abonnement Unibet Coolblue
  Moderator zaterdag 17 december 2016 @ 01:15:01 #26
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_167388046
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 01:04 schreef Strani het volgende:
Het lijkt me doodsaai om wielrennen te kijken met de aanname dat zo'n beetje iedereen aan de doping zit. Ik zou dan allang niet meer kijken.
Ja, dit vind ik toch altijd een partij onzin. Ridicule gedachtegang.

Sinds het ontstaan van de sport zit iedereen aan de doping, dat is een gegeven. Niet alleen bij het wielrennen, maar bij iedere sport. Als je dat gaat ontkennen ben je een notoire domoor.

Je zou kunnen stellen dat doping zelfs iets toevoegt aan de sport. Zonder doping hadden we nooit Riccardo Ricco zien vliegen. Zonder doping hadden we nooit die legendarische solo van Floyd Landis gehad. Zonder doping hadden we geen wederopstanding van Nibali meegemaakt in de Giro van dit jaar. Zonder doping hadden we nooit Froome een sprintje op de Ventoux zien trekken. Zonder doping werkte Tom Dumoulin nu in een ziekenhuis. Ga zo maar door.

Doping _O_
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_167389046
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 01:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Ja, dit vind ik toch altijd een partij onzin. Ridicule gedachtegang.

Sinds het ontstaan van de sport zit iedereen aan de doping, dat is een gegeven. Niet alleen bij het wielrennen, maar bij iedere sport. Als je dat gaat ontkennen ben je een notoire domoor.

Je zou kunnen stellen dat doping zelfs iets toevoegt aan de sport. Zonder doping hadden we nooit Riccardo Ricco zien vliegen. Zonder doping hadden we nooit die legendarische solo van Floyd Landis gehad. Zonder doping hadden we geen wederopstanding van Nibali meegemaakt in de Giro van dit jaar. Zonder doping hadden we nooit Froome een sprintje op de Ventoux zien trekken. Zonder doping werkte Tom Dumoulin nu in een ziekenhuis. Ga zo maar door.

Doping _O_
Maar we moeten Tom wel "aanspreken op zijn gedrag".
pi_167389197
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 23:12 schreef Strani het volgende:

[..]

Beginnend (of in elk geval, artikelen schrijven doe ik al jaren over sport maar met interviews ben ik eigenlijk pas nu begonnen). Bij wedstrijden zelf: Hopelijk! En meer interviews: Ik denk van wel. Ik hoop volgende maand wat te kunnen bereiken bij Sunweb en misschien LottoNL-Jumbo :)
Dat klinkt goed Strani.
Hou ons op de hoogte, wie weet zien we elkaar eens bij een koers.
Net efkes anges
pi_167389287
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 december 2016 09:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Maar we moeten Tom wel "aanspreken op zijn gedrag".
Inderdaad, hoe belachelijk wil je jezelf maken :') _O-
pi_167389371
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 20:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Tom zit bij een van de meest hypocriete ploegen van het peloton en zit van top tot teen onder de doping. Nu gaat hij alleen nog wat extra doping in de puntjes van z'n tenen stoppen.
Gaat Tom ook Hofstede, Kämna en Oomen corrumperen? Of zijn die jongens al verloren?
  zaterdag 17 december 2016 @ 10:11:56 #31
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_167389463
R_R had weer iets teveel gedronken.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Moderator zaterdag 17 december 2016 @ 10:40:19 #32
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_167389759
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 december 2016 09:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Maar we moeten Tom wel "aanspreken op zijn gedrag".
Ja, natuurlijk. We moeten af van dat schijnheilige en hypocriete gedoe. Tom mag van mij net zoveel doping gebruiken als hij wil, maar hij moet geen slap verhaal ophangen over klimkilometers in Zuid-Afrika.

Klimkilometers kan je overal maken. Als je dat dan vervolgens in een bananenrepubliek doet heeft dat maar één reden. Zo min mogelijk gecontroleerd worden. Kom daar dan ook voor uit, maar probeer ons niet om de tuin te leiden. Ernstige minachting van de kijker.

Doping gaat nooit verdwijnen, dus kunnen we er maar beter open over zijn. Dan weet iedereen waar ie aan toe is. Tom draagt op deze manier alleen maar bij aan het verdere verval van de sport, terwijl hij toch altijd de mond vol heeft over een schone sport. Lachwekkend.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_167389849
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2016 10:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Ja, natuurlijk. We moeten af van dat schijnheilige en hypocriete gedoe. Tom mag van mij net zoveel doping gebruiken als hij wil, maar hij moet geen slap verhaal ophangen over klimkilometers in Zuid-Afrika.

Klimkilometers kan je overal maken. Als je dat dan vervolgens in een bananenrepubliek doet heeft dat maar één reden. Zo min mogelijk gecontroleerd worden. Kom daar dan ook voor uit, maar probeer ons niet om de tuin te leiden. Ernstige minachting van de kijker.

Doping gaat nooit verdwijnen, dus kunnen we er maar beter open over zijn. Dan weet iedereen waar ie aan toe is. Tom draagt op deze manier alleen maar bij aan het verdere verval van de sport, terwijl hij toch altijd de mond vol heeft over een schone sport. Lachwekkend.
Deze discussie hebben we al vaker gevoeld volgens mij. Je bent een slimme jongen en snapt heus wel dat Tom niet met een brede grijns kan zeggen dat hij naar Zuid-Afrika gaat omdat ze daar niet zo veel komen controleren.

Ik heb wel eens het idee dat World Tour-ploegen bij jou in drie falende categorieën vallen. Lachwekkende dopinggebruikers (Movistar, Astana, Kathusha (ik denk overigens dat deze ploegen net zo hypocriet zijn in de media, maar dat wij daar vanwege taalbarrière minder van meekrijgen), de hypocrieten (ploegen die zeggen veel tegen doping te doen, maar in werkelijkheid scum of the earth zijn Vaughters, Sky, Giant), en ploegen die werkelijk helemaal niets kunnen (een TLJ. Overigens zou een team dat geen doping gebruikt en niet hypocriet doet, vermoedelijk bij jou ook in deze categorie vallen - zonder dat je dat doorhebt).
  Moderator zaterdag 17 december 2016 @ 11:01:48 #34
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_167390008
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 december 2016 10:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Deze discussie hebben we al vaker gevoeld volgens mij. Je bent een slimme jongen en snapt heus wel dat Tom niet met een brede grijns kan zeggen dat hij naar Zuid-Afrika gaat omdat ze daar niet zo veel komen controleren.

Ik heb wel eens het idee dat World Tour-ploegen bij jou in drie falende categorieën vallen. Lachwekkende dopinggebruikers (Movistar, Astana, Kathusha (ik denk overigens dat deze ploegen net zo hypocriet zijn in de media, maar dat wij daar vanwege taalbarrière minder van meekrijgen), de hypocrieten (ploegen die zeggen veel tegen doping te doen, maar in werkelijkheid scum of the earth zijn Vaughters, Sky, Giant), en ploegen die werkelijk helemaal niets kunnen (een TLJ. Overigens zou een team dat geen doping gebruikt en niet hypocriet doet, vermoedelijk bij jou ook in deze categorie vallen - zonder dat je dat doorhebt).
Prima categorieën wel. Hoewel ik het met je laatste stelling niet helemaal eens ben.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_167390077
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2016 10:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Ja, natuurlijk. We moeten af van dat schijnheilige en hypocriete gedoe. Tom mag van mij net zoveel doping gebruiken als hij wil, maar hij moet geen slap verhaal ophangen over klimkilometers in Zuid-Afrika.

Klimkilometers kan je overal maken. Als je dat dan vervolgens in een bananenrepubliek doet heeft dat maar één reden. Zo min mogelijk gecontroleerd worden. Kom daar dan ook voor uit, maar probeer ons niet om de tuin te leiden. Ernstige minachting van de kijker.

Doping gaat nooit verdwijnen, dus kunnen we er maar beter open over zijn. Dan weet iedereen waar ie aan toe is. Tom draagt op deze manier alleen maar bij aan het verdere verval van de sport, terwijl hij toch altijd de mond vol heeft over een schone sport. Lachwekkend.
Misschien valt hij gewoon op negerinnen.
pi_167390256
Waarom is Giant trouwens zo hypocriet?
pi_167390280
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2016 11:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Prima categorieën wel. Hoewel ik het met je laatste stelling niet helemaal eens ben.
:D.

Ik wilde dat ik zo lekker ongenuanceerd kon denken. Als renner X goed presteert, is het doping. Als renner Y slecht presteert, is het een klapmongool (en evt. ook doping).
  zaterdag 17 december 2016 @ 11:24:33 #38
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_167390308
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2016 10:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Ja, natuurlijk. We moeten af van dat schijnheilige en hypocriete gedoe. Tom mag van mij net zoveel doping gebruiken als hij wil, maar hij moet geen slap verhaal ophangen over klimkilometers in Zuid-Afrika.

Klimkilometers kan je overal maken. Als je dat dan vervolgens in een bananenrepubliek doet heeft dat maar één reden. Zo min mogelijk gecontroleerd worden. Kom daar dan ook voor uit, maar probeer ons niet om de tuin te leiden. Ernstige minachting van de kijker.
Ja joh Tom, kom er gewoon voor uit dat je naar Zuid-Afrika gaat om emmers vol EPO in je aders te spuiten.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_167390309
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 december 2016 11:20 schreef Sloggi het volgende:
Waarom is Giant trouwens zo hypocriet?
Ze proberen (zogenaamd dan, volgens sommigen) iets tegen doping te doen, in woord en daad, terwijl ze wel dopeurs in het team hebben (te weten, de goed presterende renners).
  zaterdag 17 december 2016 @ 11:27:16 #40
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_167390342
Tom gaat naar Afrika voor het klimaat, en om nog dunner te worden dan de uitgehongerde lokale bevolking. Daar is helemaal niks mis mee. De sensatiezucht van Rellende_Thijs moet je gewoon negeren.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Moderator zaterdag 17 december 2016 @ 11:28:27 #41
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_167390352
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 11:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

:D.

Ik wilde dat ik zo lekker ongenuanceerd kon denken. Als renner X goed presteert, is het doping. Als renner Y slecht presteert, is het een klapmongool (en evt. ook doping).
Tja, wat is ongenuanceerd? Als je de geschiedenis van de sport bekijkt zou je het zelfs nuance kunnen noemen om bij iedere goede prestatie vraagtekens te plaatsen.

Denken dat Tom schoon is omdat het een Nederlander is, dat is pas ongenuanceerd.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator zaterdag 17 december 2016 @ 11:29:52 #42
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_167390367
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2016 11:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Tja, wat is ongenuanceerd? Als je de geschiedenis van de sport bekijkt zou je het zelfs nuance kunnen noemen om bij iedere goede prestatie vraagtekens te plaatsen.

Denken dat Tom schoon is omdat het een Nederlander is, dat is pas ongenuanceerd.
Tom is een goede jongen. Goede jongens gebruiken geen doping.
pi_167390443
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2016 11:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Tja, wat is ongenuanceerd? Als je de geschiedenis van de sport bekijkt zou je het zelfs nuance kunnen noemen om bij iedere goede prestatie vraagtekens te plaatsen.

Denken dat Tom schoon is omdat het een Nederlander is, dat is pas ongenuanceerd.
Nuance ontbreekt bij jou dan ook vooral als het gaat om slechte prestaties.

Enne, je kan ook een vraagteken plaatsen zonder het neer te zetten als walgelijk hypocriet. Jij en ik zouden precies hetzelfde doen als we toprenners waren - al heb ik persoonlijk wel een beetje een hekel aan naalden. En dan lekker in de media roepen dat Ricco een eikel is en de cortisonen van Wiggins dubieus zijn. Prima toch. Als iedereen hypocriet is, moet je je schaal van hypocrisie even kalibreren.
  Moderator zaterdag 17 december 2016 @ 11:36:58 #44
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_167390456
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2016 11:29 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Tom is een goede jongen. Goede jongens gebruiken geen doping.
Tom is een topsporter. Topsporters gebruiken doping.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  zaterdag 17 december 2016 @ 11:37:49 #45
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_167390468
Heet jij toevallig sniper op CN?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Moderator zaterdag 17 december 2016 @ 11:43:39 #46
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_167390572
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2016 11:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Tom is een topsporter. Topsporters gebruiken doping.
*Sommige topsporters gebruiken dopingen.
pi_167390590
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2016 11:43 schreef Slobeend het volgende:

[..]

*Sommige topsporters gebruiken dopingen.
Alle topsporters doen er alles aan om te winnen.
  zaterdag 17 december 2016 @ 11:46:24 #48
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_167390619
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 09:41 schreef Sjoerd102 het volgende:

[..]

Dat klinkt goed Strani.
Hou ons op de hoogte, wie weet zien we elkaar eens bij een koers.
Ga ik zeker doen! :)
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  Moderator zaterdag 17 december 2016 @ 11:47:34 #49
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_167390634
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 december 2016 11:44 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Alle topsporters doen er alles aan om te winnen.
Sommige topsporters zijn eerlijk en slim.
pi_167390666
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2016 11:47 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Sommige topsporters zijn eerlijk en slim.
Ik denk dat ze allemaal de randen van het toegestane opzoeken. Niet iedereen gaat er overheen, en niet iedereen die er overheen gaat doet dat continu.

En wanneer ga je er eigenlijk overheen? Zie de TUE-discussie.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')