Crap... Verantwoordelijkheden enzo.. Nieuw topic openen.quote:Op donderdag 15 december 2016 12:53 schreef mitchelll0181 het volgende:
Zet mijn oude foto weer even terug aub
quote:Op donderdag 15 december 2016 13:12 schreef k_man het volgende:
[..]
Crap... Verantwoordelijkheden enzo.. Nieuw topic openen.
Zal het zo ff aanpassen
Okquote:Op donderdag 15 december 2016 13:36 schreef fraubitch het volgende:
voor de liefhebbers:
mijn 1-serie staat te koop.
ok doei
hahahahquote:Op donderdag 15 december 2016 12:53 schreef mitchelll0181 het volgende:
Zet mijn oude foto weer even terug aub
Kan je nog aanpassen? Zou je dan deze foto bij mijne willen plaatsen?quote:Op donderdag 15 december 2016 13:12 schreef k_man het volgende:
[..]
Crap... Verantwoordelijkheden enzo.. Nieuw topic openen.
Zal het zo ff aanpassen
Ik bied vijf euro.quote:Op donderdag 15 december 2016 13:36 schreef fraubitch het volgende:
voor de liefhebbers:
mijn 1-serie staat te koop.
ok doei
Geen condens ipv. lekkage?quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:25 schreef YoshiBignose het volgende:
Snik, keek weer even naar de cabrio is hij helemaal beschimmeld van binnen. Vooral de achterbank. Dat er wat lekte wist ik maar had niet zo erg verwacht Denk ook niet dat het zo makkelijk verholpen is want het is vochtig op alle plaatsen in de auto, zelfs kofferbak. Wat kan ik nu het beste doen?
Doet niet veel bij lage temperaturen zoals nu.quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:49 schreef fathank het volgende:
En zolang t niet gefixed is vochtvreter in de wagen zetten.
Dat laatste is eigenlijk killing voor een cabrio, volgens mij.quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:51 schreef YoshiBignose het volgende:
Alle ramen zijn vochtig van binnen. Er druppelde altijd al water van het dak op de stoelen als je in de regen ging rijden heb daar wat papier tussen gepropt. Dat papier is nu geel. Stond al die tijd buiten. Ik zie nu dat achterraampje van cabrio dak ook net is en er water druppelt.
drogen, schoonmaken en dan lek zoeken dan maar. Heb niet de luxe om hem binnen te stallen.
Dit blijft toch een mooi model 5 serie hoor, nooit verkopen hoorquote:Op donderdag 15 december 2016 14:48 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
[..]
Kan je nog aanpassen? Zou je dan deze foto bij mijne willen plaatsen?
[ afbeelding ]
nee helemaal niet, nu hij goed is is het een heerlijke auto, maar het is een euh.. obstakel geworden tussen mijn ex en mij.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:21 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Ik bied vijf euro.
Maarre... je bent er klaar mee dus? Zonde!
autohoes eroverheen, ramen op een kier en een betrouwbaar keramisch kacheltje met thermostaat erin.quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:25 schreef YoshiBignose het volgende:
Snik, keek weer even naar de cabrio is hij helemaal beschimmeld van binnen. Vooral de achterbank. Dat er wat lekte wist ik maar had niet zo erg verwacht Denk ook niet dat het zo makkelijk verholpen is want het is vochtig op alle plaatsen in de auto, zelfs kofferbak. Wat kan ik nu het beste doen?
Waar heb je dat laten doen en wat kostte dat? Alvast dankquote:Op vrijdag 16 december 2016 12:53 schreef Hyperdude het volgende:
Net terug van beurtje.
Heb ook maar zo'n SCM-Kiwa certificaat geregeld voor mijn startonderbreker (import bak uit D.) Klasse-1 dus. Hoeft niet periodiek gekeurd te worden. Staat letterlijk op het "diploma".
Naar aanleiding discussie 1-2 weken geleden over beveliging en verzekering.
Ja die vind ik ook een beetje raar moet ik zeggen 😄quote:Op zondag 18 december 2016 00:37 schreef k_man het volgende:
[..]
Dan klopt de titel van dat artikel niet.
Ja die valt wat mij betreft ook een beetje buiten de boot. Wel een leuke auto, maar meer ook niet.quote:
Bij de BMW-dealer, waar ik de auto ook heb gekocht. Kosten, nog, onbekend.quote:Op zaterdag 17 december 2016 16:46 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Waar heb je dat laten doen en wat kostte dat? Alvast dank
Kosten, ex. brandstof, een beetje beheersbaar?quote:
Ik heb je auto ook wel eens als omslagfoto bij iemand zien langskomen op Facebookquote:
Klopt! 1,5 jaar, inmiddels 24.000km gereden. Ik heb vooral aan het begin erg veel geld er in gestopt. Hij had natuurlijk een tijd stil gestaan dus veel rubbers waren gewoon versleten. Nog steeds is hij niet 100% helaas, vooral de trillingen irriteren wel.. Maar goed, ik vind het zelf nog wel meevallen eigenlijk. Als het af is en hij doet het gewoon een paar jaar probleemloos, prima! Verder heeft 'ie me geen 1x laten staan of problemen ofzo gegeven. Review op AutoWeek.nl incl. kosten. Beleef er vooral veel lol aan, het is echt een genot zo een V8! Doordat 'ie op LPG rijdt zijn gelukkig de brandstofkosten goed betaalbaar. Actieradius is helaas wel erg klein, dus ik overweeg om een 2e tank in de achterbak te laten plaatsen. Wil misschien ook nog wat met de uitlaat doen, iets met kleppen zodat het ook nog standaard geluid kan geven en wat meer herrie. Maar denk dat ik dat pas doe als de huidige uitlaat op is en het tijd wordt voor wat nieuws. Verder nog wat roest en dus wat trillingen. Denk dat het door de tussenaslager komt (hoop ik), dus dat wordt het volgende (meteen hardschijf ook maar doen).quote:Op zondag 18 december 2016 14:54 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Kosten, ex. brandstof, een beetje beheersbaar?
Je hebt 'm al weer 1,5 jaar, als ik het goed lees.
Toevallig van iemand die Laurens heet? Want dan was ik het haha Anders ben ik wel benieuwd wie dat is! Goede smaak sowiesoquote:Op zondag 18 december 2016 17:07 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ik heb je auto ook wel eens als omslagfoto bij iemand zien langskomen op Facebook
Dat Autoweekverhaal geeft meer dan genoeg informatie over de kosten .quote:Op zondag 18 december 2016 18:22 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
[..]
Klopt! 1,5 jaar, inmiddels 24.000km gereden. Ik heb vooral aan het begin erg veel geld er in gestopt. Hij had natuurlijk een tijd stil gestaan dus veel rubbers waren gewoon versleten. Nog steeds is hij niet 100% helaas, vooral de trillingen irriteren wel.. Maar goed, ik vind het zelf nog wel meevallen eigenlijk. Als het af is en hij doet het gewoon een paar jaar probleemloos, prima! Verder heeft 'ie me geen 1x laten staan of problemen ofzo gegeven. Review op AutoWeek.nl incl. kosten. Beleef er vooral veel lol aan, het is echt een genot zo een V8! Doordat 'ie op LPG rijdt zijn gelukkig de brandstofkosten goed betaalbaar. Actieradius is helaas wel erg klein, dus ik overweeg om een 2e tank in de achterbak te laten plaatsen. Wil misschien ook nog wat met de uitlaat doen, iets met kleppen zodat het ook nog standaard geluid kan geven en wat meer herrie. Maar denk dat ik dat pas doe als de huidige uitlaat op is en het tijd wordt voor wat nieuws. Verder nog wat roest en dus wat trillingen. Denk dat het door de tussenaslager komt (hoop ik), dus dat wordt het volgende (meteen hardschijf ook maar doen...
Gruis in je automaatbak klinkt mij net iets te negentiende eeuws.quote:Op zondag 18 december 2016 19:34 schreef Catch22- het volgende:
Met een automaat heb je metaalgruis dat wordt opgevangen door een collector. Die kan vol raken en dan blijft het gruis in je bak.
Maar zo lang hij het soepel doet zou ik er af blijven.
Yikes, ik probeer ook zo min mogelijk naar die pagina te kijken ja Ach ja, met wat achterstallig onderhoud weet je dat er dingen aan zitten te komen. Overigens had ik het ook niet meteen allemaal hoeven doen natuurlijk, maar ik liet eigenlijk alles doen wat ze tegen kwamen..quote:Op zondag 18 december 2016 19:30 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Dat Autoweekverhaal geeft meer dan genoeg informatie over de kosten .
Ik wil de automaat ook nog eens langs ZF brengen, maar ergens heb ik ook altijd het idee dat als dingen goed werken je er niet te veel aan moet doen.
Heb de olie uit mijn oude handbak wel eens gezien na 10 jaar/250K; precies hetzelfde als de nieuwe vloeistof. Als ik geen verkleuringen/vertroebeling zie, kan die oude olie nooit zo slecht zijn. Denk ik dan.
Hou je nog wel ruimte over met 2 tanks?
Fiks gewicht ook achterin. Kan je vast oefenen voor je eerste 911.
Zo denk ik ook. Alleen de rekening van bijna ¤700 (incl. diff. dus )deed een beetje pijn in mijn hoofd.quote:Op zondag 18 december 2016 19:48 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
Oh ja, bij ZF hebben ze ook de olie uit het diff vervangen overigens. Ook het brein hadden ze helemaal uit de automaat gehaald en schoongemaakt. Dit doen ze dan met automaat olie. Ik heb weleens begrepen dat spoelen soms ook met chemische reiniger gaat en dat zou de automaat weer kunnen aantasten.. Ach, overal lees je wel weer wat over. Uiteindelijk dacht ik gewoon van: ik ga naar de fabrikant, die zal het wel weten toch?
Das de helft van what Love bij ZF moest betalen. Voelt net iets beter.quote:Op zondag 18 december 2016 19:46 schreef Catch22- het volgende:
Mijn specialist is ervaren met die automaat, voor 350 euro spoelt hij hem en dan zou hij weer helemaal schoon moeten zijn.
Haha ja met die auto helemaal! Ik had m'n 205 GTi 1.9 ook nooit moeten verkopen..quote:Op zondag 18 december 2016 19:54 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Zo denk ik ook. Alleen de rekening van bijna ¤700 (incl. diff. dus )deed een beetje pijn in mijn hoofd.
En de 911 verkoop ik niet. Slapende rijk worden, man.
Of arm.
Daar ben ik nog niet helemaal uit.
Die behandeling gaat ook iets dieper. Hij spoelt hem helemaal en haalt de collector leeg.quote:Op zondag 18 december 2016 19:55 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Das de helft van what Love bij ZF moest betalen. Voelt net iets beter.
Dan zou ik ook nog even wachten!quote:Op zondag 18 december 2016 20:59 schreef Hyperdude het volgende:
Ik heb nog een dik jaar garantie. Tot die tijd doe ik niks, en staat de teller op 150K oid. Deo Volente
En dan bekeurd worden?quote:Op dinsdag 20 december 2016 21:58 schreef Piet__Piraat het volgende:
Ziet er netjes uit. Zou alleen wel rondom tinten als ik jou was.
Dat is pas als lichtdoorlaatbaarheid <55% is (dacht ik, weet het percentage niet zeker). Je kunt gewoon de voorste zijruiten iets minder donker maken. Best wenselijk ook ivm zichtbaarheid en contact maken met overigens weggebruikers.quote:
Klopt de voorruit en de voorste zijruiten moeten een lichtdoorlaatbaarheid hebben van minimaal 55%. De achterruit en achterste zijruiten mogen geheel verduisterd worden als de auto maar een rechter buitenspiegel heeft.quote:Op dinsdag 20 december 2016 23:37 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Dat is pas als lichtdoorlaatbaarheid <55% is (dacht ik, weet het percentage niet zeker). Je kunt gewoon de voorste zijruiten iets minder donker maken. Best wenselijk ook ivm zichtbaarheid en contact maken met overigens weggebruikers.
Het staat gewoon op de websites van de overheid.quote:Op woensdag 21 december 2016 08:25 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Klopt de voorruit en de voorste zijruiten moeten een lichtdoorlaatbaarheid hebben van minimaal 55%. De achterruit en achterste zijruiten mogen geheel verduisterd worden als de auto maar een rechter buitenspiegel heeft.
Helaas wordt bij sensatieprogramma's als Wegmisbruikers nog steeds verkeerde informatie hierover gegeven.
Ja, er is een tijd geweest dat ze folie als een "voorwerp" zagen wat niet op het raam mocht zitten. Dit heeft Koos Spee lang lopen roepen en het heeft de tintbedrijven erg veel omzet gekost.quote:Op woensdag 21 december 2016 11:28 schreef k_man het volgende:
[..]
Het staat gewoon op de websites van de overheid.
Bij toelating op de weg een lichtdoorlaatbaarheid van minimaal 70/75%. Bekeuren onder de 55%.
Dacht eerder het X6 topicquote:
Vroeger heb ik wel veel Civics en Golfjes getintquote:
Daar zit privacy glass als optie in, niet van de achteraf geplakquote:
Niet op de voorportieren en de voorruit!quote:Op woensdag 21 december 2016 21:31 schreef daNpy het volgende:
[..]
Daar zit privacy glass als optie in, niet van de achteraf geplak
Dat is niet veel geld voor een nette getinte auto.quote:Op woensdag 21 december 2016 21:36 schreef Hyperdude het volgende:
Dit kan nog net.
[ afbeelding ]
Is ¤300 een beetje redelijk voor zo'n klussie?
Was via Google hier gekomen: http://www.ruitblinderen.nlquote:Op woensdag 21 december 2016 21:46 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Dat is niet veel geld voor een nette getinte auto.
Wij halen alle draaibare ruiten uit de auto en tinten ze volledig zodat ze nooit los kunnen laten omdat ze eerst op hoge temperatuur gedroogd worden. Dus dan heb je ook niet zo'n lelijk randje bovenaan de ruit waar geen folie zit.
Wat een rare auto blijft het ook. Bijna zo lelijk als een Rextonquote:Op woensdag 21 december 2016 21:39 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Voorbeeldje van toevallig een X6
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja zo te zien hebben ze ook een speciale stofvrije ruimte, soms is het demonteren van de auto meer werk dan het tinten zelf.quote:Op woensdag 21 december 2016 21:52 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Was via Google hier gekomen: http://www.ruitblinderen.nl
Lijkt aardig op de door jou beschreven procedure, vlgns. mij.
Was trouwens ¤300 ex. bedenk ik nu.
Weet niet of ik het laat doen. Maar origineel, dat plaatje hierboven ergens, vind ik het er niet verkeerd uitzien.quote:Op woensdag 21 december 2016 22:01 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Ja zo te zien hebben ze ook een speciale stofvrije ruimte, soms is het demonteren van de auto meer werk dan het tinten zelf.
Het is toch ook geen Volksgammel?quote:Op woensdag 21 december 2016 21:33 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Niet op de voorportieren en de voorruit!
Dan moet je maar net geluk hebben dat de eerste eigenaar dat heeft besteld.quote:Op woensdag 21 december 2016 21:31 schreef daNpy het volgende:
[..]
Daar zit privacy glass als optie in, niet van de achteraf geplak
Ik vind het wel een vooruitgang. Had het op mijn vorige auto voor het eerst. Was er erg van gecharmeerd en bij de huidige ergerde ik me toch vaak een beetje aan het feit dat iedereen zomaar naar binnen gluurt. Toch ook maar een tintje op laten zetten dus.quote:Op woensdag 21 december 2016 22:08 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Weet niet of ik het laat doen. Maar origineel, dat plaatje hierboven ergens, vind ik het er niet verkeerd uitzien.
Was al bij aanschaf, maar je ziet ook dat het niet helemaal netjes is. Wat vouwtjes erin en vooral die rand rondom is lelijk. Wil A raam en tot de B stijl laten tinten in de toekomst, maar dan goed. Achter zo donker als nu (lijkt zwart en van binnen kan ik er nog wat door zien) en de zijraampjes iets lichter.quote:Op dinsdag 20 december 2016 19:59 schreef Mr.Ping het volgende:
Ik vind het een stuk moderner staan, ik ga ook eens mijn achterlichten eens tinten.
Heb je de achterruit zelf getint?
Thnx! Valt opzich wel mee hoor! Maar je moet niet over boeren wegen gaan rijden, dan is hij bijzonder snel vuil. Verder valt het me mee, mag ook graag de auto schoon hebben.quote:Op dinsdag 20 december 2016 18:49 schreef Hyperdude het volgende:
Lekkere witte bumpers.
Daar zie je alles op, vermoed ik.
Wel strak
Nice!quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:48 schreef 0108daniel het volgende:
Volgend jaar (klinkt ver weg) begin van het jaar krijg ik mijn BMW 320i sedan 2007
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |