Jij vind slt beter? Of je houdt van dat chemische luchtje?quote:
Dat laatstequote:Op vrijdag 16 december 2016 19:07 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Jij vind slt beter? Of je houdt van dat chemische luchtje?
Gelukkig hebben we de foto's nog!quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:09 schreef James1988 het volgende:
[..]
Alstom heeft de video verwijderd.
Zuidsectie staat een klein stukje bij Breda en Roosendaal en bij het stukje dat direct onder Rotterdam zit.quote:
Resize ff joh strontstamperquote:
Mooi man, precies die dikke balk OVERAL voorquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:26 schreef b2py het volgende:
Hier een paar foto's van de Moreelsebrug
[ afbeelding ]
Is er toch nog een voordeel aan 3e railquote:Op vrijdag 16 december 2016 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi man, precies die dikke balk OVERAL voor
Nou ja dit is gewoon jammer. Ik snap ook wel dat het belang van de treinspotter de allerlaagste prioriteit van allemaal heeft hoor. Maar het is wel jammerquote:Op vrijdag 16 december 2016 23:11 schreef James1988 het volgende:
[..]
Is er toch nog een voordeel aan 3e rail
Utrecht - Den Haag om 16:14u ook met 1 ICM4 vanmiddag.. was ook weer staan in de gangpaden..quote:Op vrijdag 16 december 2016 23:30 schreef Nattekat het volgende:
Ik vraag me af welke oen heeft besloten om Utrecht - Leiden met een ICM te rijden
Dat past niet
Een DD-AR zal niet passen bedoel je.quote:Op vrijdag 16 december 2016 23:30 schreef Nattekat het volgende:
Ik vraag me af welke oen heeft besloten om Utrecht - Leiden met een ICM te rijden
Dat past niet
Tuurlijk welquote:Op vrijdag 16 december 2016 23:39 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
Een DD-AR zal niet passen bedoel je.
Enschede-Schiphol, vertrek 17:16. Single ICM3quote:Op vrijdag 16 december 2016 23:34 schreef Peter het volgende:
[..]
Utrecht - Den Haag om 16:14u ook met 1 ICM4 vanmiddag.. was ook weer staan in de gangpaden..
De brug is niet voor niets in twee helften verdeeld met verschillende kleuren brugdek. Maar blijkbaar is niet duidelijk aangegeven welke helft het fietspad is.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:26 schreef b2py het volgende:
2 dingen, foto's fotograferen vanuit Vaartsche Rijn zit er niet in, teveel portalen. Foto maken van een trein op het station zelf is wel goed mogelijk. Er mogen fietsers op de brug, dat was duidelijk maar mag er ook gefietst worden op de brug? Was niet altijd even veilig met die slingerende fietsers,
Die conclusie had ik ook al getrokken maar het staat nergens aangegeven welke kleur voor wie bedoeld is. Verder zal niet iedereen het zien, niet iedereen is zo intelligent als wijquote:Op zaterdag 17 december 2016 08:12 schreef ReisT het volgende:
[..]
De brug is niet voor niets in twee helften verdeeld met verschillende kleuren brugdek. Maar blijkbaar is niet duidelijk aangegeven welke helft het fietspad is.
Daarom zijn we ooit begonnen met het rood schilderen en fietspaden. Beetje dom dat dat hier niet gedaan is.quote:Op zaterdag 17 december 2016 08:29 schreef b2py het volgende:
[..]
Die conclusie had ik ook al getrokken maar het staat nergens aangegeven welke kleur voor wie bedoeld is. Verder zal niet iedereen het zien, niet iedereen is zo intelligent als wij
Misschien komt dat nog Die brug is dan wel "geopend" maar we hebben in dit land geleerd dat dat geenszins betekent dat hij ook "af" isquote:Op zaterdag 17 december 2016 09:01 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Daarom zijn we ooit begonnen met het rood schilderen en fietspaden. Beetje dom dat dat hier niet gedaan is.
Volgens b2py is af gewoon echt af hoor!quote:Op zaterdag 17 december 2016 09:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien komt dat nog Die brug is dan wel "geopend" maar we hebben in dit land geleerd dat dat geenszins betekent dat hij ook "af" is
Nou volgens mij niet want de fietsstroken zijn nog niet rood geschilderdquote:Op zaterdag 17 december 2016 09:55 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Volgens b2py is af gewoon echt af hoor!
Nee, komt nog markering:quote:Op zaterdag 17 december 2016 09:55 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Volgens b2py is af gewoon echt af hoor!
Hé Prins Pils, even dimmen jijquote:Op zaterdag 17 december 2016 09:55 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Volgens b2py is af gewoon echt af hoor!
Wat me trouwens net opvalt, die Franse stellen die ik eerder deze week postte hebben dubbele deuren, deze heeft 'maar' enkele deuren.. En het meest jammerlijke is eigenlijk dat die koppeling niet onder een kapje zitquote:Op vrijdag 16 december 2016 16:56 schreef James1988 het volgende:
Alstom heeft een jaarovezicht geüpload naar YouTube, daarin zag ik dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heeft wel wat weg van de Coradia Liner.
Zie je nouquote:Op zaterdag 17 december 2016 10:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, komt nog markering:
https://mobile.twitter.com/CU2030/status/809754327590047744
Lelystad - Dordrecht gisterenmiddag met vIRM-4, pas in Dordt werd er voor de terugreis een stukbijgezet ....quote:Op vrijdag 16 december 2016 23:34 schreef Peter het volgende:
[..]
Utrecht - Den Haag om 16:14u ook met 1 ICM4 vanmiddag.. was ook weer staan in de gangpaden..
ach bekijk het van de zonnige kant vandaag rijd ie helemaal niet tussen dordt en rotterdamquote:Op zaterdag 17 december 2016 11:15 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
Lelystad - Dordrecht gisterenmiddag met vIRM-4, pas in Dordt werd er voor de terugreis een stukbijgezet ....
Inderdaad :-)quote:Op zaterdag 17 december 2016 11:21 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ach bekijk het van de zonnige kant vandaag rijd ie helemaal niet tussen dordt en rotterdam
Filmpje foetsie, had iets niet uitgelekt mogen worden?quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:56 schreef James1988 het volgende:
Alstom heeft een jaarovezicht geüpload naar YouTube, daarin zag ik dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heeft wel wat weg van de Coradia Liner.
He foei, die KNVB toch. Wat denken ze welquote:Op zaterdag 17 december 2016 11:29 schreef Salatrel het volgende:
wel goed gepland allemaal. 1 of ander evenementje in dordt dit weekend. voetbal in de kuip waar ook geen trein naartoe kan
Mwoa.quote:Aankomst Deventer tussen 10.00 en 10.30
Nederlandse stellen zijn drukdicht vanwege de tunnels op de HSL en geintjes als de Drontermeertunnel.quote:Op zaterdag 17 december 2016 10:45 schreef b2py het volgende:
[..]
Wat me trouwens net opvalt, die Franse stellen die ik eerder deze week postte hebben dubbele deuren, deze heeft 'maar' enkele deuren.. En het meest jammerlijke is eigenlijk dat die koppeling niet onder een kapje zit
Bedoelde u "Westbahn"?quote:
Mooie plaat, kun je hem ook nog op de IJsselbrug vastleggen of wordt dat te ingewikkeld?quote:Op zaterdag 17 december 2016 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Snel even naar het station gelopen. Waarom anders ga je op zo'n plek wonen niewaar
[ afbeelding ]
Ja dat staat er nog. Maar de ijsselbrug wordt lastig, hij gaat pas om 18:00 weer weg en dan is het allang donker. Bovendien weet ik niet of ik niet vanmiddag alsnog halsoverkop naar m'n werk moetquote:Op zaterdag 17 december 2016 12:33 schreef Peter het volgende:
[..]
Mooie plaat, kun je hem ook nog op de IJsselbrug vastleggen of wordt dat te ingewikkeld?
Of voor het 'torentje' verderop langs perron 1 (staat dat er nog?)
eindejaar stress?quote:Op zaterdag 17 december 2016 12:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat staat er nog. Maar de ijsselbrug wordt lastig, hij gaat pas om 18:00 weer weg en dan is het allang donker. Bovendien weet ik niet of ik niet vanmiddag alsnog halsoverkop naar m'n werk moet
Kun je die kaartjes ook niet gewoon op elk ander station uit de automaat halen (m.a.w. waarom wachten tot morgen in Enschede)?quote:Op zaterdag 17 december 2016 13:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Nergens dus. Dat wordt morgen knokken bij die ene kaartautomaat die Enschede rijk is Kun je daar wel met pin of credit card betalen eigenlijk?
Verbundtarif Münsterland in een NS-kaartautomaat bedoel je? Dat lijkt me stug.quote:Op zaterdag 17 december 2016 13:42 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Kun je die kaartjes ook niet gewoon op elk ander station uit de automaat halen (m.a.w. waarom wachten tot morgen in Enschede)?
Volgens mij verkopen de kaartautomaten op Utrecht CS tickets naar diverse stations net over de grens in Duitsland, paar jaar terug op die manier een retourtje Utrecht - Münster gekocht. Al zou het natuurlijk wel verschil kunnen maken dat in dat geval een deel van de reis met NS werd afgelegd.quote:Op zaterdag 17 december 2016 13:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Verbundtarif Münsterland in een NS-kaartautomaat bedoel je? Dat lijkt me stug.
Ik MOET onnodig teveel betalen om op de gewenste manier te kunnen betalen. Waarom doe ik dat niet denk je?quote:Op zaterdag 17 december 2016 13:56 schreef b2py het volgende:
Waarom verander je hem dan niet naar Kennispark?
Koop een retour Deventer - Munster met 40% eraf op NL deel?quote:Op zaterdag 17 december 2016 13:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik MOET onnodig teveel betalen om op de gewenste manier te kunnen betalen. Waarom doe ik dat niet denk je?
Nee en het is nog een van de traagste straathoekstoppers ook.quote:Op zaterdag 17 december 2016 14:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Al betaal ik nu waarschijnlijk dubbel opstaptarief. 16,80 vind ik trouwens een schreeuwende hoop geld voor de kleine piseindje. Zo ver is het toch niet?
Ik kon ook voor 24,75 1e klas reizen!quote:Op zaterdag 17 december 2016 14:33 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Nee en het is nog een van de traagste straathoekstoppers ook.
Dat is al de hele week al zo....quote:Op zaterdag 17 december 2016 11:15 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
Lelystad - Dordrecht gisterenmiddag met vIRM-4, pas in Dordt werd er voor de terugreis een stukbijgezet ....
ja, de nieuwe DRGL is gewoon "Grof snijden in de materieelinzet."quote:Op zaterdag 17 december 2016 15:27 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Dat is al de hele week al zo....
En Serious request vanaf morgen.quote:Op zaterdag 17 december 2016 11:29 schreef Salatrel het volgende:
wel goed gepland allemaal. 1 of ander evenementje in dordt dit weekend. voetbal in de kuip waar ook geen trein naartoe kan
serious request is klachtwaardig op zichzelfquote:Op zaterdag 17 december 2016 15:31 schreef _serial_ het volgende:
[..]
En Serious request vanaf morgen.
De gemeentes waren niet erg blij inderdaad.
Dat sowieso.quote:Op zaterdag 17 december 2016 15:49 schreef Salatrel het volgende:
[..]
serious request is klachtwaardig op zichzelf
Past niet op 8, ik schrijf niet 18.quote:Op zondag 18 december 2016 09:10 schreef b2py het volgende:
Hoe bedoel je past niet? Hij stopt al de hele week op spoor 18
quote:Op zondag 18 december 2016 11:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Leuk, dat Dickens festijn. Maar met Victoriaanse hoepelrokken in de trein? Niet zo handig
Wij hadden in de stomert ook een paar figuranten mee, enkel op de heenreis.quote:Op zondag 18 december 2016 11:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Leuk, dat Dickens festijn. Maar met Victoriaanse hoepelrokken in de trein? Niet zo handig
Komt dat door vakanties en treinen die ze voor Thalys rijden?quote:Op zondag 18 december 2016 10:17 schreef greavy het volgende:
Door personeelsgebrek bij Eurobahn rijden er de komende 2 weken veel minder treinen tussen Mönchengladbach en Venlo. De treinen die uitvallen worden vervangen door bussen. Men probeert 1x/2u een trein naar Venlo te kunnen sturen, ipv elk uur.
Hierrr meer info
De bus doet er meer dan een halfuur langer over, dus ter voorbeeld: de trein van 08:05 uit Venlo wordt vervangen door een stopbus die om 7:17 al vertrekt, terwijl er om 07:05 ook een trein rijdt. Om 07:48 gaat er nog een rechtstreekse snelbus.
Bij Weesp in de achteruit, onderzoek politie veiligheid alles ditdatquote:
Ze hadden wel wat mogen doen aan de snelheid waarmee dat gebeurt. Beetje kruipendquote:Op zondag 18 december 2016 12:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij Weesp in de achteruit, onderzoek politie veiligheid alles ditdat
ies regelgeving ditdatquote:Op zondag 18 december 2016 12:34 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ze hadden wel wat mogen doen aan de snelheid waarmee dat gebeurt. Beetje kruipend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |