ziekenhuis dat aanraadt, kan ik niet aan wennen.
Gaat denk ik tegen je moedergevoel in of niet?
:)
pi_167406742
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2016 22:58 schreef Soof-87 het volgende:

[..]

Als ik iets lees waar ik het niet mee eens ben reageer ik niet met OMG WAT ERG DIT KAN ECHT NIET. Ik denk dan meestal: Goh, kan, maar ik zou het anders doen. :)
Een vrouw slaat haar man in elkaar, goh, kan, maar ik zou het anders doen.
Automobilist stapt dronken achter het stuur veroorzaakt ongeluk, goh, kan, maar ik zou het anders doen.
Bijvoorbeeld.
Het gaat me gewoon aan het hart, daarom reageer ik er zo op.

quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2016 23:00 schreef Soof-87 het volgende:

[..]

Gaat denk ik tegen je moedergevoel in of niet?
Ja.
pi_167406772
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2016 22:56 schreef Unihipili het volgende:

[..]

Ik reageer echt alleen maar op de pdf he. Dat jij of wie dan ook er aanstoot aan neemt dat je dat uit eigen keuze opvolgt.. kan ik niks aan doen.
Ik neem er aanstoot aan dat je een manier van opvoeden onderuit haalt, op een respectloze manier, met capslock aan. En het was niet persoonlijk tegen mij, maar ik hou niet zo van die manier van communiceren. Laat een ander in zijn waarde, ook op die manier kun je je mening geven.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_167406804
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 23:04 schreef LeSage het volgende:

[..]

Ik neem er aanstoot aan dat je een manier van opvoeden onderuit haalt, op een respectloze manier, met capslock aan. En het was niet persoonlijk tegen mij, maar ik hou niet zo van die manier van communiceren. Laat een ander in zijn waarde, ook op die manier kun je je mening geven.
In de PDF ook met caps lock. Is dat dan ook niet oké?
pi_167406824
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2016 23:03 schreef Unihipili het volgende:

[..]

Een vrouw slaat haar man in elkaar, goh, kan, maar ik zou het anders doen.
Automobilist stapt dronken achter het stuur veroorzaakt ongeluk, goh, kan, maar ik zou het anders doen.
Bijvoorbeeld.
Het gaat me gewoon aan het hart, daarom reageer ik er zo op.

[..]

Ja.
Hier past 1 smiley bij: :')
:)
pi_167406858
Het zou mijn manier ook absoluut niet zijn, maar hé ieder zijn ding.

Ik vind het wel opvallend dat Uni en Buda toevallig allebei reageren terwijl jullie weinig meer in dit topic te vinden zijn :)
pi_167406879
Maar goed, je bent het er denk ik niet mee eens. Denk ik dan hè. Oké dan. Laten we verder gaan.
:)
  zaterdag 17 december 2016 @ 23:13:09 #26
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_167407145
Ik mis in de folder gewoon wat dingen, als jij je er goed bij voelt is het helemaal prima.
Ik vind het een folder die teveel dingen verplicht en maar 1 kant belicht.
wel dingen zegt als 25 minuten laten huilen is prima, maar ook

Voor een baby is het belangrijk dat elke
verzorger, of dit nu een ouder,
verpleegkundige of pedagogisch medewerker
is, hem op dezelfde manier benadert en
troost. Verschillende manieren en
benaderingen zorgen voor verwarring en
stress.


En dan toch ook weer:

Lang huilen geeft echter stress, is schadelijk voor
de ontwikkeling en het hechtingsproces
tussen u en uw baby.


Ik vind het verdomde jammer dat ze geen andere voorbeelden aanhalen zoals je baby in een droomritme of wat andere boeken die hier op in gaan zonder te laten huilen.

En wat heb ik in godesnaam te maken met andere pedagogische medewerkers.
Mijn kinderen slapen prima op het kdv, bij oma en opa, logeerpartijtjes noem maar op.

Ik vind het echt een verschrikkelijke folder. Mijn laatste zin kon wel anders. :Y

Ik heb een hele trein rit gehad om bij te lezen :D En mijn drukke week is weer voorbij.
pi_167407193
Misschien zijn er overigens ook wel baby's die hier goed op reageren. De oma van mijn vriend (82) was hier laatst op bezoek en zij vertelde dat ze die methode al in de eerste week moest gebruiken van haar kraamzorg en dat het haar zo aan het hart ging. Dat zou helemaal tegen mijn gevoel ingaan.

Maar aan de andere kant denk ik ook wel eens dat dit blijkbaar dus ook al generaties lang goed gaat. Ik bedoel, ik ben nu ook niet heel ongelukkig omdat mijn moeder mij wel eens liet huilen als baby. Ik vind het altijd moeilijk om dit soort adviezen op waarde te schatten. Is er daadwerkelijk een longitudinale studie geweest die x aantal jaar na het wel of niet laten huilen kijkt wat het effect is? En is dat effect dan te wijten aan het wel of niet laten huilen of meer aan de hele opvoedingsstijl in het algemeen?

Het enige goede wat je volgens mij kunt doen is je gevoel volgen.
pi_167407204
Laten we het over iets anders hebben.
Bijvoorbeeld over dat mensen die denken dat M een jongetje is stom zijn }:| M is overduidelijk een meisje! }:| :+
pi_167407205
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2016 23:03 schreef Unihipili het volgende:

Een vrouw slaat haar man in elkaar, goh, kan, maar ik zou het anders doen.
Automobilist stapt dronken achter het stuur veroorzaakt ongeluk, goh, kan, maar ik zou het anders doen.
Bijvoorbeeld.
Het gaat me gewoon aan het hart, daarom reageer ik er zo op.
Bijvoorbeeld.. :o . Maak jij nu serieus een vergelijking met mishandeling en met het veroorzaken van een dodelijk ongeluk? :D .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_167407314
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 23:14 schreef Miezziej het volgende:
Laten we het over iets anders hebben.
Bijvoorbeeld over dat mensen die denken dat M een jongetje is stom zijn }:| M is overduidelijk een meisje! }:| :+
Hahaha, zo irritant ja! 'Och, wat is ZE mooi'. En altijd toevallig op de dag dat hij helemaal in het blauw is, met gel in z'n haren en zijn jongensschoenen aan. :')
Mijn reactie is inmiddels: 'Ja, bedankt'
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 17 december 2016 @ 23:17:56 #31
269689 crew  Viv
pi_167407324
Ik vind het raar dat die pdf geen onderscheid maakt tussen de verschillende soorten huiltjes. Soms laten we ZZ wel een paar minuten zachtjes mopperen, maar in andere gevallen gaan we juist snel sussen voordat ze over haar toeren is (en dus weer klaarwakker).
  zaterdag 17 december 2016 @ 23:18:05 #32
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_167407329
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 23:14 schreef Miezziej het volgende:
Laten we het over iets anders hebben.
Bijvoorbeeld over dat mensen die denken dat M een jongetje is stom zijn }:| M is overduidelijk een meisje! }:| :+
ze denken bijna altijd dat F een meisje is.. en bij mijn meid was het idd andersom.
pi_167407377
quote:
2s.gif Op zaterdag 17 december 2016 23:14 schreef Franny_G het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld.. :o . Maak jij nu serieus een vergelijking met mishandeling en met het veroorzaken van een dodelijk ongeluk? :D .
Ja, met gesuggereerde slechte intenties.
  zaterdag 17 december 2016 @ 23:21:07 #34
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_167407450
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 23:17 schreef ViviRAWRS het volgende:
Ik vind het raar dat die pdf geen onderscheid maakt tussen de verschillende soorten huiltjes. Soms laten we ZZ wel een paar minuten zachtjes mopperen, maar in andere gevallen gaan we juist snel sussen voordat ze over haar toeren is (en dus weer klaarwakker).
ook leggen ze niet goed uit wat een pauze is, na elke pauze gaat het weer opnieuw in.
Is dat 30 seconde of 1 minuut, zo kan je dus op 30 minuten zitten zonder dat je bent langs geweest.
pi_167407555
quote:
17s.gif Op zaterdag 17 december 2016 23:13 schreef Budabuddumbam het volgende:
Ik mis in de folder gewoon wat dingen, als jij je er goed bij voelt is het helemaal prima.
Ik vind het een folder die teveel dingen verplicht en maar 1 kant belicht.
wel dingen zegt als 25 minuten laten huilen is prima, maar ook

Voor een baby is het belangrijk dat elke
verzorger, of dit nu een ouder,
verpleegkundige of pedagogisch medewerker
is, hem op dezelfde manier benadert en
troost. Verschillende manieren en
benaderingen zorgen voor verwarring en
stress.


En dan toch ook weer:

Lang huilen geeft echter stress, is schadelijk voor
de ontwikkeling en het hechtingsproces
tussen u en uw baby.


Ik vind het verdomde jammer dat ze geen andere voorbeelden aanhalen zoals je baby in een droomritme of wat andere boeken die hier op in gaan zonder te laten huilen.

En wat heb ik in godesnaam te maken met andere pedagogische medewerkers.
Mijn kinderen slapen prima op het kdv, bij oma en opa, logeerpartijtjes noem maar op.

Ik vind het echt een verschrikkelijke folder. Mijn laatste zin kon wel anders. :Y

Ik heb een hele trein rit gehad om bij te lezen :D En mijn drukke week is weer voorbij.
Ja dat van geen oogcontact maken doe ik niet bv. ook niet hoor. Als hij naar me kijkt, moet ik terug kijken :D Heb hem gisteren ook even er uit gehaald en geknuffeld, maar daarna er weer in gelegd en toen was het binnen 3 minuten stil. Maar dat van om de vijf minuten even naar binnen wippen en zachtjes al liggend troosten vind ik mooi. En het aanleren van zelf wakker in slaap vallen ook. Ach het is even zoeken of dit past.
:)
pi_167407585
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 23:17 schreef ViviRAWRS het volgende:
Ik vind het raar dat die pdf geen onderscheid maakt tussen de verschillende soorten huiltjes. Soms laten we ZZ wel een paar minuten zachtjes mopperen, maar in andere gevallen gaan we juist snel sussen voordat ze over haar toeren is (en dus weer klaarwakker).
Heb je een punt!
:)
pi_167407629
quote:
17s.gif Op zaterdag 17 december 2016 23:21 schreef Budabuddumbam het volgende:

[..]

ook leggen ze niet goed uit wat een pauze is, na elke pauze gaat het weer opnieuw in.
Is dat 30 seconde of 1 minuut, zo kan je dus op 30 minuten zitten zonder dat je bent langs geweest.
Ja en bij die dingen waarvan ik twijfel wat ze bedoelen, handel ik op mijn moedergevoel.
:)
  zaterdag 17 december 2016 @ 23:31:25 #38
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_167407827
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2016 23:23 schreef Soof-87 het volgende:

[..]

Ja dat van geen oogcontact maken doe ik niet bv. ook niet hoor. Als hij naar me kijkt, moet ik terug kijken :D Heb hem gisteren ook even er uit gehaald en geknuffeld, maar daarna er weer in gelegd en toen was het binnen 3 minuten stil. Maar dat van om de vijf minuten even naar binnen wippen en zachtjes al liggend troosten vind ik mooi. En het aanleren van zelf wakker in slaap vallen ook. Ach het is even zoeken of dit past.
Maar dit is ook wat het voor mij zo anders maakt, jij kiest er iets uit en test.
En zoals je zelf zegt vertrouw je op je moeder gevoel en kijkt wat werkt. Maar er zijn dus ook ouders die compleet de weg kwijt raken.
Die alles goed willen doen, die dan een folder als deze onder ogen krijgen en maar blijven doorbikkelen want

Voor een baby is het belangrijk dat elke
verzorger, of dit nu een ouder,
verpleegkundige of pedagogisch medewerker
is, hem op dezelfde manier benadert en
troost. Verschillende manieren en
benaderingen zorgen voor verwarring en
stress.

En het is denk ik maar 1 ding wat stress geeft en dat is als een ouder verschillende dingen blijft proberen, en alles maar half doet. Kies je weg en volg die weg! Maar ik zie dus al die moeder die om hulp vraagt en dit doet tegen heug en meug in. want dat moet. anders geef ik stress.

Als die moeder uiteindelijk wel gelukkig is met troosten of wat dan ook dan is dat ook prima.
En dan heeft mevrouw de pedagogisch medewerker lekker pech. :+

Voor een ziekenhuisfolder vind ik dat er veel meer duidelijkheid in moet.
En bronnen, boeken, info naar meer voor als dit toch je ding niet is.
pi_167408185
Ben ook wel van het inlezen. :Y Vandaag toevallig zo'n Rapleyboek gekregen over het eten aanbieden straks.

Oh hapjes geven straks O+
:)
  zaterdag 17 december 2016 @ 23:45:02 #40
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_167408340
Er is ook een hele grote rapley fb groep.

Ik vind de eerste hapjes leuk, maar het extra badderen, schrobben, schoonmaken enzo dat mag nog wel even wegblijven
pi_167408445
quote:
17s.gif Op zaterdag 17 december 2016 23:45 schreef Budabuddumbam het volgende:
Er is ook een hele grote rapley fb groep.

Ik vind de eerste hapjes leuk, maar het extra badderen, schrobben, schoonmaken enzo dat mag nog wel even wegblijven
Zal eens even neuzen daar.
:)
pi_167409664
quote:
2s.gif Op zaterdag 17 december 2016 23:14 schreef Franny_G het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld.. :o . Maak jij nu serieus een vergelijking met mishandeling en met het veroorzaken van een dodelijk ongeluk? :D .
Dodelijk verzin je er zelf bij ;).

Verder sluit ik me aan bij Buda haar laatste uitgebreide post
quote:
17s.gif Op zaterdag 17 december 2016 23:31 schreef Budabuddumbam het volgende:

[..]



[ Bericht 11% gewijzigd door Unihipili op 18-12-2016 00:39:07 ]
pi_167411680
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2016 00:33 schreef Unihipili het volgende:

[..]

Dodelijk verzin je er zelf bij ;).

Verder sluit ik me aan bij Buda haar laatste uitgebreide post

[..]

Oké dan!
:)
pi_167411704
Unihipili, ik zou echt hulp zoeken als ik jou was. Blijkbaar heb je zelf zo'n nare jeugd gehad dat je allemaal dingen daaruit wilt voorkomen, koste wat kost. Maar je gaat wel heel erg ver in wat in jouw beleving allemaal schadelijk is. Het ene kind mocht wel bij zijn ouders in bed slapen, het andere niet, maar in een liefdevolle omgeving maakt dat echt niet het verschil. Er zijn vele wegen die naar Rome leiden, vele manieren waarop een kind tot een gelukkige, zelfstandige volwassene zal opgroeien.
pi_167411760
Dat over dat oogcontact is ook iets waar je gewoon je gevoel in kunt volgen. Ik vind dat advies zo slecht nog niet eerlijk gezegd, maar het hangt wel af van hoe oude de baby is, wat voor huilen het is, etc...

Ik heb mijn babies nooit echt laten huilen, maar als ik ze in bed leg is het wel klaar met de dag, zeg maar. Op dit moment betekent dat bij C van bijna 6 mnd, dat ik haar met kusjes en aaitjes ed in bedje leg en vervolgens met mijn oudste dochter ernaast in het grote bed lig te kletsen/ lezen/... tot ze slaapt. Ze ligt soms echt tegen ons te kletsen, maar de geef ik de oudste echt de instructie om haar geen aandacht te geven, zodat ze zich voor ons afsluit en gaat slapen. Als ze gaat huilen, geef ik haar haar speentje terug, zonder haar verder echt aandacht te geven. Werkt heel goed, ze gaat eigenlijk altijd heel lekker slapen zo zonder dat ik haar echt heb hoeven laten huilen ofzo.

De laatste tijd ga ik steeds vaker gewoon weg als ik haar in bed leg. Af en toe moet ik dan even terug voor een speentje of een extra kusje (zonder al teveel oogcontact of directe aandacht). En het lijkt erop dat ze net zo'n fijne slaper wordt als haar broer en zus zijn. En deels zit dat misschien in het kind (de kunst om te slapen), maar deels is dat toch ook gewoon iets wat ze moeten leren, en wat je ze (meestal) kunt leren. In mijn ogen dus ook door bv geen echt oogcontact meer te maken.

Dat laatste gaat over de avond trouwens. Overdag ga ik altijd meteen weg en gaat ze altijd gewoon zonder één huiltje slapen.

[ Bericht 3% gewijzigd door groofskendezoveelste op 18-12-2016 11:09:44 ]
pi_167411770
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2016 00:33 schreef Unihipili het volgende:

[..]

Dodelijk verzin je er zelf bij ;).

Verder sluit ik me aan bij Buda haar laatste uitgebreide post

Jij komt zelf met die 'voorbeelden' en dan ben ik degene die iets verzint?
Dat lijkt me verder geen voer voor discussie meer, je standpunt is mij nu wel helder en het komt op mij dogmatisch over. Dat is lastig als je te maken hebt met mensen die er net of heel anders in staan dan jij en het zou in ieder geval netjes zijn om dan niet iedere keer jouw eigen dogma's zo op anderen te projecteren. Het heeft geen enkele zin, behalve dat het heel veroordelend over komt steeds.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  zondag 18 december 2016 @ 09:12:51 #47
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_167411895
Ik vind het advies idd ook niet zo slecht. Ook al ben ik geen voorstander van laten huilen (van de week voor het eerst gedaan, en zoals ik altijd al gedacht heb, het werkt niet bij haar, ze valt niet vanzelf in slaap).

Het leren in het bedje slapen heb ik zo gedaan; in bed leggen en bij elk huiltje teruggaan, zeggen dat ze kan gaan slapen en dat mama in de buurt is. Alleen bij echte paniek eruit halen en troosten, maar altijd weer terug leggen. Als ze me soms 5/6x 'terug liet komen' dan zei ik laatste paar keren idd niets. Speen in d'r mond, aai over d'r bol en weer weglopen. De eerste paar weken moest ik echt wel regelmatig terug en nu eigenlijk nooit meer.
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
  zondag 18 december 2016 @ 09:14:12 #48
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_167411907
LeSage; wat een mooie blauwe kijkers! Ik dacht eerst dat ik naar 2 verschillende jochies zat te kijken..

Groof; hoe is het met jou? Bijna kerstvakantie? :s)
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_167411928
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 08:28 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Unihipili, ik zou echt hulp zoeken als ik jou was. Blijkbaar heb je zelf zo'n nare jeugd gehad dat je allemaal dingen daaruit wilt voorkomen, koste wat kost. Maar je gaat wel heel erg ver in wat in jouw beleving allemaal schadelijk is.
+1
Niet naar bedoelt, maar volgens mij heb je echt issues waar je wel wat hulp bij kunt gebruiken.
pi_167411929
LeSage, prachtig kind inderdaad, ik zag de foto's gisteren O+ .

Hier alles goed ^O^ , de rust lijkt weder te keren, ik hoef nu twee dagen niks te doen, echt niks :o, alleen maar gezellige sociale dingen. En dat contrast is groot, als je kijkt naar de laatste weken waarin ik elke minuut moest gebruiken om alles voor elkaar te krijgen. Maar heerlijk dus!
pi_167411949
En inderdaad LeSage, wat een mooi kind en echt zo groot al! O+ :o
pi_167411999
Ik vind het juist wel interessant om de verschillen te lezen. Merk je toch echt dat elk kind ook weer anders reageert.
Wij slapen nog met M tussen ons in. In haar eigen ledikant zal vast ook wel lukken maar daar hebben wij op dit moment nog geen behoefte aan. Het is ook zo gezellig samen wakker worden O+ Misschien als ze gaat rollen of kruipen dat het dan anders voelt, we shall see :+

Ik zag mooie foto's van LeSage O+

En nog even reageren op het vorige topic, klopt Arja, dat heb ik ook. Sinds ik werk vind ik het allemaal wat lastiger. In de ochtend is het ook zo'n race tegen de klok en dat werkt niet als je nog in zombie mode staat :') :P
pi_167412422
Ik heb het idee dat onze M er aan toe is om niet meer in de cosleeper te slapen... De laatste paar dagen draait hij zich echt van mij weg om in slaap te vallen, terwijl hij eerder nog lekker tegen me aan kroop. Dit vind ik stiekem helemaal niet zo'n leuke mijlpaal, vind het nog veel te gezellig met hem naast me.

En we hebben een primeur. M heeft voor het eerst in zijn leven een hele week doorgeslapen (lees: van 23.30- 5.30). Eerder deed hij dat wel eens een paar nachtjes, maar dan ook weer een paar nachtjes niet. Ik heb me in lange tijd niet zo uitgerust gevoeld. Beetje jammer dat ik halverwege de week er nog wel een keer midden in de nacht uit moest omdat de hond had overgegeven, maar soit.
pi_167412690
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2016 14:09 schreef Burdie het volgende:
Is het echt gillen, Sara? Want bij mijn baby zijn dat krampjes.
Nee echt gillen niet. Het klinkt ook anders dan de "kramp-huiltjes". Het wordt wel gillen als we er niet meteen mee gaan rondstappen, maar dat vermijden we.

quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2016 14:27 schreef Mies_poes het volgende:
Het zou idd huilen van vermoeidheid kunnen zijn. Bij ons is dat huiltje wel makkelijk te onderscheiden van andere huiltjes. Het helpt hier om bij de eerste tekenen van vermoeidheid haar in slaap te sussen. Ze geeft dan ook makkelijker toe aan de slaap dan als ze eerst moet huilen.
Wij hebben de verschillende huiltjes goed leren onderscheiden dankzij de app van Dunstan babytaal.
Dat vind ik bij mijn zoontje dus moeilijk. Soms lukt het me om te zien wanneer hij moe wordt, maar soms is het echt een overschakeling in één seconde, van "vrolijk en blij" (maar niet overactief ofzo) naar "wenen en gapen"... En vervolgens dikwijls ook in één seconde van "wenen en gapen" naar "slapen". In z'n oogjes wrijven ofzo heb ik ook al op gelet, maar ik zie het dus niet.

quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 14:58 schreef Amsel het volgende:
Hier moet er ook altijd even kort en hard gehuild worden voor het in slaap vallen. Dan doezelt hij weg in onze armen, maar moet opeens even heel hard huilen, en valt vervolgens als een blok in slaap. (En ja, hij valt dus altijd in onze armen in slaap. Op de crèche lukt het hen prima zelf in z'n wiegje, maar als wij er zijn moet hij bij man of bij mij liggen anders lukt het hem niet O+ )

Dat klinkt gelijkaardig!

Na gisteren ben ik nog meer overtuigd dat het echt is van vermoeidheid en/of prikkels verwerken. Gisterenavond deed hij het ook eventjes, vlak voor het slapengaan. De ene moment lag hij nog vrolijk naast mij in bed, vervolgens wil ik hem nog even de bost geven en begint hij uit het niks te huilen. We stappen ermee rond en binnen de minuut viel hij als een blok in slaap. Hij heeft dan ook supergoed doorgeslapen.

Overdag moet hij de laatste tijd dus ook altijd in onze armen in slaap vallen, maar 's nachts slaapt hij wel erg goed. Na de nachtvoeding leg ik hem weg en valt hij meteen terug in slaap. Gisteren viel hij overdag ook een aantal keer aan mijn borst in slaap, dat was ook even geleden.

quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2016 19:02 schreef Nazil het volgende:

L huilt ook vaak even heel hard voordat hij in slaap valt. Er kan een halve seconde tussen huilen en slapen in zitten.

Dat inderdaad ja.
quote:
1s.gif [b]Op zaterdag 17 december 2016 19:53
Saarah hier wordt er ook wel eens heel hard gehuild als Stijn te moe is. Vooral savonds gebeurt dat nog wel eens. Vooral de afgelopen week :7 zal die volle maan wel zijn geweest.

Ik vind het vooral gek dat hij het voordien nooit deed en nu de laatste week/2 weken plots wel. Maar blijkbaar is het toch redelijk normaal :)

Dank jullie voor jullie antwoorden! Ben "blij" dat het voor anderen toch herkenbaar is.
pi_167412875
Bij emmy was het toen ze kleiner was ook moeilijker om signalen te zien van vermoeidheid, maar nu is ze steeds duidelijker en makkelijker te lezen. En zo niet dan probeer ik haar ruwweg voor elke 2 uur dat ze wakker is naar bed te brengen en soms lukt dat wel en soms niet
pi_167413553
Voor de bevalling dacht ik echt dat mensen zeurden als het om prikkels ging enzo. Ik kom daar helemaal op terug :')
:)
pi_167414287
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2016 09:17 schreef Mies_poes het volgende:

[..]

+1
Niet naar bedoelt, maar volgens mij heb je echt issues waar je wel wat hulp bij kunt gebruiken.
Niet naar bedoeld maar misschien zou je zelf ook wat hulp kunnen krijgen zodat je minder onzeker in het leven staat en meer je eigen waarheid durft uit te spreken :*.
pi_167414452
Omg :')

S groeit te snel. Ik heb zoveel leuke kleertjes en hij kan ze maar kort aan /fwp
Gelukkig spuugt ie regelmatig :D

Maar ik kwam voor een James update. Hoe gaat het gm?
pi_167414474
... en in de mensen een welbehagen >:O
pi_167414484
Razz, haha, wat ben je aan het doen? Aan het zingen?
pi_167414543
Iets met vrede op aarde. En in dit topic. Enzo.
pi_167414548
Haha Razz 😂
pi_167414598
quote:
18s.gif Op zondag 18 december 2016 12:41 schreef Razztwizzle het volgende:
Iets met vrede op aarde. En in dit topic. Enzo.
Gheghe, ik begreep je intentie :* .
  zondag 18 december 2016 @ 12:54:24 #64
335643 faptist
Maakt fouten
pi_167414787
Hallo moderator, ben je er nog?

*ontlurkt*
Ik lees vaak mee. Post erg weinig, want ik hoor in het dreumestopic thuis, maar allemachtig dames.
Waar is de vriendelijkheid gebleven?

Uni.. nog wat..
je overschreeuwt. Je opmerkingen zijn ongenuanceerd. Hard. VreselijkZwart -wit. Vandaar dat ik vind dat ik dit wel mag zeggen; doe eens normaal! Laat een ander in zijn waarde.

** kwam eigenlijk posten om te Gm een hart onder de riem te steken.
Meid, wat krijgen jullie het voor de kiezen. Hebben jullie weer om net bij die 0,5% te zitten waar het zich zo in uit. Ik wens j. het allerbeste!
Wat een mooie foto trouwens van jullie samen. *;
pi_167415510
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 12:28 schreef Unihipili het volgende:

[..]

Niet naar bedoeld maar misschien zou je zelf ook wat hulp kunnen krijgen zodat je minder onzeker in het leven staat en meer je eigen waarheid durft uit te spreken :*.
Hahaha pannenkoek. Geen idee wat je bedoelt met eigen waarheid uitspreken, want als er iemand eerlijk is dan ben ik het wel :D Het boeit me ook vrij weinig eigenlijk.
De waarheid is moeilijk om onder ogen te komen, snap ik ook wel :*

En die hulp krijg ik. Ik wel :)
  zondag 18 december 2016 @ 13:33:29 #66
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_167415517
Ik lurk hier ook af en toe mee om te kijken naar jullie klein mooikes en kan me dan niet indenken dat die van mij ooit zo klein geweest zijn :-).

Eerder heb ik me ook al eens uitgesproken over de lompheid van Uni en hier valt netjes gezegd echt mijn mond van open. Wat ben jij een uitermate onprettig persoon in geschreven vorm.

GM sterkte met James en hopelijk snel weer wat meer stapjes vooruit. X
If you can dream it, you can do it...
pi_167415742
Gaat het eigenlijk altijd zo in het babytopic of is het wat van de laatste tijd? :P

Ik ben verkouden en soms klinkt mijn stem best raar en dan zie je M echt kijken van :? :')
En met sliep ze en moest ik heel hard niezen en schrok ze wakker ;(
  zondag 18 december 2016 @ 13:45:38 #68
149959 SQ
snelle trees
pi_167415808
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2016 12:54 schreef faptist het volgende:
Hallo moderator, ben je er nog?

*ontlurkt*
Ik lees vaak mee. Post erg weinig, want ik hoor in het dreumestopic thuis, maar allemachtig dames.
Waar is de vriendelijkheid gebleven?

Uni.. nog wat..
je overschreeuwt. Je opmerkingen zijn ongenuanceerd. Hard. VreselijkZwart -wit. Vandaar dat ik vind dat ik dit wel mag zeggen; doe eens normaal! Laat een ander in zijn waarde.

** kwam eigenlijk posten om te Gm een hart onder de riem te steken.
Meid, wat krijgen jullie het voor de kiezen. Hebben jullie weer om net bij die 0,5% te zitten waar het zich zo in uit. Ik wens j. het allerbeste!
Wat een mooie foto trouwens van jullie samen. *;
wat verwacht je dat ik ga modereren dan? Ik vind het ook verwonderlijk dat het hier de laatste tijd zo hard gespeeld wordt, maar niemand overschrijdt hier regels ofzo.
disclaimer
  zondag 18 december 2016 @ 14:03:12 #69
335643 faptist
Maakt fouten
pi_167416156
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2016 13:45 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

wat verwacht je dat ik ga modereren dan? Ik vind het ook verwonderlijk dat het hier de laatste tijd zo hard gespeeld wordt, maar niemand overschrijdt hier regels ofzo.
Pfoeh. Ja. Weet ik eigenlijk ook niet, maar vind het al een geruststelling dat je mee kijkt :*
  zondag 18 december 2016 @ 14:09:00 #70
149959 SQ
snelle trees
pi_167416262
Tuurlijk. Mijn mod-oog is overal 8-)
disclaimer
pi_167416627
Ik vind het wel typisch dat ik geen mening over een methode mag hebben maar jullie wel mij persoonlijk mogen veroordelen. Iets met dubbele standaarden.

quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2016 13:33 schreef Mies_poes het volgende:

[..]

Hahaha pannenkoek. Geen idee wat je bedoelt met eigen waarheid uitspreken, want als er iemand eerlijk is dan ben ik het wel :D Het boeit me ook vrij weinig eigenlijk.
De waarheid is moeilijk om onder ogen te komen, snap ik ook wel :*

En die hulp krijg ik. Ik wel :)
Je snapt echt duidelijk niet wat ik bedoel nee. Fijn dat je dat inziet. Nu alleen nog de aannames wegfilteren.
pi_167416676
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 14:29 schreef Unihipili het volgende:
Ik vind het wel typisch dat ik geen mening over een methode mag hebben maar jullie wel mij persoonlijk mogen veroordelen. Iets met dubbele standaarden.

[..]

Je snapt echt duidelijk niet wat ik bedoel nee. Fijn dat je dat inziet. Nu alleen nog de aannames wegfilteren.
Ja dat is precies wat iedereen zegt hier: je mag geen mening hebben.

Klopt.
:)
pi_167416707
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 14:29 schreef Unihipili het volgende:
Ik vind het wel typisch dat ik geen mening over een methode mag hebben maar jullie wel mij persoonlijk mogen veroordelen. Iets met dubbele standaarden.
Je mag prima een mening hebben, het is alleen de toon die de muziek maakt. Je reactie is op z'n zachtst gezegd nogal heftig, zoals zo vaak. Als je zo gereageerd had op iets wat ik met al mijn moederliefde doe, was ik toch flink gaan twijfelen aan mezelf (ja onzeker en bla, maar de meeste zijn hier net pas mama en dus ook vaak onzeker).
Overigens bedoelde ik mijn post oprecht goed. Jammer dat je er meteen van flipt en er nare dingen van gaat roepen.
pi_167416726
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 14:29 schreef Unihipili het volgende:
Ik vind het wel typisch dat ik geen mening over een methode mag hebben maar jullie wel mij persoonlijk mogen veroordelen. Iets met dubbele standaarden.

[..]

Je snapt echt duidelijk niet wat ik bedoel nee. Fijn dat je dat inziet. Nu alleen nog de aannames wegfilteren.
Wat bedoel je dan in godsnaam? :') ben nu wel benieuwd.
Laten we het lekker persoonlijk maken. Gek mens.
pi_167416805
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2016 13:45 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

wat verwacht je dat ik ga modereren dan? Ik vind het ook verwonderlijk dat het hier de laatste tijd zo hard gespeeld wordt, maar niemand overschrijdt hier regels ofzo.
zullen wij over een maand of 3 ff gezellig komen doen *;
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  zondag 18 december 2016 @ 14:41:22 #76
149959 SQ
snelle trees
pi_167416853
Oh, ik wil hier nu ook best gezellig doen hoor c_/
disclaimer
pi_167416880
Ik ben ook voor gezellig doen hoor ;( maar ook voor mezelf verdedigen.
pi_167416928
Speaking of gezellig:

Net met baby en kerel naar de stad gewandeld en daar een dik broodje carpaccio gegeten. Baby wilde ook even uit de bak en heeft z'n ogen uitgekeken naar het winkelende publiek. En heel veel aaaaa O+ en oooohs O+ gekregen.

Mooie momenten zijn dat. En nu doet hij al een half uur een trein na: Hoehoeeehoeeee. Zonder 'r' er achter gelukkig.
:)
  zondag 18 december 2016 @ 14:49:27 #79
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_167417020
Aaaahh hebben we weer een rel ja? O+

Ik zwaai even vanuit het regenachtige Spanje :W het stortregent hier al de hele dag en de komende dagen wordt het niet beter. Pas dinsdag als we weer vertrekken. Zijn bij mijn schoonouders :) vlucht gisteravond ging super, beide kids waren heel lief.

Amsel gefeliciteerd met je nieuwe baan! *O*

En gm ik kan niet veel meer dan jullie veel sterkte wensen. Fijn dat je hem vast kon houden maar wat naar om te lezen dat het nog niet zo goed gaat. Arm mannetje ;( ik denk aan jullie :*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_167417149
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2016 14:41 schreef Stormqueen het volgende:
Oh, ik wil hier nu ook best gezellig doen hoor c_/
Okeeeeee *O*
GM sterkte ;( :*
Soof wat goed van de trein nadoen (en carpaccio, oooooh zin in!)
Chanty balen van t weer... Helemaal omdat je nu verplicht binnen moet blijven -O-
Nou mies kom maar op met je zelfverdediging *O*
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  zondag 18 december 2016 @ 14:57:14 #81
149959 SQ
snelle trees
pi_167417216
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 14:46 schreef Soof-87 het volgende:
Speaking of gezellig:

Net met baby en kerel naar de stad gewandeld en daar een dik broodje carpaccio gegeten. Baby wilde ook even uit de bak en heeft z'n ogen uitgekeken naar het winkelende publiek. En heel veel aaaaa O+ en oooohs O+ gekregen.

Mooie momenten zijn dat. En nu doet hij al een half uur een trein na: Hoehoeeehoeeee. Zonder 'r' er achter gelukkig.
disclaimer
pi_167417270
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2016 14:38 schreef tombolafan het volgende:

[..]

zullen wij over een maand of 3 ff gezellig komen doen *;
I'm in. ^O^
pi_167417283
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 14:58 schreef Cygne het volgende:

[..]

I'm in. ^O^
jaaaaaaa O+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_167417332
Vreeeeeeede op aaaaaarde vreeeheeede op aaarde... :D

Anyway James heeft nu dus antibiotica voor longontsteking en dat lijkt goed aan te slaan. En ik ben net even nieuwe kleren wezen kopen voor hem. Overslagshirts want de rest kan niet aan door de beademing en toestanden. En weer even met mn man tijd gespendeerd.

O+
S. 2014
J. 2016
pi_167417769
quote:
Dat ja :D

Maar dan schattiger :+
:)
pi_167417875
Ik lurk hier ook voor de James-updates. En nu ook maar weer voor het relletje, wat een gezelligheid :')

Maargoed, wil GM veel sterkte wensen. Wat fijn dat je hem eindelijk weer vast hebt kunnen houden O+ . Ook fijn dat D ab aanslaat, hopelijk komt er nu echt in stijgende lijn in! :*
pi_167418180
Hoe O+ leuk die geluiden hè. Tas doet nu een soort "Taitaiiiii... taitaiiiii taiiii", het klinkt eigenlijk precies zo:


Dus nu roepen we hier de hele dag allemaal 'Nighttiiiime... daytiiiime.." en Tas heeft de grootste lol O+

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2016 15:37:46 ]
pi_167418226
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2016 15:37 schreef Razztwizzle het volgende:
Hoe O+ leuk die geluiden hè. Tas doet nu een soort "Taitaiiiii... taitaiiiii taiiii", het klinkt eigenlijk precies zo:


Dus nu roepen we hier de hele dag allemaal 'Nighttiiiime... daytiiiime.." en Tas heeft de grootste lol O+
:D !!!
:)
pi_167420707
Gm fijn dat het aanslaat!

Nationale niet-slapendag hier. Volgens mij zit hij niet lekker in z'n vel. Makes two of us.
pi_167420858
Fijn dat de antibiotica lijkt aan te slaan GM! Hoe gaat het met Saar?

M slaapt ook moeilijk vandaag. Sowieso is ze met overdag slapen niet de makkelijkste maar vandaag heeft ze er helemaal geen zin in :')
Ik dacht trouwens dat ik de poep-tot-nek situatie overgeslagen had. Nope :') M vond dat wel leuk, alsof ze me aan het uitlachen was :{w
pi_167420972
Ik denk dat ik het baby topic straks maar over sla ofzo.. 8)7

Gm beterschap gewenst met je kleine man!
pi_167421213
quote:
11s.gif Op zondag 18 december 2016 17:13 schreef Logician2.0 het volgende:
Ik denk dat ik het baby topic straks maar over sla ofzo.. 8)7

Gm beterschap gewenst met je kleine man!
dan kom je ze bij de dreumesen wel tegen :D
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_167421289
quote:
11s.gif Op zondag 18 december 2016 17:13 schreef Logician2.0 het volgende:
Ik denk dat ik het baby topic straks maar over sla ofzo.. 8)7

Gm beterschap gewenst met je kleine man!
Je kunt ons niet ontlopen })
  zondag 18 december 2016 @ 17:26:02 #95
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_167421365
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 11:37 schreef Soof-87 het volgende:
Voor de bevalling dacht ik echt dat mensen zeurden als het om prikkels ging enzo. Ik kom daar helemaal op terug :')
+1
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_167421604
wtf is me-to-we trouwens? Is dat goed, of slecht, en wat houdt het in? Ik kom wel een site tegen maar daar word ik niet veel wijzer van :')
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  zondag 18 december 2016 @ 17:33:22 #97
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_167421675
Over het dat je kind altijd moet troosten. Het is allemaal geen exacte wetenschap, dingen zijn vaak niet onderzocht.

Je kan ook het volgende verhaal verzinnen:
Baby is vreselijk moe, zo moe dat ze er van moet huilen. Al die prikkels van vandaag ik wil nu eindelijk slapen *huil*.
Oh daar is mama, oh ik wil contact met mama *huil* Mama pakt mij op, oh wat fijn bij mama. Ik ben wel moe maar nu ga ik rustig bij mama liggen, doe mijn ogen wel dicht, ,maar val niet diep in slaap. Mama is immers in de buurt daar wil ik zo graag contact mee, ook al ben ik moe. Hey wacht nou legt mama mij terug nu ben ik nog steeds moe en gaat mama ook nog eens weg *huil*. Ik wil wel slapen maar mama is volgens mij nog in de buurt *huil*
Oh daar komt mama weer, dat is leuk, dan word ik weer wat meer wakker. Oh oh wat ben ik moe *valt in slaap* Oh mama gaat lopen, ik kan niet echt diep slapen zo.
Die arme baby slaapt uren niet diep, omdat ze steeds op de schoot wordt genomen in plaats van lekker rustig stil in donker bedje alleen..

Wat ik hiermee wil aangeven is natuurlijk niet dat het verkeerd is om je baby te troosten. Maar dat je niet kan weten wat het allerbeste is en echt oneindig veel interpretaties uit je duim kan zuigen. Daarbij zal het per baby verschillen.

Ik ben bang dat er geen exact antwoord is en elke moeder en vader het voor zichzelf moet uitzoeken.
Dat geld natuurlijk niet alleen voor slapen, maar voor alles zo'n beetje.
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_167421716
Volgens mij iets van dat je je kind ziet als accessoire die zich vooral naar jouw schema moet aanpassen.
Correct me if wrong :7
  zondag 18 december 2016 @ 17:34:52 #99
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_167421753
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 17:31 schreef tombolafan het volgende:
wtf is me-to-we trouwens? Is dat goed, of slecht, en wat houdt het in? Ik kom wel een site tegen maar daar word ik niet veel wijzer van :')
Dat je baby een beetje in jouw leven laat passen en je baby zich soms dus zal moeten aanpassen. In plaats van dat je alles laat vallen voor je baby.
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_167421822
Ik was lunchen en borrelen met 3 vriendinnen en heb echt in geen tijden zo gelachen. Tranen over de wangen en kaak-kramp, heerlijk.

Om dan weer thuis te komen bij mijn al even zo vrolijke baby die geniet van haar potje peer en het potje er bijna bij op wil vreten, al trappelend. Ze is echt zo veel actiever en ondernemender ineens. En die geluidjes zijn zo schattig. En ze slaapt zonder protest (fok-wet rot op!)
pi_167421925
Wat lief Arja O+
pi_167422791
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 17:34 schreef Angst het volgende:

[..]

Dat je baby een beetje in jouw leven laat passen en je baby zich soms dus zal moeten aanpassen. In plaats van dat je alles laat vallen voor je baby.
ah ok. Maar dat doet iedereen toch wel in zekere mate? :@
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_167423012
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2016 18:06 schreef tombolafan het volgende:

[..]

ah ok. Maar dat doet iedereen toch wel in zekere mate? :@
Als ik jou was zou ik nu incognito over straat gaan :+
pi_167423045
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2016 18:06 schreef tombolafan het volgende:
ah ok. Maar dat doet iedereen toch wel in zekere mate? :@
Me-to-we leest imo alsof je baby een accessoire is die je meeneemt terwijl je gezellig uit eten gaat en gaat borrelen zoals je ook voor kind deed.

Waarmee ik niet wil zeggen dat je leven compleet ophoudt en je nooit meer uit eten kunt etcetcetc maar ik krijg wat bultjes van de manier waarop het geschreven is, alsof het allemaal maar hip and happening moet zijn.
Ik was prekind al niet hip and happening -O-
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_167423129
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2016 18:11 schreef Arja het volgende:

[..]

Als ik jou was zou ik nu incognito over straat gaan :+
B-) 8-)
Nee maar echt toch _O-
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_167423215
quote:
11s.gif Op zondag 18 december 2016 18:12 schreef nectarientje het volgende:

[..]

Me-to-we leest imo alsof je baby een accessoire is die je meeneemt terwijl je gezellig uit eten gaat en gaat borrelen zoals je ook voor kind deed.

Waarmee ik niet wil zeggen dat je leven compleet ophoudt en je nooit meer uit eten kunt etcetcetc maar ik krijg wat bultjes van de manier waarop het geschreven is, alsof het allemaal maar hip and happening moet zijn.
Ik was prekind al niet hip and happening -O-
Aaaaah zo. OK dat is wat overdreven idd :Y maar is dat dan ook niet alleen/vooral zo bij ouders die dan idd al hip and happening waren? :D

Ik ben dat nooit geweest (hoewel m'n kind wel eens mee geweest is naar een dierentuin-sushi-FOK!-Meet en een feestje in een kroeg :7 ) dus ik kan me niet echt voorstellen dat je je kind naar hippe party's meesleept :+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_167423328
Wellicht wel ja en ben ik überhaupt al niet de doelgroep :+

Ik denk dat wij een goede mix hebben gevonden tussen de wensen van uk en die van onszelf. We zijn er allemaal tevreden mee dus het is goed.
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_167423336
Ik ben ook nooit hip & happening geweest ;(
Ik zie de 'me to we' ook wel in mijn omgeving. Baby van anderhalve maand zit vaker bij de oppas dan thuis omdat papa en mama lekker willen feesten enzo. Nouja zelf weten natuurlijk maar mijn keus zou het niet zijn. Die mensen vinden mij vast weer een hippie wanneer ze me zien lopen met de draagzak dusja, verschil moet er zijn he :7
pi_167423441
Oh ik ken ook genoeg mensen die het anders doen dan ik (zou) doe(n), beide richtingen op ;)

Maar boeiend, ik doe ongetwijfeld ook zat wat in andermans ogen niet goed/hip/happening is :D
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_167423579
Daarom vond ik het hier ook prettig lezen. Soms zit er iets tussen waarvan ik denk 'dat zou best kunnen werken' en soms ook niet. Beetje pinterest-achtig. Sommige pins sla je op en andere negeer je *)
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_167423773
Wat mij betreft is het een glijdende schaal met als ene uiterste je kind verstikken met moederliefde en het andere uiterste de behoeftes van je kind ondergeschikt maken aan je eigen behoeftes en daar zit heel veel tussenin. De wereld is grijs en er zijn vele soorten grijs.
  zondag 18 december 2016 @ 18:36:20 #112
149959 SQ
snelle trees
pi_167423815
Ik sleepte mijn kind overal mee naartoe (me to we?) in een draagdoek en ze kreeg borstvoeding (ecomenstruatiebrigade). Wat voor monstreuze hybride ik dan?

Oftewel. Iedereen zijn manier en die zijn allemaal prima.

(Tenzij je je baby bewust fysiek pijn doet dan he. Dat is nooit prima.)
disclaimer
pi_167423828
Gm fijn nieuws!

Chanty, je zag er beetje tegenop om naar schoonmam te gaan toch, valt het mee?

Miezziej, hopelijk vannacht een betere nacht!

Nazil, wat vervelend dat t even niet lekker gaat, wat is er aan de hand?

Arja, wat een vrolijk berichtje, fijn dat het zo gezellig is!

Hier een vermoeiende dag achter de rug. Heb een vriendin die duidelijk wat hintte dat ze wel graag wou dat ik een middagje naar haar toe kwam ipv zij naar mij. Om m'n goodwill te tonen met de knullen en grote tas vol "survival"-spullen op naar een appartement 3 hoog in centrum Amsterdam... Ver weg moeten parkeren, mijn wagen die niet in haar huis paste, 3 trappen met twee maxicosis en vervolgens twee tijgerende babies die constant aan alle snoeren, lampen, tafeltjes wilden zitten of anderszins aandacht vroegen. Heb denk ik 3 minuten kunnen luisteren. :') En als leuke afsluiter een rit naar huis in de file met twee huilende vermoeide babies. Ze stelde naderhand voor dat ze toch maar weer gewoon bij mij op bezoek komt de volgende keer. Leek mij ook geen gek idee. :D

Verder gaan ze zo lekker... eten goed, zijn vrolijk en ze spelen steeds meer samen, dat is zo schattig om te zien. enige jammere is dat 4-uur-sochtends-poeptijd toch echt een ritme is geworden :X

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 3% gewijzigd door Madivi op 18-12-2016 18:51:23 ]
pi_167423842
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 18:35 schreef Arja het volgende:
Wat mij betreft is het een glijdende schaal met als ene uiterste je kind verstikken met moederliefde en het andere uiterste de behoeftes van je kind ondergeschikt maken aan je eigen behoeftes en daar zit heel veel tussenin. De wereld is grijs en er zijn vele soorten grijs.
minstens 50 tinten :Y
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_167423910
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 18:36 schreef Madivi het volgende:
Gm fijn nieuws!

Arja, wat een vrolijk berichtje, fijn dat het zo gezellig is!

Hier een vermoeiende dag achter de rug. Heb een vriendin die duidelijk wat hintte dat ze wel graag wou dat ik een middagje naar haar toe kwam ipv zij naar mij. Om m'n goodwill te tonen met de knullen en grote tas vol "survival"-spullen op naar een appartement 3 hoog in centrum Amsterdam... Ver weg moeten parkeren, mijn wagen die niet in haar huis paste, 3 trappen met twee maxicosis en vervolgens twee tijgerende babies die constant aan alle snoeren, lampen, tafeltjes wilden zitten of anderszins aandacht vroegen. Heb denk ik 3 minuten kunnen luisteren. :') En als leuke afsluiter een rit naar huis in de file met twee huilende vermoeide babies. Ze stelde naderhand voor dat ze toch maar weer gewoon bij mij op bezoek komt de volgende keer. Leek mij ook geen gek idee. :D

Verder gaan ze zo lekker... eten goed, zijn vrolijk en ! Ze spelen steeds meer samen, dat is zo schattig om te zien. enige jammere is dat 4-uur-sochtends-poeptijd toch echt een ritme is geworden :X

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij me-to-we'er o|O _O- :*

Wat een lieve foto O+ en wat fijn dat je vriendin t licht heeft gezien :+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_167423988
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2016 18:36 schreef Stormqueen het volgende:
Ik sleepte mijn kind overal mee naartoe (me to we?) in een draagdoek en ze kreeg borstvoeding (ecomenstruatiebrigade). Wat voor monstreuze hybride ik dan?

Oftewel. Iedereen zijn manier en die zijn allemaal prima.

(Tenzij je je baby bewust fysiek pijn doet dan he. Dat is nooit prima.)
ik ben ook vrij hybride denk ik :D

Ik zit ook te denken hoe je het dan doet bij 2 of meer kinderen; wiens ritme volg je dan :D
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_167424022
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2016 18:39 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Jij me-to-we'er o|O _O- :*

Wat een lieve foto O+ en wat fijn dat je vriendin t licht heeft gezien :+
Haha wilde dat er net bij editten eigenlijk. Nou geen me-to-we voor mij hoor, ben fysiek en mentaal gesloopt van dit leuke "uitje" :')
pi_167424119
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2016 18:42 schreef Madivi het volgende:

[..]

Haha wilde dat er net bij editten eigenlijk. Nou geen me-to-we voor mij hoor, ben fysiek en mentaal gesloopt van dit leuke "uitje" :')
haha kan ik me voorstellen, ik vond t met 1 vaak al gesleep :*
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_167424391
Metowe het zal allemaal wel :D

Mijn zoontje gaat voor alles en iedereen, maar ik merk wel dat ik ook goed voor mezelf moet zorgen. Het is gewoon een wisselwerking tussen ons. :) Ik ben blij als hij blij is. En als hij niet goed in z'n velletje zou zitten wil ik al helemaal niet borrelen of wat dan ook.

Morgen de tweede prikjes op het CB. :o
:)
pi_167424779
Maar is dat me-to-we dan gerelateerd aan die website of is dat een serieuze term van je kind zoveel mogelijk mee laten doen met jou?
pi_167424890
Madivi wat een schattig plaatje O+
pi_167425637
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2016 18:41 schreef tombolafan het volgende:

[..]

ik ben ook vrij hybride denk ik :D

Ik zit ook te denken hoe je het dan doet bij 2 of meer kinderen; wiens ritme volg je dan :D
Dan staat alles op zijn kop, we to we. Flo heeft geen keuze, grote zus moet toch echt gehaald en gebracht dus dat ritme volgen we. De 'me' krijg ik er nog niet echt in teruggevonden.
pi_167425718
Volgens mij moet ik me eens in me to we gaan verdiepen. Wat is dat voor hips?
Want ik neem mn beeb mee shoppen en naar restaurants en pubs in engeland enzo. 😍
pi_167425853
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2016 19:24 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Dan staat alles op zijn kop, we to we. Flo heeft geen keuze, grote zus moet toch echt gehaald en gebracht dus dat ritme volgen we. De 'me' krijg ik er nog niet echt in teruggevonden.
Ja dat idd, dat lijkt mij ook :D
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_167426230
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 18:53 schreef Soof-87 het volgende:
Metowe het zal allemaal wel :D

Mijn zoontje gaat voor alles en iedereen, maar ik merk wel dat ik ook goed voor mezelf moet zorgen. Het is gewoon een wisselwerking tussen ons. :) Ik ben blij als hij blij is. En als hij niet goed in z'n velletje zou zitten wil ik al helemaal niet borrelen of wat dan ook.

Morgen de tweede prikjes op het CB. :o
Hoop dat ze bij de jouwe beter 'vallen' dan bij de mijne :o
pi_167426684
Hier morgen derde prikjes :'( ik ben benieuwd of de curve afwijkt door die buikgriep.

Het drinken gaat trouwens beter, per fles gaat er zo'n 130cc in. Kan absoluut nog meer maar het is al een verbetering tov die 70cc die hij van de week dronk.
pi_167426863
Fijn Nazil!
Uk heeft hier geen noemenswaardige last gehad van dr eerste prikjes maar dat is garantie tot de deur begrijp ik. We gaan het wel zien.
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_167426968
Eerste prikjes hier wel wat koorts en hangerig, tweede nergens last van gehad maar morgen is weer die zelfde immense cocktail als de eerste keer en dat terwijl meneer nog niet helemaal lekker in z'n vel zit. Ik ben er bang voor.

-edit- 145cc er in *O*
pi_167426990
Ik ben ook niet zo van de me-to-we, maar ik was al een beetje saai voordat de baby er was. M is wel eens meegeweest naar een sociale aangelegenheid die eigenlijk alleen voor papa en mama leuk was, maar dat zijn wel uitzonderingen. Ik denk dat ik hem er ook geen plezier mee zou doen...

We hadden een uitnodiging voor oud en nieuw bij vrienden die 200km verder op wonen, waar we de afgelopen 10 jaar altijd oud en nieuw mee vieren, maar dit jaar gaan we toch echt niet. Is in een huis waar veel gerookt/geblowd wordt, waar ook niet echt een plek is waar M rustig kan slapen terwijl de rest feest viert en eerlijk gezegd zien we er ook tegenop om na het gesleep met kerst weer een soort van volksverhuizing te moeten doen, terwijl ik verplicht op 2 januari de hele dag moet werken en presentaties moet geven enzo.

Succes met alle prikjes!
pi_167427615
Hey, wat is het hier ineens gezellig :{w :P .
pi_167427707
Ik doe gewoon wat werkt hier, waar iedereen wel bij vaart, en laat zoveel mogelijk doorgaan, zonder dat daarbij de avondbedtijden echt in het geding komen (op een enkele uitzondering na).

Geen idee hoe die stroming heet. :+
pi_167427747
En ik heb mijn grijze haren in de verf staan op dit moment. Oh oh, verheug me nu alweer op morgen met mijn zoveel jongere kop *O*
pi_167428260
Ik heb ondertussen geen haar meer ;( Word helemaal gek van de haaruitval.
pi_167428367
Ik heb nu zon kuif van belachelijk korte haartjes :'(
pi_167428526
Haha, ik ook, maar grijze korte haartjes is nog erger, dus toch maar verven. Ik kan me dat dus van de eerste twee niet herinneren, zóveel haaruitval. Echt bizar, ik dacht dat ik kaal werd en heb voor het eerst in mijn leven ook een soort inhammen. Nou ja, het zal allemaal wel weer goedkomen.
pi_167428598
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2016 19:58 schreef Nazil het volgende:
Eerste prikjes hier wel wat koorts en hangerig, tweede nergens last van gehad maar morgen is weer die zelfde immense cocktail als de eerste keer en dat terwijl meneer nog niet helemaal lekker in z'n vel zit. Ik ben er bang voor.

-edit- 145cc er in *O*
Je kunt de afspraak ook verzetten als je ventje nog niet lekker is he :)

Gm, heel fijn dat de AB aanslaat!

M. zit echt in een sprong en heeft regeldagen. Veel huilen, echt ontroostbaar huilen zelfs ;( terwijl ze normaal zelden huilt. Zo sneu. Hoop dat ze gauw weer lekker in haar velletje zit.
  zondag 18 december 2016 @ 20:38:02 #137
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_167428698
Wat een schattige foto Madivi O+

Mijn schoonouders zien zal nooit mijn favoriete bezigheid worden nee. Maar tot nu toe gaat het goed. Alleen gisteravond was ff kut. Zij hebben autostoeltjes gehuurd voor de kinderen maar voor Amélie was het geen maxi cosi maar een of andere voorwaartse stoel. Schijnt in Spanje te mogen maar ik vond het niet fijn.

Dinsdagmiddag weer naar huis :P

Oh en Lucas is ziek natuurlijk, alweer.... Derde keer in zes weken.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_167428971
GM fijn dat de ab aanslaat. Wat een sterk kereltje hebben jullie.

Soof jij mag niet meer van die artikeltjes plaatsen hoor o|O :D ;)
Goed dat je je eigen weg aan het vinden bent in het hele slaap proces. Het kan soms verrekte moeilijk zijn om iets te vinden wat goed werkt en als je het denkt te weten dan veranderd alles weer :+

Miezz schandalig dat ze M voor jongen aanzien. Tijd voor oorbellen, strikjes, lak schoentjes en jurkjes *)

Nazil wat goed van die flessen. Je moeder gevoel had t goed, hij doet t prima maar had gewoon wat meer herstel tijd nodig.
Succes met de prikjes. Stijn had van die 2e grote cocktail geen last terwijl hij verkouden was, hopelijk is dat hij jullie ook zo.

:W groof lekker in de verf. En bijna kerst vakantie. Wat lijkt me dat lekker zeg.

Damn de rest alweer vergeten :') en ik dacht nog zo dat onthoud ik wel 8)7

Mijn eerste werk weekend zit er weer op *O* en het was zo druk dat ik geen tijd heb gehad om mijn mannen te missen. Ik zag er van te voren zo tegen op maar ik vind het heerlijk om weer even weg te zijn. Of is dat te veel me to me? :P
pi_167429252
Ow ja madivi's jongens O+ te schattig.
Even op visite bij een vriendin is niet meer wat het is geweest :') fijn dat je vriendin daar nu ook achter is

Chanty wat jammer van het weer. Kun je daar in de omgeving wel leuke indoor dingen doen?
Beterschap voor Lucas.

Mies hopelijk is je meisje snel weer haar vrolijke zelf. Niet leuk als ze zo verdrietig zijn
pi_167429325
Ikke je onthoudt nog best veel. Attent als altijd. Fijn dat je werkweekend mee viel.
pi_167429433
Ja jij bent altijd zo attent, Ikke O+
Heel fijn dat het werken is meegevallen. Hoe ging het bekkentechnisch gezien?

Madivi, ik wilde ook nog reageren op je foto. Wat een schatjes zeg! Ziet er echt heel schattig uit O+
pi_167429460
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2016 20:35 schreef Mies_poes het volgende:

[..]

Je kunt de afspraak ook verzetten als je ventje nog niet lekker is he :)

Gm, heel fijn dat de AB aanslaat!

M. zit echt in een sprong en heeft regeldagen. Veel huilen, echt ontroostbaar huilen zelfs ;( terwijl ze normaal zelden huilt. Zo sneu. Hoop dat ze gauw weer lekker in haar velletje zit.
Heb ik over na zitten denken :@ maar volgens mij moet er een bepaalde tijd tussen zitten bij deze en de komende twee weken heb ik absoluut geen tijd. Hij heeft geen koorts oid en al bijna beter maar er zit gewoon nog een klein restje buikgriep in hem. Denk dat het allemaal wel losloopt.

Ikke dank je! We zullen zien wat hij er van gaat merken. Man is morgen in ieder geval vrij (ik moet alleen de middag werken) en dinsdag zijn we beide vrij dus er is ruimte om wat ziekig van te worden.

Madivi wat een leukerds O+
pi_167429796
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2016 19:38 schreef Mies_poes het volgende:

[..]

Hoop dat ze bij de jouwe beter 'vallen' dan bij de mijne :o
Hoop het ook :o Dit keer 1 prikje toch?

quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 20:13 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Hey, wat is het hier ineens gezellig :{w :P .
Ja dat kan toch niet! :(

quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2016 20:35 schreef Mies_poes het volgende:

[..]

Je kunt de afspraak ook verzetten als je ventje nog niet lekker is he :)

Gm, heel fijn dat de AB aanslaat!

M. zit echt in een sprong en heeft regeldagen. Veel huilen, echt ontroostbaar huilen zelfs ;( terwijl ze normaal zelden huilt. Zo sneu. Hoop dat ze gauw weer lekker in haar velletje zit.
Aaah arme schat. Gelukkig zijn dat maar fases. Hoop dat je snel je vrolijke griet weer terug hebt. :)
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2016 20:45 schreef ikke_84 het volgende:
GM fijn dat de ab aanslaat. Wat een sterk kereltje hebben jullie.

Soof jij mag niet meer van die artikeltjes plaatsen hoor o|O :D ;)
Goed dat je je eigen weg aan het vinden bent in het hele slaap proces. Het kan soms verrekte moeilijk zijn om iets te vinden wat goed werkt en als je het denkt te weten dan veranderd alles weer :+

Miezz schandalig dat ze M voor jongen aanzien. Tijd voor oorbellen, strikjes, lak schoentjes en jurkjes *)

Nazil wat goed van die flessen. Je moeder gevoel had t goed, hij doet t prima maar had gewoon wat meer herstel tijd nodig.
Succes met de prikjes. Stijn had van die 2e grote cocktail geen last terwijl hij verkouden was, hopelijk is dat hij jullie ook zo.

:W groof lekker in de verf. En bijna kerst vakantie. Wat lijkt me dat lekker zeg.

Damn de rest alweer vergeten :') en ik dacht nog zo dat onthoud ik wel 8)7

Mijn eerste werk weekend zit er weer op *O* en het was zo druk dat ik geen tijd heb gehad om mijn mannen te missen. Ik zag er van te voren zo tegen op maar ik vind het heerlijk om weer even weg te zijn. Of is dat te veel me to me? :P
Nee ik kijk wel uit. :+
Ik wilde eigenlijk nog een artikel plaatsen over de corrigerende tik bij babies tot 1 jaar, maar nu durf ik niet meer. ;(
:)
pi_167429970
soof tweede prikje is er idd 1. Werd hij wel Heel Kwaad om. Derde wel weer twee :'( ik kijk er naar uit, hij kan nu nog harder gillen dan een maand geleden :')

Oh my... Eind van de week is L 4 maanden! Waar blijft de tijd :'( :'(
  zondag 18 december 2016 @ 21:13:21 #145
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_167430041
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2016 21:11 schreef Nazil het volgende:
soof tweede prikje is er idd 1. Werd hij wel Heel Kwaad om. Derde wel weer twee :'( ik kijk er naar uit, hij kan nu nog harder gillen dan een maand geleden :')

Oh my... Eind van de week is L 4 maanden! Waar blijft de tijd :'( :'(
Je kan vragen of ze er 2 tegelijkertijd willen zetten. Het gaat alleen niet altijd omdat er dus nog iemand anders voor nodig is. Maar ik vind het altijd het vragen waard
pi_167430672
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2016 21:13 schreef snoenk het volgende:

[..]

Je kan vragen of ze er 2 tegelijkertijd willen zetten. Het gaat alleen niet altijd omdat er dus nog iemand anders voor nodig is. Maar ik vind het altijd het vragen waard
Ik denk dat het niet mogelijk is, zoveel mensen zijn daar nooit aanwezig. Maar goede tip idd!
pi_167430777
M moet donderdag voor de prikjes. Ze is dan 4 maanden en 3 weken, beetje laat maar ze hadden eerder geen plek ofzo. Ben benieuwd hoe het gaat. Misschien is de lichamelijke reactie minder erg omdat ze het virus al een keer binnen heeft gehad of zeg ik nou iets doms?

Oorbellen durf ik nog niet aan hoor Ikke :9 Ikzelf had als baby wel al oorbellen. En lakschoentjes ook, die heb ik nog wel ergens liggen dus *) :+
Dat werken is wel erg me to we hoor :{w;)

Leuke foto Madivi O+

Vervelend van het sprongetje Mies, hopelijk heb je snel je blije baby weer terug :*
pi_167430943
Soof _O- ik heb dat artikel nog nooit gelezen maar een corrigerende tik helpt echt niet om je baby in slaap te krijgen hoor 8-)

Bedankt voor het compliment :@

Mies mijn bekken en de spieren eromheen daar hebben we het maar even niet over :X

Nazil bij Mats heb ik heel vaak een prik uitgesteld omdat hij ziekig was. De volgende prik komt toch pas weer met 11? maanden. Dus is nog het overwegen waard. 2 tegelijk is ook wel een goede
pi_167431309
Let je wel een beetje op jezelf Ikke? Beter langzaam opbouwen dan snel uitvallen :+
  zondag 18 december 2016 @ 21:56:48 #150
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_167431636
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2016 21:30 schreef Nazil het volgende:
Ik denk dat het niet mogelijk is, zoveel mensen zijn daar nooit aanwezig. Maar goede tip idd!
Bij ons zijn er steeds een vpk en een arts aanwezig (die hebben beide gewoon hun afspraken). Als je het dan vooraf aangeeft willen ze best even komen om een spuit te zetten.

(in ons geval om gelijktijdig te prikken bij een tweeling)
pi_167432140
Ik ben vandaag lekker een dagje me-to-we geweest! Eerst gewinkeld, toen naar vrienden zonder kinderen in een bijzonder kindonvriendelijk huis (ze wonen op 75m2, verdeeld over 5 etages) en daarna nog naar een verjaardag geweest.
En S. heeft een geweldige dag gehad. Flirten met de kassieres, knuffelen en klimmen op de bank van onze vrienden en met opa geknuffeld op de verjaardag. Ik laat behalve nachtelijke escapades (van lange tijd terug) niet veel voor S. Wij hebben nu eenmaal een vrij druk sociaal leven waar we beide van houden en S. is daar helemaal in meegegroeid.

GM, wat fijn dat het nu beter lijkt te gaan!

Madivi, wat een bezoekje zo, kan me voorstellen dat je liever hebt dat je vriendin naar jou komt! Wel een hele lieve foto van je mannen samen! Dat lijkt me het mooiste van een tweeling O+

Chanty, fijne vakantie nog en beterschap voor je grote!

Groofs, fijn om te lezen dat het weer beter gaat met jou/jullie! Nog maar een paar weken en dan zijn alle feestdagen weer voorbij. Heerlijk kan die rust dan zijn, hè?

Nazil, gewoon kijken wat goed voelt voor jou. Prikjes verzetten kan altijd.

Ikke, fijn dat het werkweekend zo goed ging.

Mies, balen van het sprongetje/regeldagen. Maar als het goed is wordt je kind dus geüpgrade en krijg je dadelijk allemaal hippe features!

Miezz, oorbellen zijn je beste vriend, er zit niets anders op :)
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_167432212
Ow volgend discussie punt :Y) oorbellen bij baby's.
Wat zou je schoonmoeder daar van vinden miezz? Ben er oprecht nieuwsgierig naar :D
En lakschoentjes O+ ik had altijd ruzie met mijn moeder omdat ik ze wilde maar niet mocht }:|

Mies ik werk gelukkig niet veel dus ik ga er vanuit dat t wel goed gaat.
Streven is om in 2017 10 kilo af te vallen en weer te kunnen sporten, dat zal ook wel meehelpen in het herstel
pi_167432567
Ik maakte vroeger ook ruzie met mijn moeder om lakschoentjes.
Oorbellen mocht ik toen ik 4 was en er elke dag om had gezeurd. Maar toen het eerste gaatje geschoten was, heb ik de hele boel bij elkaar gekrijst en wilde ik geen tweede meer :')
Maar dat moest wel van mijn moeder.
Niet dat ik me dat nog herinner
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zondag 18 december 2016 @ 23:58:21 #154
269689 crew  Viv
pi_167435217
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2016 22:11 schreef ikke_84 het volgende:
En lakschoentjes O+ ik had altijd ruzie met mijn moeder omdat ik ze wilde maar niet mocht }:|
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 22:21 schreef Arja het volgende:
Ik maakte vroeger ook ruzie met mijn moeder om lakschoentjes.
Ja dit! O+ Op school hadden de meisjes vaak lakschoentjes maar dat vond mijn moeder ordinair.
pi_167437111
Kan iemand mijn zoon uitleggen dat dit nieuwe ritme waarbij hij om 5:30 klaarwakker is niet tof is? Gedurende de nacht slaapt hij tegenwoordig wat beter, maar nu wordt hij dus veel te vroeg wakker. En dan ligt hij supervrolijk keihard te lachen en krijsen van de pret ( O+ O+ ) en dat valt dus niet te negeren want dan wordt z'n zus ook wakker dus dan moet ik wel m'n bed uit }:|
pi_167437240
Amsel wel fijn dat hij in de nacht beter slaapt. Nu nog wat langer door slapen. Gaat hij na een fles niet meer slapen? Of tussen jullie in?

Hier was het 4.45, fles erin en hij ging weer slapen tot 6.30 en toen werd peuter ook wakker dus lagen wel met zn 4e in bed O+

Oooooooit kunnen we weer uitslapen :Y

Ik had voor de kleuterschool al oorbellen maar weet niet precies vanaf wanneer. Weet vaag nog dat ik samen met mijn moeder ben geweest en ze de oorbellen aan 2 kanten tegelijk hebben gezet.
Ik heb uiteindelijk wel lakschoenen gekregen en daar had mijn moeder kei veel spijt van want toen wilde ik ze niet meer uit trekken :+ :')
Gelukkig heb ik 2 jongens, weer 2 dilemma's minder :P
pi_167437259
Oorbellen bij baby's. Tja, sommige baby's worden er vast mooier van. Mijnes niet ;) Denk niet dat ik gaatjes bij S laat prikken voor hij er zelf heel specifiek om vraagt :P

Amsel }:| Kan je hem niet in bed nemen, of iig naar een plek waar zus het niet hoort? Dan kun je het misschien nog heel even reken? c_/ Dan maar vandaag
  maandag 19 december 2016 @ 07:56:37 #158
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_167437339
Lakschoentjes mocht ik alleen aan onder een net jurkje bij een feestje. Maar ik vond het maar niks, te opvallend.

Oorbellen zijn bij mij gezet toen ik twee of drie jaar was. Ik wacht tot Amélie ze zelf wil.

En geen idee of er hier indooractiviteiten zijn. We waren gisteren de hele dag binnen bij opa en oma en vandaag is mijn schoonvader jarig en gaan we in de middag ergens eten. De rest van de dag zullen we wel weer binnen zitten en morgen weer naar huis *O* vind het prima zo, niet teveel prikkels voor Lucas.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_167437445
Haha, lakschoentjes hoefde ik nooit, maar wat later wel plateauzolen en die mocht ik niet }:| en oorbellen toen ik net op de basisschool zat. Mijn moeder vond het maar niets, dus vroeg ik ze voor mijn verjaardag. En op mijn 6e zelfs al een tweede gaatje.

5.30 is wel heel vroeg zeg. Slaapt hij ook niet verder bij jullie in bed? Of doe je dat niet?

Chanty, klinkt als een prima programma, en morgen alweer lekker naar huis.

Wij hadden een top nacht. S. heeft voor het eerst in weken de hele nacht in zijn eigen bed geslapen tot de wekker van 7 uur. En daarna is hij lekker naast mij gaan liggen en sliepen we tot 8 uur samen O+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_167437591
Room :D Mannen met oorbellen :{w
sorry voor iedereen met een vent die ze wel heeft :7

Ow ja chanty Lucas is ziek, dan is het niet handig om te veel te gaan doen. Klinkt als een prima dagje zo. Gefeliciteerd met je schoonvader.
Niet het juiste topic maar hoe is het met lucas?

Gm hoe is het met James? En met jou? Trek je het een beetje zo ver van huis zonder Saar en man?

Lesage :D plateau zolen! Van die Spice Girls schoenen vet cool man :D
^O^ voor jullie nacht. Ik vind het altijd zo gezellig om nog even in bed te liggen met zn alle O+
Ow en ik had de foto's van S ook gezien. Wat een lekker pretbekkie heeft hij O+ ondeugd straalt ervan af
pi_167437639
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2016 08:36 schreef ikke_84 het volgende:
Room :D Mannen met oorbellen :{w
sorry voor iedereen met een vent die ze wel heeft :7

Ow ja chanty Lucas is ziek, dan is het niet handig om te veel te gaan doen. Klinkt als een prima dagje zo. Gefeliciteerd met je schoonvader.
Niet het juiste topic maar hoe is het met lucas?

Gm hoe is het met James? En met jou? Trek je het een beetje zo ver van huis zonder Saar en man?

Lesage :D plateau zolen! Van die Spice Girls schoenen vet cool man :D
^O^ voor jullie nacht. Ik vind het altijd zo gezellig om nog even in bed te liggen met zn alle O+
Ow en ik had de foto's van S ook gezien. Wat een lekker pretbekkie heeft hij O+ ondeugd straalt ervan af
Haha, die schoenen ja :') en zo boos dat ik ze nooit mocht. Was vast ook verstandig geweest met mijn steunzoolvoetjes en latere hernia :N
Dat samen in bed liggen ja O+
En ondeugend is S. wel ja! Stiekem vind ik dat (nu nog) wel leuk ;)
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_167437784
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2016 07:28 schreef ikke_84 het volgende:
Amsel wel fijn dat hij in de nacht beter slaapt. Nu nog wat langer door slapen. Gaat hij na een fles niet meer slapen? Of tussen jullie in?

Nope, hij is dan echt klaarwakker dus wil alleen maar geinen. Het is wel superlief hoor, een jongetje dat het leven zo leuk vindt dat hij elke dag zo megavrolijk wakker wordt O+

Ik wilde als kind nooit oorbellen en lakschoenen. Oorbellen pas laten doen toen ik al studeerde. En nu draag ik ze nooit meer vanwege grijpgrage baby ;)

Ben ook heel benieuwd hoe het vannacht met James is gegaan.
pi_167437834
Ik draag ook nooit meer oorbellen. Ik had ze opgerekt tot 10mm en later vond ik dat niet meer leuk, maar ze zijn nooit helemaal teruggegaan :') Nouja, jammer dan.
M vindt het trouwens echt fantastisch om mijn bril af te pakken en aan mijn haren te trekken. En aan mijn neus en lippen trekken is ook leuk. Wordt nog wat :+

Geen idee wat mijn schoonmoeder van oorbellen zou vinden. Ze heeft zelf 2 zoons en wilde altijd graag een dochter erbij dus wie weet :7 Ik had M een groene trui/jurk ding aangedaan, zei mijn schoonmoeder dat ze op een jongen lijkt in de kleding }:| Het is een jurk }:|

5.30 is best vroeg Amsel. Nouja, laten we het positief zien, ben je tenminste lekker op tijd wakker voor eventueel werk enzo :+

Die plateauzolen ken ik ook nog wel, die wilde mijn zus heel graag :D spicegirls tijdperk haha
pi_167438296
Haha Miez, straks haal je M. een keer op en heeft ze ineens oorbellen 8-)

Wat een lekkere nacht LeSage O+

M. is weer vrolijk! Kletst veel, ook aan de borst. Steeds loslaten om te lachen en kletsen :') O+
Ze wisselt nu ook steeds een slokje af met een hapje in haar handjes.

Ik mocht geen lakschoenen, omdat ze te snel lelijk bij mij werden ;( nu heb ik ze lekker wel!
pi_167438524
Lesage ondeugend is leuk ja O+
Soms 'moet' je eigenlijk boos worden om bepaalde acties maar het enige wat je dan kan doen is lachen omdat ze er zn lekker bekkie bij trekken.

Amsel zo vroeg wakker worden is vermoeiend maar gelukkig wel met een vrolijk mannetje.
Is eerder naar bed gaan bij jullie een optie? Ik lig er soms om 20 uur al in om een paar uurtjes extra te pakken maar dat moet natuurlijk wel mogelijk zijn.

Miez hier wordt er ook heel graag aan mijn haren getrokken }:| en als hij ze vast heeft laat hij niet meer los. En een schik dat hij er dan om heeft als ik auw auw auw zeg :D
Je schoonmoeder :D ze is gewoon jaloers dat jij een meisje hebt en zij niet :6 maar stiekem vind ik je schoonmoeder best grappig haha
Ben je er trouwens al uit wat jullie gaan doen met kerst?

Plateau schoenen ik had ze :D ik ben ook naar het concert van de spicegirls geweest... ik voel me best oud als ik er aan denken hoe lang dat geleden is haha

Mies :D dat zou wat zijn van die oorbellen haha
Fijn dat je je vrolijke meisje weer terug hebt O+ genieten is dat
pi_167439357
Goedgekeurd bij cb. Prikjes toch maar even uitgesteld, laat hem eerst maar eens goed van die buikgriep herstellen.
  maandag 19 december 2016 @ 11:34:02 #167
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_167439887
Haren trekken en daar de grootste lol in hebben ja :D :') ik legde madam netbin bed en dan hangt mijn haar naar beneden voor dr neus. GRIJP! ligt ze daar vrolijk met mijn haar heen en weer te wapperen en probeer het maar terug te krijgen :+ sowieso zijn die handjes net klittenband. Ze pakt echt alles vast wat ze tegen komt. Ook geregeld mijn vel ;(

Plateauzolen, nooit gewild. Wel de geruite tuinbroek *)

Ikke: met Lucas gaat het goed. Hij wordt nu echt groot. Begint te vertellen wat hij op een dag gedaan heeft en vertelt over dingen die maanden geleden zijn gebeurd. Vind het wel pittig een tweejarige met bijbehorende buien. Maar als hij vrolijk is dan O+

Nazil verstandig om de prikken even uit te stellen. Wij mogen donderdag weer naar het cb. Ben heel benieuwd. Ze zit nu toch echt in 68 :o nog een paar maat 62 dingen die wat groter vallen.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_167439962
Hij was 64.4cm en 7130 gram. Ja 62 wordt toch echt te klein nu :') gisteren nieuwe shirts geshopt dus die moeten nog ff in de was en dan kan hij ook weer passende shirts aan :') :@

Vanochtend had meneer hier de bril van man te pakken. Helemaal trots O+
pi_167440185
Ik ben niet bijgelezen maar ze gaan vandaag de beademing er af halen... vind t doodeng, dat is al een week mijn veiligheid wb mn zoon zijn ademhaling.Maar komt vast goed...
S. 2014
J. 2016
pi_167440334
Gm. Dat is ook eng. Maar jouw dappere jongen kan het. :*
pi_167440626
Spannend gm. Maar ze gaan het niet voor niets proberen. Hopelijk gaat het allemaal voorspoedig. Houd je het nog een beetje vol zo?
  maandag 19 december 2016 @ 12:26:16 #172
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_167440819
Oh wauw kleine beer Nazil!

Logisch dat je dat eng vindt. Hij doet het vast super :*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_167441497
Sinds hij AB krijgt gaat het ineens snel beter... Ik zit in de overlevingsmodus... mn zoon en ziekenhuis en de rest sluit ik voor nu af.. Saar vind mama even heel stom en is boos, en als ik daar tr lang bij stilsta ga ik stuk en dat kan nu nog niet. Dus ademhalen en focus op hier...
(En dat klinkt allemaal heel nuchter maar s'avonds hang ik ook wel eens een uur jankend aan de telefoon met man. )
S. 2014
J. 2016
pi_167441638
Gm wat eng! Ik hoop dat hij het heel goed gaat doen :*
pi_167441937
Prikje gehad! Even 3 seconden huilen, daarna alles weer ok!

Goedgekeurd in ieder geval :) O+ M'n lekkere, vrolijke manneke.

Oeh, GM, veel succes. Spannend.
:)
  maandag 19 december 2016 @ 13:21:35 #176
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_167441994
GM, wat spannend, hij gaat het vast heel goed doen :*
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_167442034
Soof, ijn dat hij is goed gekeurd. Wat waren zijn stats?

Gm, snap dat het heel spannend is, maar ze doen het niet voor niets. Blijkbaar geeft James hem het vertrouwen dat hij het aankan O+ en mocht het toch blijken dat hij de beademing nog nodig heeft dan zijn ze er zo bij :*
pi_167442105
GM, wat fijn en ook super spannend! Wat een stoer mannetje heb je toch!

Ik beweeg al meer dan een uur niet meer omdat S. op me ligt te slapen. Eerst een half uurtje in bed, maar toen was hij verdrietig.
Maar het was dus onverwacht en ik was onvoorbereid. Dus nu heb ik honger, dorst en moet ik plassen.
Gelukkig wel de afstandsbediening in de buurt, dus nu maar Gilmore Girls binge-watchen :')
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  maandag 19 december 2016 @ 13:40:48 #179
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_167442405
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2016 12:57 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Sinds hij AB krijgt gaat het ineens snel beter... Ik zit in de overlevingsmodus... mn zoon en ziekenhuis en de rest sluit ik voor nu af.. Saar vind mama even heel stom en is boos, en als ik daar tr lang bij stilsta ga ik stuk en dat kan nu nog niet. Dus ademhalen en focus op hier...
(En dat klinkt allemaal heel nuchter maar s'avonds hang ik ook wel eens een uur jankend aan de telefoon met man. )
Dat boze had Kuiken ook toen ik in het ziekenhuis lag na de ks; na thuiskomst was het heel snel weer over. Neem het alsjeblieft niet persoonlijk, het is voor die mini's een manier van omgaan met iets wat ze moeilijk vinden... (maar naar is het wel, je lieve meisje :*).
Flinke stap vooruit vandaag dus, duimen draaien dat het goed gaat! Dikke knuffel, je hebt het niet makkelijk zo he :*.
KuikenGuppy
  maandag 19 december 2016 @ 13:46:43 #180
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_167442510
Een dikke :* voor gm. Hij gaat het vast heel goed doen! En fijn dat hij sinds de ab zo opgeknapt is.

Soof fijn dat hij is goedgekeurd!

Lesage veel plezier met gilmore Girls :P
pi_167442545
GM spannend maar goed nieuws dat de beademing eraf gaat. Wat goed dat hij zo opknapt. Nog even volhouden meis :* jullie hebben een sterk mannetje op de wereld gezet O+
Wat vervelend dat Saar zo reageert, voor haar is er ook zoveel gebeurt de laatste tijd.

Nazil goed dat je de prikken hebt uitgesteld als dat niet goed voelde. Hoe liep zijn lijntje op de curve?
Ik moest lachen dat je hem nog in maatje 62 hebt kunnen krijgen :D

Soof knappe baby! Bijna niet gehuild. Fijn dat jullie weer een sticker binnen hebben.

Chanty fijn dat het goed gaat met lucas. Herkenbaar dat die peuter puber buien soms best pittig zijn. En idd als ze vrolijk zijn dan zijn ze zo leuk O+
pi_167443348
Iemand hier ervaring met een menstruatie cyclus die gek doet na de zwangerschap? Ik ben al sinds dag 20 na de bevalling aan de pil en heb nu net strip 4 achter de kiezen. Voor de zwangerschap werd ik altijd stipt op dag 3 na de laatste pil ongesteld maar vorige maand werd ik de dag voor de nieuwe strip pas ongesteld en dat stelde niks voor. Nu voel ik weer dat ik voorlopig nog niet ongesteld ga worden terwijl ik het nu had moeten zijn :?
Het is natuurlijk nog niet zo lang geleden dat ik ben bevallen maar dit had ik na Mats helemaal niet. Zijn er meer mensen die zoiets hebben ondanks pil gebruik?
  maandag 19 december 2016 @ 14:32:51 #183
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_167443469
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2016 14:27 schreef ikke_84 het volgende:
Iemand hier ervaring met een menstruatie cyclus die gek doet na de zwangerschap? Ik ben al sinds dag 20 na de bevalling aan de pil en heb nu net strip 4 achter de kiezen. Voor de zwangerschap werd ik altijd stipt op dag 3 na de laatste pil ongesteld maar vorige maand werd ik de dag voor de nieuwe strip pas ongesteld en dat stelde niks voor. Nu voel ik weer dat ik voorlopig nog niet ongesteld ga worden terwijl ik het nu had moeten zijn :?
Het is natuurlijk nog niet zo lang geleden dat ik ben bevallen maar dit had ik na Mats helemaal niet. Zijn er meer mensen die zoiets hebben ondanks pil gebruik?
Ben je wel begonnen met de pil toen je weer ongesteld geworden was, of gewoon weer begonnen? Anders kan misschien dat het zijn? Mijn cyclus doet ook gek met de pil, maar dat was al jaren zo :') En een reden waarom ik ermee gestopt was..

Sterkte GM! Je mannetje doet het vast super, hopelijk snel weer bij de rest van je gezin..
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_167443884
De tube is eruit en hij pakt het goed op! Ws wel wat extra zuurstof nodig.

Wb mn grote meisje, ik snap haar volledig en neem het ook niet persoonlijk op, ik snap dat ze het stom vind ( dat vind ik ook ;) ) komt ook allemaal wel weer goed.
S. 2014
J. 2016
pi_167444556
Tuurlijk komt het goed, maar in de tussentijd is het mooi klote. Wat zullen jullie elkaar missen!
En een *jompel* omdat J t zo goed oppakt!
  maandag 19 december 2016 @ 15:25:05 #186
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_167444600
Gm wat fijn! En het is ook gewoon stom. Hoop dat jullie snel weer allemaal samen thuis zijn :*
pi_167444665
Wat fijn GM! En heerlijk als jullie straks weer samen zijn :*
pi_167445300
Fijn dat hij het goed oppakt GM!
pi_167445817
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2016 14:27 schreef ikke_84 het volgende:
Iemand hier ervaring met een menstruatie cyclus die gek doet na de zwangerschap? Ik ben al sinds dag 20 na de bevalling aan de pil en heb nu net strip 4 achter de kiezen. Voor de zwangerschap werd ik altijd stipt op dag 3 na de laatste pil ongesteld maar vorige maand werd ik de dag voor de nieuwe strip pas ongesteld en dat stelde niks voor. Nu voel ik weer dat ik voorlopig nog niet ongesteld ga worden terwijl ik het nu had moeten zijn :?
Het is natuurlijk nog niet zo lang geleden dat ik ben bevallen maar dit had ik na Mats helemaal niet. Zijn er meer mensen die zoiets hebben ondanks pil gebruik?
Geen idee maar je wordt sowieso niet echt ongesteld met de pil..
pi_167445998
@ikke, gyn zei dat het hier zeker in het begin wel onregelmatig zou kunnen zijn. Mocht me dat te lang duren, zou ik naar de huisarts kunnen gaan om even te 'resetten' met, volgens mij, primolut.
Ik ben hier nog braaf aan het wachten op mijn eerste ongesteldheid.

[ Bericht 10% gewijzigd door nectarientje op 19-12-2016 16:18:26 (Als je trek hebt, moet je een Snickers pakken) ]
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_167446213
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2016 13:48 schreef ikke_84 het volgende:
GM spannend maar goed nieuws dat de beademing eraf gaat. Wat goed dat hij zo opknapt. Nog even volhouden meis :* jullie hebben een sterk mannetje op de wereld gezet O+
Wat vervelend dat Saar zo reageert, voor haar is er ook zoveel gebeurt de laatste tijd.

Nazil goed dat je de prikken hebt uitgesteld als dat niet goed voelde. Hoe liep zijn lijntje op de curve?
Ik moest lachen dat je hem nog in maatje 62 hebt kunnen krijgen :D

Soof knappe baby! Bijna niet gehuild. Fijn dat jullie weer een sticker binnen hebben.

Chanty fijn dat het goed gaat met lucas. Herkenbaar dat die peuter puber buien soms best pittig zijn. En idd als ze vrolijk zijn dan zijn ze zo leuk O+
hij heeft in 62 de hele hema collectie hangen en dat valt groot :p broeken gaan sowieso nog wel, hij heeft een lang bovenlijf.
Gewicht boog iets af (logisch na een week weinig drinken) maar helemaal prima, hij zit op +1 ipv +1.5 nu. Lengte ook op +1.

Gm fijn! *O*


Cyclus was bij mij altijd al prut en nu ook weer. Al heb ik er laatst een spiraal in laten jassen.
pi_167446844
Ik dacht dus dat ik ongesteld aan 't worden was want pietsie bloed, blijk ik nog hechtingen te verliezen. Bevestigd m'n gevoel dat ik die nog voelde maar vond zo raar na 3 maanden nog.
pi_167447535
GM wat goed dat James het zelf doet. Knap kind hebben jullie O+

Nouk ik was nog niet ongesteld geweest en gelijk gestart met de pil (als je binnenkort 25 dagen na de bevalling begon was het gelijk veilig) toen 2x normaal ongesteld zoals ik gewend ben en de afgelopen keer veel te laat en maar 2 dagen heel weinig. Nu is t nog afwachten.

Uni ik weet dat het niet een echte menstruatie is maar normaal bloed ik altijd 4 dagen vrij veel. Zelfs na de eerste zwangerschap pakte mijn lichaam het zo weer op. Alleen toen had ik geen pil.
Ow joh nu nog een hechting verloren? Geen last van nu?

Nectarientje ik ben al wel 2x ongesteld geworden dus dat is het probleem niet. Misschien hoort dit nu wel gewoon bij me. Ipv 4 dagen maar 2 dagen :D waar kan ik tekenen?

Nazil ik vind dat altijd zo leuk om weer een hele nieuwe collectie in de kast te hebben hangen.
Idd niet gek dat zijn lijntje wat afbuigt, maar netjes nog op de +1
Ik denk dat ik tzt ook maar weer een spiraaltje laat zetten. Eigenlijk is man nu aan de beurt maar die zie ik voorlopig nog niet naar de huisarts gaan :D
  maandag 19 december 2016 @ 17:28:52 #194
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_167447853
GM.wat fijn dat de tube eruit is en hij lekker zelf kan ademen!
Wat zware situatie voor jullie toch :*
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_167448207
Ik heb geen verstand van de pil :+

Fijn dat James het goed oppakt Gm! Een beetje hulp van zuurstof is helemaal niet erg, hij komt van zo ver O+

Wat doen of deden jullie met je baby van drie maanden ter vermaak? Ik wandel veel (maar dan gaat ze bijna altijd slapen), heb een babygym maar daar heeft ze nog niet zo'n interesse in en de box vindt ze ook niet heel grappig.
pi_167448310
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 11:34 schreef Chanty het volgende:
Wij mogen donderdag weer naar het cb. Ben heel benieuwd. Ze zit nu toch echt in 68 :o nog een paar maat 62 dingen die wat groter vallen.
Wij gaan woensdag.

Grappig, Emmy draagt al veel 74
Maar ze is ook wel spekkig intussen. :D
pi_167448418
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2016 13:24 schreef Mies_poes het volgende:
Soof, ijn dat hij is goed gekeurd. Wat waren zijn stats?

Gm, snap dat het heel spannend is, maar ze doen het niet voor niets. Blijkbaar geeft James hem het vertrouwen dat hij het aankan O+ en mocht het toch blijken dat hij de beademing nog nodig heeft dan zijn ze er zo bij :*
6,5 kilo's en 64 cm. Hij wordt zo snel, zo groot. :o
:)
pi_167448455
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2016 14:50 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
De tube is eruit en hij pakt het goed op! Ws wel wat extra zuurstof nodig.

Wb mn grote meisje, ik snap haar volledig en neem het ook niet persoonlijk op, ik snap dat ze het stom vind ( dat vind ik ook ;) ) komt ook allemaal wel weer goed.
Top! O+
:)
pi_167448523
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2016 17:39 schreef Mies_poes het volgende:
Ik heb geen verstand van de pil :+

Fijn dat James het goed oppakt Gm! Een beetje hulp van zuurstof is helemaal niet erg, hij komt van zo ver O+

Wat doen of deden jullie met je baby van drie maanden ter vermaak? Ik wandel veel (maar dan gaat ze bijna altijd slapen), heb een babygym maar daar heeft ze nog niet zo'n interesse in en de box vindt ze ook niet heel grappig.
Heb zo'n junglegym huppelepup ding op de grond wat hij mooi vindt. :Y En hem dingetjes aangeven vindt hij mooi. Zo van OMG IK HEB IETS VAST! :o
:)
pi_167448543
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2016 17:39 schreef Mies_poes het volgende:


Wat doen of deden jullie met je baby van drie maanden ter vermaak?
Kietelen O+
pi_167449042
Gm wat goed!

quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2016 17:39 schreef Mies_poes het volgende:
Ik heb geen verstand van de pil :+

Fijn dat James het goed oppakt Gm! Een beetje hulp van zuurstof is helemaal niet erg, hij komt van zo ver O+

Wat doen of deden jullie met je baby van drie maanden ter vermaak? Ik wandel veel (maar dan gaat ze bijna altijd slapen), heb een babygym maar daar heeft ze nog niet zo'n interesse in en de box vindt ze ook niet heel grappig.
Knisperboekjes!
En liedjes zingen
  maandag 19 december 2016 @ 18:11:47 #202
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_167449131
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2016 17:39 schreef Mies_poes het volgende:
Ik heb geen verstand van de pil :+

Fijn dat James het goed oppakt Gm! Een beetje hulp van zuurstof is helemaal niet erg, hij komt van zo ver O+

Wat doen of deden jullie met je baby van drie maanden ter vermaak? Ik wandel veel (maar dan gaat ze bijna altijd slapen), heb een babygym maar daar heeft ze nog niet zo'n interesse in en de box vindt ze ook niet heel grappig.
Een damespaard... Een herenpaard... Een boerenknol... Een gat in de weg! :Y

Of andere liedjes zingen, beetje door het huis lopen en rondkijken, geluidjes maken, laten oefenen met optrekken. Die kleintjes vinden de meest simpele dingen leuk.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_167449799
Rechtop alsof je een boertje laat doen en dan naar buiten kijken O+ en met de oball spelen O+ eerst ging er 1 handje naar toe maar tegenwoordig pakt hij m al met twee handen vast en is het bijna nooit mis. Babygym wordt steeds leuker en de box ook. Of heel onverantwoord gewoon lekker met z'n tweeën Sesamstraat kijken op tv terwijl hij zo lekker tegen mij aan hangt.

En ikke (geloof ik) zo'n nieuwe kledingkast vind ik ook leuk O+ alleen alles nog uitwassen wat ik gisteren gekocht heb. Lang leve cadeaubonnen :+
pi_167450416
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2016 17:15 schreef ikke_84 het volgende:
Nouk ik was nog niet ongesteld geweest en gelijk gestart met de pil (als je binnenkort 25 dagen na de bevalling begon was het gelijk veilig) toen 2x normaal ongesteld zoals ik gewend ben en de afgelopen keer veel te laat en maar 2 dagen heel weinig. Nu is t nog afwachten.

Uni ik weet dat het niet een echte menstruatie is maar normaal bloed ik altijd 4 dagen vrij veel. Zelfs na de eerste zwangerschap pakte mijn lichaam het zo weer op. Alleen toen had ik geen pil.
Ow joh nu nog een hechting verloren? Geen last van nu?
Hmja als je nog niet ongesteld was van tevoren dan toch ook niet ineens met de pil? Afwachten lijkt me inderdaad? Wel lastig die onduidelijkheid.

En ik heb nog altijd last, alsin ik voel dingen kriebelen/prikken ofzoiets, niet heel erg storend/belemmerend verder.

Vermaak voor 3maandenbaby? Mijne vindt zitten de shit, op schoot of met kussens op de bank (onder toezicht uiteraard). En mee rondkijken op de arm liggend zittend rondvliegend + evt naar buiten kijken. Oh en haar handjes zijn ook epic natuurlijk. Verder ben ik inspiratieloos.
pi_167450418
Prexies wat ik ook doe dus, heb alleen geen knisperboekjes dus die moeten we even kopen. Wij doen trouwens ook vliegtuigje :@
pi_167450488
Hoe houden jullie m vast met vliegtuigje? In oei ik groei stond het ook alleen snapte ik niet hoe ik m vast moest houden. Knisperboekje moet ik ook maar eens gaan halen!
pi_167450537
Oja knisperboekje... Ik had een bijsluiter in m'n hand dat kraakte, vet interessant! *) Ik heb wel een knuffeltje met knisper in huis.
pi_167450828
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 18:54 schreef Nazil het volgende:
Hoe houden jullie m vast met vliegtuigje? In oei ik groei stond het ook alleen snapte ik niet hoe ik m vast moest houden. Knisperboekje moet ik ook maar eens gaan halen!
Met een arm onder haar buik en dan tussen haar benen door
pi_167451162
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2016 19:05 schreef Arja het volgende:

[..]

Met een arm onder haar buik en dan tussen haar benen door
Jij doet het dan staand denk? Ik doe het liggend op mijn rug met mijn handen in haar okseltjes/over haar buikje. Is niet de meest verantwoorde manier geloof ik.

M. vindt plastic zakjes trouwens ook reuze leuk!

Hier kan ik me zo aan ergeren; M. brachten we naar bed, maar ze wilde niet slapen dus heb nog een tijd met haar gezeten; oogjes gingen nog niet dicht. Vriend gevraagd het even over te nemen, want mijn rug is er klaar mee en nu hoor ik haar steeds huilen. Bij mij super rustig en bij hem huilen :@ is echt zo vaak zo.
  maandag 19 december 2016 @ 19:25:56 #210
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_167451426
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2016 18:52 schreef Mies_poes het volgende:
Prexies wat ik ook doe dus, heb alleen geen knisperboekjes dus die moeten we even kopen. Wij doen trouwens ook vliegtuigje :@
Tip: houd ten alle tijden je mond dicht tijdens vliegtuigje boven je hoofd :+.
KuikenGuppy
pi_167451851
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2016 18:52 schreef Mies_poes het volgende:
Prexies wat ik ook doe dus, heb alleen geen knisperboekjes dus die moeten we even kopen. Wij doen trouwens ook vliegtuigje :@
Als je haar lid maakt van de bieb krijg je een heel leuk knisperboekje. En een gratis lidmaatschap tot haar 18e :s)
pi_167451915
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2016 19:05 schreef Arja het volgende:

[..]

Met een arm onder haar buik en dan tussen haar benen door
thanks ^O^

Knisperknuffel heb ik ook Ja. Vindt hij wel mooi. Ook piepjes in knuffels.
pi_167452038
Mies ja ik doe het staand.

Oh en een mobile van tiny love met prettige muziekjes is ook echt een uitkomst als je even je handen vrij wilt hebben
pi_167452801
Hier is de mobiel in de box ook een hit. En Stijn vindt zijn blote voeten heel interessant en zn speelgoed ding wat aan de zijkant van de box hangt daar speelt hij veel mee. Of net doen of je hem vanuit zit laat vallen naar lig. Dan moet hij heel hard lachen.
Ik zag vandaag ook voor het eerst dat hij in bed met zijn konijntje aan het spelen was na 15 minuten sliep hij weer :D
Sofie de giraf vindt hij trouwens ook leuk om op te bijten en in te knijpen.

Mies herkenbaar van je man die M naar bed brengt :X ik vind het ook wel weer sneu want hij doet zo goed zijn best maar tegelijkertijd denk ik hoe krijg je t voor elkaar?

Uni ik wil geen 3e baby dus vandaar wel al gelijk aan de pil. Voordat je ongesteld wordt hebben namelijk al een eisprong ;) maar dat snapte je vast wel.
Vervelend zn kriebel onderin :X
heb ik ook wel eens maar daar heb ik dus de pil voor *)
pi_167453940
Mijn baby vindt het prima om op een kleedje bij de kerststal te liggen :7 (is een houten van de hema, mag ze lekker mee rommelen) en verder zit ze gewoon het liefste overal gezellig bij, heel hard mee te kletsen :D .

GM, wat fijn dat er stappen genomen worden de goede kant op met James. Je kleine, lieve manneke. Pfff ;( . En je lieve, kleine meisje zo moeten missen lijkt me ook echt heel rot. Ik hoop dat jullie snel weer samen zijn en weer van elkaar mogen genieten zoals dat bedoeld was. :* Sterkte.
pi_167454001
Ikke, ik vind het ook heel sneu. Zodra ik M. dan weer pak begint ze te lachen en is ze stil. Hij vindt het ook echt niet leuk. Straks heeft hij twee weken vakantie en moet hij maar lekker veel tijd met haar doorbrengen :s) denk dat dat helpt.
  maandag 19 december 2016 @ 20:36:49 #217
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_167454112
Hier wil Amélie ook niet door papa naar bed worden gebracht. En Lucas wil dan weer niet door mij naar bed gebracht worden als papa ook thuis is. Heeft denk ik niks te maken met dat de een iets niet goed doet. Gewoon voorkeur van het kind.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_167455215
Dat denk ik ook Chanty maar mijn haren gaan overeind staan als ik Stijn hoor huilen het liefst neem ik het dan weer over maar dat lost voor hem niks op.
Ik vind t ook echt sneu voor mijn man en zie hem er ook van balen. Het is natuurlijk nooit leuk om afgewezen te worden.
Mies ik denk idd dat veel tijd met elkaar doorbrengen ook goed doet. Lekker dat je man bijna vakantie heeft
pi_167455914
Hier gaat het wakker naar bed brengen tot nu toe best goed :@ Eerste keer duurde het een half uurtje. Elke 5 minuten even naar hem toe. Meteen stil en naar me lachen O+ En als ik wegga weer snikken. Heb nu de laatste paar keer maar één keer hoeven troosten. Daarna ging hij slapen of kletsen en daarna slapen. En nu net niet één keer hoeven troosten. We gingen knuffelen, boekje lezen en legde hem weg... even kroelen en een kusje.. en nu slaapt hij! :o

En dit voelt voor mij beter dan anderhalf uur wiegen totdat hij in slaap valt en dan hopen dat hij bij het wegleggen niet wakker wordt, want dan begin ik van voor af aan. :+
:)
pi_167460235
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 20:33 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Mijn baby vindt het prima om op een kleedje bij de kerststal te liggen :7 (is een houten van de hema, mag ze lekker mee rommelen) en verder zit ze gewoon het liefste overal gezellig bij, heel hard mee te kletsen :D .

GM, wat fijn dat er stappen genomen worden de goede kant op met James. Je kleine, lieve manneke. Pfff ;( . En je lieve, kleine meisje zo moeten missen lijkt me ook echt heel rot. Ik hoop dat jullie snel weer samen zijn en weer van elkaar mogen genieten zoals dat bedoeld was. :* Sterkte.
Dank je wel!

Hij doet het zooo goed! Heeft nog minimaal zuurstof erbij nodig en heeft zelfs al een beetje zelf gedronken. En morgen gaan we dus ws verhuizen naar een gewone afdeling, hopenlijk terug naar Gouda maar anders toch hopenlijk hier in t wkz. (Ziekenhuizen liggen vol...)
Mijn kleine dappere ventje. O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
S. 2014
J. 2016
pi_167460611
Wat ziet hij er goed uit gm! O+
  maandag 19 december 2016 @ 22:52:03 #222
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_167460635
Ooh wow GM, wat een verschil. Dat de stijgende lijn zich mag voortzetten. Ik duim voor jullie. :*
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_167461038
Wat knap gm! En echte vechter, je mag trots op 'm zijn!
pi_167461708
Aww GM <3 O+
pi_167462088
Zo hee, wereld van verschil de foto's! Wat fijn!
pi_167462269
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 23:01 schreef Nazil het volgende:
Wat knap gm! En echte vechter, je mag trots op 'm zijn!
Ik klap nog net niet uit elkaar!♡
S. 2014
J. 2016
  maandag 19 december 2016 @ 23:43:07 #227
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_167462569
Fijne berichten, GM *O*.
KuikenGuppy
pi_167465777
Wauw goede berichten GM O+
Wat een vechter hebben jullie zeg! Prachtige foto's O+

Soof wat fijn dat het zo goed gaat met naar bed brengen. Fijn gevoel is dat als je het zo voor elkaar hebt gekregen hè.

Wij hebben gewoon 8 uur achter elkaar geslapen :o *O* dat was al een tijdje niet meer gelukt. Ik was gewoon als eerste wakker :D
pi_167465788
Wat een verschil GM! En hoe jullie naar elkaar kijken O+

Fijn van de goede nacht Ikke! *O*
pi_167466097
Wauw fantastisch O+ *O*
pi_167466486
Ikke lekker!
L lijkt weer beter, flessen gaan weer op, diarree is over en hij sliep zonder avondfles tot 6 uur vanochtend *O*

En nu frunnikt hij half slapend aan mijn badjas want die voelt zo lekker zacht O+
pi_167466678
GM! Wat een prachtige foto's! En wat ziet James er toch weer goed uit O+

Fijn dat het weer beter gaat met L.

S. heeft sinds gisteren een grapje. Als ik 'jawel' zeg en knik, schudt hij zijn hoofd :D en dan heeft hij de slappe lach.
Samen met mijn kind grapjes maken O+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_167467815
GM hij ziet er stukken beter uit zeg! Fijn om hem weer vast te kunnen houden.

LeSage <3 Leuk, die interactie.
pi_167468540
Hij keek vanmorgen zo zielig...



Dat ze zeiden, oke jij mag vandaag naar Gouda! :D

Even serieus, hij doet het zo goed dat hij vandaag naar het ziekenhuis in Gouda mag! *O* *O* we gaan zometeen met de ambulance op stap
S. 2014
J. 2016
pi_167468593
Ach kleine frummel.
Maar wat ongelooflijk fijn dat jullie wat dichter naar huis mogen!! Hebben ze enig idee hoe het nu verder zal gaan? Hoe lang jullie nog moeten blijven enzo?
pi_167468683
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 11:08 schreef Roomsnoes het volgende:
Ach kleine frummel.
Maar wat ongelooflijk fijn dat jullie wat dichter naar huis mogen!! Hebben ze enig idee hoe het nu verder zal gaan? Hoe lang jullie nog moeten blijven enzo?
Nee ze moeten de morfine rustig afbouwen, en hoelang dat duurt weten ze niet... maar we zien t wel, dit is al zo'n grote stap voorwaarts.
S. 2014
J. 2016
pi_167468757
Wat fijn GM, van de IC af dus? Wat doet hij het goed, fijn dat het zo vooruit gaat. Heerlijk wat dichter bij huis en jij dus weer dichter bij man en S ook!
pi_167468791
Alleen maar goed nieuws voor gm! *O* lekker dichterbij huis.
  dinsdag 20 december 2016 @ 11:18:02 #239
149959 SQ
snelle trees
pi_167468819
Oh wat fijn om te horen gm! Go james!
disclaimer
pi_167468862
*O* voor James!! O+ . Met z'n prachtige ogen. GM, wat fijn voor jullie. :* .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_167469798
Yay GM! Hele mooie stap de goede kant op. Hopelijk hebben jullie je schatje met de kerstdagen weer thuis! O+
pi_167470640
Jeetje GM, wat een verschil met de vorige foto's :o Hij ziet er goed uit!! Wat ontzettend fijn dat jullie naar Gouda mogen :)
pi_167471408
Wat een fijn nieuws, GM! Weer dichtbij je meisje en man O+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_167471506
Ohhh wat een goed nieuws GM! Weer een grote stap vooruit en weer lekker dicht in de buurt van man- en dochterlief :*
Dappere strijder is James hoor O+
pi_167471513
GM wat fijn om te lezen *O*
pi_167471540
GM *O* wat een super nieuws.
En die foto O+
pi_167472078
Gm wat fantastisch! *O* wat een stoer ventje hebben jullie zeg O+

Mijn schoonmoeder zorgde vandaag voor M. terwijl ik erbij was. Ze gaat als ik werk ook oppassen en eigenlijk kent ze Maud niet zo goed dus vandaar. Was best wel prima eigenlijk :o op de opmerking na dat ze best mag huilen omdat ze daar goede longetjes van krijgt en dat ik haar moet laten wennen om altijd in haar bedje te slapen.
Ze slaapt 's middags in bed, maar haar dutje in de ochtend lekker bij mij en die in de namiddag ook. Vind dat zo gezellig O+ als ik haar bij elk slaapje in bed leg dan zie ik haar maar drie uur op een dag. Zij denkt dat als M. gewend is altijd in haar bedje te slapen, dat ook beter gaat als oma er is. Vanmorgen wilde ze nl echt niet bij oma op schoot slapen. Ik denk dat het wel goed komt als ik er niet bij ben :)
pi_167472881
GM *O* Fijn weer een stap dichterbij huis! En wat een verschil inderdaad zeg op de foto's :)
pi_167476158
Wat super GM! *O*
pi_167478956
Gm jaaaa wat goed!
pi_167479087
Gm wat tof! *O*
(eerste keer geloof ik dat ik blij voor iemand ben dat ze naar Gouda mogen ) _O-
pi_167479169
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 18:33 schreef _Ophelia_ het volgende:
Gm wat tof! *O*
(eerste keer geloof ik dat ik blij voor iemand ben dat ze naar Gouda mogen ) _O-
_O- _O- tja...

Nou we zijn dus inmiddels in Gouda, meneertje werd als koning onthaald :P
We zitten hier nog tot 1 januari ongeveer... james moet afkicken/afbouwen vd morfine en dormicum, heeft n schema meegekregen van de kinderarts en dat loopt tot 1 januari... en al die tijd moet hij aan de monitor liggen... kerst en oud en nieuw in n ziekenhuis, t is een nieuwe ervaring.
S. 2014
J. 2016
pi_167479302
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 december 2016 18:37 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

_O- _O- tja...

Nou we zijn dus inmiddels in Gouda, meneertje werd als koning onthaald :P
We zitten hier nog tot 1 januari ongeveer... james moet afkicken/afbouwen vd morfine en dormicum, heeft n schema meegekregen van de kinderarts en dat loopt tot 1 januari... en al die tijd moet hij aan de monitor liggen... kerst en oud en nieuw in n ziekenhuis, t is een nieuwe ervaring.
Fijn dat jullie weer in Gouda zijn, maar dat hij nog tot 1 januari daar moet liggen is wel rot met die feestdagen ;( :* Hopelijk gaat het afbouwen goed :*
  dinsdag 20 december 2016 @ 21:41:11 #254
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_167485485
Vanaf nu hopelijk alleen nog maar bergopwaarts gm :)

Wij zijn weer thuis. Was wel weer lang genoeg. Vlucht terug ging net als de heenvlucht goed. Kregen allemaal complimenten dat ze zo lief waren. Niet dat dat onze verdienste is maar toch leuk.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_167486564
Fijn dat je weer naar Gouda mag GM! En wat ziet hij er al een stuk beter uit zeg! Fijn!
Kwak
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 20 december 2016 @ 22:21:38 #256
269689 crew  Viv
pi_167487053
Wat een goede berichten gm, wel jammer van de feestdagen. Ik hoop dat jullie in 2017 in héél rustig vaarwater terechtkomen qua ziekenhuis en toestanden. :*
pi_167491787
Miespoes, wat fijn dat het oppassen zo goed ging. Ik kan me voorstellen dat het voor haar ook spannend is (wat als het slapen niet lukt) maar zo'n eerste goede ervaring geeft jullie beide hopelijk wat vertrouwen.

Chanty, fijn weer thuis te zijn en de kindjes zo relaxed op de vlucht. Vind het wel stoer hoor, met baby en peuter is dat toch een hele onderneming!

Gm, das jammer van de feestdagen, maar wel begrijpelijk van het afbouwen. Kan me voorstellen dat hij het dan ook zonder monitor nog even goed moet doen voor hij naar huis mag. Maar als de stijgende lijn doorzet worden het hopelijk wel steeds minder "stressvolle" bezoekjes.

Hier gaan de nachten de laatste dagen vrij jammer. Grootste wordt rond 1 uur wakker (en dan minstens half uur bezig om beide weer stil te krijgen), om 4 uur is kleine wakker (zelfde verhaal) en tegen 6 uur zijn ze klaar om de dag te beginnen. :O
pi_167491926
Dat je het pak melkpoeder even open laat staan, en dat je je peuter opeens hoort roepen "Poesie mag niet! Is baby melk!" en dat je kat dan met z'n kop in het pak het melkpoeder zit op te likken }:| _O-
pi_167491928
En wat super dat James terug naar Gouda mag!!
pi_167492039
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 07:55 schreef Amsel het volgende:
Dat je het pak melkpoeder even open laat staan, en dat je je peuter opeens hoort roepen "Poesie mag niet! Is baby melk!" en dat je kat dan met z'n kop in het pak het melkpoeder zit op te likken }:| _O-
Katten :') _O-
Een van onze katten wil op alles van de baby liggen: box, wipstoel, tripp trapp, omslagdoeken, kleedjes... Vraag me af of dat uit jaloezie is of dat ze de baby zo leuk vindt (ze komt nooit bij M. kijken)
pi_167492069
Amsel _O- _O-

L net naar kdv gebracht maar ik ben heel bang dat hij volgende week weer ziek is. 3 kinderen met een ab-kuur :{
pi_167492076
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 18:33 schreef _Ophelia_ het volgende:
Gm wat tof! *O*
(eerste keer geloof ik dat ik blij voor iemand ben dat ze naar Gouda mogen ) _O-
_O- _O-

Fijn GM! Dat is al bijna thuis!

Oooooh en Amsel de kat en het melkpoeder! De kat zou wel blij geweest zijn met de lekkere snack. :+

Mijn zoon is echt geobsedeerd door onze kat haha! Als hij onrustig is en de kat komt voorbij is hij meteen stil en hangt z'n mond open en blijft ie hem aanstaren. En nu achtervolgt hij hem ook echt, de kat schrikt van al die aandacht. :+ wel handig entertainment.

Gisteren 6 maanden en ook de 6 maanden check op cb. 8180 gram en 71 cm! O+ Hij doet het verder super, maar dat wisten we natuurlijk al.

Zijn jullie zes maanders ook van die kletskousen? Echt de hele dag random geluiden en ook met intonatie alsof hij daadwerkelijk verwacht dat we hem begrijpen. :+
pi_167492792
:W onrustige nacht gehad, de monitor piept regelmatig en james was onrustig. In principe zou ik nu thuis kunnen slapen maar voel me dan zo'n vreselijke moeder.. dan laat ik m alleen en is ie eenzaam enz enz ;(
S. 2014
J. 2016
pi_167492903
quote:
1s.gif Op woensdag 21 december 2016 09:37 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
:W onrustige nacht gehad, de monitor piept regelmatig en james was onrustig. In principe zou ik nu thuis kunnen slapen maar voel me dan zo'n vreselijke moeder.. dan laat ik m alleen en is ie eenzaam enz enz ;(
Ik snap je gevoel heel, heel goed. Lijkt me vreselijk om hem "achter" te moeten laten. Maar jullie hebben nog een lange weg te gaan, en het is voor James heel wat waard als jij enigszins uitgerust bent.
pi_167493198
quote:
1s.gif Op woensdag 21 december 2016 09:37 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
:W onrustige nacht gehad, de monitor piept regelmatig en james was onrustig. In principe zou ik nu thuis kunnen slapen maar voel me dan zo'n vreselijke moeder.. dan laat ik m alleen en is ie eenzaam enz enz ;(
Als James onrustig is kunnen de piepjes heel duidelijk valse registratie zijn he?
Blijf naar hem kijken en probeer een beetje om de monitor heen te kijken naar je knulletje.
Maar hij is net aan het opknappen dus dat heeft even weer vertrouwen nodig.
En als je er overdag de hele dag bent, is het niet 'erg' als je juist de nacht bijtankt thuis.
Of kan papa/oma/zus/goeie vriendin/goeie bekende een nachtje slapen zodat jij even op adem kan komen?
Je moet nog even en mama's moeten ook goed voor zichzelf zorgen voor ze ook voor een ander kunnen zorgen ;)
Fijn dat hij lekker in de buurt is in elk geval!
  woensdag 21 december 2016 @ 11:36:32 #266
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_167494670
Och gm ;( kun je niet afwisselen met je man of ander familielid? Ik zou zelf ook niet naar huis kunnen gaan maar je moet idd ook zelf overeind blijven :*

Svane mooie stats! Hier kletst mevrouw al maanden de oren van onze kop :D Lucas was een stuk minder "spraakzaam". Daarvoor kon Lucas al in een Ikea stoel zitten terwijl mevrouw echt nog niet recht genoeg zit daarvoor.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_167495881
Kan de papa dan bij James in de buurt blijven? Beetje elkaar afwisselen? En dan oppas voor de andere kinderen regelen?
pi_167496319
quote:
1s.gif Op woensdag 21 december 2016 08:25 schreef Svane het volgende:

[..]

_O- _O-

Fijn GM! Dat is al bijna thuis!

Oooooh en Amsel de kat en het melkpoeder! De kat zou wel blij geweest zijn met de lekkere snack. :+

Mijn zoon is echt geobsedeerd door onze kat haha! Als hij onrustig is en de kat komt voorbij is hij meteen stil en hangt z'n mond open en blijft ie hem aanstaren. En nu achtervolgt hij hem ook echt, de kat schrikt van al die aandacht. :+ wel handig entertainment.

Gisteren 6 maanden en ook de 6 maanden check op cb. 8180 gram en 71 cm! O+ Hij doet het verder super, maar dat wisten we natuurlijk al.

Zijn jullie zes maanders ook van die kletskousen? Echt de hele dag random geluiden en ook met intonatie alsof hij daadwerkelijk verwacht dat we hem begrijpen. :+
Emmy vandaag 67 cm en 7990 gram.

Ze kletst ook wat af. En nephoesten en dan keihard lachen.
Gisteren was er een vriend die een paar keer hallooo tegen haar zei en ze deed hem gewoon na en met een beetje fantasie klonk het ook zo.
pi_167496352
Mooie stats ook! Dat nephoesten klinkt echt hilarisch! O+

Dat imiteren is tof om te zien he, zo knap dat onze babies dus zoveel leren gewoon door kijken en luisteren en dan proberen.

Hee was de tand van Emmy nu echt een kies?
pi_167496413
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 12:59 schreef Svane het volgende:
Mooie stats ook! Dat nephoesten klinkt echt hilarisch! O+

Dat imiteren is tof om te zien he, zo knap dat onze babies dus zoveel leren gewoon door kijken en luisteren en dan proberen.

Hee was de tand van Emmy nu echt een kies?
Ja, 2 aan beide kanten 1 :D
Maar geen voortanden
  woensdag 21 december 2016 @ 13:58:21 #271
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_167497336
Een kies, dat is wel bijzonder. Die komen meestal als laatst. Lucas moet nog vier kiezen :p

En mooie stats. Denk dat Amélie zeker een kilo minder weegt, morgen zullen we het weten.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_167498508
Mijn baby zat lekker naar me te lachen. Om me vervolgens onder te kotsen :')

Bijzonder van de kiezen Arja! Dan kan de rest alleen maar meevallen toch? ;)

Sterkte GM :*
pi_167501511
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 15:03 schreef Miezziej het volgende:
Mijn baby zat lekker naar me te lachen. Om me vervolgens onder te kotsen :')

Bijzonder van de kiezen Arja! Dan kan de rest alleen maar meevallen toch? ;)

Sterkte GM :*
_O- baby's O+

Ik ga vanavond thuis slapen. T is beter voor iedereen als ik uitgerust ben en de verpleging is fantastisch hier.
En dan kan ik morgen Saar naar psz brengen en weer terug hierheen.

Saar zag haar broertje weer vh eerst sinds 9 december.

S. 2014
J. 2016
pi_167501606
Wederom een prachtfoto zeg! Saar lijkt me heel lief en zorgzaam.

Haha miezziej :D Erg herkenbaar ook. Mijnes is begonnen met lachen nu, en na elk lachje geeft ie over. Maf kind. Maar nu weet ik het en kan ik net op tijd een boekje pakken :P
  woensdag 21 december 2016 @ 17:24:55 #275
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_167501861
Mnohhh GM O+
Fijn dat het de goede kant uitgaat nu!
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_167504255
Nooohhh GM wat lief O+ Hij ziet er echt al een stuk beter uit nu ^O^
En goed dat je zelf even gaat bijslapen, dat heb je ook wel nodig :*

Het was net zelfs op het nieuws dat het RS-virus zo rondgaat dat in Noord-Holland zelfs kinderen overgeplaatst worden naar deze kant van het land (Enschede) ;( omdat er geen plek is en dat er tieners naar volwassenen-afdelingen worden overgeplaatst etc. Echt rot dat jullie dan net bij die 0.5-1% horen waar het zo is gegaan ;(
pi_167504597
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 19:06 schreef Sylvana het volgende:
Nooohhh GM wat lief O+ Hij ziet er echt al een stuk beter uit nu ^O^
En goed dat je zelf even gaat bijslapen, dat heb je ook wel nodig :*

Het was net zelfs op het nieuws dat het RS-virus zo rondgaat dat in Noord-Holland zelfs kinderen overgeplaatst worden naar deze kant van het land (Enschede) ;( omdat er geen plek is en dat er tieners naar volwassenen-afdelingen worden overgeplaatst etc. Echt rot dat jullie dan net bij die 0.5-1% horen waar het zo is gegaan ;(
Er zijn zelfs kinderen naar aken en antwerpen vervoerd omdat er in NL geen plek is.. Het is dit jaar bizar heftig.
S. 2014
J. 2016
pi_167504881
Gm, wat een lieve foto zeg O+
pi_167504893
Ah die lieve Saar.
Hoe gaan julie de feestdagen vieren?
pi_167504942
quote:
1s.gif Op woensdag 21 december 2016 19:18 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Er zijn zelfs kinderen naar aken en antwerpen vervoerd omdat er in NL geen plek is.. Het is dit jaar bizar heftig.
Poeh dat is helemaal heftig dan idd. Echt bizar dat het dit jaar zo heftig is.
pi_167505387
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 19:27 schreef Arja het volgende:
Ah die lieve Saar.
Hoe gaan julie de feestdagen vieren?
Tussen de witte jassen ;) Ik heb eerlijk gezegd nog niet echt een plan. Ik wil mn gezin graag bij elkaar en dat zal dan in t zkh zijn maar verder...
S. 2014
J. 2016
pi_167505894
http://www.ad.nl/nieuws/k(...)ekenhuizen~ae2c90a6/

Inderdaad nu ook in het nieuws over RSvirus.
pi_167506167
GM O+ prachtige foto.
Fijn dat jullie weer terug zijn in Gouda. Nog even en dan met zn alle weer thuis.

Nazil ik zie er ook al tegenop om Mats vrijdag naar het kdv te brengen. Zal je zien dat we met kerst allemaal ziek zijn.
Er zijn echt veel mensen ziek of verkouden bah.
Scheelt wel dat de kinderen met ab waarschijnlijk niet meer besmettelijk zijn

Welkom terug chanty. Fijn dat het zo goed ging.

Arja :D ik heb vannacht gedroomd dat Stijn 4 kiezen en 2 tandjes had. Ik denk dat dat door de kiesjes van Emmy komt haha
Kan je ze zo zien als ze lacht ofzo of moet je echt goed in haar mondje kijken?
Die interactie is zo leuk ♡

Miez :7 lekkerrrr

Madivi pfff wat een nachten. Hopelijk gaat het aankomende nacht beter.

[ Bericht 5% gewijzigd door ikke_84 op 21-12-2016 20:22:16 ]
  woensdag 21 december 2016 @ 20:15:21 #284
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_167506588
Hier lag de afdeling ook helemaal vol inderdaad. GM vaak organiseer het ziekenhuis nog wel iets leuks voor de kinderen. Ik neem aan dat hij op de neo ligt?
KuikenGuppy
pi_167507607
quote:
1s.gif Op woensdag 21 december 2016 20:15 schreef Burdie het volgende:
Hier lag de afdeling ook helemaal vol inderdaad. GM vaak organiseer het ziekenhuis nog wel iets leuks voor de kinderen. Ik neem aan dat hij op de neo ligt?
Gewoon op de kinderafdeling... geen academisch ziekenhuis ofzo hoor. T is Gouda. :')

Ik zal t morgen eens vragen, nu onderweg naar huis..
S. 2014
J. 2016
pi_167507688
ikke, ik kan ze zo niet zien, alleen voelen. Ze zitten ergens in het midden aan beide kanten een puntje.

Gm: kerstboompje meenemen?
pi_167507736
Ik hoop heel erg dat het allemaal het zelfde virus is wat L. Vorige week heeft gehad. Ik hoop dat met z'n allen ziek in bed ons bespaard blijft.

Gm ik vind het heel spijtig dat jullie de kerst wel zo door moeten brengen. Ik denk vaak aan jullie en jullie prachtige kinderen. Zo'n mooie foto dit ook weer!
  woensdag 21 december 2016 @ 21:06:14 #288
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_167508918
De cb arts is ook ziek, dus afspraak is gecanceld. Eerstvolgende mogelijkheid is 18 januari -O- ik was nog wel zo benieuwd naar haar stats. Morgen maar met haar op de weegschaal gaan staan.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_167509196
quote:
1s.gif Op woensdag 21 december 2016 21:06 schreef Chanty het volgende:
De cb arts is ook ziek, dus afspraak is gecanceld. Eerstvolgende mogelijkheid is 18 januari -O- ik was nog wel zo benieuwd naar haar stats. Morgen maar met haar op de weegschaal gaan staan.
Hebben ze geen weeg-uurtje? Ik ben ook benieuwd.
  woensdag 21 december 2016 @ 21:21:26 #290
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_167509587
quote:
1s.gif Op woensdag 21 december 2016 21:12 schreef Arja het volgende:

[..]

Hebben ze geen weeg-uurtje? Ik ben ook benieuwd.
Ja op mijn werkdagen. Kan naar een andere wijk op mijn vrije dag maar acht de kans groot dat het cb dicht is volgende week. En de weken daarna heb ik op mijn vrije dagen al allemaal afspraken staan. Plus dat je toch niet kan meten. Wegen kan ik thuis nog.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_167509771
GM wat fijn dat jullie in Gouda zijn! Hopelijk toch nog een beetje fijne feestdagen zo, mooi dat het beter gaat met de kleine man. Wat een doorzetter zeg ^O^ . Nu jij zelf ook een beetje tot rust komen. Wat een impact moet dit hebben op jullie allemaal!
  woensdag 21 december 2016 @ 21:25:20 #292
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_167509777
quote:
1s.gif Op woensdag 21 december 2016 21:06 schreef Chanty het volgende:
De cb arts is ook ziek, dus afspraak is gecanceld. Eerstvolgende mogelijkheid is 18 januari -O- ik was nog wel zo benieuwd naar haar stats. Morgen maar met haar op de weegschaal gaan staan.
in rveen is morgen weeg uurtje er staat altijd bij of het dicht is op de site..
  woensdag 21 december 2016 @ 21:32:09 #293
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_167510127
quote:
17s.gif Op woensdag 21 december 2016 21:25 schreef Budabuddumbam het volgende:

[..]

in rveen is morgen weeg uurtje er staat altijd bij of het dicht is op de site..
Ja maar dan werk ik dus ;) maar zag op de site dat het weeguur volgende week verzet is naar donderdag. Dus dan wil ik wel gaan en vraag ik of ik haar even mag opmeten.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_167510927
GM, wat fijn dat het zoveel beter gaat! En wat een mooie foto van de hereniging van je kindjes!

Chanty, vervelend is dat! Ik heb een keer een afspraak afegezegd omdat M. verhoging had, kon ik ook gelijk een maand wachten of de volgende. Ons CB zit voor mijn gevoel echt aan hun maximale capaciteit.

M. kan tegenwoordig van zijn speeldeken afschuiven. Hij schuifelt en wiebelt langzaam de hele woonkamer door. Ik heb nog niet echt het idee dat hij heel goed kan bepalen welke kant hij opgaat, maar dat maakt hem verder niets uit!
  woensdag 21 december 2016 @ 21:49:22 #295
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_167510963
Rveen? Als in Roelofarendsveen? :)

Fijn dat julli weer in Gouda zijn GM! Vannacht hopelijk lekker slapen :*
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
  woensdag 21 december 2016 @ 22:05:49 #296
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_167511912
quote:
7s.gif Op woensdag 21 december 2016 21:49 schreef Nouk84 het volgende:
Rveen? Als in Roelofarendsveen? :)

Fijn dat julli weer in Gouda zijn GM! Vannacht hopelijk lekker slapen :*
Rokkeveen, wijk in onze woonplaats
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  woensdag 21 december 2016 @ 22:21:32 #297
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_167512529
quote:
1s.gif Op woensdag 21 december 2016 22:05 schreef Chanty het volgende:

[..]

Rokkeveen, wijk in onze woonplaats
Dacht al, volgens mij wonen jullie beiden niet in de buurt van die plaats :)
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_167519344
M heeft vannacht voor het eerst op zijn eigen kamertje geslapen en sliep tot half zeven door. Helaas werd ik wel om 5 uur wakker omdat ik M mistte en hij normaal rond die tijd wakker begint te worden. Ik heb het er dus moeilijker mee dan hij... Na de ochtendvoeding dus nog maar even geknuffeld in bed en nu ben ik een beetje laat voor mijn werk
pi_167521213
Wat goed van M. luna O+

James is van de zuurstof af *O* *O* tnt gaat dat goed!
S. 2014
J. 2016
pi_167522049
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2016 10:47 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wat goed van M. luna O+

James is van de zuurstof af *O* *O* tnt gaat dat goed!
Wauw *O*
pi_167522052
Gm *O*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')