Op Sicilië ook wel gezien dat bus- en treinstation best een eind uit elkaar konden liggen.quote:Op maandag 19 december 2016 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is op het oost-Europese platteland anders best gebruikelijk dat trein en bus gewoon totaal langs elkaar heen bestaan. Station? Ja leuk, maar de bussen gaan bij het busstation. Andere kant van het dorp. OF je reist met de trein, OF je reist met de bus. Simpel
En het is nog waar ook. Er is een coupe (half) afgefiktquote:Op maandag 19 december 2016 16:43 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
Godsamme! Raap me op :")
Die bouwkeet op het einde
Was ook wel erg makkelijk voor gegevenquote:
Dan hoop ik dat het (volgens mij is het een lintdorp) in Noord/Zuid richting is gesitueerdquote:Op maandag 19 december 2016 22:19 schreef dennistd het volgende:
[..]
Een beetje zoals vriezenveen: de trein aan de westkant, lijn 83 in het midden en lijn 80 aan de oostkant.
Dronten-Arnhem is een overstap van 26 minutenquote:
hey geen grote mond over Vriezenveenquote:Op dinsdag 20 december 2016 09:10 schreef DeaDLocK2K het volgende:
In vriezenveen hoort helemaal niets te stoppen. Opheffen.
9 minuutjes in delft valt toch wel mee? mooi kop koffie scorenquote:Op dinsdag 20 december 2016 14:59 schreef dcm360 het volgende:
In dit geval vanaf Rijswijk of Moerwijk overstappen op de ic naar Vlissingen.
In de avond en in het weekend is het dus wel wat meer dan 9 minuten. 9 minuten had ik ook wel prima gevonden voor het halen van koffiequote:Op dinsdag 20 december 2016 15:24 schreef Salatrel het volgende:
[..]
9 minuutjes in delft valt toch wel mee? mooi kop koffie scoren
Wat heeft de hond van Hitler er mee te maken?quote:
Dus... omdat badslippers belangrijk zijn gooi je 3 jaar lang het grensoverschrijdend reizigersvervoer plat zodat je aan de sporen kunt knutselen? Kan dat nou niet anders?quote:NordikNerd schreef het volgende op Skyscrapercity:
There will be no trains from Stockholm to Oslo in 2018. Today representatives of the swedish state railways (SJ) met with the Norwegian National Rail Administration,
to discuss the maintennance works to be carried out on the line Kongsvinger-Lilleström.
The norwegian rail administration wants to do track maintennance during the day to avoid interfering with the transport of goods, which takes place at night.
It's about the transport for the fishing industry which is very important for Norway. The swedish railways however want to prioritize express-train between Stockholm and Oslo,
which departs daily. This train has reduced the travel time between Stockholm and Oslo from 6 hours to 4.5 hours.
- We have been told that freight traffic is more important during the construction phase, says Petter Essén, business manager of SJ's express-trains.
- In 2017, we are expanding from 3 to 5 daily departures between Stockholm and Oslo, via Karlstad, but after the announcement today, we will cancel all departures in 2018, when the catenary will be replaced.
- I have received quite a little understanding for our arguments. Jernbaneverket is very adamant about the freight traffic being more important.
What was said at the meeting today is that during daytime the tracks will be closed due to construction and that the railway will be closed for passenger-traffic, says Petter Essen.
- It's about 150 000 trips, which now must take place in any other way with the larger impact on the environment.
Track work on the stretch Kongsvinger-Lillestrom is expected to take 3 years to complete.
Is het niet 16 minuten dan?quote:Op woensdag 21 december 2016 07:26 schreef FredvZ het volgende:
Fijn die nieuwe dienstregeling. Overstap op de sprinter Gouda-Rdam op de sprinter Rdam-Den Haag is van 10 naar 1 minuut gegaan
Dat is een paar seconden te weinig om van spoor 15 naar spoor 8 te lopen.
1 minuut is geen overstap dacht ik. Dus is je overstap waarschijnlijk naar 14 of 29 minuten gegaanquote:Op woensdag 21 december 2016 07:26 schreef FredvZ het volgende:
Fijn die nieuwe dienstregeling. Overstap op de sprinter Gouda-Rdam op de sprinter Rdam-Den Haag is van 10 naar 1 minuut gegaan
Dat is een paar seconden te weinig om van spoor 15 naar spoor 8 te lopen.
dit dus. De overstap van spr op spr is verlegd naar woerden. Zelfs de mensen die van Vleuten naar Gouda reizen kunnen beste inwierpen overstappendat scheelt (bijna) een kwartier want die uit den bosch naar de haag staat zowel op woerden als goverwelle een tijd stilquote:Op woensdag 21 december 2016 09:14 schreef derLudolf het volgende:
[..]
1 minuut is geen overstap dacht ik. Dus is je overstap waarschijnlijk naar 14 of 29 minuten gegaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |