ziggyziggyziggy, houdt niet van treinen, wel van spoorwegen. Dr_Flash, Wereldreiziger. Bordjesknaller. Topografiespecialist. Vraagt zich af hoelang er nog Dieseltractie bij ACTS is. Geilt stiekem op blonde S&V meisjes Scarlet_Dragonfly, random betweter die een hekel heeft aan OV-chipkaart-haters. James1988, geilt op treinenbouwer Alstom, hogesnelheidstreinen, SNCF en Duitsland. En Brabant. Yreal, vindt de infrastructuur/logistiek interessant en wordt sowieso opgewonden van alles met meer dan 1000 pk. greavy, vindt de OV-chipkaart maar niks en ziet i.p.v. het huidige materieel liever overal VIRM's rijden. bork, voor alle mooie plaatjes, kloppende info en kindvriendelijke verhalen. Crientj, Ginger, Servexmeisje en inspiratieloos. Eet graag 714's. Darkwing_Duck, der Nahverkehrsprofi. Parijskenner. Heeft al het spoor van Monaco bereden. Luxemburg op wensenlijstje. Flodder450, Is een keer komen aanlopen en is sindsdien van de partij in deze reeks! b2py, Alcoholist, weersonheilsprofeet en zeurpiet met een spoorhobby. Verliefd op PKP IC. Ireyon, de Baas van Roosendaal, achtbaanspecialist. (Is tenslotte ook rails) Peterselieman, PSM voor intimi, voor al uw kruidvatkaartjes over de grens. dennistd, Fantacolist, civiel vervoer. Zug-Chef, Arrivalover die alle badslipperexpressen hekelt JDude, voor overbodige feitjes over parttime-treinforensen in Brabant ( ) Prins_Pils, relnicht die het allemaal prachtig vindt maar er de ballen verstand van heeft. Lieft metro en S-Bahn. DeaDLocK2K, *Kutjoch* Koplopers fanboy derLudolf, vindt moderne tupperware-treinen maar niets en vindt dat een echte trein een locomotief moet hebben Goverman: houdt van staal en beton. Vooral als het veel en nieuw is. Igen: Elektrische tractie ftw! MTL, Speelt wel eens met echte treintjes
• In dit topic vinden we vrijwel alles interessant wat met rails te maken heeft. Goederentreinen, trams en metro's zijn hier ook allemaal welkom, evenals informatie over vervoersbedrijven en materieelsoorten. Twijfel je of iets in dit topic thuishoort? Plaats het gerust en je merkt het vanzelf wel.
• Afkortingen en nummertjes om o.a. stations en treinen aan te duiden, zijn niet wenselijk. Zo heet station Gvc hier Den Haag Centraal en is trein 3626 gewoon de Intercity van Roosendaal naar Zwolle van 07:50 uur. Treinstelnummers mogen gewoon genoemd worden, maar dan wel graag met materieelsoort erbij vermeld.
• Als je hier komt zeiken op het verkeerde bedrijf, lachen we je uit. Een sein- of wisselstoring is vrijwel nooit de schuld van de Nederlandse Spoorwegen en het uitvallen van een IC Direct is niet de schuld van AnsaldoBreda. Terechte klachten kun je natuurlijk wel altijd hier kwijt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hier verder! Vanaf nu elk nieuw topic beginnen met frontseinen!
@b2py: de helft van de poortjes in Utrecht staat nog open. Wel hebben ze er nu eenrichtingsoortjes gemaakt: niet meer tegen mensen opbotsen die van de andere kant door hetzelfde poortje willen.
Op maandag 12 december 2016 09:24 schreef ReisT het volgende: @b2py: de helft van de poortjes in Utrecht staat nog open. Wel hebben ze er nu eenrichtingsoortjes gemaakt: niet meer tegen mensen opbotsen die van de andere kant door hetzelfde poortje willen.
Ik las net op de website van NS dat het inderdaad gefaseerd is
Dat Zwolle - Enschede in Enschede nu kort keert mag dan wel mooi zijn voor de lengte van de trein in de ochtendspits, de punctualiteit doet het in elk geval niet goed Daarnaast hebben ze in Wierden ook de overstap Nijverdal -> Rijssen kapot gemaakt door alles richting Enschede vanaf spoor 1 te laten gaan. Officieel zal het allemaal wel mogelijk zijn, alleen heeft de trein Zwolle - Enschede iets te vaak vertraging.
Op maandag 12 december 2016 10:39 schreef boriq het volgende: Dat Zwolle - Enschede in Enschede nu kort keert mag dan wel mooi zijn voor de lengte van de trein in de ochtendspits, de punctualiteit doet het in elk geval niet goed Daarnaast hebben ze in Wierden ook de overstap Nijverdal -> Rijssen kapot gemaakt door alles richting Enschede vanaf spoor 1 te laten gaan. Officieel zal het allemaal wel mogelijk zijn, alleen heeft de trein Zwolle - Enschede iets te vaak vertraging.
Eens, die trein neem ik ook vaak. 90% van de tijd komt het maar door één trein met vertraging. Maar door enkel spoor ebt dit uren door.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b] Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b] [b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
Op maandag 12 december 2016 02:33 schreef liesje1979 het volgende: Hoe werkt dat precies met eten in de trein? Nemen jullie allemaal je eigen lunchpakket mee? Of neemt iedereen wat hapjes enzo mee om ook te delen? En nemen jullie bier mee of wijn of wordt er geen alcohol genuttigd tijdens het treinen. Want dat is een serieuze bezigheid natuurlijk. Zoveel vragen. Ik denk dat ik iig wel iets hartigs mee neem om uit te delen?
Gewoon wat je zelf wilt. De één neemt brood van huis mee, de ander haalt op het station wat, de volgende maakt gebruik van de on-board catering. En wie zin heeft gaat aan het bier, richting Bremen (2014) was er ook een groepje wat smorgens om half 10 al aan de pinten zat in de bistro. Maar het is niet zo dat iedereen aan het eind van de middag kat-lam is. Althans dat is niet de bedoeling En trakteren doe je als je jarig bent
Werkzaamheden zijn inmiddels al uitgelopen tot 13u trouwens.
Hehehe, vroeg net iemand aan de chauffeur van de bus van Arnhem naar Wageningen of hij naar Nijmegen ging. Dus die chauffeur zegt dat ie even voorop de bus moest lezen en dat de bus naar Nijmegen een paar perrons verder was. Stapt ie in zo'n lijndienst die er anderhalf uur over doet
Werkzaamheden zijn inmiddels al uitgelopen tot 13u trouwens.
Hehehe, vroeg net iemand aan de chauffeur van de bus van Arnhem naar Wageningen of hij naar Nijmegen ging. Dus die chauffeur zegt dat ie even voorop de bus moest lezen en dat de bus naar Nijmegen een paar perrons verder was. Stapt ie in zo'n lijndienst die er anderhalf uur over doet
Die lijn via Bemmel
is mij ook overkomen.
Foto was vanuit de ochtendspits, moet er straks nog mee dus ben benieuwd.
Op zondag 11 december 2016 17:04 schreef b2py het volgende: Die Arriva dingen hebben toch afgelopen maanden volop gereden? Regelmatig voorbij zien stuiven iig
Gaat ie nou naar Veenoord? Daar is wel een station maar dat wordt Nieuw-Amsterdam genoemd