abonnement Unibet Coolblue
pi_167376638
Oke, dus het zit zo;

Ik ben man, midden-twintig en heb al lang (meer dan 8 jaar) een relatie. Ik houd ontzettend veel van d'r en ben er van overtuigd dat zij de ware is. Maar ik ben zoals gezegd een man, dus heb met enige regelmaat toch wel behoefte aan andere vrouwen. Het gaat mij daarbij puur om de seks (ik heb nog nooit ervaren dat ik met iemand anders een relatie zou willen oid). Ik werk bovendien in het hoger onderwijs en ben dus dagelijks omgeven door aantrekkelijke studentes.

Mijn vriendin is de enige waarmee ik ooit seks heb gehad, maar er bestaat dus een sterke drang (lees: heel sterke drang) om ook seks te hebben met andere vrouwen.

Ik ben nu aan het overwegen om een prostituee te bezoeken. Mijn vriendin weet dat ik graag met andere vrouwen seks zou hebben, begrijpt dat ook, en vind het geen probleem als ik inderdaad een prostituee zou bezoeken.

Het probleem is echter dat ik niet weet of zo'n bezoek mijn 'honger' daadwerkelijk zou stillen, of dat het alleen nog maar meer honger aanwakkert (om het even metaforisch te zeggen).

Mijn vraag is of iemand hier ervaring mee heeft. Kortom, zorgt het bezoeken van een prostituee denken jullie voor méér drang naar seks met andere vrouwen of kan het als een soort medicijn helpen om de drang wat te verlichten?

Groet!
  vrijdag 16 december 2016 @ 19:21:53 #2
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_167376718
Je kan er verslaafd aan raken.
AZ
ALKMAAR
pi_167376804
Toen je de eerste keer seks had met je vrouw, had je toen gelijk genoeg gehad voor de eerste vijf jaar, of wilde je meer....?
pi_167376839
Het wordt alleen maar erger, net als met drugs werkt het verslavend.
Daarom begin ook nooit aan seks. Wat je nooit hebt gehad kun je ook niet missen.
pindazakje
  vrijdag 16 december 2016 @ 19:28:51 #5
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_167376928
Hoeveel partners heb je voor haar gehad?
pi_167376965
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 19:28 schreef Mishu het volgende:
Hoeveel partners heb je voor haar gehad?
Geen, alleen een berlingo.
pindazakje
  vrijdag 16 december 2016 @ 19:38:22 #7
460156 Anthonie24
ben een aardige jongen...
pi_167377221
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 19:19 schreef SpinozaSpinazie het volgende:
Oke, dus het zit zo;

Ik ben man, midden-twintig en heb al lang (meer dan 8 jaar) een relatie. Ik houd ontzettend veel van d'r en ben er van overtuigd dat zij de ware is. Maar ik ben zoals gezegd een man, dus heb met enige regelmaat toch wel behoefte aan andere vrouwen. Het gaat mij daarbij puur om de seks (ik heb nog nooit ervaren dat ik met iemand anders een relatie zou willen oid). Ik werk bovendien in het hoger onderwijs en ben dus dagelijks omgeven door aantrekkelijke studentes.

Mijn vriendin is de enige waarmee ik ooit seks heb gehad, maar er bestaat dus een sterke drang (lees: heel sterke drang) om ook seks te hebben met andere vrouwen.

Ik ben nu aan het overwegen om een prostituee te bezoeken. Mijn vriendin weet dat ik graag met andere vrouwen seks zou hebben, begrijpt dat ook, en vind het geen probleem als ik inderdaad een prostituee zou bezoeken.

Het probleem is echter dat ik niet weet of zo'n bezoek mijn 'honger' daadwerkelijk zou stillen, of dat het alleen nog maar meer honger aanwakkert (om het even metaforisch te zeggen).

Mijn vraag is of iemand hier ervaring mee heeft. Kortom, zorgt het bezoeken van een prostituee denken jullie voor méér drang naar seks met andere vrouwen of kan het als een soort medicijn helpen om de drang wat te verlichten?

Groet!
waarom heb je uberhoupt een realtie als je toch zo graag in de rondte wilt neuken? ik snap dat niet zo goed?
...maar niet heus HAAAAAAA! _O-
pi_167377279
Waarom is je vriendin niet goed genoeg voor je?
Protège moi de mes désirs.
pi_167377404
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 19:38 schreef Anthonie24 het volgende:

[..]

waarom heb je uberhoupt een realtie als je toch zo graag in de rondte wilt neuken? ik snap dat niet zo goed?
Voor het huishouden en koken natuurlijk.
Dat is serieus de enige reden waarom veel venten met (lelijk) wijf samenwonen.
pindazakje
pi_167377432
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 19:38 schreef Anthonie24 het volgende:

[..]

waarom heb je uberhoupt een realtie als je toch zo graag in de rondte wilt neuken? ik snap dat niet zo goed?
Ik ben het hier ⤴ warempel nog echt mee eens ook, daarbij is het sowieso erg vreemd als je vriendin helemaal geen moeite heeft met dit idee. :{
With a Song in my heart and a smile on my face...
  vrijdag 16 december 2016 @ 19:45:42 #11
329736 Knetterkrankjorum
Ik ben knetter... Ik mag dat !
pi_167377440
Waarom zou iemand genoegen moeten nemen met 1 bedpartner?

Je moet er serieus rekening mee houden dat het idd je honger naar meer kan gaan aanwakkeren. Met een ander zal het in het begin iig spannender zijn dan met je vriendin.
No offence maar in een relatie leer je elkaar gewoon goed kennen en die spanning van het begin ga je never nooit niet terug krijgen.

Positief in ieder geval dat je vriendin erachter staat, als de drang echt zo groot is zou ik het gewoon proberen. Misschien knap je er ook wel enorm op af :)
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
  vrijdag 16 december 2016 @ 19:46:25 #12
329736 Knetterkrankjorum
Ik ben knetter... Ik mag dat !
pi_167377468
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2016 19:40 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Waarom is je vriendin niet goed genoeg voor je?
heeft niks met goed genoeg te maken.
Lust en liefde zijn 2 aparte dingen.
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
pi_167377554
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 19:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:

[..]

heeft niks met goed genoeg te maken.
Lust en liefde zijn 2 aparte dingen.
Ik zou van jou ook wel een hapje lusten.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 16 december 2016 @ 19:51:44 #14
460156 Anthonie24
ben een aardige jongen...
pi_167377604
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 19:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:

[..]

heeft niks met goed genoeg te maken.
Lust en liefde zijn 2 aparte dingen.
dat kan wel zo zijn. maar als je liever lust dan liefde wilt waarom zou je dan kiezen voor een relatie? dan kun je net zo goed ZONDER relatie overal gaan rampetampen en opzoek gaan naar avontuur en plezier.
...maar niet heus HAAAAAAA! _O-
pi_167377633
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 19:51 schreef Anthonie24 het volgende:

[..]

dat kan wel zo zijn. maar als je liever lust dan liefde wilt waarom zou je dan kiezen voor een relatie? dan kun je net zo goed ZONDER relatie overal gaan rampetampen en opzoek gaan naar avontuur en plezier.
Dikke onzin.

Waarom sluit het ene het andere uit?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 16 december 2016 @ 19:53:58 #16
329736 Knetterkrankjorum
Ik ben knetter... Ik mag dat !
pi_167377680
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 19:51 schreef Anthonie24 het volgende:

[..]

dat kan wel zo zijn. maar als je liever lust dan liefde wilt waarom zou je dan kiezen voor een relatie? dan kun je net zo goed ZONDER relatie overal gaan rampetampen en opzoek gaan naar avontuur en plezier.
waarom zou je moeten kiezen voor het 1 of het ander?
Als je partner er geen probleem mee heeft dan kun je toch voor beiden gaan?

Ik snap best dat niet iedereen dat wil en dat daarom het grootste gros van de mensen het niet als optie ziet om beiden te hebben.
Er zijn echter ook genoeg mensen die wel open staan voor het idee van beiden en dat niet als afbreuk aan hun relatie en liefde voor elkaar zien.

Ik snap nooit zo goed waarom het direct als 'fout' moet worden gezien.
Als zij er zelf bewust voor kiezen wie zijn wij dan om te zeggen dat wat ze doen niet kan/mag whatever
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
  vrijdag 16 december 2016 @ 19:54:38 #17
460156 Anthonie24
ben een aardige jongen...
pi_167377705
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2016 19:52 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Dikke onzin.

Waarom sluit het ene het andere uit?
omdat het niet eerlijk is voor de persoon waar je dan een relatie mee heb.
...maar niet heus HAAAAAAA! _O-
  vrijdag 16 december 2016 @ 19:54:47 #18
329736 Knetterkrankjorum
Ik ben knetter... Ik mag dat !
pi_167377709
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2016 19:49 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik zou van jou ook wel een hapje lusten.
alleen de lust dan hoor :@ je blijft immers een trut
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
pi_167377724
quote:
11s.gif Op vrijdag 16 december 2016 19:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:

[..]

alleen de lust dan hoor :@ je blijft immers een trut
Duh.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_167377738
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 19:54 schreef Anthonie24 het volgende:

[..]

omdat het niet eerlijk is voor de persoon waar je dan een relatie mee heb.
En als die hetzelfde doet?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 16 december 2016 @ 19:55:48 #21
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_167377752
Ik ga geregeld naar de hoeren, en heb flink wat hoeren gehad de afgelopen 10 jaar.
Maar in een relatie heb ik dit nooit gedaan. Lijkt me best raar.

Als single kan ik het alleen maar aanbevelen. Zoek wel een goede uit, kost iets extra, maar dan heb je wel een leuk uurtje/uren/avond. Beste kun je naar een bordeel gaan, waar ze alle tijd nemen.

Bij raambuurten en privéontvangst doen ze vaak aan haastwerk. Dat is best irritant.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  vrijdag 16 december 2016 @ 19:55:52 #22
329736 Knetterkrankjorum
Ik ben knetter... Ik mag dat !
pi_167377755
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 19:54 schreef Anthonie24 het volgende:

[..]

omdat het niet eerlijk is voor de persoon waar je dan een relatie mee heb.
Waarom is het niet eerlijk als je er BEIDEN, bewust voor kiest?
Mensen die vreemdgaan ( zonder medeweten van hun partner rondneuken) ja die zijn niet eerlijk bezig.
2 personen in een gezonde relatie die eerlijk naar elkaar en hun bedpartners zijn zie ik niet als niet eerlijk.
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
  vrijdag 16 december 2016 @ 19:57:24 #23
460156 Anthonie24
ben een aardige jongen...
pi_167377792
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2016 19:55 schreef Ticootje het volgende:

[..]

En als die hetzelfde doet?
tja.....dan is het een ander verhaal natuurlijk. ik denk alleen wel dat als je in een relatie zo ver wilt gaan dat je uiteindelijk uit elkaar zal gaan groeien.
...maar niet heus HAAAAAAA! _O-
pi_167377848
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 19:57 schreef Anthonie24 het volgende:

[..]

tja.....dan is het een ander verhaal natuurlijk. ik denk alleen wel dat als je in een relatie zo ver wilt gaan dat je uiteindelijk uit elkaar zal gaan groeien.
Ik denk het niet, ik denk dat als je elkaar grenzen gaat opleggen waarmee je niet kan leven dat dat eerder zorgt voor uit elkaar groeien.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 16 december 2016 @ 20:03:34 #25
460156 Anthonie24
ben een aardige jongen...
pi_167377981
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2016 19:58 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik denk het niet, ik denk dat als je elkaar grenzen gaat opleggen waarmee je niet kan leven dat dat eerder zorgt voor uit elkaar groeien.
tja.....maar stel nou dat je elkaar dus die vrijheid geeft en 1 van de twee vind opeens iemand die leuker is als zijn/haar huidige partner. en die gene waar mee hij/zij mee vreemd gaat word dan ook verlieft.....? ik bedoel....... dan raak je dus alsnog je partner kwijt..toch?
...maar niet heus HAAAAAAA! _O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')