abonnement Unibet Coolblue
pi_167312451


SPT / WOS HOWTO

Accounts bij meerdere bookmakers.
Veel betters beginnen hun bettingloopbaan bij de Toto of bij Unibet. Logisch! Het is laagdrempelig en het aanbod is best acceptabel (Toto) tot heel uitgebreid (Unibet). Toch is het verstand om bij meer bookmakers een account te hebben.
Bijvoorbeeld:
Dit weekend staat Groningen-Utrecht op het programma. Bij de Toto krijg je een odd van 1.54 voor winst van Groningen. Unibet geeft een odd van 1.52. Maar bwin.com biedt een odd van 1.62. Dat scheelt niet veel, maar als je de winst op lange termijn wil maximaliseren is het verstandig om de bet te spelen bij de bookmaker met de hoogste odd.
Een overzicht van odds bij bookmakers van heel veel wedstrijden is te vinden op www.oddsportal.com
Ik kan me voorstellen dat je niet gelijk bij 24 bookmakers een account gaat aanmaken. Daarom zou je kunnen beginnen met de volgende bookmakers:
Unibet (doelpuntenmakers, groot aanbod)
Bwin (groot aanbod, redelijke odds)
Tipico (leuke bonus! Stort 100 euro en krijg er 100 euro gratis bij. Die 200 euro moet je wel in totaal 3x hebben ingezet op odds boven de 2.0 om te mogen uitbetalen.)
12bet of SBObet (ideale bookies voor asian handicapping)

Asian Handicapping
-1 Asian Handicap: Team begint met 1 goal achterstand. Bij gelijkspel of winst andere ploeg verlies je je bet. Bij winst met 1 goal verschil krijg je je geld terug (dat is dus anders dan bij de Europese). Bij winst met 2 goals verschil of meer win je je bet. Hetzelfde geldt voor -2, maar dan met 2 goals verschil

-1.5 Asian Handicap: Team begint met 1 goal achterstand. Bij gelijkspel of winst andere ploeg verlies je je bet. Bij winst met 1 goal verschil verlies je ook je bet! Bij winst met 2 goals verschil of meer, win je je bet. Dit is dus in feite hetzelfde als de -1 Europese Handicap! Hetzelfde geldt voor -2.5, maar dan met 2 goals verschil.

-0.5 Asian Handicap: Bij winst, win je je weddenschap. Bij gelijkspel of verlies heb je je bet verloren. Dit kan dus gezien worden als een normale 1, bij 1X2 weddenschappen)

0:0, ook wel Level Ball of Draw No Bet (DNB) genoemd: Bij winst win je je weddenschap, bij verlies van jouw ploeg heb je je bet verloren. Bij gelijkspel krijg je je inzet terug!

-0.25 Asian Handicap: Bij winst van jouw ploeg win je je bet, bij verlies van jouw ploeg verlies je je bet. Bij een gelijkspel verlies je de helft van je stake (inzet). Je dekt dus eigenlijk de overwinning voor de helft af met een gelijkspel.

-0.75 Asian Handicap: Bij winst van jouw ploeg met 2 goals verschil of meer win je je bet. Bij winst met 1 goal verschil win je de helft van je Stake (inzet) x de Odd (quotering). Bij gelijkspel of verlies heb je je bet verloren. Dus bijvoorbeeld 10 euro op Ajax -0.75 tegen een odd van 1.9. Ajax wint met 1 goal verschil, dan is je winst (10/2) x0.9 = 4,5 euro. Wint Ajax met 2 goals verschil is je winst 10 x 0.9 = 9 euro. Je krijgt natuurlijk 19 euro uitbetaald, maar je zet zelf 10 euro in, dus winst is 9.

-1.25 Asian Handicap: Bij winst van jouw ploeg met 2 goals verschil of meer win je je bet. Bij winst met 1 goal verschil verlies je de helft van je Stake (inzet). Bij gelijkspel of verlies, verlies je je bet (dus je hele inzet)

Dit zijn zoals je ziet de min (-) Handicaps, + werkt precies hetzelfde maar dan op de tegenovergestelde manier. Voorbeeldje +0.5 Asian Handicap: Winst bij gelijkspel of winst van jouw ploeg, bet verloren bij verlies van jouw ploeg. +0.75 Asian Handicap: Winst bij gelijkspel of winst van jouw ploeg. Bij verlies met 1 goal verschil verlies je de helft van je Stake (inzet). Bij verlies met 2 goals verschil of meer van jouw ploeg verlies je je bet.

Nogmaals: Zet niet in voordat je het snapt, je moet het even door hebben zoals bij alles. Het voordeel van de Aziatische markten is dat de marges bij de bookmakers veel kleiner zijn, hier kan je dus vaak betere odds (quoteringen) krijgen.

Moneybookers/Skrill/Neteller
Neem een account bij Skrill (voorheen Moneybookers) of bij Neteller. Dat is een soort internetrekening waar je makkelijk via iDeal geld op kan storten. Met die Skrill- of Netellerrekening kan je makkelijk storten bij alle bookmakers.

Gebruik een Excel-sheet.
Als je al bets in een Excel-sheet bijhoudt, kan je goed zien hoe goed je zelf bent in wedden. Is wedden voor jou winstgevend? Bij welke competities scoor jij goed? Welke soort bets gaan vaak fout (over/under, handicap enz.). Je kan in deze sheet ook de tipper invoeren. Op die manier kan je zien welke tipper op lange termijn winstgevend en is en welke niet.
Veel betters die ooit op FOK! hun tips hebben gedeeld, gebruiken een sheet die te vinden is op http://wos.johan-derksen.com/sheet/
Ja, het is even puzzelen. Verwacht niet dat je de sheet binnen 5 minuten voor 100% begrijpt. Dat kan best iets langer duren. Maar als het je gelukt is om de basisschool af te maken, lukt het ook om met deze sheet te werken. Stel de vragen gerust op FOK!.
Een sheet werkt heel verhelderend voor veel betters.

Op deze site staan ook een aantal sheets plus uitleg: http://www.aussportsbetti(...)ker-excel-worksheet/

Werk met een unitsysteem
De meeste betters die een langere tijd bezig zijn doen aan bankrollmanagement. Dat wil zeggen dat je met een bepaalde stakes werkt die een bepaald percentage zijn van je bankroll. Op die manier zorg je voor stabiliteit en verminder je het risico om broke te gaan, zeker als je totale bankroll nog niet al te groot is.

Je werkt dan met vaste stakes en hierbij is een unitsysteem op een schaal van 10, waarbij 1/10 de kleinste stake is en 10/10 de grootste. Elke eenheid heet een unit. Een 8/10 bet zijn dus 8 units. Je kan bijvoorbeeld zeggen dat een 10/10 5% van je bankroll is en stel dat die 1000 euro is, dan zet je dus nooit meer dan 50 euro in (en minimaal 5). Met dit systeem kan je dus duidelijk meer staken op wedstrijden waar je meer zekerheid over denkt te hebben.

Een ander groot voordeel is dat je tips van anderen kan volgen en er toch met je eigen normale inzet op mee kan gaan. Ik kan wel zeggen dat ik 500 euro inzet maar daar heb jij weinig aan. Voor hetzelfde geld is 500 alles wat ik heb, maar het kan ook zijn dat dit een minimale inzet is voor mij. Met stakes kan je je eigen waarde aan een unit verbinden.

Combo met favorieten?
Een van de beginnersfouten hebben we allemaal gemaakt. Men maakt een combo met allerlei favorieten tegen kleine clubs. Ajax zal toch wel van RKC winnen? AZ uit bij NEC? Moet lukken. Bayern, die hebben zoveel kwaliteit die winnen wel van Keulen. Enz.
Natuurlijk, de kans is groot dat er veel van die potjes goed uitpakken in je combo. Maar ze moeten allemaal goed zijn om iets te winnen bij een gewone combo. De ervaring leert dat alleen maar combos maken met favorieten op de lange termijn lang niet altijd winstgevend is. Vraag maar na aan de betters die al langer wedden.

Waar haal je je tips vandaan, behalve van het grote FOK!?
Neem eens een kijkje op www.bettingadvice.com en op forum.bettingadvice.com.
Daarnaast kan je op zoek naar goede tippers op www.blogabet.com. Kijk daar niet alleen naar de algemene statistieken van iemand maar ook naar de statistieken van de competitie voor die tipper waar jij een bet van wil volgen.

Wat bedoelen jullie nou eigenlijk als je het hebt over 'Value'?
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 16:11 schreef heywoodu het volgende:

Of het voor jou value is vind ik een mening ja.

Stel: Djokovic - Federer.
Jij schat de kansen in op 50-50
Ik schat de kansen in op 30-70

"Fair odds" in jouw ogen zouden dan dus 2.00 en 2.00 voor beide spelers zijn (100/50).
In mijn ogen zou de "fair odd" voor Djokovic ongeveer 3.3 zijn (100/30) en die voor Federer ongeveer 1.43 (100/70).

Als je bij bookmakers dan bijvoorbeeld odds hebt van 1.94 voor Djokovic en 1.94 voor Federer (2.00 en 2.00 zullen ze niet hebben, want dan verdienen ze natuurlijk niks), doe jij er niks mee (want jij vind 2.00 een eerlijke odd, en speelt hem dus alleen als de odd een stuk hoger is), maar ik plaats een bet op Federer @ 1.94 (want ik schat een eerlijke odd in op 1.43, en dus is 1.94 voor mij een hele mooie odd om te spelen).

Hoe je ongeveer de kans inschat van een bepaalde speler of een bepaald team is natuurlijk weer een tweede, dan gaat het weer over wat je van de spelers/teams weet, nieuws, blessures, ondergronden met tennis, hoogte van de baan met schaatsen, grootte van de schans met schansspringen etc.
pi_167312488
Nee de free bet moet op dezelfde dag gebruikt worden, ben ik net achter gekomen! Niks maandje de tijd.
pi_167312558
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 22:30 schreef icloud het volgende:
Nee de free bet moet op dezelfde dag gebruikt worden, ben ik net achter gekomen! Niks maandje de tijd.
Ach ja, das ook niet zo heel lastig. Gebeurde genoeg op 10 december
pi_167312632
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 22:31 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Ach ja, das ook niet zo heel lastig. Gebeurde genoeg op 10 december
Jij wilt het probleem dus niet zien.
pi_167312667
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 22:32 schreef icloud het volgende:

[..]

Jij wilt het probleem dus niet zien.
Nee jij maakt er een probleem van. Er is van 1 tot 24 december elke dag een nieuwe actie. Genoeg tijd om wat profijt van te hebben
pi_167312766
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 22:33 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Nee jij maakt er een probleem van. Er is van 1 tot 24 december elke dag een nieuwe actie. Genoeg tijd om wat profijt van te hebben
Daar gaat het niet om, als je voldoet aan de actie uit de adventcalender dan heb je recht op een 10 euro free bet, stiekem regelen dat de free bet alleen op de dag zelf gebruikt kan worden is gewoon associaal, ik heb aan hun voorwaarden voldaan!


Zeker omdat de bonus vandaag gewoon nog actief was in het bonusmenu.
pi_167312810
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 22:35 schreef icloud het volgende:

[..]

Daar gaat het niet om, als je voldoet aan de actie uit de adventcalender dan heb je recht op een 10 euro free bet, stiekem regelen dat de free bet alleen op de dag zelf gebruikt kan worden is gewoon associaal, ik heb aan hun voorwaarden voldaan!
Nee in hun voorwaarden staat dat je het dezelfde dag moet gebruiken kennelijk. Als je het doet dan ga je akkoord met HUN voorwaarden. Simpel
pi_167312885
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 22:36 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Nee in hun voorwaarden staat dat je het dezelfde dag moet gebruiken kennelijk. Als je het doet dan ga je akkoord met HUN voorwaarden. Simpel
Je leest weer niet en je quote selectief.
pi_167312947
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 22:38 schreef icloud het volgende:

[..]

Je leest weer niet en je quote selectief.
Je bent beetje zoals iemand die gaat stampvoeten wanneer degene zijn/haar zin niet krijgt. Unibet is geen liefdadigheidsinstelling en jij kiest er zelf voor om akkoord te gaan met hun voorwaarden.
pi_167313004
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 22:39 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Je bent beetje zoals iemand die gaat stampvoeten wanneer degene zijn/haar zin niet krijgt. Unibet is geen liefdadigheidsinstelling en jij kiest er zelf voor om akkoord te gaan met hun voorwaarden.
Jij leest niet dat bonus gewoon nog actief is! Selectief lezen doe je.
pi_167314020
Goede TT, dat duurt nog 3,5 jaar.
sig verwijderd door FA
pi_167315284
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 23:11 schreef Ambrosius het volgende:
Goede TT, dat duurt nog 3,5 jaar.
Zo lang gaan de topics mee tegenwoordig.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_167321983
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 00:55 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Zo lang gaan de topics mee tegenwoordig.
:D
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_167334389
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 00:55 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Zo lang gaan de topics mee tegenwoordig.
Zijn er nog alternatieven?
U MAD?
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 14 december 2016 @ 22:49:10 #15
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_167334464
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2016 22:46 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Zijn er nog alternatieven?
Blogabet.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator / Redactie Sport woensdag 14 december 2016 @ 22:52:06 #16
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_167334552
quote:
9s.gif Op woensdag 14 december 2016 22:49 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Blogabet.
}:|
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_167335074
El Ahmadi staat zaterdag tegen Vitesse op scherp. Bij een gele kaart mist hij dus de eerstvolgende competitiewedstrijd, maar dan speelt hij voor de Afrika Cup.

Nou, groetjes.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 19 december 2016 @ 13:51:05 #18
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_167442603
Vroeger was ik hier ook, toen was betfair god, is dat nog steeds?

Zaterdag op Feyenoord ingezet bij toto 1,4 en bij betfair was die ook 1.4

Toto was toch altijd heel laag?
pi_167442753
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 13:51 schreef jorienvdherik het volgende:
Vroeger was ik hier ook, toen was betfair god, is dat nog steeds?

Zaterdag op Feyenoord ingezet bij toto 1,4 en bij betfair was die ook 1.4

Toto was toch altijd heel laag?
Meestal is BF wel wat hoger dan Toto. Nu blijkbaar niet.
De odds bij de verschillende bookies voor die pot is hier te zien: http://www.oddsportal.com(...)rd-vitesse-ncYl2Pko/

Scheelde dus niet heel veel.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  dinsdag 20 december 2016 @ 08:59:35 #20
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_167466683
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 13:59 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Meestal is BF wel wat hoger dan Toto. Nu blijkbaar niet.
De odds bij de verschillende bookies voor die pot is hier te zien: http://www.oddsportal.com(...)rd-vitesse-ncYl2Pko/

Scheelde dus niet heel veel.
Thx, en jullie zijn vast al miljonair geworden in al die jaren ;)
pi_167497115
Bayern en Hertha in een combi bij Toto voor iets meer dan een dubbele payout lijkt me relatief veilig, wat jullie?
Grootverdiener die ook de kleintjes Est.
  donderdag 22 december 2016 @ 12:53:21 #22
308998 Fenomeno
Wearing sunglasses at night
pi_167523765
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 13:46 schreef Alan_Bastard het volgende:
Bayern en Hertha in een combi bij Toto voor iets meer dan een dubbele payout lijkt me relatief veilig, wat jullie?
Reactie wat laat maar combo's bij Toto is eigenlijk altijd een no-go (zelfde combo was bijvoorbeeld > 2.4 op de rest van het internet). Toto's odds zijn achterlijk laag en als je vervolgens gaat combo-en wordt de verwachtingswaarde van je bet alleen nog maar lager. Als je alleen bij toto speelt kun je ze nog beter single spelen.
pi_167545224
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 12:53 schreef Fenomeno het volgende:

[..]

Reactie wat laat maar combo's bij Toto is eigenlijk altijd een no-go (zelfde combo was bijvoorbeeld > 2.4 op de rest van het internet). Toto's odds zijn achterlijk laag en als je vervolgens gaat combo-en wordt de verwachtingswaarde van je bet alleen nog maar lager. Als je alleen bij toto speelt kun je ze nog beter single spelen.
Bedankt voor de tip. Ik speel graag contant (via de winkel), dus zit vrij vast aan Toto. Heb uiteindelijk een odd van 2.14 gehad en dus gewonnen (93,80 inleg).

mijn andere bet was te mooi om uit te komen :')

[ Bericht 14% gewijzigd door Alan_Bastard op 23-12-2016 19:23:47 ]
Grootverdiener die ook de kleintjes Est.
  maandag 26 december 2016 @ 18:19:54 #24
268045 Boezeidekoe
Ik ben een tong80 fan,jij ook?
pi_167622037
Het voordeel van het wedden op sport via de Toto is natuurlijk wel dat je na een paar weken regelmatig spelen wel klaar bent met gokken.
pi_167823000
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2016 18:19 schreef Boezeidekoe het volgende:
Het voordeel van het wedden op sport via de Toto is natuurlijk wel dat je na een paar weken regelmatig spelen wel klaar bent met gokken.
Want? Ik speel nu sinds een maand vrij regelmatig via Toto in de winkel en ik zie geen probleem? Misschien zijn de odds wat slechter, maar ik speel graag contant :)
Grootverdiener die ook de kleintjes Est.
  maandag 2 januari 2017 @ 13:31:14 #26
268045 Boezeidekoe
Ik ben een tong80 fan,jij ook?
pi_167827605
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2017 08:27 schreef Alan_Bastard het volgende:

[..]

Want? Ik speel nu sinds een maand vrij regelmatig via Toto in de winkel en ik zie geen probleem? Misschien zijn de odds wat slechter, maar ik speel graag contant :)
Je geeft het antwoord zelf al. De odds. Die zijn niet alleen wat slechter, die zijn onacceptabel slecht. Wedstrijden met een huisvoordeel van 20-30% zijn geen uitzondering. Wedden op sportwedstrijden kennen sowieso al het grootste huisvoordeel van alle gokspelletjes(loterijen uitgezonderd) maar op de lange termijn winnen bij de Toto is echt onmogelijk als je inzet op individuele wedstrijden, en dan heb ik het nog niet eens over mogelijke combi's.
pi_167833988
Nou ja, je hebt gelijk qua odds. Voor de rest bevalt het me prima. Vandaag een bet van 100 met een pay-out van 418 binnen gehaald. Zal bij een online aanbieder misschien 500-550 op hebben geleverd, maar ik vind het praatje bij de Primera en het contante geld veel leuker :@
Grootverdiener die ook de kleintjes Est.
pi_167834009
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2017 18:10 schreef Alan_Bastard het volgende:
Nou ja, je hebt gelijk qua odds. Voor de rest bevalt het me prima. Vandaag een bet van 100 met een pay-out van 418 binnen gehaald. Zal bij een online aanbieder misschien 500-550 op hebben geleverd, maar ik vind het praatje bij de Primera en het contante geld veel leuker :@
Deel die bets effe vooraf.
  maandag 2 januari 2017 @ 18:50:24 #29
268045 Boezeidekoe
Ik ben een tong80 fan,jij ook?
pi_167835041
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2017 18:10 schreef Alan_Bastard het volgende:
Nou ja, je hebt gelijk qua odds. Voor de rest bevalt het me prima. Vandaag een bet van 100 met een pay-out van 418 binnen gehaald. Zal bij een online aanbieder misschien 500-550 op hebben geleverd, maar ik vind het praatje bij de Primera en het contante geld veel leuker :@
Die pakweg 100 Euro die je nu "te weinig" betaald hebt gekregen heb je de komende tijd hard nodig om verliezen op te vangen. En dat praatje bij de Primera en het contante geld is echt onzin, als je online je winst uitbetaald kun je het ook gewoon pinnen, de kroeg inlopen om je winst een bestemming te geven en daar een praatje te maken met iemand.

Sportweddenschappen = goede odds krijgen, anders moet je er niet aan beginnen.
pi_167835549
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2017 18:50 schreef Boezeidekoe het volgende:
Die pakweg 100 Euro die je nu "te weinig" betaald hebt gekregen heb je de komende tijd hard nodig om verliezen op te vangen.
Sorry hoor, maar de odds zijn anders, de uitslagen van de wedstrijden toch niet? Als ik een bet goed heb bij Toto heb ik hem toch ook goed bij Unibet?

En het sociale aspect en het papiertje vind ik gewoon leuk. Ieder zijn meug. Plus dat mijn contante geld nergens op mijn rekening komt te staan, vind ik ook handig ;)
Grootverdiener die ook de kleintjes Est.
pi_167835595
quote:
99s.gif Op maandag 2 januari 2017 18:11 schreef Typisch het volgende:

[..]

Deel die bets effe vooraf.
Ik zal mijn volgende bet vooraf hier neerzetten.
Had nu

quote:
- [x] West Bromwich Albion DNB
- [x] Leeds United win
- [x] Cambridge United DNB
- [x] Colchester DNB
- [x] Wycombe DNB
Heb nog lopen:

quote:
- [x] Everton - Southampton >2.5 goals
- [x] Manchester City - Burnley FC >2.5 goals
- [x] Sunderland - Liverpool >2.5 goals
- [ ] West Ham United - Manchester United >2.5 goals
- [ ] Bournemouth - Arsenal >2.5 goals
quote:
4 januari
Crystal Palace win
3 januari
Stoke City win
Tottenham Hotspur win
quote:
6 januari
Espanyol
7 januari
Atletico Madrid
Las Palmas
8 januari
Athletic de Bilbao
Real Betis
Grootverdiener die ook de kleintjes Est.
pi_167835622
Nog leuke bet tips voor de dart match vanavond?
pi_167868439
Paardenracen: Sunland Park

22:52 Sunland Park (USA)

The Strip (Tracy J. Hebert) Top 3 @1.69 [5/10]

Edit: gewonnen.

[ Bericht 5% gewijzigd door ForzaMilan op 03-01-2017 23:12:27 ]
Rossoneri siamo noi.
pi_167869124
Paardenracen: Sunland Park

23:18 Sunland Park (USA)

Morning Monster (Elvin Gonzalez) Top 3 @1.94 [5/10]
River Crossing (Alfredo J. Juarez, Jr.) Top 3 @2.48 [5/10]

Edit: Onderste gewonnen, kleine profit.

[ Bericht 11% gewijzigd door ForzaMilan op 03-01-2017 23:29:13 ]
Rossoneri siamo noi.
pi_167869643
Paardenracen: Sunland Park

23:44 Sunland Park (USA)

Fusaichi Samurai (Ry Eikleberry) Top 1 @1.87 [5/10]
Eleven Cent Fainor (Alfredo J. Juarez, Jr.) Top 3 @1.69 [5/10]

Edit: Bovenste goed, kleine loss.

[ Bericht 10% gewijzigd door ForzaMilan op 03-01-2017 23:54:37 ]
Rossoneri siamo noi.
  vrijdag 13 januari 2017 @ 13:52:01 #36
464312 XadrenalineX
Work hard, play hard.
pi_168102515
Het lijkt alsof jullie er heel veel over weten en ook zelf graag een gokje doen.... Ik wil het ook heel graag eens proberen. Maar volgens mij lijkt het wel best ingewikkeld..ik heb het zelf nog nooit gedaan, maar vrienden van mij zijn er super enthousiast en hebben er ook al success gehad met wedden op sport..
Goed idee als je er helemaal geen ervaring mee hebt???
  vrijdag 13 januari 2017 @ 13:56:13 #37
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_168102615
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 13:52 schreef XadrenalineX het volgende:
Het lijkt alsof jullie er heel veel over weten en ook zelf graag een gokje doen.... Ik wil het ook heel graag eens proberen. Maar volgens mij lijkt het wel best ingewikkeld..ik heb het zelf nog nooit gedaan, maar vrienden van mij zijn er super enthousiast en hebben er ook al success gehad met wedden op sport..
Goed idee als je er helemaal geen ervaring mee hebt???
Iedereen is ooit een keer begonnen, maar zonder ervaring zou ik beginnen met kleine stacks
pi_168109297
quote:
FC Den Bosch
Achilles
Cambuur
Almere
FC Oss

BTTS
odds @8.5
quote:
Cádiz
Leeds
Arouca
odds @10.4
quote:
Brest
ESTAC Troyes
Chamois Niortais
odds @11.25
quote:
AZ
Fortuna S
VVV

wint 1e of 2e helft
odds @4,45
quote:
Eindhoven
MVV
Jong Ajax

wint 1e of 2e helft

odds @3.86
Paar speelse combi's, benieuwd wat ze doen.
Grootverdiener die ook de kleintjes Est.
  zaterdag 14 januari 2017 @ 12:55:39 #39
268045 Boezeidekoe
Ik ben een tong80 fan,jij ook?
pi_168126672
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2017 19:05 schreef Alan_Bastard het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar de odds zijn anders, de uitslagen van de wedstrijden toch niet? Als ik een bet goed heb bij Toto heb ik hem toch ook goed bij Unibet?
Als jij voorspelt dat Schubbekutteveen gaat winnen bij Real Madrid en dat gebeurt ook heb jij hem zowel bij Unibet als de Toto goed, inderdaad, heb je gelijk in.

Als jij daar 100 euro op inzet en je krijgt bij de Toto een odd van 1.1 voor een tientje winst terwijl je daar bij Unibet 250 keer je inzet voor krijgt wens ik je veel succes bij je wedcarriere.

Nogmaals, alles draait bij sportweddenschappen om de odds. Als je geen goede odd krijgt = GEEN BET. Slechts een zeer klein % van alle aangeboden weddenschappen is een bet waard, de kunst is om die te vinden zodat je op de lange termijn uit de rode cijfers blijft.

En aangezien de TOTO altijd beroerde odds heeft, moet je daar niet spelen ondanks het door jou geroemde sociale aspect en dat je handje contantje betaald krijgt. Je gaat verliezen, 100% zeker en waarschijnlijk op de korte termijn al.
pi_168126903
TOTO is scam, gewoon goeie odds zoeken bij fatsoenlijke bookies.

Haal veel van mijn combo's overigens van Reddit: https://www.reddit.com/r/(...)thread_sat_14012017/

Vandaag de 6-fold DNB meegepakt van InnocentPossum.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_168129691
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 12:55 schreef Boezeidekoe het volgende:

Als jij daar 100 euro op inzet en je krijgt bij de Toto een odd van 1.1 voor een tientje winst terwijl je daar bij Unibet 250 keer je inzet voor krijgt wens ik je veel succes bij je wedcarriere.

Zo erg verschillend zijn de odds toch niet tussen Toto en online?

SC Heerenveen - ADO (1)
Bij toto 1.49, beste online* is 1.51

Heracles - FC Groningen (1)
Bij toto 2.49, beste online is 2.51

Leicester - Chelsea (2)
Bij toto 1.81, beste online is 1.81

West Ham
Bij toto 2.20, beste online is 2.38

* via Odds Portal Odds Comparison.

quote:
En aangezien de TOTO altijd beroerde odds heeft, moet je daar niet spelen ondanks het door jou geroemde sociale aspect en dat je handje contantje betaald krijgt. Je gaat verliezen, 100% zeker en waarschijnlijk op de korte termijn al.
Ik speel anders de laatste twee/drie maanden op >1000 winst met een initieel inzet van 100 euro.

quote:
14s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 13:05 schreef Blistering het volgende:
TOTO is scam, gewoon goeie odds zoeken bij fatsoenlijke bookies.

