abonnement Unibet Coolblue
pi_472217
Wat een verschrikkelijk mannetje zeg.

Ligt de hele dag in zijn nest, doet geen flikker en wil alleen maar neuken.

Rot toch dat huis uit.

Dan kan je al die duizenden vrouwen neuken.

Wat een irritante kwal.

pi_472283
inderdaad, wat een sukkel zeg, ik hoop dat ie morgen lekker veel stemmen krijgt, en dan georgiexit. ....YES!!!....
Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
pi_585897
erg aktueel ...
  maandag 25 december 2000 @ 23:09:21 #4
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_585929
quote:
Op 15 november 2000 20:04 schreef SUIRAD het volgende:
wil alleen maar neuken.
Wat is daar nu mis mee
  maandag 25 december 2000 @ 23:16:31 #5
7451 sashimi
toeval bestaat niet
pi_585993
Nix Marky maar er is toch nog wel iets meer in het leven.
Tegenslag doet de vlieger stijgen.
pi_586052
Volgens de streamverslagen liggen ze allemaal de halve dag in hun bed en op de bank.

Georgie is nog 1 van de weinigen die iets te zeggen heeft wat we nog niet hebben gehoord, de rest blijft hangen en valt continu in herhalingen.

"Yes I do know the difference between good and evil, I just chose to ignore it."
pi_586741
xamira
iets te vertellen

over hoeveel vrouwen hij zonder kimmie kan hebben, mag ik vriendelijk bedanken?

In veel gevallen is een scheve horizon dan ook de juiste.
pi_586861
Hoho, ik vond zijn actie van vandaag in de uitzending tegen Bianca wel strak!
Krijgt zij ook eens een grote smoel terug!
Nee hoor, op zich prima kerel die Georgie.
Die gun ik alles 1000000000000 x liever dan Bianca!
pi_588273
georgie;stoere bek, maar voert geen klap uit,bovendien zeer dominant in zijn opvattingen en och arme kimmie.........ik geloof niet dat dat blijvende liefde zal zijn als kimmie erachterkomt hoe vrouwonvriendelijk hij kan zijn etc etc , hij heeft maar weinig dingen om trots op te zijn,nog twee daagjes en dan kan hij thuis gaan luieren,veel verschil is dat niet of hij nou in het big-brotherhuis zit of thuis,alleen thuis hangen geen camera`s.
het is echt zo`n ventje dat slapend rijk wil worden en een vrouw nodig heeft die aan al zijn wensen voldoet.
  woensdag 27 december 2000 @ 02:05:37 #10
1234 HiZ
Istanbullu
pi_589629
Wat een heerlijke topic titel. Hij is inderdaad om te
  woensdag 27 december 2000 @ 09:28:57 #11
8125 Elbutre
The new and improved!
pi_589895
Wat dachten we van de klere(n)-actie van Sjors met onze zwerver/acteur. "Dirk moet je een trui hebben? geen probleem", "Je mag alls van me meenemen"
OK, normaal zou dit een geweldige actie van barmhartigheid zijn, maar het tijdstip (een paar dagen voor de eindstreep) en de persoon die het doet bezorgen mij -neigingen. Ik weet niet wat het is, maar ik vind die Georgie zo gemaakt en nep. gadverdamme!
Back in town
pi_596212
oeps..verkeerde deur
pi_596667
quote:
Op 27 december 2000 09:28 schreef Elbutre het volgende:
Wat dachten we van de klere(n)-actie van
OK, normaal zou dit een geweldige actie van barmhartigheid zijn, maar het tijdstip (een paar dagen voor de eindstreep) en de persoon die het doet bezorgen mij -neigingen. Ik weet niet wat het is, maar ik vind die Georgie zo gemaakt en nep. gadverdamme!
Tssk, Georgie zat ooit een paar dagen aan Koos vast die toen echt niet de gezelligste was, en ook daar liet Georgie zien dat hij geduld heeft. Ook bij de klimmuur en andere opdrachten vond ik juist dat Georgie meer gevoel in z'n donder heeft dan Robin.

Van mij mag Robin naar huis.

"Yes I do know the difference between good and evil, I just chose to ignore it."
pi_596698
Zo is het krek, sinds die emmer van zijn cortex af is, is zijn gevoelsleven verbreed. Als het ware dan uiteraard.
Je weet het vaak soms nooit

pi_598434
Omze sjors was zich zeer bewust van de camera's.
Wist ook dat hij barn=mhartig moest overkomen om enigszins kans te maken op winst.

Helaas hebben een hele hoop mensen (36.3%) dit doorzien.

Ik ben gisteravond letterlijk over mijn nek gegaan heb de hele boel er uit gesjorst.

Zeker na een herhaling van de eerste ruzie.
Ik ben genezen.

KOOS ROELS

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')