abonnement Unibet Coolblue
pi_167386287
Ik wil wat foto's laten afdrukken op groot formaat 50x70 en wat op canvas 30x40 en 20x20.
Wat is de beste site voor dit soort zaken tussen alle ontelbare google hits lijkt het me toch wel wat er hier mensen zijn die de pareltjes van de webshops kennen. Ben er erg benieuwd naar.
pi_167393881
@Nabandian, en waarom is Profotonet de beste?
pi_167399610
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 15:15 schreef psfvan het volgende:
@Nabandian, en waarom is Profotonet de beste?
Ik heb overigens geen ervaring met canvas, maar voor uitvergrotingen ben je daar aan het juiste adres. Goede communicatie, perfecte kwaliteit, snelle levering en een goede prijs. Ik zou zeggen: probeer het een keer, en laat je door hen overtuigen (en nee, ik heb er helaas geen aandelen in :P )
pi_167400137
Ik heb ook goede ervaringen met profotonet.

Veel prof Fotografen laten daar hun foto's afdrukken heb ik vernomen.
pi_167411509
quote:
17s.gif Op zaterdag 17 december 2016 09:42 schreef Nalbandian het volgende:
Profotonet.
Dit.
Uitgebreide papierkeuze ook.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2016 04:26:05 ]
pi_167444207
Ik ben ook pro profotonet
People assume too much.
pi_167544617
Ik zeg niet dat Profotonet slecht is, maar ben wel van mening dat er een klein beetje 'napraterij' bij zit. Ik zou zeggen, probeer het eens een keer uit. We hebben met onze fotoclub een groot aantal foto's (formaat 30x45) laten afdrukken bij Profotonet en met dezelfde bestanden 30x45's laten afdrukken bij Het Kruidvat. Resultaat: Geen verschil in scherpte, kleur en contrast. En geloof me, dat zegt niets over onze fotoclub maar meer over het feit dat er gewoon geen verschil zichtbaar was tussen de afdrukken van Het Kruidvat en Profotonet.