lijkt me niet. Wat ik begrepen heb van Somda is dit stel extra en niet ter vervanging van het Dalfsen treinstel. Over die trein is nog geen besluit genomen of deze herbouwd zal gaan worden.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:13 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Stickers, heet deze weer Ilse Delange?
Dat zijn er gelukkig niet heel veelquote:
Is dat die troost intercity die ze er maar tussen geprakt hebben omdat breda dan echt niets anders meer had dat sprinters en soms een ICD?quote:Op woensdag 14 december 2016 13:09 schreef Salatrel het volgende:
Fyn. Ik heb die extra ic van dordt naar Breda. 1 minuut voor vertrek belt de trdl dat ik niet op tijd veilig krijg omdat er nog een goederentrein voor moet
Klein detail. Volgens mijn dienstkaartje is de dienstregelingsnelheid van deze trein 85km per uur
jaquote:Op woensdag 14 december 2016 23:32 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Is dat die troost intercity die ze er maar tussen geprakt hebben omdat breda dan echt niets anders meer had dat sprinters en soms een ICD?
Het gaat om Breda - Dordrecht, en daar betaalt het Rijk voor.quote:Op woensdag 14 december 2016 23:32 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Is dat die troost intercity die ze er maar tussen geprakt hebben omdat breda dan echt niets anders meer had dat sprinters en soms een ICD?
Vragen om dienstregelingenquote:Op woensdag 14 december 2016 22:26 schreef OEM het volgende:
Weet iemand hier toevallig hoe laat ongeveer de donateursrit van www.mat54.nl zaterdag vertrekt vanuit Rotterdam richting Hoek van Holland?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
overbediend stationquote:Op woensdag 14 december 2016 23:37 schreef James1988 het volgende:
[..]
Het gaat om Breda - Dordrecht, en daar betaalt het Rijk voor.
Breda zelf krijgt alleen maar meer treinen
Volgens de laatste berichten "all systems halt"quote:Op woensdag 14 december 2016 22:49 schreef derLudolf het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met het treinverkeer in Albanië greavy?
De 14:00 trein van Durrës naar Kashar (Tirana) en 15:nogwat terug rijden als enige momenteel. Die van 17:00 vanuit Durrës voorlopig niet omdat het te donker 's avonds is (het is hier momenteel rond 16:20 al donker).quote:Op donderdag 15 december 2016 00:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Volgens de laatste berichten "all systems halt"
In Dordrecht alleen maar minder, en voller kunnen de treinen echt nietquote:Op woensdag 14 december 2016 23:37 schreef James1988 het volgende:
[..]
Het gaat om Breda - Dordrecht, en daar betaalt het Rijk voor.
Breda zelf krijgt alleen maar meer treinen
bezwaar indienen voor verstoren van natuur en de vogelsquote:Op donderdag 15 december 2016 07:40 schreef b2py het volgende:
We gaan eindelijk doen wat in Polen heel normaal is: http://nos.nl/l/2148425
God god god wat weer een symboolpolitiekquote:Op donderdag 15 december 2016 07:40 schreef b2py het volgende:
We gaan eindelijk doen wat in Polen heel normaal is: http://nos.nl/l/2148425
Behalve de PiriPiri, lekkere kip daaroquote:Op donderdag 15 december 2016 10:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat staphorst moet ook eens gewoon compleet van de kaart geveegd worden
Als ik dat zo bekijk ligt die overweg een beetje bol. Geen idee hoe zwaar die heipalen precies zijn, maar dat zal ook geen licht transportje zijn. Maar zo te zien gaat het ook om een heimachine (op foto), dan kan het best zijn dat de dieplader een beetje doorbuigt en de luchtvering net niet hoog genoeg kan.quote:Op donderdag 15 december 2016 10:09 schreef Peterselieman het volgende:
Ze zijn in Groningen zelfs nog een stap verder gegaan bij een onbewaakte overweg nabij Bedum waar een transport met heipalen overheen moest. Speciale begeleiding voor het transport, rubbermatten over het spoor om de rails niet te beschadigen en mocht het nodig zijn dan zou zelfs het treinverkeer stilgelegd worden.
http://www.rtvnoord.nl/ni(...)wegovergang-begeleid
Eerst de installatie en daarna de palen. Hoe er gewerkt is, is conform de nieuwe normen zoals ze nu gelden na het ongeval bij Dalfsen.quote:Op donderdag 15 december 2016 11:27 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als ik dat zo bekijk ligt die overweg een beetje bol. Geen idee hoe zwaar die heipalen precies zijn, maar dat zal ook geen licht transportje zijn. Maar zo te zien gaat het ook om een heimachine (op foto), dan kan het best zijn dat de dieplader een beetje doorbuigt en de luchtvering net niet hoog genoeg kan.
Oh dat ding rijdt op eigen kracht de rails over... Doe dat lekker om half 5 's ochtends dan, heb je ook geen last van treinverkeer. Bescherming van de rails snap ik wel, denk dat zo'n machine zo een spoorstaaf een paar centimeter kan verschuiven
Dat soort transporten kan je sowieso het beste 's nachts doen. Doen m'n neven ook vaak, stappen ze om 12 uur 's nachts in de vrachtwagen om een kraan of bulldozer te verplaatsen. Ben je ook niemand tot lastquote:Op donderdag 15 december 2016 11:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Eerst de installatie en daarna de palen. Hoe er gewerkt is, is conform de nieuwe normen zoals ze nu gelden na het ongeval bij Dalfsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |