abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_167442163
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 14:03 schreef vincenzo78 het volgende:
Bericht van iemand uit de grote stad en die met heel veel verschillende culturen in aanraking komt en is gekomen.

Islamitische meiden/dames verschillen niet zo heel veel tav niet islamitische meiden. In het algemeen zijn ze alleen voorzichtiger in de publieke ruimte. Sommigen doen niks voor het huwelijk en sommigen doen alles en everything in between...sommigen zonder hoofddoek zijn heilig en sommigen met hoofddoek doen alles en iedereen en je vrienden erbij...
Tevens mijn ervaring.

Ga zelf al enige tijd met een Moslima. Niet zoveel mis mee (in hoeverre dat kan bij vrouwelijk schoon :) ). Al helpt het - bij een persoon als dat ik zelf ben - wel enorm dat zij behoorlijk ' verwesterd' is...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een hoertje dat aan de belastingadviseur vraagt of ze nog wat kan aftrekken, is nooit grappig...
pi_167442204
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2016 09:57 schreef yats het volgende:

[..]

Turkse mannen niet? Kom op zeg, die doen het net zo goed en zo veel mogelijk als ze de kans krijgen. Al is het vaak wel zo dat Turkse mannen uiteindelijk toch met een maagd willen trouwen.
Precies, een Turkse man trouwt i.h.a. een maagd. Nederlandse mannen trouwen i.h.a. niet. Staan er bekend om vrouwen in te ruilen, alsof het objecten zijn (zoals TS zelf ook overkomt). Dus TS, mocht ze een maagd zijn, dan moet je echt serieuze exclusieve intenties hebben wil je met haar verder. Anders gewoon met rust laten en je seksuele fantasie op iemand anders (die net zo over seks denkt als jij) botvieren.
  maandag 19 december 2016 @ 15:07:03 #103
416931 yats
(non) Average Joe
pi_167444174
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2016 13:31 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Precies, een Turkse man trouwt i.h.a. een maagd. Nederlandse mannen trouwen i.h.a. niet. Staan er bekend om vrouwen in te ruilen, alsof het objecten zijn (zoals TS zelf ook overkomt). Dus TS, mocht ze een maagd zijn, dan moet je echt serieuze exclusieve intenties hebben wil je met haar verder. Anders gewoon met rust laten en je seksuele fantasie op iemand anders (die net zo over seks denkt als jij) botvieren.
Ho! Dat is niet wat ik zei. Ik zei dat Turkse mannen niets verschillen van Nederlandse mannen en hem het liefste ook in zoveel mogelijk verschillende vrouwen hangen. Alleen doen zij er vaak iets hypocrieter over waar het vrouwen en normen en waarden betreft.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_167444392
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2016 13:31 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

En hoe wil je dat doen dan, die maagdelijkheid checken?
Vragen ben je nog maagd is echt nog meer akward dan vragen hoe iemand tegen seks aan kijkt.

Echt, alles voelt goed, alles gaat goed, laat het gewoon "flowen", als ze nog even wil wachten of tot het huwelijk niets wil op dat gebied komt dat wel boven. Neem aan dat de Ts geen botte hork is die iemand geen kans geeft nee te zeggen, die dwars over grensen heen walst.
Waarom het dan onnodig beladen maken allemaal? Waarom zo "anders" doen als je normaal zou doen?
Spreek gewoon "prive" af en kijk waar dat je brengt, als er dan een "ho" komt is het vroeg genoeg om eens te peilen hoe iemand erover denkt. Of ze eerst wil wachten tot het echt serieus is, of dat ze wil wachten tot het huwelijk. Ook als ze perse niet in een prive setting wil afspreken verteld dat wat, dan is het moment daar om gewoon eens te vragen hoe het zit. Niet door te vragen heb je je "vliesje" nog, maar gewoon te vragen hoe zij het verder ziet, hoe van daten naar "serieus" te gaan.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_167445562
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 15:17 schreef erodome het volgende:

[..]

En hoe wil je dat doen dan, die maagdelijkheid checken?
Vragen ben je nog maagd is echt nog meer akward dan vragen hoe iemand tegen seks aan kijkt.

Echt, alles voelt goed, alles gaat goed, laat het gewoon "flowen", als ze nog even wil wachten of tot het huwelijk niets wil op dat gebied komt dat wel boven. Neem aan dat de Ts geen botte hork is die iemand geen kans geeft nee te zeggen, die dwars over grensen heen walst.
Waarom het dan onnodig beladen maken allemaal? Waarom zo "anders" doen als je normaal zou doen?
Spreek gewoon "prive" af en kijk waar dat je brengt, als er dan een "ho" komt is het vroeg genoeg om eens te peilen hoe iemand erover denkt. Of ze eerst wil wachten tot het echt serieus is, of dat ze wil wachten tot het huwelijk. Ook als ze perse niet in een prive setting wil afspreken verteld dat wat, dan is het moment daar om gewoon eens te vragen hoe het zit. Niet door te vragen heb je je "vliesje" nog, maar gewoon te vragen hoe zij het verder ziet, hoe van daten naar "serieus" te gaan.
Het is aan TS om zelf te bepalen hoe hij er achter komt, gaat er om dat hij dat eerst moet weten voordat hij met emoties speelt van zo'n meisje. Beetje over levensvisies praten, en zelf vertellen over zijn seksverleden en kijken hoe zij er op reageert en zo het gesprek verder opbouwen. Ik vind dit meer klasse hebben dan even onder het truitje van het meisje zitten zonder enig besef van hoe ver iemand ooit is gegaan.
pi_167445647
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2016 15:07 schreef yats het volgende:

[..]

Ho! Dat is niet wat ik zei. Ik zei dat Turkse mannen niets verschillen van Nederlandse mannen en hem het liefste ook in zoveel mogelijk verschillende vrouwen hangen. Alleen doen zij er vaak iets hypocrieter over waar het vrouwen en normen en waarden betreft.
Turkse mannen verschillen dus wel van Nederlandse mannen, omdat zij een maagd trouwen. Ben je het daar niet mee eens?
pi_167446052
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2016 15:58 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Het is aan TS om zelf te bepalen hoe hij er achter komt, gaat er om dat hij dat eerst moet weten voordat hij met emoties speelt van zo'n meisje. Beetje over levensvisies praten, en zelf vertellen over zijn seksverleden en kijken hoe zij er op reageert en zo het gesprek verder opbouwen. Ik vind dit meer klasse hebben dan even onder het truitje van het meisje zitten zonder enig besef van hoe ver iemand ooit is gegaan.
Hij met haar emotie's speelt???? Dat terwijl zij op geen enkele manier kenbaar heeft gemaakt hoe zij hierin staat? Zou dat liever om willen draaien, want ze weet met wie ze dates heeft, weet dat het de "gewoonte" hier is om niet te wachten tot het huwelijk. Als zij wel zoent en alles verder heel vrij doet is het aan haar om aan te geven wat er "anders" is aan haar manier van dit aanpakken, is zij het die speelt met zijn emotie als ze dat niet doet.

Er zit geen klasse in dit op deze manier vertellen, alsof je op "biecht" moet voordat je verder kan met elkaar. Ze is geen willoos wezentje, geen zwak dingetje dat beschermt moet worden tegen het "normale". Ze heeft een mening, een wil en een mond. Heeft ze ideeen ergens over dan kan ze dat prima aangeven. Zij is het die evt hierin "anders" is als de norm, aan haar om dat aan te geven.

Zelfde heb ik andersom. Het is de norm (serieel) monogaam te zijn. Het is dus niet aan de ander om te peilen of ik "monogaam" wil zijn, het is aan mij om (vlotjes) aan te geven dat ik dat niet wil zijn, wat mijn "andere" ideeen over de relatievorm zijn.
Als ik iemand zou daten zou ik uitgaan van dat "monogame" idee, wil ik anders is het aan mij om dat aan te geven, niet aan de ander om elke uitzondering daarop te verzinnen en op de tenen te lopen omdat het weleens anders zou kunnen zijn.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_167446432
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 16:12 schreef erodome het volgende:

[..]

Hij met haar emotie's speelt???? Dat terwijl zij op geen enkele manier kenbaar heeft gemaakt hoe zij hierin staat? Zou dat liever om willen draaien, want ze weet met wie ze dates heeft, weet dat het de "gewoonte" hier is om niet te wachten tot het huwelijk. Als zij wel zoent en alles verder heel vrij doet is het aan haar om aan te geven wat er "anders" is aan haar manier van dit aanpakken, is zij het die speelt met zijn emotie als ze dat niet doet.

Er zit geen klasse in dit op deze manier vertellen, alsof je op "biecht" moet voordat je verder kan met elkaar. Ze is geen willoos wezentje, geen zwak dingetje dat beschermt moet worden tegen het "normale". Ze heeft een mening, een wil en een mond. Heeft ze ideeen ergens over dan kan ze dat prima aangeven. Zij is het die evt hierin "anders" is als de norm, aan haar om dat aan te geven.

