abonnement Unibet Coolblue
pi_167281343


quote:
Gareth Edwards (Godzilla, Monsters) is directing Rogue One, which tells the story of resistance fighters who have united to steal plans to the dreaded Death Star. The film is produced by Kathleen Kennedy and is slated for a December 16, 2016 release (NL: 14 december).
Cast:
Felicity Jones
Diego Luna
Ben Mendelsohn
Donnie Yen
Jiang Wen
Forest Whitaker
Mads Mikkelsen
Alan Tudyk
Riz Ahmed

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Announcement:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Teaser:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trailer:



[ Bericht 2% gewijzigd door lord_bono op 12-12-2016 18:58:06 ]
  Admin maandag 12 december 2016 @ 16:13:24 #3
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_167281383
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 16:09 schreef lord_bono het volgende:

Van Rebels hoop ik stiekem nog iets te zien in Rogue One :P
Wat dan? Want Rogue One is niet voor niks een losstaande film, natuurlijk. ;)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 12 december 2016 @ 16:14:11 #4
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_167281415
De Ghost is sowieso zichtbaar, of in ieder geval een VCX-1000.

Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_167281421
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 16:09 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Ah dat heb ik gemist, zo lang heb ik het niet volgehouden om The Clone Wars te volgen. Ergens kwam ik de eerste seizoenen maar niet door, Rebels is in vergelijking iets vermakelijker (in vergelijking met wat ik van The Clone Wars heb gezien). Van Rebels hoop ik stiekem nog iets te zien in Rogue One :P
Clone Wars wordt wel veel beter vanaf het 3e seizoen, maar het is idd wat meer doorbikkelen dan Rebels.
Overigens schijn je de Ghost te kunnen zien in 1 van de Rogue One trailers. En Dave Filoni heeft bevestigd dat de 2e helft van het lopende seizoen van Rebels meer tie-ins krijgt met Rogue One.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  maandag 12 december 2016 @ 16:16:06 #6
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_167281508
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 16:14 schreef Ceased2Be het volgende:

Overigens schijn je de Ghost te kunnen zien in 1 van de Rogue One trailers.
Zie post boven je.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_167281536
quote:
6s.gif Op maandag 12 december 2016 16:16 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Zie post boven je.
Die kwam pas nadat ik aan het typen was :P
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_167281549
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 16:13 schreef Breuls het volgende:

[..]

Wat dan? Want Rogue One is niet voor niks een losstaande film, natuurlijk. ;)
Het is allemaal canon geworden, dus het is goed mogelijk dat er een cameo is. De Ghost/soort gelijk model had ik inderdaad al gespot. Maar ergens had ik het wel stoer gevonden als ze Zeb of Sabine bij de Rogue One groep hadden gedaan. Zo creëer je ook meer interesse bij het film publiek voor de serie Rebels bv.
  maandag 12 december 2016 @ 16:18:56 #9
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_167281573
quote:
14s.gif Op maandag 12 december 2016 16:17 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Die kwam pas nadat ik aan het typen was :P
Ik was wel 10 hele seconden eerder ja. :{w.

Maar sowieso is Rebels nu hét hot item binnen de Star Wars franchise, je ziet het ook heel erg terug in de bordspellen X-Wing, Armada en Destiny en ik verwacht over niet al te lange tijd ook in Imperial Assault.

Gelukkig niet in hét beste bordspel, Star Wars Rebellion O+.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  Admin maandag 12 december 2016 @ 16:20:58 #10
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_167281601
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 16:17 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Het is allemaal canon geworden, dus het is goed mogelijk dat er een cameo is. De Ghost/soort gelijk model had ik inderdaad al gespot. Maar ergens had ik het wel stoer gevonden als ze Zeb of Sabine bij de Rogue One groep hadden gedaan. Zo creëer je ook meer interesse bij het film publiek voor de serie Rebels bv.
Dat zou kunnen, natuurlijk. Maar als het publiek interesse heeft om meer te volgen van hoe dat ging hebben ze Rogue One niet nodig. Immers gaat het verhaal na RO direct verder in A New Hope, dus je zal niet snel het idee hebben dat je nog iets moet zien om het gat te vullen. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_167281610
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 16:17 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Het is allemaal canon geworden, dus het is goed mogelijk dat er een cameo is. De Ghost/soort gelijk model had ik inderdaad al gespot. Maar ergens had ik het wel stoer gevonden als ze Zeb of Sabine bij de Rogue One groep hadden gedaan. Zo creëer je ook meer interesse bij het film publiek voor de serie Rebels bv.
Tja, geen idee of de groep het einde van de film haalt. Beetje lullig als daar een hoofdrolspeler van Rebels in zou zitten ;)

Maar ergens in de achtergrond zou ik al genoeg vinden eigenlijk. Als je ze de Ghost zou zien laden. Chopper door het scherm oid.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_167281768
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 16:21 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Tja, geen idee of de groep het einde van de film haalt. Beetje lullig als daar een hoofdrolspeler van Rebels in zou zitten ;)

Maar ergens in de achtergrond zou ik al genoeg vinden eigenlijk. Als je ze de Ghost zou zien laden. Chopper door het scherm oid.
Klopt, denk dat ik met een kleine cameo/easter egg ook al blij ben :P Rebels heeft in de serie nog een 'paar' jaar te gaan voordat ze bij Rogue One uitkomen. En er moet nog van alles gebeuren om het aan te laten sluiten op de originele trilogie. Dus het wel/niet laten zien van Rebels karakters kan voor speculatie zorgen :P
pi_167281895
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 16:29 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Klopt, denk dat ik met een kleine cameo/easter egg ook al blij ben :P Rebels heeft in de serie nog een 'paar' jaar te gaan voordat ze bij Rogue One uitkomen. En er moet nog van alles gebeuren om het aan te laten sluiten op de originele trilogie. Dus het wel/niet laten zien van Rebels karakters kan voor speculatie zorgen :P
Ze zitten in Rebels nu grofweg 2 jaar BBY dus *alles* wat ze laten zien in Rogue One zou eigenlijk al teveel zijn. Andersom wordt het makkkelijker; ze kunnen personages uit Rogue One cameos geven in Rebels om de serie meer een opmaat te laten zijn naar Rogue One. Maar dan in nog 2.5 seizoen te gaan :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_167295710
Mijn verwachtingen zijn na al ddze positieve reacties wel heel hoog.
pi_167301003
Ik heb voor a.s. woensdagavond 20:00 Pathe Eindhoven nog een kaartje over.
Iemand interesse? :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  Admin dinsdag 13 december 2016 @ 17:53:49 #16
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_167304738
(Nederlandse) recensies (kunnen) verschijnen vanaf vanavond, voor wie al nieuwsgierig is. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_167306496
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_167306514
Kaartjes voor vrijdag *O* Tot die tijd alles maar proberen te ontwijken :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_167307623
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 17:53 schreef Breuls het volgende:
(Nederlandse) recensies (kunnen) verschijnen vanaf vanavond, voor wie al nieuwsgierig is. :)
Ik was van plan er geen te lezen/kijken, uiteindelijk toch maar gedaan :') Gelukkig allemaal spoilervrij, hoop dat dat zo blijft de komende dagen voor de mensen die hem niet meteen kunnen/gaan zien.
  Admin dinsdag 13 december 2016 @ 20:28:47 #20
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_167308528
Deze is spoilervrij: Rogue One - A Star Wars Story :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 14 december 2016 @ 12:31:56 #21
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_167319613
Net gezien in antwerpen... HOLY FUCK!! Verschrikkelijk gaaf!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  woensdag 14 december 2016 @ 13:32:24 #22
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_167320580
Nog 23 uur wachten en dan met vreugdetraantjes in de bios waarschijnlijk...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_167321028
Nog 6 uur... duurt lang :(
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_167322018


zin in *O*
pi_167322373
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 12:31 schreef Tokus het volgende:
Net gezien in antwerpen... HOLY FUCK!! Verschrikkelijk gaaf!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uitstekende film inderdaad, erg genoten. Ze doen iets erg goed als je maar al te graag weer in het Star Wars Universum wilt duiken!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 14 december 2016 @ 16:11:13 #26
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_167323327
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 14:54 schreef IJsmuts het volgende:
[ afbeelding ]

zin in *O*
Oeeeeeh hebben
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 14 december 2016 @ 16:16:46 #27
243112 Roland_Deschain
The last surviving gunslinger
pi_167323406
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 14:54 schreef IJsmuts het volgende:
[ afbeelding ]

zin in *O*
Alsof je aan Darth zijn lul zuigt.
"Childe Roland to the Dark Tower Came"
"The world moved on"
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 14 december 2016 @ 17:13:27 #28
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_167324491
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 15:16 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Uitstekende film inderdaad, erg genoten. Ze doen iets erg goed als je maar al te graag weer in het Star Wars Universum wilt duiken!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_167325000
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2016 17:13 schreef Tokus het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de mensen die ook geïnteresseerd zijn in de boeken, Catalyst schijnt perfect aan te sluiten. Soort prequel van Rogue One, kijken of ik het boek eens kan lezen :P
pi_167325355
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 16:16 schreef Roland_Deschain het volgende:

[..]

Alsof je aan Darth zijn lul zuigt.
:D

fantastische film!! wat gaaf!!
pi_167333273
de film was geweldig compleet ander soort sfeer, misschien zelfs beter als the Empire Strikes Back
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 14 december 2016 @ 22:15:52 #32
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_167333361
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 22:13 schreef KingRadler het volgende:
de film was geweldig compleet ander soort sfeer, misschien zelfs beter als the Empire Strikes Back
je kan het natuurlijk ook overdrijven he....
Nothing lasts forever but the certainty of change
  woensdag 14 december 2016 @ 22:32:43 #33
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_167333989
Rogue One: A Star Wars Story
Vanmorgen gezien in IMAX: WOW!!! wat een spektakel, wat een geweldige film.
Vond `m beter dan The Force Awakens.Ruim 2 uur lang heb ik genoten van het visuele gedeelte, het verhaal dat precies is wat je van een Star Wars film verwacht en het grimmige dat ik net fantastisch vond.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga `m binnenkort zeker nog eens zien.

9,5/10
  woensdag 14 december 2016 @ 23:20:38 #34
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_167335373
Ik denk dat ik The Force Awakens beter vond, maar dit is ook een erg toffe film.

Pluspunten waren voor mij het feit dat de meeste personages nieuw zijn en we alleen zijdelings te maken krijgen met bekende figuren. Dat vond ik erg verfrissend en hoop dat ze dit meer gaan doen in de toekomst, al valt dat niet meteen te verwachten. Goede mix van klassieke, herkenbare Star Wars met een frisse nieuwe wind.

Minpuntjes waren de ondertussen gebruikelijke overacting van Forest Whitaker en, in tegenstelling tot de meesten in dit topic

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_167335886
quote:
99s.gif Op woensdag 14 december 2016 23:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
Pluspunten waren voor mij het feit dat de meeste personages nieuw zijn en we alleen zijdelings te maken krijgen met bekende figuren. Dat vond ik erg verfrissend en hoop dat ze dit meer gaan doen in de toekomst, al valt dat niet meteen te verwachten. Goede mix van klassieke, herkenbare Star Wars met een frisse nieuwe wind.

Minpuntjes waren de ondertussen gebruikelijke overacting van Forest Whitaker en, in tegenstelling tot de meesten in dit topic

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
^dit en eens met de spoiler

geweldige film en blij met m'n darth vader drinkbeker :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_167336455
Ik ga hem vrijdag bekijken. Zin in
pi_167337248
Vanavond in Imax gezien, geweldige film met veel actie en sfeer, dat het wat grimmiger was en minder dingen voor kinderen bevalt mij wel.
pi_167340003
gisteren gezien en hele film met een grijns gekeken, sommige dingen zouden wel wat beter of aangrijpender kunnen, maar ach het is Star Wars, niet The Godfather

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_167341760
Gisteren gezien.

Wat ik zo bijzonder goed vond aan deze film is dat het Episode 4 beter maakt. Volgens mij heb ik nog nooit hiervoor een prequel/spin off gezien die het kijken van het origineel zoveel meer diepte geeft. Ik had echt gelijk zin om Episode 4 te kijken toen deze film was afgelopen. Het sluit op zo een gave en goede manier op elkaar aan.
pi_167343699
En Rogue One maakt dit filmpje meteen obsolete

"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_167349005
Net gezien in Scheveningen....Wow...just wow...Zoveel malen beter dan the Force Awakens :Y _O_
Ik krijg nog geld van je.
pi_167350162
Net gezien in 4DX en dat was toch wel een erg bijzondere ervaring _O_
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_167350875
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 18:45 schreef Rnie het volgende:
Net gezien in Scheveningen....Wow...just wow...Zoveel malen beter dan the Force Awakens :Y _O_
Wat scheelt is dat ze de hele mal van een Episode los hebben kunnen laten en gewoon een verhaal hebben kunnen vertellen zonder een checklist ernaast te moeten hebben of ze aan alles vaste punten van een Star Wars film hebben voldaan. Als dit het niveau wordt van de losstaande films mogen er wat mij betreft nog heel wat volgen :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_167351226
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 19:54 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Wat scheelt is dat ze de hele mal van een Episode los hebben kunnen laten en gewoon een verhaal hebben kunnen vertellen zonder een checklist ernaast te moeten hebben of ze aan alles vaste punten van een Star Wars film hebben voldaan. Als dit het niveau wordt van de losstaande films mogen er wat mij betreft nog heel wat volgen :)
Volledig mee eens ^O^

Ik hoop dat ze nu ook hebben ingezien dat we bij de episodes ook een echt verhaal kunnen krijgen. Nu is het bij TFA wel deels verklaarbaar, maar in deel 8 mogen ze wel even een origineel verhaal maken. Ik hoop dat ze nu ook inzien dat al die fan service ook niet nodig is :P Als je ziet wat ze aan 'Star Wars' sfeer op Jedha laten zien en op de plek waar we kennis maken met Cassian. Dat is voor mij Star Wars, de fan service haalt je wel aardig uit de film, zeker als je TFA nu terug kijkt.

Wat de volgende stand alone betreft, daar heb ik nu ook meer vertrouwen in gekregen. De regisseurs en de cast was ik al positief over, maar als Disney/Lucasfilm deze kwaliteit vasthoudt gaat dat ook een prima film worden.

[ Bericht 6% gewijzigd door lord_bono op 15-12-2016 20:11:13 ]
pi_167352243
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 20:04 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Volledig mee eens ^O^

Ik hoop dat ze nu ook inzien dat al die fan service ook niet nodig is :P
Ik denk dat er juist wel fanservice nodig was in episode 7. Het doel van LucasArts was heel duidelijk om de fans te laten zien, dit is de oude vertrouwde Star Wars. Zeker als je kijkt hoe Star Wars er voor epsiode 7 voor stond was het logisch dat ze mensen zoveel mogelijk dat oude gevoel wilden geven.

Nu ze dat gedaan hebben en Episode 7 een enorm succes is zie ik ze in Episode 8 juist een heel origineel verhaal vertellen. Alle seeds zijn geplant hiervoor. En een regisseur als Rian Johnson zal denk ik echt een gave/originele kijk op Star Wars hebben.
pi_167356701
quote:
1s.gif Op donderdag 15 december 2016 20:32 schreef studentje7 het volgende:

[..]

Ik denk dat er juist wel fanservice nodig was in episode 7. Het doel van LucasArts was heel duidelijk om de fans te laten zien, dit is de oude vertrouwde Star Wars. Zeker als je kijkt hoe Star Wars er voor epsiode 7 voor stond was het logisch dat ze mensen zoveel mogelijk dat oude gevoel wilden geven.

Dat bedoelde ik ook inderdaad, voor deel 7 begreep en accepteer ik de fan service ook wel. Desalniettemin was het wel wat veel, als je de film nu weer kijkt, bij de release heb ik daar wel van genoten in de bios.
  vrijdag 16 december 2016 @ 00:20:13 #47
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_167361607
Ik vond hem vet. Morgen even wat uitgebreider schrijven.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_167361882
Ik vond hem eigenlijk best matig. :@
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
pi_167361942
Goede film echt goed gedaan al waren de side characters beter dan de hoofdrollen
pi_167364500
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 22:19 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik ook inderdaad, voor deel 7 begreep en accepteer ik de fan service ook wel. Desalniettemin was het wel wat veel, als je de film nu weer kijkt, bij de release heb ik daar wel van genoten in de bios.
Yup de 'hey everybody, look who this is!'-cameos waren best suf. Hoop dat dat idd nu klaar is en de oude garde meer toevoegt in VIII dan alleen sentiment.

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 00:34 schreef Evertjan het volgende:
Goede film echt goed gedaan al waren de side characters beter dan de hoofdrollen
Denk dat de film nog wel gebaat was bij een minuutje of 20/30 extra in de eerste helft om de characters wat verder uit te werken. Misschien dat er hier wel een extended cut van komt :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_167364613
wat een gezeur van die cameo's, dat vond ik juist leuk. En hoe zou zoiets je 'uit' de film halen vraag ik me dan af.... zit je dan super geconcentreerd te kijken en opeens: pats boem heb je zin om de zaal uit te lopen of hoe gaat dat :P
pi_167364772
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 09:52 schreef planethugo het volgende:
wat een gezeur van die cameo's, dat vond ik juist leuk. En hoe zou zoiets je 'uit' de film halen vraag ik me dan af.... zit je dan super geconcentreerd te kijken en opeens: pats boem heb je zin om de zaal uit te lopen of hoe gaat dat :P
Mwah, meneer 'heeeeeeeeyyyy watch yerself!' was wel een beetje flauw natuurlijk. Maar daar stoorde ik me niet aan. Van alle figuren die een cameo hadden kunnen krijgen had ik hem en zijn compaan dan weer niet verwacht :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  vrijdag 16 december 2016 @ 10:43:13 #53
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_167365465
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 10:03 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Mwah, meneer 'heeeeeeeeyyyy watch yerself!' was wel een beetje flauw natuurlijk. Maar daar stoorde ik me niet aan. Van alle figuren die een cameo hadden kunnen krijgen had ik hem en zijn compaan dan weer niet verwacht :)
Dankzij deze sketch ging ik stuk van binnen...

I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_167365506
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 december 2016 10:43 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Dankzij deze sketch ging ik stuk van binnen...

Daar moest ik ook direct aan denken idd :D

Wat mij betreft hadden ze hem nog nog even 'I have the death-sentence on 11 systems!' kunnen laten zeggen, Meteen een hook voor een kort verhaal hoe hij aan een extra death-sentence komt in een week tijd :P
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  vrijdag 16 december 2016 @ 10:48:48 #55
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_167365557
Meteen een plothole overigens... of waren ze op tijd weg?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_167368592
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 10:48 schreef Skull-splitter het volgende:
Meteen een plothole overigens... of waren ze op tijd weg?
Lijkt me vrij obvious dat ze op tijd weg waren :P Doordat die de scene op Jedha best snel lijken te gaan, kun je denken dat ze niet op tijd weg konden komen.
pi_167369123
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2016 13:36 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Lijkt me vrij obvious dat ze op tijd weg waren :P Doordat die de scene op Jedha best snel lijken te gaan, kun je denken dat ze niet op tijd weg konden komen.
als die gast tegen iedereen zo doet dan had ie nooit op tijd weg kunnen zijn, wordt een lange wandeling op die manier :P
  vrijdag 16 december 2016 @ 14:46:38 #58
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_167370093
Gisteren in IMAX gezien echt vette film :)
Beter dan TFA? Nee dat niet, maar wel erg goed.
De juiste Star Wars film, maar toch kon je door het missen van een aantal elementen merken dat het om een losstaande film gaat.

Ik heb me niet aan iets kunnen storen. Alles vond ik er goed uit zien :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_167370183
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 14:46 schreef Komakie het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou daar rustig een losstaande film van willen zien, gewoon een uurtje of anderhalf ofzo :P
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 16 december 2016 @ 17:22:59 #60
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_167373691
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 13:59 schreef planethugo het volgende:

[..]

als die gast tegen iedereen zo doet dan had ie nooit op tijd weg kunnen zijn, wordt een lange wandeling op die manier :P
doet ie alleen als hij weet dat er een camera in de buurt is.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  vrijdag 16 december 2016 @ 17:28:31 #61
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_167373874
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 13:59 schreef planethugo het volgende:

[..]

als die gast tegen iedereen zo doet dan had ie nooit op tijd weg kunnen zijn, wordt een lange wandeling op die manier :P
Die walrusdude wordt daar natuurlijk ook helemaal stuurs van :')
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 16 december 2016 @ 17:29:25 #62
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_167373905
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 14:51 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ik zou daar rustig een losstaande film van willen zien, gewoon een uurtje of anderhalf ofzo :P
Eens.
Onlangs een comic stukje gezien waarin hij een nest aan jedi uitroeit op de meest bad ass manier. Fucking geniaal...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_167373948
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2016 17:29 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Eens.
Onlangs een comic stukje gezien waarin hij een nest aan jedi uitroeit op de meest bad ass manier. Fucking geniaal...
Hier waren het geen Jedi, maar een zwik rebellen (uit de nieuwe serie)



"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  vrijdag 16 december 2016 @ 18:58:09 #64
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_167375931
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 december 2016 17:31 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Hier waren het geen Jedi, maar een zwik rebellen (uit de nieuwe serie)


[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, echt jedi... momentje...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_167375997
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 december 2016 18:58 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Nee, echt jedi... momentje...
Vast non-canon :p
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  vrijdag 16 december 2016 @ 19:36:08 #66
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_167377144
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2016 19:00 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Vast non-canon :p
Mwah

http://starwars.wikia.com/wiki/Conclave_on_Kessel

In stripvorm extreem bruut en aardig in de buurt van de vetste Vader scene die we ooit op film kregen...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_167386761
Holy shit _O_ _O_ deze film _O_

Beter dan VII _O_
(she/her)
pi_167388047
Wat een toffe film O+ Beter dan deel 7 vind ik
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  † In Memoriam † zaterdag 17 december 2016 @ 01:40:19 #69
88815 The_Emotion
98.3
pi_167388211
Eens met bovenstaande posts.
Goede spin-off in het SW universum, wat mooi aansluit op ANH.
Ook mooi om te zien dat Grand Moff Tarkinn en Darth Vader een bijrol hebben in het geheel.

Wel een van de betere SW-films, maar echt memorabele scenes, nee daar kon ik het niet op betrappen.

[ Bericht 22% gewijzigd door The_Emotion op 17-12-2016 02:22:15 ]
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  zaterdag 17 december 2016 @ 07:22:43 #70
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_167388695
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 11:10 schreef planethugo het volgende:
en ik vind het jammer dat, net als bij the force awakens er in een grote actiescene steeds om de paar seconden naar een ander shot of zelfs een andere scene geswitched wordt. Blijf toch lekker meevliegen met het betreffende vliegtuig ipv na 2 seconden alweer over te schakelen.

[/spoiler]
Dat is altijd al geweest natuurlijk, maar een fan met een youtube account zal vast alles achterelkaar plakken.

Morgen weer.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_167388965
Ik ga morgen ook weer, deze keer de 3D variant... eens kijken of het wat toevoegt.

Bij Nerdist hadden ze een leuk lijstje met hints naar Star Wars: Rebels :

http://nerdist.com/star-wars-rebels-easter-eggs-in-rogue-one/
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_167389143
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 09:03 schreef Ceased2Be het volgende:
Ik ga morgen ook weer, deze keer de 3D variant... eens kijken of het wat toevoegt.

Bij Nerdist hadden ze een leuk lijstje met hints naar Star Wars: Rebels :

http://nerdist.com/star-wars-rebels-easter-eggs-in-rogue-one/
Die site ga ik even onthouden voor als ik hem voor de tweede keer ga kijken. Ik wil sowieso Chopper zien :P
  zaterdag 17 december 2016 @ 10:03:45 #73
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_167389395
Misschien dat ik morgen ook die limited edition 3d bril haal, als die een beetje goed zit en wat steviger is dan die normale dingen.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_167389677
Gisteren naar de Imax 3d versie geweest en ik heb enorm genoten. Qls ik al wat heb aan te merken is het dat deze film naadloos aansluit op Anew hope, wat echt heel tof is, maar ergens had ik echt een losstaand verhaal verwacht, en geen proloog op de originele trilogie.
Dan hoef je je ook niet te verlaten op trucjes zoals de CGI Grand Moff Tharkin. Die was op zich erg goed gedaan, maar als je het weet, zie je het. Degene met wie ik ging hadden geen idee en waren achteraf stomverbaasd, dus veel beter konden ze het niet doen.
  zaterdag 17 december 2016 @ 10:36:40 #75
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_167389731
Dat ANH hier naadloos achteraan kwam had je wel kunnen verwachten na alle promotiepraat...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zaterdag 17 december 2016 @ 11:01:21 #76
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_167389998
Het verhaal ging over het stelen van de plannen van de Death Star, zoals bekend. Hoe had je een losstaand verhaal verwacht?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_167390163
Ik heb niet alle promotie gevolgd, wel de trailers gezien natuurlijk, maar daar heb ik meer met opn mond naar gekeken dan echt op het mogelijke verhaal gelet. Maar ik klaag niet hoor :)
  zaterdag 17 december 2016 @ 11:43:49 #78
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_167390574
Een van de betere punten vind ik, is trouwens dat je nu dus ook ziet waarom er geen vloot is in ANH bij Yavin.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  zaterdag 17 december 2016 @ 13:09:35 #79
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_167391856
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 december 2016 11:43 schreef Dagonet het volgende:
Een van de betere punten vind ik, is trouwens dat je nu dus ook ziet waarom er geen vloot is in ANH bij Yavin.
Yup. Ik vond de aansluiting echt heel goed gedaan met deze film.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zaterdag 17 december 2016 @ 13:11:57 #80
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_167391900
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 13:09 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Yup. Ik vond de aansluiting echt heel goed gedaan met deze film.
Het is dat ik vanochtend naar m'n werk moest anders had ik meteen ANH gekeken thuis.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  zaterdag 17 december 2016 @ 13:12:42 #81
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_167391914
quote:
9s.gif Op zaterdag 17 december 2016 13:11 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Het is dat ik vanochtend naar m'n werk moest anders had ik meteen ANH gekeken thuis.
Ik ga over een paar weken gewoon nog eens en dan idd meteen ANH erachteraan :v
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_167391957
Heerlijke film man. Genoten

In IMAX met zelfgefabriceerde 2D bril.
lekker faxen heel de dag echt genot
  zaterdag 17 december 2016 @ 13:29:52 #83
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_167392190
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 13:12 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ik ga over een paar weken gewoon nog eens en dan idd meteen ANH erachteraan :v
Ik ga morgen weer, maar denk niet dat ik de kans krijg daarna.

Voor nieuwelingen in de franchise zou ik nog steeds ANH als eerste doen trouwens.

IV, V, II, III, VI, VII en dan ergens R1 tussendoor.
Maar als ik nu de cyclus opnieuw zou kijken dan wordt het R1, IV, V, II, III, VI, VII
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_167393291
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 december 2016 11:43 schreef Dagonet het volgende:
Een van de betere punten vind ik, is trouwens dat je nu dus ook ziet waarom er geen vloot is in ANH bij Yavin.
Ook mooi dat we Red 5 zien, en ook zien waarom Luke die callsign krijgt in ANH :P
pi_167393427
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 december 2016 13:29 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Ik ga morgen weer, maar denk niet dat ik de kans krijg daarna.

Voor nieuwelingen in de franchise zou ik nog steeds ANH als eerste doen trouwens.

IV, V, II, III, VI, VII en dan ergens R1 tussendoor.
Maar als ik nu de cyclus opnieuw zou kijken dan wordt het R1, IV, V, II, III, VI, VII
Dat idiote gedoe met 1 overslaan :')
(she/her)
pi_167393445
Echte bazen zullen straks gewoon chronologisch beginnen

1, 2, Clone Wars Series, 3, Star Wars Rebels, Rogue One, 4 , 5 , 6 , 7 , 8 , 9

en dan die 2 Anthology er nog tussen
(she/her)
pi_167393532
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2016 14:44 schreef Fylax het volgende:

[..]

Dat idiote gedoe met 1 overslaan :')
Net of daar iets in gebeurt wat de moeite waard is. Alles wat je moet weten zit in de openening crawl van II.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_167393536
Het
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2016 14:52 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Net of daar iets in gebeurt wat de moeite waard is. Alles wat je moet weten zit in de openening crawl van II.
Het hoort bij SW, dus kijk 't gewoon joh.
(she/her)
pi_167393561
1 hoort helemaal niet bij SW. En inderdaad, de andere 2 films uit die reeks zijn net te doen als je een heleboel drugs op hebt maar 1 is gewoon irrelevant.
Conscience do cost.
pi_167393572
-grrr mobiel--
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_167393578
:')
(she/her)
pi_167393593
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 14:52 schreef Fylax het volgende:
Het

[..]

Het hoort bij SW, dus kijk 't gewoon joh.
'joh'? :')

Ik heb hem inmiddels al te vaak gezien, ik heb geen zin in die koter die niet kan acteren, het geouwehoer met die podraces of Jar Jar binks.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_167393611
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 14:53 schreef ems. het volgende:
1 hoort helemaal niet bij SW. En inderdaad, de andere 2 films uit die reeks zijn net te doen als je een heleboel drugs op hebt maar 1 is gewoon irrelevant.
Vandaag weer II en III gekeken, dat houten acteerwerk van Hayden blijft tenenkrommend :D

(geen drugs op overigens :P )
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_167393662
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 14:58 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Vandaag weer II en III gekeken, dat houten acteerwerk van Hayden blijft tenenkrommend :D
Echt he? Ik kan er ook echt niet bij dat ze die ene scene (je weet welke) met die amidala-chick hadden opgenomen en dat men (of lucas alleen?) dacht "Ja, dat ziet er goed uit. Zo gaan we het doen".

Ik heb sowieso een semi-hekel aan de prequels maar die liefdesscene is zonder overdrijven misschien wel het allerslechtste wat ik ooit heb gezien in een film. :P
Conscience do cost.
pi_167393678
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 15:01 schreef ems. het volgende:

[..]

Echt he? Ik kan er ook echt niet bij dat ze die ene scene (je weet welke) met die amidala-chick hadden opgenomen en dat men (of lucas alleen?) dacht "Ja, dat ziet er goed uit. Zo gaan we het doen".

Ik heb sowieso een semi-hekel aan de prequels maar die liefdesscene is zonder overdrijven misschien wel het allerslechtste wat ik ooit heb gezien in een film. :P
Sowieso komt Anakin over als een date-rapist. :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  zaterdag 17 december 2016 @ 16:17:56 #96
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_167394949
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 14:45 schreef Fylax het volgende:
Echte bazen zullen straks gewoon chronologisch beginnen

1, 2, Clone Wars Series, 3, Star Wars Rebels, Rogue One, 4 , 5 , 6 , 7 , 8 , 9

en dan die 2 Anthology er nog tussen
Als je met een serie begint is volgorde van uitbrengen altijd aan te raden. Alle films/boeken die later komen veronderstellen dat je weet waar ze het over hebben. Bij SW verwachten ze dat je weet wat een jedi is. Bij fantastic beasts verwachten ze dat je weet hoe de wizarding world in elkaar steekt. Geen enkele prequel die dat niet doet.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  zaterdag 17 december 2016 @ 17:00:18 #97
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_167395733
Gister gekeken in de nieuwe Pathé in Zwolle. Vond het een geweldige film! Death Trooper 3D bril erbij en een Star Wars beker met een Death Trooper gehaald. Misschien dat ik nog wel een keer ga. :)
pi_167402082
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_167402878
in 2D was hij ook geweldig ik snap dat heel 3D niet je mist zoveel van de film.
  zaterdag 17 december 2016 @ 21:43:08 #100
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_167403840
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 14:55 schreef Fylax het volgende:
:')
Ik deel je mening hoor, al kan ik slapend door Episode I heen terwijl II en III ongeacht wat je ervan vindt echt prima space opera is.

Maar ik werk onregelmatig dus ga wel een keer naar een vroege voorstelling en dan thuis vrolijk verder met IV, dag later V en VI ofzo.
quote:
Ik vond heel de film wel een labour of love.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zaterdag 17 december 2016 @ 21:58:24 #101
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_167404378
vraag me af of Disney, Gareth Edwards een kans geeft om een nieuwe Star Wars film te maken of zelfs een Marvel film
  zaterdag 17 december 2016 @ 23:45:50 #102
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_167408377
Want deze film flopt hard natuurlijk.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_167408530
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 14:53 schreef ems. het volgende:
1 hoort helemaal niet bij SW. En inderdaad, de andere 2 films uit die reeks zijn net te doen als je een heleboel drugs op hebt maar 1 is gewoon irrelevant.
Ach come on. Episode 3 is gewoon een goede film.
pi_167408560
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 23:45 schreef Skull-splitter het volgende:
Want deze film flopt hard natuurlijk.
Hij gaat sowieso 1 miljard binnenhalen. Minimaal 150 miljoen openingweekend in de VS.
pi_167408562
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 23:45 schreef Skull-splitter het volgende:
Want deze film flopt hard natuurlijk.
Oh daarom zat vanmorgen om half 10 de IMAX zaal stampvol.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_167408620
Ben Mendelsohn _O_
lekker faxen heel de dag echt genot
  zondag 18 december 2016 @ 00:33:01 #107
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_167409659
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 december 2016 23:50 schreef studentje7 het volgende:

[..]

Hij gaat sowieso 1 miljard binnenhalen. Minimaal 150 miljoen openingweekend in de VS.
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 december 2016 23:50 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Oh daarom zat vanmorgen om half 10 de IMAX zaal stampvol.
Kingradler zit pas maanden te janken dat dit mogelijk de doodsteek gaat worden, niet opgevallen?

Anyway, ik deel jullie mening gewoon hoor. Alleen al dat het Star Wars is maakt dat al.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_167409980
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2016 23:50 schreef studentje7 het volgende:

[..]

Ach come on. Episode 3 is gewoon een goede film.
nah
Conscience do cost.
pi_167414118
quote:
10s.gif Op zondag 18 december 2016 00:33 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

[..]

Kingradler zit pas maanden te janken dat dit mogelijk de doodsteek gaat worden, niet opgevallen?

Anyway, ik deel jullie mening gewoon hoor. Alleen al dat het Star Wars is maakt dat al.
Ach hij reageert toch nooit op reacties op zijn posts, dus je kunt hem net zo hard negeren eigenlijk.

Ik ga vanmiddag weer, zal me benieuwd hoe druk het is in m'n favo servicebioscoop :D

quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 00:53 schreef ems. het volgende:

[..]

nah
Denk dat ik het wel de beste vind van de prequels, maar of het objectief gezien een goede film is? Grootste bezwaar wat ik ermee heb is dat het einde van de film een stuk dialoog van Leea over haar moeder totaal niet doet kloppen.

quote:
Luke: Leia, do you remember your mother, your real mother?
Leia: Just a little bit. She died when I was very young.
Luke: What do you remember?
Leia: Just images really, feelings.
Luke: Tell me.
Leia: She was, very beautiful, kind, but sad. Why are you asking me this?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  zondag 18 december 2016 @ 13:18:29 #110
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_167415205
Met een beetje schrijfplakband maak je daarvan dat die indrukken door the Force doorgegeven zijn...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_167415325
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 13:18 schreef Skull-splitter het volgende:
Met een beetje schrijfplakband maak je daarvan dat die indrukken door the Force doorgegeven zijn...
That's not how The Force works! :P

Met net zoveel moeite was het verhaal geweest dat luke weggegeven was direct na de geboorte en Leia pas naar de Organa's ging nadat Padmé een aantal jaren alsnog overleed. Het is niet alsof Lucas niet wist wat er verderop ging gebeuren in het verhaal en met die invulling klopt de uitleg van Leea ook nog steeds aan het eind.

Het is minder storend dan Obi-Wan die 2 droids niet herkend waar hij tig jaar mee rondgebanjert heeft, maar toch... :)

maar goed, dit is meer wat voor het centrale Star Wars topic
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  zondag 18 december 2016 @ 17:39:41 #112
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_167421907
Wie zegt dat ze op dat moment weet dat haar moeder haar moeder niet is? Ze heeft pas net geleerd dat Vader haar vader is, en niet Bail.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  zondag 18 december 2016 @ 17:48:22 #113
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_167422183
Luke vraagt haar of ze zich haar "echte" moeder herinnert, lijkt me een rare formulering als ze niet wist dat ze geadopteerd was.

Lijkt me gewoon aan Lucas te liggen, die plots vond dat Padme toch maar in het kraambed moest sterven omdat het dramatischer was. Fuck continuity.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_167431976
quote:
3s.gif Op zondag 18 december 2016 17:39 schreef Dagonet het volgende:
Wie zegt dat ze op dat moment weet dat haar moeder haar moeder niet is? Ze heeft pas net geleerd dat Vader haar vader is, en niet Bail.
Dan slaat het verhaal van Leea helemaal nergens op. Mama Organa gaat namelijk pas dood als Alderaan wordt opgeblazen.
quote:
99s.gif Op zondag 18 december 2016 17:48 schreef SaintOfKillers het volgende:

Lijkt me gewoon aan Lucas te liggen, die plots vond dat Padme toch maar in het kraambed moest sterven omdat het dramatischer was. Fuck continuity.
Continuity is for pussies.
Daarom werden de plannen van de Death Star ook meerdere keren gestolen in de oude EU. ;)

Net terug van 2e keer Rogue One.Vond hem zowaar nog leuker dan de eerste keer.
En deze keer 3x de Ghost gespot! :D
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_167433205
Net terug uit de bios.
Gave Star Wats film. Beter dan SW7:TFA.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_167434763
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 22:40 schreef CoExist het volgende:
Net terug uit de bios.
Gave Star Wats film. Beter dan SW7:TFA.
Ja, vond ik ook. Het laatste half uur echt op het puntje van m'n stoel gezeten, zo gaaf.
  maandag 19 december 2016 @ 08:35:03 #117
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_167437577
Erg gave film inderdaad, gisteren gezien :)

Enkel die scene waarin Darth Vader helemaal losgaat is al het bioscoopkaartje waard imo.

Laat Epi 8 en de andere Star Wars Story's maar doorkomen *O*
  maandag 19 december 2016 @ 12:29:39 #118
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_167440890
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2016 23:36 schreef loekf het volgende:

[..]

Ja, vond ik ook. Het laatste half uur echt op het puntje van m'n stoel gezeten, zo gaaf.
Bizarre is dat je weet wat de gevolgen uiteindelijk zijn, maar dat het toch heel interessant is om te kijken hoe ze nou precies die plannen hebben gekregen en je toch hoopt dat de hoofdrolspelers het halen.

Veel meer dan bij bijvoorbeeld de prequels waarbij het er allemaal zo bovenop lag dat je wist hoe het ging aflopen. Dat eind gevecht tussen Obi-wan en Anakin wist je dat er niet iemand ging verliezen want ze bestaan allebei nog een episode later.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_167441145
Deze film was nogal saai.
Gelukkig was er nog een scene met Darth Vader.
wooblabalurg
  maandag 19 december 2016 @ 12:49:54 #120
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_167441338
Imax 3d het extra geld waard?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  maandag 19 december 2016 @ 14:38:41 #121
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_167443604
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 12:29 schreef Komakie het volgende:
Dat eind gevecht tussen Obi-wan en Anakin wist je dat er niet iemand ging verliezen want ze bestaan allebei nog een episode later.
Om maar niets te zeggen over de kwaliteit van het gevecht zelf, twee losgeslagen grasmaaiers.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_167444495
quote:
14s.gif Op maandag 19 december 2016 14:38 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Om maar niets te zeggen over de kwaliteit van het gevecht zelf, twee losgeslagen grasmaaiers.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  maandag 19 december 2016 @ 15:31:36 #123
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_167444821
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 12:49 schreef One_conundrum het volgende:
Imax 3d het extra geld waard?
Ik vond van wel.
Ging eigenlijk nooit naar IMAX omdat het niet bij mij in de buurt zit en nu toevallig wel een keer geweest, maar ik vond het een stuk beter te pruimen van 3D op een normaal scherm en dat zeg ik als 3D hater :')
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 19 december 2016 @ 15:33:02 #124
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_167444857
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 15:31 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik vond van wel.
Ging eigenlijk nooit naar IMAX omdat het niet bij mij in de buurt zit en nu toevallig wel een keer geweest, maar ik vond het een stuk beter te pruimen van 3D op een normaal scherm en dat zeg ik als 3D hater :')
gewoon 3d voegde in ieder geval niets toe.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_167445235
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 15:33 schreef Tokus het volgende:

[..]

gewoon 3d voegde in ieder geval niets toe.
Gelukkig hebben ze er nauwelijks gebruik van gemaakt bij deze film.
1 + 1 = blauw
pi_167445831
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 15:46 schreef Kamina het volgende:

[..]

Gelukkig hebben ze er nauwelijks gebruik van gemaakt bij deze film.
Dat is nu net de reden dat ik tegen al die 3D versies van films ben. Het is gewoon een gimic geworden om meer geld te krijgen voor iets wat er nauwelijks in zit en daadwerkelijk iets toevoegt. Daarnaast is het beeld ook een stuk minder 'mooi' als je door een brilletje moet kijken.
pi_167445887
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2016 16:06 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Dat is nu net de reden dat ik tegen al die 3D versies van films ben. Het is gewoon een gimic geworden om meer geld te krijgen voor iets wat er nauwelijks in zit en daadwerkelijk iets toevoegt.
Gelukkig vragen de meeste filmhuizen die ook Star Wars en zo vertonen niks extra's en natuurlijk cinneville.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
pi_167445931
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2016 16:06 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Dat is nu net de reden dat ik tegen al die 3D versies van films ben. Het is gewoon een gimic geworden om meer geld te krijgen voor iets wat er nauwelijks in zit en daadwerkelijk iets toevoegt. Daarnaast is het beeld ook een stuk minder 'mooi' als je door een brilletje moet kijken.
Dat laatste is volgens mij waar ze het voor doen; opnames maken van 3d films is lastig.
1 + 1 = blauw
pi_167447406
thuis op mijn 3d tv vind ik 3d vaak een stuk beter dan in de bioscoop en dan voegt het ook echt wat toe. Al geldt dat niet voor alle films natuurlijk
pi_167449596
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 17:10 schreef planethugo het volgende:
thuis op mijn 3d tv vind ik 3d vaak een stuk beter dan in de bioscoop en dan voegt het ook echt wat toe. Al geldt dat niet voor alle films natuurlijk
Misschien toch maar eens proberen dan, heb al 3 jaar zo'n 3D tv en heb de functionaliteit nog nooit gebruikt :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_167449709
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2016 16:06 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Dat is nu net de reden dat ik tegen al die 3D versies van films ben. Het is gewoon een gimic geworden om meer geld te krijgen voor iets wat er nauwelijks in zit en daadwerkelijk iets toevoegt. Daarnaast is het beeld ook een stuk minder 'mooi' als je door een brilletje moet kijken.
Ik moet eerlijk bekennen dat de enige film waarbij 3D echt meerwaarde had voor mij nog steeds Avatar was (wat trouwens voor de rest een knudde film is maar dat terzijde). De pracht en praal die ik daar in 3D zag heb ik sindsdien eigenlijk niet meer kunnen terugvinden.

Ik ga ook een stuk minder naar de bioscoop omdat ik thuis kijken veel fijner vind maar dat terzijde :P Misschien zijn er ondertussen al nieuwe films in 3D geweest die het gebruikt hebben op een manier die echt iets toevoegt.
Conscience do cost.
  maandag 19 december 2016 @ 18:46:42 #132
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_167450234

De enige die telt
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  Public Relations / Redactie Film dinsdag 20 december 2016 @ 11:50:21 #133
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_167469538
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 18:29 schreef ems. het volgende:

[..]

Ik moet eerlijk bekennen dat de enige film waarbij 3D echt meerwaarde had voor mij nog steeds Avatar was (wat trouwens voor de rest een knudde film is maar dat terzijde). De pracht en praal die ik daar in 3D zag heb ik sindsdien eigenlijk niet meer kunnen terugvinden.

Ik ga ook een stuk minder naar de bioscoop omdat ik thuis kijken veel fijner vind maar dat terzijde :P Misschien zijn er ondertussen al nieuwe films in 3D geweest die het gebruikt hebben op een manier die echt iets toevoegt.
Gravity en Transformers 3 ( :') ) Voor de rest was 3D overal waardeloos en uit de zakken geklopt.
  dinsdag 20 december 2016 @ 12:13:52 #134
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_167470058
Omdat het vaak niet in 3D gefilmd wordt. Ik vond het niet storend bij Rogue One maar ook geen fuck toevoegen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 21 december 2016 @ 09:10:07 #135
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_167492432
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 18:29 schreef ems. het volgende:

[..]

Ik moet eerlijk bekennen dat de enige film waarbij 3D echt meerwaarde had voor mij nog steeds Avatar was (wat trouwens voor de rest een knudde film is maar dat terzijde). De pracht en praal die ik daar in 3D zag heb ik sindsdien eigenlijk niet meer kunnen terugvinden.

Ik ga ook een stuk minder naar de bioscoop omdat ik thuis kijken veel fijner vind maar dat terzijde :P Misschien zijn er ondertussen al nieuwe films in 3D geweest die het gebruikt hebben op een manier die echt iets toevoegt.
Ik ga minder naar de bios door 3D. Alleen als het een film is die ik echt wil zien en niet wil wachten op 2D of op de Blue Ray doe ik het maar. Dus Rogue One en daarvoor TFA. Verder kan ik mezelf er niet toe zetten.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_167492444
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 09:10 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik ga minder naar de bios door 3D. Alleen als het een film is die ik echt wil zien en niet wil wachten op 2D of op de Blue Ray doe ik het maar. Dus Rogue One en daarvoor TFA. Verder kan ik mezelf er niet toe zetten.
TFA kon ik idd niet anders dan 3d bekijken, Rogue One nu 2 x gewoon in 2D in 2 verschillende bioscopen... heerlijk :)

En nog een leuk artikel over Rogue & Rebels;

http://www.starwars.com/n(...)ections-in-rogue-one
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 21 december 2016 @ 09:23:23 #137
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_167492610
De keus wordt je meestal ontnomen idd, als er al 2D draait dan is dit vaak op mindere uren. Als ik een tweede keer ga dan ga ik zeker naar de 2D variant, gelukkig wel beschikbaar in Den Haag.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_167492688
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 09:23 schreef Skull-splitter het volgende:
De keus wordt je meestal ontnomen idd, als er al 2D draait dan is dit vaak op mindere uren. Als ik een tweede keer ga dan ga ik zeker naar de 2D variant, gelukkig wel beschikbaar in Den Haag.
Daarom was het dit keer des te opvallend; premiere avond om 20:00 in de pathe...Dat is echt HEEL lang geleden dat dat lukte, meestal mag je op dinsdagmiddag om 14u op komen draven ofzo en nu draait het weer op de normale tijden. Hoop dat dit een nieuwe trend in zet.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 21 december 2016 @ 11:09:54 #139
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_167494285
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 09:23 schreef Skull-splitter het volgende:
De keus wordt je meestal ontnomen idd, als er al 2D draait dan is dit vaak op mindere uren. Als ik een tweede keer ga dan ga ik zeker naar de 2D variant, gelukkig wel beschikbaar in Den Haag.
Of pas veel later. Dat kan ook nog.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 21 december 2016 @ 12:10:05 #140
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_167495294
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 11:09 schreef Komakie het volgende:

[..]

Of pas veel later. Dat kan ook nog.
Thuis? Gast, nee. Dat komt wel, maar ik hem minstens nog eens zien in de bios zien.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 21 december 2016 @ 12:21:23 #141
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_167495593
quote:
10s.gif Op woensdag 21 december 2016 12:10 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Thuis? Gast, nee. Dat komt wel, maar ik hem minstens nog eens zien in de bios zien.
Ik bedoel dat hij pas veel later in 2D in de bios komt.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 21 december 2016 @ 13:53:11 #142
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_167497236
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 12:21 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik bedoel dat hij pas veel later in 2D in de bios komt.
Hier domineert Pathe, je mag al blij zijn als er uberhaupt 2D is. Dit is dan ook meer zalen vullen dan mensen tegemoet komen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_167497341
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 09:11 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

TFA kon ik idd niet anders dan 3d bekijken, Rogue One nu 2 x gewoon in 2D in 2 verschillende bioscopen... heerlijk :)

En nog een leuk artikel over Rogue & Rebels;

http://www.starwars.com/n(...)ections-in-rogue-one
Ik wil star Wars Rebels zien, mja, staat niet op netflix
(she/her)
pi_167497498
quote:
1s.gif Op woensdag 21 december 2016 13:58 schreef Fylax het volgende:

[..]

Ik wil star Wars Rebels zien, mja, staat niet op netflix
Clone Wars hier ook niet geloof ik, wel in Amerika.
Laatst alle Blu-Rays ervan gekocht zodat ik iig niet afhankelijk ben van streaming servies als ik het nog eens wil kijken
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 21 december 2016 @ 15:46:11 #145
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_167499535
quote:
10s.gif Op woensdag 21 december 2016 13:53 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Hier domineert Pathe, je mag al blij zijn als er uberhaupt 2D is. Dit is dan ook meer zalen vullen dan mensen tegemoet komen.
Ik denk dat er niet 1 bioscoop is die mensen tegemoet komt, alleen dat ze een bepaalde insteek hebben... Blijft commercieel natuurlijk.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 21 december 2016 @ 17:16:24 #146
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_167501691
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 14:08 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Clone Wars hier ook niet geloof ik, wel in Amerika.
Laatst alle Blu-Rays ervan gekocht zodat ik iig niet afhankelijk ben van streaming servies als ik het nog eens wil kijken
Is ook goed te doen idd.

Rebels kun je zo downloaden. Huidige seizoen vind ik nog niet bijster sterk helaas...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_167503211
quote:
1s.gif Op woensdag 21 december 2016 17:16 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Is ook goed te doen idd.

Rebels kun je zo downloaden. Huidige seizoen vind ik nog niet bijster sterk helaas...
Dit seizoen hobbelt het een beetje door, zonder nog al te veel grote gebeurtenissen. Alleen de verhaallijn rondom Darth Maul is wel boeiend en Thrawn komt iets te weinig aan bod naar mijn mening.
pi_167503294
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 18:25 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Dit seizoen hobbelt het een beetje door, zonder nog al te veel grote gebeurtenissen. Alleen de verhaallijn rondom Darth Maul is wel boeiend en Thrawn komt iets te weinig aan bod naar mijn mening.
Kreeg een beetje hetzelfde gevoel als bij Agents of Shield pre-captain America; het kan nog niet vooruit omdat afhankelijk is van gebeurtenissen in de film.
Iig is nu bevestigd dat Saw in het tweede gedeelte van dit seizoen zit. En wellicht nog meer dus.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_167572951
Goeie film, maar het lijkt wel alsof ze die stormtroopers elke film slechter maken. Totaal ongeloofwaardig zo slecht
pi_167572976
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 10:44 schreef hafcfan het volgende:
Goeie film, maar het lijkt wel alsof ze die stormtroopers elke film slechter maken. Totaal ongeloofwaardig zo slecht
Deze waren juist beter.
wooblabalurg
pi_167573118
quote:
17s.gif Op zaterdag 24 december 2016 10:45 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Deze waren juist beter.
Ja vast. 15 man die een blinde niet aan kunnen en zo was er wel meer gefaal. Toch een minpunt.
pi_167573193
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2016 10:52 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Ja vast. 15 man die een blinde niet aan kunnen en zo was er wel meer gefaal. Toch een minpunt.
Als ik me daar aan zou storen zou t helemaal een saaie film zijn geweest.

En het was niet een blinde. Het was een blinde Donnie Yen. O+
wooblabalurg
  zaterdag 24 december 2016 @ 11:06:14 #153
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_167573334
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2016 10:52 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Ja vast. 15 man die een blinde niet aan kunnen en zo was er wel meer gefaal. Toch een minpunt.
Die mogelijk met de force aan het kutten was. Wel opletten aub.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_167573449
quote:
9s.gif Op zaterdag 24 december 2016 11:06 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Die mogelijk met de force aan het kutten was. Wel opletten aub.
Ja dat hielp hem ook bij die schakelaar.
  zaterdag 24 december 2016 @ 11:19:10 #155
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_167573510
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2016 11:14 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Ja dat hielp hem ook bij die schakelaar.
Toen was hij al gestopt met prevelen he.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_167573520
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 december 2016 11:19 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Toen was hij al gestopt met prevelen he.
Het was ook maar een voorbeeld. Zelfs die robot schakelt er zo 20 uit. Dat is gewoon te Amerikaans.
  zaterdag 24 december 2016 @ 11:24:54 #157
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_167573573
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2016 11:20 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Het was ook maar een voorbeeld. Zelfs die robot schakelt er zo 20 uit. Dat is gewoon te Amerikaans.
Maar die is dan ook militair tactisch analist.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zaterdag 24 december 2016 @ 11:42:29 #158
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_167573794
Scarif is sowieso een uithoek waar je niet de beste troepen hebt zitten, het ligt naast Tatooine. Vandaar dat Krennic ook pissig werd toen er bij de explosies niemand in actie kwam.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_167589629
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 10:44 schreef hafcfan het volgende:
Goeie film, maar het lijkt wel alsof ze die stormtroopers elke film slechter maken. Totaal ongeloofwaardig zo slecht
De stormtroopers hebben nog nooit zoveel rebellen overhoop geschoten, en dan nog klagen.. :')
pi_167605412
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2016 00:53 schreef lord_bono het volgende:

[..]

De stormtroopers hebben nog nooit zoveel rebellen overhoop geschoten, en dan nog klagen.. :')
hahahaha
pi_167637574
het zou natuurlijk ook gek zijn als de stromtroopers nu opeens wel alles raak zouden schieten en in a new hope niets meer
  dinsdag 27 december 2016 @ 15:33:09 #162
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_167642646
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 13:01 schreef planethugo het volgende:
het zou natuurlijk ook gek zijn als de stromtroopers nu opeens wel alles raak zouden schieten en in a new hope niets meer
Ja. Je kan terecht kritiek geven op de overdreven en/of ongeloofwaardige incompetentie van stormtroopers, maar doe dat dan bij een A New Hope, niet bij een gerelateerde film die gewoon die continuity in stand houdt.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 27 december 2016 @ 16:22:43 #163
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_167644607


toch aardig wat neergeschoten rebellen daar in de opening van A New Hope.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_167650660
Carrie Fisher overleden ;(
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_167651987
:'(

Maar humor tot het einde:

Think of how much she'd laugh to hear that one of her last headlines was "Carrie Fisher is Stable".
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  dinsdag 27 december 2016 @ 20:26:29 #166
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_167652221
De films zijn sws meeh qua 'geloofwaardigheid'. Daarmee bedoel ik, in de comics pakken stormtroopers iedereen. Hele steden worden uitgemoord. Zoals dat hoort bij de elite van elite.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  dinsdag 27 december 2016 @ 21:31:27 #167
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_167655107
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 20:19 schreef Ceased2Be het volgende:
:'(

Maar humor tot het einde:

Think of how much she'd laugh to hear that one of her last headlines was "Carrie Fisher is Stable".
I had to do this...

http://9gag.com/gag/a0dWzdv

Morgen voor de tweede keer kijken en wellicht volgende week nog eens op een date...

[ Bericht 5% gewijzigd door Skull-splitter op 27-12-2016 22:19:20 ]
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_167666648
Wow dit was echt een hele goede Star Wars. Beter nog zelfs dan Star Wars VII.
  woensdag 28 december 2016 @ 14:34:59 #169
418662 Noordsestern
vliegt het verst
pi_167673867
Net gezien, toffe film. Niet flawless, maar welke SW is dat wel? Gewoon vette actie, gaan met die banaan.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_167680188
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2016 20:26 schreef Smoofie het volgende:
De films zijn sws meeh qua 'geloofwaardigheid'. Daarmee bedoel ik, in de comics pakken stormtroopers iedereen. Hele steden worden uitgemoord. Zoals dat hoort bij de elite van elite.
Ja idd. Comics zijn ze echt bazen. Helaas heeft A new hope dat snel ongedaan gemaakt.
pi_167680272
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 17:48 schreef Marcus_Zaagius het volgende:

[..]

Ja idd. Comics zijn ze echt bazen. Helaas heeft A new hope dat snel ongedaan gemaakt.
A new hope was eerder.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_167680325
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2016 17:51 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

A new hope was eerder.
hmm, daar heb je gelijk in. dan is het helemaal stom
  woensdag 28 december 2016 @ 18:12:43 #173
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_167680808
Ach, het lijkt me duidelijk dat het pas vanaf Empire een echt uitgewerkt verhaal werd, met een achterliggend idee en een eigen continuity. Bij A New Hope deed Lucas gewoon maar wat er die dag in hem opkwam, wat losse ideeën op een hoop gooien en hopen dat het aanslaat. Nu begint men bij het begin van een franchise al met een shitload aan vervolgen in het achterhoofd of weet men op zijn minst al dat dit een franchise moet gaan worden.

Lucas wist toen nog niet wat hij in handen had. Stormtroopers waren geen elitetroepen, dat was gewoon herkenbaar anoniem kanonnenvoer waarop onze helden konden schieten. Al had ome Sjors tegen Return of the Jedi wel kunnen beseffen dat ze wel erg suf zouden worden nadat ze in de pan werden gehakt door een kudde teddyberen. Ja, ja, ze hadden thuisvoordeel, Ewoks uit is altijd een zware wedstrijd.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  woensdag 28 december 2016 @ 18:42:29 #174
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_167681485
quote:
99s.gif Op woensdag 28 december 2016 18:12 schreef SaintOfKillers het volgende:

Lucas wist toen nog niet wat hij in handen had. Stormtroopers waren geen elitetroepen, dat was gewoon herkenbaar anoniem kanonnenvoer waarop onze helden konden schieten.
Only Imperial Stormtroopers are this precise.
You're a little short for a stormtrooper aren't you?

Die twee zinnen zijn al voldoende om aan te geven dat dit niet de gemiddelde kneus van de straathoek is.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  woensdag 28 december 2016 @ 19:08:14 #175
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_167682127
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2016 18:42 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Only Imperial Stormtroopers are this precise.
You're a little short for a stormtrooper aren't you?

Die twee zinnen zijn al voldoende om aan te geven dat dit niet de gemiddelde kneus van de straathoek is.
Exact. Ook toen was er al wel de sluimerende lore van clone wars.

Ik ben vandaag de tweede keer geweest, 10.30. Wellicht was het het tijdstip, wellicht gewoon afgeleid, maar kon mijn hoofd er deze keer minder goed bij houden. Gebeurt veel en snel. In dat opzicht vind ik Episode VII toch beter uit de verf komen: veel relatief rustige momenten. Maar beide zijn veel vlotter dan de oudjes.

Vanavond ANH erin :)

[ Bericht 24% gewijzigd door Skull-splitter op 28-12-2016 19:26:04 ]
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_167683902
quote:
99s.gif Op woensdag 28 december 2016 18:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ach, het lijkt me duidelijk dat het pas vanaf Empire een echt uitgewerkt verhaal werd, met een achterliggend idee en een eigen continuity. Bij A New Hope deed Lucas gewoon maar wat er die dag in hem opkwam, wat losse ideeën op een hoop gooien en hopen dat het aanslaat. Nu begint men bij het begin van een franchise al met een shitload aan vervolgen in het achterhoofd of weet men op zijn minst al dat dit een franchise moet gaan worden.

Lucas wist toen nog niet wat hij in handen had. Stormtroopers waren geen elitetroepen, dat was gewoon herkenbaar anoniem kanonnenvoer waarop onze helden konden schieten. Al had ome Sjors tegen Return of the Jedi wel kunnen beseffen dat ze wel erg suf zouden worden nadat ze in de pan werden gehakt door een kudde teddyberen. Ja, ja, ze hadden thuisvoordeel, Ewoks uit is altijd een zware wedstrijd.
Die clone-troopers waren een stuk beter tijdens gevechten. Nu zijn droids ook niet de heftigste vijanden, maar toch.
pi_167686009
quote:
99s.gif Op woensdag 28 december 2016 18:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ach, het lijkt me duidelijk dat het pas vanaf Empire een echt uitgewerkt verhaal werd, met een achterliggend idee en een eigen continuity. Bij A New Hope deed Lucas gewoon maar wat er die dag in hem opkwam, wat losse ideeën op een hoop gooien en hopen dat het aanslaat. Nu begint men bij het begin van een franchise al met een shitload aan vervolgen in het achterhoofd of weet men op zijn minst al dat dit een franchise moet gaan worden.

Lucas wist toen nog niet wat hij in handen had. Stormtroopers waren geen elitetroepen, dat was gewoon herkenbaar anoniem kanonnenvoer waarop onze helden konden schieten. Al had ome Sjors tegen Return of the Jedi wel kunnen beseffen dat ze wel erg suf zouden worden nadat ze in de pan werden gehakt door een kudde teddyberen. Ja, ja, ze hadden thuisvoordeel, Ewoks uit is altijd een zware wedstrijd.
Al voor de eerste film had hij een verhaal van 9 films in samenvatting op papier staan. Met als titel 'Kronieken van de Whills'. Waarvan hij begon met de middelste trilogie omdat hij verwachtte dat die de meeste succes zou oogsten. Aldus George Lucas in een Orbit special uit die tijd.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_167695140
quote:
99s.gif Op woensdag 28 december 2016 18:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ja, ja, ze hadden thuisvoordeel, Ewoks uit is altijd een zware wedstrijd.
:D Hardop gelachen.
pi_167751696
ik heb gisteren rogue one gezien, ik vond het een erg leuke film hij sloot ook mooi aan bij het begin van a new hope.

ook vond het het eerbetoon aan Carrie Fischer voordat de film begon erg bijzonder. Mooi dat ze daar even aandacht aan besteden.

overigens viel het me wel op dat de zin "this is a rebellion isn't it, so i rebel" van de trailer helemaal niet in de film terug komt.
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 30 december 2016 @ 18:19:59 #180
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_167751915
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2016 18:12 schreef DestroyerPiet het volgende:
overigens viel het me wel op dat de zin "this is a rebellion isn't it, so i rebel" van de trailer helemaal niet in de film terug komt.
heeel veel uit de trailers zit uiteindelijk niet in de film....
Nothing lasts forever but the certainty of change
  zaterdag 31 december 2016 @ 21:01:35 #181
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_167796180
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2016 18:12 schreef DestroyerPiet het volgende:
ik heb gisteren rogue one gezien, ik vond het een erg leuke film hij sloot ook mooi aan bij het begin van a new hope.

ook vond het het eerbetoon aan Carrie Fischer voordat de film begon erg bijzonder. Mooi dat ze daar even aandacht aan besteden.

overigens viel het me wel op dat de zin "this is a rebellion isn't it, so i rebel" van de trailer helemaal niet in de film terug komt.
Wat hadden ze voor eerbetoon dan?
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zondag 1 januari 2017 @ 22:48:32 #182
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_167819277
Dinsdag derde keer, maar dan met een maat van me.

Net Episode 7 herkeken, en stiekem vind ik die ondanks herhaling van zetten op sommige vlakken wel beter lopen als film dan Rogue One.

Rogue One weet wel beter de sfeer te vangen maar als verhaal ratelt het door met een net te grote cast zonder dat daar veel aandacht aan wordt gegeven. En is meteen een rode draad bij die regisseur: het ziet er allemaal wel OK uit maar voelt uiteindelijk zo hol allemaal.

Nog steeds flink van te genieten, maar ik vind de karakters in veel gevallen nog net te afstandelijk.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zondag 1 januari 2017 @ 23:10:59 #183
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_167820038
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2017 22:48 schreef Skull-splitter het volgende:
Rogue One weet wel beter de sfeer te vangen maar als verhaal ratelt het door met een net te grote cast zonder dat daar veel aandacht aan wordt gegeven. En is meteen een rode draad bij die regisseur: het ziet er allemaal wel OK uit maar voelt uiteindelijk zo hol allemaal.
Gareth Edwards is dan ook gewoon degelijk, maar niet veel meer dan dat. Daarom vrees ik een beetje voor deel 9, Trevorrow is eveneens niet veel meer dan solide middelmaat.

Ik verwacht meer van deel 8 en de Han Solo film, die hebben veel interessantere regisseurs.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zondag 1 januari 2017 @ 23:59:30 #184
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_167821439
quote:
99s.gif Op zondag 1 januari 2017 23:10 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Gareth Edwards is dan ook gewoon degelijk, maar niet veel meer dan dat. Daarom vrees ik een beetje voor deel 9, Trevorrow is eveneens niet veel meer dan solide middelmaat.

Ik verwacht meer van deel 8 en de Han Solo film, die hebben veel interessantere regisseurs.
Monsters viel ik iig bij in slaap, Godzilla was een rommeltje en ook dit is te druk om echt lekker te lopen. Al zag ik in de manier van monteren wel vooral de schaar van Disney vrees ik.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_167825565
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 december 2016 21:01 schreef Komakie het volgende:

[..]

Wat hadden ze voor eerbetoon dan?
ze lieten voor het begin van de film deze foto zien met daaronder haar naam en geboorte jaar en jaar van overlijden

Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
  maandag 2 januari 2017 @ 19:25:15 #186
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_167836107
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2017 11:44 schreef DestroyerPiet het volgende:

[..]

ze lieten voor het begin van de film deze foto zien met daaronder haar naam en geboorte jaar en jaar van overlijden

[ afbeelding ]
Hier niet. Maar past prima idd.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_167836781
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2017 11:44 schreef DestroyerPiet het volgende:

[..]

ze lieten voor het begin van de film deze foto zien met daaronder haar naam en geboorte jaar en jaar van overlijden

[ afbeelding ]
In de Pathé Tilburg afgelopen donderdag toen ik ging ook hetzelfde voor de film.
  maandag 2 januari 2017 @ 20:31:27 #188
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_167838107
Morgen derde keer kijken, met maat van me. Daarna ben ik er hoe dan ook wel klaar mee voorlopig.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 3 januari 2017 @ 19:12:21 #189
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_167862025
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2016 20:51 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Al voor de eerste film had hij een verhaal van 9 films in samenvatting op papier staan. Met als titel 'Kronieken van de Whills'. Waarvan hij begon met de middelste trilogie omdat hij verwachtte dat die de meeste succes zou oogsten. Aldus George Lucas in een Orbit special uit die tijd.
Tsja, wie zegt dat het waar is. De inconsistenties zijn er met een reden en bedoeling.

Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_167866609
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 19:12 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Tsja, wie zegt dat het waar is. De inconsistenties zijn er met een reden en bedoeling.

Leuk interview ^O^ Het wordt tijd dat we iets krijgen te horen over Star Wars VIII.
  vrijdag 6 januari 2017 @ 21:48:24 #191
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_167936586
Compliment voor Disney voor het einde van Rogue One dat was wel heel donker.
  vrijdag 6 januari 2017 @ 22:25:49 #192
456432 Kamina
Tenacious!
pi_167937852
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 21:48 schreef KingRadler het volgende:
Compliment voor Disney voor het einde van Rogue One dat was wel heel donker.
Ja, ik zie deze film dan ook meer als een tragedie.

Prachtig O+
1 + 1 = blauw
pi_167939544
Gisteren voor de tweede keer gezien. Het eerste halfuur gaat eigenlijk veel te snel tussen de locaties, daarna herpakt de film zich en is het echt een fenomenale film. De Star Wars Rebels cameo's nu wel live gezien :P Het einde is echt perfect, de laatste scenes op Scarif en natuurlijke een van de vetste scenes van alle Star Wars films _O_
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 6 januari 2017 @ 23:54:34 #194
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_167940201
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 21:48 schreef KingRadler het volgende:
Compliment voor Disney voor het einde van Rogue One dat was wel heel donker.
hou nou toch 's op met dat soort gezeur.
Kijk The Force Awakens nog maar eens, waar een heel dorp zonder blikken of blozen wordt uitgemoord.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  zaterdag 7 januari 2017 @ 00:58:08 #195
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_167941311
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 23:54 schreef Tokus het volgende:

[..]

hou nou toch 's op met dat soort gezeur.
Kijk The Force Awakens nog maar eens, waar een heel dorp zonder blikken of blozen wordt uitgemoord.
Je weet verdomd goed dat er in die film maar één van belang doodgaat.

En daar is deze film anders mee omgegaan wat best een gok is maar wel beter aansluit.

Laatste half uur is dan ook haast briljant te noemen.

Bij derde keer kijken toch wel de conclusie dat de pacing helemaal niet des Star Wars is, er moet teveel in een te korte tijd geperst is, als ik het goed begrepen heb om de film interessanter te maken. Dat is wel jammer. Ook had ik meer tijd besteedt aan het opbouwen van de karakters, vooral Jyn had ik meer te doen gegeven want in de film had ze maar drie gezichten waarvan er eigenlijk maar anderhalf goed uit de verf kwamen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 7 januari 2017 @ 11:26:36 #196
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_167945359
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 00:58 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Je weet verdomd goed dat er in die film maar één van belang doodgaat.

ja, dat weet ik.
Maar altijd dat gezeur over Disney, alsof die alles tegenhouden zodat het ook voor kleine kinderen geschikt is... daar reageer ik op.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_167953680
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 11:26 schreef Tokus het volgende:

[..]

ja, dat weet ik.
Maar altijd dat gezeur over Disney, alsof die alles tegenhouden zodat het ook voor kleine kinderen geschikt is... daar reageer ik op.
Daar staat disney bekend om dus geen onzin opmerking.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 7 januari 2017 @ 16:58:40 #198
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_167953986
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 16:45 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Daar staat disney bekend om dus geen onzin opmerking.
en daarom reageer ik met de opmerking dat men dan het begin van The Force Awakens nog maar eens moet kijken, waarin in koele bloede een heel dorp wordt uitgemoord. Disney heeft dat dan toch ook goedgekeurd, dus daarom vind ik het nogal gezeur om te zeggen dat Disney aanstuurt op kindvriendelijke films. Nee, dat doen ze echt niet altijd.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_167956761
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 00:58 schreef Skull-splitter het volgende:

Bij derde keer kijken ....
:')
  zaterdag 7 januari 2017 @ 20:46:22 #200
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_167960221
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 18:40 schreef Craptacular het volgende:

[..]

:')
Eerste keer in imax met collega's, tweede keer alleen in 2D en nog een keer 3D met een maat die nog wilde gaan. Kost me geen kut want pathe. Next.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zaterdag 7 januari 2017 @ 20:47:35 #201
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_167960259
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 16:58 schreef Tokus het volgende:

[..]

en daarom reageer ik met de opmerking dat men dan het begin van The Force Awakens nog maar eens moet kijken, waarin in koele bloede een heel dorp wordt uitgemoord. Disney heeft dat dan toch ook goedgekeurd, dus daarom vind ik het nogal gezeur om te zeggen dat Disney aanstuurt op kindvriendelijke films. Nee, dat doen ze echt niet altijd.
Maar die hebben dus geen gewicht want niet geintroduceert. Ja, het is ziek. Maar het is geenszins hetzelfde als je hele hoofdcast kapot laten gaan.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_168171697
Hier een zeer grote star wars fan vsn het eerste uur, specifirk wel de originele trilogie.

Wat was het een deceptie toen ik naar the phantom menace ging, enorme teleurstelling. Ook de volgende twee prequels, ik kon het niet aanzien. Vorig jaar op releasedag naar de bios voor the force awakens, met goede hoop dat disney zou kunnen wat lucas niet meer lukte. Tfa was niet slecht, maar warm werd ik er niet van.

Ik heb mijzelf toen voorgenomen het bij de oude trilogie te houden en de EU die nu niet meer canon is.

Mijn vrouw haalt mij vanmorgen over om toch rogue one te gaan zien.

YEAH BABY STAR WARS IS TERUG VAN WEG GEWEEST!!! dit is waar ik 16 jaar geleden op hoopte, een geweldige avontuur met een meeslepend verhaal in het ons bekende sw universe, fris, emotioneel, met veel humor en overtuigende karakters.

Met kippenvel liep ik vanmiddag de bios uit. Deze week ga ik nog eens, nu 3d.

Mijn star wars liefde is helemaal terug!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<hr>
  dinsdag 24 januari 2017 @ 18:37:23 #203
418662 Noordsestern
vliegt het verst
pi_168400154
Zaterdag voor de tweede keer gezien, de tweede keer is hij nog leuker. :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')