abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_167350448
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 19:27 schreef Lutalo het volgende:

[..]

Die naam zal TDO wel van de vrienden/dinnen kring hebben? ( als ie in het dossier dat de fam. 2 uur mocht inzien, afgeschermd was)
Maar niet herkend door de familie. Dus een heel vreemd berichtje.
pi_167350457
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 19:27 schreef Lutalo het volgende:

[..]

Die naam zal TDO wel van de vrienden/dinnen kring hebben? ( als ie in het dossier dat de fam. 2 uur mocht inzien, afgeschermd was)
Wat dacht je van die vriendinnen? Met name die S?
Die werd zelfs genoemd in het bericht.

Zo moeilijk is het allemaal niet
pi_167350472
quote:
1s.gif Op donderdag 15 december 2016 19:41 schreef Squadra-macaroni het volgende:

[..]

Maar niet herkend door de familie. Dus een heel vreemd berichtje.
Wanneer is hij niet herkend?
pi_167350618
quote:
7s.gif Op donderdag 15 december 2016 19:41 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Wanneer is hij niet herkend?
Door haar omgeving als een "oude" bekende. Zijn berichtje was :"wat ben je mooi geworden" of iets van die strekking. Dat suggereert dat ze elkaar vroeger kenden.
pi_167351776
Je kunt toch wel mensen van vroeger ( paar jaar terug) kennen, zonder dat je ouders enzo weten wie het is?
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
pi_167352284
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 20:20 schreef Lutalo het volgende:
Je kunt toch wel mensen van vroeger ( paar jaar terug) kennen, zonder dat je ouders enzo weten wie het is?
Jawel, maar een paar jaar geleden was Dascha nog jonger, en die ander al volwassen, dus hadden ze een verschillend privé-milieu. Als ze elkaar al kenden zou haar omgeving hem ook kennen.
Dat maakt het ook zo'n raar bericht.
pi_167352611
quote:
1s.gif Op donderdag 15 december 2016 19:47 schreef Squadra-macaroni het volgende:

[..]

Door haar omgeving als een "oude" bekende. Zijn berichtje was :"wat ben je mooi geworden" of iets van die strekking. Dat suggereert dat ze elkaar vroeger kenden.
Nee, hoor dat suggereert dat hij wat foto's heeft gezien net daarvoor van Dascha.
Foto's die prive zijn en niet gemaakt voor hem.

En dan wilde hij haar even laten weten, de viezerd. De smeerlap...
pi_167352804
quote:
7s.gif Op donderdag 15 december 2016 20:39 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Nee, hoor dat suggereert dat hij wat foto's heeft gezien net daarvoor van Dascha.
Foto's die prive zijn en niet gemaakt voor hem.

En dan wilde hij haar even laten weten, de viezerd. De smeerlap...
Dat haal ik er dus niet uit....
Waarom dan "geworden"
pi_167353252
quote:
1s.gif Op donderdag 15 december 2016 20:43 schreef Squadra-macaroni het volgende:

[..]

Dat haal ik er dus niet uit....
Waarom dan "geworden"
Misschien heeft hij haar al eerder liggen begluren... :7

Deed die ook bij andere meiden van Dascha's leeftijd, de viezerd.
pi_167355149
En daarna vragen wat het waard is dat hij het niet verder rond bazuint/aan echte vriendje vertelt/..?
pi_167355570
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 21:35 schreef Lutalo het volgende:
En daarna vragen wat het waard is dat hij het niet verder rond bazuint/aan echte vriendje vertelt/..?
Ik denk dat hij daar te stom voor is. Niveautje als een meisje nee zegt, is het een uitdaging om er toch een ja van te maken...

Dat die dat gepost heeft als grapje, zonder na te denken aan de gevolgen voor Dascha.
Maar dat hij het erg stoer vond om dat "geheim" wereldkundig te maken.
  donderdag 15 december 2016 @ 23:18:24 #237
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_167359233
En toen is ze voor de trein gesprongen omdat haar vriendinnen een paar foto's van haar te zien zouden krijgen?
Klinkt logisch.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_167360204
quote:
1s.gif Op donderdag 15 december 2016 23:18 schreef matthijst het volgende:
En toen is ze voor de trein gesprongen omdat haar vriendinnen een paar foto's van haar te zien zouden krijgen?
Klinkt logisch.
Kort door de bocht conclusie...

Laten we eerst maar even afwachten welke naam er op die pas staat.
Dat moet Jens toch wel kunnen opzoeken deze week.
  vrijdag 16 december 2016 @ 03:00:49 #239
432335 ootjekatootje
Lotus, ook mooi!
pi_167362960
Zij willen maar een ding weten en dat is waarom stond ze daar?

Ze stond daar, das een feit, maar waarom??
pi_167364236
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2016 03:48 schreef Squadra-macaroni het volgende:

[..]

Wat is dan het nut om in de laatste docu weer te vragen of er een auto op die plek was en of er geclaxoneerd is?
Als er niet geclaxonneerd is, kun je meer vraagtekens zetten bij de beweringen van de machinist.
Dan kun je misschien verder onderzoek doen ipv alles af te kappen en het boek te sluiten.
Dan kun je gehoor geven aan degene die meegeholpen heeft met het bergen vh lichaam en zei dat er bepaalde zaken niet klopten.
Als er rond de tijd dat Dascha is aangereden een auto op die plek is geweest ( en die auto was niet van 1 vd mensen die Dascha zochten) dan lijkt me dat zinvol om te weten.
Ook als de bestuurder ( en andere inzittende(n)) 0,0 met Dascha te maken hadden.
pi_167364931
Wat de 1 voor de gein doet, kan bij de ander totaal anders overkomen.
Ik denk dat niemand die avond de intentie had om een 16 jarig meisje de vernieling in te helpen.
Het is niet direct iemands 'schuld'.
Ik denk dat zo'n geintje toch blijft knagen, hoe zeer men zichzelf er ook van probeert te overtuigen, dat er geen - direct- verband is tussen geintje(s) en overreden door trein.
pi_167367050
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 10:11 schreef Lutalo het volgende:
Wat de 1 voor de gein doet, kan bij de ander totaal anders overkomen.
Ik denk dat niemand die avond de intentie had om een 16 jarig meisje de vernieling in te helpen.
Het is niet direct iemands 'schuld'.
Ik denk dat zo'n geintje toch blijft knagen, hoe zeer men zichzelf er ook van probeert te overtuigen, dat er geen - direct- verband is tussen geintje(s) en overreden door trein.
Minste wat je dan kan doen is het 'geintje' bekend maken toch...
Denk je dat dit helpt? Dit doe je alleen als er iets ergs aan de hand is.
pi_167369399
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 09:29 schreef Lutalo het volgende:

[..]

Als er niet geclaxonneerd is, kun je meer vraagtekens zetten bij de beweringen van de machinist.
Dan kun je misschien verder onderzoek doen ipv alles af te kappen en het boek te sluiten.
Dan kun je gehoor geven aan degene die meegeholpen heeft met het bergen vh lichaam en zei dat er bepaalde zaken niet klopten.
Als er rond de tijd dat Dascha is aangereden een auto op die plek is geweest ( en die auto was niet van 1 vd mensen die Dascha zochten) dan lijkt me dat zinvol om te weten.
Ook als de bestuurder ( en andere inzittende(n)) 0,0 met Dascha te maken hadden.
Ik begrijp dat hij wil weten wat haar zover heeft gebracht en haar gangen probeert na te gaan, maar op deze manier genereer je zoveel aandacht dat mensen ermee aan de haal gaan en de meest idiote theorien gaan vetileren.
pi_167370368
Die 27 jarige legt contacten met meisjes van onder de 16. Hierbij vertoont ie ook stalkerig gedrag in zijn berichten... waarom doet de politie hier niets mee?

Ik bedoel ze hebben ook lokmeisjes tegenwoordig op internet om pedofielen aan te pakken. Waarom dan dit niet aanpakken... vind de politie vrij waardeloos in deze zaak moet ik zeggen.
pi_167370477
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2016 14:11 schreef Squadra-macaroni het volgende:

[..]

Ik begrijp dat hij wil weten wat haar zover heeft gebracht en haar gangen probeert na te gaan, maar op deze manier genereer je zoveel aandacht dat mensen ermee aan de haal gaan en de meest idiote theorien gaan vetileren.
Uit een veelheid aan theorieën (de realiteit is soms gekker dan de fantasie) kun je proberen (met de juiste feiten) te achterhalen wat er is gebeurd.
Dat Dascha de hoeveelheid drank niet aankon en/of plotseling een psychose kreeg, is ook maar een theorie.
Hoe meer aandacht hoe beter, hoe meer mensen misschien iets weten wat van belang kan zijn en dit ook willen vertellen.
pi_167370621
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 14:59 schreef SOG het volgende:
Die 27 jarige legt contacten met meisjes van onder de 16. Hierbij vertoont ie ook stalkerig gedrag in zijn berichten... waarom doet de politie hier niets mee?

Ik bedoel ze hebben ook lokmeisjes tegenwoordig op internet om pedofielen aan te pakken. Waarom dan dit niet aanpakken... vind de politie vrij waardeloos in deze zaak moet ik zeggen.
Waarom mag een 27jarige geen contact hebben met meisjes van onder de 16? Zolang hij geen grenzen overschrijdt, is dat niet strafbaar. Dat stalkerige gedrag heb ik niet voorbij zien komen. Wel twee meiden die in de tweede docu zeggen dat hij vasthoudend was. Dat is iets anders dan stalkerig gedrag.
pi_167370705
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 15:04 schreef Lutalo het volgende:

[..]

Uit een veelheid aan theorieën (de realiteit is soms gekker dan de fantasie) kun je proberen (met de juiste feiten) te achterhalen wat er is gebeurd.

De werkelijkheid is soms gekker dan de fantasie, maar meestal gaat het principe van Ockhams scheermes wel op hoor.
It ain't over t-t-till it's over
pi_167370737
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 15:11 schreef Mula het volgende:

[..]

Waarom mag een 27jarige geen contact hebben met meisjes van onder de 16? Zolang hij geen grenzen overschrijdt, is dat niet strafbaar. Dat stalkerige gedrag heb ik niet voorbij zien komen. Wel twee meiden die in de tweede docu zeggen dat hij vasthoudend was. Dat is iets anders dan stalkerig gedrag.
Ik las gisteren in een nieuwsartikel dat er "erotische beelden" werden uitgewisseld met die 27-jarige. Ik heb de tweede docu zelf niet gezien, maar in de eerste docu ging het om een leeftijdsgenootje waarmee foto's werden uitgewisseld en was er van die 27-jarige maar één berichtje bekend. Hoe zit dat?
pi_167371027
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2016 15:17 schreef Physsic het volgende:

[..]

Ik las gisteren in een nieuwsartikel dat er "erotische beelden" werden uitgewisseld met die 27-jarige. Ik heb de tweede docu zelf niet gezien, maar in de eerste docu ging het om een leeftijdsgenootje waarmee foto's werden uitgewisseld en was er van die 27-jarige maar één berichtje bekend. Hoe zit dat?
De verhalen omtrent die 2 vind ik ook vrij verwarrend en op elkaar lijken, maar volgens de laatste docu zou ze toch die avond langere tijd bij die jongen op de scooter gezien zijn. Dat is de 27-jarige, dus lijkt het er op dat er meer was dan een los berichtje. Vreemd vind ik dan dat geen van haar vriendinnen hier iets over kan vertellen, maar er alleen over hem getuigd wordt n.a.v. de docu.
pi_167371416
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2016 15:29 schreef Squadra-macaroni het volgende:

[..]

De verhalen omtrent die 2 vind ik ook vrij verwarrend en op elkaar lijken, maar volgens de laatste docu zou ze toch die avond langere tijd bij die jongen op de scooter gezien zijn. Dat is de 27-jarige, dus lijkt het er op dat er meer was dan een los berichtje. Vreemd vind ik dan dat geen van haar vriendinnen hier iets over kan vertellen, maar er alleen over hem getuigd wordt n.a.v. de docu.
Dat is maar de vraag he. We worden een kant opgestuurd met de informatie die we uit de documentaires krijgen.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')