abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_168800431
Brr, veel vrouwen hier. Snel weer weg. :W

[ Bericht 55% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2017 12:54:58 ]
pi_168801174
We hebben het hier toch niet over ziektes en afwijkingen en hongerdiëten, maar over 'gewoon' wat steviger of 'gewoon' wat dunner zijn en hoe vervelend het is als mensen daar aan- en opmerkingen over maken?
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_168801384
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 11:17 schreef Franny_G het volgende:

[..]

Tja en dat vind ik dan weer een nare tegenstelling om te maken. Ook een mager kind is prima.
True. Maar je begrijpt denk ik wel wat ik bedoel ;) . Deze kinderen hebben gewoon niet een mager frame en zullen zonder extreem eetgedrag ook niet zo worden. Worden ze het wel, zullen het ongetwijfeld geen blije meiden meer zijn.
  vrijdag 10 februari 2017 @ 14:43:31 #54
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_168802250
sja, ik heb drie kinderen en die variëren van formaatje spijker tot amalia.. En ze eten en bewegen alledrie hetzelfde.. Er is echt geen peil op te trekken en op deze leeftijd nog nauwelijks te beïnvloeden
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 10 februari 2017 @ 15:10:38 #55
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_168802724
Ik hoop maar dat haar ouders haar met voldoende zelfvertrouwen opvoeden. Dit gezeik op een gezond kinderfiguur is een mentale etterende wond. Bah.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_168805452
Haha alle moeders uit OUD zijn nu triggerd.
Feit is gewoon dat Amalia minstens 5-10 kilo te zwaar is.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_168806280
In 2015 had 50,3% van de volwassen Nederlanders overgewicht. En al die te volwassenen vinden het vervolgens heel normaal om hun eigen problemen en issues met gewicht te projecteren op een kind.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  vrijdag 10 februari 2017 @ 19:21:44 #58
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_168807865
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 17:22 schreef superniger het volgende:
Haha alle moeders uit OUD zijn nu triggerd.
Feit is gewoon dat Amalia minstens 5-10 kilo te zwaar is.
:') de Haagse jeugdarts zit op Fok? kom op zeg
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_168811973
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 17:22 schreef superniger het volgende:
Haha alle moeders uit OUD zijn nu triggerd.
Feit is gewoon dat Amalia minstens 5-10 kilo te zwaar is.
So what? Het kind is verder goed gezond en ik hoop hartstikke gelukkig. Niet iedereen hoeft maat spijker te zijn.
pi_168814613
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 09:39 schreef Franny_G het volgende:
Het kan ook gewoon zijn dat Beatrix een groot kunstliefhebber is en daarom kunst prefereert boven een diner waar je een beetje formeel naast elkaar de ene gang na de andere mag gaan zitten wegglimlachen. :') .
Er is duidelijk bij gezegd, dat het ook ging om het eten en eten waar je vooral dik van wordt. En kunst is een uitstekend alternatief. Dus behalve een kok gaat er ook een kunstgezelschap, zoals balletgroep mee.
  vrijdag 10 februari 2017 @ 22:45:45 #61
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_168814805
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 22:40 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Er is duidelijk bij gezegd, dat het ook ging om het eten en eten waar je vooral dik van wordt. En kunst is een uitstekend alternatief. Dus behalve een kok gaat er ook een kunstgezelschap, zoals balletgroep mee.
Bron?
The love you take is equal to the love you make.
  zaterdag 11 februari 2017 @ 12:53:28 #62
403253 Meke
after all this time? always.
pi_168822953
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 15:10 schreef Andromache het volgende:
Ik hoop maar dat haar ouders haar met voldoende zelfvertrouwen opvoeden. Dit gezeik op een gezond kinderfiguur is een mentale etterende wond. Bah.
A la Beatrix, die blijkbaar zich ooit heeft omgedraaid toen iemand (die niet wist wie ze was ;) ) een opmerking over haar (stevige) benen maakte en zei: 'maar deze benen dragen wel de toekomst van dit land'. O+
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_168826347
Koningin Mathilde met dochter Elisabeth


Prins Abert met gezin.


Prinses Charlene


Prins Frederik met echtgenote
pi_168826929
Slecht zittend pak heeft Frederik aan
  zaterdag 11 februari 2017 @ 21:03:43 #65
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_168834504
Alle dames staan er leuk op en zijn mooi gekleed (ja, én het kleine menneke).
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_168865258
Prins William met zijn echtgenote.


pi_168869027
Ik weet niet echt wat ik van het ontwerp moet denken, maar ze ziet er echt beeldig uit en ze straalt van oor tot oor. Over haar oren gesproken, wat een joekel van een edelsteen hangt daar aan.

pi_169191960
De oranjes in Lech






Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_169192063
Máxima heeft hier het gezicht van 13 in het dozijn, wat vreemd. Willem-Alexander ziet er juist opmerkelijk jong en ontspannen uit.
  Redactie Sport dinsdag 14 maart 2017 @ 22:20:51 #70
109131 crew  sportfreak
pi_169521682
In Denemarken is Prins Richard, zwager van koningin Margarethe, op 82-jarige leeftijd plotseling overleden

quote:
His Royal Highness Prince Richard of Sayn-Wittgenstein-Berleburg has died at the age of 82. This was announced Tuesday morning by the Danish Royal Court. His Royal Highness Prince Richard Casimir Karl August Robert Konstantin was the 6th Prince of Sayn-Wittgenstein-Berleburg. He was born 29 October 1934 in Giessen, Germany and had been the head of the House of Sayn-Wittgenstein-Berleburg since the death of his father in 1969. He is the husband of Princess Benedikte of Denmark, the younger sister of Queen Margrethe II of Denmark.

The press release which has been published says: It is with great sadness that I on behalf of Her Royal Highness Princess Benedikte must announce that His Highness Prince Richard has passed away. His Highness died suddenly at the castle Berleburg yesterday evening, Monday 13 March. Her Royal Highness Princess Benedikte has travelled back home to Berleburg Tuesday morning after a short stay in Denmark.

Her Royal Highness Princess Benedikte, age 72, has been in Denmark for most of the last week and throughout the weekend, because she has been on official duties for the Danish monarchy. The Princess participated in the opening of the Copenhagen International School and met with the Girl Scout’s Confederation in Copenhagen. She also participated in the Danish Warmblood Stallion Show from last Friday to Sunday.

His Royal Highness was the head of the family business, which owns more than 13,000 hectares of land and has ownership in a number of firms. Prince Richard is seated at the family castle, Schloss Berleburg. Together, Princess Benedikte and Prince Richard have three children. Prince Richard was appointed Knight of the Elephant Order in 1968.


RIP
  Redactie Sport dinsdag 14 maart 2017 @ 22:23:38 #71
109131 crew  sportfreak
pi_169521829
De koning was afgelopen zondag bij Indoor Brabant met zijn dochters



Prinses Beatrix was zaterdag in actie voor NL Doet, en die foto's zorgde nogal wat hilarische photoshops.

Het origineel:


En daarvan werd gemaakt o.a


  Redactie Sport dinsdag 14 maart 2017 @ 22:26:28 #72
109131 crew  sportfreak
pi_169521962
quote:
René (9) heeft vlinders in zijn buik na reactie op liefdesbrief voor prinses Ariane

TILBURG – De 9-jarige René van Olphen uit Tilburg koos dit jaar een bijzondere valentijn: prinses Ariane. Hij stelde samen met zijn juf een brief op en verstuurde deze naar Paleis Noordeinde. Maandag kreeg hij reactie.

Begin dit jaar volgde René een project over Valentijnsdag op basisschool Helen Parkhurst. Dat project bracht hem op het idee een liefdesbrief te schrijven. Pas later bleek dat de brief voor prinses Ariane bedoeld was. Juffrouw Marlieke heeft een tekst opgesteld die René netjes heeft overgetrokken.


René koos voor prinses Ariane omdat zij volgens hem de mooiste van de drie zusjes is. In de brief schrijft hij dan ook dat ze 'er mooi uitziet' en dat ze 'het mooiste meisje van de wereld' is. Samen met een foto hebben ze de brief in een met hartjes versierde enveloppe op de post gedaan.

Reactie
Het duurde even, maar maandag volgde een reactie. René kreeg een kaart met daarop: ‘Hunne majesteiten de koning en koningin zeggen je hartelijk dank voor de leuke post die zij van je mochten ontvangen voor hun dochter’. In de enveloppe zat ook een foto met daarop de koninklijke familie.

René is erg blij met de reactie en zegt zelf 'wel een beetje verliefd' te zijn. De kaart en de foto worden in ieder geval goed bewaard en krijgen een speciaal plekje. ,,Op mijn kastje in mijn kamer."




O+
pi_169527864
Oh, die foto van ze thuis vind ik echt leuk! Kneuterig plaatje O+ En de prinsesjes staan er mooi op. Tijdperk "net voordat ze alle drie met sluik xxl-lang haar liepen" :+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_169528017
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 06:33 schreef Pisces29 het volgende:
Oh, die foto van ze thuis vind ik echt leuk! Kneuterig plaatje O+ En de prinsesjes staan er mooi op. Tijdperk "net voordat ze alle drie met sluik xxl-lang haar liepen" :+
Best oude foto dan toch?
Een recentere foto lijkt mij leuker. Maar goed, kind is blij.
pi_170437302
Koninklijke familie vierde Pasen in Griekenland samen met Griekse koninklijke familie: http://www.hola.com.ar/20(...)a-tradicion-helenica

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')