abonnement Unibet Coolblue
pi_471895
Het is duidelijk: Georgie leeft een vorige relatie van hem - waarin hij gigantisch is gepakt door een vrouw - uit op Kim.

Moeder van Kim: haal onmiddellijk je dochter onder de vieze kleffe jatten van deze knaap vandaan !

  woensdag 15 november 2000 @ 19:17:08 #2
1197 DiEr
inspiratieloos
pi_471950
Heu?

Maar iig lijkt het erop dat Georgie zo dom is om het niet uit te maken.

"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." Benjamin Franklin
pi_471957
quote:
Op 15 november 2000 19:06 schreef Moor het volgende:
- waarin hij gigantisch is gepakt door een vrouw -
Dat is nog maar de vraag natuurlijk.

Als hij zijn ex op net zo'n hooghartige manier een schuldcomplex heeft proberen aan te praten als dat hij nu bij Kim doet is hij imho terecht aan de kant gezet. Dat hij dat ervaart als "gepakt worden" is zijn probleem.

[Dit bericht is gewijzigd door Kozzmic op 15-11-2000 19:19]

pi_472017
Laat hem alsjebliefd volgende week het huis uit gaan en de beloofde 100 meiden neuken...getiefd!!!
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_472057
quote:
Op 15 november 2000 19:17 schreef Kozzmic het volgende:
Dat is nog maar de vraag natuurlijk.

Als hij zijn ex op net zo'n hooghartige manier een schuldcomplex heeft proberen aan te praten als dat hij nu bij Kim doet is hij imho terecht aan de kant gezet. Dat hij dat ervaart als "gepakt worden" is zijn probleem.


Natuurlijk, Kozzmic, is ook zo. Ik had moeten schrijven: "waardoor hij zich gigantisch gepakt gevoeld heeft".

Feit blijft, dat hier een sexueel behoorlijk gedeformeerde persoonlijkheid een tamelijk sadistische aanval op Kim aan het uitvoeren was, met z'n samengeknepen kamp-commandant-oogjes, puur uit frustratie dat meneer z'n zin niet kreeg en z'n 'sexuele rechten' niet kon laten gelden, vooruitlopend op een 'broedplaats' voor z'n kinderen.
Kim kan dat dan allemaal wel met de mantel der liefde bedekken - ze is gewoon té onschuldig om zo'n verderfelijk karakter te vermoeden bij hem - maar zal er zeker de terugslag van krijgen. Echt begrip/begeleiding van haar medebewoners krijgt ze iig. niet.

BAH !!!

pi_472088
quote:
Op 15 november 2000 19:06 schreef Moor het volgende:

Moeder van Kim: haal onmiddellijk je dochter onder de vieze kleffe jatten van deze knaap vandaan !


Ik zei precies hetzelfde maar had me voorgesteld vader van Kim te zijn. Ik had die omgekeerde Remia-emmer die hij altijd op heeft over z'n misplaatst verbolgen hoofd getrokken. Kinderachtig ventje.
  woensdag 15 november 2000 @ 19:45:02 #7
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_472099
Wat een kinderachtig gebeuren. Die Georgie voert de hele dag geen flikker uit, slaapt alleen maar. Wil graag geadoreerd worden door zijn kleine Kimmiebimmie. Is natuurlijk gewend om geadoreerd te worden door de bakvisjes ide bij hem aan de bar staan te kwijlen.

Mag dat knulletje eruit A.U.B. (Robin en Ferdi zijn nog meer volwassen dan hij)

Leuk dat Bianca eindelijk eens een grote bek terug kreeg van iemand.
Ga zo door.
Mag deze dame er ook snel uit A.U.B.

En dan de laatste shot. Kimmie en Georgie. Dit was een mooie demonstratie "Hoe verhul ik dat mijn eigen relatie niks voorstelt".
Simpel door snel te lullen over die van een ander.

  Moderator woensdag 15 november 2000 @ 19:46:47 #8
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_472109
Het werd nu goed duidelijk: Georgie wilde Kim straffen: "Nee, morgen praten we er wel verder over". Het was de bedoeling dat Kim zich vervolgens een nacht lang rot zou gaan zitten voelen, maar dat viel even tegen. Kim is namelijk 2x zo volwassen, hoewel 7 jaar jonger.

Wat denkt die enge bezitterige potentiële vrouwenmishandelaar wel niet. "Ik kan zo honderdduizend vrouwen neuken." Die ene vrouw die hem blijkbaar in z'n verleden een trauma heeft bezorgd, was waarschijnlijk nuchter en kon nog praten.

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  woensdag 15 november 2000 @ 19:47:09 #9
1197 DiEr
inspiratieloos
pi_472114
quote:
Op 15 november 2000 19:36 schreef Moor het volgende:

puur uit frustratie dat meneer z'n zin niet kreeg en z'n 'sexuele rechten' niet kon laten gelden, vooruitlopend op een 'broedplaats' voor z'n kinderen.


Dat van die sexuele rechten heb ik zeker gemist.
"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." Benjamin Franklin
  woensdag 15 november 2000 @ 19:55:45 #10
2705 cynix
is verdwaald
pi_472163
quote:
Op 15 november 2000 19:17 schreef DiEr het volgende:
Maar iig lijkt het erop dat Georgie zo dom is om het niet uit te maken.
Eeeeh, ik kan dat van Georgie juist wél goed begrijpen. Je gelooft zijn lulverhalen, dat-ie gemakkelijk 100 vrouwen kan neuken, toch niet echt he? Het gefrustreerde jongetje dacht eindelijk een willoos slachtoffer gemaakt te hebben en dat laat-ie écht niet zo maar schieten.

Nee, ik vind het eerder opmerkelijk dat Kím het niet meteen uitgemaakt heeft, nu Georgie z'n ware aard heeft laten zien. Kim kan, volgens mij, namelijk wél redelijk gemakkelijk een ander krijgen. Al heeft ze nou ook weer niet een al te sterk karakter, hetgeen wel blijkt door Georgie toch maar zijn zin te geven. En dat terwijl de problemen absoluut niet uitgepraat zijn en in de toekomst zeker terug zullen keren, mochten ze besluiten toch samen verder te gaan.

Ik las gisteren dat iemand (weet niet meer wie) suggereerde dat Georgie best eens tot fysiek geweld in staat zou kunnen zijn als hij zijn zin niet krijgt, of zoals in dit geval, zich gekwetst voelt. Ik denk dat inmiddels ook. Ik hoop dat Kim op tijd tot inkeer komt.

Ik ken in mijn vriendenkring vrijwel exact zo'n relatie (verwende man 'ontfermt' zich over kwetsbare jongere vrouw (met minderwaardigheidscomplex), en prent haar met grote regelmaat in dat híj gemakkelijk een ander kan krijgen en dat zíj maar wat blij moet zijn dat híj haar met al haar onhebbelijkheden geaccepteerd heeft). Ik weet dat zij niet gelukkig is. Waarom ze dan toch nog bijelkaar zijn? Omdat zij geïndoctrineerd is door zijn permanente kleinerende opmerkingen en inmiddels, ondanks een al enige jaren lopende behandeling door een psycholoog, al niet meer weet dat een relatie ook léuk kan zijn. Zij trekt zich op aan valse argumenten, zoals: 'ik ben al lang blij dat-ie niet vreemd gaat of elke avond in de kroeg zit'. Ik zeg niet dat Kim ook in deze situatie terecht gaat komen, maar Georgie voldoet vrijwel volledig aan de karaktertrekken van degene die ik net beschreef. Ik wens haar veel sterkte.

Misschien een beetje off-topic, excuses daarvoor.

  woensdag 15 november 2000 @ 19:58:24 #11
7107 MartenJan
Klaar voor de aktie
pi_472180
Ja, het is wel duidelijk dat Georgie zich ver boven Kim verheven voelt.
Die arrogante blik spreekt boekdelen.

Het zou mooi zijn als hij zou opzouten. Hij vult niks aan en ligt de hele dag maar in zijn bed te rotten.

Nomineren en vertrekken.... het is heel simpel

[Dit bericht is gewijzigd door MartenJan op 15-11-2000 20:42]

Richt je nooit op wie of wat je bent, maar altijd op wie of wat je wilt worden...
  woensdag 15 november 2000 @ 20:01:58 #12
2705 cynix
is verdwaald
pi_472204
quote:
Op 15 november 2000 19:58 schreef MartenJan het volgende:
Hij vult niks toe en ligt de hele dag maar in zijn bed te rotten.
Nee, het is: 'Hij vult niks aan' of 'hij voegt niks toe'.
In dit geval vúlde hij wel iets. Maar dat is weer iets anders.
  woensdag 15 november 2000 @ 20:06:52 #13
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_472236
quote:
Op 15 november 2000 20:01 schreef cynix het volgende:
Nee, het is: 'Hij vult niks aan' of 'hij voegt niks toe'.
In dit geval vúlde hij wel iets. Maar dat is weer iets anders.
Dat was meer...legen...toch
pi_472247
Kim heeft nu vind ik wel bewezen dat ze voor zichzelf op kan komen. De enige reden dat ze het weer goed heeft gemaakt is dat ze in dat huis zitten. Ze heeft zelf al aangegeven dat als ze 'buiten'waren geweest ze de deur had dichtgetrokken..doei!!!

Georgie kan waarschijnlijk best 100 domme vrouwtjes neuken die zich dronken aan de bar aan zijn voeten gooien. Hij is er waarschijnlijk wel achter gekomen dat hij daar niet gelukkig van wordt en realiseerd zich dat hij liever een vaste relatie wil met kinderen en alles erop en eraan. Hij heeft echter geen idee hoe zoiets werkt...en volwassen relatie. Denkt dat als je de ingredienten (een leuke vrouw een huis etc)bijelkaar gooit, je er dan al bent. Ik ken wel meer van dat soort mensen. Besseffen dat het leven wat ze tot dan tooe hebben geleidt, niet is wat ze willen. Kijken vervolgens naar de in hun ogen perfecte(buitenkant)relatie in hun omgeving en gaan zorgen dat ze alle oppervlakkige dingen nadoen. En instant relatie!

Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_472251
quote:
Op 15 november 2000 19:06 schreef Moor het volgende:Moeder van Kim: haal onmiddellijk je dochter onder de vieze kleffe jatten van deze knaap vandaan !
Laat haar maar lekker zitten en pluk die galbak eruit! Zij begint vanavond voor het eerst een beetje interessant te worden. Georgie vind ik sinds vanavond niet meer alleen gefrustreerd en berekenend maar nu ook ronduit eng. Volgens mij zijn zijn haatgevoelens best hevig.

Kim vind ik weer de makkelijkste weg kiezen. Ik had al de indruk dat ze voor het gemak iets met Georgie is begonnen (arm om haar heen en ze hoeft geen drammertjes af te wijzen) en nu kiest ze weer voor de goede vrede terwijl ze hem buitenshuis waarschijnlijk een rotschop zou hebben verkocht.

Beau: Tsja......ja......Jensen.
  woensdag 15 november 2000 @ 20:16:23 #16
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_472305
Hoorden jullie dat ook ?

Robin naar Bianca toen zij in de gang liep : ' hey Chinees !'.

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_472342
quote:
Op 15 november 2000 20:16 schreef Harry het volgende:
Hoorden jullie dat ook ?

Robin naar Bianca toen zij in de gang liep : ' hey Chinees !'.


Ja! En dat kwam aan ook, ze bevroor in de gang,draaie zich om, beet op haar tong en liet het liggen. Gevoellige snaar?
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_472378
quote:
Op 15 november 2000 20:16 schreef Harry het volgende:
Hoorden jullie dat ook ?

Robin naar Bianca toen zij in de gang liep : ' hey Chinees !'.


Ja ik hoorde het. Robin heeft na het kip-incident een subtielere manier gevonden om zijn gevederde vriendjes te martelen en toen Bianca hem in de smiezen had riep hij He Chinees wou je ruzie?
Die jongen blijft in mijn achting stijgen
Beau: Tsja......ja......Jensen.
pi_472392
ja dat heb ik ook gehoord. Maar waarom ???
pi_472405
Het was eigenlijk Bianca's poging om punten te scoren....na het kip en geit incident heeft ze begrepen dat de kijkbuiskindertjes van dieren houden.
Ze heeft al vaak zat meegemaakt dat iemand een musje wilde vangenmet een emmer en dat dat helemaal mis ging...
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  woensdag 15 november 2000 @ 20:44:12 #21
7451 sashimi
toeval bestaat niet
pi_472430
Bi anca likt en likt, ze krijgt er een droge tong van.
Word gek van dat kinderachtige stemmetje van haar en dat gedraaikont maar de rest is zooo stom dat ze dr intrappen en haar vast niet nomineren.
Tegenslag doet de vlieger stijgen.
  Moderator woensdag 15 november 2000 @ 20:53:23 #22
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_472455
En nu maar hopen dat de dierenmaffia niet wéér een hele discussie begint, 'omdat Robin niet alleen discrimineert, maar ook nog eens musjes probeert pijn te doen'.

Zoals hierboven al werd gesuggereerd: Bianca heeft, na de reden voor het vertrek van Cindy gehoord te hebben, en na de terechtwijzing van Robin wegens het kip-incident, feilloos door dat dierenliefde scoort.

En omdat er even niemand in de buurt was die getroost moest worden, had Bianca alle tijd om het eens fijn en volkomen onnodig voor Tweety op te nemen.

Ik weet zeker dat ze nog terugkomt op dat 'Chinees'. Niet omdat het haar daadwerkelijk raakt, en ook niet omdat ze écht denkt dat Robin dit discriminerend bedoelde, maar omdat ze de camera's voor zich op kan eisen door hier 'beredeneerd gekwetst' over te gaan doen.

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_472585
Hoe die kwijl van een Georgie ook zat te vertellen met wie hij over de "kwestie" heeft gehad (Hieke, Desiree, Bianca, enz). Godsamme zeg, moet die lul zich verschuilen achter anderen en moet ie Kim op deze manier nog verder de grond in trappen? En dan die misselijke superieure blik in zijn ogen. Het feit dat ie kwijt moet dat ie al honderden wijven heeft geneukt, zegt al genoeg over de persoon zelf. Zelf ingenomen dwijl.

Ja en dat gefluister en dergelijke tussen Hieke en Ferdie is inderdaad behoorlijk irritant dus VOO, komt u maar....

Groetjes Ruby

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_472604
100.000 vrouwen? Mijn reet.
Als hij al een keer iets anders heeft zal het wel zijn LINKERhand zijn.

Weet je wat trouwens leuk is.

Als je BB op video zet, dan snel afspelen.
Dan lijkt het af en toe net of die Georgie beweegt.

Wat een Nietsnut.

van Georgie ga ik over mijn gieg

  woensdag 15 november 2000 @ 21:55:42 #25
7393 FarahDibah
Hebben wij een romance???
pi_472608
quote:
Op 15 november 2000 20:01 schreef cynix het volgende:
Nee, het is: 'Hij vult niks aan' of 'hij voegt niks toe'.
In dit geval vúlde hij wel iets. Maar dat is weer iets anders.
Nee Kim tekt volle zalen ,die was ook erg volwassen bezig vanavond met haar sigaretje,wat is dat kind saai zeg!
Bart: ouwe lullen moeten weg!!
pi_472836
Het leek of ik naar mijn ex keek gisteren!! oke vandaag maar voor mij was het gisteren dat ik het zag.
Ik dacht gelijk "kim wegwezen bij die vent
"Jammer dat er niet werd uitgezonden hoe het gesprek begon.
Georgie was vooral beledigt doordat Kimmie zat te lachen terwijl hij boos op haar was.
Hij kwam zo kinderachtig over, ook kon hij het niet uitstaan dat kim gewoon kon slapen. Hoe durfde ze...
O ja en mijn ex?
Die heeft mij nog jaren gestalkt
Pas toen ik inzag wat een lafaard het was toen hield hij maar op.
Georgie er uit!! (na dezeuree natuurlijk
pi_472917
quote:
Op 15 november 2000 20:53 schreef Gert het volgende:
En nu maar hopen dat de dierenmaffia niet wéér een hele discussie begint, 'omdat Robin niet alleen discrimineert, maar ook nog eens musjes probeert pijn te doen'.
En inmiddels is daar ook een topic voor geopend Vraag me af wat hij nu weer gedaan heeft, iets met een musje dus. Maar wat Iemand die het mij uit kan leggen misschien?
Sometimes, to be silent is to be most eloquent
  donderdag 16 november 2000 @ 01:43:54 #28
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_472945
Speciaal voor Qt in 'vogelvlucht' .

F. en R. waren buiten in de tuin, toen F. opmerkte dat er mussen in het kippenhok komen.
F. bedenkt een 'val' voor de musjes.
Even later zien we R. met een lijn, op afstand van het hok, bij het klapdeurtje afwachten totdat er een mus in het hok komt om dan het deurtje dicht te trekken.
Met een close-up van een mus op een hek dramatiseerd de regie nog het een en ander.
Later is met name B. enorm pissig op R.
R. mokt terug door o.a. 'Chinees' tegen haar te roepen.
Later heeft ook F. nog (harde) woorden met B. over het voorval.

Toch nog weer langer als ik had gedacht... .

[Dit bericht is gewijzigd door Harry op 16-11-2000 01:45]

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_472947
Thnx Harry!

Dus geen bloed of ander letsel.. Had heftiger dingen verwacht nu er en heel topic aan is gewijd

Sometimes, to be silent is to be most eloquent
pi_472954
quote:
Op 16 november 2000 00:04 schreef itsme het volgende:
Het leek of ik naar mijn ex keek gisteren!!
<snip>
O ja en mijn ex?
Die heeft mij nog jaren gestalkt
<snip>
Inderdaad een profiel waaraan G. ook voldoet : overheersend is hier het 'beledigd zijn' dat de ander niet aan betrokkenes persoonlijke wensen voldoet,
gepaard aan genoeg sadistische inslag om de ander bewust pijn/lijden/psychologische vernedering te berokkenen, als 'straf' voor het niet functioneren volgens betrokkenes wens.

De inmiddels opgerichte Anti-Stalking Vereniging schaart deze gedragsstoornis terecht onder de 'zware categorie' van psychopaten.

pi_472959
Daarom hoopte ik ook dat Dees die Georgie zou doorzien. Haar ex was toch ook zo'n type? Maar misschien doet ze dat ook wel en kan ze er nog steeds niet mee omgaan.
Sometimes, to be silent is to be most eloquent
  donderdag 16 november 2000 @ 02:05:25 #32
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_472964
Qt,

Dees heeft verschillende keren verkondigd dat zij zich precies zo voelt als Georgie in dit geval.
Degene die meer wil in een relatie dan de ander, zoals ze het vergelijkt met haar 'relatie' met Robin.

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_472972
Maar ze heeft ook in de avond dat Kim zo boos was gezegd dat Kim zich niet moest laten overheersen zoals dat met haar was gebeurd in haar huwelijk.

Kim leek die avond bij vlagen op een vrouw die vast zit in een huwelijk waar klappen vallen of psychisch mishandeld wordt. Zag Dees kijken toen. Heb geloof ik ook in een topic gezegd hoe triest de vertoning was. Iedereen had het verder over hoe goed Kim haar zegje deed. Dat was ook mooi, maar mij viel die andere kant erg op. En ik zou zweren dat Dees het ook zag. Had het idee dat ze zich op de vlakte hield om niet ook de gebeten hond te worden in de ogen van Georgie.

Op tv is het vast niet uitgezonden.

Sometimes, to be silent is to be most eloquent
pi_472978
En wij hier vonden vorig jaar in BB1 Willem 'eng' .....
Wat ik vanavond aan bewuste dreigementen over een dekbedovertrekje gesist heb zien gaan, loog er niet om !

En zoals ergens - door Nico geloof ik - al werd opgemerkt, de strekking van het '100 vrouwen neuken, zonder probleem'-verhaal (de cliffhanger van gisteren, die ik toen niet kon plaatsen) blijkt inderdaad te zijn:
Georgies trots op het feit dat hij "IN het huis vriendelijk kan zijn, en NA BB kim keihard kan 'droppen' voor 100 andere vrouwen", en dat hij daar dan geen enkele moeite mee zou hebben. Ook de aangekondigde dreigementen van het 'nomineren van Kim door hem, as. donderdag, gingen in agressie ver uit boven het karakter van een 'wegstem-spelletje'. Hij zoekt bewust waar hij Kim's kwetsbare natuur kan raken en kwetsen, haar bang kan maken.

pi_472982
*Qt vindt Willem een lieverd vergeleken bij Georgie

Dat van die 100 vrouwen is wel een stopzinnetje van hem hoor. Ik heb het dus ook al gehoord in combinatie met andere namen. Als je populair bent in Georgies ogen kan je die 100 vrouwen neuken, zoiets is het. Blijft een stomme opmerking. En bovenal doet het nix af aan de gevoelens die Georgie bij mij oproept. Krijg echt de kriebels van die gast zoals ie machtsspelletjes met Kim speelt. Dat verbeteren de hele tijd, nix is goed, ze begrijpt het altijd verkeerd. Georgie heeft de wijsheid in pacht en zal het meisje wel opvoeden.

Sometimes, to be silent is to be most eloquent
pi_473258
Conclusie: Het is een dominant overheersend mannetje die zo onzeker is en daarom alle aandacht wilt hebben.
Blijkbaar ook erg kinderachtig en inderdaad hij weet precies de zwakke plekken er uit te halen.
Vond hem eerst wel oke maar toen ik zijn reactie zag werd ik echt even misselijk.

Nog even over Dezeuree, waarom denken jullie dat zij op Robin valt? ook een dominant typje.
Zelf denk ik dat Dezeuree nog niets geleerd heeft (ze zegt continu hoeveel ze geleerd heeft, oke ze zegt nu vaak Lekker belangrijk. applaus, maar voelt ze dat ook zo?)
Maar ondertussen valt ze weer in het zelfde rolletje, onderdanig.
Misschien dat ik daarom zo een hekel aan haar heb Moor? Omdat ik mijzelf van vroeger in haar herken.
(sorry even op de psychologische toer)
Ik woon nu al een tijd alleen en geniet daar ook echt van, maar zij vind zichzelf zo erg zielig. Misschien is dat het waar ik niet tegen kan.
Nou ja ik kan me lekker uitleven op mijn Anti Dezeuree site. (nee geen reclame geef geen url )

  Moderator donderdag 16 november 2000 @ 10:37:56 #37
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_473286
Als je dan toch op de psychologische toer gaat, itsme, vraag jezelf dan eens het volgende af: als Desiree lijkt op hoe jij vroeger was, waarom heb je dan juist geen medelijden met haar in plaats van dat je haar zo hartstochtelijk haat?
Niemand is ongelukkig omdat-ie dat leuk vindt. Jij toch ook niet vroeger?

(Sorry voor de offtopic-bemoeizucht.)

p.s. mensen die op een passieve manier als Desiree niet goed in hun vel zitten, zijn m.i. beter voor zichzelf en hun omgeving dan aggressors als Georgie, die hun onvrede op zwakkeren proberen af te reageren ipv de oorzaak van die onvrede bij zichzelf te zoeken.

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_473288
Wat ik nog verrassend vond aan dat "musincidient", is dat Ferdi nadrukkelijk tegen Bianca zei dat het ZIJN idee was, en niet van Robin. Echter, Bianca was daar geheel niet ontvankelijk voor en vond dat zij in deze kwestie het recht had om niet te luisteren (en weg te lopen).

Grote meid hoor.

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 16 november 2000 @ 11:17:30 #39
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_473411
quote:
Op 16 november 2000 10:39 schreef Claudia_x het volgende:
Wat ik nog verrassend vond aan dat "musincidient", is dat Ferdi nadrukkelijk tegen Bianca zei dat het ZIJN idee was, en niet van Robin. Echter, Bianca was daar geheel niet ontvankelijk voor en vond dat zij in deze kwestie het recht had om niet te luisteren (en weg te lopen).

Grote meid hoor.


Dat is dan 1 nominatie punt voor Ferdi.

Wel lekker dat eindelijk is iemand een grote bek heeft tegen Bianca.

pi_473570
quote:
Op 16 november 2000 11:17 schreef marky het volgende:
Dat is dan 1 nominatie punt voor Ferdi.

Wel lekker dat eindelijk is iemand een grote bek heeft tegen Bianca.


Toevallig wel degeen, die hem met H. 'betrapte' in het voorraadhok.....
  donderdag 16 november 2000 @ 12:29:11 #41
7377 Jeoentje
Noodkloon..nog steeds
pi_473577
Ik vrees dat ik Robin steeds leuker begin te vinden (hmmm..). Hij is de enige die zich naar anderen niet inhoudt, kan soms best lief zijn en soms ronduit grappig...
Tuurlijk, hij heeft een vrij matige impulscontrole af en toe. Maar hij heeft zich vergist met Deusje en dat vrij snel weer recht getrokken, zonder al te grote brokken. Dit in tegenstelling tot mega griezel Georgie. Of nepBianca of nog nepperdannepHieke.

Enne ik kan me voorstellen dat Itsme zich ergert aan Deesje. Als je zelf veel werk hebt verzet om jezelf goed op de rails te krijgen, en je ziet iemand de eigen verantwoordelijkheid steeds maar niet nemen...Tsja, da's zielig zeker weten, maar ook enorm irritant.

Lief zijn! Ik ben eigenlijk Catootje en ik kan de R niet zeggen....ebn me meel ligt plat
pi_473816
quote:
Op 16 november 2000 10:37 schreef Gert het volgende:
Als je dan toch op de psychologische toer gaat, itsme, vraag jezelf dan eens het volgende af: als Desiree lijkt op hoe jij vroeger was, waarom heb je dan juist geen medelijden met haar in plaats van dat je haar zo hartstochtelijk haat?
(Ook nog maar even op de psychologische toer.)

Gert, hier doet het fenomeen projectie zijn intrede. Alles wat zich aan emoties in je eigen onbewuste bevindt, dus ook het niet-leuke, zie je heel duidelijk in een ander.
Op negatieve eigenschappen en emoties die je ziet in anderen en die je niet van jezelf wilt zien of nog niet herkent of waar je je voor schaamt zal je des te heftiger reageren als je die emoties of eigenschappen nog niet van jezelf hebt ge-accepteerd. Hoe woedender je wordt op eigenschappen van anderen, hoe meer je 't zelf bent maar niet WILT zijn.
Je ziet natuurlijk niks wat je niet ook ZELF in je hebt.
In die zin vertegenwoordigt Desiree het meest die eigenschappen die we allemaal hebben maar absoluut niet willen zien en al helemaal niet willen hebben. Zij is zeeeeeeeer herkenbaar.
In ieder van ons zit wel een verdrongen Desiree-complex. Desiree haten is onszelf haten.

pi_473851
quote:
Op 16 november 2000 02:05 schreef Harry het volgende:
Qt,
Dees heeft verschillende keren verkondigd dat zij zich precies zo voelt als Georgie in dit geval.
Degene die meer wil in een relatie dan de ander, zoals ze het vergelijkt met haar 'relatie' met Robin.
Het simpele 'meer willen in een relatie dan de ander' van Georgie herkent Dees dus wel. In die zin is een vergelijking met haar en Robin logisch. Maar Dees heeft de angstaanjagend misselijke kanten van Georgie natuurlijk in haar beschouwing nog niet verwerkt. (Geen TV in het huis!)
Zo gauw ze ten volle beseft dat Georgie haar ex zou kunnen zijn piept ze wel anders en zal ze onmiddellijk ophouden met het vergoelijken van zijn gedrag.
  Moderator donderdag 16 november 2000 @ 14:49:30 #44
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_473901
quote:
Op 16 november 2000 14:09 schreef trevanian het volgende:
(Ook nog maar even op de psychologische toer.)

Gert, hier doet het fenomeen projectie zijn intrede. <..>


Hè, Trevanian.. you spoil the party. Ik dacht dat wel duidelijk was dat mijn 'vraag' een uitnodiging tot introspectie aan itsme was. 'k Was benieuwd waar zij mee op de proppen zou komen. En dan ga jij hier eager een beetje de boel zitten verklaren! Thanx!

[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 16-11-2000 14:52]

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_474212
quote:
Op 16 november 2000 14:49 schreef Gert het volgende:
Hè, Trevanian.. you spoil the party. Ik dacht dat wel duidelijk was dat mijn 'vraag' een uitnodiging tot introspectie aan itsme was. 'k Was benieuwd waar zij mee op de proppen zou komen. En dan ga jij hier eager een beetje de boel zitten verklaren! Thanx!
Excuse me for being alive!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')