abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 12 januari 2017 @ 14:27:26 #251
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_168076359
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 13:20 schreef Patrice_Consigny het volgende:

[..]

Gewoon een oude Range Rover met agressieve bullbar rijden zoals ik doe.
Rijdt een heel stuk rustiger omdat mensen gewoon niks durven te doen, snel voorlangs, afsnijden, etc.. het blijft me allemaal bespaard. :7
Ja eh, wanneer gaan we nou naar Parijs? :7
pi_168077375
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 13:25 schreef BigSmurf het volgende:
Lief meisje in je Suzuki Swift. Als je links van blokmarkering rijdt met 90 waar 100, dan betekent je knipperlicht naar rechts aanzetten niet dat je voorrang hebt en hem zomaar naar rechts kan flikkeren. De auto voor me zag je pas in je dode hoek toen je al half van rijstrook wisselde, waarna je verschrikt terugging, en vervolgens dacht je dat ik wel zou remmen voor je en probeerde je het doodleuk nog een keer. Jammerdebammer, dat deed ik niet, en toen moest je weer met een ruk aan je stuur terug.

Ik ga er maar even vanuit dat je Parkinson hebt en niet een klapjosti met het verkeersinzicht van een dooie bent. En dat je er dus niks aan kunt doen dat je vervolgens achter mij als een malle ging lopen seinen met je grootlicht.

:*
Ah, best vervelend dat soort mensen ja... Ik werd ook een keer afgesneden door iemand die wilde invoegen....

Iets te vaak hebben mensen niet in de gaten dat als zij een manoeuvre maken dat zij ervoor moeten zorgen dat het kan.... Als ze daar mijn hulp bij nodig hebben of het kost me niet zoveel moeite help ik ze graag.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_168078262
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 14:27 schreef Voszje het volgende:

[..]

Ja eh, wanneer gaan we nou naar Parijs? :7
Wanneer de i8 klaar is met zijn winterslaap.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
  donderdag 12 januari 2017 @ 15:42:15 #254
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_168078270
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 15:41 schreef Patrice_Consigny het volgende:

[..]

Wanneer de i8 klaar is met zijn winterslaap.
Deal
  FOK!fotograaf donderdag 12 januari 2017 @ 18:16:36 #255
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_168082152
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 10:57 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:

[..]

Die vinger geven kan mij echt niets schelen. Ik wil zelf graag nog een paar jaar langer blijven leven.
Als ik dus voor me iemand een bijna-ongeluk zie maken dan zorg ik er zelf voor dat ik daar uit de buurt blijf en dat ik er alles aan doe om zeker te weten dat ik zelf niet bij dat ongeluk betrokken raak.

Heeft niks met vinger geven te maken, heeft niks met opvoeden van andere verkeersdeelnemers te maken, de ENIGE reden dat ik ruimte zou maken is voor mijn eigen veiligheid en de integriteit van mijn eigen auto.

Maar blijkbaar heb jij onbewust een doodswens ofzo :N
Ik snap niet dat mensen hun eigen veiligheid ondergeschikt stellen aan het "ik heb gelijk" gevoel.
Lekker, meteen ruimte maken. Krijg je dit soort geintjes van: https://forum.flitsservic(...)5-1350.html#p4295608

Van de week had ik er zoëentje voor me: gewoon geen gang maken. Ik ben naar links gegaan (met fucking 60 :') gelukkig gebruiken we de spitsstrook met zijn allen niet in dit land) en in zijn dode hoek gaan zitten (bewust), toen ging het tempo opeens wel vlot omhoog.

En ruimte maken, stond ik gister op jou te wachten? Midden op een kruising, niet durven in te voegen op het bijna stilstaande verkeer, zo erg dat auto's om je heen kwamen (vanuit dezelfde richting als de wachtende automobilist) en hem wel in de gaten drukten die er waren?
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_168082361
Sinds ik in de randstad woon, rijd ik wel agressiever.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_168084904
vandaag in de file op de vluchtstrook voor de afrit naar de N302. Komt er opeens een van links, die hem gewoon ertussen drukt, ter hoogte van mijn voorwielen. Dus liet ik hem nog maar even rollen, gelijk 1500w grootlichten en de luchthoorn van de trucker achter mij.
.
pi_168089254
Een algemeen dingetje dat mij ongelooflijk irriteert is de bereidwilligheid van sommige automobilisten om hun gelijk te halen. Sommigen gaan zelfs zo ver dat ze er een aanrijding voor over hebben. Gewoon doorrijden als er verkeer van links komt. Nee, ik geef standaard ook geen invoeghulp (niet omdat ik persé voorrang wil hebben, maar omdat onnodig naar links gaan gevaarlijke situaties kan scheppen), maar als ik zie dat het gevaarlijk wordt dan zal ik toch wel ruimte maken (remmen of naar links sturen).
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  donderdag 12 januari 2017 @ 22:56:47 #259
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_168091888
Kutvolk dat hier op de linkerbaan (verkeerde weghelft) de straat uit komt, zodat ze achter de auto's voor het stoplicht langs linksaf kunnen slaan :(

https://www.google.nl/map(...)A!2e0!7i13312!8i6656

Stond vanmiddag weer met mijn neus tegen een andere auto aan toen ik de straat wilde inrijden :(
  FOK!fotograaf vrijdag 13 januari 2017 @ 00:22:18 #260
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_168094377
Ja, er valt wat wit spul uit de lucht. Nee, het blijft niet liggen op dit tijdstip. Eng is dat niet. Oh, jij vindt van wel en vindt dat je daarom 70 moet rijden op de snelweg. Wellicht helpt het als je voor het instappen even een rondje langs je ruiten doet en de sneeuw eraf veegt. Kan je ook zien wat naast je of in je spiegels gebeurt.

quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2017 21:56 schreef Ridocar het volgende:
Een algemeen dingetje dat mij ongelooflijk irriteert is de bereidwilligheid van sommige automobilisten om hun gelijk te halen. Sommigen gaan zelfs zo ver dat ze er een aanrijding voor over hebben. Gewoon doorrijden als er verkeer van links komt. Nee, ik geef standaard ook geen invoeghulp (niet omdat ik persé voorrang wil hebben, maar omdat onnodig naar links gaan gevaarlijke situaties kan scheppen), maar als ik zie dat het gevaarlijk wordt dan zal ik toch wel ruimte maken (remmen of naar links sturen).
Categorie: "De ander stopt/remt/corrigeert toch wel". Ik had het er toevallig vanmiddag over, de afgelopen dagen eens opzitten letten. Gemiddelde huis-werk-huis rit kan ik 6x mijn auto buiten mijn schuld om TL rijden. Daarbij zijn het de meest uiteen lopende dingen, geen snelheid maken bij invoegen, maar wel bij het eerste blokje ertussen willen, voorrang nemen (korte bocht voor lange bocht, nee joh. Afslaand verkeer op een voorrangsweg voorrang op verkeer dat diezelfde weg over wil steken? Sinds wanneer dan?), niet kijken bij het wisselen van rijstrook, etc.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_168095411
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 00:22 schreef Pizza_Boom het volgende:
Ja, er valt wat wit spul uit de lucht. Nee, het blijft niet liggen op dit tijdstip. Eng is dat niet. Oh, jij vindt van wel en vindt dat je daarom 70 moet rijden op de snelweg. Wellicht helpt het als je voor het instappen even een rondje langs je ruiten doet en de sneeuw eraf veegt. Kan je ook zien wat naast je of in je spiegels gebeurt.
Ik had het een uurtje of wat terug. Op de A17 begon er eentje expres op het midden te rijden omdat 'ie vond dat ik maar net als hem 50 moet gaan rijden. Toen heb ik maar doorgezet en ben ik gewoon uiterst links gaan inhalen.
Fuck off, als je het zo gevaarlijk vindt dan blijf je maar thuis, maar dan ga je geen schoolmeestertje spelen (en zo juíst onnodig gevaarlijk gedrag vertonen).
Uiteindelijk kon ik zonder noemenswaardige problemen 65-70 rijden...
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  vrijdag 13 januari 2017 @ 07:52:02 #262
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_168096470
... en dan heb je met sneeuw van die oelewappers die hun achterruit niet schoonmaken. En dan ook nog eens een modelletje zonder achterruitenwisser....
pi_168096525
quote:
19s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 07:52 schreef Gunner het volgende:
... en dan heb je met sneeuw van die oelewappers die hun achterruit niet schoonmaken. En dan ook nog eens een modelletje zonder achterruitenwisser....
Gewoon de hele auto redelijk sneeuwvrij maken, net zo makkelijk. En de ruiten helemaal sneeuwvrij, uiteraard. Op de rest van de auto kun je een laag sneeuw van 5-10 cm zonder veel moeite een stuk dunner krijgen. Dan heb je ook minder sneeuw die bij jezelf of auto's achter je op de voorruit kan waaien.
pi_168096582
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 08:01 schreef Light het volgende:

[..]

Gewoon de hele auto redelijk sneeuwvrij maken, net zo makkelijk. En de ruiten helemaal sneeuwvrij, uiteraard. Op de rest van de auto kun je een laag sneeuw van 5-10 cm zonder veel moeite een stuk dunner krijgen. Dan heb je ook minder sneeuw die bij jezelf of auto's achter je op de voorruit kan waaien.
Dak en motorkap sneeuwvrij maken, is mijn inziens ook gewoon pure noodzaak. Anders waait alles er af. Leuk als je er achter zit.

Sneeuwgenot *O*
  FOK!fotograaf vrijdag 13 januari 2017 @ 08:49:59 #265
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_168097040
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 02:04 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Ik had het een uurtje of wat terug. Op de A17 begon er eentje expres op het midden te rijden omdat 'ie vond dat ik maar net als hem 50 moet gaan rijden. Toen heb ik maar doorgezet en ben ik gewoon uiterst links gaan inhalen.
Fuck off, als je het zo gevaarlijk vindt dan blijf je maar thuis, maar dan ga je geen schoolmeestertje spelen (en zo juíst onnodig gevaarlijk gedrag vertonen).
Uiteindelijk kon ik zonder noemenswaardige problemen 65-70 rijden...
A9 was redelijk zwart, soms witte stukjes en her en der wat slushiepuppy op het wegdek. Ik heb gewoon 130 gereden en werd nog ingehaald. Rondom oprit, bij het Kooimeer en binnen en buiten bebouwde kom paar wat harder doorgeremd of even slinger extra gegeven bij het uitsturen van een bocht, hij deed niets.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_168097816
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 08:49 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

A9 was redelijk zwart, soms witte stukjes en her en der wat slushiepuppy op het wegdek. Ik heb gewoon 130 gereden en werd nog ingehaald. Rondom oprit, bij het Kooimeer en binnen en buiten bebouwde kom paar wat harder doorgeremd of even slinger extra gegeven bij het uitsturen van een bocht, hij deed niets.
Ik was vanorgen ook daar in de buurt (op de A5) en ik kon daar ook goed doorrijden. Ik had alleen gisterenavond/vannacht een probleem. Rond 22:45 begon het te sneeuwen, de weg veranderde in 2 minuten van zwart naar compleet wit, met bijbehorende gladheid. De belijning was niet meer te zien, en sommigen gingen spontaan 50 rijden, op de rechte stukken waar je gewoon zonder problemen 60-70 kon. Alleen in de bochten was het een beetje spannend.

En zelfs dan heb je figuren die hun achtermistlamp aanzetten, of hun grootlicht, en eentje zag ik zelfs zonder licht (niet eens dagrijlichten) rijden.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  vrijdag 13 januari 2017 @ 11:19:38 #267
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_168099462
quote:
19s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 07:52 schreef Gunner het volgende:
... en dan heb je met sneeuw van die oelewappers die hun achterruit niet schoonmaken. En dan ook nog eens een modelletje zonder achterruitenwisser....
Zolang je twee zijspiegels hebt, mag je je achterruit zelfs dichtlassen als je wil...

Ik heb meer moeite met de gigantische hoeveelheid mensen die niet meer weten hoe ze hun verlichting moeten gebruiken. Er rijden tegenwoordig zoveel mensen zonder licht op momenten dat je toch echt verlichting nodig hebt. Afgelopen week ook een keer: zwaar mistig overal en ja, het was overdag, maar het leek wel alsof het een goed voornemen was van veel mensen om in 2017 geen verlichting meer te gebruiken...
Don't let my username fool you...
  vrijdag 13 januari 2017 @ 11:23:39 #268
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_168099557
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 11:19 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Zolang je twee zijspiegels hebt, mag je je achterruit zelfs dichtlassen als je wil...

Ik heb meer moeite met de gigantische hoeveelheid mensen die niet meer weten hoe ze hun verlichting moeten gebruiken. Er rijden tegenwoordig zoveel mensen zonder licht op momenten dat je toch echt verlichting nodig hebt. Afgelopen week ook een keer: zwaar mistig overal en ja, het was overdag, maar het leek wel alsof het een goed voornemen was van veel mensen om in 2017 geen verlichting meer te gebruiken...
Weten ze wel, maar ook dat gaat vaak automatisch tegenwoordig. Helaas zien die sensoren alleen geen slecht zicht maar reageren ze puur op het aantal lumen wat ze binnen krijgen, dus mist is geen reden om verlichting in te schakelen. Mensen zijn tegenwoordig net zo dom als de auto waarin ze rijden.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_168100320
Ik weet niet wat Rijkswaterstaat allemaal uitspookt, maar de A50 tussen Arnhem en Nijmegen was een ramp. Tot aan Renkum lag de weg er vrij redelijk bij, op de brug over de Rijn begon er een mooi laagje sneeuw te vormen door de vers vallende sneeuw, maar bij Valburg lag gewoon een ijskap waar de Noordpool nog wat van kan leren.
Zal wel te maken hebben met het feit dat de schuivers allemaal in de enorme file stonden, want dat hele traject stond stil. Het leek bij vertrek allemaal nog reuze mee te vallen, maar volgende keer werk ik gewoon thuis :')

Overigens vind ik het echt bijzonder knap hoe mensen het onder die omstandigheden blijkbaar nog steeds een prima idee vinden om te gaan kleven. Ze zien mij al rustig rijden en al het ijs ontwijken, op sommige momenten zelfs met de voetjes aan de grond, en nog zitten ze op nog geen 3 meter achter me. Wat gaat er dan in je om? |:(
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 13 januari 2017 @ 12:03:23 #270
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_168100403
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 11:58 schreef Tunafish het volgende:
Ik weet niet wat Rijkswaterstaat allemaal uitspookt, maar de A50 tussen Arnhem en Nijmegen was een ramp. Tot aan Renkum lag de weg er vrij redelijk bij, op de brug over de Rijn begon er een mooi laagje sneeuw te vormen door de vers vallende sneeuw, maar bij Valburg lag gewoon een ijskap waar de Noordpool nog wat van kan leren.
Zal wel te maken hebben met het feit dat de schuivers allemaal in de enorme file stonden, want dat hele traject stond stil. Het leek bij vertrek allemaal nog reuze mee te vallen, maar volgende keer werk ik gewoon thuis :')

Overigens vind ik het echt bijzonder knap hoe mensen het onder die omstandigheden blijkbaar nog steeds een prima idee vinden om te gaan kleven. Ze zien mij al rustig rijden en al het ijs ontwijken, op sommige momenten zelfs met de voetjes aan de grond, en nog zitten ze op nog geen 3 meter achter me. Wat gaat er dan in je om? |:(
Als motorrijder heb je de luxe dat je die auto de vinger kan geven 14.gif
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_168100903
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 11:23 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Weten ze wel, maar ook dat gaat vaak automatisch tegenwoordig. Helaas zien die sensoren alleen geen slecht zicht maar reageren ze puur op het aantal lumen wat ze binnen krijgen, dus mist is geen reden om verlichting in te schakelen. Mensen zijn tegenwoordig net zo dom als de auto waarin ze rijden.
Handig hoor, van die zogenaamd slimme systemen. Net als die Tesla die een witte aanhanger niet kon onderscheiden van de heldere lucht...

Gelukkig ligt de juridische aansprakelijkheid nog steeds bij de bestuurder. Ik ben bang voor de gevolgen als deze verantwoordelijkheid op de techniek geschoven wordt. Dan valt de bestuurder in kwestie helemaal niets meer te verwijten, gevolg is dat er nóg minder opgelet wordt... "Ja, maar mijn autolichten gingen niet automatisch aan. Klaag [merk] maar aan."
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  FOK!fotograaf vrijdag 13 januari 2017 @ 13:16:29 #272
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_168101792
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 09:38 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Ik was vanorgen ook daar in de buurt (op de A5) en ik kon daar ook goed doorrijden. Ik had alleen gisterenavond/vannacht een probleem. Rond 22:45 begon het te sneeuwen, de weg veranderde in 2 minuten van zwart naar compleet wit, met bijbehorende gladheid. De belijning was niet meer te zien, en sommigen gingen spontaan 50 rijden, op de rechte stukken waar je gewoon zonder problemen 60-70 kon. Alleen in de bochten was het een beetje spannend.

En zelfs dan heb je figuren die hun achtermistlamp aanzetten, of hun grootlicht, en eentje zag ik zelfs zonder licht (niet eens dagrijlichten) rijden.
Ik was tegen 0:00 uur thuis. Toen was er echt nog niets aan de hand. Die centimeter sneeuw ging zonder problemen van de auto af en aan het glijden kreeg ik hem niet. Afrit nam ik met de teller iets onder de 50 ipv gebruikelijke 70, t is toch een redelijk scherpe bocht.

Zonder licht kom ik ook regelmatig tegen. Kneuzen.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_168102384
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 11:58 schreef Tunafish het volgende:
Ik weet niet wat Rijkswaterstaat allemaal uitspookt, maar de A50 tussen Arnhem en Nijmegen was een ramp. Tot aan Renkum lag de weg er vrij redelijk bij, op de brug over de Rijn begon er een mooi laagje sneeuw te vormen door de vers vallende sneeuw, maar bij Valburg lag gewoon een ijskap waar de Noordpool nog wat van kan leren.
Zal wel te maken hebben met het feit dat de schuivers allemaal in de enorme file stonden, want dat hele traject stond stil. Het leek bij vertrek allemaal nog reuze mee te vallen, maar volgende keer werk ik gewoon thuis :')

Overigens vind ik het echt bijzonder knap hoe mensen het onder die omstandigheden blijkbaar nog steeds een prima idee vinden om te gaan kleven. Ze zien mij al rustig rijden en al het ijs ontwijken, op sommige momenten zelfs met de voetjes aan de grond, en nog zitten ze op nog geen 3 meter achter me. Wat gaat er dan in je om? |:(
Op dat moment had ik toch liever beide handen even aan het stuur :+
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_168102673
Probleem is als zo,'n sensor bijna perfect werkt, zoals bij mij. Jen die enkele keer met mist+zon er niet aan denkt.
.
pi_168106140
Vandaag voor het eerst een 'ongeluk' gehad. Ik reed een kilometer of 10-15, de auto voor mij stopte voor de rotonde en ik remde ook gelijk af alleen de wielen blokkeerde en ik gleed nog een paar meter door en tikte de auto licht aan. Lekker om de dag mee te beginnen. Hopelijk loopt het met een sisser af want volgens mij is het iemand die gelijk de hele achterzijde wil gaan renoveren. Kwam in ieder geval met een schatting van 800 euro bij de garage :r.

Vanochtend was er geen schade zichtbaar bij die auto, maar het was ook nog donker. Mijn eigen auto alleen een klein plekje waar wat lak af was op de neus. Een deukje/lak schade geloof ik nog wel maar heb het idee dat ik gelijk voor alles kan betalen aan die achterkant

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2017 16:30:28 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')