Haal veel van mijn combo's overigens van Reddit: https://www.reddit.com/r/(...)thread_sat_14012017/

Vandaag de 6-fold DNB meegepakt van InnocentPossum.
Bij die 6-fold DNB krijg ik wel slechtere odds dan hij daar vermeld heeft.
Alhoewel hij die natuurlijk 12 uur geleden al heeft gepost en waarschijnlijk nu niet dezelfde return hebben.
Hij schermt met @21 en ik krijg @14. Bij Unibet is het @19. Dus daar wel een verschil dat behoorlijk scheelt. Ik speel eigenlijk amper met meer dan drie wedstrijden tegelijk.

[ Bericht 20% gewijzigd door Alan_Bastard op 14-01-2017 15:33:54 ]
Grootverdiener die ook de kleintjes Est.
  zaterdag 14 januari 2017 @ 15:56:18 #42
268045 Boezeidekoe
Ik ben een tong80 fan,jij ook?
pi_168130497
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 15:18 schreef Alan_Bastard het volgende:

[..]

Zo erg verschillend zijn de odds toch niet tussen Toto en online?

SC Heerenveen - ADO (1)
Bij toto 1.49, beste online* is 1.51

Heracles - FC Groningen (1)
Bij toto 2.49, beste online is 2.51

Leicester - Chelsea (2)
Bij toto 1.81, beste online is 1.81

West Ham
Bij toto 2.20, beste online is 2.38
Ik pak het voorbeeld van jouw 1e wedstrijd erbij en vergelijk deze met de eerste bookmaker die in me opkwam(Unibet):

Heerenveen - ADO bij TOTO:

1,49 4,00 6,17

Huisvoordeel 1/1,49 + 1/4,00 + 1/6,17 - 1 = 8,32%

bij UNIBET:

1,48 4,30 7,00

Huisvoordeel 1/1,48 + 1/4,30 + 1/7,00 - 1 = 5,11%

In beide gevallen een enorm hoog huisvoordeel. Op de korte termijn is een % van 2 a 3 % acceptabel, als het even meezit kun je dan een leuke winst behalen. Denk aan Roulette, wat een huisvoordeel kent van 2,7%. Op de lange termijn zal ook dit je echter niet helpen.

Een huisvoordeel van 8,32% zoals bij de TOTO is pure diefstal. En dan is dit voorbeeld nog van een Eredivisie wedstrijd, bij buitenlandse wedstrijden worden de odds nog beroerder zie deze:

Konyaspor - Galatasaray bij TOTO:

2,51 3,05 2,52

Je hoeft deze niet eens te berekenen om te zien hoe beroerd deze is, bij een wedstrijd als deze waar de kansen ongeveer gelijk zijn zou er bij een huisvoordeel van 0% 3,00 3,00 3,00 moeten staan.

Je wist het waarschijnlijk al, maar deze bet kent een huisvoordeel van een werkelijk schandalige 12,3%.

Als je 100 Euro inzet op deze wedstrijd mag je verwachten dat je daar 12,30 van verliest. Je moet welhaast aan match fixing doen wil je wat verdienen bij de TOTO.

Oh ja en last but not least als je combi's speelt mag je de huisvoordelen van de wedstrijden bij elkaar optellen, en dan zit je bij een combi van bovenstaande 2 wedstrijden dus aan een huisvoordeel van boven de 20%...en dat loopt alleen maar verder op naarmate je meer wedstrijden gaat cobineren.

Do I need to say more?
pi_168130864
Als je op de lange termijn winst wil maken (dus het 'gokken' minimaliseren) is het echt van cruciaal belang dat je altijd voor de beste odd gaat. Als je de bookies al kunt verslaan gaat je yield hoogstens een paar procent zijn als je de beste odds pakt. Dus het verschil tussen een op de lange termijn winstgevende of verliezende speler zijn hangt echt af van de details.

Als casual speler zou ik marathonbet gebruiken en toto zeker links laten liggen.
Edensnator over 'n out
  donderdag 19 januari 2017 @ 21:37:16 #44
464312 XadrenalineX
Work hard, play hard.
pi_168278654


[ Bericht 100% gewijzigd door XadrenalineX op 19-01-2017 21:38:51 ]
pi_168380450
psv kampioen
costa,messi,lewandoski,higuan topscorere compertitie
hsv degraderen 1-2

odd 764 op unibet
  maandag 30 januari 2017 @ 21:20:33 #46
379013 mrclvm
Forza Underdog!
pi_168553603
Wanneer komen de odds van de Eredivisie online op Unibet?
Oi!
  maandag 30 januari 2017 @ 21:29:20 #47
6941 APK
Factual, I think.
pi_168553961
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2017 21:20 schreef mrclvm het volgende:
Wanneer komen de odds van de Eredivisie online op Unibet?
De wedstrijden van aankomend weekend staan er al gewoon...
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  maandag 30 januari 2017 @ 21:49:55 #48
379013 mrclvm
Forza Underdog!
pi_168554621
Ja dat zag ik. Maar ik bedoel wanneer zijn die er op gezet. Is daar een vaste dag voor?
Oi!
  Moderator / Redactie Sport maandag 30 januari 2017 @ 22:44:38 #49
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_168556240
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2017 21:49 schreef mrclvm het volgende:
Ja dat zag ik. Maar ik bedoel wanneer zijn die er op gezet. Is daar een vaste dag voor?
Wanneer ze er zin in hebben. Hangt af van hoe druk ze het hebben met andere sporten die week.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_168565352
Altijd op maandag. En altijd een ronde extra.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_168582617
Welke betkantoren kun je in Nederland bij terecht? Ik zit nu bij Unibet maar wil wat meer gaan vergelijken. Ik weet nog dat ik een aantal jaar geleden bij bijna niemand me aan kon melden.
pi_168582671
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 01:09 schreef Zocalo het volgende:
Welke betkantoren kun je in Nederland bij terecht? Ik zit nu bij Unibet maar wil wat meer gaan vergelijken. Ik weet nog dat ik een aantal jaar geleden bij bijna niemand me aan kon melden.
Betfair
Rossoneri siamo noi.
pi_168582695
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2017 01:20 schreef ForzaMilan het volgende:

[..]

Betfair
Thanks, is dat de enige naast Unibet? Heeft die betere odds?
  woensdag 8 februari 2017 @ 00:40:12 #54
464312 XadrenalineX
Work hard, play hard.
pi_168749688
Premiere League op zaterdag avond , Man U vs. Watford FC - iemand nog leuke bet tips? Ik wil het eerst met kleine bedragjes proberen, maar heb de vorige match echt goede odds gekregen. (bron: [url]SPAM[/url] Dus ik wil het weer proberen maar bij deze teams ben ik ff wat voorzichtiger, want daar heb ik niet zo zeer veel kennis over. Misschien hebben jullie nog wat goede tips voor mij ? Bedankt

[ Bericht 19% gewijzigd door borisz op 14-02-2017 10:59:27 ]
pi_168752019
Kies een wedstrijd waar je meer kennis over hebt.
  donderdag 9 februari 2017 @ 04:25:43 #56
464727 SanchezOzil1234
Let's just be friends
pi_168771367
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 01:09 schreef Zocalo het volgende:
Welke betkantoren kun je in Nederland bij terecht? Ik zit nu bij Unibet maar wil wat meer gaan vergelijken. Ik weet nog dat ik een aantal jaar geleden bij bijna niemand me aan kon melden.
He Zocalo ik kwam laatst langs deze website: hier stond een link

Daar kan je een overzicht vinden van allemaal verschillende online wetkantoren. Ook kan je er nieuwtjes over blessures etc vinden.

Misschien heb je er wat aan :)

[ Bericht 7% gewijzigd door borisz op 14-02-2017 11:00:01 ]
pi_168771815
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 04:25 schreef SanchezOzil1234 het volgende:

[..]

He Zocalo ik kwam laatst langs deze website: hier stond ook een link

Daar kan je een overzicht vinden van allemaal verschillende online wetkantoren. Ook kan je er nieuwtjes over blessures etc vinden.

Misschien heb je er wat aan :)
Dit riekt naar spam. Account aangemaakt om dit te posten?

[ Bericht 8% gewijzigd door borisz op 14-02-2017 11:00:19 ]
U MAD?
pi_168895220
Vraagje:
Ik zet regelmatig een weddenschapje via Unibet.

Nou kreeg ik als bonus 25 free spins in het casino. Ik trok een paar keer aan die hendel en won 90 euro.
Dit staat nu op mijn saldo als 'bonus balance'.

Ik snap dat ik dit niet kan uitbetalen, maar wat is dan het nut van dit saldo? Ik kan er namelijk wel mee inzetten. Het gaat automatisch van dat bonus geld af. Terwijl ik er ook nog 40 euro eigen geld op heb staan.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 14 februari 2017 @ 15:47:43 #59
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_168895341
Bonus money moet je vrij spelen. Hoe dat gaat staat in de spelregels.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  donderdag 16 februari 2017 @ 14:22:56 #60
464727 SanchezOzil1234
Let's just be friends
pi_168938780
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 08:15 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Dit riekt naar spam. Account aangemaakt om dit te posten?
Beste Boswachter,

Het spijt me als het zo overkwam alsof het spam is. Dat is niet mijn bedoeling. Ik gebruik deze website altijd om even blessures van spelers te checken voordat ik inzet op wedstrijden. Misschien gebruiken andere mensen daarvoor andere sites, maar ik vind deze handig. Vandaar dat ik even reageerde :)
pi_168952143
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 14:22 schreef SanchezOzil1234 het volgende:

[..]

Beste Boswachter,

Het spijt me als het zo overkwam alsof het spam is. Dat is niet mijn bedoeling. Ik gebruik deze website altijd om even blessures van spelers te checken voordat ik inzet op wedstrijden. Misschien gebruiken andere mensen daarvoor andere sites, maar ik vind deze handig. Vandaar dat ik even reageerde :)
Ok bedankt.
U MAD?
pi_169088452
Zijn er nog ergens betjes te plaatsen op de verkiezingen van 15 maart 2017?
U MAD?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 23 februari 2017 @ 15:01:45 #63
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169092339
quote:
3s.gif Op donderdag 23 februari 2017 12:24 schreef de_boswachter het volgende:
Zijn er nog ergens betjes te plaatsen op de verkiezingen van 15 maart 2017?
Op Unibet niet gezien.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_169092589
quote:
3s.gif Op donderdag 23 februari 2017 12:24 schreef de_boswachter het volgende:
Zijn er nog ergens betjes te plaatsen op de verkiezingen van 15 maart 2017?
http://www.oddschecker.co(...)-election/most-seats

Alleen dus nog op welke partij de meeste zetels haalt. PVV was lang ruim favoriet maar nu iets minder na de laatste peilingen.
pi_169094438
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 15:15 schreef BobW het volgende:

[..]

http://www.oddschecker.co(...)-election/most-seats

Alleen dus nog op welke partij de meeste zetels haalt. PVV was lang ruim favoriet maar nu iets minder na de laatste peilingen.
Als ik dat geweten had, dan had ik een maand geleden wel ingezet op de VVD. Bij iedere verkiezing is het tot nu toe zo geweest dat de PVV vlak voor de verkiezingen flink zakt in de peilingen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_169151772
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 16:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Als ik dat geweten had, dan had ik een maand geleden wel ingezet op de VVD. Bij iedere verkiezing is het tot nu toe zo geweest dat de PVV vlak voor de verkiezingen flink zakt in de peilingen.
VVD staat nog steeds op 2.7 - 3 op "meeste zetels".
Love is in the air!
pi_169152179
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2017 12:45 schreef Landgeld het volgende:

[..]

VVD staat nog steeds op 2.7 - 3 op "meeste zetels".
Thanks, ik heb daar nog geen account, even kijken of er een bonus te halen is.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_169248278
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2017 13:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Thanks, ik heb daar nog geen account, even kijken of er een bonus te halen is.
Nog ingezet? Odd nu gezakt naar 2.30 voor VVD. 1.53 voor PVV
Love is in the air!
pi_169249605
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 20:10 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Nog ingezet? Odd nu gezakt naar 2.30 voor VVD. 1.53 voor PVV
Nee, moest daarvoor een nieuw account aanmaken en wou toch maar een gering bedrag inzetten.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_169249633
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 20:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Nee, moest daarvoor een nieuw account aanmaken en wou toch maar een gering bedrag inzetten.
zie je er nog wel value in ;)
Love is in the air!
pi_169249946
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 20:52 schreef Landgeld het volgende:

[..]

zie je er nog wel value in ;)
Ik denk dat de odds nu realistisch zijn. Als ik al een account had, dan had ik mogelijk wat ingezet wegens interesse, maar niet meer dan 5 Euro ofzo
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_169249997
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 21:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ik denk dat de odds nu realistisch zijn. Als ik al een account had, dan had ik mogelijk wat ingezet wegens interesse, maar niet meer dan 5 Euro ofzo
Wat mij betreft niet realistisch:

Dat blijkt uit de eerste Peilingwijzer, een gemiddelde van zes peilingen, waarbij ook peilingen van na het debat zijn meegenomen. De VDD is in de peiling de grootste partij, nipt gevolgd door de PVV.
Love is in the air!
pi_169250110
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 21:03 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Wat mij betreft niet realistisch:

Dat blijkt uit de eerste Peilingwijzer, een gemiddelde van zes peilingen, waarbij ook peilingen van na het debat zijn meegenomen. De VDD is in de peiling de grootste partij, nipt gevolgd door de PVV.
1.53 inzetten op de PVV is gewoon idioot. Het zal erom gaan spannen. Drie keer je inzet op een bid voor de VVD was best gunstig, 2.3 is dat niet.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_169250133
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 21:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

1.53 inzetten op de PVV is gewoon idioot. Het zal erom gaan spannen. Drie keer je inzet op een bid voor de VVD was best gunstig, 2.3 is dat niet.
2.3 voor de (tot nu toe) grootste partij in NL is ook niet verkeerd in mijn ogen.
Love is in the air!
pi_169250187
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 21:07 schreef Landgeld het volgende:

[..]

2.3 voor de (tot nu toe) grootste partij in NL is ook niet verkeerd in mijn ogen.
Wat heb jij ingezet en tegen welke odds?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_169250273
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 21:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Wat heb jij ingezet en tegen welke odds?
100 @ 2.6
Love is in the air!
pi_169250359
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 21:11 schreef Landgeld het volgende:

[..]

100 @ 2.6
Mijn stem heb je bij deze ;)
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Moderator / Redactie Sport maandag 3 april 2017 @ 18:57:08 #78
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169976903
Formula 1 2017 - China GP (Race): Drivers
Valteri Bottas GP winner @8.0 [2/10]

Als ik acht races op rij zou zetten, acht ik de kans dat Bottas er maar één zou winnen niet zo hoog in. Mercedes is nog steeds het snelste team en China zou de auto een stuk beter moeten liggen dan Australië.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  vrijdag 21 april 2017 @ 20:44:19 #79
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_170389750
Cambuur 1,22 winnen tegen RKC 9.10. Cambuur kan een periode winnen maar zijn allang op positie geplaatst voor de nacompetitie. RKC kan zich nog plaatsen voor de play offs en staat op een redelijke positie

Chinezen of anderen zijn weer flink bezig geweest lijkt het. Vraag mij af of mensen zich weleens richten op dit soort afwijkingen en daarin meegaan?

Mede omdat het na 44 minuten 5-0 staat
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 21 april 2017 @ 20:58:02 #80
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_170390158
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 20:44 schreef Bayswater het volgende:
Cambuur 1,22 winnen tegen RKC 9.10. Cambuur kan een periode winnen maar zijn allang op positie geplaatst voor de nacompetitie. RKC kan zich nog plaatsen voor de play offs en staat op een redelijke positie

Chinezen of anderen zijn weer flink bezig geweest lijkt het. Vraag mij af of mensen zich weleens richten op dit soort afwijkingen en daarin meegaan?

Mede omdat het na 44 minuten 5-0 staat
Het kan ook gewoon zijn dat iemand met goede bronnen bepaalde 'inside info' had, bijvoorbeeld dat de selectie van RKC massaal aan de schijt is geraakt. Nou kan dat ook wel iets met een Chinees te maken hebben, maar niet op de manier die jij dan bedoelt.

Daarnaast is de Jupiler League een vrij kleine markt. Als iemand met goede info op besloten fora of bij een broker ofzo een tip op Cambuur heeft geplaatst wordt er zo een paar duizend euro op ingezet en dan worden de noteringen vrij scherp aangepast.

'Vroeger' deed ik wel eens wat met die noteringen die snel daalden ja en daar valt absoluut winst mee te maken. De kunst is echter om dan in te zetten bij een bookmaker die traag van begrip is en de notering nog niet aangepast heeft. Als alle bookmakers van 2.00 naar 1.50 zakken en één bookmaker blijft op 2.00 staan omdat ze niet opletten, zou ik daar bijna blind op inzetten. Het heeft echter geen enkel nut om, nadat het van 2.00 naar 1.50 gezakt is, op 1.50 in te zetten puur omdat de noteringen zo opvallend zijn gezakt.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_170474835
Als je met toto 5 hebt ingevuld en je hebt er 4 goed, krijg je als nog je geld maar dan minder?
BTW gister 100 euro gewonnen met toto.
pi_170475630
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 20:44 schreef Bayswater het volgende:
Cambuur 1,22 winnen tegen RKC 9.10. Cambuur kan een periode winnen maar zijn allang op positie geplaatst voor de nacompetitie. RKC kan zich nog plaatsen voor de play offs en staat op een redelijke positie

Chinezen of anderen zijn weer flink bezig geweest lijkt het. Vraag mij af of mensen zich weleens richten op dit soort afwijkingen en daarin meegaan?

Mede omdat het na 44 minuten 5-0 staat
Bij een periodetitel van Cambuur ipv De Graafschap krijgt de nr 10 ook een playoff plek en RKC stond dicht bij die plek. Met plek 9 redelijk uit zicht was het voor RKC beter om te verliezen. Dit kreeg vooraf al veel aandacht in de media.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  donderdag 4 mei 2017 @ 12:27:00 #83
334810 Knal_Erwt
Doet pang op de grond
pi_170678819
Is dit topic nog levend?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 4 mei 2017 @ 12:27:09 #84
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170678824
quote:
10s.gif Op donderdag 4 mei 2017 12:27 schreef Knal_Erwt het volgende:
Is dit topic nog levend?
Nu wel.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 4 mei 2017 @ 12:31:10 #85
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_170678966
Ik heb wat centen op Alonso to win Indy 500 @ 31 bij TheGreek. Niet een echte tip ofzo, maar vooral gewoon omdat het kan en hij deed het op dag één best aardig :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator / Redactie Sport donderdag 4 mei 2017 @ 12:33:03 #86
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170679026
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 12:31 schreef heywoodu het volgende:
Ik heb wat centen op Alonso to win Indy 500 @ 31 bij TheGreek. Niet een echte tip ofzo, maar vooral gewoon omdat het kan en hij deed het op dag één best aardig :+
Hoe veel deelnemers zijn er?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 4 mei 2017 @ 12:45:12 #87
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_170679357
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 12:33 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Hoe veel deelnemers zijn er?
33, hoezo?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator / Redactie Sport donderdag 4 mei 2017 @ 12:49:13 #88
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170679486
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 12:45 schreef heywoodu het volgende:

[..]

33, hoezo?
Belangrijk detail, bij 100 man is 1/30 redelijker dan bij 10 :P

Ze schatten hem dus in de middenmoot, daar ga ik ook maar wat in stoppen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_170680535
Hopelijk komt de homofiele buurman van APK nog met songfestivaltips maar ik betwijfel het ;(
U MAD?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 4 mei 2017 @ 13:33:48 #90
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170680805
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 13:23 schreef de_boswachter het volgende:
Hopelijk komt de homofiele buurman van APK nog met songfestivaltips maar ik betwijfel het ;(
All-in op Nederland
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 4 mei 2017 @ 13:35:56 #91
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_170680872
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 12:49 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Belangrijk detail, bij 100 man is 1/30 redelijker dan bij 10 :P

Ze schatten hem dus in de middenmoot, daar ga ik ook maar wat in stoppen.
Als er tien mee zouden doen zou ik op een notering van 31 nog wel wat meer in gaan zetten lijkt me.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 4 mei 2017 @ 13:37:09 #92
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_170680899
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 13:23 schreef de_boswachter het volgende:
Hopelijk komt de homofiele buurman van APK nog met songfestivaltips maar ik betwijfel het ;(
Die traditie is al een paar jaar dood helaas. Dat was toch altijd een van de leukste WOS-tradities ;(
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator / Redactie Sport donderdag 4 mei 2017 @ 13:40:57 #93
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170680978
quote:
10s.gif Op donderdag 4 mei 2017 13:35 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Als er tien mee zouden doen zou ik op een notering van 31 nog wel wat meer in gaan zetten lijkt me.
Hoe bepaal je eigenlijk je inzet? Ik doe maar wat, hangt er net van af hoe veel vertrouwen ik heb in een goede afloop.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 4 mei 2017 @ 13:41:19 #94
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170680987
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 13:37 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Die traditie is al een paar jaar dood helaas. Dat was toch altijd een van de leukste WOS-tradities ;(
Even nieuw leven in blazen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 4 mei 2017 @ 13:45:57 #95
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_170681110
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 13:40 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Hoe bepaal je eigenlijk je inzet? Ik doe maar wat, hangt er net van af hoe veel vertrouwen ik heb in een goede afloop.
In het geval van Alonso gewoon door in te zetten waar ik zin in had, het is meer voor de lol en serieus. Bij 99% van de weddenschappen, die wel serieus zijn, zet ik meer in als een odd 'meer te hoog' is.

Beste voorbeeld was tijdens de Diamond League in Monaco in 2015. Op de 200 meter kreeg je 251 keer je inzet voor winst van Candyce McGrone, relatief onbekend, maar snel in de VS. Dat had wat mij betreft een notering moeten zijn van hooguit 30-35, dus daar zou ik zonder limieten een flink grote bet van gemaakt hebben (7-8 units denk ik), ook al schat ik de kans op winst in op krap 5 procent.

Hoe veel een odd in mijn ogen te hoog is vind ik een stuk belangrijker dan de daadwerkelijke kans dat de weddenschap wint.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 4 mei 2017 @ 13:46:49 #96
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_170681130
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 13:41 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Even nieuw leven in blazen.
Ja, goed idee. Ga jij even de homofiele buurman van APK aan z'n jas trekken of hoe denk je dat te gaan doen?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_170681281
quote:
9s.gif Op donderdag 4 mei 2017 13:46 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ja, goed idee. Ga jij even de homofiele buurman van APK aan z'n jas trekken of hoe denk je dat te gaan doen?
niet aan zijn jas
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 4 mei 2017 @ 13:54:37 #98
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_170681315
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 13:53 schreef Tim86 het volgende:

[..]

niet aan zijn jas
Hi ha ho
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator / Redactie Sport donderdag 4 mei 2017 @ 14:07:43 #99
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170681633
quote:
9s.gif Op donderdag 4 mei 2017 13:46 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ja, goed idee. Ga jij even de homofiele buurman van APK aan z'n jas trekken of hoe denk je dat te gaan doen?
Eerst APK.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_170681854
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 14:07 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Eerst APK.
Volgens mij is er twee jaar geleden in het ESF forum nog een topic hierover geweest waarin APK reageerde....
U MAD?
  Beste/leukste mod 2022 zaterdag 6 mei 2017 @ 16:20:06 #101
319979 Fok-it
All is well
pi_170727413
Wie heeft hier nog meer problemen met unibet die openstaande bets niet weergeeft?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  woensdag 10 mei 2017 @ 09:53:08 #102
334810 Knal_Erwt
Doet pang op de grond
pi_170822424
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 16:20 schreef Fok-it het volgende:
Wie heeft hier nog meer problemen met unibet die openstaande bets niet weergeeft?
Nergens last van, voor vanavond:

Real to win + BTTS
Arsenal

8.82 @ Unibet

[ Bericht 70% gewijzigd door Knal_Erwt op 10-05-2017 11:44:28 ]
pi_170847979
Ik ga tegen iedereen in. Ik denk dat Ajax wint van Lyon door de extreem slechte verdediging van de Fransen.
  donderdag 11 mei 2017 @ 12:16:21 #104
334810 Knal_Erwt
Doet pang op de grond
pi_170848521
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 11:52 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Ik ga tegen iedereen in. Ik denk dat Ajax wint van Lyon door de extreem slechte verdediging van de Fransen.
Ik zat hier ook aan te denken, ging gisteren wel mis bij Real.
pi_170848556
Ik denk dat lyon vanaf de eerste minuut erop gaat klappen waardoor Lyon zal scoren. Ajax zal later ook nog wel scoren.

Lyon - Ajax btts
  donderdag 11 mei 2017 @ 12:20:55 #106
334810 Knal_Erwt
Doet pang op de grond
pi_170848607
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 12:18 schreef FL_Freak het volgende:
Lyon - Ajax btts
dit + Ajax.

Daarnaast enhanced acca Dolberg + Guidetti to score :+
  Moderator / Redactie Sport donderdag 11 mei 2017 @ 12:23:00 #107
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170848640
Als dat een hoge odd is, zal ik ook mee doen :s)
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  donderdag 11 mei 2017 @ 12:23:35 #108
334810 Knal_Erwt
Doet pang op de grond
pi_170848646
Is er een apart Eurovision songfestival bet topic?

Leuk stuk in de krant hierover vandaag wat ik niet meer kan vinden.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 11 mei 2017 @ 12:26:14 #109
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170848701
quote:
10s.gif Op donderdag 11 mei 2017 12:23 schreef Knal_Erwt het volgende:
Is er een apart Eurovision songfestival bet topic?

Leuk stuk in de krant hierover vandaag wat ik niet meer kan vinden.
Niet dat ik weet. Komt hier wel af en toe voorbij.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Beste/leukste mod 2022 donderdag 11 mei 2017 @ 12:32:01 #110
319979 Fok-it
All is well
pi_170848818
Total corners over 12,5@2,28
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  donderdag 11 mei 2017 @ 12:39:03 #111
334810 Knal_Erwt
Doet pang op de grond
pi_170848924
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2017 12:26 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Niet dat ik weet. Komt hier wel af en toe voorbij.
In dat geval, mijn bets voor vanavond:

Netherlands win semi-final @ 8.00
Netherlands (1-3) semi-final @ 2.10
  Moderator / Redactie Sport donderdag 11 mei 2017 @ 12:57:07 #112
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170849289
quote:
10s.gif Op donderdag 11 mei 2017 12:39 schreef Knal_Erwt het volgende:

[..]

In dat geval, mijn bets voor vanavond:

Netherlands win semi-final @ 8.00
Netherlands (1-3) semi-final @ 2.10
Je moest eens weten wat die odds een paar weken geleden waren :X

Toen niet gedaan omdat ik er geen verstand van heb, nu blijkt dat ik gelijk krijg.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  donderdag 11 mei 2017 @ 13:03:33 #113
334810 Knal_Erwt
Doet pang op de grond
pi_170849447
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2017 12:57 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Je moest eens weten wat die odds een paar weken geleden waren :X

Toen niet gedaan omdat ik er geen verstand van heb, nu blijkt dat ik gelijk krijg.
Ja? Gisteren blijkbaar een goede sessie gehad.
Ik ga ook maar uit van meningen van anderen haha.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 11 mei 2017 @ 13:04:22 #114
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170849475
quote:
10s.gif Op donderdag 11 mei 2017 13:03 schreef Knal_Erwt het volgende:

[..]

Ja? Gisteren blijkbaar een goede sessie gehad.
Ik ga ook maar uit van meningen van anderen haha.
Ze stonden heel laag voor deze week.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  donderdag 11 mei 2017 @ 13:10:40 #115
334810 Knal_Erwt
Doet pang op de grond
pi_170849650
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2017 13:04 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ze stonden heel laag voor deze week.
Ben benieuwd, Bulgarije staat echt als top favoriet.
pi_170849800
Voor het eerst sinds lange tijd weer een serieuze bet geplaatst. Lyon -1 (asian) @ 2.25 of zo vind ik erg juicy.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_170849845
Voor zondag staat AZ tegen Utrecht op ¤1.40 ofzo, Utrecht moet verliezen om ¤750,000 te ontvangen.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 11 mei 2017 @ 13:20:43 #118
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170849884
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 13:19 schreef Freire het volgende:
Voor zondag staat AZ tegen Utrecht op ¤1.40 ofzo, Utrecht moet verliezen om ¤750,000 te ontvangen.
Maar 1,4 is echt een kutodd. Zou ik alleen doen als je echt 100% zeker bent.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_170850102
De kans op een weggevertje van Utrecht, wat inderdaad verre van zeker is, zit volledig in die odd. Odd is van 1.9 naar 1.35 gedaan nadat dit nieuws public ging.

En dan is het voor Utrecht ook niet eens zeker dat ze iets aan de nederlaag hebben, want er zijn meer factoren van invloed.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_170854475
Special van Betfirst: Manchester en Lyon winnen met een odd van 3,5

Manchester zie ik thuis wel winnen, maar van Lyon ben ik niet zeker.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  donderdag 11 mei 2017 @ 23:30:02 #121
6941 APK
Factual, I think.
pi_170871169
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 11 mei 2017 @ 23:33:08 #122
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_170871294
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 13:16 schreef -J-D- het volgende:
Voor het eerst sinds lange tijd weer een serieuze bet geplaatst. Lyon -1 (asian) @ 2.25 of zo vind ik erg juicy.
_O_
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  donderdag 11 mei 2017 @ 23:35:02 #123
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_170871378
quote:
10 miljoen lijkt me een voorzichtige schatting
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 11 mei 2017 @ 23:37:57 #124
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_170871498
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 23:35 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

10 miljoen lijkt me een voorzichtige schatting
Dat zal misschien slechts één markt op Betfair zijn, maar veel meer ook niet. Alleen op de 'to qualify' voor de tweede halve finale zag ik de teller al naar anderhalf miljoen gaan.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 12 mei 2017 @ 00:04:47 #125
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170872376
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 16:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Special van Betfirst: Manchester en Lyon winnen met een odd van 3,5

Manchester zie ik thuis wel winnen, maar van Lyon ben ik niet zeker.
Zal je weer net zien dat het andersom is.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_170875300
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2017 23:33 schreef heywoodu het volgende:

[..]

_O_
;)
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_170901675
Ajax manchester finale btts is nu 1,85.
  Beste/leukste mod 2022 zondag 14 mei 2017 @ 22:11:50 #128
319979 Fok-it
All is well
pi_170948639
Aftertimen in de negatieve zin van het woord :'(

Ondanks het kampioenschap van Feyenoord. Dit is wel echt zuur tot de max :')





“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 mei 2017 @ 22:16:01 #129
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170948770
Oef :{
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_170948883
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 22:11 schreef Fok-it het volgende:
Aftertimen in de negatieve zin van het woord :'(

Ondanks het kampioenschap van Feyenoord. Dit is wel echt zuur tot de max :')

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Zuur man, die van mij is nog vele male erger gister. Vooral omdat ik echt twijfelde net op diegene die fout ging. 5k misgelopen :(

  Beste/leukste mod 2022 zondag 14 mei 2017 @ 22:20:36 #131
319979 Fok-it
All is well
pi_170948922
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 22:19 schreef E-Dubble het volgende:

[..]

Zuur man, die van mij is nog vele male erger gister. Vooral omdat ik echt twijfelde net op diegene die fout ging. 5k misgelopen :(

[ afbeelding ]
Jezus :') :D Ja, gewoon godverdomme telkens ook 1 goal he _O- Veel meer pech kan je gewoon niet hebben ook
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_171031346
Vanavond is er Charleroi - Anderlecht in de Belgische competitie. Als RSCA wint zijn ze kampioen

Nu twijfel of ik een tientje in ga zetten bij RSCA .
  donderdag 18 mei 2017 @ 16:50:39 #133
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_171031363
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2017 12:57 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Je moest eens weten wat die odds een paar weken geleden waren :X

Toen niet gedaan omdat ik er geen verstand van heb, nu blijkt dat ik gelijk krijg.
Portugal in de top 3 Eurovisie songfestival was 1.35 toen snel gezakt. Ik heb toen 1.30 kunnen doen en een aardig bedrag erop gezet, want Portugal zou sws tussen 1-3 eindigen. rond de 300-400 euro gewonnen wel.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 18 mei 2017 @ 16:52:33 #134
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_171031403
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 22:19 schreef E-Dubble het volgende:

[..]

Zuur man, die van mij is nog vele male erger gister. Vooral omdat ik echt twijfelde net op diegene die fout ging. 5k misgelopen :(

[ afbeelding ]
Lesje voor de volgende keer: singles zijn in de lange termijn altijd beter dan dit soort combinaties. Altijd.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  donderdag 18 mei 2017 @ 16:56:21 #135
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_171031491
Middlesbrough +1 is verleidelijk, maar liverpool speelt nog om plek 3 en 4 behoud
pi_171032653
quote:
10s.gif Op donderdag 18 mei 2017 16:52 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Lesje voor de volgende keer: singles zijn in de lange termijn altijd beter dan dit soort combinaties. Altijd.
Weet ik wel ;) vind het toch altijd leuk om te proberen en af en toe lukt het maar singles op lange termijn ben ik met je eens
pi_171032927
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 22:19 schreef E-Dubble het volgende:

[..]

Zuur man, die van mij is nog vele male erger gister. Vooral omdat ik echt twijfelde net op diegene die fout ging. 5k misgelopen :(

[ afbeelding ]
Gabriel Benitez, welke sport is dat :').!!
U MAD?
pi_171038656
quote:
1s.gif Op donderdag 18 mei 2017 18:03 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Gabriel Benitez, welke sport is dat :').!!
UFC/MMA, Hij won zelfs de eerste ronde :'(
pi_171042764
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 21:21 schreef E-Dubble het volgende:

[..]

UFC/MMA, Hij won zelfs de eerste ronde :'(
Waarom zet je in op zo'n kutsport.
U MAD?
pi_171118523
Ik zie overigens een aantal leuke funbets klaarstaan die unibet al voor ons gemaakt heeft:
Pogba, Herrera en Klaassen to get a card @61.
Herrera en Klaassen lijken me zekerheidjes, Pogba is volgens mij geen schopper?

Ziyech, Smalling en Sánchez to get a card @56.
Ziyech is geen schopper?

Rashford scoren, beide teams 5 corners en Smalling kaartje @31.

Zelf heb ik eraan toegevoegd Smalling kaartje en United verliezen @15.
pi_171120091
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 15:44 schreef Chunees het volgende:
Rashford scoren, beide teams 5 corners en Smalling kaartje @31.
Deze zie ik nog wel gebeuren. Maar kans is ook aanwezig dat Smalling niet eens speelt.
pi_171167215
Mijn bets voor de wedstrijd van vanavond:
-10 euro op Dolberg to score 1st goal @9
-5 euro op Ajax to win and both teams to score @8
-3 Euro op Onana: MothM @29
-2 Euro op Diederik Boer MothM @501 :P
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_171167822
ajax manchester BTTS@ 1,85
  woensdag 24 mei 2017 @ 21:07:19 #144
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_171181602
Pogba first to score uiteraard
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  Moderator / Redactie Sport zondag 28 mei 2017 @ 11:16:13 #145
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_171267328
Kimi Räikkönen to win @2.2

Als ik de statistieken mag geloven, is een odd van 2.2 precies de kans dat de GP van Monaco van pole gewonnen wordt. Tel daarbij op dat zijn teamgenoot zijn enige uitdager is en dat Hamilton kansloos is, en hij is binnen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 28 mei 2017 @ 23:19:52 #146
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_171290531
quote:
11s.gif Op zondag 28 mei 2017 23:17 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ow hey een hele reeks :D

Is dat alleen voor voetbal en kan ik daar terecht met misschien domme vragen of valt mij dan hoongelach ten deel? :@
Je kan hier gewoon terecht :Y
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator / Redactie Sport zondag 28 mei 2017 @ 23:20:42 #147
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_171290544
Kan ie gelijk die post van mij uitlachen :{
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zondag 28 mei 2017 @ 23:21:00 #148
369251 Geralt
of Rivia
pi_171290551
TVP ivm interesse om eens voor een grijpstuiver wat in te zetten op F1.

Geen tijd nu om alles te lezen qua info en hoe het werkt met geld inzetten en alles. Kreeg deze link door van NatteKrant. Van de week eens het topic doorspitten.

:)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  zondag 28 mei 2017 @ 23:21:26 #149
369251 Geralt
of Rivia
pi_171290559
Ow jullie waren me beide al voor :D _O-
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  Moderator / Redactie Sport zondag 28 mei 2017 @ 23:26:50 #150
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_171290659
quote:
7s.gif Op zondag 28 mei 2017 23:21 schreef Geralt het volgende:
TVP ivm interesse om eens voor een grijpstuiver wat in te zetten op F1.

Geen tijd nu om alles te lezen qua info en hoe het werkt met geld inzetten en alles. Kreeg deze link door van NatteKrant. Van de week eens het topic doorspitten.

:)
Tip 1: Begin op Unibet :P
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_171290884
Dit topic ook maar eens volgen.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  zaterdag 3 juni 2017 @ 17:14:10 #152
6941 APK
Factual, I think.
pi_171421979




B:)B
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_171422924
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 17:14 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

B:)B
welke bookie?
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 3 juni 2017 @ 18:02:13 #154
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_171422949
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 17:14 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

B:)B
Whehehe _O-
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zaterdag 3 juni 2017 @ 18:09:12 #155
6941 APK
Factual, I think.
pi_171423073
quote:
11s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 18:01 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

welke bookie?
Betfirst, hebben over het algemeen niet de hoogste odds maar wel vaak leuke bonusacties.
Laatst een 100% tot 100¤ bonus via voetbalwedden.net en vanmorgen weer twee tientjes bonus.
Rondspelen 2x storting + bonus op odds over 1.50, dus niet erg moeilijk :Y)
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 3 juni 2017 @ 18:11:22 #156
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_171423130
Ik heb op Unibet bijna 100¤ gratis bij elkaar gespaard via ingewikkelde constructies met die bonussen :+
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zaterdag 3 juni 2017 @ 18:17:15 #157
6941 APK
Factual, I think.
pi_171423266
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 18:11 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb op Unibet bijna 100¤ gratis bij elkaar gespaard via ingewikkelde constructies met die bonussen :+
Boekhouding bijhouden en bankroll managen, dan kun je er veel meer van maken :Y
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 3 juni 2017 @ 18:20:17 #158
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_171423327
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 18:17 schreef APK het volgende:

[..]

Boekhouding bijhouden en bankroll managen, dan kun je er veel meer van maken :Y
Is nu nog maar 76 van over ;(
Al heb ik weinig te zeuren, het is allemaal gratis geld :P

Doe het niet zo vaak, en als ik het doe wil het lot niet echt meewerken.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 3 juni 2017 @ 18:39:29 #159
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_171423799
Wat is een bankroll eigenlijk? Ik weet dat het een term in poker is, maar ook niet meer dan dat.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zaterdag 3 juni 2017 @ 18:45:40 #160
6941 APK
Factual, I think.
pi_171423953
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 18:39 schreef Nattekat het volgende:
Wat is een bankroll eigenlijk? Ik weet dat het een term in poker is, maar ook niet meer dan dat.
Het wordt bv genoemd in een stukje uit de OP:

quote:
Werk met een unitsysteem

De meeste betters die een langere tijd bezig zijn doen aan bankrollmanagement. Dat wil zeggen dat je met een bepaalde stakes werkt die een bepaald percentage zijn van je bankroll. Op die manier zorg je voor stabiliteit en verminder je het risico om broke te gaan, zeker als je totale bankroll nog niet al te groot is.

Je werkt dan met vaste stakes en hierbij is een unitsysteem op een schaal van 10, waarbij 1/10 de kleinste stake is en 10/10 de grootste. Elke eenheid heet een unit. Een 8/10 bet zijn dus 8 units. Je kan bijvoorbeeld zeggen dat een 10/10 5% van je bankroll is en stel dat die 1000 euro is, dan zet je dus nooit meer dan 50 euro in (en minimaal 5). Met dit systeem kan je dus duidelijk meer staken op wedstrijden waar je meer zekerheid over denkt te hebben.
Altijd goed om (weer) eens te lezen :Y
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 3 juni 2017 @ 18:48:56 #161
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_171424012
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 18:45 schreef APK het volgende:

[..]

Het wordt bv genoemd in een stukje uit de OP:

[..]

Altijd goed om (weer) eens te lezen :Y
Ah. Dat is iets wat ik al gebruik :Y

Ik heb 10/10 gelijk gesteld aan ¤10. Zal er geen fortuin mee verdienen, maar dat hoeft ook niet :s)
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_171424350
Betfirst heeft nog veel meer mooie odds op de wedstrijd van vanavond:
-Ronaldo to score anytime @4
-Benzema to be shown a card @10
-Juventus to win with a clean sheet @6.5
-Over 3,5 goals total @6

Ik pak Ronaldo to score en die van 4 of meer goals mee
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 3 juni 2017 @ 19:13:06 #163
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_171424472
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 19:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
-Ronaldo to score anytime @4
Flink verschil met Unibet die :o
Daar is het @2,5
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zaterdag 3 juni 2017 @ 19:17:08 #164
6941 APK
Factual, I think.
pi_171424570
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 19:13 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Flink verschil met Unibet die :o
Daar is het @2,5
Ook weer zo'n speciale actie die ze vaak doen.
Best een leuke bookie :Y
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_171424606
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 19:13 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Flink verschil met Unibet die :o
Daar is het @2,5
@2.5 ligt dan ook dichter bij de reële verwachtingen dan @4,5.
Betfirst heeft bij bijna alle grote evenementen een hoop van dergelijke lokkertjes.
Als je bijna alleen maar zulke specials speelt, dan is het op termijn best lonend.

Ze hebben vaak wel een maximum dat je in mag zetten bij hun specials, maar dat is altijd minstens 10 Euro of maximaal 100 Euro winst.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 3 juni 2017 @ 19:19:56 #166
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_171424621
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 19:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

@2.5 ligt dan ook dichter bij de reële verwachtingen dan @4,5.
Betfirst heeft bij bijna alle grote evenementen een hoop van dergelijke lokkertjes.
Als je bijna alleen maar zulke specials speelt, dan is het op termijn best lonend.

Ze hebben vaak wel een maximum dat je in mag zetten bij hun specials, maar dat is altijd minstens 10 Euro of maximaal 100 Euro winst.
Misschien maar eens wat geld storten daar :9

Aanbod is ook een stuk uitgebreider.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_171424645
Bij Roland Garros hebben ze nu bijvoorbeeld dat voor elke 3 bets die je wint van minimaal 5 Euro inzet en tegen minimale odds van 1.5, krijg je een free bet van 5 Euro tegen minstens 1.5 odds
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_171424662
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 19:19 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Misschien maar eens wat geld storten daar :9

Aanbod is ook een stuk uitgebreider.
Even wachten dan. Ga ik ff snel kijken of ik nog een referral bonus kan krijgen ;)
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 3 juni 2017 @ 19:23:34 #169
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_171424703
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 19:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Even wachten dan. Ga ik ff snel kijken of ik nog een referral bonus kan krijgen ;)
Moet je verdienen o|O
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_171424769
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 19:23 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Moet je verdienen o|O
:Y Ja 10 Euro.
Even van mijn Ronaldo bet een free bet maken ^O^
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_171427702
*O* ^O^ *O*
Snel binnen die bet
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_171430116
En mijn 2e bet ook al gewonnen *O*
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zaterdag 3 juni 2017 @ 22:13:50 #173
6941 APK
Factual, I think.
pi_171430267
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 22:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:
En mijn 2e bet ook al gewonnen *O*
Nice ^O^
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_171431889
Leuk potje!

Had Real Madrid to win met handicap 1-0 @5.71. Niet gedacht dat Real met dit verschil zou winnen.
  zaterdag 3 juni 2017 @ 23:03:14 #175
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_171432121
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 22:55 schreef Klingon het volgende:
Leuk potje!

Had Real Madrid to win met handicap 1-0 @5.71. Niet gedacht dat Real met dit verschil zou winnen.
Klinkt goed, ik had 4-1 correct score, lekker binnenharken zo.
sig verwijderd door FA
  zondag 4 juni 2017 @ 00:17:45 #176
6941 APK
Factual, I think.
pi_171434042
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 23:03 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Klinkt goed, ik had 4-1 correct score, lekker binnenharken zo.
Yawn.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_171434775
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 22:55 schreef Klingon het volgende:
Leuk potje!

Had Real Madrid to win met handicap 1-0 @5.71. Niet gedacht dat Real met dit verschil zou winnen.
Super. Ik had eindstand incl.
alle scorende spelers goed. Ben nu miljonair.
U MAD?
  zondag 4 juni 2017 @ 06:51:06 #178
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_171437920
quote:
13s.gif Op zondag 4 juni 2017 00:17 schreef APK het volgende:

[..]

Yawn.
Dacht dat je m'n post wel zou begrijpen..
sig verwijderd door FA
pi_171438110
quote:
1s.gif Op zondag 4 juni 2017 00:46 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Super. Ik had eindstand incl.
alle scorende spelers goed. Ben nu miljonair.
^O^ Ik zal voortaan wat eerder posten.

Voor vandaag Kashima Antlers (J. League) & combo Stosur en Raonic to win. Beide @2.1.

- edit: sorry, Pliskova ipv Raonic

[ Bericht 5% gewijzigd door Klingon op 04-06-2017 13:18:25 ]
pi_171461379
Voor vannacht:
- Boca Juniors to win
- Warriors - Cavs u221.5
pi_171618802
100 euro op Froome (3.00) voor de Tour.
  Moderator / Redactie Sport zondag 11 juni 2017 @ 15:46:13 #182
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_171618848
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 15:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
100 euro op Froome (3.00) voor de Tour.
Mooie :o

Voor mij ook wel een 5/10 waard.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 11 juni 2017 @ 15:47:19 #183
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_171618871
Fuglsang gedaald van dik over de 100 naar ongeveer 15-20 :')
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator / Redactie Sport zondag 11 juni 2017 @ 15:50:51 #184
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_171618964
Op unibet maar 2,4... Waar is die 3? _O-
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_171619001
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 15:50 schreef Nattekat het volgende:
Op unibet maar 2,4... Waar is die 3? _O-
betfair
  Moderator / Redactie Sport zondag 11 juni 2017 @ 16:18:44 #186
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_171619637
Nu we daar toch bezig zijn:
Daniel Ricciardo top 6 @1.72 [3/10]

Als ie de race uit rijdt en er geen hele gekke dingen gebeuren, finisht ie gewoon top 6. Absoluut.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_171620001
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 16:18 schreef Nattekat het volgende:
Nu we daar toch bezig zijn:
Daniel Ricciardo top 6 @1.72 [3/10]

Als ie de race uit rijdt en er geen hele gekke dingen gebeuren, finisht ie gewoon top 6. Absoluut.
Heb hem voor 1.68 meegepakt. Twintig euro
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_171621798
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 16:35 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Heb hem voor 1.68 meegepakt. Twintig euro
link? ik wil ook betten
  Moderator / Redactie Sport zondag 11 juni 2017 @ 17:58:57 #189
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_171621841
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 17:56 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

link? ik wil ook betten
Betfair
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_171621875
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 17:56 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

link? ik wil ook betten
https://betfirst.dhnet.be/motorsport/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_171628475
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 16:18 schreef Nattekat het volgende:
Nu we daar toch bezig zijn:
Daniel Ricciardo top 6 @1.72 [3/10]

Als ie de race uit rijdt en er geen hele gekke dingen gebeuren, finisht ie gewoon top 6. Absoluut.
Goede tip, veilige 3e plaats en de bet binnen ^O^
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Moderator / Redactie Sport zondag 11 juni 2017 @ 21:38:38 #192
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_171628484
w/

Gebeurden wel veel gekke dingen _O-
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_171628688
quote:
1s.gif Op zondag 11 juni 2017 21:38 schreef Nattekat het volgende:
w/

Gebeurden wel veel gekke dingen _O-
Ja, ondanks dat zijn er van de 6 die je vooraf in de top 6 had kunnen verwachten, er maar 2 daar niet geeindigd. (Verstappen uitgevallen en Raikkonen 7e)

Zulke odds zullen ze niet snel opnieuw geven.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Moderator / Redactie Sport zondag 11 juni 2017 @ 21:49:49 #194
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_171628904
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 21:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ja, ondanks dat zijn er van de 6 die je vooraf in de top 6 had kunnen verwachten, er maar 2 daar niet geeindigd. (Verstappen uitgevallen en Raikkonen 7e)

Zulke odds zullen ze niet snel opnieuw geven.
Precies. En die odds hou ik wel in de gaten de komende race :P
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zondag 11 juni 2017 @ 21:52:06 #195
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_171628991
Ik heb m ook genomen. RIC vond ik wel veilig genoeg, die rijdt niet zo erg op limiet als Max.

Ik hou dit topic maar in de gaten vlak voor races :P
  maandag 12 juni 2017 @ 19:42:24 #196
6941 APK
Factual, I think.
pi_171649240
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 15:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
100 euro op Froome (3.00) voor de Tour.
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 15:52 schreef Dale__Cooper het volgende:

betfair
Is maar 25¤ ingezet :? (50¤ traded)
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_171649321
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 19:42 schreef APK het volgende:

[..]

[..]

Is maar 25¤ ingezet :? (50¤ traded)
sportsbook.
  maandag 12 juni 2017 @ 19:48:14 #198
6941 APK
Factual, I think.
pi_171649376
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 19:46 schreef Dale__Cooper het volgende:

sportsbook.
Wow, wist niet dat odds daar zo hoog waren :o
Hoeveel commissie betaal je daar?
Zelfde?
En kun je ook weer verkopen?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_171653044
quote:
14s.gif Op maandag 12 juni 2017 19:48 schreef APK het volgende:

[..]

Wow, wist niet dat odds daar zo hoog waren :o
Hoeveel commissie betaal je daar?
Zelfde?
En kun je ook weer verkopen?
sportsbook is zonder commissie. En je hebt ook een cash-out, maar dat is over het algemeen niet gunstig, niet zoals op de exchange.
  maandag 12 juni 2017 @ 22:03:11 #200
6941 APK
Factual, I think.
pi_171653836
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 21:43 schreef Dale__Cooper het volgende:

sportsbook is zonder commissie. En je hebt ook een cash-out, maar dat is over het algemeen niet gunstig, niet zoals op de exchange.
Thanks.
Voor een mooie prijs gepakt dan ^O^
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_171656213
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 22:03 schreef APK het volgende:

[..]

Thanks.
Voor een mooie prijs gepakt dan ^O^
:')
U MAD?
pi_171734194
Top Goalscorer of the Confederations Cup: Christiano Ronaldo @4

Die odds spreken voor zich.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  vrijdag 16 juni 2017 @ 16:28:10 #203
360079 ForzaMilan
Forza Milan
pi_171734836
Mayweather - McGregor.

Mayweather wins by KO TKO or DQ

[10/10] @1.9
Rossoneri siamo noi.
  vrijdag 16 juni 2017 @ 18:48:38 #204
6941 APK
Factual, I think.
pi_171737461
quote:
Hogenkamp doet geen aangifte na nieuwe dreigementen

Richèl Hogenkamp heeft donderdag na haar verloren partij in Rosmalen een doodsbedreiging ontvangen. De tennisster deelde de weerzinwekkende boodschap via sociale media.



In het bericht botviert een gokker op grove wijze zijn frustraties op Hogenkamp na een verloren inzet. "Ik hoop dat iemand je met twee kogels vermoordt. Als ik je ooit vind, zal ik beide benen van je breken", klinkt het onder meer.

Hogenkamp heeft geen aangifte gedaan. "Ik heb het bij de WTA aangekaart en die gaan er verder mee aan de slag. De naam van deze persoon staat bij het bericht. Normaal gesproken zijn ze anoniem."

De Doetinchemse is wel vaker bedreigd en laat weten dat het voor de meeste speelsters zelfs dagelijkse kost is. "Het is heel belangrijk dat het meer opbaar wordt. De WTA is er mee bezig, maar als meer spelers zich hierover uitspreken gebeurt er mischien wat."

http://nos.nl/artikel/217(...)we-dreigementen.html
Mad
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 16 juni 2017 @ 19:42:58 #205
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_171738493
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 16:28 schreef ForzaMilan het volgende:
Mayweather - McGregor.

Mayweather wins by KO TKO or DQ

[10/10] @1.9
Waarom 10/10 op zo'n lage odd :?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 16 juni 2017 @ 19:45:28 #206
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_171738541
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 19:42 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Waarom 10/10 op zo'n lage odd :?
Wat is er laag aan? Als hij inschat dat die odd op 1.3 zou moeten staan is 1.9 toch bizar hoog?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 16 juni 2017 @ 19:50:36 #207
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_171738625
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 19:45 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Wat is er laag aan? Als hij inschat dat die odd op 1.3 zou moeten staan is 1.9 toch bizar hoog?
Bij 10/10 denk ik eerder aan de echte klappers, niet zo snel aan dit soort odds 🤔
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 16 juni 2017 @ 19:55:40 #208
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_171738697
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 19:50 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Bij 10/10 denk ik eerder aan de echte klappers, niet zo snel aan dit soort odds 🤔
Dan denk je verkeerd, om het zo maar even te zeggen :T
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 16 juni 2017 @ 19:57:01 #209
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_171738709
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 19:55 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Dan denk je verkeerd, om het zo maar even te zeggen :T
Ik merk het :{

Dan maar even hopen dat heywoodu met een wijze levensles komt O-)
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_171738718
Wat wil die 10/10 zeggen?
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 16 juni 2017 @ 19:58:22 #211
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_171738722
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 19:57 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik merk het :{

Dan maar even hopen dat heywoodu met een wijze levensles komt O-)
Zie "Wat bedoelen jullie nou eigenlijk als je het hebt over 'Value'?" in de OP, zo ongeveer. Hoe meer value, hoe hoger de inzet.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 16 juni 2017 @ 19:58:55 #212
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_171738729
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 19:58 schreef sasquatsch het volgende:
Wat wil die 10/10 zeggen?
Dat heeft vrind Tim ooit haarscherp uitgelegd in de OP :Y

quote:
Werk met een unitsysteem
De meeste betters die een langere tijd bezig zijn doen aan bankrollmanagement. Dat wil zeggen dat je met een bepaalde stakes werkt die een bepaald percentage zijn van je bankroll. Op die manier zorg je voor stabiliteit en verminder je het risico om broke te gaan, zeker als je totale bankroll nog niet al te groot is.

Je werkt dan met vaste stakes en hierbij is een unitsysteem op een schaal van 10, waarbij 1/10 de kleinste stake is en 10/10 de grootste. Elke eenheid heet een unit. Een 8/10 bet zijn dus 8 units. Je kan bijvoorbeeld zeggen dat een 10/10 5% van je bankroll is en stel dat die 1000 euro is, dan zet je dus nooit meer dan 50 euro in (en minimaal 5). Met dit systeem kan je dus duidelijk meer staken op wedstrijden waar je meer zekerheid over denkt te hebben.

Een ander groot voordeel is dat je tips van anderen kan volgen en er toch met je eigen normale inzet op mee kan gaan. Ik kan wel zeggen dat ik 500 euro inzet maar daar heb jij weinig aan. Voor hetzelfde geld is 500 alles wat ik heb, maar het kan ook zijn dat dit een minimale inzet is voor mij. Met stakes kan je je eigen waarde aan een unit verbinden.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 16 juni 2017 @ 20:03:32 #213
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_171738789
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 19:58 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Zie "Wat bedoelen jullie nou eigenlijk als je het hebt over 'Value'?" in de OP, zo ongeveer. Hoe meer value, hoe hoger de inzet.
Dit ruikt naar een natte vinger in de lucht houden :@

En dat klinkt niet echt goed ofzo :P
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 16 juni 2017 @ 20:04:51 #214
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_171738804
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 20:03 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dit ruikt naar een natte vinger in de lucht houden :@

En dat klinkt niet echt goed ofzo :P
En "de odd is in absolute zin hoog, dus ik zet er maar meer op in" is geen nattevingerwerk? Waarom zou je niet volle bak knallen als jij 1.3 een eerlijke odd vindt en de bookmaker de odd op 1.95 heeft staan, maar wel als een odd op 35 staat terwijl jij 30 eerlijk vindt?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 16 juni 2017 @ 20:08:06 #215
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_171738839
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 20:04 schreef heywoodu het volgende:

[..]

En "de odd is in absolute zin hoog, dus ik zet er maar meer op in" is geen nattevingerwerk? Waarom zou je niet volle bak knallen als jij 1.3 een eerlijke odd vindt en de bookmaker de odd op 1.95 heeft staan, maar wel als een odd op 35 staat terwijl jij 30 eerlijk vindt?
Ook. Negen van de tien keer verzin ik maar wat om het een leuke inzet te geven. Heb echt werkelijk geen idee wat voor tactiek erachter kan zitten.

Ik kijk dan wel naar het relatieve verschil. 30vs35 zou ik nooit iets mee doen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  vrijdag 16 juni 2017 @ 20:12:55 #216
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_171738910
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 19:58 schreef sasquatsch het volgende:
Wat wil die 10/10 zeggen?
huis en vrouw erop
pi_171739281
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 16:28 schreef ForzaMilan het volgende:
Mayweather - McGregor.

Mayweather wins by KO TKO or DQ

[10/10] @1.9
En wat als jury beslissing is?
U MAD?
pi_171740785
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 20:40 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

En wat als jury beslissing is?
Dan verlies jij je bet ook. Dit acht ik het meest waarschijnlijke scenario.
Mayweather slaat zelden nog een knock out. Een TKO zou nog kunnen als McGregor te vermoeid is om alle rondes goed te doorstaan, maar een KO zal het niet worden.

@1.9 vind ik te laag voor deze bet.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zondag 18 juni 2017 @ 18:13:55 #219
360079 ForzaMilan
Forza Milan
pi_171774330
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 19:42 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Waarom 10/10 op zo'n lage odd :?
Is geen lage odd.
Rossoneri siamo noi.
  zondag 18 juni 2017 @ 20:36:50 #220
308998 Fenomeno
Wearing sunglasses at night
pi_171776945
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 22:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Dan verlies jij je bet ook. Dit acht ik het meest waarschijnlijke scenario.
Mayweather slaat zelden nog een knock out. Een TKO zou nog kunnen als McGregor te vermoeid is om alle rondes goed te doorstaan, maar een KO zal het niet worden.

@1.9 vind ik te laag voor deze bet.
Mayweather gaat sowieso vanuit de verdediging boksen lijkt me. Zou lekker wachten tot er round bets uit zijn en dan inzetten dat Mayweather in een van de latere rondes de finish pakt.
pi_172055972
Ik heb vandaag ingezet op een wta tenniswedstrijd bij unibet.

Na 5 games heeft de tegenstander opgegeven, tot mijn stomme verbazing heeft unibet deze wedstrijd gevoid met als reden postponed.

Hun webcare medewerkers erkennen dat de wedstrijd niet is uitgesteld maar vinden dat er een onredelijk voordeel onstaat als ze de wedstrijd gewoon uitkeren, iets met te weinig games.

Is dat terecht?
pi_172057306
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 22:52 schreef icloud het volgende:
Ik heb vandaag ingezet op een wta tenniswedstrijd bij unibet.

Na 5 games heeft de tegenstander opgegeven, tot mijn stomme verbazing heeft unibet deze wedstrijd gevoid met als reden postponed.

Hun webcare medewerkers erkennen dat de wedstrijd niet is uitgesteld maar vinden dat er een onredelijk voordeel onstaat als ze de wedstrijd gewoon uitkeren, iets met te weinig games.

Is dat terecht?
Ja, staat ergens in het regelment dat er tenminste 1 set moet worden gespeeld voor opgave. Unibet hanteert ook dit systeem dus helaas had je net pech
pi_172058371
Staat gewoon in de regels inderdaad. Er moet tenminste 1 set voltooid zijn. Of jouw speler nou voor staat of achter.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_172247815
4/10 Hulkenberg to finish in the points @1.86

Ricciardo to finish in the top 6 @1.66 is ook wel leuk, maar die Red Bulls zijn me net iets te onbetrouwbaar de laatste tijd.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_172248214
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 01:02 schreef Tim86 het volgende:
Staat gewoon in de regels inderdaad. Er moet tenminste 1 set voltooid zijn. Of jouw speler nou voor staat of achter.
Bij William Hill cancelen ze de gehele bet volgens mij, sowieso. Dus als het MP is en iemand geeft op, krijgt iedereen z'n geld terug.
U MAD?
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 7 juli 2017 @ 16:49:56 #226
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_172248279
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 16:47 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Dus als het MP is en iemand geeft op, krijgt iedereen z'n geld terug.
quote:
De mislukte tennistilts
Niet alles verliep natuurlijk even vlekkeloos. Zo was er tijdens Wimbledon de semi WOS tilt op Berdych tb Nadal, eindigend in een 3-0 overwinning voor Rafa en de befaamde minutenbet Rafa vs Djoko. De line van sabientje werd met speels gemak gehaald en met nog minimaal enkele games te gaan en slechts 5 benodigde minuten besloten Djokovic ons een diens te doen. De Serviër gaf op, en iedereen zat met een void..
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zaterdag 8 juli 2017 @ 01:30:53 #227
6941 APK
Factual, I think.
pi_172260313
quote:
1s.gif Op maandag 12 juni 2017 23:20 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

:')
Froome doet inmiddels 1.65.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 8 juli 2017 @ 09:53:17 #228
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_172262382
Gaat lekker :7
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 8 juli 2017 @ 21:35:22 #229
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_172279706
Kimi Räikkönen to finish top 6 @1.5 [3/10]

Tenzij hij uit de race wordt geramd, gaat ie hem gewoon uitrijden. In de top 6.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport zondag 9 juli 2017 @ 15:43:43 #230
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_172296067
w/
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_172384376
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 15:43 schreef Nattekat het volgende:
w/
Vraagje over unibet. Beetje gewonnen, uit willen betalen, account moet geverified worden, documenten geupload vorige week dinsdag nu nog steeds verify your account.

Diverse malen contact via chat gehad, documenten zouden goed moeten zijn, duurt nog heel ff. Laatste chat was dinsdag, toen werd gezegd dinsdag of woensdag zou in orde moeten zijn. Staat nog steeds op verify account. Woensdag mail gestuurd naar info@ echter vandaag nog altijd geen reactie.

Iemand ervaring mee? Vast wel, maar komop, schiet eens op of zo! }:|

Tevens wat raars, soms staat er bij inloggen you are all set, no withdrawels pending echter een paar minuten later nog eens inloggen en kijken en er staat weer verify account. In de chat hadden ze geen idee hoe dat kwam.

Iemand? :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_172384402
Dat heb ik nu een keer of 4 gezien dat er all set stond en later weer verify.

We aim to between 3 and 5 working days. Ja leuk dat dat jullie aim is, maar we zitten op werkdag 7 na vorige week dinsdag toen alle gevraagde stukken geupload zijn.

Hoe lang duurt zo iets doorgaans en waarom zie ik soms dat alles in orde is en later toch alles nog op verify staat? :@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  Moderator / Redactie Sport donderdag 13 juli 2017 @ 14:54:01 #233
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_172388782
Moet eerlijk zeggen dat ik dat überhaupt nog niet gedaan heb :P
Zo lang ik het niet nodig heb blijft het gezellig daar staan om te kunnen blijven spelen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_173418765
Zo, huis en kinderen op mayweather KO of TKO was weer genieten.
[b]Op zaterdag 3 juni 2006 18:14 schreef Dirktator het volgende:[/b]
Zelden zoeen hendig sjieke OP meegemaakt! :D
[quote][b]Op woensdag 14 juni 2006 20:41 schreef Jeff1981 het volgende:[/b]
En met 2 handen heb je al een trio :P
  Moderator / Redactie Sport zondag 22 oktober 2017 @ 14:27:28 #235
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174576925
Max Verstappen eindigt in de punten @1.25 [2/10]
Max Verstappen eindigt in de top 6 @1.9 [5/10]
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_174960464


Eerste keer in mijn leven dat ik met de Toto mee doe *O*
Duimen maar!
pi_174963722
quote:
14s.gif Op donderdag 9 november 2017 14:52 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]

Eerste keer in mijn leven dat ik met de Toto mee doe *O*
Duimen maar!
Echt via Toto? Je kan beter op unibet of betfair spelen want dan krijg je betere odds. En combo's zijn altijd -ev. Maar veel succes!
Rossoneri siamo noi.
pi_174966816
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 17:37 schreef ForzaMilan het volgende:

[..]

Echt via Toto? Je kan beter op unibet of betfair spelen want dan krijg je betere odds. En combo's zijn altijd -ev. Maar veel succes!
Is voor mij de eerste keer ooit dat ik een inzetje doe. Ga me er in verdiepen de komende tijd.
pi_174968199
quote:
14s.gif Op donderdag 9 november 2017 20:08 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Is voor mij de eerste keer ooit dat ik een inzetje doe. Ga me er in verdiepen de komende tijd.
Iedereen maakt deze fouten in het begin :)
pi_174968231
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 20:55 schreef Mansjester het volgende:

[..]

Iedereen maakt deze fouten in het begin :)
^O^
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 9 november 2017 @ 20:57:13 #241
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_174968248
quote:
14s.gif Op donderdag 9 november 2017 14:52 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]

Eerste keer in mijn leven dat ik met de Toto mee doe *O*
Duimen maar!
Inzetten op Nederland, stalen ballen _O_
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator / Redactie Sport donderdag 9 november 2017 @ 21:07:24 #242
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174968592
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 20:57 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Inzetten op Nederland, stalen ballen _O_
Ze hebben al 3 uit 3 gewonnen de afgelopen wedstrijden.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_174969262
quote:
14s.gif Op donderdag 9 november 2017 20:56 schreef Monopoly het volgende:

[..]

^O^
Tip 1: nooit maar dan ook nooit geld op oefenpotjes....
Tip 2: dit soort rijtjes zijn op de lange termijn sowieso verliesgevend.
U MAD?
pi_174969879
Gecondoleerd met de eerste alvast :)
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 9 november 2017 @ 21:57:34 #245
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_174970044
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 21:30 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Tip 1: nooit maar dan ook nooit geld op oefenpotjes....

Dat is niet echt een lekkere tip, als ervaren wosser zou je toch beter moeten weten :o
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_174970070
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 21:52 schreef macca728 het volgende:
Gecondoleerd met de eerste alvast :)
Manman :') Wat een ellende :')
pi_174970177
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 21:57 schreef heywoodu het volgende:
Dat is niet echt een lekkere tip, als ervaren wosser zou je toch beter moeten weten :o
Fixpotjes is een ander verhaal.
U MAD?
  donderdag 9 november 2017 @ 22:03:09 #248
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_174970202
Gisteren kreeg Jong Utrecht nog een 2.1 voor een partij tegen wat jeugd van Sparta

/aftertimer
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_174970208
Goffin wint de ATP-finals.........................@100 :D
https://betfirst.dhnet.be(...)055&odds=9900<in=Q

Daar wil ik best een tientje voor kwijtraken. Als hij wint heb ik gelijk een half maandsalaris binnen :P
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 9 november 2017 @ 22:03:30 #250
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_174970211
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 22:02 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Fixpotjes is een ander verhaal.
Of goede info.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator / Redactie Sport donderdag 9 november 2017 @ 22:16:18 #251
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174970528
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 22:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Goffin wint de ATP-finals.........................@100 :D
https://betfirst.dhnet.be(...)055&odds=9900<in=Q

Daar wil ik best een tientje voor kwijtraken. Als hij wint heb ik gelijk een half maandsalaris binnen :P
Ik spreek geen Frans, maar ik geloof dat er nog een dingetje boven staat wat die hoge odd verklaart.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_174970566
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 22:16 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik spreek geen Frans, maar ik geloof dat er nog een dingetje boven staat wat die hoge odd verklaart.
Rechtsboven kan je NL als taal kiezen, maar ik copy/paste het wel even:

Tennis ATP World Tour Finale
David Goffin wint het toernooi @100 (was 18.25)
speciale weddenschappen
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_174970603
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 22:03 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Of goede info.
Mjah. Maar over het algemeen wedden mensen op een ploeg ‘want dat kan niet mis gaan’ bij een oefenpot.
U MAD?
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 9 november 2017 @ 22:19:12 #254
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_174970617
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 22:18 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Mjah. Maar over het algemeen wedden mensen op een ploeg ‘want dat kan niet mis gaan’ bij een oefenpot.
Uiteraard, dat is nooit een handige instelling, maar dat je helemaal nooit op oefenwedstrijden moet wedden klopt dus niet :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_174970618
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 22:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Goffin wint de ATP-finals.........................@100 :D
https://betfirst.dhnet.be(...)4008055&odds=9900<;in=Q

Daar wil ik best een tientje voor kwijtraken. Als hij wint heb ik gelijk een half maandsalaris binnen :P
Goffin raakt geen knikker mee de laatste maanden.
U MAD?
pi_174970629
quote:
6s.gif Op donderdag 9 november 2017 22:19 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Uiteraard, dat is nooit een handige instelling, maar dat je helemaal nooit op oefenwedstrijden moet wedden klopt dus niet :+
OK, theoretisch gezien heb je gelijk.
U MAD?
pi_174970652
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 22:19 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Goffin raakt geen knikker mee de laatste maanden.
Eens, maar hij is in een makkelijke groep ingedeeld en is zeker niet kansloos. Ik denk dat @20 een logische odd zou zijn.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_174972258
Misschien is hij licht geblesseerd ?
pi_174979568
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 23:30 schreef macca728 het volgende:
Misschien is hij licht geblesseerd ?
Alle andere wedboeren geven hem odds van 20
https://www.oddschecker.com/tennis/atp-world-tour-finals/winner
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_174980052
Dat is gewoon een promo van die bookie. Maar bij Goffin zit er wel genoeg marge in denk ik.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_175022642
[2/10] Max op het podium @ 1.81

Funbetje voor tijdens de race.
Rossoneri siamo noi.
  Moderator / Redactie Sport zondag 12 november 2017 @ 18:57:41 #262
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175026170
Rip
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175026230
Helaas.
Rossoneri siamo noi.
pi_175058319
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 22:19 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Goffin raakt geen knikker mee de laatste maanden.
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 23:56 schreef de_boswachter het volgende:
Goffin wekenlang geen pepernoot raken en dan Nadal verslaan lolz
Zouden ze hem al knijpen bij Betfirst?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_175139166
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 22:16 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik spreek geen Frans, maar ik geloof dat er nog een dingetje boven staat wat die hoge odd verklaart.
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 22:19 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Goffin raakt geen knikker mee de laatste maanden.
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 23:30 schreef macca728 het volgende:
Misschien is hij licht geblesseerd ?
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 14:03 schreef Tim86 het volgende:
Dat is gewoon een promo van die bookie. Maar bij Goffin zit er wel genoeg marge in denk ik.
:D
Kans blijft klein dat ik hem win, maar mijn tientje is het nu al meer dan waard.
En als die hem toch wint............1000 Eurootjes :P
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_175139242
Moest er vanmiddag nog aan denken ja. Kun je ‘m niet uitcashen :D ?
U MAD?
pi_175139371
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 20:32 schreef de_boswachter het volgende:
Moest er vanmiddag nog aan denken ja. Kun je ‘m niet uitcashen :D ?
:N
En als Betfirst die bet verliest, dan mag ik hopen dat ze genoeg cashflow hebben. Dat gaat ze miljoenen kosten. :P
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_175143861
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 20:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

:N
En als Betfirst die bet verliest, dan mag ik hopen dat ze genoeg cashflow hebben. Dat gaat ze miljoenen kosten. :P
Nee joh _O-

Ze hebben een lage max stake voor dat soort bets en een kleine klantendatabase. Ze zullen er niet blij mee zijn, maar dat is echt niet veel omzet hoor.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_175154386
3e set voetbalmanager :D _O-
U MAD?
pi_175154664
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 16:23 schreef de_boswachter het volgende:
3e set voetbalmanager :D _O-


Was ervan overtuigd dat Fedje hem wel weer de baan af zou vegen
Ik durf er voor het eerst in te geloven dat het kan.
1000 Eurootjes...........dat wordt een 2e vakantie volgend jaar
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_175154961
Dit kan toch niet :D
Nou, doe dan ook maar Sjek Sok in de finale :P
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_175154991
Hopelijk niet de finale verliezen, dan zou ik wel balen alsnog :)
pi_175155023
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 16:59 schreef macca728 het volgende:
Hopelijk niet de finale verliezen, dan zou ik wel balen alsnog :)
Ja, ik heb al wel meer dan genoeg plezier van dat tientje gehad maar dat zou wel zuur zijn.
Nu ga ik voor die centen ook.

De kans dat ik hem niet win blijft desondanks groter dan dat ik hem wel win, dus daar moet ik wel rekening mee houden.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zaterdag 18 november 2017 @ 17:16:29 #274
6941 APK
Factual, I think.
pi_175155283
Je zou een bedragje op zijn tegenstander in de finale kunnen zetten, of layen op Betfair, heb je in ieder geval iets B:)B
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zondag 19 november 2017 @ 09:17:32 #275
379013 mrclvm
Forza Underdog!
pi_175166505
Haha mooi dit met Goffin :D

19:00 de finale.
Oi!
pi_175217682
Bijzonder spannende wedstrijd....helaas ging de beslissende set naar Dimitrov
Uiteindelijk 100 Euro aan over gehouden

Lazio vs Vitesse - Total Goals Over 4.5 @6.5
Messi, Neymar and Lewandowski to score @5
Atletico vs Roma : Total Goals over 3.5 @5,5
Juventus vs Barcelona : Barcelona to win to nil @6
voor 10 Euro per stuk

https://betfirst.dhnet.be/lucky-boost/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_175323183
[10/10] NFL - Seattle Seahawks - San Francisco 49ers:

Over 45 @ 1.92

Seattle heeft een prima aanval maar de verdediging is erg zwak dit jaar.
Ze missen deze wedstrijd o.a. Richard Sherman, Kam Chancellor, Earl Thomas.
Aanvallend zijn ze wel sterk met o.a. Paul Richardson, Tyler Lockett, Doug Baldwin, Jimmy Graham en natuurlijk QB Russell Wilson.

Ik verwacht een aantrekkelijke wedstrijd met veel TD's

Seahawks win 45-20
Rossoneri siamo noi.
pi_175800402
Zijn hier nog actieve betters? Ik wed zelf voornamelijk op voetbal, en tips zijn natuurlijk altijd fijn. Alleen behoorlijk stil hier zie ik.
pi_175924708
Ik probeer nu te betten met de ToTo vooral op darten en voetbal
  zaterdag 23 december 2017 @ 13:01:34 #280
268045 Boezeidekoe
Ik ben een tong80 fan,jij ook?
pi_175943666
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 16:23 schreef RavenArtus het volgende:
Ik probeer nu te betten met de ToTo vooral op darten en voetbal
Bij de Toto? Weet je wel hoe slecht de odds daar zijn? ELKE andere online bookmaker geeft betere odds.
pi_175944308
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 16:23 schreef RavenArtus het volgende:
Ik probeer nu te betten met de ToTo vooral op darten en voetbal
Lekker naar unibet of betfair gaan.
Rossoneri siamo noi.
  maandag 29 januari 2018 @ 14:27:36 #282
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_176818660
Wat is jullie favoriete sportsbetting website en waarom? Wil ook weer eens wat gaan spelen! Of is dit topic niet echt meer actief en is er een ander actief topic?
pi_176827642
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 14:27 schreef GwaiLow het volgende:
Wat is jullie favoriete sportsbetting website en waarom? Wil ook weer eens wat gaan spelen! Of is dit topic niet echt meer actief en is er een ander actief topic?
https://betfirst.dhnet.be

Ze hebben een groot aanbod, redelijk tot goede odds en wekelijks geweldige promoties. Daarvoor ben ik na 4 jaar nog steeds op die site actief.
Ik heb daar ooit een account aangemaakt vanwege een mooie aanmeldbonus, die ze nog steeds hebben.

Maar ik heb bij zeker 5 andere sites een account gehad vanwege zo'n bonus waar ik gestopt mee ben nadat die vrijgespeeld was.

edit: en dat het Nederlands is is ook wel prettig. Als je met een vraag of klacht in de chat hangt scheelt dat ook wel.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_176830021
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 14:27 schreef GwaiLow het volgende:
Wat is jullie favoriete sportsbetting website en waarom? Wil ook weer eens wat gaan spelen! Of is dit topic niet echt meer actief en is er een ander actief topic?
Ik gebruik eigenlijk alleen nog maar Betfair (gewoon + exchanges). Bij dat laatste kun je min of meer zelf voor boekhouder spelen.
pi_176868173
Edit: Dit is wat te spammerig.

[ Bericht 91% gewijzigd door heywoodu op 31-01-2018 20:09:28 ]
pi_176868275
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 19:40 schreef Thelegend_27 het volgende:
Edit: Dit is wat te spammerig.
Dit soort websites vol met reclame :')
Net eens even geklikt, maar dan zie ik tips staan en dan overal als bookmaker TOTO..... dan valt me de broek al over de enkels, echt waar.

Puur een website voor het gewin van reclame inkomsten voor de eigenaar. Tips zijn niet serieus te nemen in ieder geval. Onderbouwing is ruk/ontbreekt.

[ Bericht 8% gewijzigd door heywoodu op 31-01-2018 20:09:38 ]
U MAD?
pi_176868861
quote:
1s.gif Op woensdag 31 januari 2018 19:43 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Dit soort websites vol met reclame :')
Net eens even geklikt, maar dan zie ik tips staan en dan overal als bookmaker TOTO..... dan valt me de broek al over de enkels, echt waar.

Puur een website voor het gewin van reclame inkomsten voor de eigenaar. Tips zijn niet serieus te nemen in ieder geval. Onderbouwing is ruk/ontbreekt.
Dit inderdaad.
Gewoon www.oddschecker.com gebruiken. Hoewel elke vergelijkingssite wel een beetje gekleurd zal zijn
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_176868917
Om maar even on-topic te gaan:

Vanavond maar even een klein betje geplaatst omdat ik er zin in had.

20:45 Evertun - Lester BTTS @ 1.91 (ChillHill)
U MAD?
pi_176872656
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 20:05 schreef de_boswachter het volgende:
Om maar even on-topic te gaan:

Vanavond maar even een klein betje geplaatst omdat ik er zin in had.

20:45 Evertun - Lester BTTS @ 1.91 (ChillHill)
Nice!
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_176873638
quote:
1s.gif Op woensdag 31 januari 2018 22:15 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Nice!
Zo af en toe mag het nog wel eens :)
U MAD?
  vrijdag 16 februari 2018 @ 20:09:26 #291
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_177238671
quote:
1s.gif Op woensdag 31 januari 2018 22:44 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Zo af en toe mag het nog wel eens :)
ik heb even voor de lol 25 euro gezet op Real Madrid to win or draw tegen PSG.

Fuck it weet je fuck it
  zondag 4 maart 2018 @ 22:05:43 #292
379013 mrclvm
Forza Underdog!
pi_177610933
quote:
1s.gif Op woensdag 31 januari 2018 22:44 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Zo af en toe mag het nog wel eens :)
hoezo ben je gestopt als ik vragen mag?
Oi!
  woensdag 14 maart 2018 @ 15:58:38 #293
379013 mrclvm
Forza Underdog!
pi_177818558
Volgens mij wordt hier niet zo veel meer gepost :D
Oi!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 14 maart 2018 @ 16:03:32 #294
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_177818677
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 15:58 schreef mrclvm het volgende:
Volgens mij wordt hier niet zo veel meer gepost :D
Ik geef heywoodu de schuld.

Zal straks even kijken of er interessante F1-betjes zijn.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  woensdag 14 maart 2018 @ 16:05:48 #295
379013 mrclvm
Forza Underdog!
pi_177818732
Mooi. Moeten wel even door posten. Anders bespreken we het WK in een topic met EK voetbal in de titel _O-
Oi!
pi_177820012
Dat
pi_177820016
is
pi_177820019
zo
pi_177820023
op
pi_177820027
te
pi_177820031
lossen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')