En dan te bedenken dat ze 82 IC4's hebben (nummer 83 staat nog ergens in Libië ) en ook nog eens 23 IC2's...quote:DSB estimates that with a “focussed effort” it can increase the number of trains in service daily from 30-32 sets to around 40 trains. This will be achieved by expanding workshop capacity by 30% with an increased number of maintenance staff on hand. The total number of trains available for passenger operation will be increased to 77.
Gaat vandaag het land weer uitquote:Op vrijdag 16 december 2016 15:45 schreef Salatrel het volgende:
Eurostar staan in leiden frontseintjes richting den haag
Godverde stervende hoeren pleuris aidslijeritis man. Moet je een kwart seconde uit je doppen kijken en 5 meter naar de andere kant lopen. DAAR heeft natuurlijk niemand om gevraagd Corrupte tiefesbende rabobank alles.quote:Op vrijdag 16 december 2016 15:40 schreef HeelVeelvragen het volgende:
Pff wat een teringzooi is heerlen geworden.
Bij het achterste perron stopte eerder de ic aan de linkerkant en de veolia trein aan de rechterkant van het perron.
Met de invoering van de nieuwe dienstregeling stoppen de ic en de stoptrein heerlen-sittard links en de arriva trein rechts.
Terwijl de paaltjes wel goed staan, ns paaltjes links, arriva paaltjes rechts.
Mooie trein! Vijf reetenquote:Op vrijdag 16 december 2016 16:56 schreef James1988 het volgende:
Alstom heeft een jaarovezicht geüpload naar YouTube, daarin zag ik dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heeft wel wat weg van de Coradia Liner.
Dus er gaan 40 dagelijks rijden en 37 zijn er dan in onderhoud. En de rest? Die staat wortel te schietenquote:Op vrijdag 16 december 2016 15:26 schreef James1988 het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ze 82 IC4's hebben (nummer 83 staat nog ergens in Libië ) en ook nog eens 23 IC2's...
Op de een of andere manier vind ik dit op Britse treinen lijken. Die zijn soms ook mooi van lelijkheid.quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:56 schreef James1988 het volgende:
Alstom heeft een jaarovezicht geüpload naar YouTube, daarin zag ik dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heeft wel wat weg van de Coradia Liner.
Renders zijn van het aanbod van Alstom aan NS. Over het definitieve design wordt nog gekeuveld.quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:56 schreef James1988 het volgende:
Alstom heeft een jaarovezicht geüpload naar YouTube, daarin zag ik dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heeft wel wat weg van de Coradia Liner.
Hoezo dan?quote:Op vrijdag 16 december 2016 17:12 schreef Jappie111 het volgende:
Nieuwe dienstregeling goedgekeurd!! Traject Hilversum-Utrecht is zeker dubbel zo comfortabel geworden!!
Primaasquote:Op vrijdag 16 december 2016 18:18 schreef ReisT het volgende:
DDZ in plaats van SLT tussen Utrecht en Almere.
Ja is echt een vooruitgang, net als die gedwongen stap om Overvecht over te slaan en direct naar Sportpark te rijdenquote:
Tot september. Dan wordt het vervangen door de FLIRT.quote:Op vrijdag 16 december 2016 18:18 schreef James1988 het volgende:
Breda - Tilburg - Den Bosch is ook integraal DDZ tegenwoordig
Beter dan SLT. Tegen september zal die chemische 'nieuw geur' ook wel verdwenen zijnquote:Op vrijdag 16 december 2016 18:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Tot september. Dan wordt het vervangen door de FLIRT.
quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:03 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Beter dan SLT. Tegen september zal die chemische 'nieuw geur' ook wel verdwenen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |