abonnement Unibet Coolblue
pi_167386287
Ik wil wat foto's laten afdrukken op groot formaat 50x70 en wat op canvas 30x40 en 20x20.
Wat is de beste site voor dit soort zaken tussen alle ontelbare google hits lijkt het me toch wel wat er hier mensen zijn die de pareltjes van de webshops kennen. Ben er erg benieuwd naar.
pi_167393881
@Nabandian, en waarom is Profotonet de beste?
pi_167399610
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 15:15 schreef psfvan het volgende:
@Nabandian, en waarom is Profotonet de beste?
Ik heb overigens geen ervaring met canvas, maar voor uitvergrotingen ben je daar aan het juiste adres. Goede communicatie, perfecte kwaliteit, snelle levering en een goede prijs. Ik zou zeggen: probeer het een keer, en laat je door hen overtuigen (en nee, ik heb er helaas geen aandelen in :P )
pi_167400137
Ik heb ook goede ervaringen met profotonet.

Veel prof Fotografen laten daar hun foto's afdrukken heb ik vernomen.
pi_167411509
quote:
17s.gif Op zaterdag 17 december 2016 09:42 schreef Nalbandian het volgende:
Profotonet.
Dit.
Uitgebreide papierkeuze ook.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2016 04:26:05 ]
pi_167444207
Ik ben ook pro profotonet
People assume too much.
pi_167544617
Ik zeg niet dat Profotonet slecht is, maar ben wel van mening dat er een klein beetje 'napraterij' bij zit. Ik zou zeggen, probeer het eens een keer uit. We hebben met onze fotoclub een groot aantal foto's (formaat 30x45) laten afdrukken bij Profotonet en met dezelfde bestanden 30x45's laten afdrukken bij Het Kruidvat. Resultaat: Geen verschil in scherpte, kleur en contrast. En geloof me, dat zegt niets over onze fotoclub maar meer over het feit dat er gewoon geen verschil zichtbaar was tussen de afdrukken van Het Kruidvat en Profotonet.

Daarna ook nog wat testen uitgevoerd door 1 bestand een aantal weken na elkaar te laten afdrukken door Profotonet. Resultaat: bij diverse foto's die we terugkregen (dus allemaal dezelfde foto's van hetzelfde bestand) toch kleurverschil zichtbaar door de diverse weken heen. Dus ook qua kleurconstantheid zit er verschil in bij Profotonet.

Nogmaals ik wil niet zeggen dat Profotonet slechte kwaliteit levert, integendeel. Maar ons gevoel was (en we hebben de tests uitgevoerd omdat we nu wel eens wilden weten of Profotonet echt zo bijzonder was) dat het benoemen van de kwaliteit van Profotonet boven alle andere afdrukcentrales in Nederland ook een beetje 'gehyped' is.
pi_167683855
Mijn laatste afdrukken van Profotonet waren minder van kwaliteit dan anders. Ik heb onlangs eens een setje laten afdrukken bij webprint. Waarbij ik voor het matte papier heb gekozen. Die kwaliteit verraste me juist weer.
  woensdag 28 december 2016 @ 20:17:53 #10
341556 whY...
symbolisch ambassadeur
pi_167684570
Normaal zou ik zeggen profotonet, maar ik heb daar al een jaar niks besteld en als ik zo de reactie boven mij lees dan hebben ze misschien iets veranderd.

Misschien willen nog wat mensen reageren met een wat recente ervaring met hun?
Apeldoorn 't Loo is waar ik te vinden ben.
"Ambassadeur van de stad Apeldoorn, namens Isis20."
pi_167954140
Mijn ervaringen met profotonet zijn de laatste paar keer ook minder positief. Ik heb de indruk dat ze ergens in het proces anders zijn gaan werken. De kwaliteit wordt steeds minder.
  Moderator dinsdag 17 januari 2017 @ 23:57:49 #12
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_168236161
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 17:05 schreef Bucketwood het volgende:
Mijn ervaringen met profotonet zijn de laatste paar keer ook minder positief. Ik heb de indruk dat ze ergens in het proces anders zijn gaan werken. De kwaliteit wordt steeds minder.
Zullen ze niet meer chemisch afdrukken, zoals dat met analoge fotografie? Mijn laatste opdracht via Profoto was een vergroting van een feitelijk te klein bestand en was derhalve niet van een hele hoge kwaliteit. Maar afdrukken die ik eerder heb gemaakt waren me het prijsverschil met foto.com wel waard.
Kranplätze müssen verdichtet sein
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')