Weten we ook waarom Zwolle vanochtend korte tijd plat heeft gelegen door een bommeldingquote:Op woensdag 14 december 2016 08:52 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Is een explosief net groot genoeg om een poortje op te blazen ook goed? Het zou jammer zijn als er gewonden van vallen. Oja, vergeet het afzetlint niet.
Die krengen duw je toch gemakkelijk open?quote:Op woensdag 14 december 2016 08:23 schreef James1988 het volgende:
Dus... ik check netjes in, om vervolgens alsnog tegen het poortje te knallen.
Heeft er iemand een snijbrander te leen?
Als ze ontgrendelen duw je ze zo mee open. Deze ontgrendelde echter niet meteen.quote:Op woensdag 14 december 2016 09:36 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Die krengen duw je toch gemakkelijk open?
Nee, 3 bakken ICM in plaats van 10 bakken VIRMquote:Op woensdag 14 december 2016 09:41 schreef Dos37 het volgende:
Veel geklaag over het verdwijnen van de VIRM op Enschede - Den haag lijn. Het maakt nogal een verschil 12 bakken VIRM of 9 ICM.
Dat is inderdaad de andere kant op, die is er nog bekaaider vanaf gekomen.quote:Op woensdag 14 december 2016 10:13 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Nee, 3 bakken ICM in plaats van 10 bakken VIRM
Dat was echt niet grappig op Deventer-Enschede gistermiddag...
Het is inderdaad een beetje zielig aan het worden daar, blij dat ik weg benquote:Op woensdag 14 december 2016 10:13 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Nee, 3 bakken ICM in plaats van 10 bakken VIRM
Dat was echt niet grappig op Deventer-Enschede gistermiddag...
'Kijk, die mevrouw laat haar cavia uit'quote:Op woensdag 14 december 2016 10:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe vertragen we het instapproces tegenwoordig? Nou. Je zorgt als dik vet wijf ervoor dat je vooraan staat bij de deur. Met in je linkerhand een boodschappentas. En in je rechterhand een minuscuul klein kut pekineesje, dat niet van de perronrand de trein in durft te springen. Tsja. En dan sta je daar
Zulke mensen zul je toch van het perron aftrappen.quote:Op woensdag 14 december 2016 10:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe vertragen we het instapproces tegenwoordig? Nou. Je zorgt als dik vet wijf ervoor dat je vooraan staat bij de deur. Met in je linkerhand een boodschappentas. En in je rechterhand een minuscuul klein kut pekineesje, dat niet van de perronrand de trein in durft te springen. Tsja. En dan sta je daar
Naar onverbrande diesel? Ik vind dat altijd wel een 'lekker' luchtje van zo'n oude dieselquote:Op woensdag 14 december 2016 11:07 schreef Ajaxfan het volgende:
Het heeft wat magisch die Britse dieseltreinen die door uber smalle gebieden gaan. Deze zaterdag genomen bij Crosshill (Glasgow):
[ afbeelding ]
Die krengen stinken wel ontiegelijk.
Hoe veel uur heeft het oponthoud geduurd?quote:Op woensdag 14 december 2016 10:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe vertragen we het instapproces tegenwoordig? Nou. Je zorgt als dik vet wijf ervoor dat je vooraan staat bij de deur. Met in je linkerhand een boodschappentas. En in je rechterhand een minuscuul klein kut pekineesje, dat niet van de perronrand de trein in durft te springen. Tsja. En dan sta je daar
Tot na de crematie van dat hontje is er helaas geen treinverkeer mogelijkquote:Op woensdag 14 december 2016 11:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hoe veel uur heeft het oponthoud geduurd?
quote:Op woensdag 14 december 2016 11:09 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Naar onverbrande diesel? Ik vind dat altijd wel een 'lekker' luchtje van zo'n oude diesel
Mja, obis werkt prima, maar t is triest dat t nodig is...quote:Op woensdag 14 december 2016 11:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Haal ik mijn overstap nog? Even op dat geweldige OBIS systeem kijken.
Ah, een virm in de mist voor de bollenvelden. Fijn. Heb ik wat aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |