abonnement Unibet Coolblue
pi_167341517
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 12:32 schreef HexHunter het volgende:

[..]

Ondanks dat hij het wat verkeerd verwoord heeft hij toch wel een punt? De SAA heeft echt niet alles onder controle. Sterker nog, de reguliere SAA stelt een stuk minder voor dan milities als Hezbollah, de IRGC of Liwa al-Quds, zelfs sommige PMU die uit Irak zijn overgebracht heb ik hoger zitten (vanwege de hogere moraal om te vechten). Wil je zeggen dat de IRGC of bepaalde PMU groepen zich even laten commanderen door Bashar's generaals? Nee, die luisteren naar Iran, en als zij door willen stoten naar Fuah en Kafriya en hun zin niet krijgen gaan ze tegenstribbelen.
Hij beweerde dat de SAA uit milities bestaat, wat natuurlijk niet waar is. Het feit dat er groeperingen zijn die aan kant van de regering strijden en niet onder controle van het leger staan doet daar niets aan af. En zelfs de SAA wordt hoogst waarschijnlijk aangestuurd door Russische/Iraanse beslissingen van bovenaf.
pi_167341542
Ik heb gister hele erge ruzie gehad met een collega op het werk, ik maak schoon in een burger king vestiging in Rotterdam in de avonden tot 4 uur 's nachts en rond 22:00 ging het op de radio (zender FunX) over Aleppo en dat mensen verbrand worden door Assad..

Verbrand??! Dus ik zeg tegen een collega'dat ik hem op een anderen zender wil doen, omdat dit pure probagenda was, en toen kregen we een ruzie over het Syrische conflict wat zo erg opliep dat ik via de achterdeur naar buiten ben gegaan en de auto heb gepakt en naar huis ben gegaan, vanmiddag een gesprek met mijn werkgever.

FunX word trouwens gesubsidieerd door de overheid
pi_167341547
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 12:41 schreef Frikandelbroodje het volgende:Dan ben je slecht op de hoogte.
Laat het bewijs maar eens zien dan.

quote:
Dat praat geen oorlogsmisdaden goed.
Geen oorlogsmisdaden.
pi_167341573
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 12:44 schreef Zalmplaat010 het volgende:
Ik heb gister hele erge ruzie gehad met een collega op het werk, ik maak schoon in een burger king vestiging in Rotterdam in de avonden tot 4 uur 's nachts en op rond 22:00 ging het op de radio (zender FunX) over Aleppo en dat mensen verbrand worden door Assad..

Verbrand??! Dus ik zeg tegen een collega'dat ik hem op een anderen zender wil doen, omdat dit pure probagenda was, en toen kregen we een ruzie over het Syrische conflict wat zo erg opliep dat ik via de achterdeur naar buiten ben gegaan en de auto heb gepakt en naar huis ben gegaan, vanmiddag een gesprek met mijn werkgever.
Zet je collega op de grillplaat. Wie zich laag opjutten door propaganda moet zijn billen branden.
pi_167341600
quote:
1s.gif Op donderdag 15 december 2016 12:42 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Hij beweerde dat de SAA uit milities bestaat, wat natuurlijk niet waar is. Het feit dat er groeperingen zijn die aan kant van de regering strijden en niet onder controle van het leger staan doet daar niets aan af. En zelfs de SAA wordt hoogst waarschijnlijk aangestuurd door Russische/Iraanse beslissingen van bovenaf.
Klopt, maar dat bedoelde hij wellicht ook niet zo. Er zijn wel meer mensen die op het eerste oog alle loyalisten onder 'SAA' scharen. Bedoelde hij het wel zo, dan zit hij fout en kan je mijn woorden negeren. Zelfs al wordt de SAA aangestuurd door de Russen of Iran, dan nog worden groepen die loyaal zijn aan Iran niet aangestuurd door de Russen. Dus er is zeker nog wel wat frictie tussen loyalisten her en der.
NEE!
pi_167341613
quote:
1s.gif Op donderdag 15 december 2016 12:45 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Zet je collega op de grillplaat. Wie zich laag opjutten door propaganda moet zijn billen branden.
Eigenlijk wel, FunX belde een meisje op, ''Die het zo aangreep wat er in Aleppo gebeurde ondanks dat ze geen Syrische was'', en toen een lading probagenda uit haar mond, dat kan ik geen 10 minuten aanhoren, dus had hem op slamfm gezet..

En dan gelijk zo agressief die collega, dan ben ik weg
pi_167341794
quote:
1s.gif Op donderdag 15 december 2016 12:44 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Laat het bewijs maar eens zien dan.

[..]

Geen oorlogsmisdaden.
Barrel bombs zijn wel degelijk oorlogsmisdaden, het zijn niet gerichte incendiary wapens. Formeel verboden om het boven civilian areas te droppen, ook al zijn er militaire doelen tussen verscholen.

Protocol III to the Convention on Prohibitions or Restrictions on the Use of Certain Conventional Weapons

Ik begrijp wel dat ze ingezet zijn, de SyAF had de middelen niet om nauwkeurige bombardementen uit te voeren, in hun ogen dus een noodzakelijk kwaad om de opmars van islamisten te stoppen.
Ze zijn dan ook gestopt met barrel bombs min of meer sinds de Russen zich in de strijd mengden, maar daardoor wordt het gebruik ervan in het verleden niet ineens minder een 'oorlogsmisdaad'.
NEE!
pi_167341844
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 12:48 schreef Zalmplaat010 het volgende:

[..]

Eigenlijk wel, FunX belde een meisje op, ''Die het zo aangreep wat er in Aleppo gebeurde ondanks dat ze geen Syrische was'', en toen een lading probagenda uit haar mond, dat kan ik geen 10 minuten aanhoren, dus had hem op slamfm gezet..

En dan gelijk zo agressief die collega, dan ben ik weg
Laat je collega die onthoofdingvideo door Zinki maar eens zien en wijs hem erop aan dat die eikels die dat hebben gedaan nog steeds daar in Aleppo zitten en hun bondgenoten weigeren ze uit te leveren aan het Syrische leger.
Ben benieuwd wat hij daarop te zeggen heeft.
NEE!
pi_167341965
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 12:56 schreef HexHunter het volgende:

[..]

Barrel bombs zijn wel degelijk oorlogsmisdaden, het zijn niet gerichte incendiary wapens. Formeel verboden om het boven civilian areas te droppen, ook al zijn er militaire doelen tussen verscholen.

Protocol III to the Convention on Prohibitions or Restrictions on the Use of Certain Conventional Weapons

Ik begrijp wel dat ze ingezet zijn, de SyAF had de middelen niet om nauwkeurige bombardementen uit te voeren, in hun ogen dus een noodzakelijk kwaad om de opmars van islamisten te stoppen.
Ze zijn dan ook gestopt met barrel bombs min of meer sinds de Russen zich in de strijd mengden, maar daardoor wordt het gebruik ervan in het verleden niet ineens minder een 'oorlogsmisdaad'.
Uh, nee. Vatbommen zijn geen incendiary wapens.
pi_167341997
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 12:44 schreef Zalmplaat010 het volgende:
Ik heb gister hele erge ruzie gehad met een collega op het werk, ik maak schoon in een burger king vestiging in Rotterdam in de avonden tot 4 uur 's nachts en rond 22:00 ging het op de radio (zender FunX) over Aleppo en dat mensen verbrand worden door Assad..

Verbrand??! Dus ik zeg tegen een collega'dat ik hem op een anderen zender wil doen, omdat dit pure probagenda was, en toen kregen we een ruzie over het Syrische conflict wat zo erg opliep dat ik via de achterdeur naar buiten ben gegaan en de auto heb gepakt en naar huis ben gegaan, vanmiddag een gesprek met mijn werkgever.

FunX word trouwens gesubsidieerd door de overheid
Ik moet mij ook vaak inhouden. ☹
Protège moi de mes désirs.
  donderdag 15 december 2016 @ 13:09:06 #111
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_167342042
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 12:56 schreef HexHunter het volgende:

[..]

Barrel bombs zijn wel degelijk oorlogsmisdaden, het zijn niet gerichte incendiary wapens. Formeel verboden om het boven civilian areas te droppen, ook al zijn er militaire doelen tussen verscholen.

Protocol III to the Convention on Prohibitions or Restrictions on the Use of Certain Conventional Weapons

Ik begrijp wel dat ze ingezet zijn, de SyAF had de middelen niet om nauwkeurige bombardementen uit te voeren, in hun ogen dus een noodzakelijk kwaad om de opmars van islamisten te stoppen.
Ze zijn dan ook gestopt met barrel bombs min of meer sinds de Russen zich in de strijd mengden, maar daardoor wordt het gebruik ervan in het verleden niet ineens minder een 'oorlogsmisdaad'.
Fosfor is wel een voorbeeld van een brandbom..


of napalm:
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_167342240
Eerste groene bussen hebben Aleppo verlaten.

Live beelden van de evacuatie corridor:

pi_167342292
quote:
1s.gif Op donderdag 15 december 2016 13:04 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Uh, nee. Vatbommen zijn geen incendiary wapens.
Oh dan zit ik er blijkbaar naast. Wat voor een soort bommen zijn het dan wel eigenlijk? Of stoppen ze enkel explosieven in vatten (wat is nou weer de bedoeling van vatten gebruiken in dit geval) om ze uit helikopters te gooien?
NEE!
pi_167342326
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 12:56 schreef HexHunter het volgende:

[..]

Barrel bombs zijn wel degelijk oorlogsmisdaden, het zijn niet gerichte incendiary wapens. Formeel verboden om het boven civilian areas te droppen, ook al zijn er militaire doelen tussen verscholen.

Protocol III to the Convention on Prohibitions or Restrictions on the Use of Certain Conventional Weapons

Ik begrijp wel dat ze ingezet zijn, de SyAF had de middelen niet om nauwkeurige bombardementen uit te voeren, in hun ogen dus een noodzakelijk kwaad om de opmars van islamisten te stoppen.
Ze zijn dan ook gestopt met barrel bombs min of meer sinds de Russen zich in de strijd mengden, maar daardoor wordt het gebruik ervan in het verleden niet ineens minder een 'oorlogsmisdaad'.
zijn deze wapens dan gericht ? dood ga je toch, of door een Laser-guided missile of barrel bomb



  Moderator donderdag 15 december 2016 @ 13:25:29 #115
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_167342386
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 13:21 schreef HexHunter het volgende:

[..]

Oh dan zit ik er blijkbaar naast. Wat voor een soort bommen zijn het dan wel eigenlijk? Of stoppen ze enkel explosieven in vatten (wat is nou weer de bedoeling van vatten gebruiken in dit geval) om ze uit helikopters te gooien?
doet er ook niet zo toe

als iemand lukraak bommen op woonwijken loopt te gooien dan begaat een oorlogsmisdaad

dat maakt het gooien van een bom geen oorlogsmisdaad natuurlijk maar het lukraak bestoken van woonwijken
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_167342556
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 12:44 schreef Zalmplaat010 het volgende:
Ik heb gister hele erge ruzie gehad met een collega op het werk, ik maak schoon in een burger king vestiging in Rotterdam in de avonden tot 4 uur 's nachts en rond 22:00 ging het op de radio (zender FunX) over Aleppo en dat mensen verbrand worden door Assad..

Verbrand??! Dus ik zeg tegen een collega'dat ik hem op een anderen zender wil doen, omdat dit pure probagenda was, en toen kregen we een ruzie over het Syrische conflict wat zo erg opliep dat ik via de achterdeur naar buiten ben gegaan en de auto heb gepakt en naar huis ben gegaan, vanmiddag een gesprek met mijn werkgever.

FunX word trouwens gesubsidieerd door de overheid
Bij al die gezellige oorlogen in het MO wordt fosfor gebruikt, dus ik snap niet waarom je de behoefte voelt om te gaan ruzie maken met collega's.
  Moderator donderdag 15 december 2016 @ 13:38:42 #118
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_167342694
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 13:32 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Bij al die gezellige oorlogen in het MO wordt fosfor gebruikt, dus ik snap niet waarom je de behoefte voelt om te gaan ruzie maken met collega's.
niet alleen in het midden oosten
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_167342949
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 13:38 schreef sp3c het volgende:

[..]

niet alleen in het midden oosten
Is dat wel zo? Afgezien van Oekraïne en Noord Afrika zijn alle grootschalige conflicten momenteel in het MO. De meeste landen in Noord Afrika zijn nogal primitief qua leger en opstandelingen.
  Moderator donderdag 15 december 2016 @ 13:52:22 #120
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_167343058
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 13:48 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Is dat wel zo? Afgezien van Oekraïne en Noord Afrika zijn alle grootschalige conflicten momenteel in het MO. De meeste landen in Noord Afrika zijn nogal primitief qua leger en opstandelingen.
het is ook geen high tech spul ofzo, je kunt het gewoon met een mortier afschieten en als het neerkomt krijg je heel veel witte rook

zo bijzonder is het allemaal echt niet, als je mensen in brand wilt steken zijn daar effectievere manieren voor
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_167343243
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 13:25 schreef sp3c het volgende:

[..]

doet er ook niet zo toe

als iemand lukraak bommen op woonwijken loopt te gooien dan begaat een oorlogsmisdaad

dat maakt het gooien van een bom geen oorlogsmisdaad natuurlijk maar het lukraak bestoken van woonwijken
Wat is lukraak? In hoeverre verschilt het wezenlijk van 'dumb bombs' losgooien op stedelijk gebied?
  Moderator donderdag 15 december 2016 @ 13:59:40 #122
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_167343269
quote:
1s.gif Op donderdag 15 december 2016 13:58 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Wat is lukraak? In hoeverre verschilt het wezenlijk van 'dumb bombs' losgooien op stedelijk gebied?
area bombardment geloof ik, ik weet de termen zo ff niet uit mijn hoofd
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  donderdag 15 december 2016 @ 13:59:50 #123
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_167343271
quote:
1s.gif Op donderdag 15 december 2016 12:42 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Hij beweerde dat de SAA uit milities bestaat, wat natuurlijk niet waar is. Het feit dat er groeperingen zijn die aan kant van de regering strijden en niet onder controle van het leger staan doet daar niets aan af. En zelfs de SAA wordt hoogst waarschijnlijk aangestuurd door Russische/Iraanse beslissingen van bovenaf.
Nee, ik beweer dat de SAA ook milities gebruikt. Ik heb nergens gezegd dat ze enkel uit milities bestaan.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_167343396
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 12:41 schreef Frikandelbroodje het volgende:
de sarinaanval op Ghouta ook onomstotelijk bewezen.
Klopt er was een aanval, maar geen enkel rapport van de VN of HRW wijst een dader aan.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
pi_167343422
https://blendle.com/i/tro(...)trn-20161215-7488356

Trouw met een redelijk objectief stuk trouwens over de resterende weg naar vrede....
"Ik heb nog met hem gekoerst"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')