abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 28 februari 2017 @ 14:23:15 #276
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_169198832
Eugene is the man :D _O-

Ik vind dit een steengoed seizoen, maar ik mis het rondtrekkende ook wel. En vooral de fuckload aan walkers zoals in de eerste seizoenen :Y
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_169198864
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 13:13 schreef GM78 het volgende:

[..]

Dit dus...

Ik wil ze weer zien rondtrekken, en dan het liefst dat ze weer eens uitkomen ergens in een grote stad.
Sowieso een puntje, ze trekken al ik weet niet hoe lang rond, maar de omgeving veranderd niet

:')
Je weet dat ze daadwerkelijk niet rondtrekken? Seizoen 1 tm 5 was in Georgia (waar ze ook filmen), seizoen 6 (vanaf Alexandria) is in de buurt van Washington geloof ik. Maar dat filmen ze ook in Georgia dacht ik. Qua omgeving hoeft er dus ook niets te veranderen.
pi_169199109
dat rondtrekken is ook niet alles, dat waren ook vaak van die geforceerde subplotjes en case of the week afleveringen die weinig toevoegde. Een andere setting (dus niet in hetzelfde bos waar ze al jaren alles opnemen) zou wel een verfrissend zijn.

Maar het meest verfrissende zou zijn als Negan gewoon de groep van Rick afslacht en de serie zich daarna op Negan focust. Na 7 seizoenen zou dat voor de serie ook niet zo verkeerd zijn vermoed ik
  dinsdag 28 februari 2017 @ 15:14:57 #279
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_169199567
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 14:43 schreef planethugo het volgende:
dat rondtrekken is ook niet alles, dat waren ook vaak van die geforceerde subplotjes en case of the week afleveringen die weinig toevoegde. Een andere setting (dus niet in hetzelfde bos waar ze al jaren alles opnemen) zou wel een verfrissend zijn.

Maar het meest verfrissende zou zijn als Negan gewoon de groep van Rick afslacht en de serie zich daarna op Negan focust. Na 7 seizoenen zou dat voor de serie ook niet zo verkeerd zijn vermoed ik
ik ben het met jou eens ^O^
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  dinsdag 28 februari 2017 @ 15:45:53 #280
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_169200095

dit is zo grappig vind ik :)
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_169201551
Deze karakters mogen wel dood in de serie. Voegen niets toe, hun verhaallijnen zijn een irritante onderbreking.




pi_169201573
Eugine wordt goed gespeeld, ik zit de hele tijd met plaatsvervangende schaamte me ongemakkelijk te voelen. Ik kan die man niet uitstaan daardoor.

Leuke aflevering :), ik was verbaasd hoe snel de tijd ging
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_169202441
Rondtrekken wil ik ook graag zien. Dat is gewoon spannend. Steeds een plek moeten zoeken om te slapen / wonen en dan onderweg allerlei gevaren tegenkomen. Ik vond dat gezeik in die gevangenis toen ook echt heel saai.
pi_169203091
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 16:50 schreef Craptacular het volgende:
Deze karakters mogen wel dood in de serie. Voegen niets toe, hun verhaallijnen zijn een irritante onderbreking.

[ afbeelding ]
[ [url=http://cdn3-www.afterellen.com/assets/uploads/2014/10/wd-tara.jpg]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een steengoed acteur als Lennie James (Morgan) gaan ze echt niet zomaar uit het verhaal schrijven, lijkt mij. Er zit ook nog genoeg groei in zijn karakter, je kunt duidelijk zien dat hij op een keerpunt zit in zijn leven. Ik ben dan ook benieuwd hoe dit zich ontplooit in de loop van dit- en volgend seizoen.

Hetzelfde geld eigenlijk ook voor Gabriel imo, zijn rol is wat mij betreft echt nog niet uitgespeeld.

Ik ben het wel eens met Tara, zit totaal geen karakter ontwikkeling in.
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_169203684
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 18:17 schreef KillerBee4ever het volgende:

[..]

Een steengoed acteur als Lennie James (Morgan) gaan ze echt niet zomaar uit het verhaal schrijven, lijkt mij. Er zit ook nog genoeg groei in zijn karakter, je kunt duidelijk zien dat hij op een keerpunt zit in zijn leven. Ik ben dan ook benieuwd hoe dit zich ontplooit in de loop van dit- en volgend seizoen.

Hetzelfde geld eigenlijk ook voor Gabriel imo, zijn rol is wat mij betreft echt nog niet uitgespeeld.

Ik ben het wel eens met Tara, zit totaal geen karakter ontwikkeling in.
Ik denk dat die Morgan binnenkort gewoon weer ene lijpe moordmachine wordt, zelfde als die Gabriël. Dat is het leuke aan The Walking Dead, dat de mensen steeds beestachtiger worden.
pi_169206045
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 16:50 schreef Craptacular het volgende:
Deze karakters mogen wel dood in de serie. Voegen niets toe, hun verhaallijnen zijn een irritante onderbreking.

[ afbeelding ]
[ [url=http://cdn3-www.afterellen.com/assets/uploads/2014/10/wd-tara.jpg]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Racist ;)
.
pi_169206084
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 18:46 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Ik denk dat die Morgan binnenkort gewoon weer ene lijpe moordmachine wordt, zelfde als die Gabriël. Dat is het leuke aan The Walking Dead, dat de mensen steeds beestachtiger worden.
In dit seizoen ook weer verder (of terug) zoals Carol en Dwight, die langzaam beseffen, dat ze te ver gegaan zijn en hun mensheid weer terug proberen te vinden.
.
pi_169207100
Deze ep vond ik wel tof eigenlijk. Paar interessante mindgames.
pi_169211852
Negan blijft een meesterlijke crimineel spelen *O* heerlijke zelfspot en sarcasme maar ondertussen badass genoeg dat hij onvoorspelbaar uit de hoek kan komen :Y
hardcoholic
pi_169212227
Goeie aflevering, leuk om de andere kant ook eens te zien. Ja oke Darryl was daar ook maar dan als gevangene en die zat de hele tijd of in een cel of tikkertje spelen met walkers in een afgesloten terrein.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_169215894
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 12:48 schreef INViCTuS het volgende:

[..]

Ja, dat vind ik dus wel een puntje van het melden waard. Alsof ze op raken :P. Als die clash voorbij is hoop ik nog steeds dat ze eens verder willen trekken (Washington was het doel, toch?) en er ook weer meer walkers zijn. Het is immers the walking dead :P
Ze raken toch ook letterlijk op. De walkers vallen uit elkaar, aangezien ze al zo lang in ontbindende status zijn. Negan noemde dit als zijn probleem en Eugene bedacht het gesmolten metaal gebeuren. Het aantal walkers zal ook drastisch zijn afgenomen, aangezien er minder mensen gebeten worden (in vergelijking met net vlak na de uitbraak).
Website: Sneaker-forum.nl
pi_169216984
En ze planten zich ook niet voort :P

Walkerseks zou ook niet om aan te zien zijn denk ik :')
  woensdag 1 maart 2017 @ 12:24:22 #293
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_169217348
Ik had niet verwacht dat Negan potentie in Eugene zou zien. Eugene heeft blijkbaar veel gelezen over wetenschap en youtubefilmpjes over croftybommen gezien, maar gaat dat hem redden? Nu de oude dokter de oven in ging, zie ik Eugene heus niet opeens botbreuken gipsen of bevallingen doen. Als ik hem was zou ik als een malle mezelf gaan inlezen over rare genetische ziektes en even snel een studie medicijnen af te ronden in Negan's bieb. Er kan zo maar iemand zijn onder Negans slaven met een beetje medische achtergrond die hem opeens door heeft.

Het reinforcen van de bewakingswalkers is grappig verzonnen, maar volgens mij is het praktischer om ze niet aan het hekwerk op te hangen en zo de zwaartekracht het rottende lijf uit elkaar laten trekken. Beter om ze aan een halsband met een ketting vast te zetten. En ze te eten te geven en af en toe verse aanwas te verzorgen. Ik zou de tip geven om ongehoorzame saviours en rebellerende overlevers niet in de oven te gooien of te ontdarmen, maar ze gewoon ze tussen de reeds aanwezige walkers te gooien en ze deels levend op te laten vreten. Zo kan je ook nog een mooi signaal afgeven; degenen die het waagden niet te gehoorzamen, zijn nog iedere dag als rottende stinkerd te aanschouwen. Als ik Rick was, zou ik Negan ook op deze manier als trofee in zetten als waakwalker aan het hekwerk van Alexandria.

Ik snapte niet helemaal hoe het nou zat met Dwight, Shelley en de dokter. Ik had het idee dat de dokter hem probeerde te overtuigen dat ze in hetzelfde schuitje zaten en hem een beetje moed in te praten. Waarom dan de dokter in de val lokken met een fake afscheidsbriefje van Shelley? Om zijn eigen vege lijf te redden? Het leek er juist op dat Dwight weer een beetje mens begon te worden en spijt had van zijn daden.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_169217996
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 12:24 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik snapte niet helemaal hoe het nou zat met Dwight, Shelley en de dokter. Ik had het idee dat de dokter hem probeerde te overtuigen dat ze in hetzelfde schuitje zaten en hem een beetje moed in te praten. Waarom dan de dokter in de val lokken met een fake afscheidsbriefje van Shelley? Om zijn eigen vege lijf te redden? Het leek er juist op dat Dwight weer een beetje mens begon te worden en spijt had van zijn daden.
Hoe ik het opvatte: Dwight had wel degelijk spijt van zijn daden, daarom liet ie haar ook gewoon gaan, had ie bier mee, etc, maar zij was al weg. Daarom een lulverhaal dat ze dood was gegaan, en die doktor maakte nogal wat opmerkingen over haar en hoe hij snapte wat hij moest doen om misschien ooit een eigen 'station' van Negan te krijgen, met alle vrijheden van dien en dat Dwight ook zo zou zijn. Door de doktor te framen laat hij juist zien dat hij niet zo is als de doktor en Negan.
pi_169218206
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 16:50 schreef Craptacular het volgende:
Deze karakters mogen wel dood in de serie. Voegen niets toe, hun verhaallijnen zijn een irritante onderbreking.

[ afbeelding ]
[ [url=http://cdn3-www.afterellen.com/assets/uploads/2014/10/wd-tara.jpg]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je vergeet de irritantste: Carl
  woensdag 1 maart 2017 @ 13:33:43 #296
441440 aquawoman
Bitch please
pi_169218620
Sascha mag van mij wel dood, Tara heeft nog een rol (rick naar de gewapende dames leiden, lijkt me), Gabriel begint nu juist meer lading te krijgen, Morgan vind ik een interessant personage.

Op mijn lijstje mensen die ik niet zou missen staan: Sascha, Rosita, Carl

SVP laten leven: Daryl, Rick, Michonne, Carol, Eugene
Frankly, my dear, I don't give a damn.
  woensdag 1 maart 2017 @ 13:35:20 #297
262 Re
Kiss & Swallow
pi_169218656
hij is natuurlijk PhD, geen arts maar dus wel een Dr.

zat er trouwens geen foutje met de enige walker die er in de aflevering zat, gespiest door zijn schouders, en hoofd... dan had hij dood moeten zijn
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 1 maart 2017 @ 16:05:00 #298
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_169221360
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 00:29 schreef Kamina het volgende:
[..]

Uiteraard, waarschijnlijk tijdens één van de spannende hoogtepunten, als een deus ex machina. :)

Als je hem nu aankondigt is het geen deus ex machina....
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  woensdag 1 maart 2017 @ 16:18:47 #299
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_169221686
quote:
3s.gif Op woensdag 1 maart 2017 13:35 schreef Re het volgende:
hij is natuurlijk PhD, geen arts maar dus wel een Dr.

Volgens mij is hij geen van beide ;)

Maar als hij veinst een of andere medische toponderzoeker te zijn, zou een leek als Negan wel kunnen verwachten dat hij verbandjes kan aanleggen of simpele operaties zou kunnen verrichten.

quote:
zat er trouwens geen foutje met de enige walker die er in de aflevering zat, gespiest door zijn schouders, en hoofd... dan had hij dood moeten zijn
Hmmm, misschien niet door zijn hersenen / ruggegraat geraakt?
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_169221886
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 23:49 schreef Ferdii het volgende:
Negan blijft een meesterlijke crimineel spelen *O* heerlijke zelfspot en sarcasme maar ondertussen badass genoeg dat hij onvoorspelbaar uit de hoek kan komen :Y
Vind ik wel meevallen. Overacting.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')