Zelfde heb ik andersom. Het is de norm (serieel) monogaam te zijn. Het is dus niet aan de ander om te peilen of ik "monogaam" wil zijn, het is aan mij om (vlotjes) aan te geven dat ik dat niet wil zijn, wat mijn "andere" ideeen over de relatievorm zijn.
Als ik iemand zou daten zou ik uitgaan van dat "monogame" idee, wil ik anders is het aan mij om dat aan te geven, niet aan de ander om elke uitzondering daarop te verzinnen en op de tenen te lopen omdat het weleens anders zou kunnen zijn.
Ik vind dat het dan wel iemand is die dan beschermd moet worden. Mocht ze maagd zijn, afkomstig van een niet heel modern gezin etc. en ze vindt deze TS heel erg leuk (ze heeft hem gezoend, ja dus), dan kan ze zich onder druk voelen belaalde dingen toch te doen met TS omdat ze hem leuk vindt. Stel dat ze haar eerste keer doet met TS en TS is eigenlijk toch niet toe aan iets serieus... meisje wordt links gelaten, verstoten door familie, Turkse mannen willen haar ook niet meer (afgezien vh feit dat het hypocriet is) en zo staat ze er dan alleen voor. Toch anders dan het gevolg van seks met een gem. Nederlands meisje vind je niet? Hij weet dondersgoed dat hij seks wil met iets dat er misschien heel onbekend mee is waar drastische gevolgen aan kunnen zitten. Verstoten worden door familie vind ik zo'n gevolg, vandaar. Hij moet serieus uitzoeken wat zij wil en wat hij zelf wil, zonder de druk er op te leggen. Gewoon mee praten en geen valse verwachtingen creeeren.
pi_167446551
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2016 16:27 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ik vind dat het dan wel iemand is die dan beschermd moet worden. Mocht ze maagd zijn, afkomstig van een niet heel modern gezin etc. en ze vindt deze TS heel erg leuk (ze heeft hem gezoend, ja dus), dan kan ze zich onder druk voelen belaalde dingen toch te doen met TS omdat ze hem leuk vindt. Stel dat ze haar eerste keer doet met TS en TS is eigenlijk toch niet toe aan iets serieus... meisje wordt links gelaten, verstoten door familie, Turkse mannen willen haar ook niet meer (afgezien vh feit dat het hypocriet is) en zo staat ze er dan alleen voor. Toch anders dan het gevolg van seks met een gem. Nederlands meisje vind je niet? Hij weet dondersgoed dat hij seks wil met iets dat er misschien heel onbekend mee is waar drastische gevolgen aan kunnen zitten. Verstoten worden door familie vind ik zo'n gevolg, vandaar. Hij moet serieus uitzoeken wat zij wil en wat hij zelf wil, zonder de druk er op te leggen. Gewoon mee praten en geen valse verwachtingen creeeren.
Snap niet goed waarom zij dan wel als een kwetsbaar bloempje neergezet moet worden. Ze is vrouw genoeg met de ts te daten, komt op geen enkele manier behouden over verder.
Het is echt aan haar om dit aan te geven.

In mijn geval spelen er een hoop andere zaken mee, kan je wel overweg met iemand met zo'n seksverleden die niet geheel en al prive is? Kunnen je vrienden en familie daar wel mee omgaan?
Maar echt helemaal niemand die mij dan als een kwetsbaar bloempje ziet. Begrijp me niet verkeerd, ik wil niet als een kwetsbaar bloempje gezien worden, ik snap dat ik buiten het "normaal" val hierin. Maar waarom hier dan ineens zo anders doen?
Nogmaals, ze heeft een wil, een mening en een mond, als zij echt het zo anders wil dan "normaal" is kan ze dat prima zelf aangeven. Sterker nog, is het echt aan haar om dat aan te geven.

Vind echt dat haar behandelen als een speciaal en kwetsbaar bloempje afdoet aan het geheel.
pi_167446613
Ts nogmaals luister niet naar onzin hier, 99% heeft nooit moslim gedate.
  maandag 19 december 2016 @ 16:36:28 #111
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_167446652
Als je t niet bespreekbaar kan maken, dan wordt de rest vanje relatie ook niets lijkt me zo.

Of is t nog geen relatie? Als ik officieel?
pi_167446783
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2016 16:35 schreef Crip het volgende:
Wie ben jij om dit te bepalen? Iedereen spreekt hier uit eigen ervaring, je kan alleen je eigen visie delen. Zeer laagdunkend en onnodig om andere reacties als onzin te bestempelen.
pi_167446868
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 16:32 schreef erodome het volgende:

[..]

Snap niet goed waarom zij dan wel als een kwetsbaar bloempje neergezet moet worden. Ze is vrouw genoeg met de ts te daten, komt op geen enkele manier behouden over verder.
Het is echt aan haar om dit aan te geven.

