abonnement Unibet Coolblue
pi_167308046
Hallo fokkers😊

Ik was benieuwd of er mensen zijn die momenteel een krantenwijk lopen. Ik loop nu 2 maanden een krantenwijk van ongeveer 90 huizen. Ben 40 minuten bezig met lopen. Hoeveel kranten hebben jullie en hoelang doen jullie erover? Nog leuke/grappige/gekke dingen meegemaakt😛? Gaan jullie met de eindejaarskaartjes langs de deuren? Hoeveel vorig jaar ermee verdiend? Brand maar los😉.
Groetjes!!!
Chapter 15 of my life.
pi_167308355
Mijn dochter heeft ook een wijk met 110 huizen, 30 minuutjes lopen en 5,50 euro binnen.
pi_167309000
Lang geleden wel gedaan.
Verdiende met die kerstkaartjes meer dan met het normale loon van het hele jaar bij mekaar :')
pi_167332371
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 20:45 schreef jatochneetoch het volgende:
Lang geleden wel gedaan.
Verdiende met die kerstkaartjes meer dan met het normale loon van het hele jaar bij mekaar :')
WOOW! Dat gaat me denk ik niet lukken😂. Wat zei je dan tegen de mensen?
Chapter 15 of my life.
  donderdag 15 december 2016 @ 12:11:38 #5
178497 Pensylvania
met zonder dubbel n
pi_167341010
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2016 21:49 schreef Tariq-N het volgende:

[..]

WOOW! Dat gaat me denk ik niet lukken😂. Wat zei je dan tegen de mensen?
Geef me je geld of al je toekomstige kranten plakken aan elkaar van het sperma
vor een signature moette betalen kut, schuevuh mee die mars
pi_167342151
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2016 21:49 schreef Tariq-N het volgende:

[..]

WOOW! Dat gaat me denk ik niet lukken😂. Wat zei je dan tegen de mensen?
"<naam bezorgservice/krant> wenst u een gelukkig nieuw jaar!"

In mijn topjaar had ik gewoon 1000 gulden bij elkaar geharkt (ja, gulden ja...), maar toen had ik ook echt twee grote wijken.
Ja doei.
pi_167346185
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 13:14 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

"<naam bezorgservice/krant> wenst u een gelukkig nieuw jaar!"

In mijn topjaar had ik gewoon 1000 gulden bij elkaar geharkt (ja, gulden ja...), maar toen had ik ook echt twee grote wijken.
Woow dan heb je veel geluk! Ik mag vanaf maandag beginnen met langs de deuren gaan dus ik ben benieuwd...
Chapter 15 of my life.
pi_167444512
Al 6 jaar lang :+ in den beginne nog wel eens langs de deur gegaan, want dan kon je ook direct de krant meegeven. Tegenwoordig ochtend krant, dus vind ik het erg armoedig om 's middags alleen met zo'n dom kaartje langs te gaan. Gooi ze er gewoon in, en zijn altijd een paar mensen die mij kennen die een kleine bijdrage doen :+
pi_167472992
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 15:21 schreef Drowzz het volgende:
Al 6 jaar lang :+ in den beginne nog wel eens langs de deur gegaan, want dan kon je ook direct de krant meegeven. Tegenwoordig ochtend krant, dus vind ik het erg armoedig om 's middags alleen met zo'n dom kaartje langs te gaan. Gooi ze er gewoon in, en zijn altijd een paar mensen die mij kennen die een kleine bijdrage doen :+
Wat, met de ochtendkrant niet langs de deuren gaan? Daar vang je juist het meeste mee! Ik haalde op 100 huizen toch lekker 550 euro op ofzo. Is echt wel leuk als je maandloon 240 is.
pi_167477760
Net eindjaarkaartjes wezen rondbrengen. Iets minder dan de helft gedaan, 83¤. Best wel netjes, al zeg ik het zelf😊
Chapter 15 of my life.
pi_167637127
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 20:45 schreef jatochneetoch het volgende:
Lang geleden wel gedaan.
Verdiende met die kerstkaartjes meer dan met het normale loon van het hele jaar bij mekaar :')
Haha inderdaad ja _O- :')
pi_167640917
Breng geen kranten of folders(ook nooit gedaan en ben er nu beetje oud voor).

Maar moet wel zeggen dat ik een bloedhekel heb aan die kaartjes lopers:"wij van bla bla bla wensen u een fijne feestdagen". Sorry maar ik geef nooit iets(noem een gierige eikel maar toch), er zijn twee redenen waarom ik nooit iets geef.

1): Ik heb een Nee - Nee sticker dus ik wil niet eens dat je aan de deur komt(toch doen ze het)
2): Je werkt gewoon voor je geld dus je hoeft niet te bedelen voor meer geld doormiddel van een feestelijke groet.

Zie het al voor me dat ik al onze klanten af ga met een kaartje in de hoop dat ik geld van ze krijg...
pi_167831138
Succes in de kou ;(
(she/her)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')