Je komt altijd op jouw bestemming. Het duurt alleen wat langer, maar daar krijg je voor terug dat je langer van het Nederlandse landschap kunt genietenquote:Op maandag 12 december 2016 14:49 schreef Zelfscanner het volgende:
En een SGM waar ik natuurlijk weer net inzit werkt de traxi niet. En de omroep ook niet.
+ nieuwe dienstregeling =
R'dam - Schiphol op de HSL nog nooit gedaan zekerquote:Op maandag 12 december 2016 15:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je komt altijd op jouw bestemming. Het duurt alleen wat langer, maar daar krijg je voor terug dat je langer van het Nederlandse landschap kunt genieten
Geel, blauw. Kan niet missenquote:Op maandag 12 december 2016 15:27 schreef Claude_Viole het volgende:
Welnee, hij heeft het over een vrachtwagen!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 december 2016 15:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar..... heeft de app nu de Flirt icoontjes?
Je kan in de app een berichtje sturen, en vaak krijg je dan een (leuk) antwoord terug van de ontwikkelaars...quote:
Ja, met een van die rondjes hier.quote:Op maandag 12 december 2016 15:50 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
R'dam - Schiphol op de HSL nog nooit gedaan zeker
Tractie installatie zeker?quote:Op maandag 12 december 2016 15:59 schreef Zelfscanner het volgende:
Oke, ik ga nat op traxi Het moet natuurlijk dat andere zijn. Werd zo door de coupe geschreeuwd dus schreef het zo ook snel op
Vast R, die zat gisteren nog laat in de kroeg.quote:Op maandag 12 december 2016 13:08 schreef Randy_S het volgende:
Zit nu in Utrecht al tien minuten in een trein die aan het wachten is op de machinist
R-net is een merknaam wat is verzonnen door de Randstedelijke provincies. Ze willen graag dat het OV daar een eigen gezicht heeft (gaat dus niet zozeer om het bedrijf wat erachter zit, maar meer om de uitstraling voor het OV in de Randstad). Voor wat betreft R-net op het traject Alphen - Gouda, dat wordt voornamelijk een ervaringstraject voor nieuwe machinisten die net van de (met name) ROC opleidingen afkomen. Je kan daar dan een jaar ervaring opdoen en als je naar tevredenheid hebt gewerkt heb je een baangarantie binnen de NSquote:Op maandag 12 december 2016 12:25 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ja t komt ook deels omdat het een beetje ver van mn bed show is, maar vooral dat hele 'Merk' R-net snap ik niet zo, het is NS maar toch ook weer niet.....Hoogwaardig openbaar vervoer mn hol, t gaat toch weer een puinhoop worden
T enige OV wat ECHT goed is in nl vind ik De bussen in Brabant, en de Metro van Rotterdam, die hebben de zaken op orde...
Was kennelijk inderdaad een foutje, want ze hebben het inmiddels opgelost.quote:Op zondag 11 december 2016 22:02 schreef Kansenjongere het volgende:
Kan iemand mij het volgende uitleggen?
Als ik (bij NS International of Deutsche Bahn) een ticket Utrecht CS - Mönchengladbach wil kopen met 40 procent korting in Nederland dan kost dat me ¤ 19,05 (2e klas) of ¤ 31,60 (1e klas).
Verander ik mijn vertrekstation echter in Utrecht Vaartsche Rijn (waarbij mijn reisadvies nota bene nog steeds via Utrecht CS loopt) dan zakt de prijs opeens naar ¤ 12,35 / ¤ 21,-.
Allereerst wil ik je bedanken voor je uitleg...quote:Op maandag 12 december 2016 19:15 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
R-net is een merknaam wat is verzonnen door de Randstedelijke provincies. Ze willen graag dat het OV daar een eigen gezicht heeft (gaat dus niet zozeer om het bedrijf wat erachter zit, maar meer om de uitstraling voor het OV in de Randstad). Voor wat betreft R-net op het traject Alphen - Gouda, dat wordt voornamelijk een ervaringstraject voor nieuwe machinisten die net van de (met name) ROC opleidingen afkomen. Je kan daar dan een jaar ervaring opdoen en als je naar tevredenheid hebt gewerkt heb je een baangarantie binnen de NS
Dat is omdat de provincies niet voor alle OV verantwoordelijk zijn, en ook op het nodige verzet stuiten.quote:Op maandag 12 december 2016 19:33 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Allereerst wil ik je bedanken voor je uitleg...
Maar dan snap ik niet waarom niet al het ov omgekat is naar R-net en alleen bepaalde lijntjes...
Daarbij hadden ze de MG2/1 net deels gereviseerd. De RET-metro's zien er nog wel uit. M4 in Amsterdam komt ook langzaam in R-net livrei op de baan, geen idee hoe lang het nog duurt voor M5 die stickers krijgt.quote:Op maandag 12 december 2016 20:40 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dat is omdat de provincies niet voor alle OV verantwoordelijk zijn, en ook op het nodige verzet stuiten.
In Den Haag zijn de nieuwe Avenio-trams volledig in de R-Net-huisstijl en prijkt er slechts een HTM-logootje in de hoek. De MRDH wilde dat de RET hun metro's ook in zo'n huisstijl zou steken, maar daar heeft Pedro Peters (de CEO van de RET) zich hard tegen verzet. Uiteindelijk is er een compromis gekomen: de RET-huisstijl mocht blijven, maar er staan wel wat R-Net-elementen op de voertuigen.
Er zit ook een kwaliteitsstandaard achter. Bij de busbaan naar IJmuiden is in het variantenonderzoek een belangrijk criterium geweest, of met die variant de buslijn R-net mag worden of niet. (Het spande erom of de vereiste gemiddelde snelheid gehaald zou worden.)quote:Op maandag 12 december 2016 19:15 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
R-net is een merknaam wat is verzonnen door de Randstedelijke provincies. Ze willen graag dat het OV daar een eigen gezicht heeft (gaat dus niet zozeer om het bedrijf wat erachter zit, maar meer om de uitstraling voor het OV in de Randstad). Voor wat betreft R-net op het traject Alphen - Gouda, dat wordt voornamelijk een ervaringstraject voor nieuwe machinisten die net van de (met name) ROC opleidingen afkomen. Je kan daar dan een jaar ervaring opdoen en als je naar tevredenheid hebt gewerkt heb je een baangarantie binnen de NS
Dus eigenlijk is het alleen cosmetisch. Als het dus aan een ondefinieerbare standaard voldoetquote:Op maandag 12 december 2016 20:43 schreef Duvel het volgende:
[..]
Daarbij hadden ze de MG2/1 net deels gereviseerd. De RET-metro's zien er nog wel uit. M4 in Amsterdam komt ook langzaam in R-net livrei op de baan, geen idee hoe lang het nog duurt voor M5 die stickers krijgt.
Ik weet niet precies wat de rest van de standaard is. Iets met frequent. En comfortabel. R-net tussen Gouda en Alphen is momenteel niet frequent, de metro in Amsterdam en Rotterdam wel. Ik vind het ook een beetje gelul allemaal.quote:Op maandag 12 december 2016 22:11 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is het alleen cosmetisch. Als het dus aan een ondefinieerbare standaard voldoet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |