abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 16 december 2016 @ 07:16:37 #126
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_167363255
Dat dieet Cygne :o Dat kan gewoon niet kloppen.

Waarom is ontbijtkoek niet goed als je zwanger bent? Los van dat het überhaupt niet heel gezond is dan :) maar wel lekker! :Y)
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_167363271
UD voor Ooi vandaag *O*
  vrijdag 16 december 2016 @ 07:37:47 #128
149959 SQ
snelle trees
pi_167363311
Ultieme mijlpaal ooi!

Ingee, succes bij de echo straks :)
disclaimer
pi_167363347
Mogguh! Vandaag inderdaad de dag waarvan het voelde dat hij nooit zou komen en opeens is hij er zo snel!

UD!!! *O*

Hopelijk dringt het nieuws door in mn baarmoeder ;)
pi_167363543
Jemig Cygne :N bijzonder advies 8)7

UD voor Ooi *O*

Wat een gedoe dan opeens met werk Selvaria, fijn dat je het toch hebt kunnen oplossen :*

Even klagen; m'n geïrriteerde teen is weer terug. Nieuwe crème gehad van ha en ja hoor, de jeuk op m'n handen is ook weer terug. Al nacht 3 op rij dat ik wakker word van jeuk. :( Ik probeer het nu te smeren zodat het niet m'n handen raakt, misschien scheelt dat iets
pi_167363902
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2016 08:26 schreef Fazzoletti het volgende:
Jemig Cygne :N bijzonder advies 8)7

UD voor Ooi *O*

Wat een gedoe dan opeens met werk Selvaria, fijn dat je het toch hebt kunnen oplossen :*

Even klagen; m'n geïrriteerde teen is weer terug. Nieuwe crème gehad van ha en ja hoor, de jeuk op m'n handen is ook weer terug. Al nacht 3 op rij dat ik wakker word van jeuk. :( Ik probeer het nu te smeren zodat het niet m'n handen raakt, misschien scheelt dat iets
Hoe ver ben je zwanger? Jeuk op je handpalmen (en/of voetzolen) in het derde trimester moet je even overleggen met de verloskundige.
pi_167363911
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2016 08:26 schreef Fazzoletti het volgende:
Jemig Cygne :N bijzonder advies 8)7

UD voor Ooi *O*

Wat een gedoe dan opeens met werk Selvaria, fijn dat je het toch hebt kunnen oplossen :*

Even klagen; m'n geïrriteerde teen is weer terug. Nieuwe crème gehad van ha en ja hoor, de jeuk op m'n handen is ook weer terug. Al nacht 3 op rij dat ik wakker word van jeuk. :( Ik probeer het nu te smeren zodat het niet m'n handen raakt, misschien scheelt dat iets
Met die doktershandschoentjes aan smeren? Niet die losse flubber dingen.
pi_167364052
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2016 09:04 schreef WupWup het volgende:

[..]

Hoe ver ben je zwanger? Jeuk op je handpalmen (en/of voetzolen) in het derde trimester moet je even overleggen met de verloskundige.
Vorige keer dat ik het had was rond 12 weken dacht ik. Toen concludeerde HA iom dermatoloog een eczeem aanval. Ik ben nu 24 weken, dat is toch nog 2e trimester?
pi_167364083
Ooi, D-Day! *O* . Gekke dag wel, want het is een datum die nu al maanden in je hoofd zit en dan gaat de dag misschien gewoon voorbij als zoveel andere dagen (vond ik bij mijn eerste zwangerschap toch wel een apart gevoel.)

Fazz, wat ellendig van die jeuk. :{ .

Nou, ik heb de kraamzorg geregeld. Het is nog wel gelukt om ons bij een wat kleinschaligere kraamzorgorganisatie aan te melden, waar het allemaal - als het goed is - iets persoonlijker aan toe gaat. *O* . Vorige keer zaten we bij een hele grote, en ik was wel tevreden maar ook weer niet supertevreden. Ik ben benieuwd hoe het dit keer zal gaan.

Wij schrokken gisteren ineens, want mijn vriend zit in de ouderraad van ons kdv en toen de directrice bij een vergadering hoorde dat we een tweede verwachten zei ze dat we ons wel echt snel moeten inschrijven omdat er al behoorlijke wachtlijsten zijn. En ze zei ook dat al een kind op het kdv hebben geen voorrang geeft. Ik nu net gebeld met het hoofdkantoor: dat laatste klopt dus niet, maar we hebben in ieder geval nu wel de inschrijving alvast geregeld. Voor iemand die over het algemeen met alles nogal last minute is, vind ik dit heel bijzonder. :P .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_167364113
Hier hetzelfde Franny, ik wilde opvang vanaf eind juli maar krijg pas mijn voorkeursdagen per 1 oktober... eerder is er geen plek :o Ik kan die tussenliggende periode gewoon schuiven met werk maar als je die optie niet hebt wordt het wel heel lastig!!
pi_167364217
Wij hebben pas opvang vanaf december 2017/januari 2018 nodig, dus het is gelukkig niet heel prangend, maar ik begreep dat het voor oktober/november inderdaad al heel lastig is, zeker op bepaalde dagen.

Ook een irritatie puntje: ik wil graag mijn ouderschapsverlof in één keer opnemen na mijn gewone verlof. Heb ik de vorige keer ook gedaan, en op mijn werk is dat geen probleem. De afdeling PO bij de stichting van de school waar ik werk, had de vorige keer heel netjes op papier voor mij gezet tot hoelang mijn verlof (inclusief vakantieweken etc.) zou duren en hoe lang dan het ouderschapsverlof zou zijn en wat dit financieel betekende. Nu is die aardige mevrouw van toen vervangen door een meneer die mij alleen maar antwoorden geeft die uit de CAO komen (die ik dus al ken) en schrijft dat ik ouderschapsverlof kan aanvragen na de bevalling. Ja duh. o|O .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  vrijdag 16 december 2016 @ 09:38:40 #137
149959 SQ
snelle trees
pi_167364360
Oh wat vervelend van de jeuk, Fazz :{ Ik heb als ik zwanger ben trouwens wel last van hardnekkige schimmels, maar dat is het bij jou dus niet?

Ja, kinderopvang :') Ik had tot voor kort altijd de donderdag ouderschapsverlof, maar omdat ik dat de helft van de tijd moest verzetten omdat alle belangrijke meetings / trainingen etc hier op kantoor ALTIJD op donderdag zijn heb ik besloten om ook maar voor de veilige woensdag te gaan. Eigenlijk tegen mijn principes maar je werk maakt het je gewoon praktisch onmogelijk om het anders te doen. (en ondertussen wel klagen dat op woensdag en vrijdag zo weinig mensen werken he :'))
Maar probeer maar een donderdag te krijgen op het kdv :') (logisch ook als elke kantoorslaaf MOET werken op donderdag).
Nu heb ik de opa/omadag maar op donderdag gezet, maar volgend jaar heb ik dus om en om de donderdag wel nodig (de ene week gaat Mauw en de andere week gaat Noud). Ik hoop dat het gaat lukken. Heb het ongeveer een jaar van tevoren aangevraagd :')
disclaimer
pi_167364630
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2016 09:16 schreef Fazzoletti het volgende:

[..]

Vorige keer dat ik het had was rond 12 weken dacht ik. Toen concludeerde HA iom dermatoloog een eczeem aanval. Ik ben nu 24 weken, dat is toch nog 2e trimester?
Geen probleem dan voor de zwangerschap!
pi_167364785
opvang moeten wij nog gaan regelen, voor drie. Tot nu toe ging O op dinsdag naar oma, maar we hadden al onze twijfels of die twee kinderen zou gaan redden, maar drie lijkt ons helemaal een no-go worden. Gelukkig hebben wij dus maar 1 dag overlap en opvang nodig, maar wel een van de lastigste dagen en dan ook nog eens voor drie tegelijk. Maar even goed op een rijtje zetten wat handig is voor die ene dag. En andere oma die drie wel aan kan is grotendeels niet inzetbaar in het najaar ivm vakantie, dus dat schiet ook niet op bij een wachtlijst.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
  vrijdag 16 december 2016 @ 10:07:06 #140
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_167364839
Ooi, wat een mijlpaal *O* word je al gek van alle mensen die vragen of het al begonnen is?

Ik heb ook enorme jeuk, maar volgens mij komt dat vooral van droge huid (benen en handen, heb ik vaker) maar ik heb een hekel aan smeren omdat dat dan weer zo vet is. En nu word ik misselijk van de geur van crèmes ;( iemand tips?

En wat een problemen met kinderopvang :o ik krijg het er nu al Spaans benauwd van :X ik werd ook wel nerveus toen die vrouw zei dat je met 12 weken al kraamzorg moet regelen.. Maar misschien dan toch maar vast in verdiepen. Wonen jullie oppasopa's en -oma's in de buurt?
  vrijdag 16 december 2016 @ 10:16:22 #141
149959 SQ
snelle trees
pi_167365004
Ja, mijn vader op 3,5 kilometer en mijn schoonouders op 7 kilometer dus dat is wel uitzonderlijk luxe. Maar mijn vader kan zeker geen twee kinderen tegelijk hebben, vandaar dat we om en om op donderdagen een andere oplossing zoeken.
Kraamzorg moet je doorgaans voor de 20e week aanvragen Stroop, dus inderdaad niet te lang mee wachten. (geldt ook voor zwangerschapsverlof overigens!)
disclaimer
pi_167365194
Vanaf welke leeftijd gaan jullie ukkies voor het eerst naar het KDV?
Je raekt an de dinge geweun.
  vrijdag 16 december 2016 @ 10:31:33 #143
149959 SQ
snelle trees
pi_167365238
11 weken, dan is mijn verlof voorbij. Al pakt mijn man misschien nog een week vrij dan, dus dan met 12 weken.
disclaimer
pi_167365401
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 10:07 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Ooi, wat een mijlpaal *O* word je al gek van alle mensen die vragen of het al begonnen is?

