abonnement Unibet Coolblue
pi_168516382
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 11:14 schreef Villas__Rubin het volgende:
Puur bewustzijn is zo leeg als het maar zijn kan. Blijdschap en liefde komen en gaan daar net zo hard in en uit. Dus als je het mij vraagt onzin wat je zegt.
Ooit zelf de absolute oneindigheid ervaren? De consensus van mensen die de ervaring gehad hebben zeggen dat het oneindige liefde is.

Met een breakthrough dosis 5-MeO-DMT (lichaamseigen stof) kom je er zo achter, de enige psychedelica die men daar altijd kan brengen. En het voegt niks toe op je ervaring, het stript alles weg.
Maar het is wel heel life changing, mensen ervaren soms meer opening daarna dan na jaren dagelijks uren mediteren.
pi_168520356
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 11:14 schreef Villas__Rubin het volgende:
Liefde en blijdschap zijn emoties/gevoelens. Die kennen net zo goed een begin en einde als bijvoorbeeld woede, verdriet, haat en frustratie. Puur bewustzijn is zo leeg als het maar zijn kan. Blijdschap en liefde komen en gaan daar net zo hard in en uit.
Gevoelens en emoties zijn niet het zelfde. Het gevoel van liefde komt niet en gaat niet maar is altijd aanwezig.
Het zijn juist de negatieve emoties zoals, woede, boosheid, verdriet, ergenis, irritatie, frustratie, enz die het gevoel van liefde kunnen en zullen verstoren. Die emoties, wat eigenlijk een lichamelijke reactie is op het denken, kunnen zo heftig zijn dat je geeneens bewust bent van je gevoel van liefde.
  zondag 29 januari 2017 @ 18:15:52 #53
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_168522772
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 14:52 schreef alwaysbenice het volgende:

[..]

Ooit zelf de absolute oneindigheid ervaren? De consensus van mensen die de ervaring gehad hebben zeggen dat het oneindige liefde is.

Met een breakthrough dosis 5-MeO-DMT (lichaamseigen stof) kom je er zo achter, de enige psychedelica die men daar altijd kan brengen. En het voegt niks toe op je ervaring, het stript alles weg.
Maar het is wel heel life changing, mensen ervaren soms meer opening daarna dan na jaren dagelijks uren mediteren.
Ik vind het toch een beetje lame dat we drugs zouden moeten gebruiken om tot de zogenaamde ware spirituele openbaring te komen, ondanks dat ik zelf genoeg ervaring heb ermee.
Psychedelica geven vooral een zeer sensationele ervaring (een sterk zintuiglijke ervaring). Maar het is tijdelijk, een spectaculaire ervaring - en soms ook uitermate naar, duister en angstig, laten we dat ook niet vergeten - maar ook niet meer dan dat uiteindelijk. Het ware leven is gewoon die van alledag en speelt zich in het het huidige moment af. Teleurstellend wellicht, maar zo is het nu eenmaal. 's nachts kunnen we iig nog dromen..

Die oneindige liefde en blijdschap is m.i. niet 'the default setting' van het pure bewustzijn iig. Dat behoort tot een sporadische, speciale ervaring waarin dat soms ervaren wordt. Ik denk dat de mensen aan dergelijke ervaringen soms iets te veel absolute waarden ophangen...
Bewustzijn zelf, in normale toestand, is m.i. leeg en alles kan er naadloos in verschijnen. Ook haat, ook afkeer. Allemaal net zo substantieel, of juist niet-substantieel...
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
  zondag 29 januari 2017 @ 18:22:05 #54
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_168522916
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 16:47 schreef marko777 het volgende:

[..]

Gevoelens en emoties zijn niet het zelfde. Het gevoel van liefde komt niet en gaat niet maar is altijd aanwezig.
Het zijn juist de negatieve emoties zoals, woede, boosheid, verdriet, ergenis, irritatie, frustratie, enz die het gevoel van liefde kunnen en zullen verstoren. Die emoties, wat eigenlijk een lichamelijke reactie is op het denken, kunnen zo heftig zijn dat je geeneens bewust bent van je gevoel van liefde.
Hmmmm, nou ik kan het ene moment anders liefde voor mijn kat ervaren, en een moment later haat ervaren naar moslimradicalen als ik weer iets verneem van een of andere brute nare aanslag. Dan is er geen liefde hoor..
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_168526089
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 18:22 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Hmmmm, nou ik kan het ene moment anders liefde voor mijn kat ervaren, en een moment later haat ervaren naar moslimradicalen als ik weer iets verneem van een of andere brute nare aanslag. Dan is er geen liefde hoor..
Het is heel begrijpelijk dat als er een aanslag is geweest dat zulk geweld nooit goed te keuren is. Zoiets valt nooit goed te praten.
Maar merk jij ook niet op dat zodra het nieuws van een aanslag bij je binnen komt er heel veel sterke en negatieve gedachten/oordelen naar boven komen die verre van aardig zijn. Er kunnen allemaal gedachten bij je naar boven komen waarbij je de dader als het ware hetzelfde aan wil doen als wat de dader gedaan heeft. En merk je dan ook hoe je lichaam in dat moment daarop reageert met al je emoties zoals, pijn, woede, boosheid, verdriet, onbegrip. Het zijn allemaal
stress volle gedachten waardoor het lichaam het ervaart als een lijden in dat moment. Je merkt en ervaart dus dat je lijdt als je in die gedachten gelooft en dat het niet zou mogen bestaan, dat het niet had mogen gebeuren.
Je merkt dus dat je in zo'n moment nou niet beslist aardig bent voor jezelf, dus kan je dan liefde voelen en ervaren?
Terroristische aanslagen bestaan tot dat ze niet meer bestaan. Maar als je dan gaat kijken naar je eigen gedachten kan jij dan ophouden jezelf en/of anderen met die wrede gedachten te terroriseren? Zo niet, dan houd jij in jezelf precies dat in stand wat je in die ander wil beeindigen.
Kan jij overal ter wereld terroristische aanslagen beeindigen? Je kan om te beginnen het in jezelf beeindigen.
Een gezond verstand lijdt niet, nooit. Al jouw lijden begint en eindigt bij jou.
pi_168526406
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 19:52 schreef marko777 het volgende:

[..]

Het is heel begrijpelijk dat als er een aanslag is geweest dat zulk geweld nooit goed te keuren is. Zoiets valt nooit goed te praten.
Dat valt het vrij eenvoudig. Anders zouden mensen het in de eerste plaats niet doen, lijkt me.
Conscience do cost.
pi_168530208
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 18:15 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Ik vind het toch een beetje lame dat we drugs zouden moeten gebruiken om tot de zogenaamde ware spirituele openbaring te komen, ondanks dat ik zelf genoeg ervaring heb ermee.
Psychedelica geven vooral een zeer sensationele ervaring (een sterk zintuiglijke ervaring). Maar het is tijdelijk, een spectaculaire ervaring - en soms ook uitermate naar, duister en angstig, laten we dat ook niet vergeten - maar ook niet meer dan dat uiteindelijk. Het ware leven is gewoon die van alledag en speelt zich in het het huidige moment af. Teleurstellend wellicht, maar zo is het nu eenmaal. 's nachts kunnen we iig nog dromen..

Die oneindige liefde en blijdschap is m.i. niet 'the default setting' van het pure bewustzijn iig. Dat behoort tot een sporadische, speciale ervaring waarin dat soms ervaren wordt. Ik denk dat de mensen aan dergelijke ervaringen soms iets te veel absolute waarden ophangen...
Bewustzijn zelf, in normale toestand, is m.i. leeg en alles kan er naadloos in verschijnen. Ook haat, ook afkeer. Allemaal net zo substantieel, of juist niet-substantieel...
Zeg ik dat je het moet gebruiken?
ik zeg dat een 5-MeO breakthrough een gerant staat voor DE openbaring van de zelf, de zelfde openbaring die meestal plaats vind naar een paar jaar of decennia veel mediteren.

Wat de ervaring zo bijzonder maakt is dat het in zijn natuur dus niet tijdelijk is. Nogmaals, het stript alles weg en laat de rauwe werkelijkheid zien, de oneindigheid die je altijd was.
Het ego komt daar tijdelijk in op en laat het lijken alsof het verdwijnt.

Maar je hebt het dus niet zelf ervaren, en ondanks dat alle mensen die het wel gezegd hebben te ervaren die allemaal zeggen dat het wel zo is weet jij dat het niet zo is.
pi_168530524
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 21:33 schreef alwaysbenice het volgende:

[..]
Maar je hebt het dus niet zelf ervaren, en ondanks dat alle mensen die het wel gezegd hebben te ervaren die allemaal zeggen dat het wel zo is weet jij dat het niet zo is.
"Ondanks al die mensen die hebben gezegd dat het niet zo is weet jij dat het wel zo is".
Conscience do cost.
  zondag 29 januari 2017 @ 22:05:28 #59
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_168531301
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 21:33 schreef alwaysbenice het volgende:

[..]

Zeg ik dat je het moet gebruiken?
ik zeg dat een 5-MeO breakthrough een gerant staat voor DE openbaring van de zelf, de zelfde openbaring die meestal plaats vind naar een paar jaar of decennia veel mediteren.
Daar heb ik dus ook lichtelijk, ietwat een probleem mee... Hoezo zou het bij mediteren zolang duren voordat je blijkbaar klaar bent voor zo'n openbaring, en kun je eenvoudig met één of ander kruid in een pijpje dat zo effe instantly veroorzaken? Dat is wel heel makkelijk dan hè...

Maar goed, belangrijker vind ik deze uitspraak:

quote:
Het ego komt daar tijdelijk in op en laat het lijken alsof het verdwijnt.
Dat vind ik nogal gedurfd... Lijkt me een behoorlijke omdraaiing. Het is namelijk imo dat tripbewustzijn dat tijdelijk opkomt binnen je normaal door andere zaken gedomineerde, dagelijkse bewustzijn. Jij zegt hier dat het juist het ego is dat tijdelijk opkomt in dat spirituele bewustzijn, dat het als het ware normaliter alleen maar blokkeert. Maar 99,9% van de tijd verkeer je in dat zogenaamde 'ego-bewustzijn' en niet in dat tripbewustzijn (en als je nooit gaat trippen [zoals de meeste mensen] in je leven zul je het zelfs nooit meemaken waarschijnlijk). Tenzij je het dromen 's nachts ook onder dat bewustzijn schaart?

Is zo'n tripstaat niet gelieerd aan het dromen wellicht? (dat is een vraag, geen mening of standpunt)

Overigens, wat ik wel of niet ervaren heb doet er niet zo toe denk ik. Ik probeer je kritisch naar wat je zelf voor gevolgtrekkingen maakt en wat je gelooft te laten kijken, zoals ik zelf ook doe bij zulke dingen...
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_168532068
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 22:05 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Daar heb ik dus ook lichtelijk, ietwat een probleem mee... Hoezo zou het bij mediteren zolang duren voordat je blijkbaar klaar bent voor zo'n openbaring, en kun je eenvoudig met één of ander kruid in een pijpje dat zo effe instantly veroorzaken? Dat is wel heel makkelijk dan hè...
Omdat het ego niet zo maar los laat. Ook is er een groot contrast tussen meditatie en de dagelijkse wereld, vooral omdat meditatie ook maar een klein deel van de dag is meestal.

En makkelijk, ja en nee volgens mij, je moet jezelf nog steeds los laten, en dat is al een intens integratie proces, maar vooral daarna, aangezien het ego er daarna meestal weer insluipt, en je weer geconfronteerd wordt met je zelf.
'Wat is dan het nut als het ego weer terug komt?'
Los van de ervaring zelf, het ego is voor een groot deel niet meer wat het geweest is en men kan dingen meer in perspectief plaatsen, en men kan makkelijker dieper tot zichzelf komen om uiteindelijke sober terug te gaan en de staat te belichamen.

Het is als olie op het verlichtingsvuur gooien, het hoeft er niet per se makkelijker op te worden, maar voor de serieuze practitioner kan het wel een Gods geschenk zijn, en waarom zou altijd alles moeilijk moeten zijn.

quote:
Dat vind ik nogal gedurfd... Lijkt me een behoorlijke omdraaiing. Het is namelijk imo dat tripbewustzijn dat tijdelijk opkomt binnen je normaal door andere zaken gedomineerde, dagelijkse bewustzijn. Jij zegt hier dat het juist het ego is dat tijdelijk opkomt in dat spirituele bewustzijn, dat het als het ware normaliter alleen maar blokkeert. Maar 99,9% van de tijd verkeer je in dat zogenaamde 'ego-bewustzijn' en niet in dat tripbewustzijn (en als je nooit gaat trippen [zoals de meeste mensen] in je leven zul je het zelfs nooit meemaken waarschijnlijk). Tenzij je het dromen 's nachts ook onder dat bewustzijn schaart?

Is zo'n tripstaat niet gelieerd aan het dromen wellicht? (dat is een vraag, geen mening of standpunt)

Overigens, wat ik wel of niet ervaren heb doet er niet zo toe denk ik. Ik probeer je kritisch naar wat je zelf voor gevolgtrekkingen maakt en wat je gelooft te laten kijken, zoals ik zelf ook doe bij zulke dingen...
Als we discussiëren over de inhoud van een boek hecht ik meer waarde aan iemand die het boek gelezen heeft.

Ik snap ook wel dat het moeilijk te geloven is, wat mensen ook wel eens denken of zeggen tijdens de ervaring is: 'THIS IS IMPOSSIBLE, THIS IS IMPOSSIBLE, OH MY GOD!!'

Dromen komen wel dichtbij een trip bewustzijn imo, maar nogmaals, deze ervaring is heeeel anders dan het reguliere tripbewustzijn.
Trips, hoe mooi bijzonder en diepgaand ze ook zijn, hebben een content met je ego erin, het verandert de boel.

5-MeO-DMT verwijdert alles.

Overigens, wel leuke data, monks met 10000 + meditatie ervaring hebben eenzelfde soort breinactiviteit als mensen tijdens een trip: het idee van tijd en gevoel van zelf verandert sterk:

Ik waardeer je kritiek trouwens wel hoor :)
pi_168536606
Meditatie en onderbewustzijn is een verweven iets. Dromen zijn het onderbewustzijn en kunnen zelfs ziektes genezen. Verlichting is de zuivering van je ziel. Verduistering is het gif wat je mentaal zwak maakt. Keuzes worden gemaakt uit het hart. Je voetzolen staan symbool voor de wegen die he bewandelt. Onze voeding geeft energie naar de twee geesten. Mentaal en fysiek heb je een aura dat je beschermt. De gedachten die je in je hoofd hebt kunnen jou sturen naar het kuiste pad, mits gedirigeert met verlichting. Het opwarmen heeft effect op je naasteliefden. Geven is beter da nemen, bewustzijn kan zelfs meer positieve energie geven. Respect voor dier en natuur zorgt voor behoudenheid van de samenleving en spiritualiteit. Denk om jou en anderen om beide zielen te versterken. Luister naar anderen met welgemeende gevoelens. Droom over verlichting, maar voer actie uit. Denk niet teveel maar hou het in balans met meditatie en verzorging. Breng vreugde om je heen en vul je ziel op. Warmte deel je. Nergens ben je zo sterk als je onderbewustzijn.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_168547205
Hoe droom je over iets dat je niet kent?
1 + 1 = blauw
pi_168555092
quote:
1s.gif Op maandag 30 januari 2017 17:47 schreef Kamina het volgende:
Hoe droom je over iets dat je niet kent?
Waarom zou dat niet kunnen? De kans wordt dan alleen wel een stuk groter dat je het niet gaat onthouden, laat staan thuis kan brengen. :D
pi_168556676
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2017 22:05 schreef Meneertje_flapdrol het volgende:

[..]

Waarom zou dat niet kunnen? De kans wordt dan alleen wel een stuk groter dat je het niet gaat onthouden, laat staan thuis kan brengen. :D
Waarom zou het wel kunnen? (8>
1 + 1 = blauw
pi_168570865
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2017 23:02 schreef Kamina het volgende:

[..]

Waarom zou het wel kunnen? (8>
Dromen zijn een reflectie en samensmelting van het bekende en ombekende. Niet alle denkbeelden zijn zo scherp als dat zij zich op het eerste gezicht laten zien. Dromen verplaatsen zich en versterken wanneer de geest zuiver is. De geur van liefde kan geproefd worden aan de hand van de verwachtingen die je elke nacht voor je ziet. Niet elk verhaal verteld zijn route even duidelijk. Het dromen kan de geest van een ander beinvloeden. Een zachte streling in het weidegras kan al een eureka gevoel teweegbrengen wanneer de meest recente dromen hun expressie niet kunnen uiten. Samen dromen wij, zodat de hersenen zichzelf kunnen ordenen en raadplegen. Wanneer de verlangens naar een scherpe droom toenemen is meditatie vereist om deze honger te stillen. Dromen zijn zeer krachtig en kunnen een mens vormen. Wees voorzichtig met het sturen van je dromen want het beinvloed je gemoedsstand en hierdoor indirect je omgeving.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  woensdag 1 februari 2017 @ 11:59:31 #66
16305 Jappie
parttime reverend
pi_168587089
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 17:58 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dromen zijn een reflectie en samensmelting van het bekende en ombekende. Niet alle denkbeelden zijn zo scherp als dat zij zich op het eerste gezicht laten zien. Dromen verplaatsen zich en versterken wanneer de geest zuiver is. De geur van liefde kan geproefd worden aan de hand van de verwachtingen die je elke nacht voor je ziet. Niet elk verhaal verteld zijn route even duidelijk. Het dromen kan de geest van een ander beinvloeden. Een zachte streling in het weidegras kan al een eureka gevoel teweegbrengen wanneer de meest recente dromen hun expressie niet kunnen uiten. Samen dromen wij, zodat de hersenen zichzelf kunnen ordenen en raadplegen. Wanneer de verlangens naar een scherpe droom toenemen is meditatie vereist om deze honger te stillen. Dromen zijn zeer krachtig en kunnen een mens vormen. Wees voorzichtig met het sturen van je dromen want het beinvloed je gemoedsstand en hierdoor indirect je omgeving.
Het zal toch wel zo zijn dat indien je met de juiste intenties en zuiverheid van het hart leeft, je dromen je niet uiteindelijk toch nog in de problemen kunnen brengen ? Je zou van schrik geen oog meer dicht doen. :N
pi_168608792
quote:
11s.gif Op woensdag 1 februari 2017 11:59 schreef Jappie het volgende:

[..]

Het zal toch wel zo zijn dat indien je met de juiste intenties en zuiverheid van het hart leeft, je dromen je niet uiteindelijk toch nog in de problemen kunnen brengen ? Je zou van schrik geen oog meer dicht doen. :N
Dromen zijn goedbedoelde reflecties van de innerlijke ziel. Nachtmerries zijn kwaadbedoelde reflecties die geheel op jezelf gericht staan. De boze bedoelingen van een ander zijn een eigen tweestrijd van lichaam en ziel dat vecht voor de zuivergeid van geest en lichaam. Zonder deze yinyan balans is er geen mogelijkheid tot inzien en rust. Nachtmerries en dromen werken zij aan zij mee zodat het gevoel van innerlijke rust samen kan komen. Dromen gebben meer een zachte kant, verspreiden zich en brengen positiviteitspunten voort. Negatieve energie heeft moeite om zich te verspreiden en probeert jezelf schade aan te richten. Als mensen boos zijn hebben ze het meestal over hunzelf. Zonder deze zelfaanvallrn zullen zij beter in hun schoenen staan. Om tot het vermogen te komen voor totale zelf acceptatie moeten dromen en nachtmerries minder persoonlijk genomen worden en de levensles zijn voor deze periode. Zonder levenslessen groeien wr niet verder waardoor er stagnatie plaatsvindt. Dit maakt een mens ongelukkig waardoor zij niet dd mogelijkheid hebben om hunzelf beter te begrijpen. Hiernaast wordt er dan minder positiviteit verspreidt en komen er negatieve spiraallussen in het dagelijkse leven voor. Dit kost meer energie waardoor men vermoeid raakt en er meer ruimte is voor nachtmerries. Onderdruk deze nachtmerries niet maar accepteer ze met hart en ziel. Zonder het balans zal er een innerlijke tweestrijdt woeden waarbij negatieve gedachtes de overhand kunnen krijgen. Laat dit niet toe door te beginnen met het accepterrn van alles om je heen, inclusief negatieve bronnen van energie die niets anders zijn dan besmette zielen die het over zichzelf hebben. Help deze mensen om over hun angsten te komen die diep verweven zijn in hun persoonlijkheid.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  donderdag 2 februari 2017 @ 12:26:03 #68
16305 Jappie
parttime reverend
pi_168612497
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2017 08:47 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dromen zijn goedbedoelde reflecties van de innerlijke ziel. Nachtmerries zijn kwaadbedoelde reflecties die geheel op jezelf gericht staan. De boze bedoelingen van een ander zijn een eigen tweestrijd van lichaam en ziel dat vecht voor de zuivergeid van geest en lichaam. Zonder deze yinyan balans is er geen mogelijkheid tot inzien en rust. Nachtmerries en dromen werken zij aan zij mee zodat het gevoel van innerlijke rust samen kan komen. Dromen gebben meer een zachte kant, verspreiden zich en brengen positiviteitspunten voort. Negatieve energie heeft moeite om zich te verspreiden en probeert jezelf schade aan te richten. Als mensen boos zijn hebben ze het meestal over hunzelf. Zonder deze zelfaanvallrn zullen zij beter in hun schoenen staan. Om tot het vermogen te komen voor totale zelf acceptatie moeten dromen en nachtmerries minder persoonlijk genomen worden en de levensles zijn voor deze periode. Zonder levenslessen groeien wr niet verder waardoor er stagnatie plaatsvindt. Dit maakt een mens ongelukkig waardoor zij niet dd mogelijkheid hebben om hunzelf beter te begrijpen. Hiernaast wordt er dan minder positiviteit verspreidt en komen er negatieve spiraallussen in het dagelijkse leven voor. Dit kost meer energie waardoor men vermoeid raakt en er meer ruimte is voor nachtmerries. Onderdruk deze nachtmerries niet maar accepteer ze met hart en ziel. Zonder het balans zal er een innerlijke tweestrijdt woeden waarbij negatieve gedachtes de overhand kunnen krijgen. Laat dit niet toe door te beginnen met het accepterrn van alles om je heen, inclusief negatieve bronnen van energie die niets anders zijn dan besmette zielen die het over zichzelf hebben. Help deze mensen om over hun angsten te komen die diep verweven zijn in hun persoonlijkheid.
Tof dat je het zo helder uitlegt, nu kan ik met een gerust hart gaan slapen. :z
pi_168657757
quote:
14s.gif Op donderdag 2 februari 2017 12:26 schreef Jappie het volgende:

[..]

Tof dat je het zo helder uitlegt, nu kan ik met een gerust hart gaan slapen. :z
Een gerust hart. Is als een gift. Een werkend mechanisme dat zijn ritme vertoont. Op een subtiele wijze van belang is. Spiritualiteit stroomt hierdoor door jouw lichaam en rust zal zich verspreiden.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_168999986
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 10:24 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Een gerust hart. Is als een gift. Een werkend mechanisme dat zijn ritme vertoont. Op een subtiele wijze van belang is. Spiritualiteit stroomt hierdoor door jouw lichaam en rust zal zich verspreiden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')