In mijn geval spelen er een hoop andere zaken mee, kan je wel overweg met iemand met zo'n seksverleden die niet geheel en al prive is? Kunnen je vrienden en familie daar wel mee omgaan?
Maar echt helemaal niemand die mij dan als een kwetsbaar bloempje ziet. Begrijp me niet verkeerd, ik wil niet als een kwetsbaar bloempje gezien worden, ik snap dat ik buiten het "normaal" val hierin. Maar waarom hier dan ineens zo anders doen?
Nogmaals, ze heeft een wil, een mening en een mond, als zij echt het zo anders wil dan "normaal" is kan ze dat prima zelf aangeven. Sterker nog, is het echt aan haar om dat aan te geven.

Vind echt dat haar behandelen als een speciaal en kwetsbaar bloempje afdoet aan het geheel.
Begrijp me niet verkeerd. Ik vind dat iedereen een juiste behandeling verdient. Het is fijn als mensen rekening met je gevoelens houden. In deze situatie heeft dezelfde daad misschien hele grote gevolgen voor de date van TS, terwijl het voor TS misschien geen big issue is. Dingen om rekening mee te houden.
pi_167446948
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2016 16:45 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Begrijp me niet verkeerd. Ik vind dat iedereen een juiste behandeling verdient. Het is fijn als mensen rekening met je gevoelens houden. In deze situatie heeft dezelfde daad misschien hele grote gevolgen voor de date van TS, terwijl het voor TS misschien geen big issue is. Dingen om rekening mee te houden.
Maar hoe hou je geen rekening met gevoelens door gewoon te kijken of die extra stap ok is?
Als de Ts nu iemand zou zijn die over grensen heen walst zou ik zeggen dat je een punt hebt, maar niets wijst daarop, het tegendeel is eerder waar als ik zo zijn bijdrage lees.
Als de potientele partner van de Ts anders denkt en wil is het aan haar dat aan te geven. De Ts biedt daar zat ruimte voor.

Er nu al vanuit te gaan dat ze een heel speciaal sneeuwvlokje is die met extra fluwelen handschoentjes behandeld dient te worden is geen rekening houden met haar gevoelens. Het is laten zien dat je vooroordelen als maat neemt, haar niet echt serieus neemt, maar vooroordelen serieuzer neemt dan dat je haar neemt.
Ik zou persoonlijk best wel beledigd zijn als iemand me behandeld aan de hand van vooroordelen ipv naar mij kijkt.
  maandag 19 december 2016 @ 17:07:52 #115
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_167447360
Lijkt me toch geen probleem om voor te stellen thuis af te spreken. Ik denk dat ze genoeg bij de pinken is om te weten waar dat heen gaat, of kan gaan.
Als ze niets wil zal ze het idee afschieten. Als ze wel ja zegt kun je eens rustig met je hand over dijen, billen en borsten strijken, daarna eventueel onder een shirtje. Merkt snel genoeg of dat wenselijk is of niet.
Dan blijft alleen de vraag over of ze "het" wil doen (nu of in de toekomst), en of dat voor ts belangrijk is.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_167447772
quote:
Jij bent Marokkaanse en dat meisje is Turks. Alsof moslim zijn 1 identiteit is.
pi_167448593
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2016 17:07 schreef Tanin het volgende:
Lijkt me toch geen probleem om voor te stellen thuis af te spreken. Ik denk dat ze genoeg bij de pinken is om te weten waar dat heen gaat, of kan gaan.
Als ze niets wil zal ze het idee afschieten. Als ze wel ja zegt kun je eens rustig met je hand over dijen, billen en borsten strijken, daarna eventueel onder een shirtje. Merkt snel genoeg of dat wenselijk is of niet.
Dan blijft alleen de vraag over of ze "het" wil doen (nu of in de toekomst), en of dat voor ts belangrijk is.
Nee, dat weet ze waarschijnlijk niet als ze geen of weinig ervaring heeft met jongens. De eerste keer dat een jongen mij thuis had uitgenodigd om voor me te koken, geloofde ik ook echt dat hij het leuk vond om te koken en gewoon zo een gezellige avond wilde hebben. En zeker als die jongen je heel goed behandelt en niet over seks heeft gepraat de eerste vijf dates ervoor.
pi_167448596
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2016 17:25 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Jij bent Marokkaanse en dat meisje is Turks. Alsof moslim zijn 1 identiteit is.
Marokkaans of turks boeit geen ruk. Wat er echt toe doet is hoe het meisje zelf is. De ene turk of marokkaan is de andere niet :)
  maandag 19 december 2016 @ 18:33:05 #119
454139 ladyy__
Ladies get in formation
pi_167449807
Ik wil de mensen hier, die zeggen dat je gewoon stap voor stap verder moet gaan tijdens het zoenen, erop attenderen dat dit echt een slechte stap is. Het is mij zelf ook overkomen en ik heb er spijt van. Op zulke momenten kan zij haarzelf niet meer onder controle houden en dan gebeuren er dus dingen waar ze misschien spijt van gaat krijgen. En dan heb ik het over meiden in het algemeen. Laat ze in hun waarden en praat er dan op zijn minst over als je respect hebt, vooral als je al denkt dat zij ermee wil wachten.
  maandag 19 december 2016 @ 18:44:56 #120
422935 Myrr
Hail Myrria
pi_167450191
quote:
7s.gif Op donderdag 15 december 2016 21:30 schreef Hoxyz het volgende:
Probeer te peilen hoe haar band is met haar ouders. En of haar ouders streng gelovig is. Zo ja, abort mission.

Sorry to say, maar het werkt niet. Geloof me.
Naja, dat ligt een beetje aan haar plek in het gezin. Meestal is er 1 de lul en die draait dan overal voor op. Die moet je inderdaad wijken.
  maandag 19 december 2016 @ 18:48:15 #121
422935 Myrr
Hail Myrria
pi_167450283
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 18:33 schreef ladyy__ het volgende:
Ik wil de mensen hier, die zeggen dat je gewoon stap voor stap verder moet gaan tijdens het zoenen, erop attenderen dat dit echt een slechte stap is. Het is mij zelf ook overkomen en ik heb er spijt van. Op zulke momenten kan zij haarzelf niet meer onder controle houden en dan gebeuren er dus dingen waar ze misschien spijt van gaat krijgen. En dan heb ik het over meiden in het algemeen. Laat ze in hun waarden en praat er dan op zijn minst over als je respect hebt, vooral als je al denkt dat zij ermee wil wachten.
Uiteraard eens met dat er eerst even over praten in plaats van haar te overvallen beter is, maar als ze 'de controle verliest' is dat dus iets dat zij zelf wil, verlangt. Als ze daar achteraf 'spijt' van heeft, komt die spijt vanuit iets dat haar ergens is opgelegd, een verwachting. We zijn mensen, en dan kan ze wel gelovige ouders hebben, maar het is haar leven. Als zij 'de controle' (de controle van wie? Wat? Regels... Intimiteit is een instinct en dat heeft zo zijn redenen) verliest komt dat vanuit een verlangen en gezien het haar leven is, mag ze dat daar best naar invullen. Lekker kut, iets willen maar het niet kunnen, of spijt krijgen, omdat iemand anders vindt dat je iets niet mag doen. :')

Lekker aan de kant gooien al dat gezeik en leven hoe je dat zelf wil.
  maandag 19 december 2016 @ 18:51:09 #122
422935 Myrr
Hail Myrria
pi_167450375
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2016 17:07 schreef Tanin het volgende:
Jezus, wat zijn dit voor opdringerige aanrandpraktijken. :') Meteen naar de boobs, nee man. Sowieso begint zoiets met blikken en een wederzijds gevoel, goede timing, niet ongevraagd aanraken. Viespijp.
pi_167451092
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 13:29 schreef draadstalig het volgende:

[..]

Tevens mijn ervaring.

Ga zelf al enige tijd met een Moslima. Niet zoveel mis mee (in hoeverre dat kan bij vrouwelijk schoon :) ). Al helpt het - bij een persoon als dat ik zelf ben - wel enorm dat zij behoorlijk ' verwesterd' is...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verwesterd. Ook al zo term. Wat is verwesterd? En waarom zou een moslim niet verwesterd kunnen zijn. Men doet alsof.. nou ja, vind het maar achterlijk.
He who has nothing to die for, has nothing to live for.
pi_167451272
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 18:33 schreef ladyy__ het volgende:
Precies wat ik denk ook.
  maandag 19 december 2016 @ 19:43:14 #125
416931 yats
(non) Average Joe
pi_167452010
quote:
Oh? Jammer genoeg voor jou heb ik hier wel ervaring mee. Sterker nog, ik heb net als TS een paar maanden met een moslima gedate. En ja, het is niets blijvends geworden omdat ze een moslima is, maar niet om de reden die jij nu denkt. We verschilden uiteindelijk gewoon teveel qua denkbeelden over onder andere de invloed die een geloof heeft op je denkbeelden, ondanks dat zij een 'moderne vernederlandste moslima' is.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')