Ik heb ook enorme jeuk, maar volgens mij komt dat vooral van droge huid (benen en handen, heb ik vaker) maar ik heb een hekel aan smeren omdat dat dan weer zo vet is. En nu word ik misselijk van de geur van crèmes ;( iemand tips?

En wat een problemen met kinderopvang :o ik krijg het er nu al Spaans benauwd van :X ik werd ook wel nerveus toen die vrouw zei dat je met 12 weken al kraamzorg moet regelen.. Maar misschien dan toch maar vast in verdiepen. Wonen jullie oppasopa's en -oma's in de buurt?
Haha,valt wel mee hoor. Ik vond t van de week erger met volle maan. Toen ging ik er zelf bijna in geloven!

Nog even een stom feit: ik had een verzorgingstas van de joolz day2 besteld (al die andere van joolz vind ik niet zo mooi) precies in dezelfde kleur/stoflijn als m'n kinderwagen (geo studio graphite). Nou blijkt dus dat de kleuren niet met elkaar kloppen... ff contact gehad met Joolz en het dat is geen foutje maar klopt want ze zijn het aanh het veranderen. Dat meldt je dan toch even?!

[ Bericht 0% gewijzigd door Ooi86 op 16-12-2016 10:46:30 ]
pi_167365461
De mijne met 16 weken Messina, ik plak nog wat vakantie achter m'n verlof :)
SQ, de donderdag is ook hier het probleem. Ik omzeil de dinsdag al met oma. Ik ga die tussenliggende maanden dus op donderdag vrij zijn zodat de kinderen dan op woensdag naar't kdv kunnen...

Dank Wup, hoef ik me daar geen zorgen over te maken! SQ het is nu ook een schimmel op m'n teen. Dacht ik vorige keer ook maar toen was het een bacteriële infectie volgens de ha :?

Ik herinner me jeuk ook wel van vorige zwangerschap maar nu is het wel wat heftiger. Over 16 weken is het vast over :+
  vrijdag 16 december 2016 @ 10:43:47 #146
149959 SQ
snelle trees
pi_167365482
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2016 10:43 schreef Fazzoletti het volgende:
De mijne met 16 weken Messina, ik plak nog wat vakantie achter m'n verlof :)
SQ, de donderdag is ook hier het probleem. Ik omzeil de dinsdag al met oma. Ik ga die tussenliggende maanden dus op donderdag vrij zijn zodat de kinderen dan op woensdag naar't kdv kunnen...

Dank Wup, hoef ik me daar geen zorgen over te maken! SQ het is nu ook een schimmel op m'n teen. Dacht ik vorige keer ook maar toen was het een bacteriële infectie volgens de ha :?

Ik herinner me jeuk ook wel van vorige zwangerschap maar nu is het wel wat heftiger. Over 16 weken is het vast over :+
dan heb je weer jeukende hechtingen ;(
disclaimer
pi_167365505
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 10:29 schreef Messina het volgende:
Vanaf welke leeftijd gaan jullie ukkies voor het eerst naar het KDV?
Ik vrees de mijne met 10 weken al. Even afstemmen met vriend nog.
En hoe rot ik het vind klinken zo jong al, ik weet waar hij/zij terecht komt en bij welke leidster en daar vertrouw ik het absoluut aan toe.
  vrijdag 16 december 2016 @ 10:46:45 #148
149959 SQ
snelle trees
pi_167365528
ik vind het nu ook ineens jong klinken blue... terwijl mauw met 12 weken ging en daar had ik helemaal geen moeite mee :?
Misschien omdat we nu weten hoe fucking snel ze groot worden.
disclaimer
pi_167365552
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 10:43 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

dan heb je weer jeukende hechtingen ;(
Ik ga dit keer voor kniploos :{w

Dat litteken is wel erg gevoelig nu trouwens :{
  vrijdag 16 december 2016 @ 10:49:48 #150
149959 SQ
snelle trees
pi_167365575
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2016 10:48 schreef Fazzoletti het volgende:

[..]

Ik ga dit keer voor kniploos :{w

Dat litteken is wel erg gevoelig nu trouwens :{
Oh maar een knip is ook geen randvoorwaarde :') ;(
Kan ik me voorstellen ja :X het is ook nogal een kutplek voor een litteken.
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')